Dawno, dawno temu mój profil na LinkedIn był wśród 1% najczęściej oglądanych:

linkedin lead generation

Oczywiście było to w 2012 roku, kiedy LinkedIn miał tylko 200 milionów użytkowników. Od kwietnia 2017 r. LinkedIn ma teraz ponad 500 milionów użytkowników. Niezależnie od tego, podzielam ten zabawny fakt, aby poinformować Cię, że jestem trochę neurotyczny w kwestii LinkedIn i mam Nr serii rady, które należy udostępnić, aby Twój profil na LinkedIn był najlepszy.

Podczas gdy media społecznościowe z natury zawsze się zmieniają-ja nie radykalnie od lat zmieniłem strategię korzystania z LinkedIn. W końcu LinkedIn zajmuje się przede wszystkim połączeniami B2B, a tradycjonalizm stojący za tym, jak to się dzieje, różni się znacznie od błyszczących rzeczy, które przyciągają uwagę konsumentów w marketingu B2C.

Faktem jest, że po zbudowaniu solidnego fundamentu na LinkedIn jest to prezent, który wciąż daje. Jeśli chodzi o włączenie taktyki generowania leadów LinkedIn dla Twojej firmy WordPress, najpierw musisz skupić się na budowaniu solidnych podstaw.

LinkedIn Lead Generation: Podstawy

1.   Uzupełnij Swój Profil Na LinkedIn

Nie mam łatwego sposobu na udowodnienie tego, ale dźwięk wyłączony w komentarzach, jeśli się zgadzasz—w społeczności WordPress jest wiele osób, które mają profil LinkedIn, ale jest niekompletny na jeden lub wiele sposobów: Brak zdjęcia profilowego, brak podsumowania i brak szczegółów dotyczących ich wcześniejszych zadań.

Jeśli właśnie opisałem Twój Profil LinkedIn, potraktuj to jako pobudkę. Nie tylko niekompletny profil LinkedIn jest całkowicie nieskomplikowany z punktu widzenia generowania leadów LinkedIn—w rzeczywistości może hurt twoja zdolność do wymyślania w pokrewnych branżach/poszukiwaniach tytułu pracy. Według LinkedIn, im bardziej kompletny profil, tym większa szansa na pojawienie się w powiązanym wyszukiwaniu.

2. Utwórz atrakcyjne podsumowanie LinkedIn

Pomyśl o podsumowaniu LinkedIn jako nieco bardziej szczegółowym bio niż na innych kontach w mediach społecznościowych, takich jak Instagram lub Twitter.

Wyzwanie jest w nie pozwalając dodatkowej przestrzeni dostać się do głowy. Najważniejsze wiadomości powinny być podsumowane, aby pasowały do dwie linijki tekstu, ponieważ wielu nie kliknie automatycznie przycisku “Zobacz więcej”, który automatycznie pojawia się dla użytkowników z bardziej kompletnym podsumowaniem LinkedIn.

linkedin lead generation

Twoje podsumowanie LinkedIn powinno przemawiać do twoich talentów i doświadczenia podczas przyciągania potencjalnych klientów. Make it more about oni i co możesz dla nich zrobić (znany również jako: “co z tego będę miał?”), niż o śpiewaniu własnych pochwał.

Oczywiście, aby Twoje podsumowanie zostało odczytane jako część wysiłków związanych z generowaniem leadów na LinkedIn, musi pierwszy Znajdź w wyszukiwarce LinkedIn.

3. Dołącz słowa kluczowe do swojego profilu na LinkedIn

Tak jak jest to konieczne dla treści, które mogą zostać znalezione przez wyszukiwarkę Google, TWÓJ profil LinkedIn może być zoptymalizowany poprzez strategiczny wybór i włączenie odpowiednich słów kluczowych.

Najpierw złe wieści—w chwili pisania tego tekstu są nie. narzędzia do badania słów kluczowych specjalnie opracowane z myślą o wyszukiwaniu LinkedIn. Z tego powodu słowa kluczowe, które zdecydujesz się włączyć do swojego profilu LinkedIn, będą przynajmniej w pewnym stopniu oparte na twoich własnych domysłach.

To powiedziawszy, możesz poinformować swoje domysły, sprawdzając oferty pracy WordPress na LinkedIn i patrząc na profile LinkedIn osób z umiejętnościami WordPress. Zwiększ swoje wyszukiwanie w oparciu o swoją wyjątkową rolę w społeczności WordPress i unikalne umiejętności, których klienci wydają się szukać. Szukaj wzorców w sposobie, w jaki ludzie mówią o różnych rzeczach na LinkedIn i pożyczaj frazy kluczowe dla własnego profilu.

Oto kilka miejsc w profilu LinkedIn, w których możesz umieścić wybrane słowa kluczowe:

  • Twoje podsumowanie: Możesz faktycznie wymienić swoje specjalności jako słowa kluczowe Ala stare meta tagi (patrz przykład Neila Patela powyżej)
  • Twój nagłówek
  • Odpowiednie sekcje doświadczenia zawodowego
  • Twoje zainteresowania

Na koniec upewnij się, że Twoja lokalizacja jest poprawna, ponieważ niektórzy ludzie szukają specjalnie osób do pracy w oparciu o ich lokalizację.

4. Zgłoś swój adres URL LinkedIn

Twój standardowy adres URL LinkedIn zaczyna się jako dowolna mieszanka znaków, których nie można zapisać w pamięci, chyba że naprawdę nad tym pracowałeś. Naprawdę lepiej jest dostosować adres URL profilu publicznego, co ułatwi Ci zapamiętanie i udostępnienie. To zajmuje tylko chwilę, ale stąpaj ostrożnie – możesz to tylko zmienić once.

5. Napisz atrakcyjny nagłówek LinkedIn

Wiele osób na LinkedIn używa nagłówka, aby przekazać swoją obecną rolę i obecną firmę, w której pracują. To niekoniecznie źle, zwłaszcza jeśli jesteś szczęśliwy w swojej pracy i w całkowicie nie-salesy roli-ale to po prostu nie jest najlepsze korzystanie z tej ważnej funkcji LinkedIn. Zamiast tego użyj nagłówka, aby opowiedzieć (bardzo) krótką historię o tym, jak możesz pomóc swojemu idealnemu klientowi docelowemu.

Jeśli szukasz inspiracji, oto moja:

linkedin lead generation

6. Ułatw kontakt na LinkedIn

Jeśli ktoś chce robić z tobą interesy, będzie chciał się z Tobą skontaktować natychmiast.. Kiedy poprosisz o dodanie do czyjejś sieci na LinkedIn, masz ograniczoną ilość miejsca, aby uzyskać swój punkt, a następnie musisz poczekać, aż druga osoba zaakceptuje lub odpowie przed podjęciem kolejnych kroków.

Czy nie byłoby to o wiele łatwiejsze, gdyby zainteresowana strona mogła po prostu e-mail ty? Dodaj swój e-mail na górze podsumowania (część widoczna przed kliknięciem “Zobacz Więcej”) z wezwaniem do działania, aby ludzie mogli się skontaktować. Ponieważ osoby spoza bieżącej sieci LinkedIn mogą nie być w stanie zobaczyć Twojego podsumowania przed nawiązaniem z Tobą połączenia, rozważ również dodanie swojego adresu e-mail do zdjęcia na okładce.

7. Dodawanie połączeń do sieci LinkedIn z Rapportive

Twoja sieć LinkedIn jest tak dobra, jak połączenia, które do niej dodajesz. Najprawdopodobniej są osoby, z którymi codziennie się komunikujesz, które nie są jeszcze częścią twojej sieci LinkedIn—ale powinny być.

Rapportive to rozszerzenie przeglądarki, które można wdrożyć w Chrome / Gmailu, które wyświetla istotne informacje o osobach, z którymi komunikujesz się za pośrednictwem poczty e-mail. Jedną z najbardziej przydatnych i znanych funkcji jest łączenie wiadomości e-mail z istniejącymi profilami LinkedIn.

linkedin lead generation

Prawdopodobnie nie myślisz automatycznie o dodawaniu połączeń LinkedIn podczas wysyłania wiadomości e-mail tam iz powrotem z ludźmi, dlatego to rozszerzenie jest tak przydatne.

LinkedIn Lead Generation: Zaawansowane Taktyki

Jeśli wykonałeś powyższe kroki 7, jesteś szczerze sposób przed grą w porównaniu do większości profesjonalistów WordPress (i użytkowników LinkedIn jako ogólny sens). Ale to nie musi oznaczać, że będziesz miał przewody walcowanie w wyniku tylko tych początkowych wysiłków.

Aby faktycznie sprawić, że generowanie leadów LinkedIn działa na Twoją korzyść, będziesz musiał przyjąć kilka (najlepiej wszystkie) następujących najlepszych taktyk umysłu, aby znaleźć sukces dla swojej firmy WordPress.

8. Stwórz spójną strategię publikowania na LinkedIn

Tworzenie treści dla kanału informacyjnego LinkedIn oznacza bezpośrednią możliwość bycia na bieżąco z cennymi powiązaniami branżowymi. Aby uzyskać najlepsze wyniki, publikuj coś codziennie.

Jeśli nie jesteś pewien, co dokładnie opublikować, rozwijaj codzienne “motywy” wokół swojej firmy i branży. Oto kilka tematów treści, które stosuję w regularnej rotacji:

  1. Markowe porady branżowe
  2. Odpowiednie artykuły branżowe
  3. Cytaty liderów branży
  4. Artykuły, które opublikowałem/ukończyłem projekty, nad którymi pracowałem
  5. Usługi moja firma oferuje
  6. Referencje od zadowolonych klientów

Oprócz dobrych treści pisanych, musisz zastosować strategię wizualną, aby przyciągnąć uwagę ludzi. W końcu ludzie przetwarzają obrazy 60 000 x szybciej niż tekst!

Ponieważ nie jestem grafikiem, ani nie chcę spędzać godzin na moich osobistych wysiłkach w mediach społecznościowych każdego tygodnia, stworzyłem szablony na Canva z tekstem i obrazami, które można szybko przełączać co tydzień bez konieczności poświęcania czasu na projektowanie.

Oto kilka z tych projektów, jeśli szukasz inspiracji:

linkedin lead generation

Zwróć uwagę na “znak wodny” mojego uchwytu na Twitterze i strony internetowej, na wypadek, gdyby ludzie chcieli udostępnić moje treści—nadal jest ze mną związany, bez względu na to, jak daleko jest od mojego profilu.

9. Publikuj Długie treści na LinkedIn

Czy (lub Twoja firma) już blogujesz? Mam dla Ciebie dobrą wiadomość—możesz zmienić przeznaczenie tej treści na LinkedIn bez wprowadzania w nim żadnych zmian. Zgadza się, gdy odświeżasz treść na LinkedIn (lub Medium), to nie uważany za duplikat treści.

Przesyłanie treści przed połączeniami LinkedIn to doskonały sposób na budowanie przywództwa myślowego. Jeśli uważasz, że opublikowałeś szczególnie niesamowity artykuł, tweetuj w zespole @LinkedIn i mogą po prostu zamieścić go w cotygodniowej wiadomości e-mail z najlepszymi treściami opublikowanymi na ich platformie.

10. Zapytaj o rekomendacje LinkedIn

Prośba o rekomendacje powinna być spójną częścią strategii generowania leadów na LinkedIn. Najlepszy czas, aby zapytać, jest zaraz po zakończeniu udanego projektu z klientem. Będą w dobrym nastroju, aby ci pomóc, a konkretne szczegóły dotyczące tego, w jaki sposób przyczyniłeś się do projektu, będą świeże w ich umyśle.

Aby ułatwić zadanie osobie, o którą pytasz, dostarcz jej kilka punktów do napisania na temat Twoich wspólnych doświadczeń. Oprócz zdejmowania presji mówienia miłych rzeczy o Tobie, pomaga to również oddać władzę w twoje ręce w zakresie tego, co ostateczna rekomendacja faktycznie komunikuje o Twojej zdolności do realizacji powiązanych projektów.

Zalecenia są dowodem społecznym, ale nie muszą żyć tylko na Twoim profilu na LinkedIn. Po opublikowaniu możesz zmienić przeznaczenie ich wykorzystania w firmowych mediach społecznościowych, wysyłkach e-mail i na stronie internetowej firmy.

10. Dołącz Do Grup WordPress I Wesprzyj

Na LinkedIn istnieje wiele ogólnych i niszowych grup WordPress, z członkami, którzy stale zadają pytania, dzielą się najnowszymi wiadomościami i komentują trendy w branży. Zostań aktywnym współpracownikiem, aby zbudować swój status lidera myśli, a członkowie grupy będą musieli sprawdzić Twój profil i skontaktować się następnym razem, gdy będą mieli projekt WordPress, w którym potrzebują pomocy.

Po prostu nie używaj grup WordPress na LinkedIn do spamowania linków do swojej witryny—użytkownicy LinkedIn absolutnie nie mogą tego znieść. Możesz od czasu do czasu linkować do odpowiednich treści, po prostu nie bądź chciwy.

11. Wypróbuj Reklamy LinkedIn

Reklamy LinkedIn są drogie w porównaniu do platform takich jak Facebook, ale są w stanie uzyskać coraz lepsze wyniki. Użyj reklam LinkedIn, aby kierować reklamy do hiper-konkretnych odbiorców, którzy mają duży budżet na rodzaj pracy, z którą Twoja firma WordPress jest powiązana jako płatna taktyka generowania leadów LinkedIn. Tylko nie marnuj pieniędzy, jeśli nie możesz zaangażować kilkuset / tysięcy dolarów—będzie o wiele trudniej uzyskać trakcję niż na platformach takich jak Facebook.

12. Naucz się nowych umiejętności na Lynda

W miesięcznej cenie subskrypcji każdego członkostwa Premium LinkedIn jest dostęp do Lynda. Lynda jest niesamowitym źródłem wiedzy online do podnoszenia nowych umiejętności-wiele związanych z różnymi rodzajami tworzenia stron internetowych, ogólnym kodowaniem, A nawet najlepszymi praktykami biznesowymi.

linkedin lead generation

Choć ciągła nauka z pewnością nie jest bezpośrednie Taktyka generowania leadów LinkedIn, twierdzę, że jest to świetna długoterminowa strategia pozyskiwania nowych klientów (przy zachowaniu starych) i uzasadniania ciągłego wzrostu cen. W końcu im więcej wiesz o swojej dziedzinie, tym wyższe ceny możesz polecić za wykonywaną pracę.

12 LinkedIn Lead Generation Tactics dla Twojego biznesu WordPress

Bardziej niż jakakolwiek inna sieć społecznościowa, LinkedIn to sieć społecznościowa, w której załatwia się interesy. To fakt-80% potencjalnych klientów B2B generowanych w mediach społecznościowych pochodzi z LinkedIn.

Jeśli nie uzupełniłeś swojego profilu na LinkedIn lub nie zoptymalizowałeś różnych sekcji dostępnych do personalizacji, robisz sobie krzywdę. Oczywiście, po ukończeniu podstaw-nie jesteś naprawdę. załatwione. Sukces LinkedIn lead generation pochodzi ze spójnych działań mających na celu utrzymanie Twojej firmy WordPress na najwyższym poziomie.

Jakie są Twoje ulubione taktyki generowania leadów na LinkedIn? Jakie działania pomogły Ci rozwinąć twój biznes WordPress? Daj nam znać w komentarzach!

Tagi:

You May Also Like

Jak naprawić nieprawidłowy błąd JSON w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Co powoduje błąd “nieprawidłowa odpowiedź JSON” w WordPress?1. Sprawdź adresy…

Jak naprawić błąd krytyczny w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest błąd krytyczny w WordPress?Co powoduje krytyczny błąd…

Jak zmienić kolor linku w WordPress (poradnik dla początkujących)

W artykule: Dlaczego Linki Są Ważne?Jak dodawać linki w postach i stronach…

9 Najlepsze Darmowe Wtyczki WordPress Author Bio Box

W artykule: 1. Simple Author Box2. Branda3. Autor postu WP4. Author Bio…