W artykule:
Chcesz zarabiać na swojej stronie WordPress, ale zgadnij co? Konsumenci nie są już zbyt chętni do zabawy. Wmawiasz sobie, że nie będzie to miało miejsca na twojej stronie lub że odwiedzający są inni. Ale statystyki nie kłamią.
Wall Street Journal poinformował, że 26% użytkowników online w USA ma oprogramowanie blokujące reklamy na swoich komputerach.
PageFair mówi, że jest tak samo źle na urządzeniach mobilnych, też, z około 309 milionów ludzi na całym świecie za pomocą technologii blokowania reklam na swoich urządzeniach inteligentnych.
W 2015 r. reklamodawcy online stracili około 22 mld USD przychodów z powodu blokowania reklam przez konsumentów.
Nie zapominajmy o Google, który chce wetrzeć jeszcze więcej soli w ranę. Mają teraz w planach dodanie funkcji blokowania reklam w przeglądarkach Chrome w 2017 r., która ” odfiltrowałaby niektóre typy reklam online uważane za zapewniające złe wrażenia użytkownikom podczas poruszania się po Internecie.”
Jako programista stron internetowych (lub jako konsument) całkowicie to rozumiesz. Niektórzy ludzie blokują reklamy, ponieważ myślą, że zakłócają działanie Internetu. Inni blokują reklamy, ponieważ uważają, że sprawia to, że marka wydaje się nieautentyczna, gdy jest ich zbyt wiele i nie ma wystarczającej ilości wartościowych treści (co, szczerze mówiąc, jest prawdą). Reklamy mogą nawet przestraszyć niektórych odwiedzających, jeśli zaczną ich śledzić w Internecie, krzycząc ” Hej, wiemy, co zrobiłeś na tej ostatniej stronie!”
Konsumenci chcą również zablokować hałas reklam, ponieważ, gulp, przesadziliśmy z tym.
Interaktywne Biuro Reklamy (IAB) zgłosiło się w 2015 r., aby zaoferować Mea culpa w tej sprawie. Powiedzieli, że ponieważ reklamodawcy byli tak skoncentrowani na generowaniu większych przychodów w Internecie i zapomnieli wziąć pod uwagę wrażenia użytkownika końcowego, to ostatecznie nasza wina za wzrost technologii blokowania reklam.
Scott Cunningham z IAB powiedział: „nawaliliśmy. Patrząc wstecz, nasze rozdrabnianie centów mogło kosztować lojalność konsumentów.”
Więc gdzie cię to zostawia? Zoptymalizowałeś przestrzeń reklamową swojej witryny, wstawiłeś reklamy do witryny WordPress, ale tak naprawdę nic się z nimi nie dzieje… co prawdopodobnie oznacza, że odwiedzający ich nie widzą. Jakie masz opcje?
Jak ominąć blokery reklam w WordPress
Blokery reklam zostały opracowane z najlepszymi intencjami. Marketerzy skorzystali z doskonałej okazji prezentowanej przez strony internetowe, a teraz konsumenci mają sposób na całkowite zablokowanie reklam. To dobra rzecz dla konsumenta. Mogą przejąć kontrolę nad swoim doświadczeniem online, co może w konsekwencji prowadzić do poprawy UX… i wyższych konwersji dla Ciebie.
Podczas gdy wynikający z tego wzrost konwersji byłby przyjemnym efektem ubocznym technologii blokowania reklam, to nadal nie łagodzi Żądła, wiedząc, że czas i pieniądze wydane na tworzenie reklam i umieszczanie ich w witrynie były na nic. Czym się zajmujesz? Jedną z opcji do rozważenia jest dywersyfikacja działań monetyzacyjnych i reklamowych z tymi, które są mniej prawdopodobne, aby zostały zauważone przez blokery reklam:
- Artykuły sponsorowane: Te artykuły wyglądają i brzmią tak jak reszta treści na twojej stronie, ale ich celem jest reklamowanie czegoś—niezależnie od tego, czy jest to twój własny produkt lub usługa, czy czyjeś (kto z kolei zapłaci ci za publikowanie sponsorowanych treści na twojej stronie).
- Gated content: Aby to zadziałało, musisz stworzyć naprawdę wartościowe, długie treści, takie jak białe księgi i e-booki. Następnie możesz dać czytelnikom posmakować tego w swojej witrynie i wymagać płatności lub subskrypcji, jeśli chcą uzyskać dostęp do reszty.
- Programy partnerskie: Dołączając do programów partnerskich innych osób, wszystko, co musisz zrobić, to dołączyć linki do ich produktów lub usług w swoich treściach. Może nie są to pięknie zaprojektowane i dobrze napisane reklamy, ale działają podobnie.
- Reklamy Off-site: Twoja witryna WordPress nie jest jedynym miejscem, w którym możesz umieszczać reklamy dla swojej firmy. Biuletyny, media społecznościowe i odtwarzacze wideo są dobrymi opcjami do rozważenia. Nie są całkowicie odporne na blokowanie, ale prawdopodobnie są mniej niż reklamy na miejscu.
Aby rozwiązać rzeczywisty problem wyświetlania reklam na stronie, potrzebujesz pomocy wtyczki. Oto niektóre z nich, które możesz wypróbować:
-
Wtyczka Adblokująca Advisor
Powiedzmy, że wierzysz w wsparcie i lojalność odwiedzających. Wiesz, że oprogramowanie do blokowania reklam przydaje się w przypadku witryn, którym nie ufają lub po prostu nie chcą się przejmować, ale nie wierzysz, że tak by było w tym przypadku. Więc używasz tej wtyczki, aby wykryć, że oprogramowanie blokujące reklamy zostało użyte, a Twoja witryna wyświetla powiadomienie hello bar, uprzejmie prosząc odwiedzających o dodanie do białej listy witryny, aby mogli zobaczyć Twoje reklamy.
-
Wtyczka Wykrywacza Blokowania Reklam
Celem tej wtyczki nie jest pokonanie oprogramowania blokującego reklamy. Deweloper prawdopodobnie uznał, że tego typu wtyczki nie zawsze prowadzą do najbardziej idealnych wyników (takich jak Ad Blocker Notify, który jest teraz na czarnej liście), i tak stworzył taki, który umożliwiłby użytkownikom konwersję tej przestrzeni przeznaczonej do monetyzacji w obszar do generowania leadów.
-
Ads Pro Plugin
Jest to wtyczka Menedżera reklam all-in-one, której możesz użyć w WordPress. Oprócz pomocy użytkownikom w tworzeniu oraz sprzedawaj przestrzeń reklamową na swoich stronach, wtyczka obiecuje również być w 100% bezpieczna dla adblockerów, więc nie będziesz potrzebował dwóch wtyczek, aby spełnić wszystkie twoje potrzeby związane z reklamą.
-
Wtyczka Ultimate Ads Manager
Oto kolejna Wtyczka WordPress (ta jest darmowa), która ma być kompleksowym rozwiązaniem reklamowym. Dzięki doskonałemu menedżerowi reklam możesz tworzyć, wyświetlać i w pełni kontrolować środowisko reklam na miejscu. Ten obiecuje również ” oszukać Adblockera.”
Chociaż dostępne są inne wtyczki anty-AdBlocker, nie zamierzam ich tutaj polecać, ponieważ nie ma wystarczającej ilości pobrań lub recenzji, aby mówić wystarczająco dobrze w ich imieniu. Bez wiedzy o tym, jak dobrze działają, sugerowałbym trzymanie się wypróbowanych i prawdziwych metod wymienionych powyżej.
Wrapping Up
Nie ma nic bardziej przygnębiającego niż odkrycie, że praca, którą wykonałeś na swojej stronie, była stratą. Jest to jeszcze bardziej bolesna wiadomość, gdy ta praca miała pomóc ci generować większe przychody. Jeśli reklamy na miejscu naprawdę mają sens dla Twojego modelu biznesowego i nie chcesz zaczynać od nowa z nową możliwością generowania przychodów, te wtyczki anty-AdBlocker mogą być właśnie tym, czego potrzebujesz.
Tagi: