W artykule:
- Co To jest biuletyn e-mail?
- Po co uruchamiać Newsletter e-mailowy?
- Kto powinien rozpocząć Newsletter e-mail?
- Punkt 1. Uruchamianie newslettera e-mail
- Punkt 2. Tworzenie listy e-mail
- Punkt 3. Konfigurowanie ustawień listy e-mail
- Punkt 4. Konfigurowanie formularzy subskrypcji newslettera, aby uzyskać więcej subskrybentów
- Punkt 5. Wysyłanie Pierwszego Newslettera E-Mail
- Punkt 6. Wskazówki, aby uzyskać więcej subskrybentów e-maili
- Punkt 7. Jak zarabiać z newslettera e-mail
- Punkt 8. Trzymaj swoje e-maile z Newslettera z dala od spamu
Czy chcesz utworzyć biuletyn e-mail dla swojej witryny, bloga lub firmy eCommerce?
Biuletyn e – mail pomaga pozostać w kontakcie z użytkownikami, przywrócić ich do witryny i przekształcić w Klientów.
Wyzwaniem jest to, że wielu początkującym trudno jest rozpocząć biuletyn e-mailowy. Głównie dlatego, że uważają, że byłoby to zbyt techniczne lub czasochłonne.
Kiedyś tak było 10 lat temu, ale teraz tworzenie biuletynu e-mailowego jest tak łatwe, że nawet nie-techy może to zrobić!
Po zbudowaniu biuletynu e-mail z ponad milionem subskrybentów 1 postanowiliśmy stworzyć najlepszy przewodnik, jak rozpocząć biuletyn e-mail z instrukcjami krok po kroku.
Naszym celem jest pomóc ci przejść przez proces i skonfigurować biuletyn e-mail we właściwy sposób.
Ponieważ jest to obszerny przewodnik, dodaliśmy tabelę treści dla łatwiejszej nawigacji.
- Co to jest biuletyn e-mail
- Po co uruchamiać biuletyn e-mailowy
- Kto powinien rozpocząć newsletter e-mail
- Jak uruchomić biuletyn e-mail
- Tworzenie listy e-mail
- Konfigurowanie ustawień listy e-mail
- Dodawanie formularzy subskrypcji newslettera, aby uzyskać więcej subskrybentów
- Wysyłanie pierwszego e-maila z newsletterem
- Wskazówki, aby uzyskać więcej subskrybentów e-maili
- Jak zarabiać na newsletterze e-mail
- Utrzymywanie wiadomości e-mail z biuletynu przed spamem
Co To jest biuletyn e-mail?
Newsletter e-mail to forma komunikacji online, która pozwala wysyłać wiadomości, porady i aktualizacje dotyczące Twojego produktu, firmy lub organizacji non-profit.
Aby otrzymywać te aktualizacje, osoby muszą dołączyć do twojej listy e-mailowej, podając swój adres e-mail. Użytkownicy ci są określani jako subskrybenci, leady lub kontakty.
Organizacje i osoby prywatne korzystają z biuletynów e-mail na wiele różnych sposobów. Na przykład firmy używają biuletynów e-mailowych do wysyłania Użytkownikom informacji o produktach, nowych produktach i najnowszych aktualizacjach.
Witryny internetowe i blogi wykorzystują biuletyny e-mail do wysyłania aktualizacji treści, zwiększania ruchu i budowania lojalnych obserwujących.
Czy wiesz, że ponad 75% osób odwiedzających Twoją stronę już nigdy jej nie znajdzie?
To nie twoja wina, po prostu internet jest tak ogromny i jest tam wiele treści.
Uruchomienie biuletynu e-mailowego pozwoli Ci przekonwertować tych odwiedzających witrynę na subskrybentów. Po dołączeniu do biuletynu e-mailowego będziesz mógł pozostać w kontakcie i przywrócić je do swojej witryny.
Zasadniczo bez biuletynu e-mailowego każdego dnia tracisz potencjalnych subskrybentów i klientów.
Teraz możesz myśleć, “Co jeśli poprosimy użytkowników o obserwowanie nas w mediach społecznościowych? Czy to nie da sposobu na skontaktowanie się z tymi użytkownikami?’
Tak będzie i zdecydowanie powinieneś zbudować obserwację w mediach społecznościowych. Jednak nie posiadasz tych platform społecznościowych.
Giganci mediów społecznościowych, tacy jak Facebook i Twitter, ograniczają zasięg odbiorców. Co ważniejsze, większość użytkowników może nie sprawdzać swoich kanałów społecznościowych tak często.
Z drugiej strony ludzie sprawdzają skrzynkę odbiorczą kilka razy dziennie. Większość użytkowników korzysta z urządzenia mobilnego z włączonymi powiadomieniami dla wiadomości e-mail.
Aby uzyskać więcej informacji na ten temat, zobacz nasz artykuł o tym, dlaczego budowanie biuletynu e-mailowego jest tak ważne.
Wielu naszych użytkowników często pyta nas, czy powinni tworzyć newsletter dla swojej firmy, bloga lub organizacji. Zawsze odpowiadamy “tak”.
Nawet jeśli dopiero zaczynasz, powinieneś zacząć budować swój biuletyn od dnia 1. Każdego dnia tego nie robisz, tracisz pieniądze, subskrybentów i potencjalnych klientów.
E-mail marketing to sytuacja korzystna dla wszystkich niezależnie od branży, firmy lub ruchu w witrynie.
1. E-mail Marketing dla małych firm
Serwisy biznesowe, niezależnie od ich branży czy wielkości, zawsze mogą skorzystać z tworzenia newslettera.
Jest to najbardziej opłacalny sposób, aby pozostać w kontakcie z istniejącymi klientami, odwiedzającymi witrynę i potencjalnymi klientami.
2. E-mail Newsletter dla stron Ecommerce
Badanie wykazało, że ponad 44% odbiorców wiadomości e-mail dokonało co najmniej jednego zakupu z powodu promocyjnej wiadomości e-mail.
Jeśli prowadzisz sklep internetowy, e-mail marketing jest najskuteczniejszym narzędziem do konwersji porzuconych koszyków na płacących klientów.
Przez długi czas giganci e-commerce skutecznie używają poczty e-mail do przekształcania przypadkowych odwiedzających w kupujących.
3. E-mail Newsletter dla Organizacji Non-Profit
Organizacje Non-profit muszą kontaktować się ze swoimi zwolennikami w sprawie darowizn, wsparcia, wydarzeń i nie tylko. Inne media, takie jak media społecznościowe, telefon i fizyczny mailing, kosztują znacznie więcej pieniędzy niż e-mail marketing.
Tworzenie biuletynu e-mail pozwala organizacjom non-profit pozostać w kontakcie z opinią publiczną, zwolennikami i darczyńcami.
Użytkownicy częściej otwierają e-maile od organizacji non-profit, którą obsługują. W rzeczywistości 49% millenialsów woli otrzymywać aktualizacje od organizacji, które wspierają za pośrednictwem poczty e-mail.
Aby dowiedzieć się więcej, zobacz ten artykuł na temat tego, dlaczego e-mail marketing jest niezbędny dla organizacji non-profit.
4. E-mail Newsletter dla blogów i serwisów informacyjnych
Jeśli chcesz założyć bloga lub stworzyć witrynę z wiadomościami opartą na treści, e-mail marketing jest najlepszym sposobem na zbudowanie odbiorców. Zobaczysz, że wszyscy popularni marketerzy internetowi, influencerzy i znani blogerzy aktywnie budują swoje listy e-mailowe.
Oto dlaczego:
- Możesz wysyłać aktualizacje e-mail do użytkowników, którzy w przeciwnym razie nigdy więcej nie wrócą do twojej witryny.
- Budujesz stałą publiczność lojalnych czytelników bez polegania na platformach innych firm, takich jak wyszukiwanie i media społecznościowe.
- Nie kontrolujesz wyszukiwarek ani mediów społecznościowych. Twoje rankingi wyszukiwania mogą spadać, a profile w mediach społecznościowych mogą zostać zawieszone bez powodu. Z drugiej strony, jesteś właścicielem listy e-mail i masz pełną swobodę korzystania z niej.
5. Biuletyny e-mail dla edukacji
Instytucje edukacyjne potrzebują wsparcia ze strony zaangażowanej społeczności studentów, wykładowców, rodziców i lokalnych przedsiębiorstw. Niezależnie od tego, czy chodzi o zbieranie funduszy, przyjęć, wydarzeń lub innych działań; e-mail jest najtańszym i najbardziej bezpośrednim sposobem dotarcia do szkół i uczelni.
To tylko kilka przykładów tego, jak biuletyny e-mail mogą przynieść korzyści firmom, osobom fizycznym i organizacjom non-profit. Istnieje wiele innych przykładów, dlatego większość marketerów uważa, że e-mail marketing ma kluczowe znaczenie dla sukcesu w Internecie.
Mając to na uwadze, przyjrzyjmy się, w jaki sposób możesz łatwo rozpocząć biuletyn e-mailowy, aby rozwijać własną firmę i markę.
Najważniejszą rzeczą, której potrzebujesz, aby rozpocząć biuletyn e-mailowy, jest dostawca usług e-mail marketingu. Są to firmy, które umożliwiają zbieranie adresów e-mail i wysyłanie masowych wiadomości e-mail.
Istnieją dosłownie setki usług e-mail marketingu na świecie, w tym Constant Contact, SendinBlue, AWeber, Drip, ConvertKit i wiele innych.
Po wypróbowaniu prawie każdej popularnej usługi e-mail marketingu zalecamy naszym użytkownikom korzystanie z stałego kontaktu. Są jednym z najpopularniejszych dostawców usług e-mail marketingu na świecie, a ich wsparcie jest świetne w pomaganiu ludziom w rozpoczęciu pracy.
Constant Contact oferuje przyjazną dla początkujących platformę e-mail marketingu z prostymi narzędziami przeciągania i upuszczania, które pomogą Ci szybko zacząć. Mają również zaawansowane narzędzia do tworzenia list e-mail, automatyzację marketingu, przyciągające wzrok szablony i wiele innych.
Najpierw musisz odwiedzić stronę stałego kontaktu i kliknąć przycisk rejestracji. Mają 60-dniowy bezpłatny okres próbny (nie wymaga karty kredytowej).
Po kliknięciu przycisku nastąpi przejście do strony rejestracji, na której musisz podać informacje, aby utworzyć konto.
Po zakończeniu rejestracji zostaniesz przekierowany do Ustawienia stałego kontaktu. Kliknij “Pomiń ten krok” poniżej, ponieważ pokażemy Ci, jak go skonfigurować w dalszej części tego artykułu.
Teraz dotrzesz do pulpitu stałego kontaktu. W tym miejscu będziesz zarządzać listami e-mail, subskrybentami i wysyłać biuletyn e-mail.
Uwaga: Darmowe konto próbne Constant Contact pozwala tylko na wysyłanie do 100 wiadomości e-mail. Będziesz musiał kupić płatny plan, aby uzyskać dostęp do wszystkich zaawansowanych funkcji. Użytkownicy WPBeginner mogą uzyskać specjalny 20% zniżki przy użyciu naszego stałego kodu kuponu kontaktowego.
Punkt 2. Tworzenie listy e-mail
Lista e-mail to w zasadzie lista kontaktów subskrybentów. Pomyśl o tym jak o książce kontaktowej zawierającej adresy e-mail wszystkich użytkowników, którzy zapisali się do otrzymywania biuletynu e-mail.
Aby utrzymać porządek w kontaktach, musisz utworzyć listę e-mail.
Po prostu kliknij łącze “kontakty” z górnego menu, a następnie kliknij łącze listy e-mail na pasku bocznym.
Ta strona pokaże wszystkie listy e-mail. Domyślnie Constant Contact tworzy dla Ciebie listę e-mailową o nazwie “interes ogólny”. Musisz kliknąć link “wprowadź nową listę”, aby utworzyć nową listę e-mail.
Zostaniesz poproszony o podanie nazwy swojej listy. Możesz wprowadzić tutaj wszystko, co pomoże Ci łatwo zidentyfikować listę.
Następnie kliknij przycisk “Dodaj listę”, a Constant Contact utworzy listę dla ciebie.
Aby rozpocząć korzystanie z tej listy e-mail, musisz dodać do niej co najmniej jeden kontakt. Możesz ręcznie dodać kontakt do listy, odwiedzając stronę “Kontakty” i klikając przycisk “Dodaj kontakty”.
Wyświetli się menu rozwijane z pytaniem, w jaki sposób chcesz dodać kontakty. Musisz wybrać “wpisz jeden kontakt”, aby kontynuować.
Na następnym ekranie musisz wprowadzić dane kontaktowe. Tutaj możesz dodać jeden z własnych adresów e-mail. Pozwoli to przetestować kampanie e-mailowe.
Po wprowadzeniu danych kontaktowych kliknij przycisk Zapisz, aby je dodać. Twoja lista e-mail jest teraz gotowa do użycia.
Teraz, gdy utworzyłeś listę e-mail, nadszedł czas, aby skonfigurować podstawowe ustawienia listy.
Punkt 3. Konfigurowanie ustawień listy e-mail
Pierwszą rzeczą, którą chcesz skonfigurować, jest powitalny e-mail. Jest to wiadomość e-mail wysłana do użytkowników, gdy dołączą do newslettera e-mail.
Zaczynajmy.
Najpierw należy kliknąć link “kampanie” w górnym menu, a następnie kliknąć przycisk “Utwórz”.
Spowoduje to wyświetlenie okienka, w którym zostaniesz poproszony o wybranie typu kampanii e-mailowej. Kliknij “Automatyzacja poczty e-mail”, aby kontynuować.
Następnie musisz wybrać typ automatyzacji poczty e-mail. Kliknij opcję “powitalny e-mail”, aby kontynuować.
Następnie zostaniesz poproszony o wybranie szablonu wiadomości e-mail. Kreator automatycznie wyświetli szablony “powitalnej wiadomości e-mail”, których możesz użyć jako punktu wyjścia.
Po prostu kliknij szablon, aby wybrać i otworzyć go w Kreatorze poczty przeciągnij i upuść Constant Contact.
Stąd zaprojektujesz swój szablon powitalnego biuletynu e-mailowego.
Możesz zacząć od nadania kampanii odpowiedniego tytułu, co pomoże Ci zidentyfikować kampanię, gdy musisz ją edytować lub zmienić w przyszłości.
Kliknij link “Bez tytułu…” w lewym górnym rogu, aby go edytować. Teraz wprowadź nazwę swojej kampanii, na przykład powitalny e-mail, rejestracja nowego użytkownika, wprowadzenie itp.
Następnie możesz rozpocząć edycję szablonu wiadomości e-mail. Jest to edytor przeciągania i upuszczania, dzięki czemu można po prostu przeciągać elementy z lewej kolumny i upuszczać je na obszar roboczy. Możesz również wskazać i kliknąć w dowolnym miejscu wiadomości e-mail, aby ją edytować.
Możesz zastąpić logo własnym, dodać własny obraz nagłówka, aby dopasować go do swojej marki, dostosować temat wiadomości e-mail i tekst wiadomości do swoich potrzeb.
Gdy będziesz zadowolony z projektu, kliknij “Zapisz”, aby zapisać swój e-mail, a następnie kliknij przycisk “Kontynuuj”.
Kreator wiadomości e-mail poprosi teraz o wybranie listy e-mail. Śmiało i wybierz listę utworzoną we wcześniejszym kroku. Następnie wypełnij formularz adresu fizycznego.
Ze względu na przepisy Antyspamowe w wielu krajach, musisz podać fizyczne informacje adresowe w każdej wiadomości e-mail z biuletynem. Może to być adres Twojej firmy lub Skrytka pocztowa.
Na koniec kliknij przycisk “Aktywuj” w prawym górnym rogu ekranu, aby zapisać i aktywować powitalny e-mail.
Pomyślnie skonfigurowałeś kampanię “powitalny e-mail”. Od teraz wszyscy nowi użytkownicy, którzy dołączą do twojego newslettera, otrzymają ten e-mail po zarejestrowaniu się.
Kilka wskazówek na temat pisania skutecznego e-maila powitalnego
E-maile powitalne mają średnią otwartą stawkę 50%, która jest wyższa niż jakikolwiek inny wysyłany biuletyn e-mailowy.
Będzie to pierwsza rzecz, którą nowi subskrybenci usłyszą od ciebie. To Twoja okazja, aby zaimponować im, więc czekają na twój następny biuletyn e-mailowy.
- Podziękuj i daj znać swoim użytkownikom, że doceniasz ich dzielenie się z Tobą informacjami kontaktowymi.
- Następnie chcesz przedstawić siebie, swoją firmę i to, co robisz. Krótko i prosto.
- Daj użytkownikom znać, jak często będziesz do nich wysyłać e-maile i jakiego rodzaju treści i ofert powinni się spodziewać.
- Jeśli obiecałeś użytkownikom zachętę do dołączenia do listy e-mailowej, Dołącz tę informację do wiadomości powitalnej.
- Najlepszym sposobem na zapoznanie użytkowników z Twoją marką jest wysłanie ich do najbardziej przydatnych treści na twojej stronie. Pomaga im odkrywać treści i buduje zaangażowanie.
Aby uzyskać więcej wskazówek, zobacz ten przewodnik, Jak napisać idealny e-mail powitalny dla nowych subskrybentów.
Teraz, gdy zarejestrowałeś się na platformie e-mail marketingu i skonfigurowałeś swoją listę e-mailową. Czas zacząć ją promować.
Najprostszym sposobem na zdobycie większej liczby subskrybentów jest dodanie formularzy rejestracji do newslettera na swojej stronie internetowej. Zazwyczaj Twoja usługa e-mail marketingu miałaby gotowe formularze rejestracji, które możesz dodać do swojej witryny.
Jednak te formularze rejestracji nie wyglądają dobrze i czasami nie mieszczą się w pojemniku, w którym chcesz je umieścić.
Przyjrzyjmy się, jak łatwo dodać formularze subskrypcji newslettera do witryny WordPress. Pokażemy Ci dwie metody i możesz wybrać jedną lub obie razem.
1. Dodaj Formularz Subskrypcji Newslettera Za Pomocą WPForms Lite (Za Darmo)
WPForms to najlepsza wtyczka do formularzy typu przeciągnij i upuść WordPress na rynku. Mają bezpłatną wersję o nazwie WPForms lite, która zawiera wbudowaną obsługę połączenia z kontem stałego kontaktu.
Pozwala to na użycie kreatora formularzy typu “przeciągnij i upuść” WPForms, aby utworzyć formularz rejestracji do newslettera.
Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to zainstalować i aktywować wtyczkę WPForms Lite. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak zainstalować wtyczkę WordPress.
Po aktywacji musisz odwiedzić WPForms ” Ustawienia stronę i kliknij na zakładkę “integracje”.
Zobaczysz tam stałą integrację kontaktów. Musisz kliknąć, aby go rozwinąć, a następnie kliknąć przycisk “Dodaj konto”.
Pokaże ci to informacje potrzebne do połączenia konta stałego kontaktu z WPForms. Kliknij na link z napisem “Kliknij tutaj, aby zarejestrować się przy stałym kontakcie”.
Spowoduje to wyświetlenie okienka, które przeniesie Cię do strony stałego kontaktu. Kliknij przycisk “Zezwól”, aby dać WPForms dostęp do Twojego konta stałego kontaktu.
Następnie zobaczysz kod autoryzacji, który musisz skopiować.
Przełącz się z powrotem na stronę Ustawienia WPForms i wprowadź skopiowany wcześniej kod autoryzacyjny. Musisz również podać nazwę tej integracji.
Na koniec kliknij przycisk “Połącz ze stałym kontaktem”.
WPForms połączy się teraz z Twoim kontem stałego kontaktu. Obok integracji pojawi się etykieta “Connected”.
Teraz jesteś gotowy, aby utworzyć formularz subskrypcji newslettera za pomocą WPForms.
Wystarczy udać się do WPForms ” Dodaj Nowy strona do uruchomienia interfejsu wpforms builder.
Podaj tytuł formularza, a następnie kliknij szablon “Formularz rejestracji do newslettera”.
Spowoduje to załadowanie przeczytanego formularza rejestracji z wymaganymi polami już dodanymi do formularza.
Możesz wskazać i kliknąć, aby edytować pola formularza, zmieniać etykiety pól i w razie potrzeby dodać więcej pól z lewej kolumny.
Gdy jesteś zadowolony z formularza, musisz kliknąć na zakładkę Marketing, aby zintegrować go ze stałym kontaktem.
Kliknij kartę stały kontakt, a następnie kliknij przycisk “Dodaj połączenie”. Zostaniesz poproszony o podanie tytułu tego połączenia. Możesz wpisać tutaj wszystko, a następnie kliknąć przycisk OK.
Następnie zobaczysz ustawienia tego połączenia. Automatycznie wykryje Twoje konto stałego kontaktu i pokaże je w polu wybierz konto.
Poniżej musisz wybrać listę e-mail. Kliknij go, aby wybrać wcześniej utworzoną listę e-mail.
Następnie musisz zmapować pola formularza WPForms do pól stałego kontaktu. Po zakończeniu możesz kliknąć przycisk “Zapisz” u góry, aby zapisać formularz rejestracji.
WPForms sprawia również, że bardzo łatwo jest dodać formularz rejestracji do newslettera w dowolnym miejscu na swojej stronie internetowej.
Jeśli chcesz dodać formularz do paska bocznego swojej witryny, odwiedź Wygląd ” Widgety strona i dodaj widżet WPForms do paska bocznego.
Podaj tytuł widżetu, a następnie wybierz utworzony wcześniej formularz rejestracji. Nie zapomnij kliknąć przycisku “Zapisz”, aby zapisać swoje ustawienia.
Możesz teraz odwiedzić swoją stronę internetową, aby zobaczyć Formularz rejestracji do newslettera w akcji.
Możesz również dodać formularz rejestracji do swoich postów na blogu lub stron. Po prostu Edytuj post i Dodaj blok WPForms wewnątrz edytora treści WordPress.
Po dodaniu bloku wybierz utworzony wcześniej formularz subskrypcji newslettera, a WordPress załaduje go do Twojego posta. Możesz teraz zapisać lub opublikować swój post i odwiedzić swoją witrynę, aby zobaczyć go w akcji.
2. Dodaj Formularz Zapisu Do Newslettera Za Pomocą OptinMonster (Pro)
Dla tej metody, będziemy używać OptinMonster, który jest najlepszym narzędziem na rynku, aby pomóc ci uzyskać więcej subskrybentów e-mail, szybciej!
Zawiera dziesiątki wysoko konwertujących formularzy rejestracji, takich jak wyskakujące okienka lightbox z technologią exit-intent, optins 2-step, slide-in forms, floating bar i wiele innych. Daje to potężne narzędzia, których potrzebujesz, aby szybko rozwijać swoją listę e-mail.
Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasze pełne studium przypadku OptinMonster, aby dowiedzieć się, jak wykorzystaliśmy go do zwiększenia naszych subskrybentów e-maili o 600%.
Najpierw musisz zarejestrować konto OptinMonster. Jest to usługa premium,a ich plany zaczynają się od $9 miesięcznie.
Po zarejestrowaniu się w OptinMonster przejdziesz do Pulpitu nawigacyjnego konta.
Stwórzmy twoją pierwszą kampanię OptinMonster. Kliknij przycisk “Utwórz kampanię”, aby rozpocząć.
Następnie zostaniesz poproszony o wybranie typu optin. Ze względu na ten przewodnik będziemy tworzyć wyskakujący formularz rejestracji lightbox. Poniżej musisz wybrać szablon dla swojej kampanii.
Następnie zostaniesz poproszony o podanie tytułu kampanii i podanie adresu swojej strony internetowej.
Spowoduje to uruchomienie interfejsu OptinMonster builder. Jest to potężny Kreator kampanii typu “przeciągnij i upuść”, w którym możesz zaprojektować swoje formularze optin.
Możesz wskazać i kliknąć, aby edytować dowolny element na ekranie. Możesz również dodawać nowe bloki, aby dodać różne elementy do Optina.
Gdy jesteś zadowolony z projektu, nadszedł czas, aby połączyć kampanię OptinMonster z kontem stałego kontaktu.
Przejdź do zakładki “integracje” z górnego menu, a następnie kliknij przycisk “Dodaj nową integrację”.
Następnie musisz wybrać Constant Contact jako “dostawcę usług e-mail”, a następnie kliknąć przycisk “Zarejestruj się za pomocą stałego kontaktu”.
Spowoduje to wyświetlenie okienka, w którym musisz kliknąć przycisk “Zezwalaj”.
Przełącz się z powrotem na OptinMonster i podaj nazwę tego połączenia. Następnie kliknij przycisk “Połącz ze stałym kontaktem”.
OptinMonster pobierze teraz dane Twojego konta stałego kontaktu. Musisz wybrać listę e-mail utworzoną dla biuletynu.
Teraz przyjrzymy się zasadom wyświetlania Twojej kampanii. Reguły wyświetlania pozwalają wybrać, kiedy i gdzie ma być wyświetlana kampania.
Domyślnie OptinMonster wyświetli wyskakujące okienko każdemu użytkownikowi po 5 sekundach. Wyskakujące okienko pojawi się tylko przy pierwszym przeglądzie strony i nie będzie ponownie przeszkadzać użytkownikom podczas tej samej sesji.
Następnie musisz przejść do zakładki Publikuj i zmienić status kampanii na aktywny. Następnie nie zapomnij kliknąć przycisku “Zapisz”, aby zapisać wszystkie ustawienia kampanii.
Twoja kampania OptinMonster jest już gotowa, dodajmy ją do twojej witryny WordPress.
Najpierw musisz zainstalować i aktywować bezpłatną wtyczkę OptinMonster na swojej stronie. Ta wtyczka działa jako łącznik między witryną WordPress a OptinMonster.
Po aktywacji musisz kliknąć pozycję menu OptinMonster na pasku bocznym administratora WordPress. Na następnym ekranie kliknij przycisk “Połącz swoje konto”, aby kontynuować.
Następnie zostaniesz poproszony o wprowadzenie klucza API OptinMonster. Informacje te można znaleźć pod swoim kontem na stronie OptinMonster.
Po wprowadzeniu klucza API kliknij przycisk “Połącz się z OptinMonster”. Wtyczka połączy teraz Twoją stronę z OptinMonster.
Następnie musisz przejść do zakładki “kampanie”. Tutaj pojawią się wszystkie Twoje kampanie OptinMonster. Jeśli nie widzisz tu żadnych kampanii, kliknij przycisk “Odśwież kampanie”.
Teraz musisz kliknąć na “Go Live” NA ŻYWO poniżej kampanii, którą właśnie utworzyłeś. Następnie możesz odwiedzić swoją witrynę w nowej karcie przeglądarki Incognito, aby wyświetlić wyskakujące okienko rejestracji do newslettera w akcji.
OptinMonster jest niezwykle potężnym narzędziem, aby szybko uzyskać więcej subskrybentów na swojej stronie internetowej.
Poniżej znajduje się kilka innych typów kampanii, które możesz utworzyć za pomocą OptinMonster.
- Formularz rejestracji slide-in scroll box
- Lepki pływający formularz rejestracyjny stopki
- Wyzwalanie FOMO za pomocą formularza rejestracyjnego odliczającego czas
- Zakręć, aby wygrać gamified wheel, aby zwiększyć liczbę rejestracji
Po dodaniu formularzy subskrypcji newslettera do swojej witryny stopniowo zaczniesz otrzymywać subskrybentów. Po otrzymaniu początkowego powitalnego e-maila ci nowi subskrybenci będą czekać, aby zobaczyć, co im wyślesz.
Jesteś teraz gotowy, aby rozpocząć wysyłanie wiadomości e-mail z biuletynem.
Stwórzmy twoją pierwszą kampanię e-mailową.
Wspaniałą rzeczą w korzystaniu z Constant Contact jest to, że jest wyposażony w niezwykle łatwy w użyciu kreator wiadomości e-mail z mnóstwem pięknych szablonów.
Tworzenie kampanii i wysyłanie e-maili do newslettera jest dość łatwe. Wystarczy zalogować się na konto stałego kontaktu i kliknąć menu kampanii u góry.
Strona kampanie zawiera listę wszystkich obecnych, przeszłych i zautomatyzowanych kampanii e-mailowych. Kliknij przycisk Utwórz, aby rozpocząć nową wiadomość e-mail.
Zostaniesz poproszony o wybranie typu kampanii. Kliknij, aby wybrać typ kampanii “e-mail” i kontynuować.
Następnie musisz wybrać szablon wiadomości e-mail do biuletynu. Constant Contact zawiera kilka gotowych szablonów dla różnych branż, kampanii i typów wiadomości e-mail.
Wszystkie te szablony wiadomości e-mail są w pełni konfigurowalne i możesz dodać własne logo i obrazy, aby je dostosować. Po edycji i zapisaniu szablonu będziesz mógł go wykorzystać w przyszłych kampaniach.
Zalecamy rozpoczęcie od prostego szablonu Newslettera i dostosowanie go do własnego logo marki.
Wystarczy kliknąć na szablon, aby wybrać go do newslettera e-mail. Constant Contact załaduje następnie Kreator wiadomości e-mail z wybranym szablonem.
Jest to ten sam Kreator wiadomości e-mail, którego użyłeś do utworzenia wiadomości powitalnej. Możesz dodać logo marki, wskaż i kliknij, aby dodać tekst, link i obrazy.
Dodawanie postów na blogu do newslettera e-mail
Możesz także pobrać i dodać swoje posty na blogu WordPress do newslettera. Kliknij przycisk “Więcej” w lewej kolumnie, a następnie przeciągnij i upuść blok “Czytaj więcej” na swój adres e-mail.
Następnie musisz kliknąć blok “Czytaj więcej”, aby go edytować. Spowoduje to wyświetlenie okienka, w którym musisz wprowadzić link do postu na blogu, który chcesz dodać.
Kliknij przycisk Podgląd, aby pobrać polecany obraz i opis artykułu, a następnie kliknij przycisk Wstaw. Powtórz proces, aby dodać więcej postów na blogu w razie potrzeby.
Gdy będziesz zadowolony z wyglądu i treści wiadomości e-mail, kliknij przycisk “Kontynuuj”, aby przejść do przodu.
Na następnym ekranie najpierw musisz wybrać adres e-mail, który chcesz wysłać tę wiadomość. Następnie przejrzyj inne ustawienia poczty e-mail na stronie.
Na koniec musisz wybrać, czy chcesz wysłać tę wiadomość e-mail od razu, czy zaplanować jej wysłanie później.
Zalecamy wysyłanie wiadomości e-mail zgodnie z ustalonym harmonogramem. Pomaga to użytkownikom przewidywać nadejście wiadomości e-mail i ustawia oczekiwania. Aby uzyskać więcej informacji na ten temat, zobacz ten przewodnik dotyczący wyboru najlepszego czasu na wysyłanie wiadomości e-mail z biuletynem.
Kliknij przycisk Harmonogram W prawym górnym rogu ekranu, aby zapisać swój e-mail.
To wszystko, udało Ci się utworzyć swój pierwszy e-mail z biuletynem i zaplanować jego wysłanie.
Potrzebujesz pomocy w pisaniu skutecznych wiadomości e-mail z newsletterem? Zobacz te wskazówki dotyczące pisania skutecznych biuletynów e-mail.
Punkt 6. Wskazówki, aby uzyskać więcej subskrybentów e-maili
W 2018 roku liczba globalnych użytkowników poczty elektronicznej wyniosła 3,8 mld użytkowników.
W innym badaniu 48% uczestników powiedziało, że chcieliby otrzymywać aktualizacje e-mail od swoich ulubionych marek.
Oznacza to, że użytkownicy wolą otrzymywać e-maile od swoich ulubionych firm. Pozostaje tylko pytanie, jak skłonić ich do subskrypcji newslettera?
Na szczęście E-mail marketing istnieje od bardzo dawna. Eksperci regularnie eksperymentują, udostępniają i znajdują nowe sposoby powiększania swoich list e-mail.
Tutaj podzielimy się naszymi własnymi wskazówkami, które są przetestowane i sprawdzone.
1. Użyj wielu formularzy rejestracji
Wielu początkujących po prostu dodać jeden formularz zapisu do newslettera na swojej stronie internetowej i zapomnieć o tym. Dodaj wiele formularzy rejestracji do swojej witryny, korzystając z różnych miejsc docelowych.
Musisz jednak uważać, aby nie zniszczyć doświadczenia użytkownika za pomocą agresywnych monitów o rejestrację.
Na przykład na powyższym zrzucie ekranu drugi monit pojawia się tylko wtedy, gdy użytkownik przewinie się w dół, a pierwszy formularz rejestracji nie jest już widoczny.
Social Media Examiner wykorzystuje wiele formularzy rejestracyjnych i strategii kreatywnych, które pomogły im uzyskać subskrybentów e-maili 250,000 (studium przypadku).
Eksperymentuj z różnymi formami i miejscami, aby dowiedzieć się, co daje najlepsze wyniki.
2. Użyj magnesów ołowianych, aby uchwycić więcej abonentów
Magnesy ołowiane są specjalne oferty wykorzystywane jako zachęta do przyłączenia się do newslettera e-mail. Te oferty specjalne mogą być ekskluzywnym pobraniem, ebookiem, pomocnym zasobem, kuponem rabatowym itp.
Magnesy ołowiane działają bardzo dobrze, ponieważ oferują użytkownikom natychmiastową satysfakcję i wartość do wykonywania czynności.
Możesz zobaczyć żywy przykład magnesów ołowianych tuż poniżej tego artykułu, gdzie oferujemy użytkownikom bezpłatne pobieranie naszego najlepszego zestawu narzędzi WordPress jako zachętę.
3. Oferuj Ulepszenia Treści
Podobnie jak magnesy ołowiane, ulepszenia zawartości oferują użytkownikom dodatkową zawartość lub zawartość bonusową, którą mogą pobrać po zapisaniu się do newslettera.
Możesz łatwo dodać aktualizacje zawartości do istniejącej zawartości. Może to być Lista kontrolna, plik PDF do pobrania artykułu, studium przypadku, raport z badań i inne.
Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik na temat dodawania ulepszeń treści w WordPress.
4. Użyj mediów społecznościowych, aby powiększyć swoją listę e-mailową
Twoja strona internetowa nie jest jedynym miejscem, aby promować swój biuletyn i znaleźć nowych subskrybentów. Platformy mediów społecznościowych mogą być kolejnym miejscem do konwertowania obserwujących na subskrybentów poczty e-mail.
Aby uzyskać szczegółowe wskazówki, zobacz nasz przewodnik na temat korzystania z mediów społecznościowych, aby powiększyć swoją listę e-mailową
5. Korzystanie z upominków, aby powiększyć swoją listę e-mailową
Wirusowe prezenty są jednym z najszybszych sposobów na zbudowanie listy e-mail. Pomagają one przekształcić odwiedzających witrynę w ambasadorów marki. W rezultacie uzyskujesz większy ruch w witrynie, subskrybentów e-maili i zaangażowanie w media społecznościowe szybciej bez kupowania płatnych reklam!
Zalecamy korzystanie z RafflePress, ponieważ jest to najlepsza wtyczka do prezentów WordPress.
Możesz użyć prezentów, aby dodać wiele działań, aby nie tylko powiększyć swoją listę e-mailową, ale także zwiększyć liczbę obserwowanych osób i ruch społeczny.
6. Tworzenie stron docelowych o wysokiej konwersji
Wreszcie, utworzenie strony docelowej o wysokiej konwersji może znacznie zwiększyć konwersje. Dzieje się tak dlatego, że strony docelowe są ukierunkowane na określone przypadki użycia.
Możesz utworzyć stronę docelową do rejestracji webinarów, magnesów ołowianych, ołowianych formularzy itp.
Zalecamy korzystanie z SeedProd, ponieważ jest to najlepsza wtyczka do strony docelowej WordPress i jest używana przez ponad 1 milion stron internetowych.
Bezproblemowo integruje się ze wszystkimi popularnymi usługami e-mail marketingu i można go używać do tworzenia dowolnego rodzaju strony docelowej bez pisania kodu.
Potrzebujesz jeszcze więcej wskazówek? Zapoznaj się z poniższymi przewodnikami e-mail marketingu:
- 73 sprawdzone wskazówki, aby rozwijać swoją listę e-mail
- Jak zrobić generowanie leadów w WordPress
- 12 wskazówek, jak szybko powiększyć swoją listę e-mailową
Jednym z popularnych powiedzeń wśród marketerów cyfrowych jest to, że”pieniądze są na liście”. Każdy dolar, który wydajesz na e-mail marketing, ma średni zwrot w wysokości 32 dolarów.
Wraz ze wzrostem liczby subskrybentów chcesz odkrywać możliwości zarabiania na biuletynie e-mailowym.
Oto tylko niektóre z najprostszych sposobów zarabiania pieniędzy z biuletynu e-mail.
1. Sprzedaj swoje produkty
Po pierwsze, oczywiście chcesz użyć listy e-mailowej do sprzedaży własnych produktów. Możesz użyć listy e-mail, aby wysłać oferty specjalne i oferty rabatowe wyłącznie dla subskrybentów.
Możesz również przywrócić je do swojej witryny, dodając połączenia do działania, oferując treści tylko dla członków, demo i bezpłatne próbki.
Próbując sprzedawać własne produkty, zachowaj formułę “value value value Pitch” w swoim umyśle.
Zasadniczo sugeruje to, że powinieneś zaoferować trzy razy większą wartość niż twój skok sprzedaży. Większość marketerów zgadza się, że takie e-maile działają lepiej niż te, które są niczym więcej niż zwykłym skokiem sprzedaży.
2. Upsell produkty i usługi
Upselling jest techniką sprzedaży, aby przekonać klientów do zakupu czegoś dodatkowego, jak uaktualnienie lub dodatek. Wraz ze wzrostem listy e-mailowej możesz wysyłać spersonalizowane oferty do istniejących klientów.
Ze względu na wysoce ukierunkowane wiadomości i spersonalizowane oferty, e-maile upsell wydają się działać znacznie lepiej. Może to prowadzić wiele firm do wysyłania więcej takich e-maili.
Musisz pamiętać, że twoje e-maile powinny najpierw oferować wartość, w przeciwnym razie te e-maile wkrótce staną się irytujące.
3. Marketing afiliacyjny
Marketing partnerski to program poleceń, w którym sprzedawca internetowy (reklamodawca) płaci Ci prowizję, gdy użytkownicy kupują swój produkt za pomocą Twojego linku polecającego.
Możesz znaleźć produkty i usługi, które mogą zainteresować użytkowników i dodać linki partnerskie, recenzje i kupony w wiadomościach e-mail z biuletynem.
Aby rozpocząć, zobacz nasz przewodnik dla początkujących do marketingu afiliacyjnego.
4. Reklama lub wynajem listy e-mail
Jeśli Twoja lista e-mail szybko rośnie, możesz zarabiać, wynajmując swoją listę e-mail.
Widzisz, wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy z potencjału e-mail marketingu, dopóki nie zdadzą sobie sprawy, że mogą ogromnie korzystać z listy e-mail.
Na szczęście dla ciebie, teraz szukają kogoś, kto może już mieć listę osób zainteresowanych konkretnymi produktami, usługami lub branżą.
Możesz podejść do takich reklamodawców bezpośrednio lub znaleźć brokerów list e-mail, takich jak Info USA, List Giant lub Lista mailingowa Direct.
W 2012 roku 90% wszystkich e-maili było spamem. Liczba ta została zmniejszona do 58% do końca 2018 roku.
Główną przyczyną tego spadku były ulepszone technologie wykrywania i zapobiegania spamowi stosowane przez narzędzia e-mail marketingu.
To świetna wiadomość dla wszystkich użytkowników i firm. Jednak technologie wykrywania spamu oparte na sztucznej inteligencji są dość wrażliwe i mogą niesłusznie oznaczać wiadomości e-mail jako spam.
Oto najczęstsze powody, dla których wiadomości e-mail z biuletynem kończą się spamem:
1. Nie użyłeś podwójnego opt-in
Zasadniczo wszystkie usługi e-mail marketingu, w tym stały kontakt, wymagają zgody użytkowników na wysyłanie im wiadomości e-mail. Odbywa się to przez użytkownika weryfikującego swój adres e-mail po rejestracji.
Umożliwiają one jednak również ręczne dodawanie adresów e-mail. Jeśli niewłaściwie wykorzystasz tę funkcję i dodasz adresy e-mail z losowych źródeł, Twoje wiadomości trafią do spamu.
2. Adres e-mail nadawcy został użyty do spamu
Jeśli twój adres e-mail nadawcy został użyty do wysyłania spamu lub złośliwego oprogramowania, Twoje kampanie e-mailowe z tym samym adresem nadawcy zakończą się spamem. Dlatego musisz uzyskać biznesowy adres e-mail, aby zapewnić wysoką jakość wysyłania wiadomości e-mail z biuletynem.
3. Mylące tematy
Mylące tematy wiadomości e-mail są irytujące i ze względu na to, że wielu użytkowników zgłasza takie wiadomości e-mail, algorytmy spamu mogą teraz zidentyfikować wiele takich linii i oznaczyć je spamem.
Poniżej znajduje się kilka przykładów typowych mylących tematów.
- Pilne: Zaktualizuj swoje dane
- Dziękujemy za zamówienie!
- Wygrałeś nagrodę
Potrzebujesz dobrych przykładów? Zobacz te 160 + doskonałe tematy wiadomości e-mail, aby uzyskać inspirację.
4. Twój e-mail musi zawierać dokładne informacje
Przepisy Antyspamowe w wielu krajach wymagają od nadawcy podania dokładnego adresu (adresu e-mail nadawcy), pełnego adresu fizycznego i łącza anulowania subskrypcji w wiadomości e-mail.
Jeśli którekolwiek z nich brakuje w wiadomości e-mail z biuletynem, najprawdopodobniej skończyłoby się to spamem.
Zasadniczo musisz przestrzegać zasad i wytycznych dostarczonych przez oprogramowanie do marketingu e-mailowego, a będziesz w stanie uniknąć folderu spamu.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci nauczyć się łatwo tworzyć biuletyn e-mail. Możesz również zobaczyć nasz artykuł na temat dodawania powiadomień web push, aby połączyć się z odwiedzającymi po opuszczeniu Twojej witryny. Działa to świetnie wraz z biuletynami e-mailowymi.
Jeśli jesteś zainteresowany, możesz również skorzystać z naszego pomocnego przewodnika, w jaki sposób uzyskać bezpłatny wirtualny numer telefonu dla swojej małej firmy.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.