Najlepsze narzędzia i zasoby WordPress dla freelancerów

Około 40% amerykańskiej siły roboczej będzie składać się z freelancerów do roku 2020, co oznacza, że platformy takie jak WordPress stają się coraz bardziej skierowane do tych samowystarczalnych ludzi, którzy chcą podjąć przedsiębiorczą drogę, aby zarabiać pieniądze dla siebie.

Freelancing to żmudny biznes, zmuszający Cię do bycia własnym szefem i faktycznie usiąść i pracować bez żadnych zakłóceń. Jedynym problemem jest to, że każdego dnia przed naszymi oczami pojawia się nowe rozproszenie, które zabiera nas od produktywności i w dół trasy, która oznacza złe wieści dla Twojego freelancingu.

Dobrze, że istnieje również wiele narzędzi WordPress dla freelancerów i profesjonalistów WordPress, aby odeprzeć te zakłócenia, zwiększyć produktywność, a nawet śledzić swój czas, tak jak w zwykłej pracy biurowej. Chociaż wielu z nas freelancerów może szydzić z niektórych technik i tropów, które można znaleźć w świecie korporacyjnym, nie bez powodu niektóre narzędzia są wdrażane.

Rzućmy okiem na to, jak możesz użyć niektórych z tych narzędzi WordPress dla freelancerów, aby wziąć jedną z najbardziej niezwykłych platform blogowych i internetowych naszych czasów i sprawić, że będzie ona działać dla Ciebie.

Zarządzanie Projektami Panorama

Panorama Project Management

Info & Pobierzzobacz Demo

Panorama to prosta i darmowa wtyczka, która łączy narzędzia do zarządzania projektami i zadaniami bezpośrednio na pulpicie nawigacyjnym WordPress. Użyłem sporo opcji do zarządzania projektami, ale zawsze jest coś łatwiejszego w tym, że nie muszę otwierać zupełnie nowego programu, gdy i tak spędzam większość czasu w WordPress.

Możesz rejestrować swój czas, edytować i dodawać projekty, delegować zadania członkom zespołu, a nawet udostępniać klientom własny pulpit nawigacyjny do śledzenia projektu.

Zarządzanie Hasłami LastPass

LastPass

Info & Download

Niezależnie od tego, czy jesteś niezależnym blogerem, czy projektantem stron internetowych, musisz zarządzać wieloma kontami WordPress i pamiętać wszystkie nazwy użytkowników i hasła, aby zapewnić bezpieczeństwo informacji i po prostu wykonywać pracę każdego dnia. Tu pojawia się LastPass. Działa na prawie każdym urządzeniu, dzięki czemu można szybko i bezpiecznie zapisać wszystkie hasła do wszystkich witryn WordPress.

Kluczem jest tu bezpieczeństwo. Moja przeglądarka Chrome automatycznie zapisuje moje hasła, ale nie jest to najlepszy sposób na uniknięcie hakerów, którzy mogą całkowicie zrujnować twoją witrynę lub uczynić ją niebezpieczną dla odwiedzających.

Kalendarz Wydawniczy

Editorial Calendar WordPress Plugin

Info & Pobierzzobacz Demo

Kalendarz redakcyjny jest idealny dla każdego, kto prowadzi bloga na WordPress, ponieważ możesz zobaczyć kalendarz pomysłów na posty na blogu i automatycznie zintegrować się z systemem postów zawartym w pulpicie nawigacyjnym. Poruszaj się po datach, pamiętaj, kiedy musisz publikować i utrzymuj stały przepływ artykułów, Jeśli prowadzisz witrynę, w której pisze wielu autorów.

G Suite

G Suite by Google

Info & Download

G Suite nie jest bezpośrednim narzędziem WordPress, ale jest koniecznością dla osób pracujących w WordPress. Arkusze, dokumenty, usługi poczty e-mail i inne pozwalają pozbyć się nieporęcznych edytorów tekstu i szybko tworzyć kopie zapasowe informacji. Możesz nawet pracować w trybie offline i synchronizować treści za każdym razem, gdy znajdziesz hotspot.

Użyj dodatkowych narzędzi, takich jak UpdraftPlus, aby szybko wykonać kopię zapasową zawartości na Dysku Google. Lub nawet wypchnij dokumenty do systemu WordPress bez konieczności kopiowania i wklejania.

Asana Task Manager

asana

Info & Download

Asana to jedno z najpopularniejszych narzędzi do współpracy zespołowej na rynku. Najfajniejsze jest to, że Asana ma aplikację, która pozwala zsynchronizować się z witryną WordPress i wyświetlić przepływ pracy na pulpicie nawigacyjnym WordPress. Wystarczy kilka kliknięć, aby rozpocząć pracę z zespołem lub sprawdzić, kiedy nadejdzie termin następnego zadania.

WP płaska Wycena i formy płatności

WP Estimation and Payment Forms

Info & Pobierzzobacz Demo

Wycena usługi jest znacznie mniej czarno-biała niż wycena produktu – istnieje znacznie większa elastyczność i nie ma dwóch takich samych miejsc pracy. Aby obejść ten problem, opracowano WP Flat Estimate & Payment Forms, zapewniając jedno z najlepszych rozwiązań w zakresie cen usług. Wtyczka pozwala tworzyć w pełni interaktywne, stylowe formularze cenowe, które przeprowadzają potencjalnego klienta przez wszystkie dostępne dla niego opcje, wyceniając pracę w miarę postępu.

WP Estimation and Payment Forms Screenshot

Formularz jest w pełni konfigurowalny: można wybrać czcionki, kolory i liczbę pól. Możesz wyświetlić opcje dostępne jako obraz lub tekst, a także użyć pól wyboru, gdy dostępnych jest wiele opcji. Każdy wybrany element może dodać / usunąć stały koszt do ogólnej ceny lub procent. Jeśli przedmiot tego wymaga, możesz pozwolić odwiedzającym na wybór ilości, z rabatami skonfigurowanymi dla większych ilości (według własnego uznania). Na środku znajduje się również stylowy pasek postępu, na którym można wyświetlić aktualny całkowity koszt lub numer kroku.

Jeśli chcesz przyjmować płatności bezpośrednio, możesz zintegrować opcję płatności PayPal na końcu formularza. Jeśli korzystasz z WooCommerce, końcowy produkt/usługa może zostać automatycznie dodany do koszyka odwiedzającego, gdzie może on dokonać płatności za pomocą dowolnego sprzedawcy płatności obsługiwanego przez Twoją witrynę. Wtyczka może być również zintegrowana z formami grawitacyjnymi.

Kierownik projektu WP

WP Project Manager

Info & Pobierzzobacz Demo

Praca z zespołem za pośrednictwem WordPress staje się niechlujna z pocztą e-mail, więc rozważ użycie takiej wtyczki do zarządzania kalendarzem, tworzenia kamieni milowych, a nawet publikowania plików dla zespołu. Prywatność jest ogromnym problemem podczas uruchamiania witryn, więc to również dba o Twoją ochronę.

Faktura WP

WP-Invoice – Web Invoice and Billing

Info & Pobierzzobacz Demo

Lubię korzystać z systemu fakturowania innych firm, ale jeśli chcesz zaoszczędzić trochę czasu i wysłać faktury z WordPress, jest to sposób, aby to zrobić. Twórz szybkie faktury, integruj system płatności i wysyłaj faktury i rachunki do klientów.

MonsterInsights

MonsterInsights Analytics for WordPress

Info & Pobierzzobacz Demo

Jest to niezbędne narzędzie, dzięki czemu możesz dokładnie zobaczyć, jakie typy ludzi przychodzą do twojej witryny WordPress. Jeśli nie rozumiesz danych demograficznych klientów i czytelników, poważnie utrudniasz szanse na tworzenie dobrych treści. Zobacz wskaźniki klikalności, skąd pochodzą ludzie i które posty na blogu działają najlepiej. Szczególnie lubię zobaczyć, skąd przychodzą ludzie, aby zobaczyć moje portfolio.

Canva Image Editor

canva

Info & Download

Canva to narzędzie innej firmy, które pomaga szybko projektować obrazy, które można umieścić na swoim blogu, stronach mediów społecznościowych i innych. Jeśli nie jesteś grafikiem, jest to najlepsza opcja do tworzenia oszałamiających obrazów, aby zwiększyć zaangażowanie w swojej witrynie.

MailChimp

MailChimp for WordPress

Info & Pobierzzobacz Demo

Zbuduj swoją listę e-mailową, tworząc prosty formularz rejestracji i rozdając coś. Nie ma znaczenia, co sprzedajesz lub piszesz w swojej witrynie WordPress, wysyłanie klientom, czytelnikom i klientom wiadomości e-mail jest najlepszym sposobem na pozostanie w kontakcie. Użyj wtyczki MailChimp for WordPress, aby uzyskać najlepszą integrację.

Bufor Zarządzanie Mediami Społecznościowymi

Buffer

Info & Download

Jeśli zawsze kończysz wyrywając włosy podczas publikowania w mediach społecznościowych, nie jesteś sam. Jeśli prowadzisz firmę niezależną, prawdopodobnie słyszałeś, że miło jest dotrzeć do klientów za pośrednictwem sieci społecznościowych, ale trudno jest stwierdzić, czy media społecznościowe faktycznie pomagają twojej firmie. Nie wspominając o tym, że zajmuje to wyjątkowo dużo czasu.

Szybkim rozwiązaniem jest bufor. Użyj bufora, aby szybko znaleźć interesujące i angażujące treści. Następnie udostępnij treści do wszystkich mediów społecznościowych w ciągu kilku sekund. Możesz nawet zaplanować posty, dzięki czemu nie musisz codziennie myśleć o swojej strategii w mediach społecznościowych.

Smart Przed Przeglądarką Po

Smart Before After Viewer

Info & Pobierzzobacz Demo

Jeśli chcesz odnieść sukces w świecie designu, potrzebujesz niesamowitego portfolio. Problem polega na tym, że większość portfeli jest prezentowana w ten sam sposób, a niewiele ich odróżnia. Nawet jeśli Twoja praca jest świetna, prezentowanie jej w przyziemny sposób nie jest podejściem kreatywnej jednostki. Jeśli chcesz w unikalny sposób zaprezentować swoją pracę, rozważ sprawdzenie Smarta przed przeglądarką po.

Smart Before After Viewer pozwala zaprezentować swoją pracę jako przed oraz po obrazy. Pozwala To potencjalnym klientom zobaczyć pełny zakres wykonanej pracy, a zabawne, interaktywne podejście tworzy świetne pierwsze wrażenie.

Slider Screenshot

Wtyczka umożliwia wyświetlanie dwóch obrazów za pomocą interaktywnego suwaka. Suwak można przesuwać w pionie lub poziomie, przeciągając lub po prostu najeżdżając na obraz. Jeśli chcesz podać informacje o każdym obrazie, możesz również dodać etykietę do każdej strony suwaka – kolor tych etykiet jest w pełni konfigurowalny, podobnie jak kolor interaktywnego suwaka, który pozwala zbudować coś, co pasuje do stylu reszty witryny.

Możesz dodać suwak do dowolnego postu, strony lub obszaru widżetu – jest to tak proste, jak zawijanie dwóch obrazów między dwoma krótkimi kodami. Aby uzyskać bardziej kompletne portfolio, możesz również dodać wiele suwaków do strony. Dla odwiedzających na urządzeniach mobilnych suwaki są w pełni responsywne i można je aktywować za pomocą ekranów dotykowych.

Trello i fakturowanie zbiorów

trello-harvest

Info & Download

Jest to interesująca integracja, która obejmuje dwa narzędzia, które w rzeczywistości nie łączą się bezpośrednio z WordPressem. To powiedziawszy, czułbym się źle, zostawiając je z listy, ponieważ każdy, kto pracuje w WordPress jako freelancer, powinien rozważyć użycie zarówno Trello, jak i Harvest.

Trello to proste narzędzie do zarządzania projektami z eleganckim interfejsem dla uproszczenia i możliwości szybkiego komunikowania się z ludźmi w Twoim zespole. Harvest to potężne narzędzie do śledzenia czasu i fakturowania, dzięki któremu możesz szybko zwiększyć swoją produktywność, sprawdzając, które obszary Twojej działalności freelancerskiej zajmują zbyt dużo czasu.

Osobno te dwa narzędzia są po prostu wspaniałe, ale otrzymujesz również ładne małe rozszerzenie Google Chrome, które je łączy. Możesz utworzyć kartę zadań w Trello, a następnie kliknąć przycisk śledzenia czasu, gdy zaczniesz. Automatycznie rejestruje czas zbiorów i nigdy nie musisz opuszczać Trello, patrząc na swoje projekty.


Daj mi znać w sekcji komentarzy, jeśli masz jakieś pytania dotyczące tych narzędzi WordPress dla freelancerów. Życie freelancera jest często gorączkowe i stresujące, ale masz również szansę naprawdę poczuć się niezależnym i odnieść sukces w tym procesie. Za pomocą tych narzędzi możesz skopać Tyłki z WordPress i żyć satysfakcjonującym życiem zawodowym poza tym sektorem korporacyjnym. Baw się dobrze i daj mi znać, jeśli wymyślisz jakieś inne narzędzia, bez których nie możesz żyć!

You May Also Like

Jak naprawić nieprawidłowy błąd JSON w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Co powoduje błąd „nieprawidłowa odpowiedź JSON” w WordPress?1. Sprawdź adresy…

Jak zmienić kolor linku w WordPress (poradnik dla początkujących)

W artykule: Dlaczego Linki Są Ważne?Jak dodawać linki w postach i stronach…

Jak naprawić błąd krytyczny w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest błąd krytyczny w WordPress?Co powoduje krytyczny błąd…

Jak zainstalować WordPress lokalnie na komputerze Mac za pomocą MAMP

W artykule: Jak zainstalować MAMP na komputerze MacInstalacja WordPress na komputerze MacWypróbowanie…