W artykule:
Jeśli jesteś taki jak ja, znasz współczynnik odrzuceń swojej witryny od góry głowy, ponieważ masz Google Analytics zawsze otwarte w innej karcie. Przybij sobie piątkę, gdy spadnie współczynnik odrzuceń, ale z każdym wzrostem szukasz sposobów na zwiększenie zaangażowania użytkowników. Oto myśl: próbowałeś quizów?
Teraz bardziej niż kiedykolwiek jesteśmy łatwo rozpraszani przez ciągłe bodźce, zwłaszcza w Internecie – nasze skrzynki odbiorcze rozświetlają się nowymi e-mailami, wiadomościami 24/7, strumieniowymi filmami i muzyką, zakupami online… co oznacza, że kiedy ktoś wyląduje na twojej stronie, to, co oferujesz, nie jest ich jedynym celem, ta osoba prawdopodobnie ma kilkanaście innych zakładek otwartych w przeglądarce.
Jak więc utrzymać kogoś zaangażowanego w witrynie wystarczająco długo, aby poznać Ciebie i twój produkt lub usługę, zbudować zaufanie i – miejmy nadzieję – dokonać transakcji?
Dzisiaj chcę podzielić się z wami, dlaczego quizy są świetnym narzędziem do angażowania użytkowników i jak skutecznie z nich korzystać, aby utrzymać współczynnik odrzuceń w ryzach.
Zaangażowanie użytkowników według liczb
Zanim zagłębimy się w quizy i jak ich używać w witrynie WordPress, spójrzmy na kilka statystyk dotyczących zaangażowania użytkowników.
Jesteśmy rozproszonym pokoleniem. Staramy się wielozadaniowość zamiast skupiać się na robieniu jednej rzeczy na raz, co ma sens. Kiedy ostatnio usiadłeś i oglądałeś telewizję, Nie używając telefonu, ani nawet nie gotując obiadu w tym samym czasie? Podobnie jak ja, są szanse, że jesteś jednym z 83% dorosłych, którzy używają wielu urządzeń w tym samym czasie.
W dobie, w której coraz trudniej angażować się w kontakt z klientami, jak można to robić skutecznie? Na szczęście istnieje mocne argumenty za wykorzystaniem treści wizualnych.
- Badania bufora wykazały 89% więcej ulubionych, gdy tweety zawierały obrazy i 150% więcej retweetów niż te bez zdjęć.
- W badaniu HubSpot 2016 43% konsumentów chciało więcej treści wideo.
- Cisco prognozuje, że globalny ruch internetowy z filmów będzie stanowił 80% całego ruchu do 2019 roku.
- Hubspot zauważył, że posty na Facebooku ze zdjęciami widzą 2,3 razy więcej zaangażowania niż posty bez zdjęć.
- Barberstock wyjaśnił, że wykorzystanie treści wizualnych wzrosło o 130% od 2015 Do 1026.
- Badanie przeprowadzone przez Xerox wykazało, że kolorowe treści wizualne zwiększyły chęć spożywania treści przez osobę o 80%.
- Badania Buffer wykazały, że artykuły z odpowiednimi wizualizacjami mają o 94% więcej wyświetleń niż te bez nich.
- Kissmetrics zauważył również, że artykuły i prezentacje z treścią wizualną są o 43% bardziej przekonujące niż te z tekstem.
- Zawartość wizualna jest również 40 razy bardziej narażona na udostępnianie w mediach społecznościowych niż jakikolwiek inny rodzaj treści, zgodnie z buforem.
- Bufor zauważył również, że wizualizacje są przetwarzane 600 000 razy szybciej niż tekst.
Samo opublikowanie artykułu lub strony bez wizualizacji nie wystarczy. Jak pokazują statystyki, publikowanie treści wizualnych jest kluczem do zwiększenia zaangażowania użytkowników, a im więcej metod używasz, tym lepiej.
Tworzenie Ciekawych Quizów
Mając na uwadze powyższe statystyki, istnieje kilka ważnych pomysłów do rozważenia podczas tworzenia quizów mających na celu zaangażowanie odwiedzających witrynę:
- Zachowaj pytania krótkie, proste i do rzeczy,
- Używaj zwięzłego, mądrego i jasnego języka,
- Pytania nie powinny być sterylne i powinny być zabawne do czytania,
- Najpierw zadawaj najprostsze pytania lub najbardziej zabawne, a
- Dołącz jak najwięcej obrazów, filmów, kolorów lub innych elementów wizualnych.
Pamiętaj również, aby wybrać platformę quizów, która jest odpowiednia dla Twoich potrzeb. Więcej o tym później.
Wszystkie te wskazówki są dobre i dobre, ale jakie quizy powinieneś stworzyć? To zależy od twoich potrzeb i marki, ale oto kilka przykładów na początek. Obejmują one zarówno praktyczne ankiety, jak i zabawne posty, ale wszystkie są bardziej angażujące niż proste formularze lub zwykły tekst.
Quiz # 1: Badanie Satysfakcji
Obsługa klienta jest ważnym aspektem każdej firmy. Wysyłanie ankiety satysfakcji klienta po tym, jak właśnie pomogłeś Klientowi, jest świetnym miernikiem tego, jak dobrze sobie radzisz.
Często mogą one być nieatrakcyjne dla użytkowników do wypełnienia, ponieważ wiele firm zadaje zbyt wiele pytań i-spójrzmy prawdzie w oczy-odpowiadanie nawet na kilka krótkich pytań jest dość nudne.
To może być powód, dla którego HelpScout odkrył, że na każdego klienta, który narzeka, 26 innych klientów nic nie mówi.
Sugeruje to, że możesz zwiększyć liczbę klientów, którzy odpowiadają na ankietę satysfakcji, jeśli utrzymasz rzeczy krótkie, do rzeczy, proste i szybkie do odpowiedzi.
Oto przykład, który stworzyłem z quizu, który możesz stworzyć, który może pomóc we wszystkich tych obszarach:

Jeśli utworzysz ankietę satysfakcji z mniejszą liczbą pytań i zachowasz krótkie wyjaśnienie wprowadzające i konwersację, bardziej prawdopodobne jest, że ludzie poświęcą czas na odpowiedź.
Na przykład, zamiast pisać standardowy nagłówek, taki jak „Witamy”, możesz użyć czegoś podobnego do „How happy are you?”Następnie, w jednym do trzech zdań, wyjaśnij, czego potrzebujesz od użytkownika.
Nie trzymaj się standardowego wprowadzenia, które wszyscy słyszeliśmy w kółko, takiego jak ” poświęć kilka chwil, aby odpowiedzieć na kilka pytań. Szanujemy Twoją opinię.”Zamiast tego możesz spróbować czegoś podobnego do powyższego obrazu.
Oto przykład, w jaki sposób możesz zachować zwięzłość pytań i wykorzystać jak najwięcej elementów wizualnych:

W tym przykładzie jest tylko jedno pytanie, a użytkownik może wybrać emoji i kliknąć przycisk, aby przesłać ankietę.
Jeśli potrzebujesz więcej informacji zwrotnych, możesz dodać więcej pytań, ale możesz użyć tego przykładu do inspiracji, jak je stworzyć.
Quiz # 2: Badania Rynku
Często zdarza się, że firmy tworzą formularz, który użytkownicy mogą wypełniać, aby zbierać dane do badań rynkowych, ale zdobycie wystarczającej liczby użytkowników może być trudne.
Możesz ułatwić badanie rynku, tworząc równie stylowy i wciągający quiz, ale także zachęcić więcej osób do uczestnictwa.
VirtualIncentives podało również, że 56% konsumentów stwierdziło, że otrzymanie zachęty zwiększy ich uwagę na markę.
Możesz zaoferować zniżkę, darmowy prezent lub udział w losowaniu dla swojej firmy. Doświadczenie użytkownika może być również nudne, takie jak Poniższy przykład:

Dodanie interaktywnego elementu, takiego jak internetowa zdrapka, to zabawny i zabawny sposób na zachęcenie użytkowników i zwiększenie zaangażowania.
Quiz # 3: Quiz Post
Publikowanie postów WordPress to skuteczny sposób na zwiększenie ruchu na twojej stronie z odpowiednią treścią.
Badania Hubspot sugerują również, że jest to skuteczna strategia:
- Jeden na 10 postów na blogu zwiększył organiczny ruch w wyszukiwaniu w czasie
- Te posty na blogu zawierają 10% wszystkich postów na blogu i generują 38% ogólnego ruchu
- 47% kupujących obejrzało od trzech do pięciu treści przed nawiązaniem kontaktu z obsługą klienta
- Firmy, które opublikowały 16 + postów miesięcznie, miały około 3,5 razy większy ruch niż firmy, które publikowały tylko od zera do czterech razy w miesiącu
- Firmy, które publikowały 16 + razy miesięcznie, otrzymały około 4,5 razy więcej potencjalnych klientów niż te, które publikowały od 0 do 4 miesięcznych postów
Publikowanie postów może pomóc w uzyskaniu ruchu i potencjalnych klientów, ale zaangażowanie czytelników może być trudne. Jak wspomniano wcześniej, dodanie odpowiedniej treści wizualnej może pomóc.
Wielu właścicieli witryn już skacze na ten Moda. Według LinkedIn 40,5% ankietowanych twórców treści zawierało wizualizacje w 90-100% przypadków w 2015 roku. W 2016 r.liczba ta wzrosła o 30%, ponieważ 53% twórców treści wykorzystało wizualizacje w większości swoich postów.
Oprócz zdjęć, infografik i filmów Możesz również spróbować napisać quiz do posta. Zamiast tekstu jako Gwiazdy, możesz skupić większość uwagi na zabawnym i wciągającym quizie z krótkim wyjaśnieniem zachęcającym użytkowników do jego wzięcia.
Na przykład, sprawdź nasz quiz post: Czy jesteś programistą lub Wdrożeniowcem WordPress?
Quiz # 4: Zaawansowane Generowanie Leadów
Jeśli jesteś programistą WordPress, który pracuje lub tworzy witryny dla klientów, prawdopodobnie odkryłeś, że są świetni klienci, a także Straszni. Od klientów, którzy kłócą się z Tobą na każdym kroku, prawie nie komunikują się z Tobą w ogóle lub pomijają cię, gdy płatność jest należna, znalezienie odpowiednich klientów może być trudne.
Generowanie leadów może być również trudne, ponieważ często istnieje wiele długich połączeń z potencjalnymi klientami zaangażowanymi, aby zapewnić im, że jesteś odpowiedni dla projektu.
Skutecznym sposobem na znalezienie klientów, z którymi chciałbyś współpracować, jest oferowanie jak największej ilości informacji na swojej stronie internetowej, a także oferowanie quizu, z którego mogą skorzystać. Według HubSpot, tylko 29% ludzi są skłonni do rozmowy z osobą sprzedaży i 62% wolą znaleźć potrzebne informacje na własną rękę.
Tworzenie zabawnego quizu może pomóc zmniejszyć szanse potencjalnego klienta na opuszczenie Twojej witryny bez skontaktowania się z tobą, zwłaszcza, że może skontaktować się z Tobą za pośrednictwem zabawnego quizu, a nie Nudnego formularza. Quiz może być wielozadaniowy: pozbądź się klientów, z którymi trudno byłoby pracować, dostarcz więcej informacji o swoich usługach, działaj jako formularz kontaktowy, a także skróć czas potrzebny na przekonanie klienta do współpracy.
Oto kilka przykładów tego, co możesz uwzględnić w quizie generującym leady:
- Zacznij od pytań, na które łatwo odpowiedzieć, ponieważ są zabawne, ale również służą celowi. Na przykład możesz zapytać, jak użytkownik czuje się w WordPress, aby ocenić, ile Pomocy może potrzebować. Możesz również dać głupie odpowiedzi od „chcę wyrwać włosy” lub ” para wychodzi z moich uszu „do” jedenaście kciuków w górę „lub” jestem tak automagiczny, że praktycznie jestem czarodziejem.”
- Sformułuj swoje pytania, aby uwzględnić oferowane przez Ciebie usługi. Na przykład ” jakiego rodzaju zarządzanej konserwacji WordPress potrzebujesz od nas?”następnie Opcje dotyczące bezpieczeństwa, aktualizacji i tym podobnych.
- Potajemnie określ, jak dobrze będziesz pracować z klientem, zadając pytania skupione wokół punktów bólu. Na przykład, aby dowiedzieć się, ile komunikacji można oczekiwać od klienta, możesz zapytać o coś podobnego do „moim celem jest umiejętność pracy…” z możliwymi odpowiedziami, w tym „odosobniony od wszystkiego i wszystkich”, „w każdej chwili na jawie”, „z ludźmi wspierającymi” i „bez szarpnięć.”
- Możesz oprawić temat quizu, aby był pomocny dla klienta, na przykład tworząc jeden o nazwie ” jakiego rodzaju programisty WordPress potrzebujesz?”Wyniki mogą być czymś w rodzaju „dedykowanego programisty” z informacją, że jesteś tym, kogo potrzebują do swojego projektu.
- Dodaj jak najwięcej treści wizualnych, ale zachowaj je odpowiednio.
Oto przykład tego, jak mogą wyglądać Twoje pytania quizowe:

Narzędzia do tworzenia quizów
Oto narzędzia, których możesz użyć w swojej witrynie WordPress do tworzenia zaawansowanych quizów w celu zwiększenia ruchu lub wskaźnika odpowiedzi, generowania potencjalnych klientów i poprawy ogólnego zaangażowania użytkowników.
-
Ankieta Anyplace
Ankieta Anyplace to generator quizów, który może tworzyć pytania zawierające obrazy, filmy, gify, emotikony, oceny gwiazd, pola tekstowe i inne. Ma łatwy proces konfiguracji.
Możesz również dostosować elementy quizu od pytań po kolor tła i tekstu.
Ankieta Anyplace została również wykorzystana w powyższych przykładach do badań satysfakcji, badań rynku i zaawansowanych badań generowania leadów.
-
Polldaddy
PollDaddy został stworzony przez Automattic, tę samą firmę za WordPress.com. ma wbudowaną obsługę WordPress i przyjazny dla użytkownika edytor.
Możesz także dołączać zdjęcia i filmy, a także treści z YouTube, Flickr, Google Maps i innych. Ma również możliwość tworzenia ankiet w dowolnym języku, a także możesz udostępniać wyniki odwiedzającym i pracownikom.
-
Typeform
Dzięki Typeform możesz tworzyć quizy z tekstem, obrazami, gifami i ocenami, ale możesz także wykonywać znacznie bardziej zaawansowane funkcje, takie jak akceptowanie płatności. Ma prosty edytor, który jest łatwy w użyciu.
Jest to również to, czego użyliśmy w powyższym przykładzie quizu i naszym quizie po: Czy jesteś programistą lub Wdrożeniowcem WordPress?
-
SurveyMonkey
Za pomocą SurveyMonkey możesz utworzyć ankietę zawierającą ponad 15 rodzajów pytań, a także włączyć funkcje współpracy i zintegrować ją z MailChimp, Eventbrite i innymi. Zawiera również narzędzia do analizy gromadzonych danych.
Wrapping Up
Teraz masz narzędzia i szczegóły, których potrzebujesz, aby zaangażować odwiedzających i klientów za pomocą quizów w ramach strategii wizualnej treści.
Jeśli nie jesteś pewien, jaki rodzaj quizu stworzyć, rozpocznij burzę mózgów, rozważając zainteresowania odwiedzających i punkty bólu, w których możesz udzielić odpowiedzi.
Tagi: