W artykule:
Masz problemy z wysyłaniem wiadomości e-mail z witryny WordPress?
Jednym z łatwych sposobów na poprawę niezawodności poczty e-mail WordPress jest korzystanie z usługi Amazon Simple Email lub Amazon SES.
W tym artykule pokażemy Ci krok po kroku, jak wysyłać e-maile z witryny WordPress za pomocą Amazon SES.
Dlaczego I Kiedy potrzebujesz Amazon SES dla e-maili WordPress
Zbyt często słyszymy, że użytkownicy mają problemy z wysyłaniem wiadomości e-mail ze swojej witryny WordPress. Jest to problem, ponieważ polegasz na poczcie e-mail, aby Twoja witryna działała płynnie.
Na przykład witryna korzysta z poczty e-mail, aby zresetować utracone hasła lub wysyłać powiadomienia, gdy nowi użytkownicy zarejestrują się lub ktoś wypełni formularz kontaktowy.
Domyślnie WordPress używa funkcji poczty PHP do wysyłania wiadomości e-mail. Jednak ta funkcja nie zawsze działa zgodnie z oczekiwaniami. Często dzieje się tak dlatego, że Firmy hostingowe WordPress blokują go, aby zapobiec nadużyciom i spamowi.
Ponadto filtry spamu u popularnych dostawców usług pocztowych sprawdzają przychodzące wiadomości e-mail, aby zweryfikować nadawcę. Domyślne wiadomości e-mail WordPress nie sprawdzają się, a czasami mogą nawet nie dotrzeć do folderu spam.
SMTP (Simple Mail Transfer Protocol) to branżowy standard wysyłania wiadomości e-mail. W przeciwieństwie do funkcji poczty PHP, SMTP używa WŁAŚCIWEGO uwierzytelniania, co zwiększa szanse, że twoje e-maile zostaną pomyślnie dostarczone.
Amazon SES to usługa SMTP przeznaczona dla firmowej poczty e-mail. Jest to dobre rozwiązanie do wysyłania e-maili z powiadomieniami WordPress tylko do Ciebie i Twojego zespołu, a także wysyłania biuletynów e-mailowych do dużych list mailingowych.
Usługa jest bezpłatna przez pierwszy rok. Następnie być może będziesz musiał zapłacić w trakcie podróży, w zależności od liczby wysyłanych e-maili i innych czynników. Możesz dowiedzieć się, ile będzie cię to kosztować na stronie cenowej Amazon SES.
W tym samouczku pokażemy, jak wysłać wiadomość e-mail do usługi Amazon SES z witryny WordPress za pomocą wtyczki WP Mail SMTP.
Nota wydawcy: wierzymy, że Amazon SES jest nieco skomplikowany dla początkujących. Dlatego generalnie zalecamy użytkownikom korzystanie z SMTP.com lub Sendinblue, który działa również z wtyczką WP Mail SMTP.
Konfigurowanie konta Amazon AWS
Najpierw musisz zarejestrować bezpłatne konto, odwiedzając witrynę Amazon Web Services. Podczas gdy konto jest bezpłatne, musisz podać dane karty kredytowej podczas konfigurowania konta.
Po utworzeniu konta AWS musisz skonfigurować użytkownika. To zapewni Ci klucze dostępu potrzebne później.
Aby to zrobić, musisz otworzyć stronę Użytkowników Amazon Web Services. Na tej stronie musisz kliknąć przycisk „Dodaj użytkowników”.
Następnie musisz skonfigurować nowego użytkownika. W polu Nazwa użytkownika możesz dodać dowolną nazwę, ale zalecamy użycie formatu yourdomain_wpmailsmtp.
Będzie to pomocne w przyszłości, jeśli utworzysz dodatkowych użytkowników dla innych stron internetowych. Na pierwszy rzut oka dowiesz się, dla której strony internetowej jest każdy użytkownik i że jest używana przez wtyczkę WP Mail SMTP.
Będziesz także musiał wybrać typ poświadczenia AWS. Powinieneś kliknąć pole wyboru obok „klucz dostępu-Dostęp programowy”.
Po zakończeniu możesz kliknąć przycisk „Dalej: uprawnienia” u dołu ekranu.
Zobaczysz teraz ekran „Ustaw uprawnienia”. Musisz kliknąć trzecią opcję, „Dołącz istniejące zasady bezpośrednio”.
Następnie należy wpisać „Amazonsfullaccess” w pasku wyszukiwania, aby filtrować listę. Teraz należy wymienić tylko jedną politykę. Upewnij się, że klikniesz pole wyboru po lewej stronie tej zasady.
Następnie kliknij przycisk „Next: Tags” u dołu ekranu. Nie musimy zmieniać żadnych ustawień na stronie „Dodaj tagi”, więc po prostu kliknij przycisk „Dalej: Recenzja”, a zostaniesz przeniesiony na stronę recenzji.
Tam możesz zobaczyć wszystkie szczegóły, które wybrałeś dla tego użytkownika. Jeśli wszystko wygląda poprawnie, po prostu kliknij przycisk „Utwórz użytkownika”.
Pojawi się komunikat, że użytkownik został pomyślnie utworzony. Zobaczysz również identyfikator klucza dostępu i tajny klucz dostępu dla użytkownika.
Będziesz ich potrzebował później w samouczku, więc powinieneś zrobić ich kopię w bezpiecznej lokalizacji lub po prostu pobrać plik CSV. Alternatywnie, po prostu zachowaj otwarte okno przeglądarki, abyś mógł wrócić do niego później.
Przełączanie Amazon Web Services na tryb produkcyjny
Domyślnie konto Amazon SES będzie uruchamiane w trybie piaskownicy. Ten ograniczony tryb pozwoli Ci wysyłać e-maile tylko na zweryfikowane adresy e-mail i ma na celu powstrzymanie spamerów przed nadużywaniem systemu.
Jeśli chcesz wysyłać e-maile do kogokolwiek, musisz złożyć wniosek o przejście z trybu piaskownicy do trybu produkcyjnego. Pierwszym krokiem jest odwiedzenie strony pomocy technicznej AWS, aby utworzyć nową sprawę.
Najpierw musisz zalogować się jako użytkownik, którego właśnie skonfigurowałeś. Po przejściu na stronę „Utwórz sprawę” musisz kliknąć drugą opcję, „zwiększenie limitu usług”.
Następnie musisz wypełnić szczegóły sprawy. Amazon użyje twoich odpowiedzi, aby upewnić się, że nie będziesz wysyłać spamu.
Typ limitu należy pozostawić jako „limity usług SES”, a jako typ poczty wybrać „transakcyjny”. W polu URL witryny należy wpisać adres witryny.
Następna sekcja jest oznaczona jako „opisz szczegółowo, w jaki sposób będziesz wysyłać tylko do odbiorców, którzy specjalnie zażądali Twojej poczty”. Tutaj powinieneś podzielić się szczegółami na temat procesu wysyłania wiadomości e-mail.
Na przykład możesz powiedzieć, że wysyłasz tylko powiadomienia o witrynie do Administratora Witryny lub wysyłasz pocztę tylko do tych, którzy wypełnili formularz w Twojej witrynie.
Następnie zostaniesz poproszony o „szczegółowe opisanie procesu, który zastosujesz, gdy otrzymasz powiadomienia o odrzuceniu i skardze”. Na przykład możesz wyjaśnić, że ustawienie „Wymuś z e-maila” w WP Mail SMTP wyśle wszystkie powiadomienia o odrzuceniu na określony adres e-mail.
Na pytanie, czy będziesz przestrzegać Warunków świadczenia usług AWS, powinieneś odpowiedzieć „tak”.
Następnie przewiń w dół do sekcji żądania. Zacznij od wybrania tego samego regionu, co podczas konfigurowania konta AWS. Będzie to region najbliżej miejsca, w którym znajduje się serwer Twojej witryny.
W polu limit należy wybrać z rozwijanego menu „żądany dzienny limit wysyłania”. Następnie w sekcji „Nowa wartość limitu” należy wpisać szacunkową maksymalną liczbę e-maili, które chcesz wysłać w ciągu dnia.
Ostatnia sekcja na stronie to „Opis przypadków użycia”. Tutaj powinieneś udostępnić szczegóły dotyczące rodzaju strony internetowej, którą posiadasz i dlaczego będziesz wysyłać e-maile.
Upewnij się, że podajesz rodzaje wysyłanych wiadomości e-mail, takie jak potwierdzenia przesłanych formularzy, potwierdzenia zakupu lub biuletyny. Bardziej szczegółowa odpowiedź tutaj może dać aplikacji większą szansę na sukces.
Po wypełnieniu wniosku kliknij przycisk Wyślij. Otrzymasz dwa e-maile od Amazon Web Services potwierdzające, że utworzono nową sprawę.
Powinieneś otrzymać decyzję Od Amazon w ciągu jednego dnia roboczego. Ale w międzyczasie możesz kontynuować ten samouczek.
Instalacja WP Mail SMTP na swojej stronie WordPress
WP Mail SMTP to najlepsza wtyczka SMTP dla WordPress. Aby korzystać z Amazon SMTP, musisz kupić plan Pro lub wyższy. Daje to również dostęp do wsparcia premium i białej rękawicy stworzonej przez jednego z ich ekspertów.
Jeśli chcesz, aby zespół wsparcia WP Mail SMTP skonfigurował to dla ciebie, możesz postępować zgodnie z ich przewodnikiem, jak poprosić o skonfigurowanie białej rękawicy dla SMTP, zamiast postępować zgodnie z poniższymi krokami.
Najpierw musisz zainstalować i aktywować WP Mail SMTP na swojej stronie internetowej. Aby uzyskać więcej informacji, sprawdź nasz przewodnik, Jak zainstalować wtyczkę WordPress.
Instalacja WP Mail SMTP
Po aktywacji Kreator konfiguracji SMTP WP Mail uruchomi się automatycznie. Musisz kliknąć na Let ’ s Get Started przycisk.
Następnie zostanie wyświetlona lista obsługiwanych usług e-mail. Tutaj musisz wybrać Amazon SES, a następnie kliknąć przycisk „Zapisz i kontynuuj”.
Zobaczysz komunikat wyjaśniający, że Amazon SES jest dobrym wyborem dla zaawansowanych technicznie użytkowników. Powinieneś kliknąć przycisk „Rozumiem, Kontynuuj”, aby zamknąć wiadomość.
Następnie zostaniesz poproszony o skonfigurowanie ustawień poczty. Musisz wypełnić pola ID klucza dostępu, tajny klucz dostępu i Region informacjami skopiowanymi wcześniej podczas tworzenia konta Amazon AWS.
Teraz musisz przewinąć w dół do sekcji tożsamości SES. Tutaj możesz zweryfikować swoją domenę lub adres e-mail.
Weryfikacja Domeny
Zaletą weryfikacji według domeny jest to, że zweryfikuje ona każdy adres e-mail, który korzysta z tej domeny. Weryfikacja adresu e-mail jest łatwiejsza, ale wtedy będziesz musiał zweryfikować każdy adres e-mail, którego chcesz użyć osobno.
Aby zweryfikować nazwę domeny na Amazon SES, musisz upewnić się, że wybrana jest opcja zweryfikuj domenę. Następnie należy wpisać nazwę domeny używaną podczas rejestracji w Amazon AWS.
Po wprowadzeniu nazwy domeny należy kliknąć przycisk zweryfikuj domenę. Otrzymasz nazwę i wartość do dodania do nowego rekordu TXT w Ustawieniach DNS swojej domeny.
Aby uzyskać instrukcje dotyczące tworzenia rekordu TXT w Ustawieniach DNS witryny, zobacz nasz przewodnik DNS
Po pomyślnym zweryfikowaniu domeny powinieneś wrócić do ustawień SMTP WP Mail w swojej witrynie, a następnie odświeżyć stronę. Wszystkie zweryfikowane domeny zostaną teraz wyświetlone.
Możesz teraz pominąć sekcję „Weryfikacja adresu e-mail” poniżej i przejść do „Konfigurowanie nazwy i adresu e-mail od”.
Weryfikacja Adresu E-Mail
Jeśli planujesz używać tylko jednego adresu e-mail z WP Mail SMTP, to Weryfikacja adresu e-mail jest dobrym wyborem.
Najpierw musisz kliknąć opcję Zweryfikuj adres e-mail, a następnie wpisz adres e-mail, którego zamierzasz użyć w podanym polu.
Po wprowadzeniu adresu e-mail Należy kliknąć przycisk zweryfikuj adres e-mail. Zobaczysz powiadomienie z prośbą o sprawdzenie skrzynki odbiorczej w celu otrzymania wiadomości e-mail z potwierdzeniem.
Ten e-mail zostanie wysłany z Amazon Web Services i będzie zawierał link weryfikacyjny. Musisz kliknąć ten link w ciągu 24 godzin, aby zweryfikować ten adres e-mail.
Po pomyślnym zweryfikowaniu adresu e-mail możesz powrócić do ustawień SMTP WP Mail w swojej witrynie i odświeżyć stronę. Wszystkie zweryfikowane adresy e-mail powinny być wyświetlane.
Konfigurowanie nazwy i adresu e-mail od
Teraz powinieneś przewinąć w dół do ostatniej sekcji strony, gdzie możesz wprowadzić nazwę ” od ” i adres e-mail.
Musisz wpisać nazwę w polu Od Nazwa. Jest to nazwa powiązana z wysyłanymi wiadomościami e-mail i będzie domyślnie ustawiona na nazwę witryny.
Możesz to zmienić na dowolną nazwę, taką jak nazwa firmy lub imię i nazwisko. Możesz także zaznaczyć opcję siła z nazwy, aby zastosować to ustawienie w całej witrynie.
Możesz wprowadzić dowolny zweryfikowany adres e-mail w polu Od e-mail. Aby uzyskać najlepsze wyniki, zalecamy użycie firmowego adresu e-mail z domeną witryny, na przykład example@yourwebsite.com.
Zalecamy zaznaczenie pola oznaczonego siłą z wiadomości e-mail. Oznacza to, że automatycznie użyjesz tego samego wychodzącego adresu e-mail w całej witrynie WordPress.
Ta opcja pozwoli Ci zaoszczędzić kłopotów z edytowaniem ustawień poczty e-mail w całej witrynie i zmniejszy prawdopodobieństwo, że wiadomości e-mail trafią do spamu.
Po zakończeniu wprowadzania ustawień możesz kliknąć przycisk Zapisz i kontynuuj.
Włączanie funkcji WP Mail SMTP
Na koniec zostaniesz zapytany, które funkcje poczty e-mail chcesz włączyć. Domyślnie trzy pierwsze opcje są włączone. Są to ulepszone dostarczanie wiadomości e-mail, śledzenie błędów e-mail i cotygodniowe podsumowanie wiadomości e-mail.
Jeśli chcesz, możesz włączyć szczegółowe dzienniki e-mail, jak również. Po dokonaniu wyboru należy kliknąć przycisk Zapisz i kontynuuj.
Wprowadzanie klucza licencyjnego WP Mail SMTP
Na koniec musisz wprowadzić klucz licencyjny WP Mail SMTP. Ten klucz został wysłany przez e-mail podczas rejestracji konta WP Mail SMTP Pro.
Możesz również znaleźć swój klucz licencyjny, klikając „Zobacz klucz licencyjny, szczegóły i pliki do pobrania” ze strony konta na stronie WP Mail SMTP.
Po wprowadzeniu klucza licencyjnego należy kliknąć przycisk zweryfikuj klucz licencyjny. Powinieneś zobaczyć komunikat o sukcesie. Po prostu kliknij OK, aby potwierdzić wiadomość,a następnie kliknij przycisk Kontynuuj.
WP Mail SMTP sprawdzi teraz konfigurację poczty. Jeśli wszystko działa zgodnie z oczekiwaniami, zobaczysz ekran z Komunikatem ” Gratulacje, pomyślnie skonfigurowałeś WP Mail SMTP!’
Jeśli coś jest nie tak, zobaczysz komunikat „UPS, wygląda na to, że rzeczy nie są prawidłowo skonfigurowane”. Aby naprawić błąd, należy kliknąć przycisk Rozpocznij Rozwiązywanie problemów.
Wysyłanie e-maila testowego
Po zakończeniu rozwiązywania problemów możesz wysłać kolejną testową wiadomość e-mail, aby upewnić się, że wszystko działa poprawnie.
Musisz przejść do WP Mail SMTP ” narzędzia a następnie kliknij kartę „Test e-mailowy”. Domyślnie testowa wiadomość e-mail zostanie wysłana na adres e-mail administratora witryny, ale możesz to zmienić. Następnie kliknij „wyślij e-mail”.
Jeśli wszystko zostało poprawnie skonfigurowane, powinieneś zobaczyć sukces! wiadomość.
To jest to! Mamy nadzieję, że ten samouczek pomógł Ci nauczyć się wysyłać e-maile WordPress za pomocą Amazon SES. Możesz również dowiedzieć się, jak uzyskać bezpłatny certyfikat SSL dla swojej witryny WordPress lub sprawdź naszą listę wtyczek WordPress.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.