W artykule:
- 1. Wybierz Odpowiednią Platformę
- 2. Znajdź idealną nazwę domeny
- 3. Wybór odpowiedniego hostingu jest bardzo ważny
- 4. Zawsze Zachowuj Regularne Kopie Zapasowe
- 5. Konfiguracja Google Analytics od pierwszego dnia
- 6. Skonfiguruj Profesjonalny markowy adres e-mail
- 7. Zacznij od razu budować listę e-mailową
- 8. Skonfiguruj unikalne formularze kontaktowe dla każdego przypadku użycia
- 9. Zwróć uwagę na prawa autorskie do obrazów i licencje
- 10. Optymalizacja SEO na miejscu jest ważna dla rozwoju
- 11. Badanie słów kluczowych jest bardzo ważne
- 12. Chwytliwe nagłówki są ważne dla społeczności i SEO
- 13. Zmiana przeznaczenia treści to tajna broń dla blogerów ekspertów
- 14. Filmy to świetny sposób na zwiększenie zaangażowania i wyróżnienie się z tłumu
- 15. Możesz ponownie udostępniać stare posty, aby zwiększyć ruch
- 16. Zdywersyfikuj Swój Strumień Dochodów
- 17. Konsekwencja jest kluczem
- 18. Usprawnij przepływ do przechowywania pomysłów na blogu
- 19. Skonfiguruj miejsce do zarządzania wszystkimi hasłami
- 20. Połącz wiele wiadomości e-mail ze swoim Gravatarem
- 21. Komentuj inne blogi i sieci, aby rozwijać swoją markę
- 22. O stronie i zacznij tutaj strony są bardzo ważne
- 23. Media społecznościowe są ważne, ale zawsze pamiętaj, że to wynajęta Ziemia
- 24. Zacznij Budować Rozpoznawalność Marki
- 25. Wykorzystaj Dowód Społeczny, Kiedy Możesz
- 26. Szybkość witryny jest bardzo ważna
- 27. Ulepszenia zawartości i wyskakujące okienka są magiczne
- 28. Ignoruj nienawistników i wyłącz rozpraszanie uwagi
- 29. Nie ma obsesji na punkcie perfekcji
- 30. Zawsze korzystaj z najlepszych narzędzi, aby wyprzedzić konkurencję
Założenie bloga po raz pierwszy może być denerwującym doświadczeniem. Jest dużo emocji, ale jednocześnie jest strach przed nieznanym. Chcesz zrobić wszystko we właściwy sposób i uniknąć wszystkich głównych pułapek, aby twój blog mógł odnieść sukces. W ciągu ponad 12 lat blogowania popełniliśmy niezliczone błędy i wyciągnęliśmy z nich wnioski. W ciągu ostatniej dekady nasze blogi otrzymały ponad miliard odsłon. W dzisiejszym artykule podzielimy się „poradami ekspertów”, które chcielibyśmy wiedzieć przed rozpoczęciem naszego pierwszego bloga.
Pro Tip: Mamy przewodnik krok po kroku, jak założyć bloga (we właściwy sposób) od jego założenia, do optymalizacji, zabezpieczenia, a następnie zarabiania na nim pieniędzy. Ten przewodnik został użyty przez setki tysięcy odwiedzających i jest w 100% darmowy.
Mając to na uwadze, oto lekcje, które założyciel WPBeginner, Syed Balkhi, ma w ciągu ostatnich 12 + lat blogowania.
1. Wybierz Odpowiednią Platformę
Wielu ludzi zaczyna od popularnych darmowych platform blogowych, takich jak Blogger, Medium lub WordPress.com, ale te platformy blogowe są ograniczone. Nie chcesz tracić czasu, jeśli poważnie myślisz o blogowaniu.
Po pierwsze, musisz przestrzegać warunków tych platform i mają one prawo do zamknięcia bloga bez powiadomienia. Nie ma również gwarancji, że będziesz mógł wyeksportować swoje treści, jeśli zamkną twój blog.
Możesz korzystać tylko z funkcji dostępnych na ich platformie, które są ograniczone. Większość darmowych platform ogranicza również możliwość zarabiania na blogach.
WordPress.org z drugiej strony daje Ci pełną swobodę i kontrolę nad swoim blogiem.
Możesz dodawać funkcje, zarabiać pieniądze lub robić, co chcesz. Wszystkie nasze blogi korzystają teraz z WordPress, w tym WPBeginner. WordPress zasila ponad 31% wszystkich stron internetowych w Internecie.
Jeśli myślisz jak WordPress.org porównuje się z innymi darmowymi platformami blogowania, a następnie przeprowadziliśmy dla ciebie badania:
- WordPress.org vs WordPress.com
- WordPress vs Blogger
- WordPress vs Medium
- WordPress vs Weebly
- WordPress vs Wix
2. Znajdź idealną nazwę domeny
Wybór odpowiedniej nazwy domeny jest bardzo ważny. Miałem szalenie udanego bloga o nazwie List25.com który ma ponad 2,3 miliona subskrybentów YouTube i ponad 500 milionów wyświetleń wideo. Ale z perspektywy czasu chciałbym nie dodawać numeru w domenie, ponieważ ograniczyło nas to tylko do 25 pozycji na liście.
Oto kilka szybkich wskazówek dotyczących wyboru najlepszej nazwy domeny dla Twojej witryny.
- Trzymaj się rozszerzenia domeny. com
- Wybierz nazwę domeny, która jest łatwa do wymówienia, przeliterowania i tak krótka, jak to możliwe.
- Użyj słów kluczowych i nazwy marki w nazwie domeny. Na przykład, stargardeninghouston.com jest bardziej przyjazny dla wyszukiwarek, niż stargardeningcompany.com
Zobacz naszą listę najlepszych rejestratorów nazw domen, aby wybrać nazwę domeny. Mamy również przewodnik krok po kroku, jak zarejestrować nazwę domeny za darmo.
3. Wybór odpowiedniego hostingu jest bardzo ważny
Wybór odpowiedniego hostingu jest zdecydowanie jedną z najważniejszych decyzji przy zakładaniu bloga, ponieważ to tutaj przechowywane są pliki Twojej witryny.
Wielu początkujących lubi pomysł uzyskania darmowego hostingu, ale wybór darmowego hostingu strony internetowej jest zawsze złym pomysłem, a w końcu będzie kosztował więcej pieniędzy i czasu.
Na początku jedna z moich pierwszych stron była hostowana na darmowym hoście, który szedł dobrze, aż pewnego dnia zamknęli się bez uprzedzenia. Cała moja strona zniknęła bez możliwości jej przywrócenia. Straciłem miesiące ciężkiej pracy.
Dlatego ważne jest, aby wybrać renomowaną firmę hostingową. Oto kilka rzeczy, które należy wziąć pod uwagę:
- Istnieją różne typy planów hostingowych, takie jak hosting współdzielony, hosting zarządzany, VPS i inne. Musisz wybrać plan, który odpowiada twoim potrzebom i budżetowi.
- Porównaj opinie różnych firm hostingowych.
- Wsparcie jest ważne dla początkujących i chcesz upewnić się, że istnieje wiele opcji, aby uzyskać pomoc, gdy jej potrzebujesz.
Dla tych, którzy dopiero zaczynają, zalecamy korzystanie z Bluehost, ponieważ są oficjalnym dostawcą hostingu polecanym przez WordPress. Oferują również naszym czytelnikom bezpłatną nazwę domeny + 65% zniżki na hosting.
Naszym drugim wyborem na hosting jest SiteGround. Są również oficjalnie polecane przez WordPress i są znane z doskonałego wsparcia.
Aby uzyskać więcej informacji na ten temat, zobacz nasz przewodnik, jak wybrać najlepszy hosting WordPress.
4. Zawsze Zachowuj Regularne Kopie Zapasowe
Często użytkownicy nie myślą o kopiach zapasowych, dopóki nie jest za późno. Na początku wybrałem taniego dostawcę usług hostingowych, który nie był zbyt dobrze znany i miał awarię sprzętu. Straciłem całą moją stronę internetową, ponieważ nie miałem kopii zapasowej.
Wiele firm hostingowych oferuje ograniczone kopie zapasowe. Jednak te kopie zapasowe nie są gwarantowane, a awaria sprzętu może spowodować utratę danych, a także kopii zapasowej.
Kopie zapasowe to pierwsza linia obrony przed atakami typu brute force, hakerstwem i kradzieżą danych. Są pierwszym krokiem do poprawy bezpieczeństwa WordPress i zapewnienia bezpieczeństwa witryny.
Istnieje wiele niezawodnych wtyczek do tworzenia kopii zapasowych WordPress, które pozwalają zaplanować automatyczne kopie zapasowe i przechowywać je w zdalnych lokalizacjach, takich jak Dysk Google, Dropbox, Amazon S3 i inne.
Potrzebujesz teraz skonfigurować kopie zapasowe WordPress? Oto samouczek krok po kroku, jak wykonać kopię zapasową witryny WordPress za pomocą UpdraftPlus.
5. Konfiguracja Google Analytics od pierwszego dnia
Nie możesz rozwijać swojej witryny, jeśli nie wiesz, jak ludzie ją znajdują i korzystają z niej. Podobnie jak wielu początkujących, ja również polegałem na” zgaduj-pracuj „i” kręć-it”, aby wykonać zadanie, dopóki nie nauczyłem się znaczenia analizy strony internetowej.
Google Analytics to najlepsze oprogramowanie analityczne na świecie, z którego korzystają miliony stron internetowych. Pozwala zobaczyć najpopularniejsze treści, skąd pochodzą odwiedzający i nie tylko.
Pomaga również śledzić zaangażowanie użytkowników w całej witrynie, co pomaga poprawić swoją firmę za pomocą liczb rzeczywistych zamiast zgadywania. Jeśli prowadzisz sklep internetowy, możesz go używać do śledzenia klientów i zwiększania konwersji.
Aby uzyskać szybką konfigurację, postępuj zgodnie z naszym przewodnikiem krok po kroku, jak zainstalować Google Analytics w WordPress.
6. Skonfiguruj Profesjonalny markowy adres e-mail
Jeśli poważnie myślisz o swoim blogu, ważne jest, aby mieć profesjonalny markowy adres e-mail. To idzie długą drogę w negocjowaniu umów z reklamodawcą, ponieważ uważają, że jesteś legalną operacją.
Oto jak łatwo uzyskać profesjonalny markowy adres e-mail za darmo.
Dodatkowo pomaga również w dostarczaniu wiadomości e-mail podczas wysyłania biuletynów e-mail. Co prowadzi mnie do tip # 7.
7. Zacznij od razu budować listę e-mailową
Ponad 70% osób porzucających Twoją stronę nigdy nie wraca. Musisz mieć z nimi kontakt. Dlatego musisz zacząć budować listę e-mailową.
Instagram facebookowy, Twitter, Instagram i inne facebook, instagram, instagram, instagram, instagram, instagram i inne.
Chociaż powinieneś absolutnie pracować nad budowaniem obserwujących w mediach społecznościowych, nie jesteś właścicielem tych platform. Mogą ograniczyć twój zasięg do własnych obserwujących, a nawet zablokować Twoje konto w dowolnym momencie.
Z drugiej strony, e-mail jest nadal najskuteczniejszym narzędziem marketingu online. Posiadasz swoją listę e-mail i możesz dotrzeć do odbiorców bez żadnych ograniczeń.
Aby uzyskać więcej informacji na ten temat, zobacz nasz artykuł o tym, dlaczego od razu powinieneś zacząć budować swoją listę e-mailową.
Nie budowanie listy e-mail od dnia 1 jest nadal moim #1 żal, i jest to wspólny żal dzielony przez wielu ekspertów od blogów.
8. Skonfiguruj unikalne formularze kontaktowe dla każdego przypadku użycia
Na początku mój adres e-mail był publicznie wyświetlany na blogu. Doprowadziło to do mnóstwa spamu. Formularze kontaktowe są bardzo ważne i dlatego na prawie każdej odwiedzanej stronie znajdziesz stronę kontaktową.
Ważne jest również, aby mieć różne formularze dla każdego przypadku użycia, dzięki czemu można łatwo filtrować wiadomości e-mail i być bardziej wydajnym.
Istnieje wiele wtyczek do formularzy kontaktowych WordPress na rynku. Jednak większość wtyczek do formularzy kontaktowych WordPress jest przeznaczona dla programistów. Dlatego uruchomiłem WPForms, aby uczynić go najbardziej przyjazną dla początkujących wtyczką do formularzy kontaktowych dla WordPress.
Ma ponad milion aktywnych instalacji z ponad 2300 pięciogwiazdkowymi recenzjami. Istnieje również darmowa wersja o nazwie WPForms lite, którą możesz wypróbować.
Aby uzyskać instrukcje krok po kroku, zobacz ten artykuł o tym, jak łatwo utworzyć formularz kontaktowy w WordPress.
9. Zwróć uwagę na prawa autorskie do obrazów i licencje
Często początkujący po prostu kopiują i wklejają obrazy z Internetu. Zwiększa to odpowiedzialność wraz z rozwojem witryny. Nie używaj tylko obrazów z Google, ponieważ możesz później zapłacić tysiące opłat za naruszenie praw autorskich. Właściciel praw autorskich może również zgłosić stronę wyświetlającą ich pracę i poprosić Google o usunięcie jej z wyników wyszukiwania.
Biorąc pod uwagę te koszty, warto zapłacić za licencję Shutterstock, aby uzyskać wysokiej jakości obrazy wektorowe do wykorzystania w witrynie.
Jeśli jednak dopiero zaczynasz i nie chcesz płacić za licencje, możesz znaleźć kilka stron internetowych oferujących obrazy cc0. Te obrazy są bezpłatne i można ich używać na swojej stronie internetowej.
Innym sposobem dodawania zdjęć do witryny jest tworzenie własnych. Jednak większość początkujących nie jest grafikami. Na szczęście istnieją narzędzia online, takie jak Canva, które umożliwiają tworzenie profesjonalnych obrazów do wykorzystania na swoim blogu.
10. Optymalizacja SEO na miejscu jest ważna dla rozwoju
Jeśli poważnie myślisz o rozwijaniu swojego bloga i jego sukcesie, musisz Od początku zwracać uwagę na SEO na stronie.
SEO skrót od search engine optimization pomaga uzyskać więcej odwiedzających witrynę z wyszukiwarek. Strategie SEO są podzielone na dwie kategorie, off-site i on-site SEO.
SEO na miejscu pomaga zoptymalizować bloga, dokonując drobnych korekt w różnych obszarach. Może to zabrzmieć trochę technicznie i tak jest, ale istnieje wiele narzędzi, które mogą ci w tym pomóc.
Po pierwsze, polecam Ci zainstalować AIOSEO na swojej stronie. Jest to kompletny pakiet wtyczek SEO WordPress i pomoże Ci w optymalizacji bloga na miejscu.
Umożliwia również łatwe tworzenie i przesyłanie map witryn do wyszukiwarek. Dzięki temu Twoja witryna może zostać wyświetlona w Google i zacząć pojawiać się w wynikach wyszukiwania.
Następnie musisz zrobić nawyk wewnętrznego łączenia. Linki wewnętrzne to linki, które tworzysz w treści do własnych postów na blogu, stron i różnych obszarów witryny. Linki wewnętrzne pomagają zwiększyć oglądalność stron, a także pomagają wyszukiwarkom zrozumieć kontekst i związek między treściami.
Aby uzyskać więcej wskazówek SEO, zobacz nasz najlepszy przewodnik SEO WordPress dla początkujących z konfiguracją SEO WordPress krok po kroku.
11. Badanie słów kluczowych jest bardzo ważne
Często ludzie piszą świetne posty, ale nie są wykrywalni, ponieważ nie myśleli o użyciu odpowiednich słów kluczowych. Większość początkujących podąża za swoimi najlepszymi domysłami, aby wymyślić pomysły na posty na blogu. Nie musisz tego robić, gdy istnieją narzędzia, które mogą pomóc ci dowiedzieć się, czego szukają Twoi użytkownicy. Możesz użyć tych słów kluczowych do swoich postów na blogu i zwiększyć ruch.
Możesz użyć darmowego narzędzia, takiego jak AnswerThePublic, aby znaleźć pytania, których szukają Twoi użytkownicy. Następnie możesz odpowiedzieć na te pytania w swoich postach na blogu, aby uzyskać większy ruch w wyszukiwaniu.
Chcesz wiedzieć, które słowa kluczowe przynoszą ruch do konkurencji? Użyj SEMRush, aby ukraść słowa kluczowe konkurencji. Pokazuje również płatne słowa kluczowe, w których Twoi konkurenci prowadzą płatne kampanie reklamowe.
Aby uzyskać więcej narzędzi i pomysłów, zobacz nasz przewodnik, jak zrobić badanie słów kluczowych na swoim blogu WordPress.
12. Chwytliwe nagłówki są ważne dla społeczności i SEO
Ludzie oceniają książkę po okładce, a posty na blogu po nagłówku. Jeśli chcesz uzyskać wiele akcji,musisz napisać chwytliwe nagłówki.
Google używa nawet CTR (click-through rate) jako czynnika rankingowego, więc musisz mieć chwytliwe nagłówki, aby zachęcić więcej osób do klikania na nie.
Jak analizujesz nagłówki postów na blogu? Na szczęście istnieje kilka narzędzi, które pomogą Ci poprawić nagłówki. Oto lista narzędzi, które pomogą Ci stworzyć lepsze nagłówki.
13. Zmiana przeznaczenia treści to tajna broń dla blogerów ekspertów
Nie zawsze musisz wymyślać nowe pomysły na blogu. Blogerzy ekspertów zmieniają swoje treści na filmy, obrazy, artykuły kolekcji itp.
Poniżej znajduje się kilka przykładów artykułów, które zebraliśmy z repurposed treści z naszych istniejących artykułów.
- Najczęstsze błędy WordPress i jak je naprawić
- 32 niezwykle przydatne sztuczki dla pliku funkcji WordPress
- Jak naprawić typowe problemy z obrazem w WordPress
- 15 przydatne sztuczki konfiguracyjne WordPress, których możesz nie znać
Możesz także zmienić przeznaczenie artykułów jako e-booków do pobrania, plików audio lub filmów z YouTube. Subskrybuj nasz kanał YouTube, aby zobaczyć, jak ponownie wykorzystujemy treści z naszych artykułów, aby tworzyć bardzo angażujące samouczki wideo. Co prowadzi mnie do mojej następnej porady #14.
14. Filmy to świetny sposób na zwiększenie zaangażowania i wyróżnienie się z tłumu
Filmy są najbardziej angażującą formą treści w Internecie. Użytkownicy aktywnie szukają treści wideo, dlatego YouTube jest drugą co do wielkości wyszukiwarką na świecie.
Korzystanie z filmów na blogu pozwala utrzymać użytkowników w witrynie i pomóc im odkryć więcej treści.
Przez lata nauczyłem się, że nigdy nie należy przesyłać filmów do WordPress. Zamiast tego polecam korzystanie z usług hostingu wideo, takich jak YouTube.
Mamy własną sekcję filmów WPBeginner, aby pomóc nowym użytkownikom zacząć korzystać z WordPress. Kanał YouTube wpbeginnera ma ponad 100 000 subskrybentów i 10 milionów wyświetleń.
15. Możesz ponownie udostępniać stare posty, aby zwiększyć ruch
Twoje posty na blogu są wyświetlane w odwrotnej kolejności chronologicznej (nowsze posty pojawiają się jako pierwsze). Oznacza to, że Twoje Starsze Posty są zakopane i nie są łatwe do wykrycia.
Jednym ze sposobów na naprawienie tego jest udostępnianie starszych artykułów w mediach społecznościowych. Często początkujący uważają, że recykling starych treści nie jest w porządku. Jest całkowicie w porządku, a doświadczeni blogerzy robią to cały czas.
Aby to zrobić, musisz użyć wtyczki Revive Old Posts, która pozwala automatycznie udostępniać stare posty na Twitterze, Facebooku i LinkedIn. Aby uzyskać instrukcje, zobacz nasz przewodnik, Jak automatycznie udostępniać stare posty WordPress.
Potrzebujesz więcej sztuczek? Zobacz te sprawdzone i sprawdzone metody promowania starych postów w WordPress.
16. Zdywersyfikuj Swój Strumień Dochodów
Najprostszym sposobem na nowe blogi, aby zacząć zarabiać pieniądze, jest wyświetlanie reklam za pomocą Google AdSense. Podczas gdy Google AdSense jest świetny, musisz zdywersyfikować swój strumień dochodów. Widzieliśmy blogerów tracących wszystkie swoje dochody, gdy AdSense zablokował ich konta za naruszenie zasad.
Istnieje wiele sposobów zarabiania pieniędzy na swoim blogu. Możesz uzupełnić dochody z blogowania marketingiem partnerskim, sprzedażą kursów online, oferowaniem planów członkowskich i nie tylko.
Innym sposobem na zwiększenie przychodów z reklam jest monitorowanie, kto reklamuje się w Twojej witrynie. Następnie możesz udać się do nich bezpośrednio, aby wyeliminować pośrednika.
17. Konsekwencja jest kluczem
Nie musisz pisać codziennie. Ale musisz być konsekwentny w swoim grafiku. W WPBeginner wysyłamy posty raz dziennie, 5 dni w tygodniu. Niektóre popularne blogi publikują codziennie kilka nowych postów.
Wybierz, jak często będziesz publikować, a następnie trzymaj się tej częstotliwości. Jeśli dopiero zaczynasz, możesz zacząć od 3 postów tygodniowo, a następnie stopniowo zwiększać tempo.
Jeśli nie jesteś zdyscyplinowany, łatwo się poślizgnąć i tak umiera większość blogów. Musisz zachować motywację i nie rozpraszać się swoimi celami.
18. Usprawnij przepływ do przechowywania pomysłów na blogu
Istnieje wiele narzędzi online, których możesz użyć do przechowywania pomysłów na bloga. Jako profesjonalny bloger często wpadasz na pomysły na blogu podczas rozmów i codziennych obowiązków. Ważne jest, aby zapisać je, zanim zapomnisz.
Możesz używać narzędzi takich jak Asana, EditFlow lub Evernote do przechowywania nowych pomysłów, planowania strategii treści i zarządzania kalendarzem redakcyjnym.
Jest to niezwykle ważne, ponieważ będą dni, w których zabraknie pomysłów na pisanie. Idea bank pomoże Ci zachować spójność z harmonogramem publikacji.
19. Skonfiguruj miejsce do zarządzania wszystkimi hasłami
Hasła są strażnikiem Twojej witryny WordPress, a także Twoich kont online. Są również najczęstszym celem prób hakerskich.
Dlatego zaleca się używanie silnych i unikalnych haseł dla wszystkich kont. Jestem często pytany przez początkujących, jak zapamiętać te wszystkie mocne i unikalne hasła?
Nie musisz. Istnieją doskonałe menedżery haseł, takie jak LastPass i 1Password, które bezpiecznie przechowują wszystkie hasła, automatycznie je wypełniają i mogą generować silne hasła do użycia.
Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszym artykułem na temat najlepszego sposobu zarządzania hasłami dla użytkowników WordPress.
Cokolwiek robisz, upewnij się, że nie używasz wszędzie tego samego hasła!
20. Połącz wiele wiadomości e-mail ze swoim Gravatarem
Gravatary to obrazy profilowe używane przez WordPress. Bardzo łatwo jest zacząć używać Gravatar, ale większość użytkowników nie wie, że możesz połączyć wiele adresów e-mail z gravatarem.
Dzięki temu możesz używać tego samego wizerunku marki do komentarzy przy użyciu różnych adresów e-mail.
Pozostawienie komentarzy na innych blogach to świetny sposób na zwrócenie uwagi na nowy blog i zwiększenie ruchu.
Aby dowiedzieć się więcej, Zobacz nasz artykuł na Gravatar i dlaczego powinieneś zacząć go używać.
21. Komentuj inne blogi i sieci, aby rozwijać swoją markę
Blogi są z natury platformą społecznościową, pozwalającą ludziom komentować i angażować się w treści. Aby rozwijać swoją markę, musisz skorzystać z tej funkcji, uczestnicząc w innych blogach w swojej niszy.
Kiedy zaczynaliśmy, komentowaliśmy wszystkie istotne blogi. Ważne jest, aby wziąć udział w odpowiednich blogach i grupach na Facebooku, aby rozwijać swoją markę. Ten oddolny wysiłek jest niezbędny dla rozwoju Twojego bloga.
Pomaga to uzyskać informacje o swoim blogu, zostać zauważonym przez wpływowych w swojej niszy i nawiązać nowe połączenia po drodze.
22. O stronie i zacznij tutaj strony są bardzo ważne
Potrzebujesz miejsca, w którym możesz podzielić się swoją historią, a także dać początek nowym użytkownikom. Dlatego musisz dodać stronę o swoim blogu. Pozwala użytkownikom dowiedzieć się więcej o Tobie, Twojej historii i zbudować osobisty związek z Twoją marką.
Powinieneś również dodać stronę Start Here, aby przeprowadzić nowych użytkowników przez najważniejsze treści. Ta wycieczka piesza pomaga szybko zdobyć nowych subskrybentów na swoim blogu i ustanowić swoją markę jako autorytet.
Potrzebujesz więcej pomysłów? Zobacz naszą listę najważniejszych stron dla Twojego bloga WordPress.
23. Media społecznościowe są ważne, ale zawsze pamiętaj, że to wynajęta Ziemia
Pamiętasz MySpace albo Orkut? Widzieliśmy sieci społecznościowe przychodzą i odchodzą. Podczas gdy sieci społecznościowe mogą być doskonałym źródłem ruchu na Twoim blogu, zawsze powinieneś skupiać się bardziej na elementach, które kontrolujesz (np.
Istnieje wiele sprytnych sposobów korzystania z mediów społecznościowych, aby powiększyć listę e-mail.
24. Zacznij Budować Rozpoznawalność Marki
W 2011 roku straciłem 40% ruchu, gdy przeprojektowałem WPBeginner po prostu dlatego, że zmieniliśmy schemat kolorów, który zdezorientował użytkowników. Spójność kolorystyki marki i strony internetowej ma kluczowe znaczenie dla budowania rozpoznawalności marki.
Istnieją tysiące darmowych i płatnych motywów WordPress, co sprawia, że początkujący kuszą, aby zmienić wygląd i kolory swojej witryny. Musisz wybrać projekt i trzymać się go, aby użytkownicy mogli zapoznać się z kolorem i wyglądem Twojej marki,
Powinieneś używać kolorów i logo swojej marki na swoich towarach, takich jak koszulki, kubki, naklejki itp. Powinieneś również zachować spójność w profilach mediów społecznościowych.
25. Wykorzystaj Dowód Społeczny, Kiedy Możesz
Dowód społeczny to taktyka marketingowa, która łagodzi umysł klienta, pokazując mu, że inni klienci już ufają marce, produktowi lub witrynie, którą oglądają.
Jako ludzie wolimy uczyć się na podstawie doświadczeń i decyzji innych ludzi. Marketerzy wykorzystują to zjawisko społeczne, dodając dowód społeczny do swoich kampanii marketingowych i stron internetowych.
Musisz użyć tego, aby pomóc w budowaniu zaufania i rozwijaniu swojego bloga / firmy. Możesz dodać dowód społecznościowy, dzieląc się całkowitą liczbą subskrybentów, dodając logo witryny, w których jesteś polecany,wyświetlając wskaźniki wzrostu, liczbę pobrań i wiele innych.
26. Szybkość witryny jest bardzo ważna
Nikt nie lubi powolnych stron internetowych. Wyszukiwarki takie jak Google dają przewagę SEO dla szybszych stron internetowych. Jako bloger musisz zoptymalizować swoją witrynę pod kątem szybkości i szybszego ładowania strony.
Kluczem do szybszych stron internetowych jest wybór odpowiedniego hostingu WordPress. Zły host może spowolnić Twoją witrynę i bez względu na to, co zrobisz, nigdy nie będziesz w stanie poprawić wydajności.
Następnie musisz zacząć używać wtyczki buforującej WordPress. Istnieją doskonałe darmowe wtyczki, takie jak WP Super Cache, które pomagają obsługiwać buforowaną wersję witryny za pomocą kilku kliknięć.
Możesz również połączyć to z zaporami DNS, takimi jak Sucuri lub Cloudflare. Te zapory blokują zły ruch, co zmniejsza obciążenie serwera. Obsługują również statyczne treści za pośrednictwem swoich serwerów CDN, co zapewnia znaczny wzrost prędkości.
Aby uzyskać pełne instrukcje krok po kroku, zobacz nasz najlepszy przewodnik prędkości i wydajności WordPress dla początkujących.
27. Ulepszenia zawartości i wyskakujące okienka są magiczne
Ulepszenia zawartości i wyskakujące okienka działają jak magia. Kiedy zaczynasz, możesz pomyśleć, że te rzeczy nie działają, ale działają i dlatego widzisz je wszędzie.
Użyłem wyskakujących okienek exit-intent na WPBeginner i zwiększyłem naszych subskrybentów o 600%. Później przeprowadziłem podobny eksperyment z ulepszeniami treści na mojej osobistej stronie internetowej i uzyskałem Współczynnik konwersji 27% na jednej stronie.
Szczegóły znajdziesz w naszym artykule na temat dodawania ulepszeń treści w WordPress.
28. Ignoruj nienawistników i wyłącz rozpraszanie uwagi
Gdy twój blog zacznie się rozwijać, otrzymasz mnóstwo pozytywnych opinii i zachęt od użytkowników. Jednak otrzymasz również hejterów, którzy będą cię krytykować i próbować cię zniszczyć.
Musisz ignorować tych hejterów i nie tracić na nich energii ani czasu. Aby nie rozpraszać uwagi, włącz moderację komentarzy i wyłącz powiadomienia o nowych komentarzach.
29. Nie ma obsesji na punkcie perfekcji
Pisząc bloga polecam nie mieć obsesji na punkcie perfekcji. Popełnianie błędów jest całkowicie w porządku, o ile je naprawiasz.
Niektórzy ludzie mogą się denerwować błędem gramatycznym lub ortograficznym, ale możesz to naprawić i przejść dalej. Pamiętaj, że popełnianie błędów jest rzeczą ludzką.
Możesz użyć narzędzi takich jak Grammarly, aby pomóc złapać błędy.
Moja rada dla nowych blogerów to po prostu pisz i rozwijaj swój własny głos / styl. Często blogi z bardziej spersonalizowanym pisaniem robią lepiej niż te, które są napisane jak prace badawcze.
30. Zawsze korzystaj z najlepszych narzędzi, aby wyprzedzić konkurencję
Wszyscy eksperci mają swój zestaw narzędzi, który pomaga im być na czele. Te narzędzia online są stworzone specjalnie dla blogerów i właścicieli witryn. Pomogą Ci być bardziej wydajnym, dzięki czemu możesz odnieść sukces na swoim blogu.
Oto tylko niektóre z narzędzi, które uznałem za bardzo pomocne w mojej podróży.
- Asana-narzędzie do zarządzania produktywnością i zadaniami
- Evernote-notatki i aplikacja personal organizer
- Grammarly-najlepsze narzędzie do sprawdzania pisowni i gramatyki online
- AnswerThePublic-darmowe narzędzie do badania słów kluczowych
- SEMRush-najlepsze narzędzie do analizy konkurencji i badania słów kluczowych na rynku
- TimeDoctor – aplikacja do śledzenia czasu i produktywności dla zespołów i osób indywidualnych
- LastPass-najlepsza aplikacja do zarządzania hasłami
- Isitwp Headline Analyzer-Analizuj nagłówki swojego bloga
- Feedly-Najlepszy czytnik kanałów RSS, który pomoże Ci nadążyć za wszystkimi blogami, które śledzisz
- IFTTT – aplikacja automatyzacji Online, która pozwala łączyć różne aplikacje, takie jak blog WordPress i media społecznościowe
Potrzebujesz jeszcze więcej narzędzi? Sprawdź nasz wybór przydatnych narzędzi 40 do zarządzania i rozwijania swojego bloga WordPress.
Mam nadzieję, że te porady dotyczące blogowania okazały się pomocne i chciałbym, aby pomogły Ci uniknąć niektórych błędów, które popełniłem podczas zakładania bloga. Możesz również zobaczyć te praktyczne wskazówki, aby przyciągnąć ruch do nowej witryny WordPress.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.