Zakładasz firmę i myślisz: “cóż, ciężka praca została wykonana. Teraz czas na zarabianie pieniędzy.”Racja … ale skąd będą te pieniądze? Przepraszam, że przerywam, ale jest jeszcze dużo pracy do zrobienia.

Jeśli chcesz, aby Twoja strona internetowa (i firma) zaczęły zarabiać pieniądze, potrzebujesz odbiorców. Co oznacza, że musisz się tam dostać i sprzedać. Marketing. Amirite?

Oto rzecz: termin “marketing” obejmuje ogromny wachlarz metod, które możesz zastosować, aby rozpowszechniać informacje o swojej firmie. Jeśli zdecydowałeś się uruchomić swoją witrynę z WordPress, masz szczęście, ponieważ jest ona z natury skonfigurowana, aby pomóc Ci promować swoją firmę pod niemal każdym kątem. Poza spotami reklamowymi i mailerami. (Czy ktoś jeszcze ich używa?)

W tym poście omówię różne sposoby, w jakie możesz i powinieneś promować swój biznes WordPress.

Przegląd marketingu w erze cyfrowej

Dzięki Internetowi, oprogramowaniu opartemu na chmurze i szalenie intuicyjnym systemom zarządzania treścią, takim jak WordPress, istnieje tak wiele sposobów na marketing w dzisiejszych czasach. Nie każdy lejek marketingowy będzie odpowiedni dla Twojej firmy, ale ważne jest, aby znać opcje, abyś mógł podjąć świadomą decyzję o tym, jaka jest dla ciebie najlepsza trasa.

Marketing tradycyjny a marketing cyfrowy

Tradycyjny marketing zazwyczaj odnosi się do “namacalnych” materiałów marketingowych, takich jak wizytówki, reklamy w czasopismach lub gazetach, billboardy, broszury firmowe, a nawet reklamy radiowe i telewizyjne. Marketing cyfrowy odnosi się do wszystkiego, co robi się online.

Inbound Marketing vs. Outbound Marketing

Marketing wychodzący odnosi się do rodzajów reklam, które wyraźnie docierają do konsumentów i próbują ich przekonać do konwersji. Pomyśl o zimnych połączeniach, targach i wysyłaniu list zakupionych e-mailem. Inbound marketing, z drugiej strony, odnosi się do wysiłków, które mają na celu ustanowienie wiarygodności dla marki, z kolei czyni swoją ofertę tak atrakcyjną, że konsumenci podejmują inicjatywę, aby przekształcić się na własną rękę. Większość tego, co robimy w dzisiejszych czasach, jest przychodząca.

Marketing B2B vs. Marketing B2C

“B2B” oznacza “business to business”, więc tego typu działania marketingowe skierowane są do firm jako użytkownika końcowego. “B2C” oznacza “business to consumer”, więc te wysiłki skierowane są do indywidualnego konsumenta.

Powyższe kategorie są przeglądem na wysokim poziomie tego, czym jest marketing. Jednak, aby zdecydować, który rodzaj (y) marketingu będzie najbardziej korzystne dla modelu biznesowego, ważne jest, aby zrozumieć, co każdy pociąga za sobą.

Przewodnik po lepszym marketingu biznesowym z WordPress

W poniższym przewodniku better Business marketing zawarłem najpopularniejsze rodzaje marketingu wraz z:

  • Lista zasobów internetowych, które regularnie obejmują tematy dotyczące tego typu marketingu (i warto się do nich zapisać!)
  • Lista artykułów poruszających różne tematy związane z marketingiem.
  • Linki do szkoleń online, jeśli wolisz śledzić wraz z samouczkami i zdobyć praktyczne doświadczenie.

Content Marketing

Jest to jeden z większych pakietów marketingowych, ponieważ obejmuje tak wiele różnych rodzajów generowania treści: blogi (w tym blogowanie gości), infografiki, wideo, białe księgi, studia przypadków, e-booki, komunikaty prasowe i inne. Celem jest ustanowienie przywództwa myślowego i budowanie zaufania wśród odbiorców poprzez tworzenie bardzo wartościowych i angażujących treści.

Zasoby

  • 99designs blog
  • Buzzsumo blog
  • Content Marketing Institute blog
  • Przekonaj i przekonaj blog
  • CopyBlogger blog
  • Heidi Cohen ‘ s Actionable Marketing Guide
  • Kanał content marketingowy dziennika Search Engine

Artykuły, Które Warto Dodać Do Zakładek

  • 18 porad bezawaryjnych dla oszałamiających stron docelowych z WordPress
  • Advanced Content Marketing Guide
  • Kompleksowy przewodnik po Google Analytics i zrozumieniu ruchu w witrynie WordPress
  • Content Marketing Made Simple: przewodnik krok po kroku
  • Strategia Content marketingowa: kompleksowy przewodnik dla nowoczesnych marketerów
  • Prowadź ruch do swojej witryny WordPress dzięki tej liście kontrolnej marketingu przychodzącego
  • Jak korzystać z wideo w witrynie WordPress w 2017
  • Przewodnik dla początkujących Kissmetrics do Content Marketingu
  • Zarabianie na swoim blogu: tworzenie odpowiednich treści
  • Moz ‘s Beginner’ s Guide To Content Marketing
  • Najlepszy przewodnik po testowaniu podziału A / B z WordPress
  • Najlepszy przewodnik po blogowaniu Gości
  • Lista ponad 300 witryn / blogów, które akceptują posty i wkład Gości

Szkolenia

  • Szkolenia Marketingowe HubSpot
  • Marketing, Marketing I Marketing – Rozpoczęcie Działalności W Internecie, Część 2

Search Marketing

Search engine optimization, lub SEO, jest często wrzucany do content Marketingu, ale istnieją pewne działania marketingowe w wyszukiwarkach, które mogą stać na własną rękę, jak płatne reklamy w wyszukiwarce. Celem jest zapewnienie Twojej witrynie impulsu w wyszukiwaniu—organicznie lub płatnie—tak, aby konsumenci przyszli cię szukać bezpośrednio.

Zasoby

  • Kanał sem Marketing Land
  • Kanał SEO Marketing Land
  • Moz blog
  • Kanał SEO dziennika Wyszukiwarki
  • Płatny Kanał wyszukiwania dziennika Wyszukiwarki
  • Search Engine Land blog

Artykuły, Które Warto Dodać Do Zakładek

  • Przewodnik dla początkujących do SEO
  • Przewodnik po Geotargetingu konkretnych treści dla WordPress
  • Marketing w wyszukiwarkach: co to jest i jak to zrobić dobrze?
  • Lista kontrolna SEO, aby zwiększyć Ranking witryny WordPress
  • Czym Jest Search Marketing?
  • Czym Jest Search Marketing? Przewodnik dla początkujących do marketingu poprzez wyszukiwanie
  • Czym jest sem & Paid Search Marketing?

Szkolenia

  • Google Online Marketing Challenge
  • WordStream ‘ s PPC University

E-mail marketing

W 2017 roku istnieje 3,7 miliarda ludzi z Adresami E-mail. To świetna okazja dla firm, aby dotrzeć do konsumentów za pośrednictwem platformy, z którą są już stale połączeni. Jest to jeszcze bardziej skuteczne, jeśli ci konsumenci chętnie zarejestrują się, aby otrzymywać firmowy biuletyn za pośrednictwem swojej strony internetowej.

Zasoby

  • AWeber blog
  • Stały kontakt blog
  • Kanał e-mail marketingu Marketing Land
  • Blog OptinMonster
  • Zasoby Vero

Artykuły, Które Warto Dodać Do Zakładek

  • 10 poważnie proste sposoby na zwiększenie listy e-mail dla witryny WordPress
  • Przewodnik dla początkujących do skutecznego e-mail marketingu
  • Przewodnik dla początkujących do CRM: Zarządzanie relacjami z Klientami
  • Ostateczny przewodnik po angażującym e-mail marketingu
  • Pierwsze kroki z e-mail marketingiem
  • Jak tworzyć angażujące kampanie e-mail marketingowe dla WordPress
  • Najlepszy przewodnik po E-mail marketingu
  • Najlepszy przewodnik po E-mail marketingu dla początkujących
  • Najlepszy przewodnik po skutecznym e-mail marketingu

Szkolenia

  • Kurs certyfikacji e-mail marketingu Hubspot

Social Media Marketing

Często zobaczysz, że ludzie odnoszą się do marketingu w mediach społecznościowych jako formy marketingu treści. Jest to technicznie prawdziwe, ponieważ tworzysz treści (choć bardzo krótkie) dla tych wyspecjalizowanych platform społecznościowych. Celem tutaj, w przeciwieństwie do Content Marketingu, jest jednak tworzenie połączeń i bezpośrednia komunikacja z publicznością.

Zasoby

  • Canva blog
  • Hootsuite Social Blog
  • Marketing Land kanał marketingu w mediach społecznościowych
  • Portal społecznościowy czasopisma Search Engine
  • Social Media Examiner blog
  • Social Media dziś blog

Artykuły, Które Warto Dodać Do Zakładek

  • Przewodnik dla początkujących do marketingu w mediach społecznościowych
  • The Definitive Guide to content Curation
  • The Essential Guide to Social Media Marketing
  • Niezbędny przewodnik po marketingu wideo: zasób dla marketerów
  • Jak zarządzać treścią: Sekretny SOS, aby zostać zauważonym, stać się influencerem i dobrze się bawić Online
  • Social Media marketing Made Simple: przewodnik krok po kroku
  • Przewodnik marketingu wideo na temat tworzenia epickich treści na Facebooku, Snapchacie, Twitterze i innych

Szkolenia

  • Szkolenie social Media Constant Contact dla początkujących

marketing eCommerce

W przypadku każdej firmy zajmującej się generowaniem sprzedaży online, marketing ecommerce wspiera te wysiłki. Za każdym razem, gdy widzisz wyskakujące okienko reklamujące sprzedaż, stronę poświęconą nadchodzącym ofertom, Pasek powitalny z kodem rabatowym i tak dalej, mają one na celu dostarczenie konsumentom szybkich, cennych informacji, które, miejmy nadzieję, poprowadzą sprzedaż.

Zasoby

  • Lepsze Stoisko Z Lemoniadą
  • Blog BigCommerce
  • BobWP blog i podcast
  • Konwertuj blog
  • Get Elastic blog
  • Kanał e-commerce Hubspot
  • Blog IMPACT
  • Shopify blog

Artykuły, Które Warto Dodać Do Zakładek

  • 7 nawyków wysoce skutecznych nakładek
  • 7 wskazówek, jak promować swoją markę za pomocą opinii klientów
  • 10 prostych sposobów na przekształcenie przypadkowych odwiedzających w płacących klientów
  • Wyskakujące Okienka Exit-Intent: 51 Strategii, Wskazówek I Przykładów
  • Globalny Przewodnik płatności e-Commerce
  • Wprowadzenie do certyfikatów SSL dla eCommerce
  • Przewodnik marketera do gromadzenia niesamowitych recenzji Online
  • Mega Przewodnik po maksymalizacji sprzedaży, przychodów i wydajności eCommerce na wszystkich frontach
  • Zgodność z PCI: co oznacza, jak ją osiągnąć i uniknąć audytu
  • Lista kontrolna zgodności PCI dla firm eCommerce
  • Top 7 trendów e-commerce, które wpłyną na WordPress w 2017
  • Najlepszy przewodnik po E-mail marketingu eCommerce (sklepy internetowe, ten jest dla ciebie…)
  • Ostateczny przewodnik po social Proof Marketing

Najlepsze zasoby marketingowe do Naśladowania

Oprócz powyższych niszowych zasobów marketingowych chciałem podzielić się listą najlepszych ogólnych blogów marketingowych. Niektóre z nich pojawiły się na powyższych listach, ale na pewno są warte kolejnego krzyku, ponieważ są to eksperci od wszystkiego, co związane z marketingiem.

  • Blog Briana Soli
  • Business2Community Digital & Social channel
  • raporty eMarketer
  • Hubspot blog
  • Blog Jeffa Bullasa
  • Influence & Co. blog
  • Kissmetrics blog
  • Zasoby Marketingowe MarketingProfs
  • Blog Marketo
  • Blog Neila Patela
  • QuickSprout blog
  • Kanał marketingowy magazynu Speckyboy
  • WPMU DEV blog

A jeśli nie masz dość samouczków marketingowych, sprawdź je:

  • Kursy marketingu Coursera
  • kursy marketingu edX
  • Lynda.com szkolenia i tutoriale marketingowe
  • Quick Sprout University
  • Samouczki marketingowe Udemy

Wrapping Up

Jak widać, marketing nie jest prostą sprawą. Ale widząc, jak zdecydowałeś się zarządzać twarzą swojej firmy w Internecie za pomocą WordPress, jest tak wiele, że możesz osiągnąć w tym CMS, gdy wiesz, co jest dostępne i do czego jest zdolne narzędzie. Powyższe zasoby nauczą cię wszystkiego o strategii i trendach, dzięki czemu możesz wrócić do swojej witryny WordPress i zrobić z nią mnóstwo niesamowitych rzeczy marketingowych.

Do ciebie: kto jest Twoim ulubionym marketingowym “guru” i jak po raz pierwszy natknąłeś się na niego lub na nią?

Tagi:

You May Also Like

Jak naprawić nieprawidłowy błąd JSON w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Co powoduje błąd “nieprawidłowa odpowiedź JSON” w WordPress?1. Sprawdź adresy…

Jak naprawić błąd krytyczny w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest błąd krytyczny w WordPress?Co powoduje krytyczny błąd…

Jak zmienić kolor linku w WordPress (poradnik dla początkujących)

W artykule: Dlaczego Linki Są Ważne?Jak dodawać linki w postach i stronach…

9 Najlepsze Darmowe Wtyczki WordPress Author Bio Box

W artykule: 1. Simple Author Box2. Branda3. Autor postu WP4. Author Bio…