W artykule:
- Najlepsze narzędzia komunikacyjne dla freelancerów
- 1. G Suite
- 2. Nextiva
- 3. Bumerang
- 4. Hunter
- 5. Slack
- 6. Zoom
- Najlepsze narzędzia finansowe dla freelancerów
- 7. FreshBooks
- 8. QuickBooks
- 9. Ławka
- 10. Gusto
- Najlepsze narzędzia Kalendarza dla freelancerów
- 11. Kalendarz Google
- 12. Calendly
- Najlepsze narzędzia do zarządzania projektami dla freelancerów
- 13. Asana
- 14. Trello
- 15. Basecamp
- Najlepsze narzędzia produktywności dla freelancerów
- 16. 1Passsword
- 17. Feedly
- 18. TextExpander
- 19. Bufor
- Najlepsze narzędzia do przechowywania w chmurze dla freelancerów
- 20. Dysk Google
- 21. Dropbox
- 22. OneDrive
- Najlepsze narzędzia do projektowania dla freelancerów
- 23. Adobe Creative Cloud
- 24. Canva
- 25. Invision
- 26. Affinity Designer i zdjęcie
- Najlepsze narzędzia do śledzenia czasu dla freelancerów
- 27. TimeDoctor
- 28. Hubstaff
- 29. Zbiory
- 30. RescueTime
- 31. Toggl
- Najlepsze narzędzia do pisania dla freelancerów
- 32. Grammarly
- 33. Hemingway
- 34. Dropbox Paper
- 35. SEMRush Writing Assistant
- Masowe narzędzia e-mail marketingu dla freelancerów
- 36. Stały Kontakt
- 37. SendinBlue
- 38. Drip
- Najlepsze narzędzia do tworzenia stron internetowych dla freelancerów
- 39. WordPress
- 40. Kreator Stron Constant Contact
- Najlepsze usługi hostingowe dla freelancerów
- 41. SiteGround
- 42. Bluehost
- 43. WP Engine
Czy jesteś freelancerem, projektantem lub programistą szukającym najlepszych narzędzi, które ułatwią przepływ pracy?
Według ostatnich badań freelancing rośnie na całym świecie dzięki dynamicznie rozwijającej się gospodarce cyfrowej.
Najlepszą rzeczą w byciu freelancerem (lub pracą zdalną) jest to, że możesz pracować z domu, ustalać własne godziny i mieć większą elastyczność w równowadze w życiu zawodowym.
Jednak freelancing wiąże się z wieloma wyzwaniami, z którymi ludzie w zwykłych miejscach pracy biurowej mogą się nie spotkać.
Na przykład jako freelancer jesteś odpowiedzialny za zarządzanie swoim czasem, utrzymywanie motywacji, organizowanie pracy, częste komunikowanie się i oczywiście zarządzanie finansami.
Na szczęście istnieje wiele przydatnych narzędzi, które pomogą Ci być na bieżąco ze wszystkim.
W tym przewodniku podzielimy się naszym wyborem najlepszych narzędzi dla freelancerów, projektantów i programistów.
Zorganizowaliśmy najlepsze narzędzia freelancera w różne kategorie z wieloma opcjami w każdej kategorii.
- Narzędzia komunikacji
- Narzędzia finansowe
- Narzędzia kalendarza
- Narzędzia do zarządzania projektami
- Narzędzia produktywności
- Narzędzia do przechowywania w chmurze
- Narzędzia projektowe
- Narzędzia do śledzenia czasu
- Narzędzia do pisania
- Masowe narzędzia e-mail marketingu
- Narzędzia do tworzenia stron internetowych
- Usługi hostingu stron internetowych
Gotowy? Zacznijmy od podstaw.
Najlepsze narzędzia komunikacyjne dla freelancerów
Praca na własną rękę i ustawianie własnych godzin może stworzyć lukę komunikacyjną między Twoim zespołem, klientami i Tobą.
Te narzędzia komunikacyjne zapewniają, że możesz skutecznie komunikować się i nie przegapić niczego ważnego.
1. G Suite
G Suite to pakiet produktywności Google, który zapewnia profesjonalną firmową pocztę e-mail z Gmailem, kalendarzem, dyskiem, dokumentami, arkuszami oraz konferencjami wideo i głosowymi.
Otrzymujesz mnóstwo miejsca (od 30 GB do nieograniczonego w zależności od wybranego planu) i możesz dodawać nowych członków zespołu do swojego planu. Cała Twoja praca jest przechowywana w chmurze, jest dostępna z dowolnego miejsca i z dowolnego urządzenia, w tym z telefonów komórkowych i tabletów.
Alternatywa: Office 365 (aby dowiedzieć się więcej, Zobacz porównanie usługi Office 365 z G Suite).
2. Nextiva
Jako freelancer odbieranie wszystkich rozmów biznesowych może być nieco trudne. Tu wkracza Nextiva.
Jest to najlepsza usługa telefonii biznesowej na rynku i pozwala na uzyskanie Wirtualnego numeru telefonu.
Możesz skonfigurować przekazywanie połączeń, routing, powitania poczty głosowej, wiadomości tekstowe biznesowe i wiele innych. Pomaga to nigdy nie przegapić połączenia biznesowego i pozostać w kontakcie z klientami, nie wydając zbyt dużo pieniędzy.
Alternatywa: RingCentral
3. Bumerang
Boomerang pomaga odblokować skrzynkę odbiorczą, pisać skuteczne wiadomości e-mail i planować wysyłanie wiadomości e-mail w odpowiednim czasie.
Działa z Gmailem i Outlookiem, zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i na komputerach. Jest również wyposażony w wspomagany Sztuczną Inteligencją asystent pisania wiadomości e-mail o nazwie responsible, który pomaga pisać lepsze wiadomości e-mail, które prawdopodobnie otrzymają odpowiedź.
Alternatywa: Przód
4. Hunter
Chcesz skontaktować się z firmą, ale nie wiesz, do kogo wysłać e-mail? Hunter pomaga znaleźć adresy e-mail za stroną internetową. Wykorzystuje różne źródła do zbierania tych adresów e-mail i oceniania ich.
Możesz szukać adresów ogólnych lub przełączyć się na adresy osobiste, aby połączyć się z rzeczywistymi ludźmi stojącymi za firmą. Freelancerzy i programiści mogą używać tego do zimnych wiadomości e-mail, pomysłów na rzucanie lub udostępniania swojej pracy niektórych możliwych potencjalnych klientów.
Alternatywa: Voila Norbert
5. Slack
Slack to narzędzie zwiększające produktywność dla małych zespołów, pracowników zdalnych i freelancerów. Umożliwia współpracę w czasie rzeczywistym, udostępnianie pracy, postępów i zarządzanie zespołami.
Możesz zmieniać firmy, tworzyć kanały, dodawać nowych użytkowników, rozmawiać głosowo i wideo za pomocą funkcji udostępniania ekranu i nie tylko. Działa na każdej nowoczesnej przeglądarce, komputerze, telefonie komórkowym lub tablecie.
Alternatywa: Skype
6. Zoom
Zoom to aplikacja do połączeń konferencyjnych dla profesjonalistów. Umożliwia łatwe prowadzenie rozmów indywidualnych lub konferencyjnych z udostępnianiem ekranu, nagrywaniem, czatem na żywo i innymi.
Działa z Dyskiem Google i kalendarzem, łatwo udostępnia adresy URL spotkań i działa zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i na komputerach.
Alternatywa: Skype
Najlepsze narzędzia finansowe dla freelancerów
Freelancerzy są odpowiedzialni za zarządzanie własnymi finansami, podatkami, fakturami i płatnościami.
7. FreshBooks
FreshBooks jest jednym z najlepszych programów księgowych dla małych firm, freelancerów i osób prywatnych. Pomaga w łatwym wysyłaniu faktur do klientów, zarządzaniu kontami, otrzymywaniu płatności i śledzeniu finansów.
Alternatywa: WPForms (zobacz ten przewodnik na temat wysyłania faktur za pomocą wtyczki WPForms w WordPress).
8. QuickBooks
QuickBooks jest standardem branżowym dla oprogramowania księgowego. Ułatwia zarządzanie finansami, przyjmowanie płatności, wysyłanie faktur, łączenie konta bankowego i kart kredytowych i wiele innych.
9. Ławka
Bench to kolejna popularna aplikacja księgowa, która pomaga śledzić swoje finanse.
Wystarczy podłączyć konto bankowe i Karty kredytowe, a zespół księgowy bench importuje wyciągi bankowe, kategoryzuje transakcje i przygotowuje sprawozdania finansowe. To sprawia, że bardzo łatwo złożyć swoje podatki na koniec roku.
10. Gusto
Gusto pomaga małym zespołom i firmom zarządzać listą płac, śledzeniem czasu pracy, osobistym czasem wolnym, zarządzaniem zdrowiem, wzrokiem i korzyściami stomatologicznymi i nie tylko.
Możesz również uzyskać pomoc od certyfikowanego specjalisty HR, który pomoże Ci zarządzać zespołem, śledzić sprawy, znaleźć odpowiednie świadczenia i programy ubezpieczeniowe dla Twojego budżetu i wielkości zespołu.
Najlepsze narzędzia Kalendarza dla freelancerów
Wraz z rozwojem firmy freelancerskiej będziesz musiał konfigurować spotkania, śledzić wydarzenia i wydajniej zarządzać czasem. Poniżej znajdują się najlepsze narzędzia kalendarza, których możesz użyć do zarządzania codziennymi działaniami.
11. Kalendarz Google
Kalendarz Google to popularna aplikacja kalendarza, która działa zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i na komputerach. Jeśli korzystasz z G Suite, możesz używać kalendarza z własną nazwą domeny.
Kalendarz Google ułatwia udostępnianie wydarzeń, planowanie spotkań, konfigurowanie przypomnień, obserwacji i wiele innych. Możesz także tworzyć oddzielne kalendarze i udostępniać je klientom i członkom zespołu do współpracy.
Alternatywa: Kalendarz Microsoft Outlook
12. Calendly
Calendly pomaga wydajniej zarządzać kalendarzem. Możesz po prostu skonfigurować godziny dostępności i pozwolić klientom i członkom zespołu zarezerwować spotkanie bez robienia zwykłych rzeczy za pośrednictwem poczty e-mail.
Działa z Kalendarzem Google Calendar, Outlook,Office 365 i kalendarzem iCloud. W przypadku zespołów zdalnych automatycznie wykrywa strefę czasową i pokazuje czas lokalny użytkowników.
Najlepsze narzędzia do zarządzania projektami dla freelancerów
W miarę rozwoju firmy freelancerskiej będziesz musiał śledzić swoje listy zadań, aby realizować swoje projekty w sposób terminowy i zorganizowany.
Następujące narzędzia do zarządzania projektami pomagają zarządzać projektami, dzieląc je na zadania i współpracując z zespołem i klientami.
13. Asana
Asana to najlepsze narzędzie do zarządzania projektami dla freelancerów, projektantów, programistów i małych firm. Zawiera potężne narzędzia do konfigurowania projektów, dodawania zadań, zarządzania postępami oraz otrzymywania powiadomień i przypomnień.
Integruje się ze wszystkimi popularnymi aplikacjami, takimi jak Dysk Google, Slack, Kalendarz i wiele innych. Jest bardzo elastyczny i pozwala dostosowywać widoki, importować zadania, dodawać załączniki i komentarze w celu lepszej współpracy.
14. Trello
Trello to potężne i intuicyjne narzędzie do zarządzania projektami dla firm, freelancerów i zespołów zdalnych. Wykorzystuje karty i tablice do zarządzania zadaniami i projektami.
Tworzy to niepowtarzalne wrażenia wizualne z interaktywnym przepływem pracy, który dla wielu użytkowników jest łatwiejszy i bardziej produktywny.
15. Basecamp
Basecamp to kolejny popularny program do zarządzania projektami, odpowiedni dla firm i małych zespołów. Zawiera narzędzia do zarządzania zadaniami, projektami, forami dyskusyjnymi, czatem i współpracą, ułatwiające komunikację między członkami zespołu.
Najlepsze narzędzia produktywności dla freelancerów
Oprócz zarządzania czasem, będziesz potrzebować innych narzędzi, aby zaoszczędzić czas. Narzędzia te pomagają zwiększyć produktywność dzięki zarządzaniu różnymi aspektami pracy i życia osobistego.
16. 1Passsword
1Passsword to jeden z najlepszych menedżerów haseł na rynku. Pozwala to nigdy więcej nie używać słabego hasła.
Zapisuje Twoje hasła w zaszyfrowanej bazie danych i automatycznie wypełnia formularze logowania jednym kliknięciem. Jest on dostępny dla wszystkich popularnych przeglądarek, komputerów stacjonarnych i platform mobilnych.
Alternatywa: LastPass
17. Feedly
Feedly to najlepsza aplikacja do czytania wiadomości i blogów na rynku. Pozwala po prostu dodać wszystkie swoje ulubione blogi i serwisy informacyjne, a następnie użyć jednej aplikacji do przeglądania treści ze wszystkich źródeł.
Jest dostępny na urządzeniach mobilnych, komputerach i przeglądarkach, co daje swobodę sprawdzania listy lektur w dowolnym miejscu i czasie.
Alternatywa: Kieszonka
18. TextExpander
TextExpander pomaga zapisywać szablony tekstu, odpowiedzi typu boilerplate i fragmenty zawartości do późniejszego wykorzystania w dowolnej innej aplikacji. Za pomocą prostego skrótu klawiaturowego możesz łatwo ponownie wykorzystać zapisane fragmenty w dowolnym miejscu.
Doskonale nadaje się do odpowiadania na odpowiedzi obsługi klienta, dokumentacji, e-maili biznesowych i innych. Cała zawartość jest przechowywana w chmurze i można jej używać na dowolnym urządzeniu.
19. Bufor
Bufor pomaga zautomatyzować media społecznościowe, ustawiając kolejki treści do publikowania na ścianach mediów społecznościowych.
Możesz połączyć swoje profile społecznościowe, dodać aktualizacje statusu, ustawić harmonogram i częstotliwość, a bufor zajmie się resztą.
Alternatywa: IFTTT
Najlepsze narzędzia do przechowywania w chmurze dla freelancerów
Praca zdalna lub jako freelancer pozwala pracować z dowolnego miejsca. Oznacza to, że nie jesteś zobowiązany do pracy z komputera biurkowego. Możesz podróżować i pracować z laptopa w podróży.
Narzędzia do przechowywania w chmurze pomagają przechowywać wszystkie pliki robocze w chmurze, dzięki czemu nie są powiązane z konkretnym urządzeniem fizycznym. Narzędzia te zapewniają również bezpieczeństwo danych i przechowywanie kopii zapasowych, więc jest to jedna rzecz mniej, o którą możesz się martwić.
20. Dysk Google
Dysk Google to bezpłatna usługa przechowywania danych w chmurze Google, a każde bezpłatne konto Google zapewnia dostęp do 15 GB bezpłatnej przestrzeni dyskowej, która jest udostępniana przez wszystkie aplikacje Google, takie jak Gmail, Dokumenty, Zdjęcia i inne.
Rejestracja w G Suite zwiększa ten limit do 30 GB-nieograniczony, w zależności od wybranego planu. Możesz również uaktualnić do Google One, co daje 100 GB miejsca w chmurze we wszystkich aplikacjach Google za $ 1.99 miesięcznie.
21. Dropbox
Dropbox to kolejna popularna aplikacja do przechowywania w chmurze z bezpłatnymi i płatnymi planami. Bezpłatny plan zapewnia tylko 2 GB pamięci w chmurze, ale jest wystarczająco dobry, aby wypróbować produkt i sprawdzić, czy pasuje do Twoich potrzeb.
Płatne plany zaczynają się od $9.99 (rozliczane rocznie) z 2 TB pamięci w chmurze. Integruje się ze wszystkimi popularnymi aplikacjami innych firm, działa na przeglądarkach, komputerach i urządzeniach mobilnych i ułatwia udostępnianie plików każdemu.
22. OneDrive
OneDrive jest alternatywą dla Dysku Google firmy Microsoft. Jest wyposażony we wszystkie konta Office 365, Outlook i bezpłatne konta Microsoft live.
Bezpłatny plan zapewnia do 5 GB pamięci w chmurze. Jeśli korzystasz z pakietu Office 365, bardzo łatwo jest przechowywać i udostępniać pliki członkom zespołu i klientom.
Najlepsze narzędzia do projektowania dla freelancerów
Wszyscy freelancerzy i programiści potrzebują narzędzi projektowych do tworzenia własnych materiałów marketingowych, Grafiki, postów w mediach społecznościowych i tak dalej. Te narzędzia do projektowania pomagają tworzyć oszałamiającą grafikę dla własnej firmy, a także dla klientów.
23. Adobe Creative Cloud
Adobe Creative Cloud to niezbędne narzędzie dla każdego grafika lub freelancera. Ten model subskrypcji zapewnia dostęp do aplikacji Adobe do projektowania, takich jak Photoshop, Illustrator, Premier Pro i inne.
Ich plan all apps zaczyna się od $52.99 miesięcznie, co jest nieco drogie, jeśli dopiero zaczynasz. Możesz również kupić subskrypcję dla poszczególnych aplikacji, których chcesz użyć, za niższą opłatą.
24. Canva
Canva to narzędzie do projektowania dla nie-projektantów. Jest wyposażony w intuicyjny interfejs z prostymi narzędziami przeciągania i upuszczania oraz hundereds szablonów dla wszelkiego rodzaju grafiki.
Może być używany do tworzenia obrazów w mediach społecznościowych, logo strony internetowej, materiałów promocyjnych i innych.
25. Invision
Invision to potężne narzędzie do projektowania i prototypowania dla freelancerów i projektantów. Jest wyposażony w łatwy w użyciu interfejs i umożliwia importowanie plików z aplikacji Sketch i Photoshop.
Invision ułatwia współpracę, umożliwiając łatwe udostępnianie plików. Można go również podłączyć do kilku aplikacji innych firm i importować cliparty, grafikę wektorową i obrazy z innych źródeł.
26. Affinity Designer i zdjęcie
Affinity Designer i Photo to dwie potężne aplikacje do projektowania graficznego i tańsza alternatywa dla Adobe Photoshop i Illustrator. Aplikacja Designer umożliwia tworzenie zarówno obrazów wektorowych, jak i rastrowych, można również łączyć elementy rastrowe z obrazem wektorowym.
Aplikacje wykorzystują intuicyjny interfejs użytkownika, który jest łatwiejszy do nauczenia się nawet dla początkujących. Możesz także uzyskać dostęp do wielu zasobów edukacyjnych, które pomogą Ci zacząć.
Najlepsze narzędzia do śledzenia czasu dla freelancerów
Niezależnie od tego, czy pracujesz na stawkach godzinowych, czy pobierasz od klientów opłaty za cały projekt, musisz śledzić czas pracy każdego dnia.
Te aplikacje do śledzenia czasu pomagają śledzić godziny, znajdować zabójców produktywności i analizować, jak najlepiej wykorzystać swój czas.
27. TimeDoctor
TimeDoctor to jedna z najlepszych aplikacji do śledzenia czasu i wydajności na rynku. Pozwala śledzić czas, zarządzać zadaniami, zapisywać zrzuty ekranu, monitorować korzystanie z Internetu i aplikacji oraz przeglądać raporty.
Możesz także ustawić wymagane godziny, dać dostęp do klientów na podstawie projektów i dodać członków zespołu. Działa na wszystkich platformach, wchodzi ci w drogę podczas pracy i integruje się z wieloma narzędziami wspomnianymi już w tym artykule.
Plany cenowe zaczynają się od $9.99 miesięcznie na użytkownika.
28. Hubstaff
Hubstaff to doskonałe narzędzie do śledzenia czasu i monitorowania produktywności dla zespołów i firm. Może monitorować korzystanie z Internetu i aplikacji, utrzymywać arkusze czasu pracy, śledzenie obecności i harmonogramu, proste płace i łatwe fakturowanie.
Jest wyposażony w funkcję Geotrackingu przydatną dla firm, które muszą śledzić lokalizacje pracowników wraz z godzinami pracy. Oferuje również integrację z narzędziami innych firm, takimi jak Asana, Quickbooks, GitHub, Trello i wiele innych.
Oferują ograniczony bezpłatny plan, a płatne plany zaczynają się od $7 na użytkownika miesięcznie.
29. Zbiory
Harvest to kolejna doskonała aplikacja do śledzenia czasu zarówno dla pojedynczych freelancerów, zespołów, jak i firm. Umożliwia śledzenie czasu, zarządzanie projektami, łapanie zabójców produktywności i wysyłanie faktur do klientów.
Działa wraz ze wszystkimi popularnymi narzędziami wymienionymi na tej liście, w tym Asana, Slack, G Suite i wieloma innymi. Oferują bardzo ograniczony bezpłatny plan dla 1 osoby i dwóch projektów. Płatne plany zaczynają się od $12 za użytkownika miesięcznie.
30. RescueTime
RescueTime to oprogramowanie do śledzenia czasu dla zespołów i firm. Nie zapisuje zrzutów ekranu z tego, nad czym pracują Twoi pracownicy i koncentruje się na Prywatności, stawiając pracowników na pierwszym miejscu.
Oferuje szczegółowe raporty aktywności, podkreślające użycie aplikacji podzielone według aktywności. Możesz wyznaczać cele, projekty, monitorować czynniki zwiększające produktywność, otrzymywać alerty w czasie rzeczywistym, ustalać godziny i nie tylko.
RescueTime ma ograniczony darmowy plan, a ich płatne plany zaczynają się od $6 miesięcznie na użytkownika.
31. Toggl
Toggl to prosta i skuteczna aplikacja do śledzenia czasu dla osób prywatnych, zespołów zdalnych i firm. Jest on dostępny jako dodatek do przeglądarki, a także aplikacje mobilne i komputerowe i synchronizuje pracę na różnych urządzeniach, dzięki czemu nigdy nie przegapisz ani minuty pracy.
Jako freelancer spodoba ci się funkcja stawek rozliczeniowych, która pozwala ustawić stawki godzinowe i śledzić godziny, aby upewnić się, że są uczciwie płacone. Możesz również zobaczyć, które zadania zarabiają najwięcej pieniędzy i odpowiednio ustawić swoje cele.
Ceny zaczynają się od $ 9 miesięcznie za użytkownika rozliczanego rocznie.
Najlepsze narzędzia do pisania dla freelancerów
Autorzy treści, blogerzy i copywriterzy mogą korzystać z dodatkowych narzędzi, aby poprawić swój przepływ pracy. Poniższe narzędzia pomagają lepiej pisać i poprawiają produktywność jako niezależny pisarz.
32. Grammarly
Grammarly to najlepsze narzędzie do sprawdzania gramatyki na rynku. Automatycznie sprawdza błędy gramatyczne i ortograficzne podczas pisania i wykorzystuje sztuczną inteligencję do analizy treści.
Może sprawdzić interpunkcję, zwięzłość, ton, sugestie słów i wiele innych. Działa w przeglądarce, jako samodzielna aplikacja, wewnątrz WordPress, Gmail, G Suite i innych.
33. Hemingway
Hemingway to poręczna aplikacja do sprawdzania stylu, która pozwala poprawić czytelność artykułów, czyniąc je bardziej swobodnymi, prostszymi i odważnymi.
Możesz go użyć w przeglądarce lub pobrać aplikację komputerową. Aplikacja komputerowa bezpośrednio integruje się z WordPress, umożliwiając publikowanie bezpośrednio w witrynie.
34. Dropbox Paper
Dropbox Paper to aplikacja do robienia notatek stworzona przez pracowników Dropbox. Jest to bezpłatna aplikacja, która pozwala łatwo robić notatki, udostępniać je zespołom, dodawać adnotacje, wyrażać opinie, zapisywać pomysły i nie tylko.
Oferuje przejrzysty, intuicyjny interfejs, który płynie podczas pisania. Narzędzia formatujące znikają z twojej drogi i pojawiają się ponownie, gdy ich potrzebujesz. To sprawia, że dzielenie się i współpraca łatwiejsze i zabawy.
Alternatywa: Evernote
35. SEMRush Writing Assistant
SEMRush Writing assistant pomaga w pisaniu treści zoptymalizowanych pod kątem SEO, dzięki czemu Twoje artykuły mogą plasować się wyżej w wynikach wyszukiwania Google.
Analizuje Twoje treści pod kątem najlepszych pozycji w rankingu dla określonego słowa kluczowego i sugeruje treść, dzięki czemu możesz pisać lepsze treści, które plasują się wyżej w Google.
Masowe narzędzia e-mail marketingu dla freelancerów
Utrzymywanie kontaktu z klientami może pomóc ci zdobyć ich zaufanie i uzyskać powtarzalny biznes. Masowe usługi e-mail marketingu mogą pomóc ci zaoszczędzić czas, wysyłając spersonalizowane wiadomości do właściwych osób we właściwym czasie.
36. Stały Kontakt
Constant Contact to wiodące narzędzie e-mail marketingu dla małych firm i freelancerów. Możesz łatwo zarządzać kontaktami, tworzyć niestandardowe szablony wiadomości e-mail, tworzyć sekwencję wiadomości kroplowych i nie tylko.
Constant Contact oferuje niezrównane wsparcie z czatem na żywo, rozmowami telefonicznymi, pocztą e-mail, wsparciem społeczności i ogromną biblioteką pomocnych zasobów.
Jeśli chcesz utworzyć biuletyn e-mail, to jest to nasz wybór nr 1 dla małych firm.
37. SendinBlue
SendinBlue to kompletne oprogramowanie do marketingu SMS i e-mail dla freelancerów. Są jednym z najszybciej rozwijających się narzędzi e-mail marketingu w Europie.
Jest to niezwykle łatwa w użyciu platforma z doskonałymi narzędziami do tworzenia pięknych i bardzo angażujących wiadomości e-mail. Ich proste narzędzia typu “przeciągnij i upuść” są idealne dla początkujących bez doświadczenia w marketingu e-mailowym.
38. Drip
Drip to potężna platforma e-mail marketingu dla e-commerce, blogerów i programistów. Oferują szeroką gamę narzędzi ułatwiających automatyzację marketingu, lejki sprzedaży i personalizację.
To, co odróżnia Drip od konkurencji, to Inteligentne Narzędzia automatyzacji marketingu, inteligentniejsze segmentowanie wiadomości e-mail, grupy list i wizualny Kreator przepływu pracy.
Najlepsze narzędzia do tworzenia stron internetowych dla freelancerów
Jeśli poważnie myślisz o rozwijaniu swojej firmy freelancerskiej, musisz stworzyć stronę internetową. Aby zaoszczędzić czas, mądrze jest używać Kreatora witryn zamiast próbować tworzyć witrynę od zera.
Istnieją dziesiątki platform do tworzenia stron internetowych, z których możesz korzystać, ale zalecamy wybór jednej z dwóch poniżej.
39. WordPress
WordPress.org (znany również jako self hosted WordPress) to najpopularniejsza na świecie platforma do tworzenia stron internetowych. Ponad 40% wszystkich stron internetowych jest zasilanych przez WordPress.
Self-hosted WordPress szczyci się naszą listą najlepszego kreatora stron internetowych ze względu na jego popularność, zaawansowane funkcje, skalowalność i łatwość użycia.
Możesz użyć WordPress do stworzenia dowolnego rodzaju witryny, w tym bloga, sklepu internetowego, witryny członkowskiej i innych.
40. Kreator Stron Constant Contact
Constant Contact Website builder to alternatywa dla WordPress. Oferuje prosty kreator stron internetowych, którego możesz użyć do utworzenia strony internetowej w ciągu kilku minut.
Nie jest tak potężny jak WordPress, ale ma wszystkie podstawowe funkcje, których potrzebujesz.
Najlepsze usługi hostingowe dla freelancerów
Jako freelancer prawdopodobnie będziesz potrzebował hostingu witryny dla własnej witryny lub nawet stron internetowych swoich klientów.
Mamy szczegółowe porównanie najlepszego hostingu WordPress, najlepszego hostingu VPS, najlepszego hostingu WooCommerce i najlepiej zarządzanych firm hostingowych WordPress.
Oto nasze najlepsze typy 3 najlepszych usług hostingowych dla freelancerów.
41. SiteGround
SiteGround jest jednym z najpopularniejszych i najwyżej ocenianych dostawców usług hostingowych w społeczności. Zapewniają unikalne wewnętrzne rozwiązania WordPress i bezpieczeństwa, aby Twoja witryna była tak szybka i bezpieczna, jak to możliwe.
Są znani z najlepszego wsparcia 24/7 w branży, dlatego są oficjalnym dostawcą hostingu rekomendowanym przez “WordPress”. Funkcje SiteGround obejmują automatyczne aktualizacje, wbudowane buforowanie WP, CDN, inscenizację jednym kliknięciem i kontrolę wersji GIT. Są również jedną z niewielu firm oferujących hosting specyficzny dla lokalizacji z centrami danych 3 w USA, Europie i Azji.
42. Bluehost
Bluehost jest jedną z najstarszych i najbardziej znanych marek hostingowych w branży. Są oficjalnym dostawcą hostingu rekomendowanym przez “WordPress”.
Oferują użytkownikom WPBeginner ekskluzywną zniżkę 63%, bezpłatną domenę, bezpłatny SSL i darmowy kreator stron z szablonami.
43. WP Engine
WPEngine to hosting VIP WordPress. Ich bezproblemowy hosting oferuje szybkie i solidne serwery, które mogą obsłużyć wszystko. Twoja strona jest praktycznie dowodem hakerów, a ich oszałamiająca Obsługa klienta sprawia, że czujesz się jak król.
Oferują one automatyczne aktualizacje zabezpieczeń, codzienne kopie zapasowe, punkty przywracania jednym kliknięciem, automatyczne buforowanie, zabezpieczenia najwyższego poziomu, miejsce postoju jednym kliknięciem i wiele innych. WPEngine jest jak armia ekspertów WordPress po twojej stronie, aby uzyskać pomoc.
Bonus: otrzymasz również wszystkie motywy 36 + Premium StudioPress i Genesis framework za darmo ze wszystkimi kontami WP Engine.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci odkryć najlepsze narzędzia dla freelancerów, projektantów i programistów. Możesz również zobaczyć naszą listę musi mieć wtyczki WordPress i najlepsze oprogramowanie do czatu na żywo dla małych firm.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.