Dzień uruchomienia strony internetowej powinien polegać na świętowaniu i gratulowaniu, a nie na stresowaniu i mieszaniu. Aby pomóc ci uniknąć niedopatrzeń i kłopotliwych błędów, zebraliśmy tę listę kontrolną uruchamiania witryny WordPress, aby upewnić się, że Twoja strona (lub twój Klient) wyróżnia się od pierwszego dnia.

Chęć pośpiechu z uruchomieniem nowej strony internetowej może być kusząca.

Etap rozwoju dobiegł końca, wykonałeś ciężką pracę, a teraz po prostu chcesz już udostępnić stronę światu.

W końcu możesz rozpracować Pozostałe załamania, gdy strona zostanie uruchomiona, prawda?

Tak, ale taka logika może wpakować cię w kłopoty.

Ponieważ zapewnienie jakości nie jest tylko dla Ciebie

Nie możesz sobie pozwolić na ignorowanie znaczenia kontroli jakości (QA) podczas procesu programowania. Przed, w trakcie lub po.

Niezależnie od tego, czy masz innego członka zespołu lub osobę do zarządzania jakością, jako profesjonalista powinieneś mieć krok QA wbudowany we własny proces przed przekazaniem witryny komukolwiek innemu.

Zwłaszcza na żywo!

Pomyśl O Swojej Stronie Internetowej Jak O Swoim Dziecku Pierwszego Dnia Szkoły

Nie chciałbyś, aby spotykali się z nauczycielami, kolegami z klasy i przyszłymi przyjaciółmi w ubraniach od tyłu, pustym plecaku na ramionach lub nieprzyjemnym zachowaniu.

Chcielibyście, żeby wywarły jak najlepsze pierwsze wrażenie i były przygotowane na wszystko.

Dokładnie tak powinieneś traktować swoją witrynę i dlatego lista kontrolna uruchamiania WordPress jest tak ważna.

Bez względu na to, jak sumienny jesteś w recenzowaniu swojej pracy, QA nie może być zagwarantowane, chyba że masz sformalizowaną listę kroków do wykonania lub elementów do sprawdzenia. Jest po prostu zbyt wiele małych przypomnień, narzędzi i zakamarków, aby pamiętać, aby zajrzeć do…

Na szczęście dla Ciebie stworzyliśmy tę kompleksową listę kontrolną witryny WordPress, aby zapewnić, że Twoje uruchomienie przebiegnie bez przeszkód.

23 Niezbędne Kontrole Przed Uruchomieniem Witryny WordPress

Oto rzeczy 23, które musisz przetestować, zanim Twoja witryna WordPress zostanie uruchomiona:

1. Podwójne sprawdzenie Oświadczenia o pracy (SOW)

Budując stronę internetową dla klienta, jednym z najważniejszych aspektów jest upewnienie się, że jesteś na tej samej stronie, jeśli chodzi o oczekiwania i rezultaty projektu.

Wystarczająco dużo pracy wkłada się w tworzenie strony internetowej, jaka jest … i nie chcesz dać sobie jeszcze więcej pracy do zrobienia w ostatniej chwili.

Jeśli właściciel strony spodziewał się pewnych funkcji, określonej liczby stron lub czegokolwiek innego poza standardowym zakresem witryny (mam nadzieję, że już omówiłeś je z góry w lochu), chcesz upewnić się, że ukończyłeś wszystkie te dodatkowe zadania.

Po zbudowaniu strony upewnij się, że dokładnie sprawdzasz lochę i ogólne oczekiwania, i upewnij się, że wszystko zostało zaznaczone.

W końcu ostatnią rzeczą, którą chcesz zrobić, to nie DOSTARCZYĆ tego, czego klient oczekiwał od Ciebie.

2. Wykonaj pozostałe zadania lub żądania zmian

Podczas pracy nad rozwojem witryny z pewnością pojawi się wiele nowych zadań, notatek lub żądań zmian. I łatwo jest je przegapić, gdy jesteś ciężko w pracy.

Zanim więc zajdziesz za daleko w zapewnienie jakości witryny, upewnij się, że sprawdziłeś swoją otwartą kolejkę artykułów i *sprawdziłeś, czy wszystko zostało ukończone.

3. Przejrzyj Każdą Stronę

Zanim zajdziesz zbyt daleko w proces kontroli jakości, daj sobie spokój.

Idź na spacer, obejrzyj filmy na YouTube, wybierz się na siłownię – cokolwiek pomoże Ci oderwać umysł od strony, nad którą pracujesz od dni, tygodni, miesięcy. Zrób to.

Następnie wróć do środowiska etapowego i zobacz go jako gościa, a nie dewelopera.

Będziesz musiał wykonać pełne przeszukanie każdej pojedynczej strony witryny. Każdy element będzie musiał zostać sprawdzony pod kątem wyglądu, czytelności i funkcjonalności.

Będzie to obejmować wszystkie drobniejsze szczegóły, takie jak:

  • Logotypy
  • Pasek nawigacji
  • Obrazy
  • Wzory
  • Tekst
  • Paski nagłówka / stopki
  • Wezwania do działania
  • Linki
  • Formularze
  • Mapy
  • Kontakt info
  • Paski boczne
  • Objaśnienia
  • Popups
  • Media społecznościowe
  • Widgety
  • Loginy / portale
  • I więcej

Jest to jeden z bardziej żmudnych testów, które musisz wykonać, ale jest to niezbędne.

Nie chcesz, aby czyjeś doświadczenie zostało zakłócone przez coś tak głupiego jak zepsuty link, jeśli możesz temu zapobiec.

4. Zapoznaj Się Z Treścią Napisaną

Napisana treść jest prawdopodobnie jednym z najważniejszych elementów strony internetowej.

Na przykład, jeśli użytkownik natknie się na literówkę lub tekst zastępczy, który przypadkowo zostawił, spowoduje to negatywne wrażenia użytkownika, a nawet utratę konwersji.

Więc dosłownie musisz się upewnić, że przekreśliłeś wszystkie swoje ” i “i przekroczyłeś swoje “t”.

Oto dwie dodatkowe wskazówki, które pomogą Ci w wykonaniu tej kontroli:

  • Sprawdź każdą stronę w WordPress i upewnij się, że nie ma błędów ortograficznych ani problemów gramatycznych, które wykryło narzędzie do sprawdzania pisowni. (JetPack ma tę funkcję, jeśli jeszcze jej nie masz.)
  • Odwiedź stronę internetową w środowisku tymczasowym i przeczytaj całą kopię na każdej stronie. Ten krok pomoże upewnić się, że tekst istnieje poza edytorem tekstu każdej strony (na paskach bocznych, widżetach, suwakach referencji, formularzach itp. ) jest poprawny i nie zawiera już tekstu zastępczego.

5. Zweryfikuj Obrazy Na Stronie

Zanim przejdziesz do fazy tworzenia witryny, prawdopodobnie przejrzałeś projekty i obrazy witryny z właścicielem witryny.

Podobnie jak w celu tej fazy testowania/sprawdzania, uzyskanie klienta do podpisania wszystkich ruchomych elementów Witryny przed rozwojem pomoże Ci zaoszczędzić czas w późniejszych wersjach.

Po otrzymaniu zgody na wszystkie zdjęcia witryny upewnij się, że wszystkie zdjęcia zostały zakupione i/lub że masz odpowiednie prawa do korzystania z nich w swojej witrynie.

6. Sprawdź Działanie Favicon

Ikonka favicon (mały błąd, który znajduje się obok nazwy Twojej witryny na karcie przeglądarki) jest ważnym elementem tożsamości każdej witryny.

Wielu dostawców motywów będzie zawierać wybór Favicon, rozmiar i implementację wewnątrz swoich ustawień motywu.

Jeśli tak nie jest w przypadku twojej witryny, możesz użyć wtyczki favicon generator, aby upewnić się, że jest tam i działa na wszystkich typach przeglądarek.

7. Skonfiguruj Oświadczenie o ochronie prywatności

Nie ma znaczenia, jaki rodzaj strony internetowej posiadasz, należy dołączyć dokumentację dotyczącą polityki prywatności i Warunków Użytkowania.

Jest to dodatkowa warstwa ochrony, której potrzebuje każdy właściciel witryny i jest naprawdę łatwy w konfiguracji, więc nie ma wymówki, aby go nie mieć.

Auto Warunki korzystania z usługi i Polityka Prywatności plugin może pomóc Ci zacząć.

8. Przygotuj się na 404s

Jeśli dotarłeś do tego punktu, prawdopodobnie sprawdziłeś już każdy link na swojej stronie, aby upewnić się, że działa.

Ale co się stanie, jeśli odwiedzający wpisze nazwę strony nieprawidłowo lub w jakiś sposób zostanie przekierowany do komunikatu o błędzie “Nie znaleziono strony”?

Chcesz się upewnić, że uwzględniłeś tę możliwość i wiesz, co odwiedzający zobaczy, jeśli tak się stanie.

Wykonaj poniższe czynności, aby poprawić swój UX, jeśli tak się stanie:

  1. Utwórz niestandardowy komunikat strony 404 i projekt strony. Wtyczka 404page może Ci w tym pomóc.
  2. Skonfiguruj wtyczkę (taką jak wtyczka 404 do 301), która zarejestruje wszystkie błędy 404 i umożliwi przekierowanie dowolnego błędu na inną stronę roboczą w witrynie.
  3. Skonfiguruj automatyczny alert e-mail z 404 błędami, aby nie tracić czasu na przeglądanie nudnych plików dziennika.

9. Testuj synchronizację mediów społecznościowych w czasie rzeczywistym

Media społecznościowe to w dzisiejszych czasach ogromna część tożsamości online każdego z nas … osobiście i zawodowo.

Dlatego powinna istnieć ciągła pętla między czyjąś tożsamością w mediach społecznościowych a ich stroną internetową. Może to mieć formę kanałów na żywo, linków, a nawet automatycznych promocji na blogu.

Chociaż być może już przetestowałeś, aby upewnić się, że linki do mediów społecznościowych trafiają na właściwe strony, być może nie sprawdziłeś innych funkcji.

Proces testowania tego będzie musiał być ręczny. Jeśli media społecznościowe mają promować nowe posty na blogu, musisz opublikować post testowy na stronie, aby sprawdzić, czy wiadomość pójdzie w górę.

Jeśli są jakieś kanały społecznościowe, musisz również sprawdzić, czy nowe tweety lub wiadomości pojawiają się podczas publikowania w mediach społecznościowych.

10. Upewnij się, że Twoja strona jest gotowa do SEO

Jeśli chcesz, aby Twoja strona została znaleziona, musisz upewnić się, że jest zoptymalizowana.

Oznacza to strony, Obrazy i zawartość do wyszukiwania oraz dzielenie się.

WordPress ma domyślne narzędzie SEO, ale nie jest tak “inteligentny” lub Wszechstronny, jak wielu użytkowników WordPressa by tego chciało.

Wtyczka taka jak SmartCrawl może pomóc w zgadywaniu SEO Twojej witryny i zapewnić, że masz tytuły stron, meta opisy, słowa kluczowe z ostrością i Tagi alt stosowane do każdej strony i obrazu, który chcesz znaleźć (jako bonus, stworzy również mapę witryny i wyśle aktualizacje do wyszukiwarek, gdy się zmieni).

Aby Twoja witryna została zauważona w mediach społecznościowych i pomóc użytkownikom znaleźć odpowiednie treści, każda strona i post na blogu będą potrzebować wyróżnionego obrazu, słów kluczowych i kategorii przypisanych do niego, aby poprawić UX.

Musisz sprawdzić każdy z nich w WordPress, aby upewnić się, że pokryłeś wszystkie swoje bazy.

11. Sprawdź Swoje Roboty.plik txt

Posiadanie mapy witryny HTML (jak wspomniano powyżej) nie wystarczy, aby Wyszukiwarki mogły znaleźć Twoją witrynę.

Należy również upewnić się, że masz roboty.plik txt na miejscu, dzięki czemu wyszukiwarki będą wiedzieć, jak indeksować Twoją stronę (tj. które strony Oceniać, a które ignorować).

Jeśli masz jakiekolwiek pytania na ten temat, Google ma obszerny przewodnik, do którego możesz się odnieść.

12. Potwierdź, Że Wszystkie Procesy Na Miejscu Działają Poprawnie

Jeśli masz formularz lub portal zakupów na swojej stronie internetowej, masz pewien proces, którego oczekujesz od odwiedzających, aby się zarejestrować, dokonać zakupu lub uzyskać dodatkowe informacje.

Ponieważ są to ścieżki konwersji w Twojej witrynie, ważne jest, aby przeprowadzić kompleksowe testy, aby sprawdzić, czy po drodze nie ma usterek ani punktów nieporozumień.

Musisz również upewnić się, że przekierowania stron sukcesu są na miejscu i wyświetlają się tak, jak chcesz.

Oto kilka dodatkowych kontroli do testowania procesów witryny:

  • Jeśli obiecujesz pobranie, czy plik jest pobierany po kliknięciu?
  • Jeśli istnieje formularz rejestracyjny lub kontaktowy, a Formularz jest powiązany z CRM, czy informacje są importowane do systemu?
  • Jeśli jest koszyk, czy proces zamawiania gromadzi wszystkie niezbędne informacje o kliencie i płatności i czy uruchamia proces zakupu po twojej stronie?
  • Jeśli wymagana jest płatność, czy możesz potwierdzić, że płatność została przetworzona poprawnie? (Jeśli używasz PayPal, mają narzędzie do testowania piaskownicy, które pomoże Ci to zweryfikować).
  • Czy wszystkie wymagane pola formularza działają?
  • Czy jako właściciel witryny lub administrator otrzymujesz powiadomienie e-mail po zakończeniu każdej transakcji?
  • Czy wszystkie przyciski/linki w tych procesach działają?
  • Czy po zakończeniu działania odwiedzający są kierowani na niestandardową stronę “Dziękuję”?

Zbiór i zdolność do przetwarzania konwersji stron internetowych są niezbędną częścią każdego biznesu online-jest to więc kluczowy test dla każdego programisty, który ma w swoim arsenale.

13. Potwierdź Wszystkie Funkcje Wtyczki I Dostosowywania

Kiedy jesteś w trakcie tworzenia strony internetowej, często używasz wielu wtyczek i dostosowujesz ją do własnych potrzeb, aby strona wyglądała i działała tak, jak chcesz.

Po przejściu do fazy testowania będziesz musiał sprawdzić, czy ta praca została wykonana poprawnie (lub dwukrotnie sprawdzić, czy wcześniej ją przetestowałeś).

Specjalne wtyczki lub funkcje, które mają bezpośredni wpływ na UX, mogą być testowane podczas przechodzenia przez witrynę podczas sprawdzania # 3 na naszej liście. Na przykład funkcje takie jak wyszukiwanie w witrynie lub nieskończone ładowanie treści.

Jednak w przypadku wszystkiego, co koncentruje się bardziej na zapleczu (na przykład pomiaru analizy witryny, dodawania warstw zabezpieczeń itp.) musisz upewnić się, że wszystkie są skonfigurowane i działają poprawnie.

14. Sprawdź przyjazność dla urządzeń mobilnych

Czy wiesz, że ponad połowa całego ruchu w wyszukiwarce pochodzi z urządzeń mobilnych?

Nic dziwnego, że oznacza to, że wyszukiwarki poważnie ważą przyjazność witryny dla urządzeń mobilnych w swoich algorytmach.

Niezależnie od tego, ilu odwiedzających spodziewasz się znaleźć swoją witrynę za pośrednictwem urządzenia mobilnego, będziesz musiał uwzględnić ich łatwość w UX, tak jak w przypadku użytkowników komputerów stacjonarnych.

Google ułatwia to dzięki przyjaznemu dla urządzeń mobilnych narzędziu testowemu, więc przed uruchomieniem należy uruchomić ten test i uwzględnić wszelkie błędy.

15. Sprawdź Kompatybilność Między Przeglądarkami

W związku z tym kompatybilność między przeglądarkami jest kolejną koniecznością w procesie tworzenia witryny i zapewniania jakości.

Sprawdzanie zgodności między przeglądarkami obejmie wszystkie typy przeglądarek na wszystkich urządzeniach (w tym urządzeniach mobilnych). Jako programista stron internetowych prawdopodobnie masz już najpopularniejsze przeglądarki zainstalowane na komputerze w tym celu.

Jeśli nie, dostępne są również narzędzia online, które pomogą przetestować responsywność witryny i zgodność z przeglądarkami.

16. Sprawdź Dostępność Swojej Strony Internetowej Dla Osób Z Dysfunkcją Wzroku I Ciała

Często poruszanie się i interakcja ze stronami internetowymi może być trudne dla osób z niepełnosprawnością wizualną lub fizyczną.

Aby mieć powszechnie akceptowaną stronę internetową, należy ją przetestować, aby sprawdzić, czy można uzyskać do niej dostęp niezależnie od rodzaju niepełnosprawności. WordPress przygotował kilka uwag na ten temat, jeśli potrzebujesz.

Aby prawidłowo przetestować swoją witrynę pod kątem dostępności, zacznij od znalezienia bezpłatnego narzędzia do testowania czytnika ekranu, takiego jak NVDA, które pomoże Ci zidentyfikować obszary problemowe i przejść stamtąd.

17. Przetestuj zgodność kodu Twojej strony z W3C

Jakość kodu jest ważna dla ogólnego stanu witryny i istnieją pewne standardy (mianowicie World Wide Web Consortium lub W3C), które określają, które wymagania muszą być spełnione, aby Strona internetowa była zgodna.

Aby szybko przetestować jakość kodowania, możesz użyć W3C HTML checker, aby sprawdzić, czy Twoja strona jest gotowa do użycia.

Check that the markup on our site is valid with W3C's free service.
Sprawdź, czy znaczniki na naszej stronie są ważne w bezpłatnej usłudze W3C.

18. Uaktualnij WordPress i sprawdź zgodność wtyczek

Przed uruchomieniem ważne jest, aby sprawdzić, czy korzystasz z najnowszej instalacji WordPress.

To samo dotyczy wszelkich wtyczek lub motywów używanych w witrynie. Jest to ważne nie tylko ze względów bezpieczeństwa, ale także w celu zapewnienia zgodności wszystkich narzędzi z WordPress.

Są dwa sposoby automatyzacji tych aktualizacji:

Możesz to zrobić za pośrednictwem wp.config.plik php, wtyczka taka jak zaawansowane Aktualizacje automatyczne lub jeśli masz szczęście, że jesteś członkiem WPMU DEV, będziesz miał naszą funkcję automatyzacji, która zajmie się tym wszystkim za Ciebie!

W ten sposób, jeśli przekazujesz swoją stronę klientowi, możesz przynajmniej zrobić swoją część, aby wszystko było aktualne i bezpieczne.

19. Potwierdź swój certyfikat SSL

Jeśli Twoja strona posiada certyfikat SSL (który to powinien, zwłaszcza jeśli masz witrynę eCommerce), przetestuj ją, zanim strona zostanie uruchomiona.

Darmowe sprawdzanie SSL online poinformuje cię, czy coś jest nie tak lub brakuje Twojego certyfikatu.

Aby uzyskać więcej informacji na ten temat, sprawdź nasz post: “Jak korzystać z SSL i HTTPS z WordPress.”

20. Sprawdź bezpieczeństwo swojej witryny

Podczas gdy twój dostawca usług hostingowych pomoże Ci utrzymać pewien poziom bezpieczeństwa Twojej witryny, hakerzy stają się coraz bardziej doświadczeni w poruszaniu się po wszelkich zaporach, które możesz skonfigurować.

Dlatego ważne jest, aby mieć własne standardy bezpieczeństwa, zwłaszcza, że dotyczą one zgodności witryn e-commerce z PCI.

Dobrym miejscem na rozpoczęcie jest zainstalowanie wtyczki zabezpieczającej WordPress, takiej jak nasz własny obrońca. Następnie będziesz chciał użyć tej listy kontrolnej do testowania i obejmowania wszystkich baz związanych z bezpieczeństwem.

Get regular security scans, vulnerability reports, safety recommendations and customized hardening for your site in just a few clicks with Defender.
Uzyskaj regularne skany zabezpieczeń, raporty o lukach w zabezpieczeniach i zalecenia dotyczące bezpieczeństwa dla swojej witryny za pomocą kilku kliknięć za pomocą programu Defender.

21. Przetestuj Szybkość Swojej Witryny

Czas ładowania strony jest ważnym czynnikiem dla ogólnego doświadczenia użytkownika.

Na przykład trzysekundowy czas oczekiwania jest często zbyt długi dla wielu osób, więc potrzebujesz sposobu na przetestowanie szybkości witryny przed i po uruchomieniu.

Google PageSpeed Insights to świetne narzędzie, które może przeglądać i dostarczać informacji i zaleceń dotyczących czasu ładowania witryny.

Możesz również użyć wtyczek, takich jak Koliber, które pomagają zoptymalizować szybkość witryny bezpośrednio w WordPress.

Tego rodzaju wtyczki mogą pomóc w identyfikacji obszarów problemowych i pomóc w minifigurowaniu plików CSS, Javascript i innych.

22. Stres-Przetestuj Swoją Stronę

Wielu programistów nie bierze tego pod uwagę (zwłaszcza gdy zaczyna się od zupełnie nowej strony internetowej), ale ważne jest, aby wiedzieć, ile ruchu może obsłużyć Twoja witryna.

Co jeśli nagle ogromny wzrost ruchu uderzy w Twoją witrynę?

Czy można pozwolić, aby Strona uległa awarii (nawet tymczasowo) i straciła potencjalną sprzedaż, jeśli jest to tylko jednorazowe zdarzenie?

Oczywiście, że nie.

Dlatego musisz przetestować limity swojej witryny z góry.

Sprawdź, czy limit pamięci PHP i max_file_size odpowiadają rozmiarom Twojej witryny. I upewnij się, aby zoptymalizować swoją witrynę, gdy masz wiele wtyczek lub plików w wielu sieciach i witrynach.

Następnie możesz wykonać te kroki i przeprowadzić test warunków skrajnych na swojej stronie internetowej, aby upewnić się, że wytrzyma przeciążenie danych lub ruchu.

23. Zmień Loginy Do Swojej Witryny

To może wydawać się nieistotne na powierzchni, ale przed uruchomieniem będziesz chciał:

  1. Zaktualizuj wszystkie nazwy użytkowników i hasła, które mają dostęp do twojej witryny, do silniejszych formatów.
  2. Przetestuj je, zanim przekażesz je komukolwiek innemu.

Po uruchomieniu witryny będziesz gotowy do przekazania funkcjonalnych i bezpiecznych danych logowania użytkownikom.

Upewnij Się, Że Kolejne Uruchomienie Witryny Będzie Sukcesem

Pamiętaj, aby zapisać ten list i zachować go przy następnym uruchomieniu nowej strony internetowej.

Proces kontroli jakości i testowania będzie dość długi, więc upewnij się, że masz wystarczająco dużo czasu przydzielonego na post-development, aby przeprowadzić testy, naprawić wszelkie potencjalne problemy i ponownie przejrzeć, zanim witryna dotrze do właściciela witryny lub administratora.

A jeśli nie możesz poradzić sobie z tym samodzielnie lub nie czujesz się komfortowo przeglądając własną pracę (ponieważ poświęciłeś już więcej niż wystarczająco dużo czasu na jej przeglądanie), zaproś dodatkowych członków zespołu, którzy pomogą Ci w fazach testowania.

Kilka Ważnych Notatek Do Zapamiętania W Tym Procesie:

Twoja reputacja nie będzie oceniana tylko przez ludzi, którzy odwiedzają witrynę po jej uruchomieniu.

Będzie oceniany przez ludzi, którzy z Tobą współpracują i widzą jakość dostarczanego produktu.

Jeśli to oni zauważają błędy i muszą powiedzieć Ci, jak wykonywać swoją pracę, twoja reputacja jako godnego zaufania eksperta i profesjonalisty może poważnie osłabić.

Zawsze, zawsze, zawsze upewnij się, że klient, szef lub właściciel witryny przejrzą witrynę przed uruchomieniem.

Będziesz chciał, aby ich Podpisana zgoda chroniła przed wszelkimi cofnięciami lub dodatkowymi (i bezpłatnymi) wnioskami o pracę po uruchomieniu witryny.

Pamiętaj, Że Testy Przedpremierowe To Tylko Połowa Sukcesu

Będziesz także musiał przeprowadzić kolejną rundę kontroli jakości po premierze, aby upewnić się, że wszystko zostanie prawidłowo przeniesione na działającą witrynę.

A także poświęcenie tego czasu na skonfigurowanie wszelkich niezbędnych narzędzi do śledzenia lub reklam.

Co jest na liście kontrolnej przed startem? Zachęcamy do podzielenia się swoimi hacki uruchamiania przed witryną poniżej.

Tagi:

You May Also Like

Jak naprawić nieprawidłowy błąd JSON w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Co powoduje błąd “nieprawidłowa odpowiedź JSON” w WordPress?1. Sprawdź adresy…

Jak naprawić błąd krytyczny w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest błąd krytyczny w WordPress?Co powoduje krytyczny błąd…

Jak zmienić kolor linku w WordPress (poradnik dla początkujących)

W artykule: Dlaczego Linki Są Ważne?Jak dodawać linki w postach i stronach…

9 Najlepsze Darmowe Wtyczki WordPress Author Bio Box

W artykule: 1. Simple Author Box2. Branda3. Autor postu WP4. Author Bio…