W artykule:
- Czego potrzebujesz, aby założyć sklep internetowy?
- 1. Wybór najlepszej platformy internetowego sklepu butikowego
- 2. Skonfiguruj WordPress i WooCommerce na swojej stronie
- 3. Dodaj produkty do swojego sklepu internetowego
- 4. Zmień lub Dostosuj swój motyw WordPress
- 5. Dodaj wtyczki, aby rozszerzyć swój sklep internetowy i zwiększyć sprzedaż
- 6. Dowiedz się więcej o WordPress, aby rozwijać swój sklep
- 7. Najczęściej zadawane pytania dotyczące tworzenia butiku internetowego
Chcesz prowadzić własny butik internetowy, ale nie wiesz, jak zacząć?
Wbrew powszechnemu przekonaniu, nie potrzebujesz żadnych umiejętności technicznych, aby założyć butik internetowy. Często ludzie wolą kupować od małych / osobistych firm , a Twój internetowy sklep Butikowy może być kolejną historią sukcesu.
W tym artykule pokażemy Ci, jak łatwo założyć sklep internetowy, który napędza sprzedaż.
Czego potrzebujesz, aby założyć sklep internetowy?
Uruchomienie sklepu internetowego jest o wiele prostsze, niż mogłoby się wydawać. Aby założyć sklep internetowy, musisz:
- Nazwa domeny (Nazwa Twojej witryny)
- Konto hostingowe (to miejsce, w którym pliki witryny żyją w Internecie)
- Twoja niepodzielna Uwaga przez 30 minut.
Tak, dobrze to przeczytałeś. Możesz zbudować witrynę sklepu internetowego od podstaw w mniej niż 30 minut i nie potrzebujesz żadnych umiejętności technicznych.
Pokażemy Ci wszystko, co musisz wiedzieć, krok po kroku.
Po prostu postępuj zgodnie z naszą listą kontrolną krok po kroku, aby rozpocząć udany sklep internetowy, który napędza sprzedaż. Będziemy pokrywać:
- Wybór i konfiguracja Platformy sklepu internetowego
- Skonfiguruj WordPress i WooCommerce na swojej stronie
- Dodaj produkty do swojego sklepu internetowego
- Zmień lub Dostosuj swój motyw WordPress
- Dodaj wtyczki, aby rozszerzyć swój sklep internetowy i zwiększyć sprzedaż
- Dowiedz Się Więcej O WordPress
- Najczęściej zadawane pytania dotyczące zakładania sklepu internetowego
Tip: Możesz użyć linków na liście kontrolnej, aby przejść bezpośrednio do odpowiedniej sekcji naszego poradnika internetowego sklepu butikowego.
1. Wybór najlepszej platformy internetowego sklepu butikowego
Największym błędem popełnianym przez nowych właścicieli sklepów jest wybór niewłaściwej platformy e-commerce dla swojego sklepu internetowego.
Może to być kosztowny błąd, ponieważ nie tylko będzie to oznaczać, że będziesz musiał ponownie wykonać całą pracę, ale może to również oznaczać utratę pieniędzy.
Na szczęście jesteś tutaj, więc możemy pomóc ci uniknąć tego błędu.
Jeśli chodzi o platformy eCommerce dla butików, zalecamy tylko dwie platformy: Shopify lub WooCommerce (zbudowane na WordPress).
Shopify to w pełni hostowane rozwiązanie, które pozwala szybko rozpocząć pracę. Dużą wadą jest cena, która zaczyna się od $29/miesiąc i wzrasta do $299 miesięcznie za funkcje, w tym rozszerzenia innych firm. Ponadto jesteś ograniczony do korzystania z ich systemu płatności, w przeciwnym razie pobierają one dodatkowe opłaty transakcyjne. To dużo do wydania dla właścicieli małych firm.
Dlatego większość właścicieli małych firm wybiera WordPress + WooCommerce . Jest ekonomiczny, posiada wszystkie funkcje, elastyczność i jest łatwy w konfiguracji. Możesz skonfigurować w mniej niż 30 minut, co na dłuższą metę jest tego warte. WooCommerce jest również najpopularniejszą na świecie platformą eCommerce.
Aby uzyskać więcej informacji na temat tych platform, sprawdź nasze porównanie Shopify vs WooCommerce.
W tym samouczku opowiemy Ci, jak założyć internetowy sklep Butikowy za pomocą WooCommerce.
Aby założyć sklep internetowy, musisz mieć trzy rzeczy: nazwę domeny, hosting i certyfikat SSL.
Nazwa domeny to adres Twojej witryny w Internecie. To jest to, co użytkownicy wpisują w swoich przeglądarkach, aby dotrzeć do twojej witryny (na przykład: google.com lub wpbeginner.com).
Hosting to miejsce, w którym pliki Twojej witryny żyją w Internecie. Pomyśl o tym jak o domu swojej strony w Internecie. Każda strona internetowa w Internecie potrzebuje hostingu.
Na koniec potrzebny jest certyfikat SSL. Dodaje To specjalną warstwę bezpieczeństwa na swojej stronie internetowej, dzięki czemu można akceptować karty kredytowe i inne dane osobowe.
Uwaga: Zwykle w przypadku zakupu osobno nazwa domeny kosztuje około $14.99 / rok, hosting kosztuje około $8.99 / miesiąc, a certyfikat SSL kosztuje około $ 69.99 / rok.
To sporo kosztów startowych.
Na szczęście Bluehost, oficjalny dostawca hostingu WordPress i WooCommerce, zgodził się zaoferować naszym użytkownikom bezpłatną nazwę domeny, bezpłatny certyfikat SSL i zniżkę na hosting.
Zasadniczo możesz zacząć już od $2.75 / miesiąc.
Pomoże to utrzymać koszty budowy witryny WordPress do absolutnego minimum.
Jednak Bluehost ma również dedykowany plan hostingowy WooCommerce, który zawiera ponad $ 1,000 premium WordPress i WooCommerce extensions, które są tego warte.
Kosztuje to $ 24.95 miesięcznie, ale obejmuje funkcje bezpieczeństwa i tworzenia kopii zapasowych, rozszerzenia Premium WooCommerce, takie jak subskrypcje, rezerwacje itp.
Kliknij tutaj, aby ubiegać się o tę ekskluzywną ofertę Bluehost „
Uwaga: W WPBeginner wierzymy w przejrzystość. Jeśli zarejestrujesz się w Bluehost za pomocą naszego linku polecającego, zarobimy niewielką prowizję bez dodatkowych kosztów dla Ciebie (w rzeczywistości zaoszczędzisz pieniądze i otrzymasz bezpłatną domenę). Otrzymalibyśmy tę prowizję za polecanie prawie każdej firmy hostingowej WordPress, ale zalecamy tylko produkty, które naszym zdaniem dodadzą wartości naszym czytelnikom.
Jeśli szukasz alternatywy Bluehost, zalecamy wypróbowanie hostingu Siteground WooCommerce, który jest kolejnym oficjalnie zalecanym dostawcą usług hostingowych WordPress.
Mając to na uwadze, chodźmy do przodu i zdobądźmy nazwę domeny sklepu, hosting i certyfikat SSL.
Musisz zacząć od otwarcia witryny Bluehost WooCommerce w nowym oknie i kliknąć przycisk „Uruchom Sklep”.
Następnie zostaniesz poproszony o wybranie planu hostingowego. Ich plan premium, który kosztuje $ 24.95 miesięcznie, zawiera ponad $ 1,000 premium WordPress i WooCommerce rozszerzenia.
To świetna okazja, ponieważ samo przedłużenie subskrypcji i rezerwacji WooCommerce kosztuje więcej niż roczna subskrypcja Bluehost.
Uwaga: jeśli szukasz planu $2.75 na miesiąc, kliknij ten link.
Musisz kliknąć przycisk „Wybierz” poniżej planu, aby kontynuować.
Następnie zostaniesz poproszony o wprowadzenie lub wybranie nazwy domeny. Pamiętaj, że otrzymasz bezpłatną nazwę domeny z Bluehost.
Jeśli potrzebujesz pomocy w wyborze nazwy domeny dla swojego sklepu, możesz skorzystać z naszego bezpłatnego narzędzia do generowania nazw firm.
Na następnym ekranie musisz wprowadzić dane swojego konta, takie jak imię i nazwisko oraz adres.
Poniżej musisz potwierdzić, że wybrany pakiet jest poprawny.
Tip: Największe oszczędności uzyskasz, rejestrując się w planie 36-miesięcznym.
Możesz odznaczyć dodatki do pakietu, ponieważ nie potrzebujesz ich teraz. Zawsze możesz dodać je później, jeśli chcesz, a my pokażemy Ci, jak uzyskać niektóre z podobnych funkcji za darmo w dalszej części artykułu.
Po wprowadzeniu danych płatności i zakupie hostingu Bluehost poprosi o utworzenie konta. Gdy to zrobisz, będziesz mógł się zalogować.
2. Skonfiguruj WordPress i WooCommerce na swojej stronie
Dobrą częścią planu Bluehost WooCommerce jest to, że jest wyposażony w zautomatyzowany kreator, który poprowadzi Cię przez całą konfigurację.
Po pierwsze, zapyta cię, ile potrzebujesz pomocy w budowaniu witryny. Po prostu kliknij przycisk „nie potrzebujesz pomocy”, ponieważ masz ten samouczek, aby ci pomóc.
Na następnym ekranie wybierz „sklep internetowy” dla typu witryny i po prostu postępuj zgodnie z kreatorem tworzenia witryny.
W ostatnim kroku Bluehost poprosi Cię o wprowadzenie nazwy i sloganu dla Twojej witryny. Możesz to zmienić później, więc nie martw się, jeśli jeszcze nie zdecydowałeś.
Bluehost zaoferuje teraz kilka motywów WordPress do wyboru. Jeśli nie jesteś pewien, możesz zacząć od motywu witryny sklepowej. Możesz zmienić motyw WordPress później.
Następnie Bluehost zainstaluje dla Ciebie zarówno WordPress, jak i WooCommerce.
Po odświeżeniu ekranu zobaczysz pulpit nawigacyjny Bluehost z opcją zalogowania się do WordPress.
Twoja witryna WordPress otworzy się w nowym oknie i zobaczysz obszar administracyjny WordPress.
Bluehost daje bezpłatny certyfikat SSL. Ten certyfikat jest wstępnie zainstalowany dla Twojej domeny. Jednak Twoja witryna WordPress musi być skonfigurowana tak, aby ładowała się za pomocą HTTPS vs HTTP.
Przejdź do Ustawienia ” Ogólne strony i zmień swój adres WordPress i adres witryny, aby używać https zamiast http.
Nie zapomnij przewinąć strony w dół i kliknąć przycisk „Zapisz zmiany”, aby zapisać zmiany.
Teraz możesz śmiało skonfigurować swój sklep internetowy.
Po prostu kliknij łącze WooCommerce po lewej stronie ekranu, a następnie postępuj zgodnie z kreatorem konfiguracji WooCommerce, aby skonfigurować sklep internetowy z adresem, branżą, rodzajami produktów i szczegółami firmy.
Po zakończeniu Kreatora konfiguracji musisz dodać metody płatności, aby akceptować płatności online w sklepie butikowym.
WooCommerce integruje się z wieloma popularnymi bramkami płatności. Najbardziej popularne są PayPal i Stripe (Karty kredytowe).
Aby połączyć WooCommerce z bramką płatności, przejdź do WooCommmerce ” Ustawienia strony i przejść do zakładki Płatności.
Tutaj wystarczy kliknąć przełącznik w kolumnie „włączone” dla metody płatności, której chcesz użyć. W naszym sklepie internetowym będziemy używać standardu PayPal.
Po włączeniu metody płatności kliknij przycisk „Skonfiguruj” po prawej stronie. W przypadku standardowej metody PayPal zostanie wyświetlona strona, na której należy wprowadzić adres e-mail PayPal.
Po zakończeniu konfiguracji nie zapomnij przewinąć w dół i kliknąć przycisk Zapisz zmiany u dołu ekranu.
Możesz ponownie przejść do zakładki płatności i dodać inne metody płatności.
Tip: Zalecamy włączenie płatności czekowych i / lub płatności za pobraniem podczas konfigurowania sklepu internetowego. Ułatwia to tworzenie zleceń testowych bez wydawania pieniędzy.
3. Dodaj produkty do swojego sklepu internetowego
Po skonfigurowaniu metod płatności nadszedł czas, aby dodać produkty do sklepu online. Jeśli nie wykonałeś jeszcze żadnego zaopatrzenia w produkty, sprawdź nasz kompleksowy przewodnik po wyborze najlepszych produktów do sprzedaży online.
Aby dodać produkt przejdź do Produkty ” Dodaj Nowy strona w obszarze administracyjnym WordPress.
Najpierw musisz wprowadzić tytuł produktu, a następnie podać szczegółowy opis. Pomaga to nie tylko zwiększyć sprzedaż, dając potencjalnym klientom szczegóły, których potrzebują, ale także pomaga stronie produktu w rankingu w wyszukiwarkach.
Następnie przewiń w dół do sekcji „Dane produktu” poniżej pola opisu. Musisz zdecydować o swojej cenie i wprowadzić regularną cenę produktu. Jeśli jest w sprzedaży, możesz również ustawić cenę sprzedaży.
W polu Dane produktu można opcjonalnie wprowadzić krótki opis produktu. Pojawia się w obszarach, w których długi opis nie będzie pasował.
Następnie kliknij łącze „Ustaw obraz produktu” po prawej stronie ekranu i prześlij zdjęcia produktów.
Tip: zdecydowanie zalecamy optymalizację obrazów pod kątem Internetu, aby zapewnić, że Twoja witryna jest zawsze błyskawiczna.
Nad obszarem przesyłania zdjęć produktów można również ustawić kategorie produktów i tagi. Zalecamy nadanie produktowi co najmniej jednej kategorii.
Po wprowadzeniu wszystkich szczegółów produktu, po prostu kliknij przycisk Publikuj, aby umieścić go na swojej stronie internetowej.
Powtórz ten sam proces, aby w razie potrzeby dodać więcej produktów.
Po dodaniu produktów możesz odwiedzić witrynę, aby zobaczyć je na stronie sklepu.
4. Zmień lub Dostosuj swój motyw WordPress
Motywy kontroluj szablon projektu Twojej strony internetowej. Istnieją tysiące darmowych i płatnych motywów WordPress, z których większość jest kompatybilna z WooCommerce.
Jednak nie wszystkie z nich są idealne dla butiku WooCommerce.
Domyślnie Bluehost może zainstalować dla Ciebie motyw Storefront lub możesz teraz używać innego domyślnego motywu.
Możesz zmienić wygląd witryny, instalując inny motyw WordPress. Nie wiesz, który motyw wybrać, zobacz naszą starannie dobraną listę najlepszych motywów WooCommerce WordPress.
Po znalezieniu motywu, który Ci się podoba, możesz go pobrać i zainstalować. Aby uzyskać pomoc w instalacji motywów WordPress, sprawdź nasz przewodnik dla początkujących, aby zainstalować motyw WordPress.
Większość motywów WordPress jest wysoce konfigurowalna. Na przykład możesz zmieniać czcionki, kolory, style nagłówka, tło i inne.
Po prostu przejdź do Wygląd ” Dostosuj strona do uruchomienia theme customizer. W lewej kolumnie zobaczysz podgląd witryny na żywo z opcjami dostosowywania.
Możesz użyć kart po lewej stronie, aby zmienić różne aspekty witryny. Opcje WooCommerce pozwalają kontrolować sposób wyświetlania sklepu.
Na przykład, można przejść do WooCommerce ” Katalog Produktów aby zmienić wygląd strony sklepu. Tutaj ustawiliśmy naszą stronę sklepu, aby miała 4 obrazy na wiersz zamiast 3 na wiersz.
Gdy tylko dokonasz zmiany, zobaczysz podgląd na żywo personalizacji. Upewnij się, że jesteś zadowolony ze wszystkich stron, w tym funkcjonalnych, takich jak strony koszyka i kasy.
Po zakończeniu wprowadzania zmian za pomocą dostosowywania motywu wystarczy kliknąć przycisk Publikuj w lewym górnym rogu. To zapisuje Twoje zmiany i sprawia, że są one dostępne na twojej stronie.
Pro Tip: Jeśli chcesz jeszcze bardziej dostosować swój sklep WooCommerce, możesz użyć jednego z kreatorów stron typu przeciągnij i upuść lub użyć wtyczki do stylizacji, takiej jak CSS Hero, aby utworzyć niestandardowe style bez żadnego kodu.
5. Dodaj wtyczki, aby rozszerzyć swój sklep internetowy i zwiększyć sprzedaż
Wtyczki są jak aplikacje dla Twojej witryny WordPress. Umożliwiają one dodawanie nowych funkcji do sklepu internetowego. Niektóre wtyczki WordPress są niezbędne, aby wszystkie sklepy WooCommerce mogły potrzebować, a niektóre można dodać określone funkcje.
Najlepszą częścią WordPress jest to, że istnieje ponad wtyczki 58,000, których możesz użyć do dodawania nowych funkcji do swojej witryny bez zatrudniania programisty.
Możesz postępować zgodnie z naszym przewodnikiem krok po kroku, jak zainstalować wtyczkę WordPress, aby zainstalować dowolną z poniższych wtyczek.
Oto nasze zalecenia dotyczące niektórych z najważniejszych wtyczek dla Twojego sklepu internetowego:
- MonsterInsights-wiodąca wtyczka analityczna WordPress pomaga śledzić statystyki odwiedzających (dostępna darmowa wersja).
- WPForms- # 1 Kreator formularzy dla WordPress, któremu zaufało 4 milionów stron internetowych. Możesz go używać do tworzenia formularzy kontaktowych, ankiet, ankiet itp. (dostępna darmowa wersja).
- AIOSEO-wiodąca wtyczka SEO WordPress, która pomoże Twojemu sklepowi w rankingu w Google i innych wyszukiwarkach (dostępna darmowa wersja).
- Updraftplus-wiodąca wtyczka do tworzenia kopii zapasowych WordPress, która pomoże Ci tworzyć automatyczne kopie zapasowe w nagłych przypadkach.
- OptinMonster- # 1 zestaw narzędzi do optymalizacji konwersji, który pomoże ci uzyskać więcej subskrybentów i sprzedaży (dostępna darmowa wersja).
- Sucuri – darmowa wtyczka do skanera złośliwego oprogramowania dla WordPressa.
- WP Mail SMTP – pomaga poprawić e-mail dostarczania witryny, więc klienci otrzymują ich Paragon, dane logowania, itp. (dostępna darmowa wersja).
Oprócz nich mamy pełną listę najlepszych wtyczek WooCommerce, które możesz chcieć sfinalizować, aby uzyskać dodatkowe funkcje.
Oto niektóre z naszych innych zalecanych wtyczek i narzędzi WooCommerce, które mogą pomóc ci zwiększyć sprzedaż.
1. Zaawansowane Kupony
Wtyczka Advanced Coupons umożliwia tworzenie inteligentnych kuponów. Pozwalają one znacznie wykraczać poza domyślną funkcjonalność kuponu WooCommerce. Mogą pomóc ci przyciągnąć więcej klientów i zwiększyć sprzedaż i przychody.
2. TrustPulse
TrustPulse to kolejna świetna wtyczka, która pomoże Ci zwiększyć sprzedaż. Umożliwia wyświetlanie powiadomień o sprzedaży produktów w czasie rzeczywistym, aby wykorzystać FOMO i zwiększyć liczbę konwersji.
3. AliDropship
AliDropship to najlepsza wtyczka dropshipping dla WordPress. pozwala importować produkty bezpośrednio z AliExpress do sklepu WooCommerce.
Pozwala to na stworzenie butiku dropshipping online bez przechowywania produktów, zarządzania zapasami lub martwienia się o wysyłkę produktów.
Wskazówka bonusowa: Innym popularnym modelem biznesowym zakupów online jest stworzenie sklepu partnerskiego Amazon. Dzięki temu możesz promować produkty innych firm w swoim sklepie butikowym i wysyłać im klientów za prowizję. Możesz sprawdzić nasz przewodnik po budowaniu sklepu partnerskiego Amazon za pomocą WordPress.
4. LiveChat i ChatBot
LiveChat jest jednym z najlepszych programów do czatu na żywo na rynku.
Pozwala oferować klientom wsparcie w czasie rzeczywistym z laptopa, tabletu i urządzeń mobilnych. Możesz dodać członków zespołu, aby przyspieszyć odpowiedzi.
Mają również drugi produkt o nazwie ChatBot, który pomaga budować inteligentne przepływy pracy, aby automatycznie odpowiadać na pytania klientów i zwiększać sprzedaż.
5. Stały Kontakt
Constant Contact to jedna z najlepszych usług e-mail marketingu na rynku.
Pozwalają one łączyć się z klientami za pośrednictwem poczty e-mail, dzięki czemu można wysyłać im aktualizacje produktów, nowe oferty i skłonić ich do zakupu więcej.
Constant Contact zawiera wszystkie zaawansowane funkcje, takie jak autorespondery, testy A/B, integracja WooCommerce, spersonalizowana automatyzacja poczty e-mail i wiele innych.
Alternatywa: jeśli szukasz stałej alternatywy kontaktu, zalecamy Drip dla użytkowników Pro i Sendinblue jako ogólną dobrą alternatywę.
6. Dowiedz się więcej o WordPress, aby rozwijać swój sklep
WPBeginner to największa Darmowa witryna z zasobami WordPress dla początkujących. Naszym głównym celem jest zapewnienie pomocnych i łatwych do naśladowania samouczków WordPress dla właścicieli małych firm, blogerów i nietechy twórców stron WordPress. Więcej o nas dowiesz się tutaj.
Aby dowiedzieć się więcej o WordPressie, zalecamy rozpoczęcie od:
- WPBeginner Dictionary-najlepsze miejsce do wyszukiwania terminów WordPress. Wszystko wyjaśniamy w przyjazny dla początkujących sposób.
- Filmy WPBeginner-nowy w WordPress? Obejrzyj nasze filmy, aby opanować WordPress.
- WPBeginner Blog-centralne miejsce dla wszystkich naszych tutoriali WordPress.
Mamy również przewodnik, aby pokazać użytkownikom, jak najlepiej wykorzystać bezpłatne zasoby WPBeginner.
Wielu naszych użytkowników wpisuje swoje pytanie w Google i po prostu dodaje wpbeginner na końcu. To pokazuje im najbardziej pomocną odpowiedź na ich pytanie.
Aby uzyskać dalszą pomoc i wsparcie, zalecamy dołączenie do naszej bezpłatnej grupy na Facebooku WPBeginner Engage. Ma członków 65,000 + i koncentruje się na pomaganiu początkującym i nie-technologicznym użytkownikom iść dalej z WordPress.
Możesz również subskrybować kanał WPBeginner YouTube. Regularnie udostępniamy pomocne samouczki wideo WordPress.
7. Najczęściej zadawane pytania dotyczące tworzenia butiku internetowego
Pomogliśmy tysiącom ludzi założyć sklep internetowy, odpowiedzieliśmy na wiele pytań. Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące tworzenia strony internetowej eCommerce.
Czy potrzebuję biznesplanu lub licencji biznesowej, aby sprzedawać online?
Nie, Nie potrzebujesz licencji biznesowej, aby sprzedawać online. Możesz zacząć jako jednoosobowa firma, co robi większość ludzi.
Po rozpoczęciu działalności możesz zarejestrować oficjalną spółkę LLC, korporację lub prywatną spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością w zależności od kraju / jurysdykcji prawnej.
Zmniejszenie tych początkowych kosztów i barier może umożliwić szybsze rozpoczęcie pracy.
Jak wybrać najlepsze produkty do mojego sklepu internetowego?
Wszyscy właściciele butików muszą myśleć o swojej grupie docelowej, ponieważ będzie to miało ogromny wpływ na ogólny sukces.
Na przykład internetowy sklep odzieżowy skierowany do 20-latków może sprzedawać geeky t-shirty. Internetowy butik odzieżowy dla emerytów może skupić się na praktycznej, ale stylowej odzieży wypoczynkowej.
Mamy szczegółowy przewodnik, jak wybrać najlepsze produkty do sprzedaży online.
Możesz także wziąć udział w playbooku dropshippers i rozszerzyć swoją kolekcję produktów za pomocą wtyczki dropshipping. Pozwala to sprzedawać produkty bez kłopotów z zapasami.
Jak mogę zwiększyć sprzedaż?
Możesz zwiększyć sprzedaż ze swojej witryny eCommerce, budując listę e-mail, rozwijając obserwację w mediach społecznościowych, a nawet współpracując z wpływowymi osobami.
Możesz również użyć bardziej zaawansowanych strategii marketingowych, takich jak retargeting odwiedzających, którzy zostawiają produkty w Koszyku.
Jak każdy sprzedawca detaliczny, musisz zwrócić uwagę na pomiar wysiłków marketingowych i śledzić, co działa. Pamiętaj, że Twoja firma Online konkuruje z wieloma innymi sklepami internetowymi, takimi jak eBay i hurtownie, więc musisz rozważyć, jak wyróżnić swój sklep.
Czy muszę pobierać podatek od sprzedaży?
Może być konieczne naliczenie podatku od sprzedaży, w zależności od miejsca zamieszkania. Powinieneś sprawdzić stronę internetową swojego Samorządu, aby uzyskać szczegółowe informacje na ten temat.
Istnieją wtyczki WooCommerce, które mogą obsłużyć podatek od sprzedaży.
Czy Mogę pobierać opłaty za wysyłkę osobno?
Tak, możesz absolutnie dodać koszty wysyłki w kasie WooCommerce. Istnieją wtyczki, które mogą automatycznie obliczać stawki wysyłki na podstawie adresu Użytkownika.
Możesz również użyć wtyczki Advanced Coupons, o której wspomnieliśmy powyżej, aby zaoferować bezpłatną wysyłkę przy zamówieniach powyżej określonej kwoty$, aby zachęcić do wyższych zakupów.
Czy mogę sprzedawać swoje produkty hurtowo / hurtowo?
Tak, możesz absolutnie sprzedawać swoje produkty luzem po niższych cenach. Chociaż WooCommerce nie ma tej funkcji domyślnie, możesz użyć wtyczki Wholesale Suite for WooCommerce, aby sprzedawać swoje produkty hurtowo.
Na przykład, jeśli masz firmę odzieżową online, możesz zaoferować dostawcom hurtowym osobny login, rabaty hurtowe i osobny formularz zamówienia, dzięki czemu mogą składać duże zamówienia na raz.
Jak zacząć pracę z butikiem online?
Rozpoczęcie nowej działalności może wydawać się trudne, ale wystarczy przejść przez nasz przewodnik krok po kroku.
Zacznij od myślenia o swoim idealnym kliencie, a następnie rejestracji nazwy domeny i konta hostingowego.
Zdecydowanie zalecamy korzystanie z hostingu WooCommerce Bluehost, aby koszty startowe były jak najniższe. Proces konfiguracji jest prosty i nie zajmie więcej niż 30 minut.
Dodatkowo WordPress + WooCommerce to najlepszy kreator stron internetowych dla Twojego sklepu internetowego.
Zacznij Swój Sklep Internetowy Już Dziś „
Czy istnieją inne platformy e-commerce dla sklepów butikowych?
Tak, oprócz WooCommerce istnieje kilka innych platform eCommerce, z których możesz korzystać, takich jak Shopify, BigCommerce, Wix itp.
Dokonaliśmy szczegółowego porównania najlepszych platform eCommerce.
Chociaż zawsze zalecamy użytkownikom korzystanie z WooCommerce ze względu na jego elastyczność, przystępną cenę i łatwość użycia.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci nauczyć się, jak założyć sklep internetowy, który napędza sprzedaż. Możesz również polubić nasze artykuły o tym, jak rozwijać swój biznes online i jak śledzić konwersje WooCommerce, aby zwiększyć sprzedaż.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.