W artykule:
- Co To jest generowanie leadów?
- Pierwsze kroki z generowaniem leadów w WordPress
- Generowanie leadów w WordPress za pomocą komentarzy
- Generowanie leadów za pomocą formularza kontaktowego w WordPress
- Generowanie leadów za pomocą wyskakujących okienek i dynamicznych formularzy Optin
- Tworzenie i używanie magnesów ołowianych w WordPress
- Optymalizacja Kampanii Generowania Leadów WordPress
Chcesz generować leady i zwiększać sprzedaż ze swojej strony? Generowanie leadów powinno być priorytetem dla wszystkich firm, ponieważ pod koniec dnia chcesz przekonwertować odwiedzających witrynę na subskrybentów i klientów. W tym artykule pokażemy, jak zrobić generowanie leadów w WordPress jak profesjonalista.
Ponieważ jest to długi artykuł, postanowiliśmy dodać spis treści dla łatwej nawigacji.
- Co to jest generowanie leadów?
- Pierwsze kroki z generowaniem leadów w WordPress
- Generowanie leadów w WordPress za pomocą komentarzy
- Generowanie leadów za pomocą formularza kontaktowego w WordPress
- Generowanie leadów za pomocą wyskakujących okienek i dynamicznych formularzy Optin
- Tworzenie i używanie magnesów ołowianych w WordPress
- Optymalizacja Kampanii Lead Generation
Co To jest generowanie leadów?
Lead generation to metoda generowania zainteresowania konsumentów lub zapytania o produkty lub usługi firmy.
Badania dowodzą, że ponad 75% użytkowników odwiedzających Twoją stronę z wyszukiwarek już nigdy jej nie zobaczy.
Generowanie leadów pozwala uchwycić tych użytkowników, otwierając kanał komunikacji między witryną a użytkownikiem.
Ten kanał komunikacji może poprosić ich o polubienie Twojej strony na Facebooku, śledzenie Cię na Twitterze lub dołączenie do listy e-mailowej.
E-mail jest najczęściej przechwytywanym tropem. Po prostu dlatego, że jest to niezaprzeczalnie najbardziej opłacalne i skuteczne narzędzie marketingowe do twojej dyspozycji.
Zobacz nasz artykuł na temat tego, dlaczego budowanie listy e-mail jest tak ważne dzisiaj.
Gdy przekonasz użytkownika do wykonania akcji, która otwiera kanał komunikacji, możesz wysłać mu specjalne oferty, aktualizacje, a nawet gratisy, aby je przywrócić.
Kto Powinien Zacząć Generować Leady?
Niezależnie od tego, czy jesteś blogerem, małą czy dużą firmą, czy hobbystą, musisz generować leady. Zasadniczo, jeśli zależy ci na zwiększeniu bazy odbiorców, powinieneś zacząć generować potencjalnych klientów.
Wielu odnoszących sukcesy marketerów i blogerów internetowych powie, że największym błędem, jaki popełnili, było nie uruchomienie listy e-mailowej w celu wcześniejszego przechwycenia potencjalnych klientów.
Kiedy powinienem rozpocząć generowanie leadów?
Generowanie leadów wymaga czasu i w każdej chwili, gdy tego nie robisz, tracisz potencjalnych klientów.
Należy rozpocząć swoje wysiłki generowania ołowiu od razu. Nawet jeśli dopiero zaczynasz, a nawet nie jesteś jeszcze otwarty na biznes.
Powiedziawszy to, rzućmy okiem na to, jak zacząć od generowania leadów w WordPress.
Pierwsze kroki z generowaniem leadów w WordPress
Po pierwsze, będziesz potrzebował hostingu własnego WordPress.org strona internetowa. Jeśli nie masz jeszcze witryny WordPress, zapoznaj się z naszym przewodnikiem krok po kroku, jak założyć blog WordPress.
Następnie musisz zarejestrować się u dostawcy usług e-mail marketingu. Firmy te specjalizują się w wysyłaniu masowych wiadomości e-mail z łatwym w użyciu interfejsem. Zalecamy korzystanie ze stałego kontaktu lub AWeber.
Będziesz również potrzebował OptinMonster, najlepszego oprogramowania do generowania leadów dostępnego na rynku. Jest to wtyczka do generowania leadów, której używamy tutaj na WPBeginner.
Poza tym będziemy obejmować kilka innych wtyczek do generowania leadów WordPress, aby pomóc ci przekonwertować odwiedzających witrynę na klientów.
Generowanie leadów w WordPress za pomocą komentarzy
Komentarze są najprostszym sposobem budowania zaangażowania użytkowników. Jednak domyślny system komentarzy WordPress nie jest zbyt skuteczny w przywracaniu użytkowników, którzy zostawiają komentarze.
Przyjrzyjmy się, jak możesz przechwytywać potencjalnych klientów z formularzy komentarzy w witrynie WordPress.
Przechwytywanie potencjalnych klientów poprzez dodanie przekierowania komentarzy
Domyślnie, gdy użytkownik prześle komentarz na twojej stronie, zobaczy ponownie tę samą stronę. Nie ma nic nowego na tej stronie oprócz podglądu własnego komentarza.
Możesz przekonwertować tych odwiedzających na subskrybentów, przekierowując ich na inną stronę w witrynie WordPress po przesłaniu komentarza. Może to być strona z podziękowaniami, strona z ofertą specjalną itp.
Oto jak przekierować użytkowników po przesłaniu komentarza w WordPress.
Po pierwsze, musisz zainstalować i aktywować Yoast Comment Hacks plugin. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak zainstalować wtyczkę WordPress.
Po aktywacji musisz odwiedzić Ustawienia ” Komentuj Hacki stronę i kliknij zakładkę „komentuj przekierowanie”.
Wybierz stronę, na którą chcesz wysłać komentatorów po raz pierwszy, a następnie kliknij przycisk Zapisz zmiany.
Teraz wszyscy komentatorzy po raz pierwszy w Twojej witrynie WordPress zostaną przekierowani na wybraną stronę. Możesz zoptymalizować tę stronę, dodając formularz rejestracji e-mail, oferując specjalną zniżkę lub cokolwiek innego, co chcesz.
Dodaj komentarz opcja subskrypcji w WordPress
Jak już wspomnieliśmy wcześniej, WordPress nie wysyła żadnych powiadomień do użytkowników po pozostawieniu komentarza. Użytkownik będzie musiał ręcznie wrócić do witryny, aby sprawdzić, czy ktoś odpowiedział na ich komentarz.
Dodanie opcji subskrypcji komentarzy pozwoli użytkownikom otrzymywać powiadomienia o nowych komentarzach. Zwiększy to również Twój przegląd stron, powracających odwiedzających i rozpoznawalność marki. Co najważniejsze, da ci to więcej możliwości konwersji tych odwiedzających na subskrybentów.
Oto jak możesz łatwo dodać opcję subskrypcji komentarzy do swojej witryny WordPress.
Najpierw musisz zainstalować i aktywować wtyczkę Subskrybuj Komentarze Reloaded. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak zainstalować wtyczkę WordPress.
Po aktywacji musisz odwiedzić Ustawienia ” Subskrybuj Komentarze aby skonfigurować ustawienia wtyczki.
Domyślne ustawienia powinny działać dla większości witryn. Możesz jednak przejrzeć opcje i wprowadzić zmiany w razie potrzeby.
Nie zapomnij kliknąć przycisku zapisz zmiany, aby zapisać swoje ustawienia. Aby uzyskać bardziej szczegółowe instrukcje, zobacz nasz przewodnik, jak umożliwić użytkownikom subskrybowanie komentarzy w WordPress.
Generowanie leadów za pomocą formularza kontaktowego w WordPress
Formularze kontaktowe są najczęstszym sposobem generowania potencjalnych klientów w WordPress. Jednak większość wtyczek formularzy kontaktowych dla WordPress jest zbyt trudna w użyciu lub nie integruje się z dostawcą usług e-mail.
Tutaj wkracza WPForms. Jest to najbardziej przyjazny dla początkujących formularz kontaktowy wtyczki do WordPress. Możesz łatwo tworzyć piękne formularze kontaktowe i bezproblemowo integrować się z dostawcami usług pocztowych, takimi jak MailChimp, Aweber, Campaign Monitor i GetResponse.
Tworzenie formularzy generowania leadów w WordPress
WPForms Lite to darmowa wtyczka do formularza kontaktowego WordPress, której możesz użyć do tworzenia dowolnego rodzaju formularza generowania leadów w WordPress.
Niezależnie od tego, czy potrzebujesz prostego formularza kontaktowego, formularza zapytania ofertowego, czy innego formularza zapytania, możesz go łatwo utworzyć za pomocą kreatora formularzy przeciągnij i upuść.
Aby uzyskać więcej informacji, postępuj zgodnie z naszym przewodnikiem krok po kroku, jak utworzyć formularz kontaktowy w WordPress.
Przekierowanie Użytkowników Po Przesłaniu Formularza
Inną techniką, której możesz użyć do zwiększenia sprzedaży, jest dodanie strony przekierowującej po pomyślnym przesłaniu formularza.
WPForms pozwala na łatwe przekierowanie użytkowników do dowolnej strony po przesłaniu formularza za pomocą funkcji potwierdzenia inteligentnego formularza.
Po utworzeniu formularza za pomocą kreatora formularzy przeciągnij i upuść, kliknij kartę Ustawienia, a następnie kliknij potwierdzenie.
WPForms pozwala wybrać trzy rodzaje potwierdzeń. Możesz po prostu pokazać wiadomość, przekierować użytkowników do strony WordPress lub do dowolnego innego adresu URL.
Możesz utworzyć osobną stronę w swojej witrynie WordPress z ofertami specjalnymi, formularzem optin lub pokazać im dowolną treść, która pomoże Ci przekształcić odwiedzającego w klienta.
Po zakończeniu ustawień Zapisz i zamknij Kreator formularzy.
Dodaj opcję subskrypcji newslettera do swoich formularzy
Podczas gdy formularze kontaktowe są świetne do zbierania potencjalnych klientów przychodzących, możesz go również użyć do zbudowania biuletynu e-mailowego.
Ponieważ użytkownik wpisuje już swój adres e-mail w formularzu, możesz automatycznie zapisać go do newslettera za jego zgodą.
Wtyczka WPForms Pro zawiera integracje marketingowe, które umożliwiają łączenie formularzy generowania leadów ze wszystkimi popularnymi usługami e-mail marketingu.
Ze względu na ten artykuł będziemy korzystać z integracji MailChimp, aby automatycznie dodawać użytkowników do naszej listy mailingowej MailChimp po przesłaniu formularza kontaktowego.
Po zainstalowaniu WPForms Pro musisz odwiedzić WPForms ” Dodatki strona. Tutaj znajdziesz Dodatki dla różnych dostawców usług e-mail.
Śmiało i kliknij przycisk Zainstaluj dodatek obok dodatku MailChimp.
WPForms zainstaluje dodatek MailChimp. Musisz kliknąć przycisk Aktywuj, aby rozpocząć korzystanie z dodatku.
Następnym krokiem jest połączenie WPForms z kontem MailChimp. Odwiedź WPForms ” Ustawienia stronę, a następnie kliknij kartę „integracje”.
Zobaczysz MailChimp wymieniony jako integracja. Kliknięcie na niego pozwoli Ci wprowadzić klucz API MailChimp i pseudonim dla tego konta.
Klucz API możesz pobrać ze swojego konta na stronie MailChimp.
Kliknij przycisk Połącz z MailChimp, aby kontynuować. WPForms połączy się teraz z Twoim kontem MailChimp.
Jesteś teraz gotowy, aby dodać pola e-mail optin do formularza kontaktowego.
Headover do WPForms ” Dodaj Nowy strona. Spowoduje to uruchomienie interfejsu kreatora formularzy WPForms.
Najpierw musisz podać tytuł formularza kontaktowego, a następnie wybrać „prosty formularz kontaktowy” z listy dostępnych szablonów.
WPForms utworzy dla Ciebie prosty formularz kontaktowy. Możesz edytować pola, klikając na nie. Możesz również dodać nowe pola, klikając je w lewej kolumnie.
Teraz musisz kliknąć pole „pola wyboru”, aby dodać pole wyboru subskrypcji newslettera. Kliknięcie na pole pokaże ci jego ustawienia.
Twoja forma jest prawie gotowa. Teraz wystarczy połączyć pola formularza z listą e-mail.
Kliknij kartę „Marketing”, a następnie kliknij MailChimp. Utwórz nowe połączenie i podaj mu nazwę.
WPForms załaduje teraz listę e-mail MailChimp i właśnie utworzone pola formularzy. Mapuj pola imienia i adresu e-mail do odpowiednich pól w formularzu kontaktowym.
Następnie musisz zaznaczyć pole obok opcji „Włącz logikę warunkową”. Dzięki temu możesz dodawać tylko tych użytkowników, którzy zdecydują się dołączyć do twojej listy e-mailowej. To bardzo ważne. Chociaż możesz łatwo dodać wszystkich użytkowników do listy e-mail, ci, którzy zdecydują się na to, są lepszą jakością ołowiu.
Śmiało i zaznacz pole optin newslettera, które dodałeś jako pole wyboru.
Nie zapomnij zapisać formularza i wyjść z kreatora formularzy.
Formularze kontaktowe są najczęstszym sposobem zwiększenia generowania leadów w WordPress, ale możesz pójść jeszcze dalej dzięki spersonalizowanym formularzom optin.
Generowanie leadów za pomocą wyskakujących okienek i dynamicznych formularzy Optin
Dodanie prostego pola subskrypcji e-mail do paska bocznego nie jest jedynym sposobem na przechwycenie potencjalnych klientów. W większości przypadków użytkownicy nawet nie zauważają tych formularzy, ponieważ wtapiają się w nie.
Tu wkracza OptinMonster. Pozwala tworzyć i A / B testować wysoko konwertujące formularze optin dla witryny WordPress bez zatrudniania programisty. Używamy go na WPBeginner i zwiększyliśmy nasze konwersje o ponad 600%.
OptinMonster pozwala spersonalizować Twoje Optiny w oparciu o zachowanie użytkownika, dzięki czemu możesz pokazać im najbardziej ukierunkowaną ofertę w najlepszym czasie.
Na przykład, można pokazać niestandardowe formularze optin dla:
- Różne sekcje, strony lub kategorie blogów
- Na podstawie fizycznej lokalizacji użytkownika (miasto lub Kraj)
- Na podstawie wcześniejszych interakcji użytkownika z Twoją witryną
- Na podstawie tego, skąd pochodzi Użytkownik (Google, Facebook itp.)
- Na podstawie ich urządzenia (Telefon Komórkowy, Tablet, Komputer Stacjonarny)
- Na podstawie ich aktywności, takich jak czas na stronie, Czas na stronie, głębokość przewijania, ruchy myszy itp.
- I więcej…
W połączeniu z tymi opcjami kierowania, dynamiczne formularze optin są najpotężniejszym narzędziem w zestawie narzędzi każdego marketera.
Exit-Intent Lightbox Popup dla rejestracji e-mail
OptinMonster jest pionierem w technologii exit-intent. Pozwala to wykryć ruch myszy użytkownika i pokazać mu wyskakujące okienko dokładnie w momencie, w którym ma zamiar odejść.
Jest to szczególnie pomocne w dawaniu użytkownikom ostatniej szansy przed opuszczeniem witryny. Jest to również mniej denerwujące, ponieważ wyskakujące okienko nie pojawia się, dopóki użytkownik nie zdecyduje się opuścić strony.
Wyskakujące okienka Exit sprawdzają się, dlatego korzystają z nich wszyscy liderzy branży.
Social Media Examiner dodał ponad 250 000 nowych subskrybentów wiadomości e-mail za pomocą wyskakujących okienek wyjścia z OptinMonster.
Michael Hyatt podwoił swoją subskrypcję dzięki wyskakującym wyskakującym okienkom. Search Engine Journal zwiększył liczbę konwersji o 240% (źródło).
Oprócz rejestracji e-mail możesz również użyć wyskakujących okienek lightbox, aby powiększyć swoją stronę na Facebooku, a nawet zwiększyć liczbę obserwowanych na Twitterze.
Zwiększ konwersje dzięki bramkom powitalnym pełnoekranowym
Opcje pełnoekranowe znane również jako Welcome-Gate lub Interstitial popups pozwalają wyświetlać pełnoekranową nakładkę na treści.
Możesz połączyć go z funkcjami exit-intent lub content-lock OptinMonster, aby niektóre strony w Twojej witrynie stały się magnesem wiodącym.
Fullscreen jest jednym z najbardziej poszukiwanych spot reklamowy, ponieważ konwertuje bardzo dobrze. Dlatego witryny takie jak Forbes, Inc i inne go używają.
Zamiast wyświetlać reklamy innych osób, możesz użyć ich do celów generowania leadów w swojej witrynie.
Przechwytywanie Leadów Za Pomocą Pływających Prętów
Pływające pręty są szczególnie skuteczną dynamiczną formą optin, która działa naprawdę dobrze. Dodaje lepki pływający pasek na górze lub na dole witryny.
Pasek pozostaje widoczny podczas przewijania strony przez użytkowników. Nie przeszkadza to użytkownikom w przeglądaniu treści, a użytkownicy mogą je łatwo zamknąć lub ukryć.
Wsuwane lub przewijane opcje wyzwalane, aby przyciągnąć uwagę użytkownika
Pola przesuwania lub przewijania pojawiają się na stronie, gdy użytkownik przewinie się w dół. Animacja przyciąga uwagę użytkownika i sprawia, że optin jest bardziej zauważalny niż tradycyjny optin.
Poniżej znajduje się przykład tego, jak iThemes używa go na swojej stronie internetowej:
Tworzenie i używanie magnesów ołowianych w WordPress
Magnesy ołowiane to specjalne oferty wykorzystywane jako zachęta do wykonania akcji.
Ta specjalna oferta może być ekskluzywnym pobraniem, ebookiem, pomocnym zasobem, kuponem rabatowym itp.
Magnesy ołowiane działają bardzo dobrze, ponieważ oferują użytkownikom coś cennego w zamian, są szybkie i łatwe, a użytkownicy nie muszą za nie płacić.
Potrzebujesz pomysłów? Zobacz tę listę 69 wysoce skutecznych pomysłów na magnes wiodący, aby rozwinąć swoją listę e-mail
OptinMonster jest wyposażony we wbudowane wsparcie, aby łatwo oferować magnesy ołowiane i dostarczać je po sukcesie.
Jeśli jesteś blogerem, Twój magnes prowadzący może być również ulepszeniem treści. Aktualizacja zawartości po prostu oferuje użytkownikom dodatkową użyteczną zawartość jako bonus za wykonanie akcji.
Zobacz nasz artykuł na temat dodawania ulepszeń treści w WordPress, aby uzyskać szczegółowe instrukcje i przykład na żywo.
Optymalizacja Kampanii Generowania Leadów WordPress
Generowanie leadów to ciągły wysiłek. Będziesz musiał monitorować, co działa dobrze dla Twojej witryny i jak możesz ją poprawić.
Oto kilka wskazówek, które pomogą Ci zoptymalizować wysiłki generowania leadów.
- Zamiast zgadywać, użyj testów A / B, aby poprawić swoje Optiny
- Użyj wielu optins, aby zmaksymalizować swoje wysiłki
- Eksperymentuj z różnymi kolorami, obrazami, filmami itp.
- Twórz i używaj wielu magnesów ołowianych, aby zwiększyć liczbę potencjalnych klientów
- Nie rujnuj doświadczenia użytkownika przez irytujących użytkowników
- Szukaj nowych kreatywnych pomysłów, aby generować więcej potencjalnych klientów
Na razie to wszystko.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci nauczyć się generowania leadów w WordPress. Możesz również zobaczyć nasz najlepszy przewodnik, aby zwiększyć szybkość i wydajność WordPress.
Uwaga: OptinMonster jest częścią rodziny WPBeginner premium wtyczek WordPress. Zbudowaliśmy go na własny użytek i publicznie uruchomiliśmy w 2013 roku z powodu wszystkich żądań użytkowników. Obecnie jest to najbardziej popularne oprogramowanie do generowania leadów na rynku.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.