Czy trudno Ci nadążyć za witryną WordPress, gdy masz firmę do uruchomienia i projekty, aby przejść przez rurociąg? Jeśli tak, powinieneś pomyśleć o użyciu wolnego okresu na początku Q1 jako swojej szansy na wyprzedzenie krzywej. Innymi słowy, ponieważ firmy (tj. twoi klienci) zamrażają swoje budżety, oceniając potrzeby nadchodzącego roku, jest to dobry czas na pracę nad własną witryną.

Co to dokładnie oznacza? Oznacza to, że możesz pracować nad identyfikacją obszarów poprawy dla swojej witryny WordPress, a następnie je wdrożyć. To samo dotyczy każdego klienta szukającego twojej pomocy w rozpoczęciu roku na wysokim poziomie. Zwiększając wydajność witryny i automatyzując procesy, nie będziesz się już martwić, gdy będziesz pracować nad zwiększeniem bazy klientów i realizacją projektów przez resztę roku.

Gdy wracamy do nowego roku, skorzystaj z tego, co “ciche”, aby uporządkować sprawy swojej witryny WordPress. Poniższa lista kontrolna zawiera sposoby 12, dzięki którym możesz nadać swojej witrynie WordPress nowy początek w tym roku.

12 sposoby, aby dać witrynie WordPress nowy początek

Praca programisty WordPress nigdy nie jest wykonywana. Z pewnością jest wiele powodów, dla których powinieneś być za to wdzięczny (ahem… bezpieczeństwo pracy), ale z dobrem przychodzi również trochę źle. I, jak już wspomniałem wcześniej, często trudno jest wyrzeźbić czas, aby zająć się tymi rzeczami, które wymagają twojej uwagi, gdy rok się ruszy. Jak ulepszenia prędkości. I tworzenie treści. I modernizacje projektowe.

Dlaczego więc nie zidentyfikować tych obszarów do poprawy, zająć się jak najwięcej, a następnie ustalić rozsądny harmonogram, którego możesz przestrzegać w miarę postępów przez resztę roku? Oto sposoby 12, dzięki którym możesz skonfigurować swoją witrynę, aby uzyskać bardziej udany 2018.

1. Szukaj trendów w danych

Pierwszą rzeczą do zrobienia jest przejrzenie danych witryny z zeszłego roku. W szczególności zwróć szczególną uwagę na czas na stronie, współczynniki konwersji, współczynniki odrzuceń i sposób, w jaki te trendy korelują z różnymi zmianami wprowadzonymi w witrynie.

Jest to Twoja szansa na zidentyfikowanie wzorców w ruchu i konwersji, które z kolei pomogą ci zaplanować witrynę pod kątem różnych scenariuszy, które przewidujesz, że powtórzy się. Na przykład:

  • Ruch wzrasta wokół świąt lub innych ważnych dni sprzedaży.
  • Zwiększa współczynniki konwersji, gdy uruchamiane są niektóre oferty promocyjne.
  • Większy stopień zaangażowania, gdy konkretny temat jest poruszany na Twoim blogu.

Im lepiej rozumiesz, jak użytkownicy reagują na Twoją witrynę, tym bardziej będziesz przygotowany, aby nie tylko obsłużyć te odpowiedzi, ale także lepiej zaspokoić je podczas pracy nad witryną przez cały rok. Chociaż możesz nie zobaczyć trendów, ponieważ się dzieją, dane Google Analytics o wartości całego roku z pewnością pomogą Ci je wykryć.

2. Przejrzyj Swoje Procesy

Stworzyłeś procesy dla wszystkiego: kroki rozwoju WordPress, onboarding klienta, QAing strony pre-launch. Ale czy każdy z Twoich procesów działa tak dobrze, jak chcesz? Oczywiście, pomagają Ci wykonać zadanie, ale czy pracujesz tak szybko, wydajnie i widzisz najlepsze wyniki za każdym razem, gdy docierasz do końca projektu?

Ocena strategii biznesowych WordPress i procesów tworzenia stron internetowych każdego roku jest istotną częścią rozwoju Twojej firmy. Jeśli do tej pory powtórzyłeś te procesy wystarczająco dużo, powinieneś wiedzieć, które części sprawdziły się dobrze, a które wymagają modernizacji.

Aby rozpocząć, spójrz na zysk i straty na każdej stronie internetowej, którą zbudowałeś w zeszłym roku. Czy były jakieś projekty, w których nie zarobiłeś tyle pieniędzy, ile oczekiwałeś, a co za tym idzie, czy możesz przypisać tę stratę konkretnej części swojego procesu? Jeśli korzystasz z oprogramowania do śledzenia czasu, sprawdź, czy możesz zidentyfikować części procesu, które trwają znacznie dłużej niż zwykle przydzielane do budżetu. Być może musisz podnieść swoje koszty, aby dostosować się do różnicy lub musisz zmienić proces.

Niezależnie od tego, jakie zmiany należy wprowadzić, Pamiętaj również o aktualizacji odpowiedniej listy kontrolnej procesu.

3. Uporządkuj swoje dokumenty

“Papierkowa robota” to w dzisiejszych czasach luźny termin, który w większości jest teraz cyfrowy. Niezależnie od tego, w jakiej formie przechowujesz dokumentację, teraz jest dobry moment, aby sprawdzić, czy wszystko jest aktualne, począwszy od umowy z klientem.

Najpierw przejrzyj swój szablon boilerplate. Czy w ciągu ostatniego roku zmieniło się coś, co zasługuje na aktualizację? Następnie sprawdź każde z otwartych kont pod kątem ich kontraktów. Szukaj nieaktualnych informacji i zbliżających się wygaśnięć kontraktów. Napraw błędne informacje i wyślij do Klienta w celu przejrzenia i zaktualizowania podpisów.

4. Zaplanuj Regularne Kopie Zapasowe

Jeśli nie masz nawyku regularnego tworzenia kopii zapasowych swojej witryny WordPress, teraz jest świetny czas, aby to sprawdzić na swojej liście. To bardzo prosta rzecz do zrobienia. Po prostu zdobądź wtyczkę do tworzenia kopii zapasowych WordPress i zautomatyzuj proces, dzięki czemu nigdy nie będziesz musiał się o to martwić.

5. Zrób Wiosenne Porządki

Pomyśl o swojej witrynie WordPress jak o domu … lub naprawdę fantazyjnym pokoju hotelowym, który odwiedzasz od czasu do czasu. Ostatnią rzeczą, którą chcesz zobaczyć, gdy otworzysz drzwi i wejdziesz do środka, jest duży bałagan i zdecydowanie nie chcesz, aby Twoi goście mieli poczucie, że nie utrzymujesz porządku.

Zamiast czekać do wiosny, aby poradzić sobie z czyszczeniem witryny, zrób teraz dobry peeling. Następnie zaplanuj czas w ciągu roku, aby ponownie przejść przez listę kontrolną. Joe Foley sugeruje następujące kroki, aby oczyścić witrynę WordPress:

  • Usuń stare wtyczki i motywy.
  • Usuń nieaktywne skróty z treści.
  • Usuń stary post i zmiany strony, których nie potrzebujesz.
  • Śmieci pliki multimedialne, których nie używasz.
  • Wyczyść tagi i kategorie.
  • Usuń oczekujące komentarze.
  • Usuń nieistotny HTML.
  • Wyczyść kod nagłówka.
  • Napraw uszkodzone linki.
  • Wyczyść bazę danych.

Ponadto rozważ dodanie następujących zadań do strategii oczyszczania:

  • Usuń projekty postów lub stron, które nigdy nie zostały opublikowane.
  • Pozbądź się użytkowników, którzy nie powinni już mieć dostępu do witryny i Wymuś Resetowanie hasła dla wszystkich innych

6. Automatyzacja harmonogramu aktualizacji

Wcześniej wyjaśniłem, dlaczego powinieneś ustawić WordPress i wszystkie wtyczki i motywy, aby automatycznie aktualizować. Ale tu jest przypomnienie o tym ponownie.

Wiele luk, które dostają się do witryn WordPress, wynika z tego, że użytkownicy zapomnieli o aktualizacji WordPress. Aby zapewnić bezpieczeństwo swojej witryny, musisz być sumienny, aby wszystko było aktualizowane. Niezależnie od tego, czy oznacza to automatyzację wszystkiego za pomocą narzędzia takiego jak Automate, czy też ręczne wykonanie każdej nowej dostępnej wersji, Teraz jest czas, aby to uporządkować.

7. Priorytet Bezpieczeństwa

Gdy Twoje kopie zapasowe i aktualizacje zostaną zautomatyzowane, poszukaj innych sposobów, w jakie możesz zwiększyć bezpieczeństwo swojej witryny WordPress. Im więcej możesz zautomatyzować ten proces, tym lepiej.

Oto, co możesz zrobić, aby poprawić bezpieczeństwo WordPress w tym roku:

  • Zrozum bezpieczeństwo WordPress wewnątrz i na zewnątrz.
  • Zawsze używaj tej listy kontrolnej bezpieczeństwa, gdy budujesz nową witrynę WordPress.
  • Uzyskaj wtyczkę bezpieczeństwa dla swojej witryny (i witryn klientów), aby zautomatyzować systemy monitorowania i obrony.

Jeśli jesteś przytłoczony tym, ile pracy to wydaje się być, może to być rok, w którym zlecisz zarządzanie bezpieczeństwem swojej witryny (i wydajnością). Zarządzany host WordPress może być tym, czego potrzebujesz, aby poradzić sobie z tym podczas skalowania firmy.

8. Sprawdź działania optymalizacyjne pod kątem luk

Kto powiedział, że Twoje współczynniki konwersji nie poprawią się, jeśli zmniejszysz czas ładowania strony o jedną sekundę? Ponieważ konsumenci są tak wybredni i wymagający, jak szybkie i wygodne jest obecnie każde doświadczenie, z pewnością nie zaszkodzi odświeżyć wysiłków optymalizacyjnych witryny WordPress.

Zacznij od użycia narzędzia testowego, takiego jak WP Checkup, aby ocenić stan swojej witryny. (Oprócz wskazówek, jak lepiej zoptymalizować, dowiesz się również, jak rozwiązać problemy z bezpieczeństwem i SEO!)

Gdy już zorientujesz się, gdzie znajdują się słabe punkty, możesz zacząć je wzmacniać. Rozważ następujące kroki:

  • Znajdź lepszą wtyczkę buforowania.
  • Zainwestuj w CDN.
  • Zmniejsz żądania HTTPS.
  • Zrób więcej dla optymalizacji obrazu.
  • Zrewiduj backend za pomocą czystszych praktyk kodowania.
  • Wyłącz i usuń wtyczki, których w rzeczywistości nie potrzebujesz.

Ogólnie rzecz biorąc, lepiej monitoruj swoją witrynę pod kątem problemów z wydajnością. Ten przewodnik po optymalizacji WordPress ma kompleksową listę kontrolną, z której możesz skorzystać.

9. Rewitalizacja SEO

Czasami wydaje się, że granie w grę SEO zawsze będzie bitwą w górę. Google regularnie aktualizuje algorytmy wyszukiwania i urządzenia mobilne, które z każdym rokiem stają się coraz bardziej popularne, więc trudno nadążyć za nimi.

Na szczęście istnieją wtyczki SEO, które przejrzą Twoje treści i powiedzą, jak lepiej je zoptymalizować. Ale nie możesz po prostu polegać na wtyczce, aby wykonać całą pracę. Musisz wykorzystać najlepsze praktyki SEO za każdym razem, gdy budujesz nową witrynę WordPress. Należy również co kwartał odwiedzać tę listę kontrolną, aby upewnić się, że zawartość pozostaje zoptymalizowana.

Jeśli chodzi o dobry początek roku, spójrz na rewitalizację SEO, zadając sobie następujące pytania:

  • Czy każda strona i post prawidłowo wykorzystują metadane?
  • Czy masz zestaw słów kluczowych o długim ogonie, wokół których zoptymalizowana jest cała witryna? Czy są one odpowiednie dla Twojej witryny?
  • Czy nowsze, bardziej popularne typy mediów (takie jak obrazy i wideo) są zoptymalizowane pod kątem wyszukiwania?
  • Czy masz strategię linków dla linków wewnętrznych, a także linków zwrotnych?

10. Odśwież Swój Projekt

Nie ma potrzeby być zastraszany przez ten jeden, ponieważ nie sugeruję, aby Twoja strona przeszła całkowitą przebudowę (chyba że uważasz, że jest potrzebna). Zamiast tego zastanów się, w jaki sposób możesz zrobić kilka poprawek projektowych, aby nadać witrynie odświeżony wygląd.

Może możesz zmienić swój motyw WordPress na taki, który chcesz wypróbować.
Możesz również pomyśleć o przyjęciu nowego trendu projektowania stron internetowych i zastosowaniu go do niektórych kluczowych elementów Witryny.

Możesz też wprowadzić bardziej subtelne zmiany, takie jak lifting czcionki.

11. Aktualizuj Zawartość

Stagnacja jest głównym Nie-Nie. Nie tylko źle to odbija się na tobie, jeśli nie masz nic nowego do przyczynienia się do tego, ale także nie będzie zbyt dobrze współpracować z Google, gdy próbują zdecydować, która dobrze utrzymana i odpowiednia witryna ma znaleźć się na szczycie wyników wyszukiwania.

Nie trzeba dodawać, że jeśli nie jesteś w praktyce utrzymywania swojej witryny WordPress na bieżąco, musi to być teraz na Twoim radarze. Można to zrobić na wiele sposobów:

  • Stwórz harmonogram blogowania i twórz treści w regularnych odstępach czasu (może raz w miesiącu).
  • Aktualizuj swoje portfolio, ofertę produktów, opisy usług, studia przypadków lub referencje, gdy pojawi się więcej aktualnych informacji i przykładów.
  • Wykonaj testy A / B na różnych kluczowych stronach, aby zidentyfikować lepsze sposoby prezentacji treści.

Kluczową rzeczą do zapamiętania jest aktualizowanie treści w celu. Nie rób tego tylko ze względu na informowanie wyszukiwarek, że Twoja witryna ma nową zawartość.

12. Oceń Swój Hosting

Na koniec spójrz na swoją obecną sytuację hostingu. Jak to się utrzymywało w ciągu ostatniego roku? Czy wystąpiły problemy z przestojami? Czy wsparcie było wystarczające, gdy było potrzebne? Czy czułeś się zdenerwowany powierzając im bezpieczeństwo serwera?

Być może nie byłeś zaniepokojony jakością hostingu w zeszłym roku, ale masz duże plany, aby skalować swoją witrynę WordPress w nadchodzącym. Jeśli tak jest, hosting współdzielony lub Hosting w chmurze, na którym rozpoczęła się Twoja witryna, może nie być wystarczający do przyszłych potrzeb.

Niezależnie od przypadku, oceń swój hosting w obecnej postaci i zmierz go z Twoimi potrzebami sześć miesięcy w dół drogi. Jeśli nie wyrównuje się, pomyśl o uaktualnieniu do nowego planu lub nowego typu hostingu. A jeśli nie masz jeszcze certyfikatu SSL, upewnij się, że go dodałeś.

Wrapping Up

Zwykle nie masz dużo czasu, aby bawić się swoją witryną WordPress. Jednak powyższe wskazówki nie dotyczą wprowadzania nieistotnych zmian; są to niezbędne środki, które powinieneś podjąć w każdej witrynie, za którą jesteś odpowiedzialny. Jeśli chcesz być zajęty na początku roku, wykorzystaj ten czas, aby nadać witrynie nowy początek i wdrożyć kroki, aby zapewnić, że pozostanie ona dobrze utrzymana w nadchodzących miesiącach.

Do Ciebie: jakie noworoczne postanowienia lub rytuały próbujesz przestrzegać dla swojego biznesu WordPress?

Tagi:

You May Also Like

Jak naprawić nieprawidłowy błąd JSON w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Co powoduje błąd “nieprawidłowa odpowiedź JSON” w WordPress?1. Sprawdź adresy…

Jak naprawić błąd krytyczny w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest błąd krytyczny w WordPress?Co powoduje krytyczny błąd…

Jak zmienić kolor linku w WordPress (poradnik dla początkujących)

W artykule: Dlaczego Linki Są Ważne?Jak dodawać linki w postach i stronach…

9 Najlepsze Darmowe Wtyczki WordPress Author Bio Box

W artykule: 1. Simple Author Box2. Branda3. Autor postu WP4. Author Bio…