W artykule:
Niektórzy ludzie wydają się myśleć, że wszystko, co muszą zrobić, to skonfigurować witrynę WordPress i odejść. Jednak, jak można się domyślić, to po prostu nie jest prawdą. W rzeczywistości musisz ułożyć strategię marketingową i trzymać się jej, jeśli chcesz, aby Twoja witryna WordPress odniosła sukces na dłuższą metę.
Mając to na uwadze, poniżej znajduje się sześć kroków, które możesz podjąć, aby zbudować strategię marketingową dla swojej witryny od podstaw.
Krok 1: rozważ (i przetestuj) swój projekt
Stworzenie strony internetowej, na którą lubisz patrzeć, to prawdziwe osiągnięcie. Jak powie Ci każdy projektant lub programista, jest to rzadki dzień, w którym nie masz absolutnie dość patrzenia na stronę internetową podczas procesu projektowania. Więc kiedy natkniesz się na jedną, którą kochasz dzień w dzień, prawdopodobnie czujesz, że naprawdę trafiłeś w dziesiątkę. Niestety, po prostu lubienie jak Strona wygląda nie jest wskaźnikiem sukcesu.
Jedynym sposobem, aby naprawdę wiedzieć, czy Twoja witryna odnosi sukces, jest jej przetestowanie. Dostępnych jest kilka narzędzi, które pozwalają zrobić to ze względną łatwością. Wiele z nich można zintegrować bezpośrednio z pulpitem nawigacyjnym WordPress, co jest poziomem wygody, z którym zdecydowanie mogę się zapoznać. Co musisz zrobić, to wybrać aspekt projektu witryny, który chcesz przetestować. Następnie utwórz alternatywne wersje tego elementu projektu. Stamtąd możesz przeprowadzić test A / B lub wielowymiarowy za pomocą eksperymentów Google Analytics.
Istnieje Wtyczka WordPress (Google Content Experiments Free WordPress Plugin), która sprawia, że bardzo proste jest przeprowadzenie tych eksperymentów w Twojej witrynie WordPress, które warto sprawdzić, jeśli poważnie myślisz o tym, aby Twoja witryna była tak zbywalna, jak to tylko możliwe.
Możesz również skorzystać z funkcji niestandardowe typy postów, aby zbudować szablony postów, które można wykonać w dowolnym momencie. W ten sposób możesz uruchomić nową stronę docelową lub wezwanie do działania bez konieczności zagłębiania się w kod za każdym razem. Zapewnia to również spójność projektu w całej witrynie.
Krok 2: SEO is Marketing
Nie tak, jak można było naprawdę o tym zapomnieć, ale search engine optimization jest zdecydowanie główną częścią działań marketingowych. Przynajmniej tak powinno być. I chociaż struktura większości witryn WordPress sprzyja szybkiemu rankingowi witryn, nie są one dokładnie zoptymalizowane od razu po wyjęciu z pudełka. W tym celu musisz trochę Dopracować.
Na początek oznacza to odznaczenie tego brzydkiego małego pola w ustawieniach, aby ” zniechęcić Wyszukiwarki do indeksowania tej witryny.”
Stamtąd musisz pomyśleć o rzeczach takich jak permalinks i przekierowania 301 i…cóż, może to być trochę przytłaczające. Dlatego jestem wielkim zwolennikiem używania wtyczki SEO. Oczywiście, wybierając prawo jeden jest konieczny. Zły może zniszczyć Twoją witrynę, a nawet spowodować, że ponosisz kary od Google. Niedobrze! Chociaż istnieje kilka, które kwalifikują się jako „dobre”, moim ulubionym jest WordPress SEO by Yoast.
Dzięki tej wtyczce możesz łatwo modyfikować meta tytuły, meta opisy, permalinks, ustawienia RSS i utworzyć mapę witryny XML za pomocą kilku kliknięć. To duża oszczędność czasu i coś, co każdy, kto martwi się o ich pozycję w wyszukiwarce, powinien używać.
Krok 3: rozważ zostanie partnerem
Jednym ze sposobów na zwiększenie zasięgu witryny WordPress jest rozważenie marketingu afiliacyjnego. Przybierają one wiele różnych form, z których niektóre obejmują wyświetlanie reklam partnera na pasku bocznym Twojej witryny. Możesz również wstawiać informacje partnerskie w swoich postach, aby zapewnić im większy zasięg.
Dochód partnerski może być lukratywny, ale musisz być inteligentny. Jeśli regularnie oferujesz odwiedzającym dużo świeżych treści, nic nie wyłączy ich szybciej niż nagłe przejście na hawking produktów innej osoby. Tak, być jasne w swojej stronie zrzeczenie się, że masz produkty partnerskie na swojej stronie, ale być subtelne w jaki sposób je wyświetlać.
Krok 4: wykorzystaj reklamę na swoją korzyść
Gdy zaczniesz otrzymywać regularny ruch na swojej stronie, możesz rozważyć zaoferowanie reklamy jakiegoś rodzaju. Rozpoczęcie z reklamami ryczałtowymi może być dobrym rozwiązaniem, ponieważ daje możliwość przetestowania wody pod względem zainteresowania reklamodawców i sprawdzenia, jaki rodzaj odpowiedzi otrzymują początkowe reklamy.
Ale ponieważ Twoja witryna zyskuje popularność, możesz chcieć przełączyć się na model kosztu kliknięcia lub kosztu wrażenia. Będzie to zależało od tego, czy dołączysz do sieci reklamowej (i którą z nich zrobisz) oraz od tego, co zwykle robią inne osoby z twojej branży. Zawsze możesz użyć testów A / B na wyświetlanych reklamach, aby sprawdzić, który model i jaki typ działa najlepiej.
Krok 5: Zbuduj strategię treści
Nie można sprzedawać witryny bez treści. To podstawa marketingu internetowego. Musisz więc mieć strategię dla swoich treści, która będzie zgodna z innymi działaniami marketingowymi i sprawi, że Twoja witryna stanie przed jak największą liczbą gałek ocznych.
Dobra strategia treści zazwyczaj sprawdza kilka kluczowych pól. Na początek, będzie to klin pełen Pouczające i zabawne Pisanie, które angażuje czytelników. Będzie albo edukować, albo zachwycać. A najlepsze treści zarówno. Masz szczęście, że jest to rodzaj rzeczy, dla której został zbudowany WordPress. Łatwo jest tworzyć nowe strony i nowe posty na kaprysie.
Ale możesz chcieć lepiej śledzić swój harmonogram redakcyjny, jeśli naprawdę chcesz to zrobić. Wtyczki takie jak kalendarz redakcyjny i CoSchedule są łatwe w użyciu i ułatwiają zarządzanie nowymi pomysłami na blogu i kiedy publikować co.
Krok 6: Śledź Swoje Postępy
Jeśli zauważysz wzrost odwiedzin w witrynie lub wzrost konwersji, możesz automatycznie pomyśleć, że Twoja najnowsza strategia marketingowa działa, ale nie jest bezpiecznie podejmować tego rodzaju założenie. Widzisz, te pozytywne znaki mogły być tylko fuksem lub wynikiem tylko jednego konkretnego elementu strategii marketingowej. I jeśli nie prześledzisz wyników, nie będziesz miał pojęcia, co to za składnik.
Mówiąc prościej, tylko 15% Twojej strategii może działać, ale podłączasz miesiąc po miesiącu i marnujesz czas na pozostałe 85%. Tylko, że nie wiedziałbyś o tym, gdybyś nie śledził.
Moim ulubionym źródłem do śledzenia wyników jest Google Analytics. Pozwala ustawić cele do śledzenia i można wstawiać linki UTM, aby śledzić źródło konwersji. Ponadto możesz tworzyć niestandardowe raporty, które wyświetlają określony rodzaj informacji, które chcesz zobaczyć. I oczywiście istnieje Wtyczka WordPress do wygodnej integracji z pulpitem nawigacyjnym.
WordPress sprawia, że konfigurowanie i wdrażanie strategii marketingowej dla Twojej witryny jest proste i proste. Od samego CMS do różnych wtyczek, z których możesz korzystać, oferuje idealny system do budowania ruchu na stronie i zwiększania konwersji. Jeśli chcesz kontynuować czytanie na ten temat, checkout Freddy ’ s ultimate guide to marketing your WordPress site.
Czy stworzyłeś strategię marketingową dla swojej witryny WordPress? Czy w CMS było coś, co szczególnie nadało się do tego zadania? Czy coś cię powstrzymało? Chciałbym usłyszeć o twoich doświadczeniach w komentarzach!