W artykule:
- Czym jest porzucenie formy?
- Dlaczego musisz ograniczyć porzucanie formularzy
- Video Tutorial
- Śledzenie porzucenia formularza w WordPress
- Przeglądanie raportów formularzy w MonsterInsights
- Odzyskiwanie porzuconych wpisów formularza za pomocą WPForms
- Wskazówki, jak zmniejszyć porzucanie formularzy w WordPress
Czy chcesz śledzić i ograniczyć porzucanie formularzy w WordPress?
Porzucone formularze skutkują niższymi konwersjami i mniejszymi przychodami. Czy nie byłoby wspaniale, gdybyś mógł śledzić porzucanie formularzy i odzyskiwać porzucone leady formularzy.
W tym artykule pokażemy, jak łatwo śledzić i zmniejszyć porzucanie formularzy w WordPress.
Czym jest porzucenie formy?
Porzucenie formularza to termin używany do opisania sytuacji, w których użytkownik opuszcza formularz bez jego przesłania. Może to być spowodowane wadliwą formą, złym doświadczeniem użytkownika lub nieznanymi przyczynami, takimi jak użytkownicy zmieniający zdanie.
Dotyczy to każdego formularza na twojej stronie internetowej. Może to być formularz newslettera e-mail, formularz kasy WooCommerce, formularz kontaktowy i inne.
Jeśli użytkownicy dotrą do formularza i zdecydują się go nie wypełnić lub pozostawić w połowie, oznacza to porzucenie formularza.
Dlaczego musisz ograniczyć porzucanie formularzy
Formularze są naprawdę ważne dla sukcesu każdej strony internetowej. Potrzebujesz ich, aby powiększyć swoją listę e-mail, zwiększyć konwersje e-commerce i rozwijać swoją firmę.
Jednak ponad 77% kupujących online rezygnuje z formularzy kasowych. To dużo pieniędzy, jeśli chodzi o niedokończoną sprzedaż.
Śledzenie porzucenia formularza pomaga Ci pozostać na szczycie gry.
Po pierwsze, będziesz w stanie dowiedzieć się, które formy są często porzucane. Po tym, można dowiedzieć się, co można zrobić, aby je lepiej.
Mając to na uwadze, zacznijmy od części śledzenia formularzy.
Video Tutorial
Jeśli nie podoba Ci się film lub potrzebujesz więcej instrukcji, Kontynuuj czytanie.
Śledzenie porzucenia formularza w WordPress
Najlepszym sposobem na śledzenie porzucania formularzy w witrynie WordPress jest użycie MonsterInsights.
Jest to # 1 Wtyczka Google Analytics dla WordPress i pozwala łatwo śledzić ruch w witrynie za pomocą Google Analytics.
Będziesz potrzebował przynajmniej ich Pro planuj dostęp do dodatku do formularzy.
Najpierw musisz zainstalować i aktywować wtyczkę MonsterInsights. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak zainstalować wtyczkę WordPress.
Po aktywacji przejdź do Insights ” Ustawienia strona, aby wprowadzić klucz licencyjny. Możesz znaleźć te informacje w swoim koncie na stronie MonsterInsights.
Jeśli masz już konto Google Analytics, możesz po prostu połączyć się z nim za pomocą Kreatora konfiguracji MonsterInsights.
Jeśli nie masz konta Google Analytics lub potrzebujesz bardziej szczegółowych instrukcji, zapoznaj się z naszym Przewodnikiem dla początkujących, jak zainstalować Google Analytics w WordPress.
Po skonfigurowaniu MonsterInsights nadszedł czas, aby skonfigurować śledzenie formularzy.
Po prostu przejdź do Insights ” Dodatki strona, przewiń w dół do dodatku formularze, a następnie kliknij przycisk Zainstaluj.
Po zainstalowaniu i aktywowaniu dodatku forms, MonsterInsights automatycznie wykryje wtyczkę formularza WordPress i włączy śledzenie formularzy.
Możesz to zweryfikować odwiedzając stronę Insights ” Ustawienia strony i przejście do zakładki „konwersje”. Stąd możesz zobaczyć Kreator formularzy wymieniony w opcji „Włącz śledzenie konwersji formularzy”.
Teraz, gdy wszystko jest skonfigurowane, wystarczy poczekać kilka godzin, aby MonsterInsights zbierał dane, gdy użytkownicy wypełniają formularze na twojej stronie.
Przeglądanie raportów formularzy w MonsterInsights
MonsterInsights sprawia, że raporty Google Analytics są łatwe do zrozumienia. Dodatek do formularzy pokazuje, w jaki sposób użytkownicy w Twojej witrynie wchodzą w interakcję z formularzami pod względem konwersji i porzucania formularzy.
Po prostu przejdź do Insights ” Raporty strony i przejść do zakładki formularze.
W witrynie zobaczysz listę formularzy z ich wyświetleń, konwersją i współczynnikami konwersji.
Możesz zobaczyć formularze z większymi odsłonami i niskimi współczynnikami konwersji. Są to formularze, które użytkownicy przeglądają, ale nie wypełniają.
Dowiedzmy się, co powstrzymuje użytkowników przed wypełnianiem tych formularzy.
Odzyskiwanie porzuconych wpisów formularza za pomocą WPForms
WPForms to najlepsza wtyczka do formularzy kontaktowych WordPress na rynku.
Zawiera dodatek do porzucania formularzy, który pomaga śledzić porzucone formularze, a nawet pozwala zapisywać częściowe wpisy. Następnie możesz dotrzeć do tych użytkowników jako potencjalnych klientów.
Będziesz potrzebował przynajmniej ich Pro planuj dostęp do dodatku do porzucania formularzy.
Najpierw musisz zainstalować i aktywować wtyczkę WPForms. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak zainstalować wtyczkę WordPress.
Po aktywacji musisz odwiedzić WPForms ” Ustawienia strona, aby wprowadzić klucz licencyjny. Możesz znaleźć te informacje w swoim koncie na stronie WPForms.
Następnie przejdź do WPForms ” Dodatki i zainstaluj dodatek do porzucania formularzy.
Następnie możesz teraz tworzyć formularze, które mogą automatycznie zapisywać porzucone formularze.
Po prostu przejdź do WPForms ” Dodaj Nowy strona do stworzenia pierwszego formularza.
Zostaniesz poproszony o podanie tytułu formularza, a następnie wybranie szablonu. WPForms zawiera gotowe szablony dla różnych scenariuszy. Możesz także użyć pustego szablonu, aby utworzyć formularz od podstaw.
Następnie WPForms załaduje wpisy formularza. Możesz edytować istniejące wpisy, klikając na nie. Możesz także przesuwać je w górę i w dół lub dodawać nowe pola z lewej kolumny.
Gdy będziesz zadowolony z wpisów formularza, przejdź do zakładki „Ustawienia” z lewej kolumny, a następnie wybierz opcję „porzucenie formularza”.
W tym miejscu możesz włączyć funkcję porzucania formularza dla tego konkretnego formularza. Po zakończeniu możesz zapisać formularz i wyjść z interfejsu konstruktora.
Następnie dodajmy ten formularz do twojej witryny WordPress. Po prostu Edytuj post lub stronę, na której chcesz dodać formularz, a następnie Dodaj blok WPForms do edytora treści.
Następnie po prostu wybierz formularz utworzony wcześniej z rozwijanego menu. Możesz teraz zapisać lub opublikować swój post lub stronę.
Teraz daj formularzowi kilka dni na zebranie zgłoszeń. Po tym, można przejść do WPForms ” Wpisy strona, aby zobaczyć wszystkie wpisy formularza.
Zobaczysz status porzuconych dla wpisów, w których użytkownik zdecydował się opuścić formularz bez przesyłania.
Możesz kliknąć wpisy, aby wyświetlić przechwycone dane porzuconego formularza.
Wskazówki, jak zmniejszyć porzucanie formularzy w WordPress
Do tej pory nauczyliśmy się, jak śledzić i odzyskiwać porzucone formularze w WordPress.
Porozmawiajmy o tym, jak zmniejszyć porzucenie formy.
Najpierw musisz dowiedzieć się, dlaczego formularz nie konwertuje tak dobrze. Nie musisz zgadywać, kiedy są rzeczywiste testy, które możesz uruchomić jako pierwsze.
1. Popraw Szybkość Stron Formularzy
Szybkość jest jednym z głównych powodów, dla których użytkownicy porzucają koszyki i formularze online.
Według studium przypadku StrangeLoop, 1-sekundowe opóźnienie w czasie ładowania strony może prowadzić do 7% utraty konwersji, 11% mniejszej liczby wyświetleń strony i 16% spadku zadowolenia klienta.
Przetestuj strony zawierające formularze pod kątem szybkości i wydajności za pomocą narzędzia do testowania prędkości online.
Jeśli Strony formularza ładują się powoli, musisz postępować zgodnie z naszym przewodnikiem optymalizacji prędkości WordPress, aby poprawić wydajność.
2. Tworzenie Lepszych Formularzy
Jako właściciel strony internetowej chcesz zebrać jak najwięcej informacji o użytkowniku, aby lepiej im służyć.
Może to jednak sprawić, że Twoje formularze będą dłuższe, a użytkownicy nie lubią długich formularzy.
Oto kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby poprawić swoje formularze.
- Usuń niepotrzebne pola formularza. Są to pola formularzy, których tak naprawdę nie potrzebujesz i bez których możesz się obejść.
- Użyj formularzy wielostronicowych. Jeśli musisz tworzyć dłuższe formularze, wypróbuj formularze wielostronicowe. Są łatwiejsze do wypełnienia i zapewniają znacznie lepsze wrażenia użytkownika.
- Korzystaj ze stron docelowych formularzy, jeśli to możliwe. Korzystanie ze stron docelowych formularza pozwala usunąć bałagan z ekranu, który może rozpraszać użytkowników.
- Użyj stylów form konwersacyjnych, aby twoje formy były interaktywne i radosne.
3. Użyj Oprogramowania Do Optymalizacji Konwersji
Jeśli poważnie myślisz o zwiększeniu konwersji formularzy, musisz zacząć używać OptinMonster.
Jest to najlepsze oprogramowanie do optymalizacji konwersji na rynku i pomaga przekonwertować odwiedzających witrynę na subskrybentów i klientów.
OptinMonster jest wyposażony w wyskakujące okienka exit-intent. Pozwala to na wyświetlanie ukierunkowanych wyskakujących okienek użytkownikom, gdy mają opuścić stronę. Użycie tego na stronach formularza pomoże Ci drastycznie zmniejszyć liczbę porzucanych formularzy w Twojej witrynie.
Aby uzyskać szczegółowe instrukcje, zobacz ten samouczek, Jak utworzyć wyskakujące okienko kuponu za pomocą OptinMonster.
Mamy nadzieję, że ten przewodnik pomógł Ci dowiedzieć się, jak śledzić i zmniejszać porzucanie formularzy w WordPress. Możesz również zobaczyć nasz wybór najlepszych usług e-mail marketingowych i najlepszych usług telefonicznych dla małych firm.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.