W artykule:
- Czym jest protokół Open Graph?
- Podstawowe tagi dostępne dla WordPress Open Graph?
- Inne tagi Open Graph dostępne do opisywania zawartości Twojej witryny
- Ręczne Ustawianie Znaczników Open Graph
- Konfigurowanie WordPress Open Graph za pomocą wtyczki
- Wtyczka Ultimate Facebook: Nie Tylko Tagi Open Graph
- Znaczenie tagów WordPress OG
Kiedy robisz sieci społecznościowe w odpowiedni sposób dla swojej witryny, może to przynieść ogromne ilości ruchu. Social chodzi o efekty wizualne, więc jeśli chcesz, aby Twoje treści działały dobrze, musisz użyć wszystkich odpowiednich wskazówek wizualnych.
Ale jak się upewnić, że prawo imagery-the imagery ty chcesz-jest używany?
Jak można ty kontroluj, gdy treści są udostępniane, zamiast pozwolić wybranej sieci społecznościowej (lub nawet popularnemu motywowi, którego używasz)wybrać losowy obraz?
Zarówno motywy, jak i wtyczki mogą to zautomatyzować. Ale automatyzacja jest zabójcza, bo tracisz kontrolę.
Z drugiej strony, to Ty powinieneś decydować. To ty kto musi przedstawiać zalecenia sieciom społecznościowym, aby wiedzieli, co wolisz pokazać.
I aby to zrobić, musisz użyć języka sieci społecznościowych zrozumieć.
Ten język nazywa się Open Graph.
W tym artykule omówię różne sposoby konfigurowania Open Graph na twojej stronie WordPress.
Czym jest protokół Open Graph?
Protokół Open Graph jest sposobem na wyjaśnienie wszystkich cech obiektu, np. posta na twojej stronie internetowej, aby wzbogacić go w kontekście sieci społecznościowych.
Wyjaśniając charakterystykę twojego postu, sieci społecznościowe będą w stanie zrozumieć (zamiast zgadywać), co autor miał na myśli dla tego artykułu, a następnie odpowiednio go wykorzystać.
Na przykład, jeśli nie określisz tytułu otwartego wykresu dla swojego postu, sieci społecznościowe będą musiały odgadnąć go z < title>
tag twojego HTML.
Znalezienie tytułu postu jest dość trywialne, ponieważ jest to dość standardowe dla ludzi, aby używać nazwy postu w < title>
postu, ale sieć społecznościowa nadal zgaduje twoje intencje.
Jeszcze bardziej praktycznym przykładem tego, jak Open Graph jest przydatny dla użytkownika WordPressa, jest obraz, który należy pokazać, gdy artykuł jest udostępniany w sieciach społecznościowych.
Jeśli nie określisz otwartego obrazu wykresu, Facebook i inne sieci społecznościowe spróbują odgadnąć, który obraz powinien zostać użyty jako podgląd artykułu.
Prawdopodobnie będziesz chciał użyć obrazu intro bloga do udostępnienia po tym, jak ciężko pracowałeś nad jego zaprojektowaniem.
Jednak dość często popełniane są błędy podczas zgadywania obrazu, który ma być użyty jako podgląd.
Na przykład może zostać wybrane logo Twojej witryny lub inny obraz w artykule, który nie był oznaczany jako podgląd artykułu.
Jeszcze gorszym doświadczeniem byłoby, gdyby obraz reklamy został odebrany jako podgląd artykułu.
To tutaj Open Graph może zrobić różnicę.
Podstawowe tagi dostępne dla WordPress Open Graph?
Widzieliśmy już kilka szybkich przykładów znaczników Open Graph. Omówmy kilka dalszych przykładów tagów, których możemy użyć w naszym otwartym wykresie WordPress.
To jest nazwa, która jest używana do udostępniania postu:
og: tytuł
Obraz podglądu Twojego postu jest ważnym tagiem umożliwiającym sukces kampanii w mediach społecznościowych:
og: obraz
Ten otwarty znacznik wykresu opisuje rzeczywisty adres URL do odwiedzenia po kliknięciu łącza:
og: url
Opis jest również czymś, co jest bardzo widoczne, więc dostosowanie go, aby zachęcić ludzi do odwiedzenia Twojej witryny, jest niezbędne.
Wiele osób faktycznie korzysta z zawartości opisu meta tutaj, które wiele razy zostały również zoptymalizowane pod kątem wysokich współczynników klikalności:
og: opis
Aby wizualnie wyjaśnić te tagi, oto przykład, w jaki sposób nasze Tagi Open Graph WordPress są tłumaczone podczas udostępniania postu na Facebooku:
Znacznik typu Open Graph określa, czy udostępniany obiekt jest artykułem, filmem, muzyką, książką, profilem użytkownika czy stroną internetową.
Istnieją dalsze znaczniki, których można użyć do opisania każdego konkretnego typu. Możesz zapoznać się ze szczegółowymi znacznikami, których można użyć w sekcji typy wykresów otwartych.
og: Typ
Inne tagi Open Graph dostępne do opisywania zawartości Twojej witryny
Oprócz powyższych podstawowych tagów istnieje wiele dalszych tagów Open Graph, które można wykorzystać w witrynie WordPress do dalszego opisu treści.
Większość znaczników Open Graph WordPress jest opcjonalna, jednak istnieje wiele treści, które będą lepiej włączone, jeśli te znaczniki zostaną poprawnie wypełnione:
og: audio
oraz
og: video
Jeśli istnieje jakikolwiek rodzaj dźwięku lub wideo, które mogą uzupełniać tę treść, ten tag OG może być użyty do opisania jego lokalizacji URL:
og: site_name
Większe witryny, które mają tysiące treści, mogą chcieć użyć tego tagu, aby zaznaczyć, że udostępniana treść jest częścią większej witryny pod marką.
Dodatkowe Tagi w ramach konkretnych tagów OG
Niektóre z opisanych powyżej znaczników mogą również przyjmować dodatkowe znaczniki opisowe.
Weźmy og: obraz
jako przykład. Nawiasem mówiąc, og:
wideo ma dokładnie takie same właściwości jak og: obraz
.
Wszystkie poniższe właściwości są dodatkowymi właściwościami, które można opisać za pomocą odpowiednich znaczników Open Graph:
og: image: url
– To jest identyczne zog: obraz
i może być stosowany zamiennie.og: image: secure_url
– Jest to adres URL, który powinien być użyty, jeśli strona jest dostępna przez HTTPSog: Obraz: typ
– Ten znacznik opisuje typ MIME tego obrazu.og: image: width
orazog: obraz: Wysokość
– te znaczniki opisują wymiary obrazu
Poniżej znajduje się pełny przykład użycia og: obraz
/ tag:
< meta property="og:image" content="http://wpmudev.com/blog/image1.jpg" / >
< meta property="og:image:secure_url" content="https://wpmudev.com/blog/image1.jpg" / >
<meta property="og:image:type" content="image/jpeg" /> <meta property="og:image:width" content="400" / >
< meta property="og:image: height" content = "300" / >
Inne strukturyzowane właściwości obejmują:
muzyka.piosenka
muzyka.album
muzyka.playlista
muzyka.radio_station
wideo.film
wideo.odcinek
video. tv_show
Wszystkie z nich mają własne tagi, które są używane do dostarczenia dodatkowych szczegółów na temat obiektu.
Jak jednak wdrożyć Tagi Open Graph w WordPress?
Istnieje wiele możliwych sposobów.
Ręczne Ustawianie Znaczników Open Graph
Wspomniałem nieco dalej w tym artykule, że powinieneś być w stanie wyodrębnić większość informacji wymaganych dla tagów OG z istniejącej zawartości WordPress.
Korzystanie z niektórych zmian w witrynie funkcje.php plik, będziesz odczytywał dane z treści i wypychał je jako tagi OG.
Jest to wymagane, aby Sieci społecznościowe korzystające z Twoich treści wiedziały, że do opisania treści WordPress używane są tagi Open Graph.
Poniżej znajduje się konkretna część treści WordPress i konstruowanie z nich tagów OG:
Musisz dostosować kilka z powyższych tagów, takich jak zastąp og: site_name
z rzeczywistą nazwą Twojej witryny.
Musisz również odkryć swój identyfikator administratora Facebooka i zastąpić go wartością fb: admini
tag treści.
Konfigurowanie WordPress Open Graph za pomocą wtyczki
Aby skorzystać z korzystania z Open Graph, musisz skonfigurować swoją witrynę WordPress tak, aby informacje te były pobierane w razie potrzeby z treści i dodawane do dowolnej zawartości WordPress.
Jeśli Twoje główne kampanie społecznościowe będą wdrażane za pośrednictwem Facebooka, jedną z opcji jest zainstalowanie wtyczki, takiej jak Open Graph i Tagi kart na Twitterze.
Facebook Open Graph tags to wtyczka, która wprowadza Facebook Open Graph Tags do Twojego bloga/strony WordPress, pomagając poprawić wyniki udostępniania na Facebooku.
Open Graph Protocol Framework to kolejna świetna opcja. To naprawdę proste, aby dostać się i działa i nie wymaga żadnej aplikacji na Facebooku, aby być utworzone, co jest plusem.
Nie możesz również przejść przez nasz własny SmartCrawl, który jest ładowany z obsługą open graph. Integracja społeczna SC daje Ci wszystkie narzędzia, których potrzebujesz, aby zostać rozpoznanym i w pełni wykorzystać treści wirusowe.
Wtyczka Ultimate Facebook: Nie Tylko Tagi Open Graph
Większość tego postu dotyczy sieci społecznościowych.
Facebook Instagram jest jednak w większości przypadków królem wybranych sieci społecznościowych (obserwowany uważnie przez Instagram, ale i tak oba znajdują się pod tym samym parasolem).
Żywotność tweeta na Twitterze jest bardzo krótka, mierzona w minutach, a nawet sekundach. I tak, LinkedIn ma swoje mocne strony i grupy.
Ale Facebook, pomimo kilku prognoz jego przedwczesnego upadku, nadal jest najbardziej ruchliwą społecznością. Mówimy o miliardach zaangażowanych użytkowników. Jeśli masz pieniądze do wydania, wydaj je na Facebooku ; -) wyświadczysz sobie przysługę.
Dlaczego tak bardzo podlizuję się Facebookowi? Niestety, nie jestem udziałowcem, ani nie mam żadnego związku z Zuckerbergiem.
Jest bardzo prosty, ale bardzo ważny powód.
Jednym ze sposobów na zwiększenie sukcesu witryny jest tworzenie zaangażowanej społeczności. Integrując swoją stronę z Facebookiem, zyskujesz na popularności sieci społecznościowej.
Powoli Facebook przyciąga społeczność do swojej strony i utrzymuje ich zaangażowanie z marką za pośrednictwem Facebooka.
Dzięki temu, że Twoja strona i Facebook są w większości bezproblemowe, angażujesz się w społeczność na ich własnych warunkach.
Jak zrobić, aby Twoja strona i Facebook połączyły się?
Wprowadź wtyczkę Ultimate Facebook.
(Uwaga: Jak dobrze wiesz, niedawno wycofaliśmy większość naszych starszych wtyczek. Jednak nadal możesz znaleźć je wszystkie na Githubie, a co jakiś czas będziemy rzucać z powrotem do jednego z nich, jeśli pomogą rozwiązać konkretny problem.)
Chociaż nie będę tutaj szczegółowo opisywał całego zestawu funkcji tej wtyczki, ważne jest, aby podkreślić kilka jego zalet.
1. Otrzymasz wszystkie niezbędne Tagi Open Graph WordPress
Szukaliśmy sposobów na tworzenie WordPress Open Graph tags za pomocą wtyczek.
Jest to kolejny z łatwych, jak już wspomniano. Ma również określoną funkcję, która jest lepsza niż reszta wtyczek, które testowałem.
Wspomniałem, że istnieje sporo znaczników Open Graph, które nie są używane przez każdą witrynę, ponieważ są one przeznaczone dla bardzo konkretnych typów treści.
Ultimate Facebook umożliwia ręczne wstawianie dodatkowych otwartych nagłówków Wykresów.
2. Wyeliminuj barierę rejestracji ze swojej strony
Prawdopodobnie chcesz, aby użytkownicy zarejestrowali się w Twojej witrynie, aby przynieść im więcej korzyści.
Jednak, czy ci się to podoba, czy nie, Rejestracja jest barierą.
Gdybyś pozbył się bariery, miałbyś znacznie szybszy wzrost. Z Facebook Ultimate I Connect, użytkownicy będą mogli zarejestrować się na swojej stronie za pomocą konta na Facebooku.
Oznacza to, że rejestracja staje się prostym procesem jednym kliknięciem.
3. Konfiguracja Facebook komentarze na WordPress
Decyzja, czy używać natywnych komentarzy WordPress, czy też wybierać między systemami komentarzy WordPress, jest czymś w rodzaju decyzji, której nie należy podejmować zbyt lekko.
Rzeczywistość jest taka, że jeśli chcesz przełączać się między systemami komentarzy, prawdopodobieństwo jest takie, że stracisz pewne informacje w transferze.
Komentarze na Facebooku są najlepsze z większości światów. To świetny sposób na integrację Facebooka z Twoją stroną internetową.
Przynosi również dodatkowe funkcje, których natywny system komentarzy WordPress nie ma, takie jak Lubienie komentarzy i wyświetlanie komentarzy przez komentarze lub Popularność.
Oczywiście fakt, że użytkownicy nie muszą się rejestrować, aby komentować, usuwa kolejną barierę zaangażowania.
I jest jeszcze jeden bonus-używanie komentarzy na Facebooku sprawia, że Twoja strona jest mniej podatna na komentowanie spamu. Prawdziwe profile użytkowników Facebooka raczej nie będą używane do spamowania innych stron internetowych, ponieważ pozostawi to negatywny wpływ na ich profil.
4. Publikuj artykuły i aktualizacje automatycznie na swoich kontach na Facebooku
Automatyczne publikowanie artykułów na Facebooku znacznie ułatwia powrót odbiorców do witryny.
Znaczenie tagów WordPress OG
Tagi Open Graph są niezbędne dla Twojej witryny WordPress, jeśli chcesz mieć pełną kontrolę nad sposobem udostępniania treści w mediach społecznościowych.
Z pewnością warto to zrobić, ponieważ nie tylko pomaga wyróżnić się z tłumu i przyciągnąć więcej kliknięć i widoku, ale także pomaga wyszukiwarkom lepiej wyświetlać treści.