W artykule:
- Co To jest Organic Click through Rate?
- Jak dowiedzieć się Organic Click through Rate?
- Poprawa organicznej klikalności w WordPress
- 1. Pisz potężne nagłówki i tytuły SEO
- 2. Użyj dynamicznych tytułów SEO, aby uzyskać lepsze nagłówki
- 3. Napisz Pomocne Opisy Meta
- 4. Użyj znaczących ślimaków URL
- 5. Staraj się pojawiać w urywkach rozszerzonych lub polu odpowiedzi
- 6. Użyj znaczników Rich Snippets Schema, aby wyróżnić się
- 7. Ulepsz lokalne SEO, aby uzyskać wyższe wskaźniki klikalności
- 8. Ulepszaj starsze artykuły, aby uzyskać lepsze współczynniki klikalności
- 9. Fix Problemy Kanibalizacji Słów Kluczowych
- 10. Popraw Czas ładowania strony, aby uzyskać lepsze wrażenia użytkownika
- 11. Utrzymuj zaangażowanie użytkowników w swojej witrynie
- 12. Konwertuj użytkowników na subskrybentów i klientów
Czy chcesz poprawić organiczny wskaźnik klikalności (CTR) dla swojej witryny WordPress?
Organiczna liczba kliknięć to średnia liczba kliknięć, jaką otrzymuje strona wyświetlana w wynikach wyszukiwania. Poprawa CTR może pomóc poprawić ranking SEO i uzyskać większy ruch na swojej stronie z wyszukiwarek.
W tym artykule podzielimy się naszymi sprawdzonymi wskazówkami, jak łatwo poprawić współczynnik klikalności (CTR) w WordPress jak total SEO pro.
Oto krótki przegląd tematów, które omówimy w tym przewodniku.
- Co To jest Organic Click through Rate?
- Jak dowiedzieć się Organic Click through Rate?
- Poprawa organicznej klikalności w WordPress
- Pisz potężne nagłówki i tytuły SEO
- Użyj dynamicznych tytułów SEO, aby uzyskać lepsze nagłówki
- Napisz Pomocne Opisy Meta
- Użyj znaczących ślimaków URL
- Staraj się pojawiać w urywkach rozszerzonych lub polu odpowiedzi
- Użyj znaczników Rich Snippets Schema, aby wyróżnić się
- Ulepsz lokalne SEO, aby uzyskać wyższe wskaźniki klikalności
- Ulepszaj starsze artykuły, aby uzyskać lepsze współczynniki klikalności
- Fix Problemy Kanibalizacji Słów Kluczowych
- Popraw Czas ładowania strony, aby uzyskać lepsze wrażenia użytkownika
- Utrzymuj zaangażowanie użytkowników w swojej witrynie
- Wskazówka bonusowa: Konwertuj użytkowników na subskrybentów i klientów
Co To jest Organic Click through Rate?
Organiczny wskaźnik klikalności to odsetek użytkowników, którzy klikają na element w wynikach wyszukiwania.
Załóżmy, że jeden z Twoich artykułów pojawił się 100 razy w wynikach wyszukiwania dla danego słowa kluczowego. Spośród nich użytkownicy 3 kliknęli, aby wyświetlić artykuł, co daje współczynnik klikalności 3%.
Algorytmy wyszukiwarek wykorzystują organiczny CTR do analizy wydajności Twojej witryny w wynikach wyszukiwania. Strony, które mają wyższy współczynnik klikalności, zwykle plasują się wyżej w wynikach wyszukiwania.
Wielu ekspertów SEO odkryło, że poprawa CTR to najszybszy sposób na poprawę rankingów SEO.
Jako właściciel witryny możesz zobaczyć, które strony w Twojej witrynie otrzymują więcej kliknięć, dzięki czemu możesz powielać te techniki na innych stronach.
Możesz także dowiedzieć się, które strony nie otrzymują żadnych kliknięć, a następnie pracować nad ich ulepszeniem, aby uzyskać wyższy współczynnik klikalności.
Jak dowiedzieć się Organic Click through Rate?
Najprostszym sposobem na sprawdzenie wskaźnika klikalności jest użycie Google Search Console.
Google Search Console to bezpłatne narzędzie oferowane przez Google, które pomaga właścicielom witryn sprawdzić, jak ich witryna radzi sobie w wynikach wyszukiwania.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, postępuj zgodnie z naszym przewodnikiem, aby dowiedzieć się, jak dodać swoją stronę do Google Search Console.
Następnie możesz zalogować się do Pulpitu nawigacyjnego Google Search Console i przejść do karty wydajność. Na górze zobaczysz średnią liczbę kliknięć w witrynie.
Kliknij średnią liczbę kliknięć, aby dodać ją jako metrykę do raportu. Obok niego zobaczysz również pole średnia pozycja, śmiało i kliknij, aby go również wybrać.
Teraz musisz przewinąć w dół do sekcji szczegółowy raport. Na karcie zapytania zobaczysz słowa kluczowe, dla których oceniasz średnie kliknięcia, wyświetlenia, CTR i pozycję.
Możesz kliknąć dowolną kolumnę, aby posortować wyniki według pozycji lub CTR.
Podobnie, można przejść do Zakładki strony, aby wyświetlić wyniki dla poszczególnych stron w witrynie zamiast słów kluczowych.
Poprawa organicznej klikalności w WordPress
Teraz, gdy wiesz, jak wyświetlać średnie wyniki CTR w swojej witrynie, następnym krokiem jest poprawa wskaźnika klikalności Twoich postów na blogu WordPress.
Najlepiej byłoby zacząć od stron, które już mają wyższą pozycję, mają dobre wrażenia z wyszukiwania, ze średnią pozycją 1-10, ale bardzo niskim CTR.
Następnie stopniowo przejdziesz do nisko wiszących owoców. Są to strony, które rank na stronie 2 lub 3 wyników wyszukiwania. Możesz poprawić ich CTR, dzięki czemu możesz awansować i uzyskać większy ruch.
Mając to na uwadze, przyjrzyjmy się niektórym sprawdzonym wskazówkom, których możesz użyć, aby poprawić wskaźniki klikalności w całym obszarze.
1. Pisz potężne nagłówki i tytuły SEO
Tytuł lub nagłówek Twojego bloga jest najbardziej zauważalną rzeczą w wynikach wyszukiwania.
Musi być trafny, chwytliwy i angażujący, aby przyciągnąć uwagę użytkownika i skłonić go do kliknięcia.
Ale jak dowiedzieć się, który nagłówek pomoże Ci lepiej kliknąć stawki w wynikach wyszukiwania?
Na szczęście istnieje kilka narzędzi do analizy nagłówków, które przeanalizują nagłówki i zaproponują ulepszenia.
Będziemy używać wtyczki MonsterInsights, ponieważ ma wbudowany analizator nagłówków. Jest to najlepsza wtyczka Google Analytics dla WordPress i pomaga zobaczyć, skąd pochodzą Twoi odwiedzający i co robią na twojej stronie.
Najpierw musisz zainstalować i aktywować wtyczkę MonsterInsights. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak zainstalować wtyczkę WordPress.
Uwaga: Darmowa wersja MonsterInsights ma również wbudowany analizator nagłówków.
Następnie musisz podłączyć wtyczkę do konta Google Analytics. To będzie automatycznie przejść przez to, ale jeśli potrzebujesz pomocy, a następnie zobaczyć nasz poradnik Jak zainstalować Google Analytics w WordPress.
Po skonfigurowaniu możesz po prostu edytować dowolny post lub stronę, na której chcesz zoptymalizować nagłówek. Na ekranie Edytuj post kliknij przycisk Headline Analyzer w prawym górnym rogu ekranu.
Spowoduje to Otwarcie Narzędzia Headline Analyzer z wynikiem i kilkoma praktycznymi wskazówkami, aby poprawić twój post lub tytuł strony. Możesz przejść do zakładki “Wypróbuj nowy nagłówek” i wypróbuj nowe nagłówki bez ich zapisywania.
Alternatywa: Możesz także wypróbować internetową wersję narzędzia monsterinsights headline analyzer lub narzędzie Isitwp Headline Analyzer, które umożliwia testowanie nagłówków poza obszarem administracyjnym WordPress.
2. Użyj dynamicznych tytułów SEO, aby uzyskać lepsze nagłówki
Domyślnie WordPress automatycznie używa tytułu strony lub postu jako tagu < title> w HTML. Ten tag tytułowy jest używany przez wyszukiwarki do wyświetlania listy witryny.
Możesz użyć wtyczki All in One SEO, aby automatycznie generować lepsze tytuły SEO dla starszych postów na blogu i stron.
Jest to najlepsza wtyczka SEO WordPress na rynku używana przez ponad 2 milionów właścicieli witryn w celu poprawy rankingów wyszukiwania i klikalności.
Najpierw musisz zainstalować i aktywować wtyczkę all in One SEO. Dostępna jest również darmowa wersja AIOSEO.
Po aktywacji wtyczka przeprowadzi Cię przez kreatora konfiguracji. Możesz postępować zgodnie z instrukcjami, a jeśli potrzebujesz pomocy, zobacz nasz samouczek, jak prawidłowo skonfigurować wszystko w jednym SEO dla WordPress.
Po zakończeniu musisz odwiedzić Wszystko w jednym SEO ” wygląd wyszukiwania strony i przejść do zakładki typy zawartości.
Stąd możesz skonfigurować dynamiczne tytuły i opisy SEO dla wszystkich swoich postów, stron, produktów lub innych typów postów. Ten tytuł będzie używany, gdy post lub strona nie ma własnego tytułu lub opisu SEO.
Możesz także edytować dowolny post lub stronę w witrynie WordPress, aby edytować tytuł i opis SEO. Po prostu Edytuj post i przewiń w dół do sekcji “Ustawienia AIOSEO” poniżej edytora postów.
Stąd możesz dodać niestandardowy tytuł SEO dla swojego posta i strony. Zobaczysz podgląd fragmentu NA ŻYWO, jak będzie on wyglądał w wynikach wyszukiwania.
Możesz także użyć dynamicznych tagów, takich jak bieżący miesiąc lub rok w tytułach postów, więc nie musisz ich ręcznie aktualizować każdego roku.
Nie zapomnij zapisać i zaktualizować swojego posta po zakończeniu jego edycji.
3. Napisz Pomocne Opisy Meta
Większość wyszukiwarek automatycznie generuje część opisu podczas wyświetlania wyników wyszukiwania, więc najbardziej odpowiednia treść pojawia się w fragmencie.
Jednak dla niektórych wyników po prostu pokazują opis podany przez właściciela witryny. Dlatego ważne jest, aby dodać opis SEO dla wszystkich swoich postów i stron.
Jeśli używasz All in One SEO dla WordPress, możesz edytować każdy post i stronę i po prostu podać swój własny opis przyjazny SEO.
Upewnij się, że opis SEO zawiera docelowe słowa kluczowe i wyjaśnia, co użytkownicy zobaczą, gdy odwiedzą Twoją witrynę. Pomaga to użytkownikom lepiej zrozumieć Twoje treści i zachęca ich do częstszego klikania.
4. Użyj znaczących ślimaków URL
WordPress wykorzystuje przyjazną dla SEO strukturę URL. Pozwala to na tworzenie znaczących adresów URL dla treści w ten sposób:
https://example.com/best-coffee-shops-in-new-york-city/
Ostatnia część tych adresów URL nazywa się ślimakiem URL, a WordPress automatycznie generuje go na podstawie Twojego posta / tytułu strony.
Jeśli jednak tytuł postu zawiera liczby, lata lub jest zbyt długi, może stać się mniej przyjazny dla użytkownika.
Aby temu zaradzić, upewnij się, że ręcznie poprawiłeś plik URL przed opublikowaniem dowolnego postu lub strony. Możesz to zrobić, klikając ikonę koła zębatego w prawym górnym rogu ekranu edytora treści.
Przejdź do zakładki Post, a następnie rozwiń opcję Permalink. Tutaj możesz zastąpić domyślny URL slug swoim własnym. Upewnij się, że Twój plik URL nie używa wielkich liter, A Słowa są oddzielone myślnikami.
Nie zapomnij zapisać lub zaktualizować swojego posta / strony, aby zapisać ustawienia.
5. Staraj się pojawiać w urywkach rozszerzonych lub polu odpowiedzi
Co jest lepsze niż ranking # 1 dla zapytania?
Ranking jako pole odpowiedzi lub bogate wyniki. Pole odpowiedzi to próba odpowiedzi na zapytania użytkownika Google bezpośrednio na stronie wyszukiwania z bardziej szczegółowymi wynikami.
Według badań przeprowadzonych przez Advanced Web Ranking, Answer Boxy zapewniają średnio 32,3% CTR.
Nie ma jednak łatwego skrótu do rangi fragmentu bogatego dla szukanego terminu. Najczęstszą strategią, która zadziałała dla większości stron internetowych, jest po prostu Ulepszanie treści.
Aby uzyskać szczegółowe informacje, zapoznaj się z naszym kompletnym przewodnikiem na temat pojawiania się w polu odpowiedzi Google / bogatych fragmentach z prawdziwymi przykładami i praktycznymi wskazówkami.
6. Użyj znaczników Rich Snippets Schema, aby wyróżnić się
Znaczniki schematu fragmentów rozszerzonych umożliwiają dostarczanie ustrukturyzowanych danych wraz z zawartością. Te ustrukturyzowane dane są zapisywane w specjalnym formacie zwanym Schema.org znaczniki.
Wyszukiwarki używają tego znacznika do wyświetlania treści z dodatkowymi informacjami w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu Twoja strona wyróżnia się spośród innych wyników i poprawia CTR.
Najprostszym sposobem na dodanie znaczników schematu fragmentów rozbudowanych do witryny WordPress jest użycie wtyczki All in One SEO. Jest wyposażony we wbudowaną obsługę znaczników schematu, co pozwala skonfigurować go dla każdego typu postu, takiego jak posty, produkty, recenzje i inne.
Można również zmienić znaczniki typu schematu dla poszczególnych postów i stron. Pozwala używać postów na blogu jako przepisów, recenzji, artykułów, z dodatkowymi danymi strukturalnymi do wykorzystania w wyszukiwarkach.
7. Ulepsz lokalne SEO, aby uzyskać wyższe wskaźniki klikalności
Wyświetlanie treści dla odpowiednich warunków, ale dla niewłaściwych odbiorców może spowodować niższy CTR. Lokalne SEO pomaga temu zaradzić, pozwalając kierować reklamy do odbiorców regionalnych.
Pozwala to na klasyfikację dla docelowych odbiorców, co sprawia, że Twój wynik jest bardziej trafny i zwiększa CTR.
Po pierwsze, możesz utworzyć konto Google Moja Firma. Pozwala to na dodanie oferty firmy, udowodnienie, że jest właścicielem firmy i zarządzanie informacjami biznesowymi za pomocą Pulpitu Nawigacyjnego moja firma Google.
Następnie będziesz potrzebował wszystkiego w jednym SEO dla wtyczki WordPress, która ma lokalny dodatek SEO. Ten dodatek umożliwia dodawanie lokalnych informacji biznesowych jako znaczników schematu do witryny.
Możesz podać informacje biznesowe i godziny otwarcia, po prostu out formularze i AIOSEO dodaje znaczniki schematu dla wyszukiwarek do wykorzystania w swoich wynikach.
8. Ulepszaj starsze artykuły, aby uzyskać lepsze współczynniki klikalności
Możesz mieć starsze artykuły na swojej stronie, które stały się nieaktualne i spadły w rankingu. Wiele blogów WordPress ma kilka artykułów po prostu ranking gdzieś na stronie 2 wyników wyszukiwania.
Możesz je znaleźć, sortując raport wydajności Google Search Console według pozycji.
Byłoby dość łatwo ulepszyć te strony o dodatkową zaktualizowaną zawartość. Uczynienie tej optymalizacji częścią regularnej procedury przeglądania treści jest szybkim i łatwym sposobem na zwiększenie rankingów wyszukiwania.
9. Fix Problemy Kanibalizacji Słów Kluczowych
Jeśli Twoje docelowe słowa kluczowe znajdują się w bardzo niszowej kategorii, a Twoja strona ma na nich wiele zasobów, prawdopodobnie niektóre z nich będą kanibalizować inne.
Może to stworzyć mylącą sytuację dla wyszukiwarek. Na przykład mogą zignorować najważniejszą stronę dla czegoś, co jest mniej ważne lub nawet mniej istotne.
Możesz być w stanie wycenić dwie strony dla tego samego słowa kluczowego, ale dadzą sprzeczne wrażenie. Może to nawet powodować zamieszanie dla użytkowników.
Zalecamy obserwowanie najlepszych słów kluczowych i rozważenie połączenia podobnych słów kluczowych w jeden kompleksowy zasób w razie potrzeby. Następnie możesz skonfigurować przekierowania 301, aby wskazać Wyszukiwarki do głównego zasobu.
Powiązane: Zobacz nasz przewodnik na temat najlepszych narzędzi do śledzenia słów kluczowych SEO.
10. Popraw Czas ładowania strony, aby uzyskać lepsze wrażenia użytkownika
Od 2021 roku Google będzie wdrażać aktualizacje algorytmu page experience. Te aktualizacje będą koncentrować się na doświadczeniu użytkownika i szybkości witryny.
Szybkość jest już ważnym czynnikiem w SEO. Szybsze ładowanie strony wpływa na rankingi wyszukiwania.
Oto kilka szybkich wskazówek, które można zastosować od razu.
- Korzystaj z lepszej usługi hostingowej WordPress.
- Zainstaluj i aktywuj wtyczkę do WordPressa caching
- Optymalizuj obrazy, aby szybciej ładować strony
- Użyj Firewalla aplikacji WWW lub usługi CDN
Mamy kompletny przewodnik wydajności i prędkości WordPress z instrukcjami krok po kroku, aby zoptymalizować swoją stronę perfo
11. Utrzymuj zaangażowanie użytkowników w swojej witrynie
Niektóre z twoich stron mogą już mieć bardzo dobry organiczny CTR, ale bardzo wysoki współczynnik odrzuceń. Oznacza to, że użytkownicy przychodzą na te strony, ale opuszczają je bez odwiedzania innych stron.
Utrzymywanie zaangażowania użytkowników pozwala pokazywać im inne treści i prowadzić przez lejek sprzedaży, aby stać się klientem lub subskrybentem.
Z naszego doświadczenia wynika, że nic nie działa lepiej niż wewnętrzne linkowanie, aby utrzymać zaangażowanie użytkownika. Upewnij się, że Twoje najlepsze artykuły łączą się z innymi artykułami i dają użytkownikom wiele możliwości klikania.
Możesz także dodać powiązane posty lub widżety popularnych postów do swojej witryny, aby dodać więcej opcji wykrywania treści dla nowych użytkowników.
Gdy użytkownicy spędzają więcej czasu w witrynie, częściej odwiedzają więcej stron, dołączają do listy e-mailowej i kupują produkty.
Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz szczegółowy przewodnik, jak zmniejszyć współczynnik odrzuceń i zwiększyć liczbę wyświetleń stron w WordPress.
12. Konwertuj użytkowników na subskrybentów i klientów
Ważne jest, aby pamiętać, że przyciąganie ruchu do twojej witryny często nie wystarcza, aby rozwinąć twój biznes online. Poleganie w dużej mierze na samym ruchu wyszukiwania może mocno uderzyć w twoją firmę po aktualizacji algorytmu.
Ostatecznym celem dla każdej firmy jest skorzystanie z wyższego CTR i przekształcenie tych użytkowników w klientów i subskrybentów.
Tutaj będziesz potrzebował OptinMonster. Mają darmową wtyczkę WordPress, z której możesz korzystać.
Jest to najlepsze na świecie oprogramowanie do optymalizacji konwersji. Dzięki OptinMonster możesz łatwo zwiększyć współczynniki konwersji, zwiększyć sprzedaż i powiększyć listę e-mailową.
Zawiera pięknie zaprojektowane wyskakujące okienka lightbox, liczniki odliczania, paski powiadomień, wsuwane wyskakujące okienka, wyskakujące okienka zakręć Kołem i wiele innych.
Wszystkie te narzędzia pomogą Ci zachęcić klientów do spędzania więcej czasu na twojej stronie internetowej, kupowania produktów / usług, obserwowania cię w mediach społecznościowych lub dołączania do listy e-mailowej.
Dzięki zaawansowanym zasadom wyświetlania pozwala wyświetlać spersonalizowane kampanie dokładnie w czasie. Na przykład, można GEO-target użytkowników w danym regionie z bezpłatną dostawą lub dać użytkownikom kupon rabatowy tylko wtedy, gdy mają zamiar opuścić witrynę.
Dzięki dziesiątkom szablonów możesz łatwo konwertować ruch pochodzący z CTR Na sprzedaż i powracających odwiedzających.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci poprawić współczynnik klikalności organicznej (CTR) dla Twojej witryny WordPress. Możesz również zobaczyć nasz kompletny przewodnik SEO WordPress, aby uzyskać więcej wskazówek, a także nasz samouczek na temat dodawania powiadomień push w WordPress, aby zwiększyć ruch.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.