W artykule:
Pod koniec ubiegłego roku Facebook opublikował nowy przycisk „Subskrybuj” dla webmasterów, umożliwiając ludziom osadzenie przycisku na własnym blogu lub stronie internetowej.
Funkcja Subskrybuj na Facebooku pozwala śledzić aktualizacje od osób, z którymi nie jesteś znajomym. Każdy Facebook użytkownik może teraz nadawać się do publicznej grupy obserwujących, W Stylu Twitter, rezerwując prywatne aktualizacje statusu dla swoich znajomych na Facebooku.
Jeśli więc jesteś blogerem WordPress i chcesz użyć Facebooka, aby zwiększyć swój zasięg, dodanie przycisku Subskrybuj do swojej witryny jest dość logicznym pomysłem.
Dodawanie przycisku Subskrybuj do swojej witryny
Krok Pierwszy
Musisz pozwolić ludziom na subskrybowanie Twojego profilu na Facebooku. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, przeczytaj instrukcje tutaj.
Jeśli próbujesz zbudować publiczną obserwację na Facebooku, dobrym pomysłem jest dostosowanie adresu URL profilu. Domyślnie Twój adres URL to tylko kilka liczb, ale możesz przejść do www.facebook.com/username I zmienić go na coś bardziej zapadającego w pamięć.
Krok Drugi
Przejdź do strony dewelopera Facebooka, gdzie możesz uzyskać kod do własnego przycisku Subskrybuj.
Proces ten jest dość oczywisty. Musisz wprowadzić swój własny adres URL profilu na Facebooku, aby uzyskać link Subskrybuj. (Na potrzeby tego kursu używam adresu URL Marka Zuckerberga, który jest domyślnie wymieniony).
Musisz pobawić się ustawieniami koloru i szerokości, aby uzyskać odpowiedni wygląd własnego motywu WordPress. Możesz również wybrać jeden z trzech różnych formatów wyświetlania: standardowy, Liczba przycisków i liczba skrzynek.
Krok Trzeci
Gdy już masz odpowiednie wymiary i format wyświetlania, musisz wybrać sposób osadzenia przycisku „subskrybuj” w swojej witrynie. Masz trzy opcje: HTML5, XFBML i IFRAME.
Korzystanie z kodu HTML5 lub xfbml daje większą kontrolę nad wyglądem przycisku w witrynie, ale jest to bardziej zaangażowany proces. Musisz włamać się do plików szablonów i dodać SDK JavaScript. Będziesz także potrzebował identyfikatora aplikacji programisty z Facebooka, który można uzyskać tutaj.
Jeśli chcesz tylko podstawowego rozwiązania i nie musisz wykonywać żadnych poważnych dostosowań, przejdź do opcji IFRAME. Ten kod HTML można umieścić bezpośrednio na swojej stronie, gdziekolwiek chcesz Przycisk do wyświetlenia.
Efekt końcowy
Dodałem kod IFRAME do widżetu paska bocznego w motywie Twenty Eleven, i tak to wygląda:
I to wszystko. Czytelnicy mogą teraz zarejestrować się na publiczne aktualizacje na Facebooku, bezpośrednio z bloga WordPress.
Tagi: