Najlepsze usługi e-mail marketingu w porównaniu

Czy e-mail marketing jest priorytetem dla Twojej firmy w 2021 roku? Szukasz najlepszego oprogramowania do e-mail marketingu?

Wybór odpowiedniej usługi e-mail marketingu może mieć znaczący wpływ na sukces kampanii marketingowej.

W tym artykule przejrzymy i porównamy najlepsze usługi e-mail marketingu 7 dla małych firm.

Best email marketing services compared

Dlaczego wybór najlepszej usługi e-mail marketingu jest ważny?

E-mail marketing jest jedną z najbardziej opłacalnych strategii marketingowych dla małych firm. Według Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, e-mail marketing średnio widzi 4300 procent zwrotu z inwestycji (ROI) dla firm w Stanach Zjednoczonych.

Dzieje się tak dlatego, że e-mail marketing jest łatwy w zarządzaniu, daje pełną kontrolę i pozwala na nawiązanie bezpośredniego kontaktu z klientami.

Nie jesteś przekonany do e-mail marketingu? Zobacz te 6 powodów, dla których budowanie listy e-mail jest tak ważne dzisiaj.

Ważne jest, aby zrozumieć, że wiele sukcesu z e-mail marketingu zależy całkowicie od oprogramowania e-mail marketingu wybrać, ponieważ są one odpowiedzialne za upewnienie się, że e-maile rzeczywiście dostać dostarczone.

Jeśli nie będziesz ostrożny, zapłacisz o wiele więcej pieniędzy za mniej funkcji marketingowych i straszne stawki dostarczania wiadomości e-mail (co powoduje utratę jeszcze więcej pieniędzy).

Czego szukać w dobrym narzędziu do e-mail marketingu?

Dobra usługa e-mail marketingu powinna umożliwić Ci tworzenie bardzo angażujących biuletynów e-mail z łatwym interfejsem użytkownika (najlepiej przeciągnij i upuść edytor).

Powinieneś być w stanie łatwo wysyłać masowe wiadomości e-mail, które są faktycznie spersonalizowane i ukierunkowane bez dużej pracy. Jest to również znane jako automatyzacja marketingu.

Poza tym usługa e-mail marketingu musi ułatwiać zarządzanie listą kontaktów, segmentowanie użytkowników na grupy i śledzenie wydajności kampanii e-mail marketingowych.

Co najważniejsze, dobry dostawca usług e-mail zapewnia, że Twoje kampanie e-mailowe nie trafiają do folderu spamu.

Mając to na uwadze, przyjrzyjmy się niektórym z najpopularniejszych dostawców usług e-mail marketingowych i temu, jak się ze sobą zestawiają.

1. Stały Kontakt

Constant Contact

Constant Contact to jedna z największych i najszybciej rozwijających się usług e-mail marketingu na świecie. Jest to również najbardziej łatwa w użyciu i przyjazna dla początkujących usługa e-mail marketingu.

Możesz łatwo zarządzać listami e-mail, kontaktami, szablonami e-mail, kalendarzem marketingowym i innymi.

Facebook shopify oferuje dostęp do nieograniczonej liczby wiadomości e-mail, łatwego śledzenia i raportowania, wbudowanych narzędzi do udostępniania w mediach społecznościowych, bezpłatnej biblioteki obrazów, segmentacji list, integracji z reklamami na Facebooku i potężnej integracji e-commerce dla sklepów Shopify.

Ich konta e-mail Plus są również wyposażone w zaawansowane funkcje, takie jak automatyzacja poczty e-mail, kampanie kroplowe, ankiety i ankiety, kupony, darowizny online i testowanie tematu A/B, które pomaga wysyłać ukierunkowane wiadomości e-mail, aby zmaksymalizować otwartą stawkę.

Constant Contact oferuje niezrównaną obsługę klienta z czatem na żywo, rozmowami telefonicznymi, pocztą e-mail, wsparciem społeczności i ogromną biblioteką pomocnych zasobów.

Oprócz szkoleń online oferują również osobiste seminaria na żywo w Stanach Zjednoczonych. Pozwala to właścicielom małych firm szybko nauczyć się podstaw e-mail marketingu i zacząć go używać do rozwijania swojej firmy jak profesjonalista.

Ze wszystkich powyższych powodów oceniamy Constant Contact najlepszą usługę e-mail marketingu dla małych firm i startupów.

Constant Contact ma 60-dniowy bezpłatny okres próbny (nie wymaga karty kredytowej). Następnie ich ceny zaczynają się już od $20 / miesiąc.

Użytkownicy WPBeginner mogą korzystać z naszego stałego kodu kuponu kontaktowego, aby uzyskać dodatkowe 20% zniżki.

2. SendinBlue

SendinBlue

SendinBlue to kompletne oprogramowanie do marketingu SMS i e-mail dla firm. Są jedną z najszybciej rozwijających się platform e-mail marketingu w Europie.

Jest to niezwykle łatwa w użyciu platforma z doskonałymi narzędziami do tworzenia pięknych i bardzo angażujących wiadomości e-mail. Ich prosty edytor e-mail typu “przeciągnij i upuść” jest idealny dla początkujących bez doświadczenia w marketingu e-mailowym.

Sendinblue zawiera przyjazne dla początkujących Narzędzia automatyzacji marketingu, które pozwalają wysyłać e-maile transakcyjne, tworzyć przepływy pracy dla automatycznych wiadomości e-mail i segmentować użytkowników. Może również wybrać najlepszy czas na wysyłanie masowych wiadomości e-mail za pomocą algorytmów AI, aby zapewnić najlepszą dostarczalność wiadomości e-mail.

Sendinblue oferuje całkowicie bezpłatny plan e-mail marketingu nieograniczone kontakty. Ich bezpłatny plan pozwala wysyłać do 300 e-maili dziennie, ale wszystkie e-maile będą miały swoją markę.

Ich płatne plany zaczynają się od $25 miesięcznie za Lite. Możesz również dołączyć SMS do swojego konta, ale ceny będą się różnić w zależności od wymagań wysyłania.

Niedawno ulepszyli swój plan premium, aby uwzględnić bardziej zaawansowane funkcje, takie jak Kreator stron docelowych, czat na żywo, CRM sprzedaży i integracja z reklamami na Facebooku. Oznacza to, że użytkownicy otrzymują teraz większą wartość za tę samą cenę.

Sendinblue oferuje również oddzielną masową usługę e-mail marketingu SMTP, której możesz użyć do zasilania automatycznych lub transakcyjnych wiadomości e-mail z witryny WordPress. Nie potrzebujesz tego do kampanii e-mail marketingowych, ale jest to przyjemna funkcjonalność, jeśli masz dużą stronę internetową i chcesz automatyczne wiadomości e-mail oparte na treści w czasie rzeczywistym.

3. Drip

Drip

Drip to potężna platforma e-mail marketingu dla e-commerce, blogerów i marketerów cyfrowych. Oferują szeroką gamę narzędzi ułatwiających automatyzację marketingu, lejki sprzedaży i personalizację.

Ich oprogramowanie e-mail oferuje bezproblemową integrację dla wszystkich popularnych kreatorów stron internetowych, w tym WordPress i WooCommerce. Umożliwia to łatwe dodawanie wyskakujących okienek / formularzy rejestracji do witryny i przechwytywanie większej liczby potencjalnych klientów.

To, co odróżnia Drip od konkurencji, takiej jak Monitor kampanii, to Inteligentne Narzędzia automatyzacji marketingu, inteligentniejsze segmentowanie wiadomości e-mail, funkcje testowania podzielonego, grupy list i wizualny Kreator przepływu pracy automatyzacji. Te funkcje pozwalają dotrzeć do docelowych klientów na liście e-mail, aby uzyskać większą sprzedaż.

Opcje wsparcia w Drip obejmują obsługę czatu na żywo, seminaria internetowe, szkolenia z automatyzacji, szczegółowe kursy, bezpłatne przewodniki i doskonałą dokumentację.

Używamy Drip dla kilku naszych firm, ponieważ pozwala nam wysyłać masowe wiadomości e-mail podczas łączenia się i angażowania każdego klienta na poziomie osobistym za pomocą inteligentnej automatyzacji marketingu eCommerce.

Ich funkcja przypisywania przychodów eCommerce pokazuje nam dokładnie, ile przychodów generujemy z każdej kampanii e-mail marketingowej.

Mimo że jest to trochę drogie, uważamy, że Drip jest najlepszym oprogramowaniem do e-mail marketingu dla witryn e-commerce i właścicieli firm, którzy chcą bardziej zaawansowanych funkcji, aby zmaksymalizować swoje wysiłki marketingowe.

Drip oferuje bezpłatny okres próbny, a ich plany zaczynają się od $49 / miesiąc, który obejmuje wszystkie ich funkcje.

Ostatnio dodali powiadomienie SMS jako funkcję do wszystkich planów, która pozwala łączyć się z użytkownikami zarówno na kanale marketingowym e-mail, jak i SMS. To sprawia, że są to prawdziwa platforma e-mail marketingu all-in-one dla właścicieli sklepów.

4. HubSpot

HubSpot Website Builder

HubSpot jest jednym z najbardziej znanych programów w obszarze CRM i e-mail marketingu.

Ich usługa e-mail marketingu jest bezpłatna i zawiera wiele zaawansowanych funkcji automatyzacji zaprojektowanych w celu rozwoju Twojej firmy.

Możesz użyć ich łatwego kreatora wiadomości e-mail typu “przeciągnij i upuść” oraz wyboru szablonów, aby stworzyć całkowicie Niestandardowy biuletyn, który pasuje do osobowości i kolorów Twojej marki.

Ze względu na natywną integrację z HubSpot CRM, można spersonalizować wiadomości e-mail dla każdego abonenta na podstawie takich rzeczy, jak typ urządzenia, kraj, członkostwo na liście, lub inne niestandardowe informacje, które mogą mieć na temat poszczególnych abonentów.

HubSpot jest wyposażony we wszystkie zaawansowane funkcje, jakich można oczekiwać od oprogramowania do e-mail marketingu na poziomie przedsiębiorstwa, takie jak optymalizacja czasu wysyłania, wysoka dostępność wiadomości e-mail, testowanie A/B, szczegółowa analiza wydajności, automatyzacja marketingu, kampanie kroplowe i wiele innych.

Jednym z głównych powodów, dla których Mali, średni i korporacyjni klienci wybierają HubSpot, jest to, że oferują kompleksową platformę marketingową, która obejmuje e-mail marketing, CRM, przepływy pracy automatyzacji, narzędzia sprzedażowe, Kreator stron internetowych, Centrum Operacyjne i wiele innych.

Hubspot Email Marketing ma bezpłatny plan, który obejmuje CRM i wszystkie bezpłatne narzędzia marketingowe, sprzedażowe, serwisowe i operacyjne HubSpot.

Darmowa wersja pozwala wysyłać e-maile 2,000 i przechowywać nieograniczoną liczbę subskrybentów. Możesz tworzyć niestandardowe formularze rejestracji i wyskakujących okienek, tworzyć strony docelowe, zarządzać i śledzić reklamy online i nie tylko. Ma wszystkie narzędzia potrzebne do rozpoczęcia pracy.

Jeśli potrzebujesz bardziej zaawansowanych możliwości,ich płatne plany zaczynają się od $45 / miesiąc.

5. ConvertKit

ConvertKit

ConvertKit to solidna platforma e-mail marketingu dla profesjonalnych blogerów, autorów i marketerów. Jest niezwykle łatwy w użyciu i niezwykle potężny.

Unikalną cechą ConvertKit jest to, że pozwala łatwo oferować ulepszenia treści i zachęty za pomocą formularzy rejestracji e-mail. Jest również wyposażony w łatwe w zarządzaniu automatyczne reagowanie, które pozwala wysyłać wiadomości e-mail z ich usługi e-mail.

Dzięki ConvertKit możesz łatwo podzielić subskrybentów na tych, którzy są zainteresowani i tych, którzy już kupili. Pomaga to zwiększyć konwersje dzięki automatycznym wiadomościom e-mail, które wydają się bardziej osobiste. W kategoriach marketingowych nazywa się to ukierunkowanym marketingiem e-mailowym.

Mają wszystkie zaawansowane funkcje, których można oczekiwać od najwyższej klasy usługi e-mail marketingu, takie jak testowanie a/b, piękne szablony wiadomości e-mail, Kreator stron docelowych, inteligentne przepływy pracy i wiele innych.

ConvertKit oferuje wsparcie e-mailowe i obszerną bazę wiedzy ze świetnymi materiałami do nauki.

Wiele funkcji ConvertKit, takich jak płatne biuletyny, jest zaprojektowanych specjalnie dla twórców i profesjonalnych blogerów, dlatego oceniamy je jako najlepszą usługę e-mail marketingu dla profesjonalnych blogerów.

Dodali nawet możliwość sprzedaży produktów cyfrowych i subskrypcji z tej samej platformy.

ConvertKit oferuje 14-dniowy bezpłatny okres próbny, a ich ceny zaczynają się od $29 / miesiąc. Oferują również 30-dniową politykę zwrotów.

Ich plan Creator Pro obejmuje również zaawansowane funkcje, takie jak system polecania biuletynu, punktacja subskrybentów, zaawansowane raportowanie i niestandardowe grupy odbiorców na Facebooku.

6. AWeber

AWeber

AWeber jest jednym z najstarszych i najpopularniejszych dostawców usług e-mail marketingu na świecie. Oferują szeroką gamę narzędzi dla małych i średnich firm do zarządzania e-mail marketingiem.

Rozpoczęcie pracy z AWeber jest łatwe. Łączy się bezproblemowo z większością platform, w tym WordPress. Aby uzyskać szczegółowe instrukcje, zobacz nasz najlepszy przewodnik, jak połączyć AWeber z WordPress.

Uzyskujesz dostęp do gotowych do użycia szablonów wiadomości e-mail html, Zarządzania listami, autoresponderów, testowania a/b i śledzenia wiadomości e-mail ze szczegółowymi spostrzeżeniami.

AWeber ma również inne zaawansowane funkcje e-mail marketingu, takie jak AMP e-maile, automatyczne RSS-to-e-mail dla blogerów i segmentacja subskrybentów oparta na tagach.

Opcje wsparcia obejmują czat na żywo, wsparcie telefoniczne, wsparcie e-mail, webinaria na żywo i ogromną bibliotekę poradników i samouczków.

AWeber oferuje ograniczony darmowy plan dla maksymalnie 500 subskrybentów. Następnie ich ceny zaczynają się od $19 / miesiąc. Możesz również zarejestrować się w planach kwartalnych lub rocznych, aby zaoszczędzić jeszcze więcej.

7. Mailchimp

Mailchimp

Mailchimp jest jednym z najpopularniejszych dostawców usług e-mail marketingu na świecie przede wszystkim dlatego, że oferują zawsze bezpłatny plan usług e-mail marketingu.

Mailchimp jest wyposażony w łatwy kreator wiadomości e-mail typu “przeciągnij i upuść”, autorespondery, segmentację kontaktów na grupy i proste śledzenie w celu analizy. Umożliwia również konfigurację czasów dostawy w oparciu o strefy czasowe użytkownika, a także konfigurację segmentacji w oparciu o geolokalizację.

Możesz łatwo zintegrować MailChimp z WordPress, Magento, Shopify i wieloma innymi platformami. Jeśli korzystasz z WordPressa, zapoznaj się z naszym ostatecznym przewodnikiem korzystania z Mailchimp i WordPress, aby uzyskać szczegółowe instrukcje.

Jeśli chodzi o funkcje automatyzacji marketingu, Platforma Mailchimp jest dość ograniczona w porównaniu do innych dostawców z naszej listy, takich jak HubSpot, Drip lub ConvertKit.

W ostatnich latach Mailchimp próbował dodać wiele “zaawansowanych” funkcji, ale po przetestowaniu wielu z nich nie są one naprawdę zaawansowane.

Obsługa Mailchimp jest oferowana przez e-mail, czat na żywo i dużą bazę wiedzy samouczków. Jednak ich wsparcie jest często powolne i nie pasuje do jakości usług, które otrzymujesz od stałego kontaktu.

Mailchimp oferuje bezpłatny plan na zawsze, który pozwala wysyłać e-maile 12,000 do subskrybentów 2,000. Ten plan jest dość ograniczony, ponieważ nie otrzymasz funkcji, takich jak optymalizacja czasu wysyłania, zaawansowana segmentacja, testowanie wielowariantowe itp. Wymagane jest również wyświetlanie ich marki w wiadomości e-mail. Wreszcie, wsparcie jest ograniczone tylko do poczty e-mail, co jest w porządku, jeśli jesteś hobbystą, ale jako poważny biznes, potrzebujesz niezawodnego wsparcia, na które możesz liczyć.

Ich płatne plany zaczynają się od $10 / miesiąc dla subskrybentów 500, a ceny rosną w przyrostach subskrybentów 500.

Jeśli jednak chcesz nieograniczonej liczby odbiorców, zaawansowanej segmentacji odbiorców, testowania wielowymiarowego i raportowania porównawczego, musisz przejść do planu 299 miesięcznie.

Ostatnie Przemyślenia: Najlepsza Usługa E-Mail Marketingu

Istnieją dziesiątki usług e-mail marketingu i chcemy mieć pewność, że wybierzesz odpowiedni dla swoich potrzeb biznesowych. Poniżej znajduje się nasz wybór ekspertów:

Jeśli jesteś małą firmą, non-profit lub nowym blogerem, zalecamy korzystanie z stałego kontaktu. Ich ceny są świetne, a zespół wsparcia jest absolutnie najwyższej klasy. Ich zespół wdrożeniowy pomoże ci od razu znaleźć sukces w e-mail marketingu.

Jeśli prowadzisz sklep internetowy / witrynę ecommerce, zalecamy użycie Drip, ponieważ jest to najlepsze oprogramowanie do e-mail marketingu eCommerce. Ich funkcje personalizacji i automatyzacji są niezwykle potężne. Wiele serwisów firmowych korzysta z Drip.

Jeśli jesteś profesjonalnym blogerem lub twórcą treści, zalecamy użycie ConvertKit. Oferują łatwą w użyciu platformę z zaawansowaną segmentacją i lejkami, które pomogą Ci przenieść firmę blogującą na wyższy poziom.

Jeśli jesteś właścicielem firmy, który potrzebuje potężnego narzędzia do automatyzacji marketingu, które łączy e-mail marketing, masowe wiadomości e-mail SMTP i wiadomości SMS, zalecamy użycie SendinBlue. Ich platforma jest łatwa w użyciu i pozwala zarządzać zarówno pocztą e-mail, jak i SMS z jednego interfejsu. Oferują również dość hojny Plan forever free, co czyni je najlepszym darmowym oprogramowaniem do e-mail marketingu.

Jeśli szukasz kompleksowego rozwiązania do e-mail marketingu, zalecamy korzystanie z HubSpot. Oferują pakiet narzędzi marketingowych, w tym marketing e-mailowy, CRM, narzędzia sprzedażowe, czat na żywo, Kreator stron internetowych i wiele innych. Tam bezpłatny plan jest świetny do generowania leadów, ponieważ pozwala przechowywać nieograniczoną liczbę subskrybentów.

Pro Tip: Zdobądź Więcej Subskrybentów E-Maili, Szybciej!

Po wybraniu usługi e-mail marketingu dla swojej firmy prawdopodobnie będziesz chciał zacząć zdobywać więcej subskrybentów wiadomości e-mail.

Stosujemy i polecamy OptinMonster. Jest to potężny zestaw narzędzi do optymalizacji konwersji, który pomaga zmienić porzucanie odwiedzających witrynę w subskrybentów i klientów poczty e-mail.

OptinMonster

OptinMonster bezproblemowo integruje się ze wszystkimi najlepszymi usługami e-mail marketingu, o których wspomnieliśmy powyżej i dziesiątkami innych.

Założyciel WPBeginner, Syed Balkhi, jest również współzałożycielem OptinMonster. Początkowo zbudował OptinMonster, aby pomóc rozwijać naszą własną listę e-mailową. Po uruchomieniu w 2013 r.ogromnie wzrosła z ponad milionem aktywnych instalacji wtyczki WordPress.

Obecnie OptinMonster jest używany przez niektóre z największych marek na świecie, w tym McAfee, Experian, TripAdvisor, Pinterest, Harvard University, Pateron i inne.

Oprócz OptinMonster, możesz również użyć następujących narzędzi, aby powiększyć swoją listę e-mail marketingu:

  • WPForms- # 1 WordPress Form builder, którego możesz użyć do tworzenia formularzy kontaktowych, ankiet, ankiet i innych rodzajów formularzy. Jest wyposażony we wbudowaną integrację ze wszystkimi popularnymi usługami e-mail marketingu. Zaufało nam ponad 4 milionów właścicieli witryn.
  • SeedProd-chcesz tworzyć niestandardowe strony docelowe, aby zwiększyć konwersje? SeedProd oferuje znacznie lepsze wrażenia z tworzenia stron docelowych. Dlatego właściciele inteligentnych witryn używają SeedProd wraz z preferowaną usługą e-mail marketingu, ponieważ integruje się ze wszystkimi popularnymi platformami e-mail.
  • LiveChat.com – jednym z najprostszych sposobów rozwijania listy e-mailowej jest połączenie oprogramowania czatu na żywo z usługą e-mail marketingu. Korzystamy z LiveChat na kilku naszych stronach.
  • ChatBot.com -innym inteligentnym sposobem na rozwój listy e-mail jest użycie oprogramowania chatbot i połączenie go z usługą e-mail marketingu.
  • RafflePress-jest to wiodąca platforma rozdawania i konkursu WordPress. Pozwala używać marketingu wirusowego do rozwijania listy e-mail.

Wskazówka Bonusowa: Popraw Swoją Dostarczalność Poczty E-Mail

Wszystkie narzędzia newslettera e-mail, które udostępniliśmy w tym artykule, mają świetne stawki dostarczania wiadomości e-mail.

Istnieje jednak kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby upewnić się, że twoje e-maile marketingowe zawsze zostaną dostarczone.

1. Użyj profesjonalnego adresu e-mail

Platformy poczty e-mail, takie jak Gmail, Outlook i inne, mają algorytmy, które szukają zachowań spamowych. Jednym z nich jest adres e-mail nadawcy.

Jako firma ważne jest, aby używać profesjonalnego biznesowego adresu e-mail (takiego jak yourname@yourcompany.com), a nie ogólny adres hotmail lub Gmail.

Pomoże to upewnić się, że wskaźnik dostarczania wiadomości e-mail jest wyższy niż średnia w branży.

2. Wysyłaj ukierunkowane wiadomości e-mail na podstawie zainteresowań

Bardzo ważne jest, aby spersonalizować wiadomości e-mail na podstawie segmentów użytkowników. Oprogramowanie do marketingu e-mailowego, takie jak Constant Contact i HubSpot, pozwala łatwo grupować subskrybentów w segmenty, takie jak najbardziej aktywne, nieaktywne, zainteresowane konkretnymi tematami, niestandardowe segmenty itp.

Pomoże to Twoim kampaniom e-mail marketingowym uzyskać najwyższą otwartą stawkę i współczynnik klikalności, co jest dużym czynnikiem w przyszłej dostarczalności wiadomości e-mail.

Zawsze zalecamy wysłanie spersonalizowanego e-maila powitalnego do wszystkich nowych subskrybentów, a następnie podzielenie użytkowników na segmenty w zależności od ich zainteresowań.

Aby uzyskać więcej wskazówek, zobacz ten najlepszy przewodnik e-mail marketingu krok po kroku z przykładami, które pomogą Ci stworzyć udaną kampanię e-mail marketingową.

Email Marketing Software FAQ

Pomogliśmy tysiącom użytkowników wybrać najlepsze oprogramowanie do e-mail marketingu, odpowiedzieliśmy na wiele pytań. Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące platform e-mail marketingu.

Czy mogę wykonywać masowy e-mail marketing z mojego Gmaila lub Outlooka?

Teoretycznie tak. Ale to szybko spowoduje zawieszenie kont e-mail. G Suite i Outlook nie są przeznaczone do masowego wysyłania wiadomości e-mail. Są doskonałym rozwiązaniem profesjonalnych e-maili biznesowych.

Która jest najlepsza darmowa usługa e-mail marketingu?

Wiele usług e-mail marketingu będzie oferować bezpłatne poziomy do ograniczonego użytku. Najlepszą DARMOWĄ usługą e-mail marketingu jest SendinBlue, ponieważ ich bezpłatny plan nie ma limitu liczby subskrybentów. HubSpot, MailerLite i MailChimp oferują również bezpłatne plany usług e-mail marketingu.

Ile kosztuje email marketing?

Twój koszt marketingu e-mailowego będzie całkowicie zależał od liczby subskrybentów, liczby wszystkich wiadomości e-mail wysyłanych miesięcznie oraz platformy e-mail, z której korzystasz. Średnio koszty e-mail marketingu dla małych firm wynoszą około $20 – $300 miesięcznie na marketing e-mailowy, biorąc pod uwagę, że zarządzają własną kampanią. Jeśli korzystasz z agencji e-mail marketingu, twój koszt może być bliższy $500 miesięcznie lub wyższy.

Czy e-mail marketing może pomóc w SEO?

E-mail marketing nie ma bezpośredniego wpływu na SEO. Może jednak pomóc ci uzyskać większy ruch na swojej stronie, co może prowadzić do większej liczby akcji, a czasami linków zwrotnych / wzmianek.

Google i inne wyszukiwarki używają akcji i wzmianek jako sygnałów społecznościowych do pozycjonowania stron internetowych. Tak więc pośrednio e-mail marketing może pomóc w rankingach SEO Twojej witryny.

Możesz również użyć tych najlepszych wtyczek i narzędzi WordPress SEO, aby poprawić swoje rankingi.

Czy istnieją inne platformy e-mail marketingu, które nie są wymienione tutaj?

Tak, istnieją dosłownie setki usług e-mail marketingu, ale nie wymieniliśmy ich wszystkich tutaj. Wierzymy, że utworzenie pełnej listy platform e-mail spowoduje więcej zamieszania i spowoduje paraliż wyboru dla czytelników nie będących technikami.

Wypróbowaliśmy wszystkie najważniejsze usługi e-mail marketingu, w tym wiele, które nie znajdują się na naszych listach powyżej, takich jak: MailerLite, ActiveCampaign, GetResponse, Ontraport, Mailjet, Campaign Monitor, InfusionSoft (obecnie Keap), Klaviyo, Marketo, Eloqua, Pardot by Salesforce, sendloop, iContact, Moosend, Emma, TotalSend, SharpSpring, MailPoet i inne.

Najlepsze usługi e-mail marketingu, które zdecydowaliśmy się uwzględnić w naszej liście, zapewniają najlepsze funkcje w najlepszej cenie.

Jakie są najlepsze usługi e-mail marketingu Twoim zdaniem?

Nasze najlepsze wybory 3 dla najlepszych usług e-mail marketingu to:

  1. Constant Contact-najlepsze usługi e-mail marketingu dla małych firm.
  2. Sendinblue-najlepsza platforma marketingowa e-mail i SMS.
  3. Drip-najlepsza platforma e-mail marketingu dla eCommerce.

Wraz ze strategią e-mail marketingu zalecamy również dodanie powiadomień web push na swojej stronie internetowej. Jest to kolejny potężny sposób łączenia się z odwiedzającymi po opuszczeniu witryny. Używamy PushEngage na WPBeginner i stało się najlepszym źródłem ruchu 5 na naszej stronie.

Mamy nadzieję, że ten artykuł dał ci dobry przegląd najlepszych usług e-mail marketingu dla Twojej firmy. Możesz również zobaczyć naszą listę 24 musi mieć wtyczki WordPress dla stron biznesowych i nasze porównanie najlepszych usług telefonicznych dla małych firm.

Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You May Also Like

Jak wybrać najlepszy kreator stron internetowych w 2021 (w porównaniu)

W artykule: Wybór najlepszego Kreatora Stron-na co zwrócić uwagę?1. WordPress2. Web.com3. Wix4.…

Jak założyć sklep internetowy w 2021 roku? (krok po kroku)

W artykule: Czego potrzebujesz, aby założyć sklep internetowy?Krok 1: Konfigurowanie Platformy sklepu…

Ostateczny przewodnik: Jak zrobić stronę internetową w 2021-przewodnik krok po kroku (bezpłatny)

W artykule: Czego potrzebuję, aby zbudować stronę internetową?Ile kosztuje strona WordPress?Jaka jest…

Jak założyć Blog WordPress-łatwy Przewodnik-Utwórz Blog (2021)

W artykule: Czego potrzebujesz, aby założyć blog WordPress?Punkt 1. KonfiguracjaPunkt 2. Zainstaluj…