Pop-upy mogą być irytujące … i czasami kuszące jest porzucenie strony, ponieważ mieli czelność rzucić Ci ją w twarz. Ale (i to jest duże ale), pomimo ich złej reputacji, nadal mogą pracować. Gdy wykorzystywane poprawnie, pop-upy mają potencjał, aby sprzedaż i numery abonentów szybować. Oto jak:

Straciłem rachubę, ile razy robiłem internetowy odpowiednik zakupów okiennych (screen shopping?!) tylko po to, żeby wyskoczył znikąd i powiedział mi, że jest wyprzedaż. Przez większość czasu, nie mam pojęcia, gdyby nie pop-up – i jestem frajerem na targu.

Aby pop-upy były skuteczne, muszą być starannie zaplanowane i prawidłowo zarządzane.

Musisz stąpać po cienkiej linii między odpowiednim a irytującym-ostatnią rzeczą, którą chcesz, jest odstraszanie ludzi.

Na szczęście Hustle jest tutaj, aby pomóc.

Dzięki tej darmowej, przekształcającej klientów, produkującej pop-up rakiety w kieszeni, pop-upy będą twoją nową tajną bronią.

Ale zanim przejdziemy do tego, jak wykorzystać moc tej małej wtyczki, porozmawiajmy o tym, dlaczego pop-upy muszą być częścią strategii marketingowej.

Dlaczego Warto Korzystać Z Wyskakujących Okienek?

Wyskakujące okienka mogą ostrzegać odwiedzających o ważnych wiadomościach lub ekscytujących ofertach, zbierać informacje o liście mailingowej lub kierować ludzi do kanałów mediów społecznościowych. Kiedy zrobione dobrze, mają również potencjał, aby nawrócić się jak szalony!

Według Freemiusa średni wskaźnik porzucania koszyka wynosi 69%, co oznacza, że ponad dwie trzecie klientów lubi niektóre z Twoich produktów,ale nie kończy się kasą.

Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż, pop-upy mogą pomóc skusić odwiedzającego do uszczelnienia transakcji z bezczelnym kuponem lub nową ofertą.

Hubspot odkrył, że 55% ludzi spędza mniej niż 15 sekund na twojej stronie; więc nie masz dużo czasu, aby wywrzeć wpływ. Musisz uderzyć je wszystkim, co masz, a wyskakujące okienko może być właściwą metodą dostawy.

Dane z 2 miliardów pop-upów analizowanych przez Sumo wykazały średni współczynnik konwersji na poziomie 3%, przy czym 10% najlepszych pop-upów średnio wynosi ponad 9%…z pewnością nie są to liczby, z których należy się wyśmiewać.

Man with his feet on text browsing a website
Tylko 15 sekund, by przyciągnąć ich uwagę? Zegar tyka…

Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest rozwój imperium mailingowego, czy szybka sprzedaż ostatnich zapasów przed nowym sezonem, pop-upy to cała Aleja marketingu, którą możesz zbadać bez konieczności wydawania ani grosza. Może Czas się zanurzyć!

Jak Nie Pop-Up

Niektóre witryny mają to dobrze, podczas gdy niektóre witryny muszą wrócić do deski kreślarskiej.

Mamy obszerny przewodnik po tworzeniu zabójczego pop-upu, ale postanowiłem trochę wścibski przy niektórych rzeczywistych przykładach.

Te, które napotkałem, pozostawiały wiele do życzenia.

Jedna ze znanych witryn pizza takeout przywitała mnie wyskakującym okienkiem, a potem zanim zdążyłam kliknąć, rzuciłam kolejną na wierzch.

To potwierdziło mi, że istnieje bezpośrednia korelacja między liczbą wyskakujących okienek a poziomem rage…in ta druga sprawa to zdecydowanie tłum.

Showing more than one pop-up appearing on the screen at once
To dramatyczna rekonstrukcja, by chronić tożsamość sieci pizzerii.

Niektóre strony robią nawet odważny ruch, uderzając cię wpisem-pop-up z prośbą o zapisanie się na ich listę mailingową – przynajmniej kup mi drinka, zanim zaczniesz próbować wziąć moje dane.

Naprawdę musisz być ostrożny z tego rodzaju taktyką, w przeciwnym razie przegonisz gościa, zanim w ogóle będzie miał okazję się rozejrzeć.

Czy wiesz, że Google faktycznie penalizuje witryny, które używają “natrętnych” wyskakujących okienek na urządzeniach mobilnych? Witryny, które mają przejrzyste, dostępne, przyjazne dla urządzeń mobilnych projekty, plasują się wyżej, podczas gdy te z wyskakującymi okienkami mogą zniszczyć twoje wysiłki SEO.

Jeśli pojawi się wyskakujące okienko, gdy tylko ktoś kliknie Twoją stronę, może łatwo kliknąć Wstecz z frustracji-to mówi Google, że podali odwiedzającemu zły wynik, a tym samym obniża Twój ranking o jeden lub dwa. Przeczytaj o zmianach w Regulaminie tutaj na ich blogu.

OH, i zapomnij o używaniu interstitials (wyskakujące okienka na całej stronie, które blokują cały ekran, zanim Strona jeszcze się załaduje)-chyba że chcesz, aby współczynnik odrzuceń gwałtownie wzrósł, a odwiedzający Cię nienawidził.

Jeśli chcesz korzystać z wyskakujących okienek na urządzeniach mobilnych, upewnij się, że nie atakują całego ekranu, nie pojawiają się przy wejściu i są serwowane tylko w odpowiednim czasie.

Wyskakujące okienka, które mają konkretne wezwanie do działania, takie jak “Polub naszą stronę na Facebooku”, mogą również być denerwujące, zwłaszcza jeśli już polubiłeś tę stronę.

Powtarzające się wiadomości, takie jak ten, mogą łatwo frustrować kogoś, kto regularnie odwiedza Twoją witrynę. Jeśli masz zamiar wybrać konkretną wiadomość zamiast reklamować jednorazową sprzedaż lub wydarzenie, upewnij się, że przynajmniej dajesz odwiedzającym szansę, aby zrezygnować z oglądania go ponownie.

W tym miejscu musisz użyć dobrej wtyczki pop-up, ponieważ czas ma kluczowe znaczenie. Musisz pomyśleć o wiadomościach, które wysyłasz i o odpowiednim czasie, aby je wysłać.

Jeśli okaże się, że nie są one dla Ciebie, istnieje mnóstwo innych dróg marketingowych, które możesz zbadać.

Dobre Rzeczy Przychodzą Do Tych, Którzy Zgiełkują

Hustle superhero throwing some disco moves
On ma ruchy, aby poprawić konwersje

Pozwól, że otworzę twoje oczy na świat, w którym tworzenie pop-upów nie musi być obowiązkiem.

Hustle może pomóc Ci skomponować przyciągające wzrok wyskakujące okienka, aby upewnić się, że odwiedzający widzi dokładnie to, czego potrzebujesz, aby zobaczyć – i możesz zarządzać tym, jak działają w najdrobniejszych szczegółach.

Wiemy, że czasami, gdy istnieje wiele menu i opcji dostosowywania, łatwo może być przytłoczony.

Nie z Hustle.

Nie tylko Hustle live within ze zwykłym eleganckim i przyjaznym dla użytkownika interfejsem, który można znaleźć we wszystkich naszych wtyczkach, ale niekończące się opcje, aby upewnić się, że Twoje wyskakujące okienka wyglądają i zachowują się dokładnie tak, jak chcesz, aby były marzeniem.

Spraw, Aby Twoja Strona Pop Z Hustle

Pozwól, że poprowadzę Cię przez tworzenie prostego wyskakującego okienka…

Hustle ma własne menu na pulpicie nawigacyjnym, a także własny blok Gutenberga. Jest chciwy.

Hustle dashboard showing the number of active modules and conversions
Dobrze wyglądasz, Hustle.

On będzie śledzić swoje nawrócenia bez zerwania potu.

Showing conversion rate, total conversions and most conversions on the Hustle dashboard
Po prostu poczekaj, aż konwersje zaczną się pojawiać.

Dzięki Hustle możesz tworzyć nie tylko wyskakujące okienka, ale także slajdy, osadzenia i podpowiedzi dotyczące udostępniania społecznościowego.

First screen of creating a Hustle module, selecting a pop-up
Wybory, wybory…

Możesz utworzyć do trzech każdego typu za pomocą darmowej wersji Hustle, ale jeśli potrzebujesz więcej, zawsze możesz uaktualnić do Pro dla nieograniczonej liczby.

Jeśli wyskakujące okienko jest właśnie tym, czego potrzebujesz, aby ulepszyć swoją grę marketingową, po prostu kliknij Utwórz w sekcji wyskakującej po lewej stronie pulpitu nawigacyjnego.

Showing the button you need to click to create a pop-up
Wystarczy kliknąć magiczny przycisk.

Następnie możesz wybrać rodzaj wyskakującego okienka, które chcesz utworzyć.

Screen where you can choose the content type - either email or informational
Przejdźmy do opcji e-mail.

Nadaj swojemu pop-upowi imię kick-ass – lub w moim przypadku, praktyczne, funkcjonalne imię.

Entering the name for the pop-up, in this case, email newsletter opt-in
Nie martw się-nikt oprócz Ciebie nie widzi nazwy Twojego modułu.

Zostaniesz teraz przeniesiony na stronę ustawień, gdzie zaczyna się prawdziwa zabawa (brzmi jak sarkazm, ale tak nie jest – tworzenie wyskakujących okienek z Hustle to pestka!)

Możesz teraz dodać tytuł do wyskakującego okienka, a także podtytuł, jeśli masz na to ochotę.

Showing entering the title and subtitle.
Tutaj możesz założyć swój kreatywny kapelusz.

Teraz naprawdę ważne rzeczy-czas wypełnić wyskakujące okienko wiadomością i dodać obraz funkcji, aby przyciągnąć uwagę odwiedzającego.

Demonstration of adding a feature image.
Oto Twoja szansa, aby naprawdę wywrzeć wpływ.

Krótko i słodko-wiem, że trudno w to uwierzyć, ale ludzie nie lubią czytać długich wyskakujących okienek. Aby uzyskać więcej świetnych wskazówek na temat dotarcia do punktu w wyskakujących okienkach, sprawdź ten artykuł od MixBloom.

Możesz wtedy dodać wezwanie do działania i link” nigdy więcej tego nie zobaczysz”, jeśli chcesz. Wszyscy wiemy, że tak należy postąpić.

Adding a call to action or a never see this again link
Zaproś tych gości do działania!

Jeśli tworzysz wyskakujące okienko z dowolnym formularzem zgłoszenia, musisz wybrać pola, które chcesz.

Poproś o zbyt wiele, a możesz zniechęcić ludzi. Nikt nie chce przekazać swojej daty urodzenia, numeru telefonu, a nawet nazwiska, aby dołączyć do listy mailingowej. Twoje intencje mogą być honorowe, ale oni tego nie wiedzą.

Showing email form fields and how you can add new ones
Pamiętaj: mniej znaczy więcej.

Nie zapomnij wysłać miłego powitalnego e-maila do osób, które zapisały się na Twoją listę mailingową.

Showing how you can send a welcome email to a new subscriber
Możesz nawet Mail-merge i wstawić swoje dane!

Zanim się obejrzysz, Twój nowy subskrybent otrzyma od Ciebie swój pierwszy e-mail. Woo hoo!

Welcome email from Hustle using the custom text you can enter
Oczywiście możesz sprawić, że będzie bardziej wytworna niż moja…

Integracja to pestka – wystarczy połączyć aplikacje, do których chcesz wysłać zebrane dane, lub po prostu wyświetlić je w Hustle. I oczywiście możesz zintegrować się z starym, dobrym Forminatorem-on pomoże Ci dostarczyć trochę wysokiej jakości form-age.

Showing the integration section of the setup process
Nigdy nie jest za późno na integrację.

Teraz możesz wystylizować wyskakujące okienko. Istnieje mnóstwo opcji tutaj i można zrobić to tak skomplikowane lub tak proste, jak chcesz.

Wystarczy wybrać z ustawionych palet kolorów lub stworzyć własne. Możesz także wybrać kolor obramowań i cieni, a także bawić się szeregiem innych opcji dostosowywania, aby Twoje wyskakujące okienko było naprawdę wyjątkowe.

Showing the color palette customization options
Kto nie chce używać palety kolorów o nazwie ektoplazma?

Następnie masz ważne zadanie wyboru, kiedy pojawi się wyskakujące okienko. To waha się od pokazywania go tylko na telefonie komórkowym lub komputerze, tylko do ludzi z określonego powiatu, itd itd.

Pamiętaj, aby wybrać strony, na których wyskakujące okienko jest widoczne-zdecydowanie dobry pomysł, jeśli dotyczy tylko określonego obszaru Twojej witryny.

Choosing which conditions will cause your pop-up to display
Wybieraj mądrze – to albo rozwali twój wielki plan, albo go złamie!

Następnie przychodzi wybór spustu.

Istnieją opcje dla każdego z wyzwalaczy, dzięki czemu możesz wybrać, jak długo jest opóźnienie, jak daleko ktoś musi przewijać i tak dalej.

Demonstrating the triggers you can choose for your pop-up
Czas położyć palec na prawym spuście.

Możesz także wybrać animację, więc jeśli chcesz, aby wyskakujące okienko wsuwało się z lewej strony, a następnie z prawej strony, absolutnie możesz.

Jesteś prawie na miejscu – kilka dodatkowych pól, które możesz zaznaczyć, a następnie voila, Twoje wyskakujące okienko jest gotowe do uwolnienia na twojej stronie!

Istnieje tak wiele opcji, że ich odkrywanie może stać się uzależnieniem.

Nie możesz zapomnieć, że z wielką mocą pop-up przychodzi wielka odpowiedzialność-nie zacznij przeciążać witryny wyskakującymi okienkami!

Dobrze wygląda – co jeszcze potrafi Hustle?

Wiedziałeś, że Hustle jest medium?

Wie tylko, kiedy twój gość ma zamiar zrobić biegacza i uruchamia swoją tajną broń.

Ok, może nie jest medium, ale jest zasilany sprytną technologią zwaną exit-intent.

Oznacza to, że za każdym razem, gdy kursor gościa zacznie dryfować w kierunku górnego paska, uderzy go wyskakującym okienkiem, zanim będzie mógł kliknąć przycisk Wstecz lub, co gorsza, zamknąć kartę.

Hej, Gościu … nie wychodź z pustymi rękami!

Trafienie potencjalnego DEZERTERA z kodem kuponu na bezpłatną wysyłkę lub 10% zniżki jest prawdopodobnie najlepszym sposobem na uzyskanie ich, aby pozostali.

Hustle ma również connections…to Google reCAPTCHA. Oznacza to, że ochroni twoją listę mailingową przed tymi brzydkimi botami!

Ma tyle sztuczek w rękawie – naprawdę powinieneś sam to sprawdzić.

Więc na co czekasz? Wspominałem, że Hustle jest za darmo?!

Poczekaj … Zanim Wyjedziesz

Tylko Ty możesz zdecydować, czy wyskakujące okienka są odpowiednie dla Twojej strategii marketingowej.

Zdecydowanie musisz przeprowadzić swoje badania i dokładnie zaplanować – nie po prostu wskakuj i zacznij zalewać odwiedzających irytującymi pudełkami.

Przynajmniej możesz łatwo śledzić ich sukces za pomocą wbudowanych narzędzi Hustle, a jeśli okaże się, że nie są one dla ciebie, to jest całkowicie w porządku.

Szanse są jednak, jeśli używasz ich mądrze, jedynym sposobem jest Twoja marka.

PS: Jeśli chcesz skonfigurować dedykowany adres e-mail dla budynku listy e-mail, sprawdź hosting poczty WPMU DEV, który jest dostępny dla wszystkich członków.

Czy kiedykolwiek korzystałeś z wyskakujących okienek na swojej stronie? Jeśli tak, jaki wpływ miały one na twoje konwersje? Daj nam znać, czy uważasz, że są irytujące lub bezcenne w komentarzach poniżej.
You May Also Like

Jak naprawić nieprawidłowy błąd JSON w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Co powoduje błąd “nieprawidłowa odpowiedź JSON” w WordPress?1. Sprawdź adresy…

Jak zmienić kolor linku w WordPress (poradnik dla początkujących)

W artykule: Dlaczego Linki Są Ważne?Jak dodawać linki w postach i stronach…

Jak naprawić błąd krytyczny w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest błąd krytyczny w WordPress?Co powoduje krytyczny błąd…

Jak zainstalować WordPress lokalnie na komputerze Mac za pomocą MAMP

W artykule: Jak zainstalować MAMP na komputerze MacInstalacja WordPress na komputerze MacWypróbowanie…