Ważne jest, aby wybrać odpowiednie słowa kluczowe podczas tworzenia nowej strony internetowej. W końcu nie używasz tylko słów kluczowych w poście na blogu lub treści strony, używasz ich w ślimakach, tagach i meta-opisach.

Tak więc, jeśli nie wybierzesz odpowiednich za pierwszym razem, będziesz musiał zmienić później, aby przekazać wyszukiwarkom i odwiedzającym, czym jest Twoja witryna właściwie mówię o tym.

Dlatego narzędzie SEO jest pomocne.

Narzędzia SEO generalnie skupiają się na jakości treści jako całości. To sprawia, że wtyczki takie jak SmartCrawl są niezbędne do procesu tworzenia treści podczas budowania witryn WordPress. Jeśli jednak próbujesz ocenić jakość wybranych słów kluczowych, potrzebujesz bardziej wyspecjalizowanego narzędzia SEO, a także takiego, które pomoże Ci określić później–gdy witryna będzie działać przez jakiś czas–gdzie witryna znajduje się w rankingach wyszukiwania.

W takim przypadku będziesz potrzebował narzędzia SEO, które sprawdza rankingi słów kluczowych Google.

Dlaczego słowa kluczowe naprawdę mają znaczenie w SEO na stronie

Jakość treści jest oczywiście ważna, ale nic z tego nie ma znaczenia, jeśli słowa kluczowe, wokół których skupiłeś swoje strony i posty, po prostu nie działają. Być może dlatego, że frazowanie nie jest zgodne z tym, co użytkownicy wpisują w wyszukiwarce. Być może wybrałeś termin, który jest zbyt popularny i jest prawie niemożliwy do sklasyfikowania, chyba że prowadzisz dużą witrynę detaliczną, taką jak Amazon. A może słowo kluczowe po prostu nie pojawia się na tyle, aby wywrzeć wpływ na Twoją witrynę.

Istnieje wiele powodów, dla których słowo kluczowe może nie działać dobrze w Twojej witrynie. Narzędzie do badania słów kluczowych pomoże jednak wyjaśnić niektóre z tych pytań i obaw, które możesz mieć na temat przyszłego sukcesu twoich słów kluczowych lub ich przeszłych niepowodzeń.

Oto jak Twój początkowy wybór słów kluczowych, integracja ich z witryną WordPress i ich przegląd w dół drogi powinny iść:

  • Krok 1: zbadaj i wybierz słowa kluczowe.
  • Krok 2: przeanalizuj je za pomocą narzędzia do badania słów kluczowych Google.
  • Krok 3: zoptymalizuj zawartość, metadane i obrazy za pomocą tych słów kluczowych.
  • Krok 4: Utwórz za ich pomocą wewnętrzne linki.
  • Krok 5: opublikuj swoją witrynę WordPress.
  • Krok 6: twórz linki zwrotne do swojej witryny za pomocą tych słów kluczowych.
  • Krok 7: ponownie przejrzyj słowa kluczowe za pomocą narzędzia Google Keyword rankings, aby zobaczyć, jak wybrane słowa kluczowe wypadają w wyszukiwaniu, a także w zestawieniu z konkurencją.

Jak widać, istnieją dwa różne sposoby korzystania z narzędzia rankingu słów kluczowych Google. Pierwszy-zanim Twoja strona zostanie opublikowana-aby sprawdzić żywotność wybranych słów kluczowych. Drugi-po opublikowaniu witryny–aby zobaczyć, jak ranking witryny łączy się ze słowami kluczowymi, które zoptymalizowałeś. W ten sposób określisz prawdziwą skuteczność swoich słów kluczowych.

5 Najlepsze narzędzia SEO do sprawdzania rankingów słów kluczowych Google

Tak ciężko pracujesz, aby stworzyć strategię SEO i listę kroków, które należy wykonać za każdym razem, gdy budujesz nową witrynę WordPress. Można by pomyśleć, że przy całej pracy, która się w to wkłada, Wyszukiwarki automatycznie zareagują korzystnie, ponieważ zrobiłeś wszystko, co powinieneś zrobić.

Ale nie zawsze tak jest. Jeśli obecnie nie masz narzędzia do rankingu słów kluczowych Google włączonego do przepływu pracy, oto 5 najlepszych narzędzi SEO do rozważenia.

  • Autorytetylabs

    Jeśli chcesz łatwego wprowadzenia do narzędzi rankingu słów kluczowych Google, możesz zacząć od AuthorityLabs. Konfiguracja jest łatwa, a interfejs intuicyjny, więc nie będziesz miał problemów z rozpoczęciem korzystania z tego narzędzia.

    W przeciwieństwie do niektórych innych narzędzi, które napotkasz, ten pozwala dodawać wiele domen naraz, zamiast dodawać każdą pojedynczo (co może być uciążliwe, gdy zarządzasz wieloma witrynami). Dodawanie wielu słów kluczowych to również Pestka.

    Jeśli chodzi o ranking słów kluczowych, twoje wybory są proste:

    • Wyszukiwarka: Google, Yahoo lub Bing
    • Platforma: stacjonarna lub mobilna
    • Geo: lokalny lub Krajowy

    Teraz, jeśli chodzi o wyniki rankingu słów kluczowych Google, Wyniki są dość gołe (dlatego polecam korzystanie z tego tylko, jeśli dopiero zaczynasz).

    Jak widać, dla każdej domeny pojawią się wszystkie słowa kluczowe, dla których chcesz uszeregować pozycję. W zależności od tego, które Wyszukiwarki Cię interesują, dane będą odpowiednio zapełniane po prawej stronie. Otrzymasz pozycję swojej witryny dla tego słowa kluczowego, a także jej ogólną popularność i częstotliwość wyszukiwania. Jeśli potrzebujesz czegoś bardziej dogłębnego z narzędzia SEO, Czytaj dalej, aby znaleźć inne opcje.

    Zainteresowany AuthorityLabs?

    Szczegóły
  • Georganker

    Zauważysz, że podczas gdy wiele z tych narzędzi SEO daje możliwość zawężenia wyników rankingu słów kluczowych Google do jednego konkretnego regionu, nacisk kładziony jest na wyniki wyszukiwania jako całość. Z drugiej strony georganker zapewnia użytkownikom głębszy wgląd w bardzo konkretne lokalne wyniki wyszukiwania.

    Prosty w użyciu i z głębszymi wynikami, GeoRanker jest dobrym rozwiązaniem, jeśli lokalne SEO jest priorytetem dla Twojej witryny.

    Po uruchomieniu pierwszego testu rankingu słów kluczowych zobaczysz, jak łatwo jest zorientować się, na jakich rynkach Twoja witryna radzi sobie najlepiej, a także na jakie słowa kluczowe.

    Sugestie słów kluczowych i narzędzia gęstości przydadzą się, jeśli okaże się, że rankingi słów kluczowych nie są tym, czego potrzebują na żadnym z Twoich rynków.

    Kolejną naprawdę fajną funkcją Georankera jest narzędzie heatmap. Zazwyczaj, gdy mówimy o mapach ciepła w rozwoju WordPress, skupiamy się na tym, gdzie odwiedzający najbardziej angażują się w Twoją witrynę. Jednak w przypadku Georankera mapa cieplna pomaga wyczuć, co dzieje się z Twoim słowem kluczowym.

    Jak widać na powyższym obrazku, otrzymasz listę najlepszych stron internetowych 10, które oceniają twoje słowo kluczowe w każdym określonym mieście. Możesz z kolei użyć tych informacji, aby odpowiednio dostosować swoją witrynę i użycie słów kluczowych lub znaleźć słowo kluczowe, które jest być może mniej popularne, ale łatwiejsze do sklasyfikowania.

    Zainteresowany Georganker?

    Szczegóły
  • Moz

    Muszę przyznać, że Moz to dość intensywne doświadczenie na pierwszym podejściu. To nie jest tak, że narzędzie SEO jest mylące w użyciu lub źle zaprojektowane, po prostu jest dużo informacji o rankingach słów kluczowych. Tak więc, gdy potrzebujesz kompleksowego narzędzia do rankingu słów kluczowych Google dla swojej witryny i jesteś przygotowany na atak danych, który jest z nim związany, Moz jest dla ciebie.

    Gdy znajdziesz się w Moz, pamiętaj, aby zerować w części śledzenia Rank narzędzia. Z Moz ‘ em można wiele zrobić, ale na potrzeby tego, o czym teraz mówimy, narzędzie do śledzenia Rank to wszystko, czego potrzebujesz.

    Dzięki funkcji rank tracker możesz:

    • Integracja z Google Analytics.
    • Wybierz jedną z wielu wyszukiwarek, w tym Google Mobile.
    • Wybierz preferowany kraj i język.
    • Wybierz słowa kluczowe z listy, którą Moz już pobrał dla Twojej domeny.
    • Dodaj lokalne słowa kluczowe, aby zawęzić ostrość.
    • Prześlij strony konkurentów do analizy side-by-side.

    Jednym z narzędzi, których na pewno chcesz użyć, jest przegląd śledzonych słów kluczowych. Jest to świetne, gdy chcesz sprawdzić, ile słów kluczowych w rankingu faktycznie masz w swojej witrynie, na których stronach SIĘ ZNAJDUJĄ i jak układają się w wynikach.

    Istnieje również moduł funkcji SERP.

    Ten będzie szczególnie pomocny, jeśli masz specjalne potrzeby w rankingu. Innymi słowy, Załóżmy, że Twoja strona publikuje samouczki wideo. Byłoby wspaniale, gdyby strona pojawiła się pod wyszukiwaniem wideo Google, prawda? A może Twoja witryna jest przeznaczona dla lokalnej firmy i chcesz, aby powiązana karta wiedzy pojawiła się, gdy ktoś jej szuka. Funkcje SERP powiedzą, gdzie w wyszukiwarce pojawia się Twoja witryna i jak się tam plasuje.

    Podoba mi się również narzędzie Analyze a Keyword.

    Możesz wybrać dowolne ze wstępnie ustawionych słów kluczowych i otrzymać analizę wydajności witryny w stosunku do niej. Jeśli przewiniesz stronę w dół, zobaczysz również, które inne witryny są oceniane dla tego słowa kluczowego. Jeśli nie jesteś w miejscu Numer jeden, przeglądanie tych witryn konkurencji może dać ci kilka pomysłów na poprawę rangi witryny.

    Zainteresowany Moz?

    Szczegóły
  • SEOprofiler

    SEOprofiler jest jednym z najbardziej dobrze zorganizowanych i solidnych narzędzi SEO, których możesz użyć do sprawdzania rankingów słów kluczowych Google. Przy każdej skonfigurowanej domenie zostaniesz poproszony o filtrowanie przez szereg ustawień:

    • Zakres dat wyszukiwania
    • Preferencje wyszukiwarki
    • Język i kraj
    • Miasto (jeśli chcesz uzyskać lokalne rankingi wyszukiwania)
    • Słowo / Słowa kluczowe
    • Bardziej szczegółowe typy wyszukiwania, takie jak wideo, obraz, ranking AMP, lokalny itp.

    Wyniki, które otrzymujesz od SEOprofiler są fantastyczne: łatwe do zrozumienia i zawierają wszystkie informacje, których możesz potrzebować na temat rankingu słów kluczowych. Obejmuje to:

    Informacje specyficzne dla słowa kluczowego związane z liczbą wyszukiwań, trudnością słowa kluczowego, aktualnym rankingiem, miejscem, w którym witryna pojawia się w wyszukiwaniu (np.), a gdzie stoi twój konkurent.

    Możesz również zobaczyć, jak każda strona w Twojej witrynie radzi sobie pod względem rankingu w wyszukiwarce. To powie Ci, ile słów kluczowych pozycjonują strony wyszukiwarki i ile jest dla nich konkurencji.

    SEOprofiler posiada również narzędzie możliwości rankingu dostępne. Powiedzmy, że nie masz nic przeciwko rankingom słów kluczowych, ale Poczuj się tak, jakbyś mógł zrobić to lepiej. SEOprofiler może dać ci sugestie dotyczące odpowiednich wyszukiwanych terminów, które mogą doprowadzić cię do szczytu wyników, jeśli odpowiednio zoptymalizujesz swoją witrynę.

    Zainteresowany SEOprofiler?

    Szczegóły
  • SERPWatcher

    W końcu dochodzimy do SERPWatcher. Konfiguracja jest prosta, ponieważ pyta tylko o podstawy: jaka jest Twoja domena? Jakie słowa kluczowe chcesz uszeregować? Komputer stacjonarny czy mobilny? A czy zależy ci na tym, z jakiego kraju rozpoczynają się poszukiwania?

    Wynikający z tego raport jest prosty do naśladowania. Poinformuje Cię o:

    • Jaka była Twoja ranga wczoraj.
    • Jak bardzo się to zmieniło.
    • Jaka jest twoja średnia ranga dla każdego słowa kluczowego.
    • Twoja najlepsza ranga do tej pory.

    Najlepszą częścią narzędzia SERPWatcher jest to, że jest częścią pakietu trzech narzędzi, których możesz użyć do wyboru, przeglądu i dostosowania słów kluczowych, aby uzyskać lepsze wyniki w rankingu.

    Jedno z innych dostępnych narzędzi, SERPChecker, doskonale nadaje się do analizy konkurencji. Możesz wiele powiedzieć z tego narzędzia:

    • W jaki sposób te witryny zoptymalizowały swoje treści wokół słowa kluczowego?
    • Na czym skupia się ich strona?
    • Jaki jest autorytet ich strony / strony w Internecie?
    • Ile osób udostępnia te strony w mediach społecznościowych lub linkuje do nich wstecznie? I dlaczego?

    Istnieje również KWfinder, który pomoże Ci znaleźć silniejsze słowa kluczowe z długim ogonem na podstawie interesujących Cię haseł.

    Jeśli dwa powyższe narzędzia mówią ci, że Twoje rankingi słów kluczowych Google mogą być lepsze, a nawet, że poszedłeś złą ścieżką z którymkolwiek z nich, KWfinder może pomóc przywrócić cię na właściwą ścieżkę, zapewniając wyszukiwarkę słów kluczowych, których użytkownicy szukają.

    Zainteresowany SERPWatcher?

    Szczegóły

Wrapping Up

Jeśli masz problemy z brakiem ruchu w witrynie, a wydajność i bezpieczeństwo nie stanowią problemu, to słowa kluczowe mogą być winne. Dzięki narzędziu Google keywords rankings możesz szybko ocenić jakość wybranych słów kluczowych i podjąć działania w celu rozwiązania wszelkich znalezionych problemów.

Dla tych z was z zupełnie nowymi witrynami WordPress, możesz użyć tych narzędzi do przeglądu ogólnego stanu zdrowia i żywotności słów kluczowych, które Cię interesują. Oceń, jak popularne są i jak dobrze działają dla swoich konkurentów, aby zrozumieć, co zrobią dla ciebie.

Do ciebie: co uważasz za najtrudniejszą część SEO jako programista WordPress?

Tagi:

You May Also Like

Jak naprawić nieprawidłowy błąd JSON w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Co powoduje błąd “nieprawidłowa odpowiedź JSON” w WordPress?1. Sprawdź adresy…

Jak naprawić błąd krytyczny w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest błąd krytyczny w WordPress?Co powoduje krytyczny błąd…

Jak zmienić kolor linku w WordPress (poradnik dla początkujących)

W artykule: Dlaczego Linki Są Ważne?Jak dodawać linki w postach i stronach…

9 Najlepsze Darmowe Wtyczki WordPress Author Bio Box

W artykule: 1. Simple Author Box2. Branda3. Autor postu WP4. Author Bio…