Kiedy witryna jest uruchomiona, jedną z pierwszych rzeczy, o których prawdopodobnie myślisz, jest: “czy to naprawdę działa?”

Bez natychmiastowej zapory sprzedaży lub rejestracji trudno jest wiedzieć, co się dzieje. Czy Twoja strona ma w ogóle odwiedzających, a jeśli tak, to skąd pochodzą? Czy zawsze wchodzą ze strony głównej, czy znaleźli go w najnowszym poście na blogu? Kiedy są na stronie dłużej niż pięć minut, co powstrzymuje ich przed konwersją?

Istnieje tak wiele pytań, które mogą pojawić się, gdy nie masz bezpośredniego wglądu w to, co dzieje się z aktywnością Twojej witryny. Na szczęście istnieje jedno narzędzie, do którego możesz się zwrócić, które pomoże Ci zorientować się, co dzieje się z odwiedzającymi: Google Analytics.

Wcześniej omówiliśmy, czym jest Google Analytics, a także Jak dodać go do WordPress. Teraz chciałbym przejrzeć opcje wtyczki Google Analytics, ponieważ, nic dziwnego, nie ma tylko jednego idealnego rozwiązania Goldilocks dla wszystkich.

Najlepsze wtyczki Google Analytics dla WordPress

Wtyczka Google Analytics powinna wykonać co najmniej dwie rzeczy dla Ciebie:

  • Powinien on ustanowić połączenie między witryną a Google Analytics bez konieczności aktualizacji kodu witryny.
  • Powinien dodać kompleksowy pulpit nawigacyjny wypełniony statystykami do zaplecza WordPress, zachowując wszystkie dane dla Twojej witryny w WordPress.

Większość z następujących wtyczek Google Analytics pomoże Ci osiągnąć te cele. (Wrzuciłem kilka innych bardziej wyspecjalizowanych wtyczek na dobry środek.) Twoim celem powinno być teraz przesiać tę listę i znaleźć jeden z punktu cenowego, łatwość użycia, i zamierzonego celu, który najlepiej współgra z tym, czego potrzebujesz.

  • Panel Analityczny Beehive

    Beehive Google Analytics Dashboard Plugin

    Jest to wkład WPMU DEV w świat wtyczek Google Analytics i jest niesamowity. Upraszcza proces uzyskiwania kodu śledzenia Google Analytics na twojej stronie, a następnie umożliwia użytkownikom dodawanie tak małej lub jak największej ilości danych o swojej witrynie (lub sieci witryn) do Pulpitu nawigacyjnego WordPress z szczegółowymi możliwościami śledzenia.

    Jeśli próbujesz zarabiać na swojej stronie, a te mniejsze i jeszcze bardziej znaczące elementy są kluczem do śledzenia konwersji, to jest to wtyczka Google Analytics dla Ciebie.

    Interesuje Cię Beehive Analytics Dashboard?

    Szczegóły
  • Panel nawigacyjny Google Analytics dla wtyczki WordPress

    Jest to kwintesencja wtyczki Google Analytics. Dodaje kod śledzenia do twojej witryny, a następnie pobiera wszystkie kluczowe statystyki (i trochę więcej) do Pulpitu nawigacyjnego. Wszystkie dane Google Analytics mieszczą się w jednym widżecie na pulpicie nawigacyjnym; to tylko do ciebie, aby skonfigurować typ statystyk, ramy czasowe, i wszelkie specjalne wymiary, które mają być wyświetlane w nim. Ta wtyczka działa również z multisite.

    Interesuje Cię Pulpit Nawigacyjny Google Analytics dla wtyczki WordPress?

    Szczegóły
  • Analytify Google Analytics Dashboard Plugin (Bezpłatny)

    Oprócz tego, że jest bardzo łatwy do skonfigurowania Google Analytics w swojej witrynie za pomocą tej wtyczki, widżet pulpitu nawigacyjnego, który pochodzi z nim, jest niesamowity. Zamiast dostarczać mylący układ lub zalewać zbyt dużą ilością informacji, prezentuje wszystko w dużym, przejrzystym i łatwym do naśladowania formacie, z naciskiem na kluczowe statystyki, których potrzebujesz, aby być na bieżąco.

    Interesuje Cię Wtyczka Analytify Google Analytics Dashboard (bezpłatna)?

    Szczegóły
  • Analytify Google Analytics Dashboard Plugin (Premium)

    Dla tych z Was, którzy lubią bezpłatną wtyczkę Analytify, ale są rozczarowani ograniczeniami darmowej wersji, jest to wersja premium. Interfejs pulpitu nawigacyjnego jest taki sam, ale ten jest wypełniony po brzegi danymi o wydajności, śledzeniem e-commerce, informacjami o polecaniu w mediach społecznościowych, analizami na poziomie strony i wieloma innymi. Możesz także rzucić okiem na analitykę każdej strony z frontendu swojej witryny.

    Jeszcze jedna rzecz, na którą należy zwrócić uwagę, to cena. Istnieją plany na różne cele biznesowe. Więc jeśli jesteś programistą lub obsługujesz wielu klientów w imieniu swojej agencji,możesz zabezpieczyć ulepszoną analizę WordPress za pomocą tej wtyczki.

    Zainteresowany Wtyczką Analytify Google Analytics Dashboard (Premium)?

    Szczegóły
  • Enhanced eCommerce Wtyczka Google Analytics dla WooCommerce

    Nie jest to typowa wtyczka Google Analytics. W rzeczywistości, jeśli szukasz takiego, który uruchomi Analytics w Twojej witrynie, poszukaj gdzie indziej. Jeśli jednak potrzebujesz analizy specyficznej dla e-commerce wciągniętej do Pulpitu nawigacyjnego, abyś mógł przestać odbijać się tam iz powrotem między witryną a Google Analytics, to zadziała.

    Interesuje Cię ulepszona Wtyczka Google Analytics dla WooCommerce?

    Szczegóły
  • GA Wtyczka Google Analytics

    Czysty i prosty, wtyczka Ga Google Analytics ma na celu osiągnięcie jednej rzeczy i tylko jednej rzeczy: aby uzyskać kod śledzenia Analytics na każdej stronie witryny. Jeśli to wszystko, co potrzebujesz pomocy i nie jesteś zainteresowany ciągnięciem statystyk do Pulpitu nawigacyjnego, to jest to wtyczka dla Ciebie.

    Zainteresowany wtyczką Ga Google Analytics?

    Szczegóły
  • Wtyczka Google Analytics WD Premium

    Chociaż istnieje darmowa wersja tej wtyczki, nie polecam go tutaj, ponieważ jest prawie identyczny z #5. Zamiast tego myślę, że wersja premium z Web Dorado jest warta spojrzenia, jeśli chcesz zmaksymalizować to, co możesz zrobić z Google Analytics z poziomu WordPress. Jest to idealne rozwiązanie, jeśli chcesz uzyskać dostęp do raportów zawierających informacje na temat zarządzania celami, śledzenia e-commerce i integracji reklam.

    Warto również zauważyć, że ta wtyczka premium ma wiele niedrogich Planów, nawet dla agencji i programistów internetowych.

    Zainteresowany Wtyczką Google Analytics WD Premium?

    Szczegóły
  • WP Google Analytics Events Plugin

    Funkcja śledzenia zdarzeń Google Analytics jest całkiem fajna-zwłaszcza jeśli próbujesz określić skuteczność określonego zestawu okruszków chleba lub kroków skonfigurowanych wzdłuż ścieżki konwersji. Jeśli twoim głównym celem jest teraz przestudiowanie analizy witryny, aby dowiedzieć się, co dzieje się z przewijaniem i klikaniem prowadzącym do konwersji, możesz użyć tej wtyczki, aby przenieść te dane do WordPress.

    Zainteresowany wtyczką WP Google Analytics Events?

    Szczegóły

Wrapping Up

Jeśli chcesz, aby Twoja witryna odniosła sukces teraz iw przyszłości, nie możesz pozwolić sobie na pozostawienie niczego przypadkowi. Google Analytics to niezwykle potężne narzędzie, które pomoże Ci odblokować te wgląd w to, co dzieje się na miejscu. A za pomocą wtyczki Google Analytics możesz poświęcić mniej czasu na martwienie się o to, jak go zakodować w backendzie, a więcej czasu na przeglądanie danych, dzięki czemu możesz odpowiednio zaktualizować swoje treści i wrażenia użytkownika.

Do ciebie: czy masz doświadczenie w korzystaniu z narzędzi analitycznych innych niż Google Analytics dla swojej witryny? Jeśli tak, możesz nam powiedzieć, dlaczego wybrałeś te zamiast GA?

Tagi:

You May Also Like

Jak naprawić nieprawidłowy błąd JSON w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Co powoduje błąd “nieprawidłowa odpowiedź JSON” w WordPress?1. Sprawdź adresy…

Jak zmienić kolor linku w WordPress (poradnik dla początkujących)

W artykule: Dlaczego Linki Są Ważne?Jak dodawać linki w postach i stronach…

Jak naprawić błąd krytyczny w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest błąd krytyczny w WordPress?Co powoduje krytyczny błąd…

Jak zainstalować WordPress lokalnie na komputerze Mac za pomocą MAMP

W artykule: Jak zainstalować MAMP na komputerze MacInstalacja WordPress na komputerze MacWypróbowanie…