Wybór produktów do sprzedaży online

Chcesz zarabiać dodatkowe pieniądze na boku, więc przyjrzałeś się kilku pomysłom na biznes online i zdecydowałeś, że stworzenie sklepu internetowego jest drogą do zrobienia.

Następnym krokiem jest to, gdzie początkujący często mają największe problemy: wybór produktów do sprzedaży w sklepie internetowym.

W tym ostatecznym przewodniku wyjaśnimy, jak łatwo wybrać najlepsze produkty do sprzedaży online, postępując zgodnie z naszym procesem krok po kroku.

Choosing products to sell online

1. Podstawy wyboru produktów do sprzedaży w sklepie Ecommerce

Zanim zaczniesz szukać produktów, które możesz sprzedać, musisz pamiętać o kilku podstawach. Spójrzmy najpierw na niektóre z najważniejszych.

1. Wybór Platformy Ecommerce

Najpierw musisz wybrać platformę, z której chcesz sprzedawać swoje produkty.

Wybór odpowiedniej platformy eCommerce jest ważny, ponieważ wpłynie to na wybór produktów i sposób prowadzenia działalności.

Choosing an eCommerce platform

WooCommerce to najpopularniejsza platforma e-commerce na świecie. Jest łatwy w użyciu i można go używać do sprzedaży wszelkiego rodzaju produktów, akceptując płatności za pomocą wielu bramek płatności. Zobacz nasz przewodnik, jak założyć sklep internetowy, aby rozpocząć korzystanie z WooCommerce.

Jednak WooCommerce nie jest jedyną platformą. Istnieje kilka świetnych alternatyw WooCommerce, które mogą być lepsze dla Ciebie, w zależności od tego, co próbujesz sprzedać.

Jeśli brakuje Ci umiejętności technicznych i chcesz szybszego sposobu na zbudowanie sklepu online, możesz zajrzeć do Shopify. Jest to w pełni hostowane rozwiązanie, które zajmuje się wszystkimi sprawami technicznymi. Haczyk polega na tym, że będziesz płacić trochę więcej, a twoje koszty będą rosły, gdy będziesz robić więcej sprzedaży.

Aby uzyskać porównanie obok siebie, zobacz nasz artykuł na temat Shopify vs WooCommerce z zaletami i wadami obu platform.

2. Wysyłka

Wysyłka ma ogromny wpływ na sukces sklepu eCommerce. Badanie przeprowadzone przez Business Insider wykazało, że wyższe koszty wysyłki są najczęstszą przyczyną wszystkich porzuconych koszyków na zakupy w Internecie.

Shipping costs more cart abandonment

Oczywiście chcesz wybrać produkty, które możesz wysłać po niższych kosztach lub za darmo. Jeśli planujesz sprzedawać tylko produkty cyfrowe (muzyka, wideo, oprogramowanie, ebook itp.), nie musisz się martwić o wysyłkę, ponieważ produkty zostaną pobrane przez klientów online.

3. Inwentaryzacja

Chcesz zarządzać zapasami i utrzymywać zapasy produktów? W tym celu będziesz potrzebował przestrzeni dyskowej i zarządzania zapasami za pośrednictwem oprogramowania eCommerce. Utrzymywanie produktów w magazynie zwiększy twoje koszty działalności.

Z drugiej strony, drop-shipping rozwiązuje ten problem. Możesz wybrać produkty, które są wysyłane bezpośrednio przez producenta lub dostawcę.

4. Cena

Musisz znaleźć produkty, w których możesz zaoferować swoim klientom konkurencyjną cenę. Jeśli produkt, który sprzedajesz, jest droższy niż konkurencja, to oczywiście zniechęciłoby to wielu kupujących po raz pierwszy.

2. Rodzaje produktów, które możesz łatwo sprzedać

Istnieje wiele różnych rodzajów produktów, które możesz sprzedać w swoim sklepie internetowym. Zawęzimy je do dwóch głównych sekcji.

1. Produkty Commoditized

Są to produkty, których każdy potrzebuje i są sprzedawane przez wiele małych i dużych sklepów bez żadnej różnicy w jakości. Na przykład produkty codziennego użytku, takie jak mydło, detergent, płatki zbożowe i inne.

Produkty te są produkowane przez niektóre z największych marek w branży detalicznej i są dostępne powszechnie z niewielką lub żadną różnicą w cenie.

To sprawia, że trudniej jest konkurować z gigantami takimi jak Amazon, Walmart, Target itp. Mogą oferować te produkty po niższych kosztach, bezpłatnej wysyłce i innych korzyściach.

To wyklucza dużą liczbę produktów dla ciebie.

2. Produkty Niszowe

Są to produkty, które są unikalne lub ręcznie wykonane, dostępne w ograniczonych zapasach i od konkretnych dostawców. Pomyśl o domowych mydłach, nowatorskich koszulkach, ceramice, upominkach, oprogramowaniu i niezliczonych innych produktach.

Ponieważ produkty te nie są powszechnie dostępne, dają przewagę konkurencyjną.

Istnieją nawet unikalne platformy, takie jak sklepy Etsy, gdzie można znaleźć małych sprzedawców, którzy tworzą piękne produkty i chcieliby współpracować z innymi sklepami.

Etsy stores

Można również znaleźć dostawców za granicą za pomocą stron internetowych takich jak AliExpress lub Alibaba.com. ci dostawcy mogą tworzyć te produkty niszowe według Twoich specyfikacji i dostarczać je do ciebie.

Produkty niszowe są dostępne w prawie każdej kategorii produktów, jakie można sobie wyobrazić. Znajdziesz mnóstwo unikalnych pomysłów podczas badania produktu.

To prowadzi nas do następnego napiwku.

3. Samodzielne Badanie Produktów

Nie używaj najlepszych przypuszczeń, aby wybrać produkty, które sprzedajesz online. Utwórz kopię zapasową danych, aby wiedzieć, że istnieje zapotrzebowanie na te produkty, a klienci ich szukają.

Pierwszym narzędziem, którego użyjesz do swoich badań, jest Amazon.

Jest to największy na świecie sklep eCommerce z tysiącami produktów. Na szczęście jest to również skarbnica darmowych danych, które można złomować i podejmować decyzje.

Przejrzyj różne kategorie produktów, aby znaleźć najlepsze produkty w każdej kategorii. Zawężaj wyszukiwanie do podkategorii, aby znaleźć ukierunkowane podkategorie produktów.

Załóżmy, że chcesz sprzedawać Zabawki Dla Dzieci, zawęzić wyszukiwanie do bardzo konkretnych kategorii zabawek. Wyklucza to popularne produkty, a podczas filtrowania otrzymujesz bardzo skoncentrowany zestaw produktów.

Narrow down categories to find product data

Przejdź do widoku “Bestsellery”, aby znaleźć najlepsze produkty na Amazon w każdej kategorii.

Sort products by Bestsellers

SEMRush to kolejne świetne narzędzie, którego możesz użyć do zbierania danych od konkurentów lub dowolnego sklepu eCommerce.

SEMRush

Pokazuje, gdzie te sklepy eCommerce zdobywają większość swojego ruchu, które produkty promują za pośrednictwem płatnych reklam, jakie są ich Najczęściej oglądane produkty i nie tylko.

Wyświetla również reklamy produktów konkurencji z Google. Możesz zobaczyć najlepsze reklamy z listą produktów, słowa kluczowe i inne dane.

Oto kilka innych narzędzi, których możesz użyć do zbierania danych o produktach z innych stron internetowych.

  • Ahrefs-potężne narzędzie do badania konkurencji, które pokaże, co jest popularne na stronach internetowych konkurencji.
  • AdPlexity-popularne narzędzie do badań e-commerce, które pomaga zbierać dane e-commerce z całej sieci, od konkurencji lub dowolnej innej strony internetowej.
  • AmazeOwl – jest to narzędzie do wyszukiwania produktów Amazon dostępne jako bezpłatna aplikacja komputerowa.

4. Użyj Personas klienta, aby znaleźć pomysły na produkty

Using customer personas to find products

Persona klienta to fikcyjny profil idealnego klienta, którego chcesz kierować. Tworzysz ten profil, odpowiadając na proste pytania dotyczące idealnego kupującego.

To jest twoja grupa docelowa, a personifikacja ich pomaga lepiej je zrozumieć, gdy robisz badania produktu.

Jeśli masz już sklep, możesz użyć śledzenia e-commerce w Google Analytics, aby zbudować idealną osobę kupującego.

Jeśli dopiero zaczynasz, Wykorzystaj swoje najlepsze przypuszczenie, aby zbudować osobowość klienta. To ćwiczenie pomaga zrozumieć potrzeby klientów, ich pytania i jakie produkty chcieliby kupić.

Aby dowiedzieć się więcej o osobie kupującego, zapoznaj się z tym przewodnikiem na temat tworzenia konkretnej osoby kupującego z gotowymi szablonami i przykładami.

5. Znajdź produkty, które Cię pasjonują

Jak mówią doradcy zawodowi: “wybierz pracę, którą kochasz, a nigdy nie będziesz musiał pracować ani dnia w swoim życiu”.

Podobnie, wybór produktów, które Cię pasjonują, pomaga skuteczniej je sprzedawać.

Mogą to być produkty, które osobiście kochasz i z pasją polecasz rodzinie i przyjaciołom. Mogą to być produkty związane z hobby lub działalnością, którą pasjonujesz się.

Nic nie napędza większej pasji, gdy budujesz coś użytecznego i chcesz, aby inni z niego korzystali.

Podążanie za swoją pasją pozwala wniknąć głęboko w produkty i znaleźć pomysły, które oferują realną wartość dla Twoich klientów.

Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci dowiedzieć się, jak wybrać najlepsze produkty do sprzedaży online. Możesz również zobaczyć nasz artykuł na temat wskazówek, jak rozwijać swój biznes w Internecie, nie wydając dużo pieniędzy.

Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.

You May Also Like

6 Najlepszych bramek płatności WooCommerce dla WordPress

W artykule: Jak wybrać najlepszą bramkę płatności WooCommerceTop WooCommerce bramek płatności dla…

14 Najlepsze wtyczki WordPress SEO i narzędzia, których powinieneś używać

W artykule: Rzeczy, które musisz wiedzieć o wtyczkach i narzędziach WordPress SEO1.…

Czeka nas rozwój sportów motorowych

W artykule: Jaki jest związek między popularyzacją sportów motorowych a poprawą kultury…

Jak dodać nagłówki bezpieczeństwa HTTP w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Czym są nagłówki bezpieczeństwa HTTP?Dodawanie nagłówków bezpieczeństwa HTTP w WordPress1.…