W artykule:
Czy chcesz dodać Google Optimize w swojej witrynie WordPress?
Google Optimize to bezpłatne narzędzie Google, które pomaga właścicielom witryn zoptymalizować swoje witryny, uruchamiając testy podziału a / B. Pozwala to na porównanie dwóch wersji strony i sprawdzenie, która z nich konwertuje lepiej (tzn. jest bardziej skuteczna).
W tym artykule pokażemy, jak łatwo dodać Google Optimize w WordPress, abyś mógł zacząć uruchamiać testy podzielone.
Co To jest Google Optimize?
Google Optimize to darmowe narzędzie, które pozwala podzielić przetestować swoje strony i spersonalizować je dla swoich klientów. Możesz połączyć go zarówno z Google Analytics, jak i Google Tag Manager.
Korzystając z Google Optimize, możesz skonfigurować eksperymenty, aby sprawdzić, czy wprowadzanie zmian na stronie zwiększa współczynnik konwersji.
Na przykład możesz uruchomić test podziału A / B, w którym masz dwie wersje strony sprzedaży, aby zobaczyć, która z nich działa lepiej.
Możesz mieć inny nagłówek na każdej stronie lub inny obraz produktu w sklepie online. Dzięki testom podzielonym możesz stopniowo optymalizować stronę, aby uzyskać najwyższy współczynnik konwersji.
Google Optimize umożliwia tworzenie testów podzielonych za pomocą edytora przeciągnij i upuść. Następnie pokazuje każdą odmianę odwiedzającym losowo, dzięki czemu możesz zbierać dane o tym, co działa najlepiej.
Czego potrzebujesz, aby korzystać z Google Optimize?
Potrzebujesz konta Google Analytics, aby korzystać z Google Optimize w swojej witrynie WordPress. Musisz również umieścić kod śledzenia Google Analytics na swojej stronie.
Jeśli nie masz jeszcze konta lub nie umieściłeś kodu śledzenia w swojej witrynie, zapoznaj się z naszym przewodnikiem, jak zainstalować Google Analytics w WordPress, aby uzyskać instrukcje krok po kroku.
Będziesz także potrzebował MonsterInsights, która jest najlepszą wtyczką Google Analytics dla WordPress.
Jest wyposażony w Dodatek Google Optimize, który bardzo ułatwia uruchamianie testów Google Optimize na twojej stronie.
MonsterInsights jest płatną wtyczką i potrzebujesz ich planu Pro, aby uzyskać dostęp do dodatku Google Optimize. Jeśli nie chcesz kupować MonsterInsights, mamy również metodę ręcznego konfigurowania Google Optimize za pomocą darmowej wtyczki.
Mając to na uwadze, zobaczmy, jak dodać Google Optimize w WordPress jak profesjonalista.
Konfigurowanie Konta Google Optimize
Najpierw musisz przejść do Witryny Google Optimize i kliknąć na Rozpocznij guzik.
Zostaniesz poproszony o podjęcie decyzji, czy chcesz otrzymywać e-maile Google. Następnie musisz kliknąć żądane opcje, a następnie kliknąć Następny przycisk u dołu tego ekranu.
Możesz teraz wybrać określone ustawienia dla swojego konta. Sugerujemy po prostu użycie zalecanych ustawień.
Upewnij się, że wybrałeś swój kraj z menu rozwijanego, aby zobaczyć prawidłowe warunki umowy o świadczenie usług. Po kliknięciu na nie, aby je przeczytać, otworzą się w nowej karcie, dzięki czemu nie stracisz miejsca podczas konfiguracji.
Pola wyboru mogą również ulec zmianie w zależności od wybranego kraju.
Następnie musisz zaznaczyć pola, gdy będziesz gotowy, a następnie Zakończone przycisk zmieni kolor na niebieski. Kliknij go, a następnie Google skonfiguruje Twoje konto Google Optimize.
W ramach tego, Google stworzył swój pierwszy kontener. Będzie to zawierać twoje eksperymenty (testy i personalizacje) i musi być połączony z Twoją stroną internetową.
Chociaż zostaniesz poproszony o utworzenie pierwszego eksperymentu, sugerujemy, aby w tym momencie połączyć Google Analytics z Google Optimize.
Łączenie Google Optimize i Google Analytics
Po prawej stronie ekranu zobaczysz Link do Google Analytics krok. Kliknij tutaj strzałkę w dół, a następnie kliknij Właściwość łącza.
Na następnym ekranie wybierz witrynę, z którą chcesz połączyć. Jeśli nie widzisz tutaj swojej witryny, może to być spowodowane tym, że nie skończyłeś konfigurować jej w Google Analytics.
Po kliknięciu Link, zobaczysz to pop up:
Jeśli masz zamiar użyć MonsterInsights, aby dodać Google Optimize do swojej witryny, co jest tym, co zalecamy, możesz po prostu kliknąć Pomiń na razie. W przeciwnym razie możesz wyświetlić i skopiować kod teraz, ponieważ będziesz musiał użyć jego linii później.
Dodaj Google Optimize do swojej witryny WordPress (łatwy sposób)
Najprostszym sposobem na dodanie Google Optimize do WordPress jest użycie MonsterInsights. Jest to najlepsza wtyczka Google Analytics na rynku. Uwaga: Aby korzystać z dodatku Google Optimize, musisz mieć subskrypcję Pro do wtyczki.
Instalowanie MonsterInsights
Najpierw musisz zainstalować i aktywować wtyczkę MonsterInsights. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak zainstalować wtyczkę WordPress.
Po aktywacji musisz odwiedzić Insights ” Ustawienia strona i wprowadź swój klucz licencyjny tutaj. Możesz znaleźć te informacje w swoim koncie na stronie MonsterInsights.
Następnie musisz odwiedzić Insights ” Dodatki strona i znajdź dodatek Google Optimize. Po prostu kliknij przycisk Instaluj obok Google Optimize addon, a powinien się automatycznie aktywować.
Gdy dodatek jest aktywny, możesz przejść do Insights „Ustawienia” Konwersje strona, aby skonfigurować ustawienia.
Musisz wprowadzić swój identyfikator kontenera Google Optimize tutaj. Można go znaleźć na liście kontenerów w sekcji Moje konto na pulpicie nawigacyjnym Google Optimize. Możesz go również łatwo znaleźć w panelu konfiguracji kontenera, gdy jesteś w trakcie konfigurowania kontenera.
Po prostu wprowadź To w MonsterInsights, a Twoja strona zostanie połączona z Google Optimize.
Możesz także włączyć „Google Optimize’ s Async page Hide ” tutaj. Może to poprawić wrażenia użytkowników na twojej stronie, zwłaszcza jeśli są na wolnym połączeniu.
Ukrywa stronę przez krótki czas, więc odmiana utworzona podczas eksperymentu może się załadować. W przeciwnym razie zwykła zawartość może się załadować, zanim zostanie faktycznie zmodyfikowana, co sprawi, że strona „migota” z perspektywy użytkowników.
Teraz, gdy połączyłeś Google Optimize ze swoją witryną, powinieneś zacząć uruchamiać testy A / B.
Ręcznie dodaj Google Optimize do swojej witryny WordPress
Możesz także ręcznie dodać Google Optimize do swojej witryny WordPress. Ta metoda nie jest zalecana dla początkujących, ponieważ musisz ręcznie zmodyfikować kod Google Analytics.
Istnieją różne sposoby, aby to zrobić, w zależności od tego, jak dokładnie dodałeś kod Google Analytics do swojej witryny.
Za chwilę omówimy proces dodawania Google Optimize do analytics.tag js, ponieważ jest to, co Wiele osób użyło do skonfigurowania Google Analytics.
Jeśli niedawno skonfigurowałeś Analytics, możesz zamiast tego używać globalnego tagu witryny (GTAG.js) do wdrożenia Google Analytics. W takim przypadku można znaleźć instrukcje dotyczące tego w Google Optimize. Wystarczy kliknąć niebieski link „Install Optimize”, aby uzyskać instrukcje i Kod.
Jeśli używasz Menedżera tagów Google (GTM), zapoznaj się z instrukcjami Google dotyczącymi instalacji optymalizacji za pomocą Menedżera tagów Google.
Zakładając, że korzystasz z analizy.tag js, omówmy proces instalacji.
Po pierwsze, musisz znaleźć swój kod Google Analytics w pulpicie nawigacyjnym WordPress.
Należy pamiętać, że ten kod musi znajdować się w części nagłówka stron, aby Kod optymalizacji działał. Jeśli używasz wtyczki lub motywu, który umieszcza Google Analytics w stopce, musisz przenieść kod, aby zamiast tego znalazł się w nagłówku.
Następnie dodaj linię ga („require”, „GTM-XXXXXXX”); do kodu Google Analytics w następujący sposób, zastępując GTM-XXXXXXX identyfikatorem optymalizacji kontenera.
<!-- Google Analytics --> < script> (function (I, s, o, g,r,A, m){i['GoogleAnalyticsObject']=r; i[r] = i[r]||function () { (i[R].q=i[R].q||[]).push (arguments)},i[R].l = 1*new Date();A = S. createElement (o), m = s. getElementsByTagName (o)[0]; a. async=1;A. src = g;m.parentNode.insertBefore (a,m) }) (okno, dokument, 'skrypt','https://www.google-analytics.com/analytics.js", "ga"); ga ('create', 'UA-XXXXXXXXX-1','auto'); ga ("require", "GTM-XXXXXXX"); ga ('send','pageview'); < / script> <!-- Koniec Google Analytics -->
Pamiętaj, że UA-XXXXXXXXX-1 w Twoim kodzie pokaże Twój Identyfikator właściwości Google Analytics.
Po zakończeniu upewnij się, że zapisałeś zmiany.
Tip: Jeśli nie wiesz, gdzie znaleźć i edytować kod Google Analytics, możesz sprawdzić, czy masz zainstalowaną wtyczkę, taką jak Wstaw nagłówki i stopki.
Jeśli używasz motywu premium WordPress, może być w nim miejsce, w którym umieściłeś swój kod Google Analytics. Możesz sprawdzić dokumentację motywu lub skontaktować się z jego zespołem pomocy technicznej w celu uzyskania pomocy.
Jeśli używasz tej metody, musisz również ręcznie dodać kod fragmentu zapobiegający migotaniu do witryny, jeśli chcesz go użyć. Nie możesz po prostu kliknąć przycisku, aby to zrobić, tak jak możesz, Gdy używasz MonsterInsights.
Po skonfigurowaniu Google Optimize jesteś gotowy do skonfigurowania testów podzielonych. Możesz postępować zgodnie z naszym przewodnikiem, jak zrobić testy podziału A / B w WordPress za pomocą Google Optimize.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci dowiedzieć się, jak dodać optymalizację Google w WordPress. Możesz również zobaczyć nasze sprawdzone wskazówki, jak zwiększyć ruch na blogu i jak utworzyć biuletyn e-mail dla swojej witryny.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.