W artykule:
- Problem z e-mailami WordPress
- Video Tutorial
- Korzystanie z kont e-mail przez hosta
- Korzystanie z markowego adresu e-mail w WordPress
- Testowanie ustawień SMTP
- Zabezpieczanie Hasła E-Mail
- Rozwiązywanie Problemów Z Pocztą E-Mail WordPress
- Plusy i minusy korzystania z serwerów pocztowych hosta dla wiadomości e – mail WordPress
Masz problemy z odbieraniem lub wysyłaniem wiadomości e-mail z witryny WordPress? Jednym z rozwiązań jest korzystanie z usług poczty e-mail innych firm, takich jak Mailgun. Jednak usługi te będą kosztować dodatkowe pieniądze. W tym artykule pokażemy, jak używać serwera SMTP do wysyłania wiadomości e-mail WordPress.
Problem z e-mailami WordPress
WordPress używa funkcji poczty w PHP do wysyłania wiadomości e-mail. Wielu dostawców hostingu współdzielonego nie ma tej funkcji poprawnie skonfigurowanej lub wyłączyli ją całkowicie, aby uniknąć nadużyć. W obu przypadkach powoduje to, że wiadomości e-mail WordPress nie są dostarczane.
Alternatywnym rozwiązaniem jest użycie usługi e-mail innej firmy do wysyłania wiadomości e-mail. Możesz korzystać z usług takich jak Mailgun, Google Apps for work lub SendGrid.
Będziesz musiał zapłacić za swoje konto, a koszt będzie się różnić w zależności od liczby dodanych użytkowników/kont lub liczby wysyłanych wiadomości e-mail. Zobacz nasz poradnik Jak naprawić WordPress nie wysyłanie e-mail problem.
Co jeśli powiemy ci, że istnieje inna opcja i najprawdopodobniej już za nią płacisz?
Video Tutorial
Jeśli nie podoba Ci się film lub potrzebujesz więcej instrukcji, Kontynuuj czytanie.
Korzystanie z kont e-mail przez hosta
Większość dostawców hostingu WordPress oferuje usługi e-mail dla każdej domeny, którą hostujesz. Oznacza to, że możesz tworzyć konta e-mail z własną nazwą domeny, taką jak yourname@yoursite.com
.
Najpierw musisz utworzyć konto e-mail. Ze względu na ten przykład pokażemy, jak utworzyć konto e-mail w cPanel. Twój dostawca usług hostingowych może korzystać z innego systemu zarządzania kontem, ale podstawowy proces jest taki sam w większości usług hostingowych.
Zaloguj się na swoje konto hostingowe i kliknij konta e-mail w sekcji poczta.
Pokaże Ci prosty formularz, w którym musisz wypełnić informacje wymagane do utworzenia konta e-mail.
Ponieważ będziemy używać tego konta do wysyłania wiadomości e-mail WordPress, zalecamy utworzenie konta e-mail, takiego jak wordpress@example.com. Pamiętaj, aby wymienić example.com z własną nazwą domeny.
Po utworzeniu konta e-mail, jesteś teraz gotowy do korzystania z niego w WordPress. Ale zanim to zrobisz, będziesz potrzebować następujących informacji od dostawcy usług hostingowych.
- Host SMTP dla Twojego adresu e-mail.
- Port SMTP do bezpiecznego logowania.
Możesz sprawdzić sekcję pomocy technicznej na stronie internetowej hosta, aby uzyskać te informacje. Najprawdopodobniej pojawi się artykuł zawierający te informacje. Jeśli go nie znajdziesz, skontaktuj się z obsługą hostingu, aby poprosić o te informacje.
Korzystanie z markowego adresu e-mail w WordPress
Teraz musisz zainstalować i aktywować wtyczkę WP Mail SMTP. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak zainstalować wtyczkę WordPress.
Po aktywacji musisz odwiedzić Ustawienia ” Email aby skonfigurować ustawienia wtyczki.
Najpierw musisz wprowadzić adres e-mail, który właśnie utworzyłeś. Następnie możesz dodać nazwę od, zostanie ona użyta jako nazwa nadawcy.
Jeśli nie dodasz nazwy od, wtyczka użyje domyślnego WordPress.
Następnie musisz wybrać mailer. Śmiało i kliknij opcję „Inne SMTP”, aby ją wybrać.
Następnie musisz zaznaczyć pole obok opcji „ścieżka powrotu”. Ta opcja ustawia ścieżkę powrotu, aby pasowała do adresu e-mail nadawcy. Jeśli zostawisz go niezaznaczonego, odbite wiadomości i potwierdzenia braku dostawy zostaną utracone.
Następnie musisz skonfigurować opcje SMTP.
Najpierw musisz wprowadzić swój host SMTP i port. Informacje te można uzyskać od dostawcy usług hostingowych. Zazwyczaj host SMTP jest mail.yourdomain.com (zastąp yourdomain.com z własną nazwą domeny). Dla portu SMTP powszechnie używany jest Port 465.
Następnie musisz wybrać szyfrowanie. Większość firm hostingowych WordPress obsługuje SSL i TLS. Zalecamy użycie opcji TLS, gdy jest dostępna.
Następnie włącz przełącznik uwierzytelniania i podaj nazwę użytkownika i hasło SMTP. Zwykle Twój adres e-mail jest również nazwą użytkownika SMTP.
Twoje hasło jest przechowywane jako zwykły tekst, który nie jest bezpieczny. Nie martw się, pokażemy Ci, jak zwiększyć bezpieczeństwo w dalszej części tego artykułu.
Nie zapomnij kliknąć przycisku Zapisz Ustawienia, aby zapisać zmiany.
Testowanie ustawień SMTP
Teraz, gdy skonfigurowałeś WP Mail SMTP do wysyłania wiadomości e-mail, przetestujmy, czy wszystko działa dobrze. Na stronie ustawień wtyczki kliknij kartę „Test E-mail”.
Musisz podać adres e-mail, na który chcesz otrzymywać testowy e-mail. Może to być dowolny poprawny adres e-mail, do którego masz dostęp. Następnie kliknij przycisk Wyślij e-mail, aby kontynuować.
WP Mail SMTP wyśle teraz wiadomość e-mail za pomocą ustawień SMTP wprowadzonych wcześniej. Po pomyślnym wysłaniu wiadomości e-mail zobaczysz komunikat o powodzeniu.
Zabezpieczanie Hasła E-Mail
Może być konieczne wprowadzenie hasła do konta e-mail w Ustawieniach SMTP WP MAIL. To hasło jest zwykle przechowywane jako zwykły tekst, który jest niebezpieczny.
Jednak wtyczka zapewnia również opcję zwiększenia bezpieczeństwa. Aby to zrobić, musisz dodać trochę kodu do wp-config.plik php. Jeśli nie robiłeś tego wcześniej, zapoznaj się z naszym przewodnikiem jak edytować wp-config.plik php w WordPress.
Najpierw musisz połączyć się ze swoją witryną za pomocą klienta FTP lub aplikacji menedżera plików w cPanel. Po podłączeniu znajdziesz wp-config.plik php w folderze głównym Twojej witryny.
Możesz edytować ten plik za pomocą dowolnego zwykłego edytora tekstu, takiego jak Notatnik lub TextEdit.
Znajdź wiersz, który mówi „to wszystko, przestań edytować! Szczęśliwego blogowania ” i dodać następujący kod tuż przed nim.
define ('WPMS_ON', true ); define ('WPMS_SMTP_PASS', 'your_password' );
Nie zapomnij zastąpić 'your_password’ swoim rzeczywistym hasłem SMTP. Następnie zapisz i prześlij swój wp-config.plik php z powrotem na serwer.
Możesz teraz odwiedzić obszar administracyjny WordPress i przejść do Ustawienia ” WP Mail SMTP strona. Przewiń w dół do sekcji Opcje SMTP, a zobaczysz, że pole Hasło jest teraz wyłączone.
Rozwiązywanie Problemów Z Pocztą E-Mail WordPress
Najczęstszą przyczyną błędów w wysyłaniu wiadomości e-mail za pomocą SMTP jest nieprawidłowy host lub port SMTP. Upewnij się, że wprowadzasz poprawne ustawienia hosta i portu dostarczone przez dostawcę usług hostingowych.
Upewnij się, że wybrałeś właściwą metodę szyfrowania. Zwykle SSL działa w większości środowisk, ale zalecamy sprawdzenie u hosta, czy wiadomości e-mail nie są dostarczane.
Plusy i minusy korzystania z serwerów pocztowych hosta dla wiadomości e – mail WordPress
Pierwszą i najbardziej oczywistą zaletą jest to, że możesz użyć własnego markowego adresu e-mail do wychodzących wiadomości e-mail w WordPress.
Kolejną zaletą jest to, że już zapłaciłeś za tę usługę podczas rejestracji konta hostingowego. Nie będziesz musiał płacić żadnych dodatkowych pieniędzy za wysyłanie i odbieranie wiadomości e-mail.
Jednak niektórzy dostawcy hostingu WordPress wymuszają ograniczenia dotyczące wychodzących wiadomości e-mail. Dlatego nie zalecamy używania WordPressa do wysyłania wiadomości e-mail z biuletynem.
Innym częstym problemem dostawców hostingu współdzielonego jest to, że ich serwery pocztowe mogą być czasami dość zawodne. Jeśli zauważysz opóźnienia w dostarczaniu wiadomości e-mail, powinieneś rozważyć korzystanie z usług poczty e-mail innych firm, takich jak Google Apps for Work, Mailgun lub SendGrid.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci nauczyć się używać serwera SMTP do wysyłania wiadomości e-mail WordPress. Możesz również zobaczyć naszą listę musi mieć wtyczki WordPress dla firm.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.