W artykule:
Czy kiedykolwiek zainstalowałeś wtyczkę WordPress tylko po to, aby stwierdzić, że nie działa?
Kiedy jest to darmowa wtyczka, nie ma znaczenia, ponieważ możesz łatwo się przełączyć. Ale co, jeśli zapłaciłeś za tę wtyczkę?
Możesz poprosić o wsparcie. Jednak w niektórych przypadkach programista wtyczki może poprosić o dostęp administratora do twojej witryny, aby debugować problem.
Zapewnienie dostępu administratorowi zewnętrznym programistom jest niewygodne. Będąc użytkownikiem wtyczki, całkowicie to Rozumiem.
Z drugiej strony mogę zrozumieć uzasadnienie prośby o dostęp administratora, ponieważ moja firma sprzedaje wtyczki WordPress.
Ostatnio jeden z naszych użytkowników zapytał: czy powinieneś dać administratorowi dostęp do programistów wtyczek WordPress do naprawiania błędów?
Aby odpowiedzieć na to pytanie, najpierw musisz zrozumieć, dlaczego programista wtyczek potrzebuje dostępu administratora WordPress.
Dlaczego Potrzebują Dostępu Administratora?
Kiedy zgłaszasz błąd, pierwszą rzeczą, którą robią najbardziej dobrzy Programiści, jest odtworzenie problemu na swojej stronie testowej. Jeśli mogą replikować problem, rozwiązują problem i aktualizują wtyczkę.
Jeśli nie mogą replikować zgłaszanego błędu, nie mogą go naprawić.
Prawdopodobnie zastanawiasz się, dlaczego ci inteligentni programiści nie mogą odtworzyć problemu, który masz?
To dlatego, że każda strona jest inna. Istnieją różne środowiska hostingowe i różne kombinacje wtyczek / motywów. Jedna lub więcej z tych zmiennych może być przyczyną problemu.
Gdy programista wtyczek testuje swoją wtyczkę, nie ma żadnych innych wtyczek aktywowanych i używa domyślnego motywu WordPress.
Dlatego czasami napotkany błąd jest specyficzny dla Twojej witryny. Może jest to błąd z motywem, którego używasz lub z kombinacją innych zainstalowanych wtyczek.
Aby Programiści wtyczek mogli naprawić błąd, muszą wiedzieć, co jest przyczyną problemu. Dlatego proszą o dostęp administratora WordPress, aby mogli mieć wszystkie te same zmienne.
Czy powinieneś dać adminowi dostęp do programistów?
Tak, musisz dać adminowi dostęp do programistów wtyczek, jeśli chcesz naprawić błąd.
Nie, Nie musisz dawać im dostępu administratora do Twoja strona NA ŻYWO.
To, czego potrzebuje programista wtyczek, to to samo środowisko, co Twoja witryna NA ŻYWO (tj. ten sam host, te same zainstalowane wtyczki, te same motywy i te same ustawienia).
Nie muszą mieć dostępu do yourmainsite.com
Czego obawiają się użytkownicy, autor wtyczki zepsuje ich witrynę na żywo i wpłynie na setki lub tysiące odwiedzających.
Rozwiązaniem jest zapewnienie im dostępu do miejsca postoju lub testowania.
Krótko mówiąc, musisz zainstalować WordPress na subdomenie, takiej jak testing.yoursite.com i upewnij się, że ma ten sam motyw i wtyczki. Następnie musisz upewnić się, że otrzymujesz ten sam błąd na tej stronie testowej, co Twoja witryna aktywna (którą powinieneś).
W większości przypadków możesz poprosić zespół wsparcia firmy hostingowej o stworzenie dla ciebie środowiska postojowego. Po prostu poproś ich o powielenie witryny na subdomenie, a mogą to zrobić znacznie szybciej niż ty.
Alternatywnie możesz użyć wtyczki takiej jak BackupBuddy do migracji ustawień.
Gdy masz witrynę staging / test, możesz dać programiście wtyczki dostęp do tego.
Dobrze jest mieć miejsce na etapie, więc pomyśl o tym jak o inwestycji.
Upewnij się, że wykonasz wyszukiwanie w tle
Mimo że dajesz dostęp do witryny postojowej, zawsze polecam, abyś zrobił małe wyszukiwanie w tle programisty wtyczki lub firmy.
Zobacz, jak są postrzegane w branży. Sprawdź, czy są pozytywne / negatywne opinie na ich temat.
Mam nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci odpowiedzieć na pytanie: czy powinieneś dać adminowi dostęp do programistów wtyczek do naprawiania błędów.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, rozważ subskrypcję naszego kanału YouTube i śledź nas na Twitterze.