Jak podzielić nagłówki postów na blogu testowym dla WordPress

Czy wlewasz wszystko w posty na blogu tylko po to, aby uzyskać kilka wizyt, akcji lub komentarzy? Nawet gdy posty na blogu są dobrze wykonane, mogą zostać nieprzeczytane, jeśli Twoje nagłówki nie przyciągają wzroku odbiorców. Ale spekulowanie o tym, które tytuły mogą potencjalnie działać dobrze, nie dostarczy Ci wyników empirycznych.

Dzięki darmowej wtyczce TITLE Experiments WordPress możesz przetestować odmiany nagłówków, aby dowiedzieć się, który z nich otrzymuje najwięcej kliknięć. W ten sposób wtyczka pomaga generować interesujące tytuły, które są dostosowane do odbiorców. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o tytule Experiments Free WordPress Plugin i jak go używać, aby przyciągnąć więcej odwiedzających do swojej witryny!

Przedstawiamy Tytuł Experiments free Plugin

Title Experiments Free WordPress Plugin

Czy kiedykolwiek napisałeś post na blogu, a następnie zawęziłeś swoje wybory nagłówkowe do dwóch lub trzech? Co teraz zrobisz? Nie wiedząc dokładnie, w jaki sposób czytelnicy odpowiedzą na którekolwiek z twoich wyborów, prawdopodobnie zgadniesz, który Tytuł Twoim zdaniem zostanie dobrze przyjęty, a następnie wybierz go jako tytuł posta na blogu.

A jeśli się mylisz? Zamiast losowo wybierać jeden nagłówek nad drugim, Title Experiments Free jest zaprogramowany, aby przeprowadzać testy wszystkich wyborów, aby określić, który z nich będzie najlepszy pod względem kliknięć. Sprytne, co? Jest również łatwy w konfiguracji:

Title Experiments Free WordPress Plugin Settings

Jak wyżej, zalecamy:

  • Wybierz wyszukiwarki, aby znaleźć najlepszy tytuł
  • Podobnie do kanałów postów na blogu
  • Ignoruj zalogowanych użytkowników, aby uzyskać dokładniejsze wyniki eksperymentu

To wszystko dla twojej podstawowej konfiguracji. Po zakończeniu możesz przejść do nowego lub istniejącego posta lub strony na blogu i rozpocząć eksperymentowanie z odmianami nagłówków.

Jak podzielić nagłówki postów na blogu testowym za pomocą wtyczki TITLE Experiments

Jeśli klikniesz na Wszystkie Posty lub Wszystkie Strony w panelu nawigacyjnym WordPress zauważysz dodaną kolumnę:

title-experiments-added-column

Liczba ta mówi nam, że istnieją trzy tytuły testowane dla eksperymentu nagłówek powyżej. Jeśli przejdziesz do Posty > Dodaj Nowy, zauważysz, że pod polem nagłówka pojawi się nowy link. Poniżej Tutaj Wpisz Tytuł będziesz miał możliwość Dodaj Nowy Tytuł. W ten sposób będziesz eksperymentować z różnymi nagłówkami. Statystyki dla każdego tytułu obejmują:

  • Wykres słupkowy na tydzień
  • Liczba wyświetleń
  • Liczba wyświetleń
  • Współczynnik konwersji

Wykres słupkowy daje szybki wizualny przegląd wyników poszczególnych tytułów w ciągu tygodnia. Dokładna liczba widoków pojawia się po najechaniu kursorem na każdy pasek. Widoki wskazują, ile razy każdy tytuł był wyświetlany dla konkretnej strony lub posta na blogu. Wyświetlenia obejmują liczbę wyświetleń tytułu w wynikach wyszukiwania, widżet paska bocznego, archiwa postów na blogu-wszędzie tam, gdzie Twoje posty są wyświetlane w Twojej witrynie. Procenty mówią o prawdopodobieństwie pojawienia się następnego tytułu. Powracający odwiedzający zawsze zobaczą ten sam tytuł.

Tytuły są wyświetlane odbiorcom na podstawie wyników. Jeśli tytuł jest gorszy, nie będzie wyświetlany czytelnikom tak często. Odwrotnie, te, które działają dobrze, zostaną pokazane większej liczbie osób.

Ale jeśli chcesz usunąć nagłówek, po prostu kliknij x w prawo. Jeśli nie chcesz całkowicie wyeliminować tytułu, kliknij kolbę po lewej stronie, aby wyłączyć tytuł; zmieni się z zielonego na szary. Po wpisaniu wszystkich tytułów zobaczysz coś podobnego do poniższego zrzutu ekranu:

Title Experiments Free Plugin A/B Test

W tym przypadku przetestowano trzy tytuły dla nowego bloga WordPress. (Możesz dodać tyle, ile potrzebujesz do przetestowania.) Do tej pory w tym eksperymencie drugi testowany tytuł miał JEDEN widok i pięć wrażeń. Pozostałe dwa tytuły miały wrażenia, ale żadnych widoków. Oznacza to, że nikt jeszcze nie kliknął tego wpisu na blogu po przeczytaniu żadnego z tych tytułów.

Gotowy, aby przetestować więcej? Sprawdź Tytuł Experiments Pro!

Title Experiments Pro Plugin

Aby uzyskać jeszcze więcej eksperymentów, sprawdź Pro add-On dla wtyczki. Title Experiments Free usuwa zgadywanie z wyboru tytułu i zapewnia bardzo potrzebne podstawowe informacje empiryczne. Ale aby uzyskać bardziej dogłębne zrozumienie wzorców odbiorców i niektórych dodatkowych funkcji, spróbuj wersji pro. Oto dlaczego:

  1. Polecane Zdjęcia. Przypisz unikalny wyróżniony obraz do każdego testowanego tytułu. Korzystając z tej potężnej funkcji, możesz dowiedzieć się, które kombinacje obrazów i tytułów są bardziej prawdopodobne, aby przyciągnąć czytelników.
  2. Szczegółowe Statystyki. Nadal zobaczysz liczbę wyświetleń, wyświetleń i współczynników konwersji, ale wersja pro staje się bardziej szczegółowa. Możesz wybrać stronę lub post, a następnie wyświetlić statystyki dla określonego dnia, miesiąca lub zobaczyć, co działo się w całym eksperymencie. Informacje te są wyświetlane za pomocą różnych układów wykresów i wykresów.
  3. Zamrożenie Eksperymentów. Możesz nie chcieć testować tytułów na czas życia Twojego posta na blogu w swojej witrynie. Jeśli nie, możesz zaplanować ramy czasowe, w których możesz zatrzymać eksperyment tytułowy. Opcje zamrażania obejmują: nigdy, jeden dzień, w ciągu tygodni, miesięcy lub roku.
  4. Priorytetowe Wsparcie. Jeśli masz pytania dotyczące swoich eksperymentów tytułowych, wersja pro pozycjonuje Cię, aby otrzymać priorytetowe wsparcie. Naprawdę wygodne jest to, że możesz otworzyć bilet pomocy technicznej bezpośrednio z Pulpitu nawigacyjnego. Dodatkowo, klikając znacznik wyboru pod zapytaniem o wsparcie, możesz zdecydować się na podanie szczegółów dotyczących używanej wersji WordPress, które wtyczki są zainstalowane w Twojej witrynie oraz informacji o używanym systemie hostingowym. Zaznaczając to pole, otrzymasz najdokładniejszą odpowiedź na swoje pytanie.
  5. Niska Opłata Roczna. Licencja pro kosztuje tylko $29.99 przez cały rok. Dotyczy to każdej witryny WordPress, którą zarządzasz, a otrzymasz nieograniczone aktualizacje.

Korzystając z bezpłatnych eksperymentów z tytułem, możesz tworzyć cenne treści bez poczucia, że jest to strata czasu. Przeprowadzenie testów A / B eliminuje zgadywanie, jak zaspokoić tytuły postów na blogu zgodnie z potrzebami i zainteresowaniami odbiorców. I nie tylko możesz przetestować różne nagłówki, ale w wersji pro możesz również eksperymentować z obrazami funkcji.

Jakiego procesu używasz, aby tytułować swoje posty na blogu? Czy kiedykolwiek korzystałeś z tej wtyczki lub znasz taką, która równie dobrze testuje nagłówki postów na blogu? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej!

You May Also Like

Jak naprawić nieprawidłowy błąd JSON w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Co powoduje błąd „nieprawidłowa odpowiedź JSON” w WordPress?1. Sprawdź adresy…

Jak zmienić kolor linku w WordPress (poradnik dla początkujących)

W artykule: Dlaczego Linki Są Ważne?Jak dodawać linki w postach i stronach…

Jak naprawić błąd krytyczny w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest błąd krytyczny w WordPress?Co powoduje krytyczny błąd…

Jak zainstalować WordPress lokalnie na komputerze Mac za pomocą MAMP

W artykule: Jak zainstalować MAMP na komputerze MacInstalacja WordPress na komputerze MacWypróbowanie…