W artykule:
- Must-Have # 1 … Dynamiczna Treść
- Must-Have # 2 … wtyczki eCommerce
- Must-Have # 3 … Motyw eCommerce
- Must-Have # 4 … Wzmocnione Bezpieczeństwo
- Must-Have # 5 … Zoptymalizowane Cyfrowe Pliki Do Pobrania
- Must-Have # 6 … Dźwignia Finansowa
- Must-Have # 7 … Monitoruj Swoje Analizy
- Must-Have # 8 … Integracja Z Mediami Społecznościowymi
- Inne Niezbędne Rzeczy Do Rozważenia
- Od Must-Haves Do Must-Dos
Myślisz o użyciu WordPress dla eCommerce? W tym poście pokażemy Ci, czego szukać, czego będziesz potrzebować i czego unikać.
WordPress to wszechstronne rozwiązanie, oferujące znacznie więcej niż solidny system zarządzania treścią (CMS). Nie tylko wybór dla blogerów, możesz teraz dodać funkcje e-commerce WordPress i zbudować piękny, responsywny i funkcjonalny sklep internetowy dla swojej firmy.
Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak dodać e-commerce do WordPress i 8 must-haves, które musisz wziąć pod uwagę.
Must-Have # 1 … Dynamiczna Treść
Prowadzenie sklepu internetowego to bardzo konkurencyjny biznes. Jednym ze sposobów, aby upewnić się, że Twoja strona wyróżnia się z tłumu, jest przemyślenie doświadczenia użytkownika i wybranie motywu, który przyciąga wzrok, ale także jest funkcjonalny. Przyciągnięcie klientów i upewnienie się, że mogą łatwo korzystać z twojej witryny, to pewna droga do większej sprzedaży.
Poniższe trendy świetnie nadają się do tworzenia dynamicznych treści, a różne motywy i wtyczki zapewnią ci tę funkcjonalność:
Interaktywne Treści
Być może mógłbyś stworzyć animację lub ilustrację produktu, która wyjaśnia funkcje i zalety. Na przykład koszulka sportowa może wyglądać ładnie na modelu, ale nie pokaże Ci, jak działa technologia, gdy biegają. Pozwól klientom odkrywać komplementarne elementy i wizualnie budować zestaw produktów. Na przykład, jeśli klient idzie kupić namiot, oczywiście będziesz chciał pokazać im powiązane produkty. Jeśli jednak pozwolisz im przeciągnąć i upuścić arkusz ziemi na obraz, stworzy to obraz kempingu.
Prostszym sposobem dodawania interakcji do zawartości sklepu jest użycie technologii obrazowania 360°, takiej jak webrotate360 dla obrazów produktów.
Dodaj interaktywne obrazy produktów do swojego sklepu eCommerce.
Suwaki Produktów
Jak pokazuje powyższa animacja, ruch na stronie przyciąga wzrok klienta i zmniejsza współczynnik odrzuceń. Animowane slajdy mogą to zrobić. Odwiedzający będą chcieli zobaczyć, co jest na następnym slajdzie, więc będą trzymać się, aby to zobaczyć lub klikać slajdy. Suwaki dają również możliwość wyświetlania więcej niż jednego promowanego produktu. Jeśli strona jest statyczna, musisz częściej aktualizować zawartość, aby mieć pewność, że powracający klienci nie będą się nudzić tym samym.
Użyj suwaków produktów, aby przyciągnąć uwagę i zaprezentować wiele przedmiotów.
Projekt Paralaksy
Strony internetowe, które przewijają się, pokazując nowe panele informacji, są aktualnym trendem w projektowaniu. Wygląd jest bardzo nowoczesny i pokazuje wszystkie informacje w jednym miejscu. Klienci nie muszą opuszczać strony, aby wyświetlić inne informacje, które mogą spowodować utratę sprzedaży, jeśli odejdą od produktu. Jeśli masz statyczny obraz tła z przewijanymi panelami na górze, dodaje on kolejną dynamikę do projektu, ponieważ wydaje się, że przesuwasz panele po obrazie. Ponownie jest to przydatne do przyciągania uwagi klientów i sprawiania, że chcą zobaczyć więcej. Sprawia, że interakcja z witryną lub produktami jest bardziej ekscytująca.
Wybierz motyw WordPress dla swojego sklepu, który obsługuje efekty paralaksy.
Must-Have # 2 … wtyczki eCommerce
Zdecydowanie najszybszym sposobem na dodanie eCommerce do swojej witryny jest użycie wtyczki. Wtyczki dodają doświadczenia, a niektóre wtyczki mogą przenieść Twoją witrynę z prostej obecności w Internecie do pełnoprawnego sklepu internetowego lub sklepu internetowego.
Twoja wtyczka eCommerce musi oferować bramkę płatności (PayPal jest zwykle standardową opcją płatności, podobnie jak Stripe), która działa w różnych walutach, oferuje możliwość dokonywania płatności za pomocą wszystkich głównych dostawców kart kredytowych, a także możliwość dodania podatku i kosztów wysyłki.
Możesz mieć istniejącą witrynę WordPress, z której chcesz rozszerzyć i sprzedawać produkty lub usługi, lub możesz planować utworzenie zupełnie nowego sklepu internetowego i zbudowanie witryny od podstaw. Korzystanie z WordPress do zasilania witryny za pomocą wtyczki eCommerce, która zajmuje się sprzedażą i przetwarzaniem płatności, jest świetną opcją, ponieważ daje to zintegrowany, łatwy w użyciu CMS, który pozwala blogować i promować swój sklep, produkty, oferty specjalne itp. Dodatkowo będziesz częścią przyjaznej, wspierającej i rozwijającej się społeczności.
WooCommerce jest najczęściej pobieraną wtyczką eCommerce dla WordPressa.
Istnieją jednak różne inne wtyczki e-commerce WordPress, z których możesz wybierać.
alternatywy dla platformy eCommerce
Opowiadamy się za WordPressem, ponieważ jest tak prosty w użyciu, ma mnóstwo motywów i wtyczek do wyboru oraz niesamowitą i wspierającą społeczność pasjonatów i programistów. Większość wtyczek eCommerce WordPress jest stosunkowo tania w zakupie, co powoduje niskie ryzyko rozpoczęcia pracy i prawdopodobieństwo wcześniejszego odzyskania początkowej inwestycji poprzez sprzedaż. A jeśli okaże się, że wtyczka, której używasz do zasilania lub ulepszania sklepu internetowego, nie daje ci tego, czego potrzebujesz, łatwo jest przełączyć się na inne wtyczki (lub nawet dostosować to, co masz).
Podobnie, jeśli masz istniejącą witrynę WordPress i chcesz rozszerzyć działalność na sprzedaż online, możesz łatwo dodać wtyczkę i zacząć zarabiać pieniądze. Musisz tylko upewnić się, że wtyczka integruje się z istniejącym motywem WordPress (który jest kolejnym niezbędnym tematem, o którym mówimy poniżej).
Mimo to istnieją inne opcje budowania witryny eCommerce od podstaw. Alternatywą do rozważenia jest pobieranie i używanie aplikacji dla innych witryn, które integrują się z witryną WordPress. Rzućmy okiem na niektóre z tych alternatyw:
Shopify
Shopify generuje kod przycisku Kup, który możesz skopiować i wkleić, aby dodać produkty do witryny WordPress. Po upuszczeniu przycisku Kup na miejsce i wybraniu produktu, który chcesz zaprezentować, na Twoim blogu lub stronie WordPress zostanie utworzona samodzielna mini-witryna sklepowa, która łączy się bezpośrednio z bezpieczną platformą koszyka Shopify, aby automatycznie wyświetlać obrazy produktów, szczegóły i ceny. Może to być dobra opcja dla tych, którzy już mają istniejącą witrynę WordPress i sklep Shopify.
A korzyści płynące z korzystania z Shopify? Wiele z nich jest podobnych do wtyczek WordPress, takich jak bezpieczny koszyk na zakupy, różne bramki płatności, Kontrola podatków i wysyłki oraz możliwość korzystania z CSS i HTML do budowania i stylizacji witryny, aby dopasować ją do wyglądu marki. Pozwala również wybierać spośród ponad profesjonalnych motywów 100 i prezentować koszyk jako gotowy na telefon komórkowy lub tablet.
BigCommerce
BigCommerce zapewnia skalowalny handel bez głowy na WordPress za pośrednictwem wtyczki.
Wtyczka umożliwia łączenie się z kontem BigCommerce i wyświetlanie produktów z osadzonymi obrazami sklepu w witrynie WordPress na front-endzie, jednocześnie przekazując takie rzeczy, jak zarządzanie katalogami, przetwarzanie płatności i zarządzanie logistyką realizacji na zapleczu od BigCommerce.
Jest to dobra opcja dla samodzielnej witryny eCommerce, jeśli nie jesteś zbyt zaznajomiony z CSS i HTML, ponieważ wtyczka obsługuje standardową metodę zastępowania plików szablonów WordPress, dzięki czemu możesz modyfikować gotowe projekty, dostosowywać Karty produktów, listy i koszyk bez ryzyka aktualizacji wtyczek, które cofną twoje zmiany. Big Commerce zapewnia pełny dostęp do katalogu, pozwala wybrać motyw i użyć funkcji projektowania wskaż i kliknij, aby uczynić go własnym. Ma również wbudowane narzędzia marketingowe i SEO, więc nie musisz być ekspertem w tym zakresie. Twoja witryna będzie bezpiecznie hostowana, zgodna z PCI, a otrzymasz CRM do komunikacji z klientami.
Dlaczego więc sugerujemy skorzystanie z WordPress nad tymi innymi opcjami?
WordPress daje Ci dużo większą kontrolę i własność Twojej witryny (i czy wspomniałem, że WordPress jest w 100% darmowy?), podczas gdy inne platformy eCommerce nie dają Ci prawa własności do twojej witryny, zapewniają ograniczone opcje i mogą pobierać opłaty miesięczne i transakcyjne.
Must-Have # 3 … Motyw eCommerce
Wybór ustalonego motywu WordPress pozwoli Ci szybko zbudować profesjonalnie wyglądającą witrynę bez związanych z tym kosztów projektowania i rozwijania witryny eCommerce od podstaw. Będziesz mieć również o wiele większą kontrolę nad swoją witryną, szczególnie jeśli masz trochę wiedzy CSS i HTML.
Bo WordPress nie jest po prostu platforma e-commerce z motywem WordPress zapewnia łatwość i elastyczność potężnego CMS, który pozwala szybko dodawać nowe posty i strony, a także zmieniać układ strony, dodawać nowe funkcje i funkcjonalność i wiele więcej.
Wybór odpowiedniego motywu WordPress jest ważny, ponieważ istnieje wiele pięknie zaprojektowanych motywów, które nie są zbudowane z myślą o eCommerce. Mimo to istnieje wiele świetnych motywów e-commerce dostępnych dla sklepów internetowych opartych na WordPress. Aby dowiedzieć się więcej na temat motywów eCommerce WordPress, zobacz nasz przewodnik po planowaniu sklepu eCommerce z WordPress.
Must-Have # 4 … Wzmocnione Bezpieczeństwo
Bezpieczeństwo jest najważniejsze dla witryny eCommerce, zwłaszcza teraz, gdy miliony ludzi robią zakupy i dokonują transakcji online. Twoi klienci ufają ci, że Twoje dane płatnicze są bezpieczne. Bezpieczeństwo jest dla nich oczywiście ważne i może złamać twoją reputację, nie wspominając o tym, że jest to wymóg prawny, jeśli sprzedajesz coś online.
Niektóre wtyczki WordPress oferują bezpieczeństwo jako funkcję, ponieważ płatności są przetwarzane za ich pośrednictwem w chmurze. W przeciwnym razie musisz uzyskać certyfikat SSL i upewnić się, że jesteś zgodny z PCI. Jeśli nie wiesz, jak to zrobić lub po prostu chcesz jak najszybciej uruchomić swój sklep, wybierz wtyczkę bezpieczeństwa eCommerce, która zabierze Ci wszystkie kłopoty.
Ponadto nie zapomnij wybrać bezpiecznego hostingu dla swojej witryny eCommerce. WordPress to bezpieczna platforma dla e-commerce, ale jeśli chodzi o bezpieczeństwo Twojej firmy i klientów, nigdy nie możesz podjąć wystarczających środków ostrożności, więc zapoznaj się z naszą najlepszą listą kontrolną bezpieczeństwa dla WordPress podczas konfigurowania sklepu eCommerce.
Must-Have # 5 … Zoptymalizowane Cyfrowe Pliki Do Pobrania
Sprzedaż cyfrowych plików do pobrania lub dostęp do cyfrowych produktów informacyjnych, takich jak kursy wideo lub e-booki, może być bardzo dochodowym biznesem. Jeśli jest to rodzaj działalności, którą planujesz zbudować zamiast sprzedawać produkty fizyczne, możesz potrzebować bardziej wyspecjalizowanej wtyczki (chociaż większość wtyczek e-commerce będzie działać dobrze z wirtualnymi plikami do pobrania).
Opcje takie jak możliwość ponownego pobrania pliku cyfrowego i umożliwienie użytkownikom pobierania wielu plików są koniecznością dla udanego sklepu pobierania cyfrowego.
Łatwe Pobieranie Cyfrowe
Easy Digital Downloads został zaprojektowany specjalnie do sprzedaży produktów cyfrowych. Nie ma innych mylących opcji. Ta wtyczka jest darmowa w użyciu z opcją zakupu rozszerzeń i motywów.
EDD integruje się z wieloma rodzajami usług, takich jak e-mail marketing, Przechowywanie w chmurze, procesory płatności i narzędzia do produktywności biznesowej i jest w pełni wspierany przez aktywną społeczność programistów. Jest również wyposażony we wbudowane funkcje, takie jak kody rabatowe, pełny koszyk na zakupy, nieograniczone pobieranie plików, Kontrola dostępu do plików, śledzenie aktywności pobierania, pełne raportowanie danych, skrócony kod strony konta klienta i REST API. Podobnie jak pełniejsze Opcje e-commerce, Easy Digital Downloads pozwala klientom wprowadzać kody rabatowe i przeglądać historię zakupów, pobierać wiele plików, kupować pakiety i ponownie pobierać pliki. Pozwala również zobaczyć dziennik sprzedaży, aby skutecznie zarządzać swoją firmą.
Must-Have # 6 … Dźwignia Finansowa
Rozwój działalności eCommerce obejmuje koordynację wielu ruchomych części, w tym sprzedaży, marketingu i promocji. Kluczem do osiągnięcia sukcesu w tej dziedzinie jest stworzenie dźwigni finansowej.
Marketing Blog
Dodanie bloga marketingowego do witryny eCommerce nie tylko daje przyjazny głos temu, co w przeciwnym razie mogłoby być bezimienną stroną internetową, ale także zapewnia dynamiczną i interaktywną obecność. Twój blog sklepu eCommerce może zawierać wszelkiego rodzaju przydatne treści, od nieformalnych tematów, takich jak to, co robili Twoi pracownicy lub trendy w branży, po edukację i szkolenia dla Twoich produktów, filmy instruktażowe, zdjęcia przed i po oraz historie klientów i referencje.
Blogi są zwykle pisane, ale możesz także dodawać filmy, tworzyć pomysłowe infografiki i pieprz swoje pisanie uderzającymi obrazami. Blogi mogą być również wykorzystywane do celów informacyjnych, takich jak dostarczanie przewodników z instrukcjami. Co jest ważne w treściach informacyjnych jest to, że ustanawia Cię jako autorytet w branży. Prezentowanie swojej wiedzy na temat tematów, na które wpływają Twoje produkty, oznacza, że staniesz się biznesem, aby zapytać o te produkty.
Regularna Zawartość
Niezależnie od tematu, ważne jest, aby stale dostarczać swoim klientom (i potencjalnym klientom) wartościowe treści. Kiedy ktoś odwiedza Twoją witrynę, nie musi być uderzony produktami i twardą sprzedażą. Istnieje tak wiele sposobów, aby zapewnić użytkownikom dodatkową wartość i dać im coś więcej, co mogą zabrać i zapamiętać. Użytkownicy mogą udostępniać linki z twojego bloga innym, jeśli uznają to za przydatne, Zabawne lub interesujące. Udostępnianie, jak wszyscy wiemy, prowadzi do większej liczby klientów.
Content marketing to dostarczanie treści wartościowych, które użytkownicy mogą docenić i udostępnić. To również sprawia, że wyszukiwarki są szczęśliwe. Jedną z taktyk SEO jest, aby Twoja strona była połączona z innymi stronami internetowymi. Jeśli więc twoje blogi są udostępniane, połączy to je—mam nadzieję, że do stron internetowych, które uzyskują wysokie wrażenia i mogą skierować cię do większego ruchu. Ponadto, jeśli jesteś aktywną firmą, która stale publikuje i aktualizuje treści w swojej witrynie, Google podniesie to i popchnie cię wyżej w rankingu niż witryny statyczne.
Możesz również łatwo zintegrować blog WordPress z sieciami społecznościowymi oraz Twój sklep eCommerce (i katalog firm, i kalendarz wydarzeń z rezerwacjami i rejestracjami, i strona członkowska, i program partnerski, i, I, i…). Cała ta Dźwignia i interaktywność pozwala Twoim klientom lepiej poznać Twoją firmę i nawiązać relacje, które sprawią, że będą wracali do powtarzających się wizyt… nawet Promuj swoją witrynę i produkty dla Ciebie.
Publikuj cenne rzeczy na swoim blogu, aby zmaksymalizować dźwignię finansową. Nie powtarzaj tego, co mówią inni. Ponadto udostępniaj swoje treści na własnych kanałach mediów społecznościowych, aby zachęcić innych do czytania i udostępniania ich.
Must-Have # 7 … Monitoruj Swoje Analizy
Większość motywów WordPress i wtyczek eCommerce integruje się z narzędziami do raportowania i analizy. Google Analytics to jeden z najlepszych (i darmowych) sposobów, aby dowiedzieć się, co robią Twoi klienci. Możesz śledzić ich podróż po swojej witrynie i sprawdzić, czy nie ma żadnych przeszkód uniemożliwiających im dokonanie zakupu. Być może niektóre produkty są klikane, ale nie sprzedają się. Następnym krokiem z tych informacji jest ustalenie, dlaczego.
KISSMetrics
Inną opcją jest KISSmetrics, który zajmie część Twojego budżetu, ale możesz zacząć od 7-dniowego bezpłatnego okresu próbnego. Jest to popularny wybór dla wielu stron internetowych – e – commerce lub w inny sposób-i łatwo zrozumieć, dlaczego. Narzędzie analityczne pozwala Ci dogłębnie zrozumieć Twoich klientów. Możesz dowiedzieć się, skąd pochodzą Twoi najlepsi klienci i powiedzieć, kim są twoi stali klienci. Wszystko, co musisz zrobić, to zainstalować kod śledzenia w swojej witrynie WordPress, a będziesz mógł otrzymywać przydatne informacje. Dzięki KISSMetrics możesz importować historię zakupów, segmentować klientów i śledzić ich od pierwszej wizyty do zakupu i nie tylko.
Must-Have # 8 … Integracja Z Mediami Społecznościowymi
Zastanów się nad aspektami strategii marketingowej w mediach społecznościowych. Jeśli klienci zobaczą produkt, który im się podoba, mogą udostępnić link znajomym i rodzinie, mając nadzieję, że kupią go dla nich.
Sam akt udostępnienia linku online oznacza, że inni też go zobaczą, co może skutkować nowym klientem. Upewnij się, że wtyczka ma wbudowane funkcje mediów społecznościowych lub integrację z mediami społecznościowymi. Rozważ również użycie skrótu linków, aby linki udostępniane przez klientów nie były wielkości potwora.
Dowiedz się więcej o Integracji mediów społecznościowych z WordPress.
Inne Niezbędne Rzeczy Do Rozważenia
Oprócz wymienionych powyżej niezbędnych rzeczy, oto kilka kluczowych rzeczy do rozważenia i uniknięcia podczas dodawania e-commerce do witryny WordPress:
- Planowanie. Ponieważ WordPress zapewnia użytkownikom nieograniczoną elastyczność i pozornie nieskończone opcje, nie ma jednej wtyczki ani motywu, który pasowałby do każdej firmy, więc zainwestuj trochę czasu w planowanie swojej działalności eCommerce i zbadaj swoje opcje przed założeniem sklepu. Unikaj nurkowania bezpośrednio w budowaniu sklepu eCommerce bez wcześniejszego planowania i badania swoich opcji.
- Koszt. Jeśli twoje środowisko eCommerce jest zbudowane na skalowalnej platformie, możesz zacząć niedrogo i dodawać więcej rzeczy w miarę rozwoju firmy i wymaganych różnych funkcjonalności. Platforma taka jak WooCommerce, na przykład, oferuje szeroką gamę rozszerzeń, za które będziesz musiał zapłacić, ale może zapewnić klientom lepsze wrażenia użytkownika i pomóc poprawić wyniki. Motywy WordPress mogą również pomóc zaoszczędzić pieniądze w obszarach takich jak projektowanie stron internetowych. Unikaj blokowania się w ograniczonych platformach e-commerce i rozwiązaniach, które początkowo mogą wydawać się tańsze, ale w rzeczywistości okazują się droższe, gdy nadszedł czas na rozbudowę.
- Wsparcie. Pomyśl o tym, jak pewny siebie jesteś z zapleczem WordPress. Jeśli coś pójdzie nie tak, czy możesz pozwolić sobie na to, aby twój sklep był offline na kilka godzin, podczas gdy rozwiązujesz problemy i rozwiązujesz problemy? To tam motywy i wtyczki, które zapewniają solidne wsparcie, stają się niezwykle ważne w Twojej firmie. Unikaj używania “darmowych” motywów i wtyczek dla swojej firmy eCommerce, chyba że są one regularnie aktualizowane i w pełni obsługiwane, co może być trudne, jeśli deweloperzy nie otrzymują wynagrodzenia za ich ulepszanie lub obsługę.
Od Must-Haves Do Must-Dos
Mam nadzieję, że teraz wiesz, czego szukać, czego będziesz potrzebować, aby dodać e-commerce do swojej witryny WordPress i czego unikać. Jeśli dopiero rozpoczynasz działalność eCommerce, będziesz w stanie wykorzystać powyższe informacje, aby zbudować bardziej skuteczną witrynę lub sklep internetowy od podstaw.
Istnieje tak wiele opcji zakładania sklepu internetowego. Jedną z rzeczy, które zdecydowanie zalecamy, jest skorzystanie z WordPress i dodanie wszystkiego, czego potrzebuje twój sklep eCommerce za pomocą wtyczek i motywów. Będziesz częścią wspierającej i pasjonującej społeczności, a także będziesz mieć oszałamiającą gamę nowych motywów i wtyczek do ciągłego wyboru.
Ostatnią rzeczą, którą chcesz zrobić podczas zakładania firmy online jest podkreślić złożoność tego wszystkiego. WordPress jest prosty i elastyczny, a także zawsze jest wsparcie—płatne i bezpłatne za pośrednictwem forów i naszych internetowych samouczków WordPress—aby ci pomóc.
Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że skuteczna obecność w Internecie jest kluczem do sukcesu (a dla niektórych nawet niezbędnym dla ich przetrwania), więc teraz jest świetny czas, aby wejść na pokład i zaprezentować swoją ofertę światu za pośrednictwem fantastycznej witryny obsługującej WordPress eCommerce.
Jeśli potrzebujesz pomocy w rozpoczęciu pracy, zapoznaj się z naszym kompleksowym przewodnikiem po planowaniu sklepu eCommerce z WordPress, a także sprawdź najnowsze trendy eCommerce.
Tagi: