W artykule:
Wiele napisano o tym, jak przyciągnąć odwiedzających do twojej witryny WordPress. SEO, wysokiej jakości treści, promocja w mediach społecznościowych. Ale co z zachęceniem tych gości do regularnego powrotu?
Aby Strona internetowa odniosła prawdziwy sukces, potrzebujesz stałego strumienia niezawodnych odwiedzających. Ale jak to zapewnić?
Cóż, na szczęście istnieje wiele sposobów na kultywowanie publiczności regularnych odwiedzających Twoją witrynę WordPress. Opcje, które wybierzesz, zależą w dużej mierze od rodzaju uruchamianej witryny.
Jeśli tworzysz społeczność, aby ludzie spotykali się i angażowali się online, możesz wybrać model członkostwa lub przekształcić swoją witrynę w sieć społecznościową.
Jeśli sprzedajesz produkty lub informacje, powinieneś rozważyć prowadzenie konkursów, promocji lub seminariów internetowych, aby zbudować lojalnych obserwujących. Ponadto, niezależnie od rodzaju witryny, którą posiadasz, zdecydowanie powinieneś pomyśleć o wykorzystaniu mocy poczty e-mail.
W tym artykule przyjrzymy się, w jaki sposób możesz wdrożyć niektóre z tych strategii i taktyk, które pomogą Ci rozwinąć lojalną publiczność powtarzających się odwiedzających
Strony Członkowskie
Prawdopodobnie najbardziej oczywistym wyborem zachęcającym do regularnego odwiedzania Twojej witryny jest dodanie do niej komponentu członkowskiego.
Witryny członkowskie działają na zasadzie, że musisz dołączyć, aby zobaczyć zawartość. Członkostwo może być bezpłatne, ale warto rozważyć, aby zachęcić odwiedzających do powrotu i sprawić, by Twoja strona przynosiła zyski. Jeśli klienci zapłacili za dołączenie do elitarnego klubu z ekskluzywnymi treściami, upewnią się, że wrócą.
Ogranicz zawartość Pro to wtyczka premium WordPress, która zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do zbudowania witryny członkowskiej. Ta wtyczka pozwala pobierać opłaty za przeglądanie określonych treści i oferuje wiele opcji, takich jak wiele poziomów członkostwa, dzięki czemu możesz zaspokoić różne potrzeby odbiorców.
Korzystając z Restrict Content Pro, możesz utworzyć witrynę członkowską, do której ludzie płacą, aby dołączyć, a tym samym wrócić do niej ponownie i ponownie, aby uzyskać wartość swoich pieniędzy.
Get Social z BuddyPress
Jeśli nie chcesz tworzyć pełnowartościowej witryny członkostwa premium, ale nadal chcesz zbudować społeczność podobnie myślących myślicieli angażujących się w Twoją witrynę, możesz zdecydować się na BuddyPress. Darmowa wtyczka WordPress, BuddyPress pomaga dodać wiele funkcji sieci społecznościowych do swojej witryny.
Instalując BuddyPress, członkowie mogą tworzyć własne profile i można skonfigurować grupy użytkowników, wiadomości, strumienie aktywności i wiele więcej. Zachęca to społeczność do pojawiania się i aktywowania w Twojej witrynie, umożliwiając ludziom dyskutowanie i dzielenie się przemyśleniami i informacjami na określony temat lub niszę. Pomaganie ludziom w nawiązywaniu takich kontaktów jest kluczem do stworzenia witryny społecznościowej dla stałych odwiedzających.
Znaczenie listy mailingowej
Listy dyskusyjne są niezbędne dla wszystkich stron internetowych, które chcą zbudować następujące. Gdy masz czyjąś wiadomość e-mail, możesz utrzymywać z nimi kontakt i zacząć budować relacje.
Wysyłając e-maile, przypomina odwiedzającym Twoją witrynę i aktualizuje je o wszelkie nowe i interesujące treści, które dodałeś, w przeciwnym razie mogą nie wiedzieć. Ważne jest, aby pamiętać, że jeśli chcesz regularnych odwiedzających, musisz wysyłać regularne e-maile.
MailChimp to darmowe narzędzie do e-mail marketingu, które zbiera, przechowuje adresy pocztowe i wysyła wiadomości e-mail automatycznie lub za każdym razem, gdy masz coś do powiedzenia. Wysyłanie wiadomości e-mail za pośrednictwem MailChimp to łatwy sposób na zachęcenie ludzi do ponownego odwiedzenia Twojej witryny.
Wysyłaj wiadomości o konkursach, darmowych e-bookach, nowych produktach lub ekscytujących wydarzeniach, które sprawią, że załadują adres URL Twojej witryny. Upewnij się, że zawsze dołączasz link do swojej witryny, aby ludzie mogli ją odwiedzać bezpośrednio z wiadomości e-mail. Im łatwiej jest dotrzeć do twojej witryny, tym więcej powracających odwiedzających otrzymasz.
Korzystanie z webinarów, aby przypomnieć odwiedzającym o powrocie do Twojej witryny
Webinaria są niezwykle użytecznym narzędziem przypominającym ludziom o regularnym powrocie na Twoją stronę. Ludzie często myślą o korzystaniu z webinarów, aby generować zysk lub przyciągać nowych odwiedzających.
Jednak regularne webinaria to sprytny sposób na zatrzymanie odwiedzających. Często nowi odwiedzający witrynę nie wracają, po prostu dlatego, że zapominają o witrynie lub nie mogą znaleźć na to czasu. Planując webinaria, ludzie będą mieli ustaloną datę odwiedzenia Twojej witryny i konkretny powód, aby to zrobić.
WebinarsOnAir to potężna opcja hostingu webinarów. To rozwiązanie oferuje zautomatyzowane webinaria, opcje płatnych webinariów, czaty na żywo i pytania, a także wiele więcej. Oznacza to, że możesz skupić się na jakości swojego webinarium i nie martwić się o szczegóły techniczne.
BuddyPress działa dobrze z webinarów, jak odwiedzający mogą następnie pozostać na swojej stronie, Lub Wrócić Przez cały tydzień, za pomocą Forum BuddyPress do dyskusji na temat, lub pytania w, webinarium. Zachęca to do silnej aktywnej społeczności i oczywiście bardzo pożądanego częstego odwiedzającego.
Chcesz Stałych Gości? Prowadź Regularne Promocje
Promocje okazały się raz po raz bardzo skutecznym sposobem na zachęcenie odwiedzających do twojej witryny. Jeśli jednak chcesz zachęcić odwiedzających do regularnego odwiedzania Twojej witryny, Jednorazowa promocja może nie być najlepszym sposobem na to. Prowadząc regularne promocje, będziesz miał większą szansę na to, że grupa docelowa powróci wiele razy. Więc zamiast prowadzić jedną wielką promocję, spróbuj mniejszych, ale bardziej regularnych ofert. Na przykład „10% zniżki na wybrane produkty w każdy poniedziałek”.
WooCommerce Promotion Manager to popularna wtyczka WordPress, której możesz użyć do skonfigurowania kampanii promocyjnych. Ta wtyczka kosztuje tylko $25, aby zainstalować i oszczędza dużo czasu i wysiłku. Pozwala wybrać produkty sprzedażowe, godziny i daty promocji i wyświetli banery pokazu slajdów, aby reklamować swoje promocje. Użyj MailChimp w połączeniu ze swoimi promocjami, przypominając subskrybentom o najnowszych ofertach i zachęcając ich do ponownego odwiedzenia witryny, aby je sprawdzić.
Chociaż promocje są świetnym sposobem na zachęcenie kogoś do odwiedzenia Twojej witryny, zanim je uruchomisz, powinieneś rozważyć kilka rzeczy. Po pierwsze, stać Cię na awans? Sprawdź swoje liczby, wspaniale jest zwiększyć sprzedaż, ale tylko wtedy, gdy osiągasz zysk.
Numer dwa, czy na pewno zyskujesz od nich? Uważnie monitoruj swoje promocje. Czy ludzie kupują inne produkty w pełnej cenie w tym samym czasie, co promocje? Czy przechwytywasz adresy e-mail nowych odwiedzających? A co najważniejsze, czy odwiedzający stale wracają?
Ludzie Kochają Konkursy
Konkurencja, podobnie jak promocja, to kolejny sposób, który udowodniono, że przyciąga więcej ruchu do twojej witryny. Konkurs jest interesujący i zabawny dla publiczności i tworzy dobry klimat. Ludzie kochają darmowe rzeczy, więc tworzenie sytuacji prezentów jest pewnym sposobem na zbieranie e-maili i dodawanie obserwujących. Ale co z tworzeniem stałych gości?
Cóż, to bardzo zależy od rodzaju konkurencji, którą prowadzisz. Istnieje wiele dobrych opcji wtyczek WordPress do wyboru, które pomogą Ci tworzyć i zarządzać różnymi konkursami.
To, co chcesz, to taki, który zachęci do interakcji między odwiedzającymi i sprawi, że powrócą do twojej witryny lub stron mediów społecznościowych, aby zobaczyć, co jest udostępniane. Konkurs Fotograficzny Wtyczka WordPress jest dobrym rozwiązaniem, ponieważ zachęca ludzi do udostępniania zdjęć.
Obrazy zawsze interesują ludzi bardziej niż tekst, więc jeśli możesz stworzyć konkurs, w którym ludzie dzielą się ekscytującymi zdjęciami, może to spowodować, że widzowie będą często wracać, aby zobaczyć, co zostało dodane.
Niezależnie od tego, jaki typ wybierzesz, dokładnie zastanów się nad konkurencją i uważnie ją monitoruj. Być może zebrałeś wiele adresów e-mail, ale co jeszcze? Czy te adresy e-mail zostały przekonwertowane na regularny ruch na Twoim blogu? Czy utrzymałeś silną obecność społeczną po zakończeniu konkursu, przypominając ludziom o twojej stronie?
Jeśli wybrałeś konkurs, który zachęcał do komentarzy i dyskusji, czy to poprawiło zaangażowanie na twojej stronie? Być może trzeba przeprowadzić serię konkursów, więc nie tylko przyciągasz nowych gości jednym konkursem, ale zachęcasz powracających z dalszymi możliwościami wygrania czegoś.
Myśli Końcowe
W tym artykule znajduje się wiele pomysłów, które pomogą zwiększyć liczbę regularnych odwiedzających Twoją witrynę. Określ, jaki rodzaj witryny masz i dokładnie zastanów się, jakie opcje będą dla ciebie najlepsze.
Cokolwiek wybierzesz, upewnij się, że to monitorujesz. Działa? Masz stałych gości? Czy stać Cię na jego prowadzenie, finansowo i z Twoim czasem? Jeśli jedna koncepcja nie poprawi liczby powracających gości, spróbuj innej. Tworzenie stałych odbiorców to ciężka praca i ciągła praca, ale taka, która jest zdecydowanie tego warta.
Jak planujesz pozyskać odbiorców lub powtórzyć odwiedzających dla swojej witryny? Co sprawia, że wracasz do odwiedzanych stron? Podziel się swoimi przemyśleniami w komentarzach poniżej.