Tworzenie biuletynu e-mailowego może być świetnym sposobem na dostarczenie cennych treści dla swoich klientów i zbudowanie lojalnych obserwujących. Wyzwaniem jest przekonanie kogoś, aby otworzył swoją skrzynkę odbiorczą dla Ciebie w przepełnionym cyfrowym świecie…

Uruchom biuletyn e-mail powiedzieli…

Stwórz prosty formularz rejestracyjny i obserwuj, jak nowi subskrybenci napływają do nich…

To będzie łatwe powiedzieli…

Gdyby to było takie proste!

Wtedy wszyscy będziemy mieć więcej subskrybentów e-maili, niż możemy obsłużyć.

Ale niestety, o ile mi wiadomo, tak nie jest.

W związku z tym, jeśli…

  • Pomyśl, że Twój niesamowity biuletyn e-mail zasługuje na więcej subskrybentów, niż się obecnie chwali.
  • Chcesz stworzyć zoptymalizowany formularz rejestracji do newslettera lub stronę, która konwertuje lepiej niż twój obecny wysiłek.
  • Chcesz prześcignąć swojego irytującego konkurenta (nazwijmy go Steve), który stale chwali się dziesiątkami tysięcy subskrybentów, których ma (typowy Steve).
  • Masz dość potencjalnych klientów stale wycofujących się z obecnego formularza opt – in lub Zarejestruj się na stronie jak flash.

Więc trzymaj się.…

Ponieważ w tym artykule przyjrzymy się prostym taktykom konwersji, których używają firmy wysokiego poziomu, aby zwiększyć liczbę subskrypcji biuletynu i listy.

Porozmawiamy również o tym, czego nie robić i co może spowodować, że potencjalni klienci pośpiesznie wycofają się z twojego opt-in… nigdy więcej się nie zobaczymy!

W tej ponurej nucie zacznijmy od:

Dlaczego strony do subskrypcji newslettera nie są konwertowane

Zapisanie się na nową listę e-mailową lub newsletter jest dużym zobowiązaniem dla większości ludzi.

Jak wiesz, niektóre listy nie mają sensu, aby się zarejestrować, podczas gdy inne zdecydowanie wymagają weryfikacji przed naciśnięciem przycisku Subskrybuj.

Oprócz problemów z zaufaniem, rzeczywistość jest taka, że większość ludzi jest już przytłoczona wiadomościami e-mail, które codziennie napływają do ich skrzynki odbiorczej.

Więc dlaczego mieliby Cię wpuścić do swojego życia?

Oto trzy prawdy o treści w dzisiejszych czasach według profesora Johna Lavine ‘ a z Northwestern University:

3 Prawdy, Które Kształtują I Ograniczają Nasze Treści:

  • “Istnieje stale rosnąca fala informacji i będzie ona rosła na zawsze.”
  • “Każdy, do kogo chcesz dotrzeć, ma w ciągu dnia 1440 minut; Ani minuty więcej.”
  • “Świat staje się coraz bardziej skomplikowany, ale ludzie poświęcą Ci swój czas i uwagę, jeśli dasz im więcej tego, czego chcą.”

Lekcja tutaj?

Ludzie Wpuszczą Cię Do Swoich Skrzynek Pod Warunkiem, Że Dasz Im To, Czego Chcą

Musisz jednak również zdawać sobie sprawę z rzeczy, które mogą odstraszyć potencjalnych subskrybentów.

A co do tego, oto kilka typowych powodów, dla których ludzie mogą biegać do drzwi zamiast się rejestrować…

Boją się, że ich spamujesz.

People don't want spam emails in their inbox!

Nikt nie chce, aby ich Skrzynka odbiorcza była zalana spamem lub niechcianymi wiadomościami e-mail.

Jest to również główny powód, dla którego użytkownicy wypisują się z twojej listy lub wahają się zarejestrować.

Aby przezwyciężyć ten strach, staraj się jasno określić, czego powinni oczekiwać od Ciebie w zakresie treści, a także w zakresie częstotliwości.

Dajesz im zbyt wiele pól formularza, aby je wypełnić

An example of a sign up form thats far too long
Gdybyś miał wybór, czy wypełniłbyś ten formularz?

Tak, ogólnie rzecz biorąc, im więcej informacji można uzyskać od Klienta, tym lepiej. Ale nie, jeśli uzyskanie tych spostrzeżeń oznacza utratę tak wielu klientów!

Podanie użytkownikowi mnóstwa pól do wypełnienia prosi o kłopoty i może je wyłączyć.

Pamiętaj, że zawsze możesz dowiedzieć się więcej po subskrypcji.

“Wyskakujesz” w nieodpowiednich momentach

People don't appreciate unwanted pop ups

Pop upy mogą być podstępnym diabłem.

Ludzie uwielbiają ich nienawidzić, jednak nadal mogą być skuteczne, jeśli są używane poprawnie.

Pamiętaj tylko, że doświadczenie użytkownika i satysfakcja powinny być zawsze na pierwszym miejscu.

Na przykład, jeśli czytelnik został przekierowany na stronę artykułu, prawdopodobnie nie jest dobrym pomysłem, aby od razu trafić do niego z wyskakującym wpisem.

Dlaczego?

Bo są tam po to, by czytać! Nie Zapisz się do newslettera.

Więc ważne jest, aby poczekać, aż nadejdzie odpowiedni czas.

W takim przypadku możesz użyć “przewijania wyskakującego”, które aktywuje się, gdy użytkownik przewija określoną odległość w dół strony:

A look at how scroll pop-ups are activated
Przykład działania wyskakującego przewijania

Inną alternatywą jest” timed pop-up”, który inicjuje się, gdy użytkownik był na stronie przez pewien czas.

W ten sposób nie przerywasz zamierzonego działania użytkowników, a oni nadal mogą uzyskać wartość, której pierwotnie szukali na stronie.

Są również znacznie bardziej skłonni do zaangażowania się w wyskakujące okienko, gdy zobaczą je w bardziej odpowiednim czasie.

Wystarczy Tych Złych Rzeczy.…

Spójrzmy na niektóre taktyki i przykłady, które pomogą Ci przyciągnąć tych subskrybentów…

5 Sprawdzone Hacki Konwersji, Które Pomogą Zwiększyć Liczbę Zapisów Do Newslettera:

1.Bądź Kreatywny Dzięki Formularzom Biuletynu I Stronom Docelowym

Kiedy ktoś wyląduje na twojej stronie opt-in, prawdopodobnie spodziewa się tego samego, co widzi wszędzie indziej.

I chociaż nie ma w tym nic złego (jeśli działa), dlaczego nie spróbować trochę przyprawić rzeczy?!

Jak ten twórczy i samoświadomy przykład z Shinesty:

An example of Shinesty's sign up form

Wspaniałe w tym przykładzie jest to, że nagłówki natychmiast przyciągają twoją uwagę.

Robią też świetną robotę “idąc pod prąd”, że tak powiem, wskazując” e-maile normalnie są do bani”, a ich nie.

Chociaż te stwierdzenia mogą być poparte nieco większym dowodem, ogólnie rzecz biorąc, ta strona rejestracji jest doskonałym przykładem dodawania osobowości i kreatywności przy użyciu kopii.

Podkreśla również znaczenie przyciągnięcia uwagi czytelnika i nadania tonu temu, co ma nadejść.

2. Buziak! (Keep It Simple Stupid)

Jak wspomniano wcześniej, najlepiej jest zachować formularze rejestracji tak proste i krótkie, jak to możliwe.

Chodzi o to, aby zmniejszyć jak najwięcej tarcia i nie przytłoczyć potencjalnych klientów.

Będziesz również znacznie bardziej skłonny do konwersji “typów ogrodzeń”, którzy mogą nie być całkowicie przekonani o wartości, którą im oferujesz.

Ale nie wierz mi na słowo.…

W jednym badaniu uczestnicy zastąpili formularz 11 polowy formularzem 4 polowym. Ta prosta zmiana zaowocowała 160% wzrostem liczby złożonych formularzy, a także 120% wzrostem współczynnika konwersji.

Oczywiście trzeba również wziąć pod uwagę jakość formularzy.

Ale ogólnie rzecz biorąc, im krótszy możesz utworzyć formularz rejestracji (jednocześnie przechwytując niezbędne informacje), tym lepiej.

Oto świetny (i niesamowicie ładny) przykład autorstwa Hipmunka:

An example of a simple sign up form by Hipmonk

3.”Osłodź Ofertę” Zapisania Się Na Listę E-Mailową

Nie ma nic złego w starej, dobrej, etycznej łapówce, która pomogłaby przechylić perspektywę na krawędzi.

A prawda jest taka, że niewiele osób może się oprzeć dobrej umowie lub zniżce.

W rzeczywistości, zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez Social Habit, 70% ludzi otwiera e-maile od marek lub firm, aby zdobyć ofertę, rabat lub kupon.

Zazwyczaj zobaczysz firmy SAAS oferujące sprytne zachęty, aby zachęcić użytkowników do rejestracji w swoich usługach.

Oto przykład z SEMrush:

An example of using an offer in your sign up form

I kolejny formularz rejestracyjny przez Copytesting:

An example of how copytesting use an incentive in their sign up form

Jednak rabaty i oferty mogą również działać w przypadku subskrypcji newslettera.

Jak wynika z tego formularza rejestracyjnego TOMS:

An example of TOMS offering a deal in exchange for a newsletter sign up

W tym konkretnym przykładzie TOMS wykonuje sprytną pracę polegającą na wykorzystaniu sprzedawanych produktów i wykorzystaniu rabatu 10% jako zachęty dla ludzi do zapisania się do newslettera.

Land ‘ s End również wykonuje podobną pracę:

An example of how Land End get more subscribers by making offers

Jeśli używasz tej taktyki, upewnij się, że dostarczasz odpowiednie i pomocne treści biuletynu.

W przeciwnym razie subskrybenci po prostu zrezygnują, gdy skorzystają z oferty lub zachęty, którą im zaoferowałeś.

4.Użyj Dowodu Społecznego, Aby Zachęcić Subskrybentów Newslettera

Wykorzystanie dowodu społecznego w formularzach rejestracyjnych lub stronach docelowych to kolejny świetny sposób na zwiększenie konwersji.

Dowód społeczny jest skuteczny na dwa sposoby:

1. Udowadnia czytelnikowi, że mogą ufać, że Twój biuletyn jest legalny.

2. Włącza się również w “FOMO” ludzi (strach przed utratą).

W końcu to jeden z naszych podstawowych instynktów jako ludzi, aby uzyskać wewnętrzną wiedzę lub nie przegapić niczego, co uważamy za ważne.

Innymi słowy, jeśli możesz pokazać, że wiele osób zapisało się do twojego biuletynu, pomoże to złagodzić obawy potencjalnego subskrybenta.

Będą też chcieli wiedzieć, o co tyle zamieszania.

Oto kilka przykładów subskrypcji biuletynu, które wykorzystują dowód społeczny:

An example of Base Camp using social proof in their sign up form

 

An example of HubSpot using social proof in their sign up form
Korzystanie z dowodu społecznego może być świetnym sposobem na przyciągnięcie subskrybentów
An example of social proof at work in a sign up form

5.Be jasno o swoich zamiarach i rodzaju treści, które oferujesz

Dostarczanie czytelnikom nieistotnych treści jest najszybszym sposobem, aby nacisnęli przycisk anulowania subskrypcji.

Dlatego ważne jest, aby jasno komunikować, jakiego rodzaju Treści mogą się spodziewać.

The New York Times wykonuje świetną robotę, dając czytelnikom spojrzenie na poprzednie biuletyny:

An example of The New York Times offering highly relevant content

Ta taktyka jest bardzo skuteczna, ponieważ zapewnia, że czytelnicy otrzymają treści, które będą zainteresowani.

Kolejną wspaniałą rzeczą na tej stronie rejestracji jest to, że wyświetla różne rodzaje biuletynów w ofercie.

Pomaga to podnieść świadomość i zapewnia, że użytkownicy zapisują się do odpowiedniego newslettera.

Jeśli to możliwe, Spróbuj również wspomnieć, jak często czytelnicy mogą oczekiwać, że je wyślesz.

Zwłaszcza jeśli planujesz wysyłać do nich wiadomości e-mail dość często, ponieważ może to być irytujące dla niektórych osób, jeśli nie są na to gotowi.

Teraz Nie Chwalić Się, Czy Coś, Ale…

Jeśli chcesz mieć prawie doskonały przykład strony z newsletterem, która zaznacza prawie wszystkie pola…

Zajrzyj na stronę rejestracji naszego osobliwego newslettera: The Whip!

Jesteśmy bardzo dumni z tego, i jak widać poniżej wykorzystuje wiele taktyk wymienionych w tym artykule:

Prosty Formularz Rejestracji:

An example of the whip sign up form

Wartość Prop / Dowód Społeczny:

The whip outlines its value prop perfectly

 

an example of how the whip uses social proof

Jasne Oczekiwania:

An example of the whip making expectations clear

Pokonuje Sprzeciw Wobec Spamu:

An example of stating your spam free
Daj użytkownikom znać, że twoje e-maile są wolne od spamu!

Psst … Szukasz Darmowego I Łatwego Sposobu Tworzenia Własnych Formularzy Rejestracyjnych?

Hustle sprawia, że tworzenie wyskakujących okienek, slajdów i widżetów dla Twojej witryny jest proste.

Dowiedz się więcej o tej przydatnej wtyczce WordPress poniżej:

Zanim skończymy podsumujmy…

Jeśli Chcesz Zwiększyć Swoją Subskrypcję Newslettera Pamiętaj O:

 

  • Upewnij się, że twój formularz odpowiada preferencjom czytelników, pomaga im w procesie rejestracji i spełnia Twoją obietnicę.
  • Upewnij się, że twój formularz zgłoszeniowy jest prosty i zawiera jak najmniejszą liczbę pól (jeśli jest to praktyczne).
  • Wyjaśnij swoje intencje i czego czytelnicy mogą oczekiwać od Twoich e-maili.
  • Upewnij się, że kopia formularza jest przejrzysta, zwięzła i łatwa do odczytania i zrozumienia.
  • Korzystaj z zachęt i ofert, aby osłodzić ofertę dla potencjalnych subskrybentów.
  • Wykorzystaj social proof i FOMO jako sposób na budowanie zaufania wśród odbiorców.
  • Upewnij się, że dobrze się z nim bawisz! Stwórz formę, która odzwierciedla Twoją markę, osobowość i to, o co ci chodzi.

I na koniec … nie zapomnij przetestować!

Wypróbuj kombinację (lub wszystkie) taktyk wymienionych w tym artykule.

Niektóre taktyki mogą działać lepiej dla niektórych nisz, firm i biuletynów niż inne.

Prawdziwy test tkwi w wynikach, które przynoszą!

Pamiętaj, aby dać nam znać, co działa najlepiej dla ciebie.

Jak myślisz, co sprawia, że skuteczna rejestracja lub opt-in strona? Dowód społeczny? Świetna oferta? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej!

Tagi:

You May Also Like

Jak naprawić nieprawidłowy błąd JSON w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Co powoduje błąd “nieprawidłowa odpowiedź JSON” w WordPress?1. Sprawdź adresy…

Jak naprawić błąd krytyczny w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest błąd krytyczny w WordPress?Co powoduje krytyczny błąd…

Jak zmienić kolor linku w WordPress (poradnik dla początkujących)

W artykule: Dlaczego Linki Są Ważne?Jak dodawać linki w postach i stronach…

9 Najlepsze Darmowe Wtyczki WordPress Author Bio Box

W artykule: 1. Simple Author Box2. Branda3. Autor postu WP4. Author Bio…