Bądźmy szczerzy: prowadzenie biznesu wymaga dużej wytrzymałości. Musisz zarządzać swoją firmą (Finanse, pracownicy i relacje z klientami, aby rozpocząć). Musisz kontynuować pracę, która Ci płaci (rozwój, projektowanie, pisanie, cokolwiek oferujesz). A potem musisz znaleźć czas na zbudowanie listy klientów (argh!).

Jeśli jesteś jedną z tych osób, które zmagają się znaleźć czas na zrobienie ostatniego utworu, zapraszamy do klubu! Sprzedaż i marketing nie są zabawne, zwłaszcza gdy wszystko, co chciałeś zrobić, to zbudować piękne strony internetowe WordPress.

Niestety, aby nadal generować większe przychody, musisz znaleźć nowych klientów. Dotyczy to nie tylko projektantów i programistów WordPress na świecie, których praca zazwyczaj składa się z jednorazowych projektów, ale także firm opartych na usługach. Jeśli przestaniesz znajdować nowych klientów, możesz obudzić się pewnego dnia zaskoczony tym, jak wolne lub lekkie wydaje się obciążenie pracą. Tak więc, aby utrzymać ten przepływ pieniędzy, do sprzedaży i marketingu musimy iść!

Jednym z powodów, dla których właściciele firm, tacy jak ty, mogą zostać wyłączeni przez ideę marketingu, jest to, że niektóre strategie marketingowe są drogie, czasochłonne i realistycznie mogą się nie opłacić przez dobre sześć miesięcy. Ale to nie są te, na których chcę się dziś skupić. Zamiast tego chcę przyjrzeć się, dlaczego Twoja firma WordPress powinna mieć bloga.

Dlaczego firmy WordPress powinny mieć bloga

Zanim zaczniesz jęczeć, pozwól, że ci przerwę. Zdaję sobie sprawę, że nie każdy lubi pisać blogi, ani każdy jest w tym dobry. Ale to nie jest dobry powód, aby nie załóż bloga. Na początek zawsze możesz zlecić to komuś innemu. Po drugie, blogi nie zawsze muszą składać się z ponad 1000 słów hiper-intelektualizmu. Wkrótce wyjaśnię dlaczego.

Na razie skupmy się na 10 powodach dlaczego Twoja firma WordPress potrzebuje bloga.

#1. Jest niedrogi

Oprócz inwestycji w czas i być może zakupu ładnego zdjęcia stockowego, naprawdę nie ma potrzeby wydawania pieniędzy, aby blogowanie działało dla Ciebie. Jeśli napiszesz własne blogi, może będą Cię kosztować kilka godzin czasu. Jeśli zlecisz to komuś innemu, to mniej więcej to samo.

#2. Popraw SEO

Chociaż możesz zapłacić, aby Google opublikowało Twoją witrynę na szczycie rankingów wyszukiwania, badania pokazują, że ludzie bardziej dbają o Najwyżej oceniane oferty organiczne. A jeśli chcesz, aby Twoja strona się tam pojawiła, dobrym sposobem na zrobienie tego jest zwiększenie liczby zaindeksowanych stron w Twojej witrynie. Google zwróci uwagę, że aktualizujesz swoją witrynę za pomocą odpowiednich informacji i nagrodzi ją w naturze.

#3. Inspire Return Visits

 

returning visitors
Nowi a powracający odwiedzający w Google Analytics.

Kiedy przeglądasz analytics dla swojej witryny, jedną z liczb, na które prawdopodobnie patrzysz na początku, jest liczba nowych i powracających użytkowników.

Nowi goście są świetni, ponieważ oznacza to, że coś przyciąga ich uwagę, ale powracający goście są jeszcze lepsi. Oznacza to, że na twojej stronie jest coś, co dało im powód do powrotu; blog zwykle jest tym powodem. Raport Hubspot faktycznie pokazuje, jak więcej postów na blogu opublikowanych na stronie internetowej doprowadzi do wzrostu ruchu przychodzącego, więc nie wierz mi na słowo.

#4. Ustanowienie Organu

Statyczna strona internetowa, która promuje wszystkie zalety tego, co robisz jako profesjonalista WordPress i jak pomagasz poprawić życie klientów, jest świetna. Ale mówienie o tym, jak wspaniałą pracę wykonujesz dla klientów i pokazanie, że wiesz, o czym mówisz, to dwie różne rzeczy. Blogi dają szansę na zademonstrowanie swojej wiedzy i autorytetu w swojej przestrzeni.

#5. Dodaj Wartość

Blogi są również Świetne dla zwiększenia wartości na miejscu. Odwiedzający (i ostatecznie płacący klienci) zobaczą to, ponieważ jesteś gotów wyjść poza swoje usługi WordPress. Nie tylko będziesz ich zaufanym profesjonalistą WordPress, ale staniesz się niezawodnym źródłem interesujących i pomocnych informacji.

#6. Znajdź Nowy Biznes

Istnieje wiele sposobów na znalezienie nowych klientów Freelancerów, z których wiele polega na przeszukaniu sieci lub umieszczaniu reklam. Jednak 71% osób blogujących twierdzi, że dobrze utrzymany blog może zrobić dobrą robotę, zwiększając widoczność. Jeśli twoi klienci docelowi szukają ekspertów WordPress, takich jak ty, twój blog może być tym, co prowadzi ich prosto do ciebie.

#7. Podziel Się Swoim Głosem

Niektóre z najlepszych relacji, które utworzyłeś z klientami i partnerami biznesowymi, prawdopodobnie powstały w wyniku ustanowienia prawdziwego związku między tobą, prawda? Cóż, twój blog (i ogólnie strona) to świetne miejsce, aby nadać ton twojej tożsamości marki i dla Ciebie jako osoby, z którą ostatecznie będą współpracować. Ustal swój głos i osobowość za pomocą treści i pozwól, aby odpowiednie osoby poczuły się z Tobą połączone.

#8. Stwórz społeczność

comments
Komentarze na blogu WPMU DEV.

Jedną z najlepszych rzeczy na temat pisania dla WPMU DEV blog jest szansa na połączenie się ze społecznością WordPress w sekcji komentarzy. Jeśli zdecydujesz się dołączyć sekcję komentarzy do swojej witryny i chcesz zachęcić do uczestnictwa, jest to świetny sposób na zaangażowanie odwiedzających i potencjalnych klientów w cenną wymianę informacji.

#9. Zwiększenie Ekspozycji

Chociaż większość tego, co udostępniasz w mediach społecznościowych, powinna być treścią stworzoną przez innych (w końcu chodzi o prowadzenie znaczących rozmów i nie pchanie własnego programu przez cały czas), co jakiś czas miło jest mieć coś własnego do udostępnienia. Im więcej piszesz na swoim blogu, tym więcej treści będziesz musiał udostępnić w mediach społecznościowych i uwzględnić w nadchodzących biuletynach. Oznacza to również więcej treści, które odwiedzający mogą uznać za wystarczająco interesujące, aby udostępnić na własnych platformach.

#10. Więcej Możliwości Konwersji

WPMU blog CTA
CTA na blogu WPMU DEV

Na twojej stronie są oczywiste miejsca, w których można wywoływać wezwania do działania. Ale gdy tworzysz więcej postów na blogu, te lokalizacje rosną wykładniczo, co oznacza więcej możliwości generowania leadów dla Twojej firmy.

Wskazówki dotyczące tworzenia blogów dla Twojej firmy WordPress

Czy blogowanie jest łatwiejsze do powiedzenia niż do zrobienia? Być może. Ale jeśli wiesz, czego potrzeba, aby pomyślnie uruchomić własny blog i trzymać się planu, możesz być zaskoczony, jak dobrze to działa dla Twojej firmy WordPress i jak szybko zaczniesz widzieć wyniki.

Oto wskazówki 16, których powinieneś przestrzegać, gdy wskakujesz do blogowania dla swojej firmy:

Porada # 1

Odkładaj czas co najmniej raz w tygodniu na pisanie. Im częściej dodajesz nowe treści do swojej witryny, tym bardziej prawdopodobne jest pozyskanie z niej nowego klienta.

Porada # 2

Zawsze pamiętaj, aby zachować to istotne. Jeśli jesteś programistą WordPress, nie pisz postu na swoich dziesięciu ulubionych horrorach, chyba że możesz w jakiś sposób zrównać wydajność, z jaką zabójcy zamordowali swoje ofiary, ze skutecznością, w której możesz zbudować nową stronę internetową.

Tip # 3

Nie bój się „pożyczać” popularnych tematów. Facebooku, aby umieścić wideo na żywo wyżej w kanałach użytkowników, Dlaczego nie napisać postu, który koreluje sukces wideo na żywo na Facebooku z sukcesem firm może mieć z nim na swojej stronie internetowej?

Porada # 4

Zawsze Dołącz przynajmniej jeden obraz. Blogi ze zdjęciami otrzymują o 94% więcej wyświetleń niż te, które tego nie robią.

Porada # 5

Miej swoje przyciski udostępniania społecznościowego zawsze obecne na swoim blogu. Pomoże w tym pływająca Wtyczka społecznościowa.

Porada # 6

Google Analytics +

Chociaż niektórzy eksperci marketingowi twierdzą, że dłuższe posty na blogu (Zwykle ponad słowa 1,000) działają lepiej, może tak nie być w przypadku odbiorców—zwłaszcza jeśli kierujesz reklamy do bardzo zapracowanych właścicieli firm. Dlatego powinieneś eksperymentować z postami o różnej długości, aż znajdziesz to słodkie miejsce dla swoich czytelników. Możesz to potwierdzić za pomocą statystyk czasu na stronie Google Analytics, a także narzędzi do map cieplnych.

Porada # 7

Narzędzie coschedule ’ s headline analyzer

Bądź kreatywny z nagłówkami. Niekoniecznie muszą być clickbaity, ale powinny być na tyle interesujące, aby czytelnicy nie mogli pomóc, ale klikać. Jeśli możesz drażnić odpowiedź na wspólne obawy lub pytanie, które otrzymujesz od klientów, byłoby to jeszcze lepsze.

Zawsze lubię używać narzędzia analizatora nagłówków CoSchedule, aby dać mi znać, kiedy jestem na dobrej drodze.

Porada # 8

W porządku jest mieć przewagę w pisaniu, ale za wszelką cenę powinieneś unikać kontrowersyjnych tematów. Nie ma sensu tracić klientów, zanim nawet ich przekonwertujesz.

Porada # 9

Nie bój się pisać prawdziwym głosem. Jeśli oznacza to mówienie w memach i emotikonach, śmiało! Czytelnicy docenią Twoją autentyczność, o ile treść jest łatwa do odczytania.

Porada # 10

Co prowadzi mnie do następnego punktu. Pisz w krótkich akapitach. Używaj krótkich zdań. Dołącz tekst nagłówka. Podziel zawartość z list wypunktowanych. Dodawaj zdjęcia tam, gdzie to możliwe. Rób, co możesz, aby rozbić długie posty i utrzymać czytelników na palcach.

Porada # 11

Nie martw się o sprzedaż swojej firmy WordPress. Po to jest reszta Twojej witryny. Po prostu skup się na podanym temacie, a twój autorytet w tym temacie i jakość Twoich treści przemówi w imieniu Twojej firmy.

Porada #12

Pamiętasz, jak mówiłem, że nie musisz cały czas pisać 1000-słownych blogów? Cóż, jeśli jesteś programistą lub projektantem WordPress, dlaczego nie wykorzystać swoich mocnych stron? Zamiast pisać długie posty, z którymi nie czujesz się komfortowo, Zaprojektuj infografikę z interesującymi faktami, których nauczyłeś się o WordPress. Nagraj film o sobie białym oznakowaniu zaplecza WordPress. Twórz memy, aby mówić w Twoim imieniu i dodawać humoru do swojego bloga.

Nigdy nie czuj, że twój blog musi być długi po długim poście. Wymieszaj to i wykorzystaj swoje mocne strony.

Porada #13

Jeśli czytelnicy zdecydują się z Tobą współpracować, nie zostawiaj ich wiszących. Tablica komentarzy to świetne miejsce, aby poznać swoich odbiorców i zbudować nowe relacje.

Porada # 14

Utrzymuj swoje blogi przy życiu! Jednym z największych błędów popełnianych przez ludzi (i to nie tylko dla profesjonalistów WordPress) nie jest udostępnianie swoich postów gdziekolwiek mogą i utrzymywanie ich w rotacji. Udostępnij je w mediach społecznościowych, w biuletynie, umieść link do ostatniego w podpisie i wyślij go do Klienta, jeśli odpowie na zadane przez niego pytanie. Jeśli treść pozostaje aktualna, umieszczaj ją tam.

Porada #15

Wtyczka Editorial Calendar jest do pobrania za darmo z WordPress.org

Możesz pomyśleć, że będziesz pamiętał, aby znaleźć czas na blogowanie co tydzień… ale prawdopodobnie nie będziesz lub znajdziesz wymówkę, aby tego uniknąć. Dlatego powinieneś dodać wtyczkę kalendarza Redakcyjnego do swojej witryny WordPress. Pomoże Ci to zaplanować pomysły z wyprzedzeniem i być odpowiedzialnym za każdą ilość blogowania, którą zamierzasz wykonać w ustalonym czasie.

Porada #16

SmartCrawl

Oczywiście nie zapomnij zoptymalizować swoich blogów pod kątem wyszukiwania! Indeksowanie nowych stron przez Google to dobry początek, ale jeśli uda ci się uzyskać odpowiednie metadane, znacznie zwiększysz swoje szanse na lepszą pozycję w rankingu niż miałoby to miejsce bez niego. Wypróbuj wtyczkę WPMU DEV SmartCrawl.

Wrapping Up

Marketing jest niezbędny dla każdej firmy. W końcu, jeśli nie pracujesz w małym sklepie na Main Street i nie masz nadziei, że przechodnie zatrzymają się i poproszą o pomoc w rozwijaniu swojej witryny WordPress, jak oczekujesz, że nowa klientela dowie się o Tobie?

Biorąc to pod uwagę, nikt nie mówi, że musisz wynająć agencję, aby stworzyć miesięczną kampanię marketingową o wartości 5,000, aby promować swoje usługi. Zacznij od artykułu o blogowaniu, czerp korzyści ze zwiększonej ekspozycji i budowania zaufania i zobacz, jak to działa.

Do ciebie: czy blog firmy kiedykolwiek wpłynął na Twoją decyzję o współpracy z nimi?

Tagi:

You May Also Like

Jak naprawić nieprawidłowy błąd JSON w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Co powoduje błąd „nieprawidłowa odpowiedź JSON” w WordPress?1. Sprawdź adresy…

Jak zmienić kolor linku w WordPress (poradnik dla początkujących)

W artykule: Dlaczego Linki Są Ważne?Jak dodawać linki w postach i stronach…

Jak naprawić błąd krytyczny w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest błąd krytyczny w WordPress?Co powoduje krytyczny błąd…

Jak zainstalować WordPress lokalnie na komputerze Mac za pomocą MAMP

W artykule: Jak zainstalować MAMP na komputerze MacInstalacja WordPress na komputerze MacWypróbowanie…