Chcesz zbudować globalną firmę sprzedającą produkty lub usługi online? Nie wydawaj kolejnego dolara, dopóki nie nauczysz się, jak uruchomić swój sklep dzięki temu przewodnikowi planowania sklepu e-commerce wordpress!

Według Statista, wiodącego dostawcy danych rynkowych i konsumenckich, 58,3 procent globalnych użytkowników Internetu zakupiło produkty online w 2016 roku. Oczekuje się, że w 2019 r.zakupy online wzrosną do 63 procent, a w 2021 r. przekroczą 65 procent użytkowników Internetu na całym świecie. Do 2020 roku możemy spodziewać się ponad 2 miliardów kupujących online.

Jeśli nie masz jeszcze skonfigurowanego sklepu internetowego, pokażmy Ci, jak go uruchomić za pomocą WordPress.

Online shopping illustration
Jeśli nie sprzedajesz swoich produktów lub usług online, możesz przegapić wiele wspaniałych możliwości biznesowych.

Lista kontrolna planowania WordPress i eCommerce

Poniższa lista kontrolna obejmuje wszystko, co musisz wiedzieć, aby skonfigurować swój e-commerce na platformie WordPress:

planowanie biznesowe eCommerce

Twoje doświadczenie klienta eCommerce
elementy strony eCommerce
Platforma eCommerce
legalności eCommerce
bezpieczeństwo eCommerce

Wtyczki eCommerce WordPress

funkcje wtyczki eCommerce

WordPress eCommerce Themes

Funkcje motywu eCommerce

Dodatkowe uwagi dotyczące planowania eCommerce

Sprzedawaj Online Za Pośrednictwem Witryn Członkowskich
Skonfiguruj Sieć Sklepów Za Pomocą Multisite
Sprzedawaj produkty innych ludzi Online
Wielojęzyczny eCommerce

eCommerce illustration
Planowanie sklepu internetowego przed jego zbudowaniem zwiększy Twoje szanse na sukces.

planowanie biznesowe eCommerce

Prawdopodobnie słyszałeś stare powiedzenie… ” Jeśli nie planujesz, planujesz zawieść.”

Wszystko w Twojej firmie eCommerce wymaga planowania … od projektowania stron internetowych, układu strony, nawigacji po witrynie i treści internetowych, po to, w jaki sposób będziesz pozyskiwać, sprzedawać i wysyłać produkty, zbierać i przetwarzać płatności, angażować, wchodzić w interakcje i śledzić klientów i nie tylko.

Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem witryny, próbując dowiedzieć się, jak akceptować płatności online za swoje usługi, czy twórcą stron internetowych, który regularnie buduje witryny dla klientów, planowanie następujących aspektów działalności eCommerce jest niezbędne:

  • Produkty lub usługi że możesz sprzedawać, reprezentować lub sprzedawać z ufnością. Czy będziesz sprzedawać produkty lub usługi cyfrowe, dobra fizyczne lub kombinację obu tych czynników? Pojedyncze, wielokrotne lub dołączone elementy?
  • Strategia biznesowa. Jak będzie działać Twoja firma? Kto jest twoją publicznością? Gdzie zamierzasz sprzedać? Na jakim Modelu się skupisz (B2B, B2C itp.)?
  • Niezawodny hosting www. Utrzymanie sklepu i szybkie rozwiązywanie problemów ma duże znaczenie, gdy prowadzisz firmę online.
  • Lokalizacja obiektu. Czy budujesz nowy sklep eCommerce na osobnej domenie, czy po prostu dodajesz funkcjonalność eCommerce do istniejącej witryny?
  • Strony aby wyświetlić informacje o produktach, zdjęcia produktów, opisy i inne ważne informacje biznesowe.
  • System zarządzania zapasami do obsługi produktów i ilości zapasów.
  • Koszyk i oprogramowanie do przetwarzania płatności do obsługi i przetwarzania zamówień i płatności online. Jakie opcje i metody płatności będziesz oferować? Czy zapewnisz bezpłatne wersje próbne lub raty? Czy będziesz pobierać opłaty jednorazowe, cykliczne subskrypcje, czy obie te opłaty?
  • Lejki sprzedaży. Czy klienci będą przedstawiani z upsells, cross-sells, downsells? A co z wygasającymi ofertami, kuponami, kartami podarunkowymi?
  • Wysyłka i realizacja. Jak Twój sklep obliczy wysyłkę? Czy wysyłasz części zamówienia do różnych miejsc docelowych?

Rozpocznijmy proces planowania biznesowego eCommerce z myślą o końcu, myśląc o ludziach, którzy kupią Twoje produkty i usługi, i wyobraź sobie klienta doświadczenie chciałbyś dla nich tworzyć.

Planowanie obsługi klienta eCommerce

Laptop screen showing image of woman taking a bubble bath.
Wyobraź sobie, jak klienci będą doświadczać zakupów online w Twoim sklepie, a następnie stwórz dla nich to doświadczenie.

Jeśli przeprowadziłeś badania rynku, powinieneś mieć jaśniejsze pojęcie o swojej grupie docelowej. Wyobraź sobie zatem idealną perspektywę lądowania na twojej stronie i spróbuj zwizualizować swoje wrażenia:

  • Co jest pierwszą rzeczą, którą zobaczą, jeśli pojawią się na twojej stronie głównej? Czy zostaną zaprezentowane slajdy obrazowe, wideo, katalog produktów, historia?
  • W jaki sposób Twoja strona zaangażuje odwiedzających, którzy chcą tylko badać i porównywać produkty przed zakupem?
  • Jak szybko i wygodnie klienci będą mogli znaleźć to, czego szukają i sprawdzić?
  • Jak odwiedzający doświadczą Twojego procesu sprzedaży? Jak zachęcić lub zachęcić ich do subskrypcji i dołączenia do listy mailingowej?
  • Jak pozostawić klientów zadowolonych i chętnych do powrotu?

Twoi klienci” doświadczenie eCommerce to nie dzieje się tylko w Internecie.  Wszystkie obszary Twojej działalności wpłyną na ich doświadczenie. Na przykład, jeśli sprzedajesz fizyczne produkty lub usługi, wpływ będą miały również procesy operacyjne, takie jak produkcja, zamawianie, dostawa, zarządzanie zapasami, wycena, pakowanie i realizacja. Ważne jest zatem, aby zacząć od „dużego obrazu” i spróbować wyobrazić sobie rzeczy z perspektywy klienta i jak będą się czuli robiąc interesy z Tobą.

Aby uzyskać więcej pomocy na tym etapie procesu planowania biznesowego eCommerce, zobacz nasz przewodnik dotyczący sprzedaży produktów online.

elementy strony eCommerce

Sklep eCommerce potrzebuje tych podstawowych elementów, aby działać skutecznie:

Twoja platforma eCommerce

Wybrana platforma e-commerce wpłynie na wiele przyszłych decyzji i wpłynie na inne wybory, takie jak wybór wtyczek e-commerce i motywu e-commerce dla Twojego sklepu internetowego.

WordPress oferuje wiele różnych platform. Na przykład WooCommerce ma udział w rynku platform eCommerce opartych na WordPress.

WooCommerce usage stats
WooCommerce jest używany przez 6% najlepszych witryn 1 milion eCommerce. (Źródło: BuiltWith.com)

strony eCommerce

Oprócz dodawania stron internetowych, takich jak Strona „O nas” lub „skontaktuj się z nami”, twój sklep eCommerce potrzebuje specjalnych stron, takich jak:

  • Sklep / Strona główna katalogu
  • Strony produktów
  • Strona kategorii produktów
  • Strona wyszukiwania produktów
  • Regulamin sklepu
  • Kontakt
  • Konto klienta i pliki do pobrania
  • Koszyk
  • Strona kasy

Wiele motywów e-commerce dla WordPress zawiera szablony stron dla powyższych, a niektóre motywy pozwalają dostosować opcje na tych stronach.

Marketing Blog

Integracja bloga marketingowego ze sklepem eCommerce pozwala Tobie i Twojemu zespołowi/personelowi:

  • Promuj swój sklep, reklamuj swoje produkty, usługi i oferuj specjalne promocje.
  • Edukować i szkolić potencjalnych klientów i klientów w zakresie korzyści płynących z korzystania z produktów lub prowadzenia interesów z Tobą
  • Publikuj najnowsze promocje, najnowsze przyloty, Nowości sklepowe, ogłoszenia firmowe, komunikaty prasowe itp.
  • Dodaj opinie klientów, filmy o produktach, kanały mediów społecznościowych, formularze zgody na newsletter.
  • I wiele więcej.
Flowchart of blogging with eCommerce
Dodaj bloga, aby promować swój sklep i produkty eCommerce.

Jedną z głównych zalet korzystania z bloga jest pomoc w zwiększaniu sprzedaży przed dużymi wydarzeniami, takimi jak Dzień Matki, Dzień ojca, Święto Dziękczynienia, Czarny piątek, Cyber poniedziałek, Cyber listopad i wiele innych możliwości.

Możesz łatwo pisać treści z wyprzedzeniem i planować posty, aby automatycznie publikować w określone dni, tak aby w miarę zbliżania się dnia sprzedaży Twoja firma zwiększała swoje promocje i ekscytowała klientów na wielki dzień. Posty mogą kierować klientów do twojego sklepu, do konkretnych stron produktów, do strony rejestracji, na której mogą otrzymywać powiadomienia e-mail lub tekstowe, lub kierować pytania przedsprzedażowe lub Wydarzenia do stron FAQ lub zespołu obsługi klienta.

WordPress pozwala bezproblemowo zintegrować blog marketingowy ze sklepem internetowym. W zależności od wyboru platformy i motywu możesz uruchomić swój sklep i blog z tej samej instalacji WordPress lub zainstalować blog osobno w folderze podkatalogu swojej domeny.

Projektowanie Stron Www

Aby stworzyć udaną witrynę eCommerce, która pomoże Twojej firmie generować większą sprzedaż, projekt witryny musi przeprowadzić klientów przez zoptymalizowaną konwersję i sprzedaż.

Stworzyliśmy osobny post o tym, jak zaprojektować witrynę eCommerce, aby zwiększyć konwersje i zwiększyć sprzedaż.

funkcje eCommerce

Jeśli planujesz akceptować płatności online, Twoja witryna będzie potrzebować funkcji e-commerce, takich jak przyciski „Dodaj do koszyka”, koszyk na zakupy, funkcje przetwarzania płatności, opcje wysyłki, przeliczanie walut i inne.

Aby uzyskać pomoc dotyczącą funkcji e-commerce, zobacz następujące Przewodniki:

  • 8 Must-have podczas dodawania e-commerce do witryny WordPress
  • 13 rzeczy, których potrzebuje każda strona produktu eCommerce, aby uzyskać więcej konwersji
  • Bramki płatności WordPress eCommerce
  • Wtyczki wysyłkowe WordPress eCommerce

Elementy Dodatkowe

Dodatkowe (i opcjonalne) elementy, które mogą pomóc w ulepszeniu sklepu internetowego to:

  • Dodanie forum społecznościowego, na którym klienci mogą wchodzić w interakcje z Tobą i zadawać pytania dotyczące twoich produktów lub usług.
  • Korzystanie z Heatmap, aby pomóc ci zrozumieć zachowanie odwiedzających w Twojej witrynie.
  • Konfigurowanie narzędzi opinii w celu przechwytywania opinii odwiedzających witrynę.
  • Instalowanie narzędzi ankietowych, które pomagają monitorować i mierzyć zadowolenie klientów, tworzyć ankiety itp.

Zalecamy również zainstalowanie tych bezpłatnych narzędzi:

  • Forminator to uniwersalna wtyczka do formularzy WordPress, która oferuje opcje płatności, formularze kontaktowe, ankiety, quizy i ponad tysiąc integracji, które pomogą Ci zwiększyć zaangażowanie użytkowników i zbudować listę obserwujących.
  • Hustle pozwala skonfigurować formularze zgody na e-mail, wyskakujące okienka, paski udostępniania społecznościowego i generować potencjalnych klientów.

legalności eCommerce

Zasady i przepisy mają zastosowanie do wszystkich rodzajów przedsiębiorstw, w tym do sprzedaży produktów i usług online. Niektóre z legalności, które należy wziąć pod uwagę przy planowaniu sklepu internetowego to:

Licencjonowanie Produktów

Jeśli planujesz sprzedawać lub dystrybuować produkty online od innych dostawców, upewnij się, że posiadasz wszystkie niezbędne licencje do promowania, dystrybucji lub sprzedaży cudzych towarów. Nawet jeśli planujesz założyć sklep partnerski, istnieją warunki, których musisz przestrzegać. Wiele firm poważnie traktuje naruszenia swoich umów ze sprzedawcami i może anulować licencję lub rozwiązać konto lub umowę dystrybucyjną z powodu nieprzestrzegania ich warunków.

Prawa Autorskie Do Treści

Jeśli witryna korzysta z obrazów stockowych lub innych form tworzenia treści zleconych na zewnątrz, upewnij się, że masz licencję na korzystanie z tych treści w witrynie i rozumiesz, w jaki sposób treści mają być używane lub przypisywane do treści.

Sprawdź nasz przewodnik po najlepszych miejscach, aby znaleźć Darmowe Zdjęcia stockowe na swojej stronie internetowej.

Strony Prawne

Istnieje wiele stron prawnych witryny e-commerce wymagają zachowania zgodności z federalnymi, stanowymi lub regionalnymi przepisami i regulacjami biznesowymi. Kluczowe strony prawne, które powinieneś dodać do sekcji prawnej sklepu eCommerce, obejmują Warunki użytkowania, Politykę Prywatności i RODO, informacje na temat zamawiania, wysyłki, zwrotów i zwrotów, zgodność z FTC i wyłączenia odpowiedzialności, aby zminimalizować wszelką odpowiedzialność lub ryzyko.

Oprócz dodawania dokumentacji prawnej do witryny upewnij się, że rozumiesz wszystkie wymagania i obowiązki prawne, w tym prawa autorskie, znaki towarowe i prawo konsumenckie, które ma zastosowanie do wszystkich krajów lub regionów, w których planujesz sprzedawać i prowadzić działalność.

bezpieczeństwo eCommerce

Bezpieczeństwo jest kluczowe dla witryny eCommerce. Jeśli klienci nie czują się bezpiecznie w Twojej witrynie, nie dokonają transakcji, a jedno naruszenie bezpieczeństwa może doprowadzić do upadku całej firmy. Podczas konfigurowania witryny eCommerce należy wziąć pod uwagę wiele aspektów bezpieczeństwa, od SSL i bezpiecznego przetwarzania płatności po Sposób obsługi Danych Klientów.

Dowiedz się więcej o bezpieczeństwie WordPress dla witryn eCommerce.

Senior man doing online shopping with a credit card
Zapewnienie klientom bezpiecznych zakupów online ma kluczowe znaczenie dla sukcesu Twojej firmy eCommerce.

Wtyczki eCommerce WordPress

Jak wspomniano wcześniej, najprostszym sposobem na zbudowanie sklepu eCommerce z WordPress jest rozpoczęcie od wtyczki eCommerce. Po zainstalowaniu i aktywacji wtyczki zwykle pozostaje tylko skonfigurować ustawienia sklepu, dodać informacje o produkcie i szczegóły cenowe i jesteś gotowy do rozpoczęcia sprzedaży online

WordPress oferuje wiele wtyczek eCommerce. Oto niektóre z głównych wtyczek WordPress, których możesz użyć do zbudowania sklepu internetowego:

  • WooCommerce

    WooCommerce WordPress eCommerce Plugin

    WooCommerce jest najczęściej pobieraną wtyczką eCommerce dla WordPressa (i należy do tej samej firmy, która jest właścicielem WordPressa). Zawiera wiele funkcji, które natychmiast zmienią każdą witrynę WordPress w profesjonalny sklep internetowy. Wtyczka jest bezpłatna i zawiera narzędzia do zarządzania sklepem, raporty, funkcje bezpieczeństwa, marketing, promocje, kupony, opcje podatkowe, opcje wysyłki i SEO.

    Jeśli chcesz zapłacić kilka dolców, dostępnych jest wiele rozszerzeń, których możesz użyć, aby rozszerzyć możliwości sklepu o szeroką gamę funkcji, w tym subskrypcje, koszty wysyłki w tabelach, opłaty za bramki płatności, dokumentację produktu, zwroty, Gwarancje, dodatki do produktów, faktury PDF i produkty dnia, aby wymienić tylko kilka. Te rozszerzenia wahają się w cenie od około $29 aż do $299 rocznie.

    Interesuje Cię WooCommerce?

    Szczegóły
  • WP eCommerce

    WP eCommerce to darmowa wtyczka, która ustanawia sklep internetowy w Twojej witrynie za pomocą kilku kliknięć. Działa w przypadku fizycznych produktów, usług i plików do pobrania, i obejmuje kupony, rabaty, opcje bezpłatnej wysyłki, widżety do podkreślania nowych produktów, optymalizację pod kątem wyszukiwarek, kalkulatory stawek wysyłki, wiele bramek płatności, w tym PayPal, Stripe, Authorize.net, PayLeap, PayPal Pro, Braintree, eWay, Sage Pay i inne oraz opcje dostosowywania.

    WP eCommerce bezproblemowo integruje się z WordPress i działa dobrze z motywami i wtyczkami WordPress, a także ma obsługę widżetów WordPress i bardzo podobny pulpit nawigacyjny, aby uniknąć konieczności uczenia się nowego. Jeśli znasz swój CSS i HTML, będziesz mógł dostosować swoją witrynę w WP eCommerce.

    Jeśli zdecydujesz się na aktualizację do wersji pro, korzystasz z dodatkowych funkcji dzięki wtyczkom premium. Na przykład istnieje Wtyczka Gold Cart, która dodaje wiele obrazów produktów i wyszukiwanie na żywo, oraz członkowie i subskrypcje, co pozwala na subskrypcje produktów. Te dodatki różnią się ceną, ale zazwyczaj zawisają wokół $99.

    Interesuje Cię WP eCommerce?

    Szczegóły
  • WP EasyCart

    Innym bezpłatnym rozwiązaniem e-commerce do rozważenia jest WP EASYCART. Ta wtyczka jest łatwa do zainstalowania na istniejącej stronie i dodaje prosty koszyk na zakupy. Możesz sprzedawać różne produkty, zarówno fizyczne, jak i cyfrowe, i bawić się ustawieniami, aby osiągnąć pożądany wygląd. Jest kompatybilny z większością motywów i można go skonfigurować w ciągu kilku minut.

    Zawiera kilka widżetów, menu i wiele innych funkcji do zarządzania, takich jak wyszukiwanie sklepów, menu pionowe i poziome, filtry cen i producentów, kategorie, Promocje i inne. Inne funkcje obejmują integrację bramki płatności, internacjonalizację, zaawansowane ustawienia produktów (ceny warstwowe, ceny B2B, Polecane produkty itp.), wysyłkę na żywo, kupony, promocje, Google Analytics, Udostępnianie społecznościowe, oprogramowanie administracyjne i inne.

    Zainteresowany WP EASYCART?

    Szczegóły

Standardowe funkcje wtyczki eCommerce

wtyczki eCommerce zapewniają wiele standardowych funkcji zaprojektowanych w celu poprawy jakości zakupów online klientów i sposobu zarządzania sklepem.

Funkcje poprawiające jakość zakupów online klientów

Standardowe funkcje oferowane przez wtyczki eCommerce w celu poprawy jakości obsługi klienta obejmują:

  • Filtry wyszukiwania produktów
  • Widżety banerów i Polecane produkty
  • Galerie zdjęć
  • Opinie i oceny klientów
  • Powiązane produkty
  • Karty podarunkowe
  • Listy życzeń itp.

Funkcje usprawniające zarządzanie i administrowanie sklepem 

Istnieje również wiele dodatków i rozszerzeń, które mogą dodawać nowe funkcje do twojego sklepu za pośrednictwem zaplecza, w tym:

  • Optymalizacja SEO.
  • Zaawansowana konfiguracja ustawień produktu. Dodawaj, Edytuj i usuwaj produkty zbiorczo lub indywidualnie, dodawaj opisy produktów, zdjęcia, ceny, ilości, odmiany, podatki itp.
  • Integracja z procesorami płatności online (np. Paypal, Stripe, Square itp.). Oferuj elastyczne opcje płatności i wysyłki, dodawaj wiele walut, Konfiguruj lejki sprzedaży, kupony, niestandardowe Koszyki na zakupy itp.
  • Wysyłaj powiadomienia, faktury i przypomnienia do klientów i administratorów.
  • Obsługa zamówień, niestandardowe ustawienia i opcje, konfigurowanie zasad zakupów (np. rabaty, kupony itp.)
  • Zarządzanie zapasami produktów, szczegółowe raportowanie, obsługa i śledzenie dostaw.
  • Integracja usług innych firm (np. z e-mail marketingiem w celu tworzenia list klientów i wysyłania naszych biuletynów, kurierów do wysyłki itp.).

Aby dowiedzieć się więcej o dodatkowych funkcjach wtyczki eCommerce, przeczytaj nasz post na temat rzeczy 13, których każda strona produktu eCommerce potrzebuje do większej liczby konwersji.

WordPress eCommerce Themes

Motywy WordPress są dostępne dla wszystkich rodzajów stron internetowych, w tym sklepów internetowych i sklepów internetowych. Zaletą korzystania z motywu WordPress zaprojektowanego dla e-commerce jest to, że możesz stworzyć zintegrowany wygląd swojego sklepu po prostu instalując i aktywując motyw, a następnie dostosowując jego ustawienia i opcje, aby stworzyć coś wyjątkowego dla Twojej firmy, który pasuje do Twojej marki.

WP eCommerce themes pozwala dostosować i skonfigurować globalne ustawienia projektu, takie jak schemat kolorów, logo, układ strony, nawigacja i menu sklepu, typografia i style treści i obrazów i wiele więcej. Wiele doskonałych, profesjonalnych i dobrze zaprojektowanych motywów WordPress jest dostępnych dla Twojej witryny eCommerce. Zalecamy wybór motywów premium z uznanych domów projektowych i rynków tematycznych, ponieważ zapewni to wsparcie i aktualizacje od twórców motywów.

Oto kilka przykładów motywów i miejsc WordPress, których możesz szukać:

  • Elementor Page Builder

    Elementor Page Builder to darmowa wtyczka do tworzenia stron, którą można pobrać z bezpłatnego katalogu wtyczek WordPress i używać do tworzenia wysokiej klasy projektów stron z zaawansowanymi możliwościami dla wszystkich rodzajów stron internetowych, w tym sklepów eCommerce.

    Dzięki ponad milionom pobrań 3 Elementor jest solidnym i stabilnym mobilnym responsywnym kreatorem motywów, używanym przez wielu programistów motywów WordPress jako ich podstawa. Oferuje łatwy interfejs, który przyspiesza tworzenie stron za pomocą natychmiastowego przeciągania i upuszczania, edycji na żywo i ładowania strony, dzięki czemu możesz zobaczyć, jak będą wyglądać Twoje strony podczas edycji. Działa również z Gutenbergiem lub bez niego i zawiera wstępnie zaprojektowane szablony, widżety, bloki i wiele wbudowanych funkcji, w tym niestandardowe czcionki, cienie pudełek, nakładki tła, efekty najechania i nagłówka, animacje, dzielniki kształtów, gradientowe tła i wiele innych.

    Elementor theme
    Przykład witryny eCommerce zbudowanej przy użyciu Elementora.

    Dodatkowe funkcje używane przez twórców motywów do tworzenia witryn eCommerce obejmują wizualny i intuicyjny kreator formularzy, automatyzację marketingu i integracje CRM, integrację WooCommerce i wiele innych.

    Interesuje Cię Elementor Page Builder?

    Szczegóły
  • Eleganckie Motywy

    Elegant Themes to dom DIVI, innego popularnego wizualnego kreatora stron WordPress używanego przez ponad pół miliona programistów i właścicieli firm do tworzenia profesjonalnych stron internetowych.

    Divi to nie tylko motyw WordPress, to także framework do tworzenia stron internetowych z edytorem WYSIWYG, który pozwala profesjonalistom projektującym i właścicielom firm łatwo tworzyć wspaniałe projekty witryn bez dotykania kodu za pomocą metody przeciągnij i upuść. Eleganckie motywy zbudowane z DIVI są w pełni responsywne, wysoce konfigurowalne, dają Ci kontrolę nad bardzo drobnymi szczegółami twojego projektu internetowego i pozwalają łączyć Niestandardowy CSS z własnymi kontrolami wizualnymi frameworka, aby uzyskać nieograniczone możliwości projektowania.

    Interesują Cię eleganckie motywy?

    Szczegóły
  • Sklep WooCommerce

    Z ponad milionem pobrań 3.5, motywy witryn sklepowych WooCommerce są kolejnym bardzo popularnym wyborem dla motywów e-commerce. Motywy Storefront są budowane i utrzymywane przez głównych programistów WooCommerce, dzięki czemu dobrze integrują się z rozszerzeniami WooCommerce i WooCommerce, eliminując konflikty między motywem a wtyczkami podczas głównych aktualizacji WooCommerce. Motywy witryn sklepowych są responsywne i wysoce konfigurowalne, co pozwala dopasować markę i przechowywać za pomocą dostosowywacza WordPress, niestandardowej wtyczki lub motywu podrzędnego.

    Ponadto motywy opracowane w witrynie Storefront mają Strony domowe ukierunkowane na e-commerce, przestrzegają wytycznych dotyczących dostępności i obejmują wbudowaną optymalizację pod kątem wyszukiwarek, integrację z WooCommerce, edycję w czasie rzeczywistym i Katalog rozszerzeń sklepu WooCommerce dla dodatkowych funkcji i funkcjonalności.

    Interesujesz się witryną sklepu WooCommerce?

    Szczegóły

Dowiedz się, jak znaleźć najlepsze i najbardziej godne zaufania motywy WordPress.

Standardowe Funkcje motywu eCommerce

Wiele motywów eCommerce WordPress jest dziś zapchanych funkcjami i opcjami dostosowywania. Oto tylko niektóre standardowe funkcje, których należy szukać w motywie dla Twojego sklepu internetowego.

Mobilny Responsywny

Zdecydowanie najważniejszą cechą, na którą należy zwrócić uwagę w przypadku dowolnego wybranego motywu eCommerce, jest upewnienie się, że motyw jest w pełni responsywny. Coraz więcej osób przegląda Internet za pomocą telefonów komórkowych, więc ważne jest, aby upewnić się, że Twój motyw będzie wyglądał świetnie na wszystkich urządzeniach i przeglądarkach.

Układ Strony

Poszukaj funkcji, które pozwolą Ci kontrolować wszystkie aspekty układu witryny, takie jak układy stron pudełkowych, szerokich lub pełnowymiarowych, ustawienia kontroli szerokości witryny, tła stron, ustawienia projektu finetune dla elementów (np. wartości przesunięcia, tryby przewijania strony, wypełnienie zawartości) i opcje układu pasków bocznych (np. brak paska bocznego, układy pojedyncze, podwójne lub wielokrotne).

Nagłówki I Stopki

Będziesz chciał kontrolować ustawienia, takie jak zawartość nagłówka/stopki, stylowanie i obrazy tła. Opcja lepkich lub pływających nagłówków jest również świetna.

Dodatkowe Funkcje Motywu

Sprawdź dodatkowe ważne funkcje, takie jak ustawienia opcji, które pozwalają przesyłać i zmieniać logo (i ustawić różne wersje dla jasnych i ciemnych stylów, siatkówki itp.), Dodaj niestandardowe menu nawigacyjne, skonfiguruj paski tytułu strony, paski boczne, tła i pola świetlne obrazu, Dodaj mapy do strony kontaktowej i skonfiguruj ustawienia bloga, udostępniania w mediach społecznościowych, typografii i niestandardowych stylów CSS.

Im więcej funkcji i elastyczności oferuje motyw, tym bardziej unikalny możesz nadać witrynie wygląd i dostosować ją do swoich potrzeb bez konieczności płacenia projektantowi stron internetowych lub programiście za modyfikowanie kodu.

eCommerce Theme Gallery
Sprzedawaj wszystko online za pomocą sklepu e-commerce WordPress.

Dodatkowe uwagi dotyczące planowania eCommerce

Podobnie jak większość firm, Twoja firma eCommerce prawdopodobnie będzie miała unikalne elementy, które również wymagają planowania. Oto kilka dodatkowych kwestii związanych z planowaniem, o których należy pamiętać po rozpoczęciu sprzedaży produktów i usług online i poszukiwaniu sposobów na rozwój i rozszerzenie działalności eCommerce:

Sprzedawaj Online Za Pośrednictwem Witryn Członkowskich

Czy potrzebujesz prywatnego Obszaru Członkowskiego, w którym klienci mogą uzyskać dostęp do ekskluzywnych plików do pobrania lub aktualizacji?

WordPress pozwala łatwo zintegrować potężne funkcje i funkcje e-commerce z witrynami członkowskimi, forami dyskusyjnymi, listami katalogów i innymi, umożliwiając automatyzację zbierania płatności przed zezwoleniem nowym członkom na rejestrację i dostęp do usług.

Napisaliśmy przewodnik po najlepszych darmowych wtyczkach do WordPress.

Skonfiguruj Sieć Sklepów Za Pomocą Multisite

Czy planujesz założyć i prowadzić sieć sklepów internetowych lub rynek eCommerce? Dzięki WordPress Multisite możesz szybko i łatwo skonfigurować wiele sklepów eCommerce!

Dowiedz się, jak skonfigurować e-commerce na WordPress Multisite w mniej niż 10 minut.

Sprzedawaj produkty innych ludzi Online

Chcesz zwiększyć przychody z produktów powiązanych ze sprzedażą krzyżową, ale nie masz produktu do sprzedaży krzyżowej? Nie musisz mieć własnych produktów. Możesz łatwo sprzedawać produkty innych osób za pomocą metod takich jak marketing afiliacyjny, dropshipping,twórcy sklepów i witryny z danymi.

Dowiedz się, jak skonfigurować program partnerski lub program poleceń w swojej witrynie WordPress.

Sprzedawaj Swoje Produkty W Różnych Językach

Jeśli planujesz sprzedawać produkty online globalnej publiczności, dlaczego nie planujesz również oferować klientom informacji w języku kraju, w którym sprzedajesz swoje produkty?

Sprawdź nasz łatwy Przewodnik, Jak stworzyć wielojęzyczny sklep internetowy z WordPress.

Ostatnia Wskazówka…

Niezależnie od tego, czy planujesz zbudować sklep internetowy samodzielnie, czy korzystasz z programisty stron internetowych, zapisz wszystkie pytania, pomysły i obawy, które możesz wymyślić, i utwórz folder planowania, w którym będą przechowywane wszystkie te informacje.

Czy jesteś gotowy, aby zbudować swój biznes eCommerce?

Mamy nadzieję, że nasz przewodnik planowania biznesowego WordPress zawiera wszystko, co musisz wiedzieć, aby rozpocząć budowanie firmy eCommerce, która może zapewnić wyjątkowe i niezapomniane wrażenia klientów.

Do podsumowania…

  • Rozpocznij swoją podróż do planowania eCommerce z myślą o „dużym obrazie”. Spróbuj wyobrazić sobie rzeczy z perspektywy klienta i jak podekscytowani będą się czuli, gdy będą robić interesy z Tobą. Użyj tego uczucia jako kompasu.
  • Nie ignoruj ilości zaangażowanego planowania i poziomu szczegółów wymaganych do zbudowania udanego biznesu eCommerce. Im bardziej zautomatyzowana ma być Twoja firma, tym więcej szczegółów będziesz musiał uwzględnić w procesach planowania.
  • Zrób swoje badania i upewnij się, że wybierasz odpowiednią platformę eCommerce, wtyczki i motywy, aby pasowały do twojego modelu biznesowego eCommerce.
  • Upewnij się, że witryna spełnia wszystkie najlepsze praktyki w zakresie bezpieczeństwa i wymagania prawne.
  • Pomyśl o innych obszarach i możliwościach, w których Twoja firma może się rozwijać i rozszerzać w przyszłości, i upewnij się, że bierzesz je również pod uwagę w planowaniu.

Inwestowanie czasu w planowanie działalności eCommerce pozwoli Ci zaoszczędzić wiele czasu, pieniędzy i bólu serca w dłuższej perspektywie. Zaimplementuj powyższe procesy planowania, a będziesz na dobrej drodze do budowania udanego biznesu eCommerce z WordPress, który nie będzie kosztował koszuli z pleców.

Laptop screen with images of women's shirts.
Planowanie biznesu e – commerce WordPress jest niezbędne-nie ma czegoś takiego jak rozwiązanie e-commerce „jeden rozmiar dla wszystkich”.
Czy pominęliśmy coś z tego przewodnika planowania, jak zbudować biznes eCommerce z WordPress? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.

Tagi:

You May Also Like

Jak naprawić nieprawidłowy błąd JSON w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Co powoduje błąd „nieprawidłowa odpowiedź JSON” w WordPress?1. Sprawdź adresy…

Jak zmienić kolor linku w WordPress (poradnik dla początkujących)

W artykule: Dlaczego Linki Są Ważne?Jak dodawać linki w postach i stronach…

Jak naprawić błąd krytyczny w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest błąd krytyczny w WordPress?Co powoduje krytyczny błąd…

Jak zainstalować WordPress lokalnie na komputerze Mac za pomocą MAMP

W artykule: Jak zainstalować MAMP na komputerze MacInstalacja WordPress na komputerze MacWypróbowanie…