WPMU DEV ‘ s Client Billing jest idealny do tworzenia i zarządzania subskrypcjami, wysyłania profesjonalnych faktur i dostarczania klientom eleganckiego portalu z białą etykietą, w którym mogą płacić i zarządzać swoimi kontami (i stronami internetowymi).

W tym artykule omówiono wszystkie podstawowe informacje o tym, jak w pełni wykorzystać Fakturowanie klientów.

Pójdziemy tam.:

1. Automatyzacja rozliczeń i zarządzania klientami

2. Markowe Faktury I E-Maile

3. Portal Klienta Oznaczony Białą Etykietą

4. Zarządzanie klientami, płatnościami i przychodami

Wszystko, co będziemy omawiać, jest dostępne z karty rozliczeń klienta znajdującej się w centrum, gdzie istnieje kilka sposobów dostępu do niego.

Jeden sposób znajduje się w zakładce rozliczenia Klienta, która znajduje się na pasku menu.

Client Billing in The HubJest szybko dostępny raz w koncentratorze.

Możesz również łatwo uzyskać dostęp do fakturowania klientów w indywidualnie hostowanych witrynach z przeglądu Centrum i w prawym górnym rogu.

Accessing client billing from the hubWybór należy do ciebie, jak uzyskać dostęp do rozliczeń klientów.

Musisz mieć konto u nas, aby rozpocząć rozliczanie klientów. Jeśli go nie masz, łatwo jest zacząć.

I od tego zaczynamy!

1. Automatyzacja rozliczeń i zarządzania klientami

Jak zobaczysz, istnieje kilka sposobów automatyzacji funkcji w rozliczeniach klientów. Automatyzacja to świetne praktyczne podejście do skupiania się na rozwijaniu i prowadzeniu firmy WordPress zamiast ręcznego zajmowania się transakcjami finansowymi i konfigurowania dokumentów.

Omówimy, co możesz zrobić i pokażemy, jak to się robi!

Automatyczne Subskrypcje

Płatności cykliczne to najlepszy sposób na “ustawienie i zapomnienie” podczas rozliczania klientów za usługi lub produkty. Automatyzuje wysyłanie faktur, dzięki czemu nie musisz pobierać płatności ręcznie.

Subskrypcje mogą obejmować hosting, utrzymanie witryny, aktualizacje – cokolwiek chcesz. Zasadniczo wszystko, co będzie cykliczne dla Twojej firmy, możesz zautomatyzować płatność.

Rozpocznij z nową subskrypcją, przechodząc do obszaru produkty i usługi i klikając nowy produkt.

Where you add a new productTo pozwoli Ci rozpocząć nową subskrypcję.

Utwórz nazwę produktu, a także możesz dołączyć obraz.

Skonfigurujemy go tak, aby zawierał usługę hostingową.

Nadaj produktowi lub usłudze nazwę planu, cenę i Rodzaj płatności (cykliczne lub jednorazowe).

One time payment optionW przypadku płatności jednorazowych-to wszystko! Więcej informacji nie jest potrzebne.

Dzięki planowi cyklicznemu możesz dodać, jak często obciążać rachunek za każdy obszar (np. jeden miesiąc). Dodatkowo dodaj odpowiedni cykl rozliczeniowy.

The recurring pricing plan option.Możesz wybierać między dniami, tygodniami, miesiącami i latami do rozliczeń!

Zduplikuj plan, klikając wielokropek, i wszystko gotowe!

Where you duplicate a plan.Możesz powielać plan tyle razy, ile chcesz. Stąd też Usuń plan.

Po dodaniu planu możesz dołączyć go do wszystkich klientów, których masz na pulpicie nawigacyjnym. Nazwę planu można w każdej chwili zmodyfikować i zaktualizować.

Więcej informacji na temat dodawania płatności cyklicznych i subskrypcji można znaleźć w naszej dokumentacji.

Klienci Rozliczeniowi

Gdy klienci zostaną dodani do Twojego Centrum, możesz natychmiast wystawić im rachunek w zależności od witryny.

W ten sposób szybko wysyłasz fakturę dla Klienta; niezależnie od tego, czy utworzyłeś nowe funkcje w swojej witrynie WordPress, dodałeś nowe funkcje bezpieczeństwa do swojej istniejącej witryny, czy niezależnie od przyczyny rozliczeń – rozliczanie klienta jest tak skuteczne, jak zawsze.

Wszystko odbywa się poprzez kliknięcie na rachunek klienta w prawym górnym rogu.

The bill client buttonPrzycisk klienta rachunku znajduje się w kilku obszarach w całym rozliczeniu klienta.

Natychmiastowy rachunek klienta, wyciągając je z rozwijanego menu klienta. A jeśli chcesz, Wybierz stronę internetową, z którą są powiązane.

Dropdown of clientsWszyscy twoi klienci są tutaj.

Wybierz produkt lub usługę, za którą chcesz zapłacić. Ilość i ilość zostaną wyświetlone. Ponadto dodaj tyle produktów i usług, ile chcesz. Możesz również dołączyć podatek i określić, do czego służy i stawkę.

The products and services area.W tym przykładzie jest to $ 25 miesięcznie za plan hostingowy.

Stąd możesz…

Faktura jednym kliknięciem

Po wprowadzeniu danych możesz spojrzeć na fakturę i wysłać ją jednym kliknięciem, dotykając Wyślij fakturę. Dodatkowo, dołącz do niego spersonalizowaną wiadomość, jeśli chcesz.

Where you confirm and send invoiceZapisz go jako wersję roboczą, podgląd lub możesz wysłać fakturę, jeśli jest gotowa.

Chcesz zobaczyć jak wygląda faktura przed jej wysłaniem? Nie ma problemu. Wystarczy kliknąć Podgląd, a otrzymasz plik PDF, który możesz wyświetlić lub pobrać.

An invoice exampleWszystko wygląda jak para? Jesteś gotowy, aby wysłać go do klienta! Albo wróć i edytuj cokolwiek.

Po wysłaniu, płacenie klientom jest łatwe jak zawsze. Twój Klient otrzyma e-mail, aby zapłacić online bezpośrednio w swoim portalu klienta (o którym powiemy w dalszej części tego artykułu).

Monitoruj swoje faktury i zobacz, co jest zapłacone, a co nie, oraz wszelkie wersje robocze, które masz na stronie klienta w sekcji faktury.

The clients' billsNajnowszy na górze wskazuje należną zapłatę.

Jak widać, przygotowanie i wysłanie faktury po złożeniu jej w całość zajmuje zaledwie kilka sekund.

I tak…twoja faktura jest w drodze!</p>

Więcej informacji na temat rozliczania klienta za witrynę można znaleźć w naszej dokumentacji.

Śledź Cykliczne Przychody

Zarządzanie klientami automatycznie śledzi powtarzające się przychody, dzięki czemu nie przegapisz rytmu, jeśli chodzi o poznanie swoich zysków.

Można to zrobić na kilka sposobów. Na początek, aby uzyskać szybki wgląd w miesięczne przychody Cykliczne (MRR), po prostu sprawdź je w przeglądzie rozliczeń Klienta w obszarze przychodów. Tutaj, to da ci całkowitą kwotę tego, co przynosisz miesięcznie.

The mrr in the hubMożesz także zobaczyć liczbę aktywnych subskrypcji.

Zobacz, czym jest MRR poszczególnych klientów, przechodząc do ich profilu i przeglądając ich przegląd. W statystykach rozliczeniowych możesz zobaczyć, ile MMR wnosi dany klient.

What the client is bringing inTen klient przynosi 90 dolarów MRR.

Zobacz szczegółowo, co dokładnie przynosi dochód. Wystarczy kliknąć na produkty i usługi. Tutaj możesz przeglądać bieżące subskrypcje, jednorazowe (płatności) i nieaktywne subskrypcje.

Wskaże również, czy coś jest przeterminowane i co jest aktywne. Dodatkowo zobaczysz kwotę, którą przynosi, liczbę produktów, witrynę, dla której jest przeznaczona i datę następnego odnowienia.

The active subscriptionsUh-oh. Czerwony wskazuje, że jedna z tych subskrypcji jest spóźniona.

Za każdym razem, gdy zostanie dodana nowa subskrypcja, zostanie ona automatycznie uwzględniona w rozliczeniach klientów – w przeglądzie i na profilach poszczególnych klientów.

2. Markowe faktury i e-maile

Zachowanie spójnego wyglądu, wyglądu i informacji marki w trakcie rozliczeń ma kluczowe znaczenie. Jest jasne, że jesteś solidny i profesjonalny. Na szczęście rozliczenia klientów mają jeden sposób konfiguracji.

Wszystko to odbywa się z sekcji konfiguracje.

Dodawanie Marki

Dołącz informacje o swojej marce i firmie do faktur i wiadomości e-mail w zaledwie kilku krokach. Przejdź do profilu firmy, aby rozpocząć pracę.

Business profile areaUzyskaj bezpośredni dostęp do profilu firmy z przeglądu rozliczeń klienta.

Zacznij od dodania logo swojej firmy w obszarze brandingu.

Branding areaW tym przykładzie dodaliśmy logo WPMU DEV.

Jazz rzeczy się wycięcie, włączając Kolor marki. Możesz użyć próbnika kolorów lub wprowadzić kod koloru.

Brand color pickerJaki kolor najlepiej pasuje do Twojej firmy?

Dołącz wszystkie informacje biznesowe, które chcesz, w tym imię i nazwisko, adres e-mail, witrynę internetową, numer kontaktowy i inne.

Where you add your business infoUmieść wszystkie potrzebne informacje.

Po zapisaniu wszystkie te informacje mogą być zawarte na fakturach i wiadomościach e-mail. W każdej chwili możesz wrócić do make edytuje w razie potrzeby.

Dostosowywanie Faktur

Dostosowywanie faktur zwiększa wiarygodność i profesjonalizm Twojej firmy – i wyróżnia cię. Pomaga również łatwiej rozpoznać i zapłacić szybciej, ponieważ staniesz się znaną marką.

Możesz to zrobić szybko i łatwo, dostosowując faktury.

Customize invoice areaDostosowanie jest jednym kliknięciem!

Wybierz Format numeru faktury, którego chcesz użyć. Od tego momentu będzie on strukturyzował i numerował faktury w przyszłości.

Adding an invoice prefixUtwórz prefiks, który dobrze Ci odpowiada.

Chcesz dodać spersonalizowaną wiadomość do faktury? Lub więcej informacji biznesowych lub pomocną notatkę? Zrób to za pomocą stopki do faktury.

Invoice footer note.Dołącz dowolną wiadomość, którą chcesz.

Wybierz konkretne pola faktur, które będą używane na fakturach.

Wybierz wszystko, co chcesz uwzględnić.

Przejrzyj fakturę, aby dowiedzieć się, jak będzie wyglądać dla Twoich klientów.

A sample invoiceDobrze wyglądasz!

W ten sposób Twoje faktury są gotowe do wdrożenia w całej organizacji!

Spersonalizowane Wiadomości E-Mail

Podobnie jak w przypadku faktur, spersonalizowane wiadomości e-mail informują klientów, że masz na myśli biznes. To dla nich kolejna okazja do zapoznania się z Twoją marką.

Jest to proste do zrobienia z sekcji powiadomień e-mail.

email notification areaW tym miejscu zaczynasz wyróżniać swój e-mail.

Od tego momentu, jedno kliknięcie obejmie Twoją markę w Twoich e-mailach! Wystarczy przerzucić przełącznik w brandingu biznesowym, a doda twoje logo i kolor.

Adding business brandingWystarczy jedno kliknięcie.

Dołącz również notatkę stopki wiadomości e-mail. Pojawi się ona na dole wiadomości e-mail.

email footer noteDołącz dowolną wiadomość.

Aby zapoznać się z przykładami e-maili i bardziej szczegółowymi informacjami, zapoznaj się z naszą dokumentacją.

3. Portal Klienta White Label

Rozliczenia Twojego klienta są całkowicie oznaczone Twoją treścią w Portalu Klienta. Klienci mogą zalogować się do swojego centrum, aby płacić rachunki, przeglądać zamówienia, edytować swoje informacje i nie tylko!

Oto zestawienie kilku podstawowych elementów, aby jak najlepiej wykorzystać doświadczenie klienta.

Login Klienta

Klient ma swój własny obszar w Twoim centrum, aby zalogować się, aby zobaczyć swój profil, w tym ważne informacje o swoich rozliczeniach (np. zamówienia, rachunki itp.). Zapewnia doskonałą obsługę klienta i ułatwia zarządzanie rozliczeniami po ich zakończeniu.

Odbywa się to za pomocą wtyczki klienta Hub (do której przejdziemy dalej).

Z Piasta

Zaproś nowego klienta do dodania do swojego koncentratora, wprowadzając ich informacje w zakładce klient i Nowy Klient.

Where you add a new clientKliknij przycisk i wszystko gotowe.

Stąd wpisujesz ich dane. (Pamiętaj, że możesz również importować klientów ze Stripe. Informacje o tym, jak to zrobić, można znaleźć tutaj.)

Ty wybierasz, jakie role będzie miał użytkownik. Na przykład możesz zezwolić na wyświetlanie wszystkich i dostęp do rozliczeń, dostęp tylko do rozliczeń i wiele innych-w tym dodawanie niestandardowych ról użytkownika.

Where you add a clientJaką rolę użytkownika chcesz, aby twój klient miał?

Istnieje również rozwijane menu Hub, w którym można wybrać Hub, do którego Klient ma uzyskać dostęp.

Wszystko ustawione z ich rolą użytkownika i z jakiego Centrum będą korzystać? Kliknij kartę, aby zaprosić klienta, a następnie kartę Dodaj-i gotowe. Twój nowy Klient otrzyma zaproszenie do logowania. Więcej informacji na temat konfiguracji można znaleźć w naszej dokumentacji.

Następnie klient może otworzyć wiadomość e-mail i skonfigurować nazwę użytkownika i hasło, klikając Potwierdź informacje. Ten e-mail zawiera wszystkie informacje o marce, które omówiliśmy wcześniej w tym artykule, a także imię i nazwisko Klienta (lub firmę).

Poniżej możesz zobaczyć, gdzie zostaną włączone Twoje informacje.

Where you confirm your invitationWszystkie Twoje dane osobowe, które chcesz dołączyć, będą w zaproszeniu e-mail.

Klient zostanie przeniesiony do pola, w którym jego adres e-mail jest wstępnie wypełniony. Po prostu tworzą hasło i to wszystko! Ponadto, jeśli są aktualnym członkiem WPMU DEV, zostaną wysłane na już założone konto, ale z dostępem do rozliczeń klientów.

Login area for clientsOto przykład obszaru logowania dla nowego klienta.

Poprawimy trochę sytuację i sprawdźmy, jak wygląda Logowanie dla klienta…

Z wtyczką Hub Client

Aby uzyskać najlepsze wrażenia z białej etykiety, potrzebujesz wtyczki Hub Client, która została zaprojektowana tak, aby zapewnić swoim klientom całkowicie białe środowisko programistyczne WPMU w Twojej domenie.

Hub client plugin overviewWtyczka Hub Client dodaje jeszcze bardziej białe etykiety-wszystko w Twojej witrynie.

Możesz całkowicie oznakować koncentrator, uruchomić w witrynie, rozliczać klientów i zarządzać nimi oraz kontrolować poziomy dostępu użytkowników.

Po aktywacji w witrynie możesz dołączyć niestandardowe logo, kolory i inne.

hub client plugin settingsIstnieje jeszcze więcej konfiguracji niż to, co pokazano powyżej!

Twój klient zaloguje się do swojego portalu, który zawiera tylko Twoją markę. W poniższym przykładzie dodaliśmy Dev Man…

Login area for clientsLogin jest twój, aby jednak chcesz, aby klienci go widzieli.

Zawsze możesz wrócić do Klienta Hub dashboard i wprowadzać zmiany w dowolnym momencie. Przeczytaj wszystko o implementacji i korzystaniu z wtyczki Hub Client w naszej dokumentacji.

Płatności Dla Klientów

Teraz, gdy twój Klient ma dostęp, możesz szybko i łatwo przeglądać i płacić faktury. To sprawia, że proces jest uproszczony, prosty i wygodny dla Twojego klienta – i dla Ciebie.

Po zalogowaniu się klient może łatwo wyświetlić swoje dane rozliczeniowe. Jest to przegląd wszystkiego, w tym miesięcznego rachunku cyklicznego, aktywnych subskrypcji, informacji rozliczeniowych i innych.

Billing detailsTo kompletny przegląd tego, za co klient jest rozliczany.

Twój Klient może zrobić tu mnóstwo rzeczy. Obejmuje to zmianę lub dodawanie informacji, takich jak adres rozliczeniowy, metoda płatności i adres e-mail.

Dodatkowo natychmiast wskaże, czy płatność jest należna, a numer jest zakreślony na Czerwono obok zakładki faktury.

The amount of invoices notificationW tym przykładzie jest jedna należna płatność.

Zakładka Faktura jest miejscem, w którym klienci mogą zapłacić fakturę, a dodatkowo pokazuje, co zostało już zapłacone (zaznaczone na Zielono).

Payment due notificationJak widać, raz płatność jest wypłacana, a kolejna jest należna.

Po kliknięciu konkretnej FAKTURY klient może ją wyświetlić, zapłacić lub pobrać w formacie PDF.

Where clients can make a paymentW tym przypadku należy zapłacić 25 USD za konserwację witryny.

Gdy twój Klient naciśnie przycisk Dokonaj płatności, wyświetli mu podsumowanie faktur, za co płaci, a następnie pole do wprowadzenia informacji o płatności.

Where clients make a payment$ 25 dostaje ten abonament rozpoczęty.

Faktura jest przetwarzana, a na końcu otrzymasz powiadomienie, że została zapłacona.

4. Zarządzaj Klientami, płatnościami i przychodami

Rozliczenia klientów mają wszystkie niezbędne elementy do zarządzania klientami, płatnościami i przychodami. Co więcej, twoi klienci otrzymują takie samo traktowanie, gdzie mogą przeglądać i płacić faktury, edytować informacje o koncie i nie tylko.

Przejdźmy od razu do sedna tego, co możesz zrobić, zaczynając od…

Zarządzanie Kontem

Zarządzanie kontem jest dla Ciebie i klienta, aby wiedzieć, jak wygląda rozliczenie, zarządzać subskrypcjami / zakupami i aktualizować informacje. Jest wiele rzeczy, które oboje możecie zrobić.

Twój Klient może zarządzać swoimi kontami w tym portalu. Jak przeszliśmy, mogą dodawać swoje dane, przeglądać i płacić faktury. Klienci mogą również zmieniać hasła, konfigurować uwierzytelnianie dwuskładnikowe i wyświetlać profile z poziomu systemu icon, gdy są zalogowani.

The client profile viewTaki pogląd ma klient.

Mogą również przeglądać swoje produkty i usługi. Pokazuje to aktywne subskrypcje, liczbę produktów, datę następnego odnowienia oraz datę utworzenia zakupu. Ponadto mogą przeglądać bieżącą subskrypcję, jednorazową i nieaktywną subskrypcję z poziomu tabs.

Tabs for paymentsKliknięcie na karcie pokazuje tylko te wyniki.

Klient może nawet zażądać anulowania aktywnej subskrypcji, klikając wielokropek obok.

Request to cancelZ elipsy mogą również przeglądać subskrypcje i faktury.

To spojrzenie na zarządzanie ze strony klienta; rzućmy okiem na to, co jesteś w stanie zrobić po swojej stronie.

Przeglądanie i edycja klientów

Wyciąganie listy klientów jest szybkie i łatwe do uzyskania dostępu i zarządzania. Wszystko to odbywa się z karty Klienci.

Z tego miejsca Możesz ściągać indywidualnych klientów, przeglądać statusy kont,dodawać nowych klientów, uzyskiwać MRR i wyświetlać rozliczenia netto. I, jak zobaczysz, o wiele więcej.

List of clientsWszyscy klienci są w jednym obszarze.

Jak omówiliśmy nieco temu, możesz dodać nowego klienta za pomocą kliknięcia.

Where you add a new clientWystarczy jedno kliknięcie!

Możesz również przypisać lub zmienić role dla każdego klienta na karcie role.

Client rolesTutaj też Ustaw domyślną rolę.

Nawet tworzyć własne role niestandardowe! Po prostu nadaj jej nazwę i kliknij, do czego chcesz, aby rola miała dostęp.

Kliknij dowolne role, które chcesz uwzględnić.

Aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje o każdym kliencie, możesz kliknąć je indywidualnie i zarządzać Klientem na wiele różnych sposobów z jego przeglądem.

Przegląd zawiera statystyki rozliczeniowe (np. MRR, aktywne subskrypcje, rozliczenia netto itp.) oraz informacje o kliencie.

Możesz zmienić główny koncentrator tutaj, rolę użytkownika i edytować niezbędne informacje (np. numer kontaktowy, imię i nazwisko itp.).

A look at billing statsJest wiele informacji o kliencie-wszystko na jednej stronie.

Zobacz, jakie Subskrypcje ma twój klient i jakie kupił w sekcji Produkty i usługi. Zobaczysz, co jest aktywne, ilość wniesionych pieniędzy, oczekujące, następne odnowienie, strony internetowe i wiele innych.

Podobnie jak po stronie klienta, możesz zobaczyć bieżące subskrypcje, jednorazowe i nieaktywne subskrypcje.

Look at invoices and purchasesPokazuje również, kiedy produkt lub usługa zostały zakupione.

Na karcie faktury możesz zobaczyć, jakie faktury są należne, co zostało zapłacone, kwotę i numer faktury.

Invoice tabChcesz znaleźć fakturę? Możesz go również wyszukać, wpisując numer.

Kliknięcie na pojedynczą fakturę spowoduje jej wyciągnięcie. Możesz szczegółowo wyświetlić fakturę, dodać notatki, uzyskać informacje o kliencie, ponownie wysłać ją do klienta i nie tylko.

Płatności Offline

Oznacz jako zapłacone, jeśli na przykład klient wyśle Ci wiadomość czek zamiast płacić przez Internet. W końcu nie każdy klient może chcieć zapłacić za pośrednictwem Portalu Klienta.

Wszystko to odbywa się z elipsy pod poszczególnymi fakturami.

where you mark as paidKliknij, aby zaznaczyć fakturę zapłaconą.

Można to również zrobić z wielokropka w szczegółowych faktur…

PDF dropdown optionsNie każdy klient może płacić online, więc ważne jest, aby oznaczyć fakturę zapłaconą, jeśli otrzymasz czek lub inną metodę płatności.

Po kliknięciu możesz wybrać metodę płatności, datę płatności, dodać numer referencyjny, a nawet wysłać paragon do klienta.

Mark as paidPo oznaczeniu jako zapłacony nie będzie już wyświetlany w Twoim Centrum.

I tak po prostu, oznaczy to jako zapłacone.

Wysokość refundacji

Zwroty się zdarzają i możesz szybko wydać zwrot pieniędzy za dowolny produkt lub usługę. Po dokonaniu płatności możesz dokonać zwrotu pieniędzy, który zostanie zwrócony bezpośrednio do metody płatności użytej przez Klienta.

Wszystko odbywa się bezpośrednio z rozwijanego menu elipsa.

Where you issue a refund.Możesz wydać pełny zwrot pieniędzy w mgnieniu oka.

Aby uzyskać więcej informacji na temat wydawania zwrotów, zapoznaj się z naszą dokumentacją.

Proste Zarządzanie Witryną WordPress

Jak widzisz, zarządzanie kontem jest usprawnione, łatwe i wygodniejsze niż kiedykolwiek dzięki rozliczaniu klientów! Wiele z nich jest zautomatyzowanych dla Ciebie, a wszystkie narzędzia są tutaj, aby utrzymać ciebie i Twoich klientów w porządku. Ponadto, dzięki możliwości białej etykiety wszystkiego i uproszczenia procesu płatności, Twoja firma jest w jednym miejscu.

Aby przekonać się, jak rozliczanie klientów działa, zapoznaj się z naszym przykładem. Ten artykuł przeprowadzi Cię przez całą podróż, korzystając z WPMU DEV i rozliczeń klientów. Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat wszystkiego, co możesz zrobić z rozliczaniem klientów, zapoznaj się z naszą dokumentacją.

Dodatkowo, istnieje wiele więcej w drodze z rozliczeń klientów, w tym automatyczne kupowanie domeny, inne bramki płatności, i więcej (że będziemy Cię informować na bieżąco)!

W przypadku prostego zarządzania witryną nie ma nic tak satysfakcjonującego jak fakturowanie naszych Klientów! Spróbuj już dziś.

You May Also Like

Jak automatycznie publikować na Facebooku z WordPress?

W artykule: Dlaczego automatycznie udostępniać posty WordPress na Facebooku?Automatycznie Publikuj na Facebooku…

Czym jest Nightografia? Poznaj smartfon Samsung Galaxy S22 5G

W artykule: Nightografia, czyli jak robić zdjęcia nocą telefonemAparat do zdjęć nocnych…

Jak zmienić schemat kolorów Administratora w WordPress (Quick & Easy)

W artykule: Po co zmieniać schemat kolorów Administratora w WordPress?Jak zmienić schemat…

Ile kosztuje uruchomienie witryny członkowskiej? (Edycja 2021)

W artykule: Jak obliczyć koszt strony członkowskiej?Członkostwo Hosting i koszty konfiguracjiKoszty przetwarzania…