W artykule:
- Co To jest Google Answer Box?
- Jak Google wyświetla informacje w polu odpowiedzi?
- Jak sprawić, by Twoje strony pojawiały się w Google Answer Box?
- Dodaj krótkie i pomocne odpowiedzi do treści
- Zoptymalizuj opis Meta strony
- Wykorzystaj listy, tabele, spis treści
- Optymalizacja treści dzięki decyzjom opartym na danych
- Śledź najlepsze praktyki SEO
- Czy Skrzynki Odpowiedzi Google Są Warte Wysiłku?
Chcesz, aby Twoje artykuły pojawiały się w polach odpowiedzi Google? Pola odpowiedzi są push Google odpowiedzieć na pytania bezpośrednio na stronie wyników wyszukiwania. W tym artykule wyjaśnimy, jak pojawić się w polach odpowiedzi Google dla użytkowników WordPress.
Co To jest Google Answer Box?
Google Answer box jest częścią Google Knowledge graph. Jest to algorytm, który próbuje odpowiedzieć na pytania użytkownika bezpośrednio na stronie wyszukiwania.
Wykorzystuje karuzele, boksy, listy, tabele i pola odpowiedzi, aby wyświetlić najbardziej istotne informacje na górze. Informacje te są zbierane z różnych źródeł, a algorytm decyduje, które Wyniki mają być wyświetlane w polu odpowiedzi.
Według badań przeprowadzonych przez Advanced Web Ranking, Skrzynki odpowiedzi zabezpieczyły prawie 32,3% CTR. To sprawia, że są niezwykle ważne dla Twojej strategii SEO WordPress.
Jak Google wyświetla informacje w polu odpowiedzi?
Celem Answer Boxes jest oferowanie użytkownikom natychmiastowej satysfakcji. Działa to szczególnie dobrze, gdy użytkownicy szukają informacji faktycznych, takich jak osoby publiczne, odległości, współczynniki konwersji, wyniki i podobne informacje.
W takich przypadkach, jeśli użytkownicy otrzymali dokładne informacje, których potrzebowali, mogą przejść i poszukać czegoś innego. Dla wielu zapytań może po prostu wyświetlać sidebox z najbardziej wiarygodnych źródeł wiedzy w sieci, takich jak Wikipedia.
W pewnym sensie może to brzmieć tak, jakby Google starało się zachować cały ruch dla siebie. Jednak nie wszyscy użytkownicy szukają informacji, na które Google knowledge graph może odpowiedzieć z dokładnością.
Jeśli słowa kluczowe użytkownika wymagają przemyślanej, przemyślanej lub opartej na badaniach odpowiedzi, Google opiera się na innych źródłach internetowych.
Jeśli jesteś wśród najlepszych wyników 10 dla słowa kluczowego, jesteś już bliżej, aby pojawić się w polu odpowiedzi Google.
Jak sprawić, by Twoje strony pojawiały się w Google Answer Box?
Wyniki Google Answer Box zmieniają się dość często i możesz łatwo pojawić się jako najlepsza odpowiedź, po prostu ulepszając swoje treści.
Przyjrzyjmy się kilku krokom optymalizacji treści, które możesz podjąć, aby pojawić się w polu odpowiedzi.
Dodaj krótkie i pomocne odpowiedzi do treści
Celem skrzynek odpowiedzi jest udzielanie szybkich odpowiedzi. Upewnij się, że Twój artykuł odpowiada na pytanie tak wcześnie, jak to możliwe.
Musisz również sprawić, aby Twoja odpowiedź była krótka, zwięzła i łatwa do zrozumienia.
Pomaga również zawierać słowa kluczowe w postaci pytania, po którym następuje krótka odpowiedź.
Następnie możesz dodać tyle szczegółów do swojej odpowiedzi, ile chcesz. Dodanie więcej informacji pozwoli Ci użyć słowa kluczowego w całym artykule, a nawet możesz użyć tego samego artykułu, aby odpowiedzieć na inne pytania użytkowników dotyczące tego samego tematu.
Zoptymalizuj opis Meta strony
Meta description To Krótki opis wyjaśniający, o czym jest Twoja strona. Dodaje się go w < head>
sekcja HTML Twojej witryny.
Możesz dodać opis meta dla swoich artykułów za pomocą wtyczki All in One SEO.
Upewnij się, że opis meta zawiera słowo kluczowe target. Musi również wyjaśnić, na jakie pytania lub tematy będzie odpowiadać ta strona.
Na przykład nasz artykuł o WordPress SEO tools i wtyczkach wykorzystuje ten opis meta:
„Szukasz najlepszej wtyczki SEO WordPress i narzędzi do zwiększenia SEO? Sprawdź naszą listę 9 najlepszych wtyczek i narzędzi WordPress SEO.”
Oto, jak pojawia się w polu odpowiedzi.
Wykorzystaj listy, tabele, spis treści
Użytkownicy kochają odpowiednio sformatowane treści, ponieważ pomaga im szybko uzyskać potrzebne informacje. Dlatego strony takie jak list25 są tak popularne. Publikują treści informacyjne w formacie listy wirusów, który jest łatwiejszy do spożywania i udostępniania.
Google to rozumie i ma tendencję do podkreślania witryn, które używają formatowania, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z treści.
Obejmuje to:
- Strony, które używają tabel do wyświetlania pozycji.
- Jak korzystać z instrukcji krok po kroku.
- Top listy, które po prostu lista elementów.
- Długie artykuły, które wykorzystują spis treści
- i więcej.
Nie oznacza to, że zawsze musisz używać jednego z tych formatów do pisania artykułów. Jeśli jednak używanie formatowania może pomóc użytkownikom szybko uzyskać informacje,użyj ich.
Optymalizacja treści dzięki decyzjom opartym na danych
Dane to najważniejsza rzecz, której potrzebujesz do skutecznej strategii treści. W tym miejscu pojawia się Google Analytics. Pomaga zrozumieć odbiorców i odpowiednio zaplanować.
Będziesz potrzebował MonsterInsights, aby prawidłowo śledzić zaangażowanie użytkowników w WordPress. Jest to najlepsza wtyczka Google Analytics na rynku i pomoże Ci dowiedzieć się, skąd pochodzą Twoi użytkownicy i co robią, gdy są w Twojej witrynie.
Statystyki te zapewniają jasny obraz tego, co już działa na twojej stronie. Następnie możesz go rozszerzyć i podejmować świadome decyzje w celu lepszego SEO.
Śledź najlepsze praktyki SEO
Oprócz odpowiadania na pytania użytkowników, musisz również upewnić się, że Google może znaleźć Twoją stronę i zrozumieć ją równie łatwo.
Oznacza to, że nadal musisz zoptymalizować swoje posty pod kątem SEO, tak jak zwykle.
- Dołącz swoje słowa kluczowe w tytule SEO, opisie i słowach kluczowych.
- Dodaj słowo kluczowe focus w treści i podtytułach w swoim artykule.
- Prawidłowo wykorzystaj kategorie i tagi.
- Upewnij się, że jest wystarczająco dużo treści, aby objąć ten temat.
- Zrób wewnętrzne linkowanie nawykiem i Linkuj do innych postów i stron
- Dodaj tytuł i Tagi alt do zdjęć.
Czy Skrzynki Odpowiedzi Google Są Warte Wysiłku?
Tak, oczywiście. Jak wspomnieliśmy wcześniej, współczynnik klikalności dla wyników w polu odpowiedzi jest znacznie wyższy. W zależności od tematu i treści może wzrosnąć nawet do 51.2%.
Nie zalecamy jednak zbytniego rozważania. Celem Answer boxes jest pomoc użytkownikom w szybkim znalezieniu informacji. Jeśli skupisz się na odpowiadaniu na pytania poprzez pomocne i pouczające treści, wyniki wyszukiwania zaczną je podnosić.
Funkcje wyszukiwania Google zawsze się zmieniają. Nie ma skrótów, które pomogą Ci wygrać na zawsze. Budowanie witryny jako autorytetu / wiarygodnego źródła przydatnych informacji pomoże Ci wygrać na dłuższą metę.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci nauczyć się pojawiać w polach odpowiedzi Google. Możesz również zobaczyć naszą listę niezbędnych wtyczek WordPress, które pomogą Ci przenieść Twoją witrynę na wyższy poziom.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.