Optymalizacja Współczynnika Konwersji (CRO) to znacząca technika optymalizacji witryny, która zajmuje się tym, jak odwiedzający angażują się w Twoją witrynę. Jest to zasadniczo sposób na Tori optymalizacji liczba odwiedzających, którzy są faktycznie kupując twój produkt lub wykonując pożądane działanie.

Oto interesujący fakt: strona o dużym ruchu, ale niskim współczynniku konwersji generuje mniejsze przychody niż strona o stosunkowo niższym ruchu, ale wyższym współczynniku konwersji. Innymi słowy:

Wyższy współczynnik konwersji generuje lepsze przychody.

Słowniczek

Poniżej znajduje się kilka terminów, które musimy zrozumieć, zanim przejdziemy do przewodnika. Podzielmy to, żebyśmy nie zapomnieli:

  • Konwersja: Gdy odwiedzający wykonuje określone działanie w Twojej witrynie jest ona określana jako konwersja.
  • Działanie: Akcja może być dowolną aktywnością lub transakcją, którą chcesz wykonać odwiedzający. Może to być zapisanie się do newslettera, zakup usługi (lub promowanej), subskrybowanie kanału społecznościowego itp.
  • Współczynnik Konwersji: Weź liczba osób, które dokonują konwersji i podzielić je przez łączna liczba odwiedzających do twojej strony. Na przykład, jeśli Twoja witryna ma odwiedzających 1000, z czego 50 konwertuje, Współczynnik konwersji wynosi 5%

Conversion Rate Formula

  • Lejek Konwersji: Sekwencja działań wykonywanych przez odwiedzającego w celu przekształcenia się w klienta. (Klientem w tym kontekście jest ktoś, kto wykonuje pożądane działanie)

A simple conversion funnel

  • Wezwanie do działania (CTA): To przycisk, który odwiedzający powinien Kliknij, aby wykonać żądaną akcję. Może to być wszystko, od „Kup Teraz”,” Zarejestruj się na bezpłatny okres próbny „lub kreatywnych, takich jak”zobacz, dlaczego tracisz pieniądze”.

Bounce Exchange

Wymiana Bounce jest jednym z granic w exit-intent tech. Przyciski, które widzisz, to CTA. 

Kluczowe Wskaźniki

Kontynuując, oto kilka podstawowych wskazówek dla CRO, zapożyczonych od Neila Patela (znanego eksperta ds. analityki).

  • Twoje wysiłki CRO powinny być skierowane na zdobycie większej liczby konwersji-tj. zwiększenie współczynnika konwersji.
  • CRO nie opiera się na tym, czego chcesz. Chodzi o postawienie się w sytuacji gości i myśleć z ich perspektywy. Jest to proces podejmowania pożądanych działań dla odwiedzających tak łatwe i godne zaufania, jak to możliwe.
  • Do CRO można podejść na dwa sposoby – dowody poparte oraz techniki ogólne. Pierwszy wymaga więcej wysiłku i zwykle ma lepszy zwrot z inwestycji.
  • Techniki generyczne może nie zawsze zadziała. To, co działa na jednej stronie, może nie działać na innej.

cro process

CRO jest procesem ewolucyjnym

  • Dowody poparte Wysiłki CRO powinny być zorientowane na użytkownika i oparte na danych. Nie powinna opierać się wyłącznie na podręcznikowej taktyce. Musisz zbadać swoich użytkowników, zdobyć wgląd i sformułować hipotezy, przetestować ich i powtórzyć proces, aż do osiągnięcia celu konwersji.
  • Badania pokazują, że zbyt wiele wyborów wpływa na nasz proces decyzyjny. Dlatego każda pożądana akcja powinna być umieszczona na własnej stronie docelowej. Najlepiej nie zaśmiecać jednej strony zbyt wieloma opcjami lub CTA.
  • Kontynuując powyższy punkt, twoje wysiłki CRO powinny również zmierzać do najwyższe doświadczenie użytkownika. Nie pozostawiaj użytkownikowi zgadywania, czy chce tylko pobrać ebooka, czy osobno zapisać się do newslettera. Zamiast tego zaoferuj im pojedynczy formularz rejestracji do newslettera, w którym otrzymają bezpłatną kopię Twojego ebooka.
  • Pamiętaj, mniej wyborów = krótszy czas podejmowania decyzji = szybsza konwersja.
  • Obrazy są warte słów 1,000, a niektóre obrazy działają lepiej w zależności od grupy docelowej. Prawdziwe obrazy czasami przewyższają obrazy stockowe.

Co wyróżnia CRO-dlaczego jest tak ważne?

CRO jest jedną z tych technik, które rozważają jakość ponad Ilość. Jak już wcześniej wspomniałem, strona o dużym ruchu, ale bez konwersji, będzie cię kosztować. Więc zamiast skupiać swoje działania marketingowe na pozyskiwaniu większego ruchu, powinieneś pracować nad konwersja ruchu, który już masz. Maksymalizuje Twoje zyski bez konieczności płacenia za większy ruch (oczywiście musisz ponieść koszty procesu CRO).

Wysiłki CRO wymagają znacznych nakładów czasowych (i potencjalnie finansowych). Dobrym pomysłem jest podział budżetu marketingowego na ruch oraz SEO i CRO. Przez przesiewanie ruchu CRO pomaga segregować odpowiedni typ odwiedzających dla Twojej firmy. Z dane napędzane podejście badawcze, można zrozumieć swój typ klientów. Możesz użyć tych ustaleń, aby Dostosuj swoje SEO i starania o pozyskanie ruchu w celu pozyskania ruchu docelowego. Ci goście to większe prawdopodobieństwo nawrócenia.

cro improves traffic acquisition

CRO usprawnia proces pozyskiwania ruchu

Proces CRO

1. Zidentyfikuj stronę, którą chcesz zoptymalizować

Połóż podwaliny-wiedz, co musisz zrobić. Identyfikacja na element w Twojej witrynie wymaga optymalizacji. To nie jest takie proste, jak się wydaje. Jak widzieliśmy wcześniej, CRO zależy od twojej witryny, a co ważniejsze, od odbiorców. Taktyka, która działa genialnie na jednej stronie, może nie działać na Twojej.

Oto przykład. Rozważ sytuację, w której specjalizujesz się w usługach konsultingowych WordPress i oferujesz bezpłatną konsultację. Twoim celem powinna być optymalizacja strony i CTA, który posiada bezpłatne konsultacje. Ludzie są bardziej skłonni do konwersji, jeśli jak wstępna oferta bezpłatna.

2. Ustal poziom odniesienia

Zanim zaczniesz optymalizować, musisz wiedzieć, jaka była poprzednia wydajność. Tutaj pojawia się punkt odniesienia. Przejrzyj statystyki konwersji i ustal je jako linię bazową. Upewnij się, aby wybrać realny czas trwania (dni, tygodnie lub miesiące) w zależności od ruchu i trzymaj się go w bieżącym procesie CRO.

Jak to zrobić w WordPress:
Google Content Experiments, który jest częścią Google Analytics, to świetny sposób na podzielenie testowych stron WordPress. Pozwala na tworzenie celów i rejestrację wariantów strony do śledzenia. Pomoże to webmasterom zidentyfikować „zwycięską” stronę. Istnieje wtyczka do integracji Google Content Experiments z witryną WordPress, zapewniająca interfejs do łatwego dodawania fragmentu kodu do swoich stron. Omówimy całą listę narzędzi do optymalizacji współczynnika konwersji w WordPress w nadchodzącym artykule z serii.

3. Zidentyfikuj bariery

Po ustaleniu konkretnej strony, którą chcesz zoptymalizować, zacznij od segregacji lejka konwersji na części logiczne. Jeśli masz wysoki współczynnik odrzuceń, określ część, w której użytkownicy mają tendencję do opuszczania. To część, którą chcesz zmienić. Przygotuj różne wersje tej części i przetestuj A / B każdą z nich.

Nie zawsze użytkownicy chcą opuścić Twoją witrynę. Czasami możesz chcieć całkowicie zaimplementować małe (lub duże) zmiany na stronie docelowej i zobaczyć, jak działają w stosunku do starej.

Na przykład mogłeś umieścić swój CTA w karuzeli-co jest naprawdę złym pomysłem. W automatycznym suwaku z trzema suwakami CTA będzie ukryty przez dwie trzecie czasu! O wiele lepiej jest mieć statyczna strona docelowa z łatwo widocznymi informacjami. To samo dotyczy stron flash i HTML5 splash. Są oldschoolowe, Nie w stylu i okropne zarówno dla SEO, jak i CRO, niezależnie od tego, jak ładnie wyglądają.

4. Zniszcz bariery

Jeśli Twój współczynnik odrzuceń jest wysoki, zadaj sobie pytanie-dlaczego odwiedzający opuszczają tę stronę?

Oto kilka pytań, które pomogą Ci dostrzec winowajcę:

  • Czy CTA jest właściwie widoczne, czy trudno je znaleźć?
  • Jeśli CTA kliknąć? Czy ludzie klikają na CTA?
  • W obu przypadkach użyj oprogramowania analitycznego heatmap, aby osiągnąć to samo.
  • Czy Pasek ryzyka za wysoko? Na przykład pytanie o dane karty kredytowej w celu bezpłatnej konsultacji nie jest dobrym pomysłem. Z drugiej strony wyświetlanie „nie wymaga karty kredytowej” stwarza większą szansę na konwersję.

Jeśli chcesz wprowadzić małe zmiany na swojej stronie docelowej, możesz eksperyment z następującymi:

envato homepage

Strona domowa Envato wykorzystuje podejście testimonial + CTA

  • Zmiana mikrokopii w CTA
  • Zmień układ CTA (większe przyciski, rozmiar tekstu, styl czcionki itp.)
  • Wypróbuj inny zestaw kolorów dla całej strony docelowej. Badania pokazują, że kolor wpływa na nastrój i zachowanie użytkowników.
  • Zmiana ilości danych na landing page – czy użytkownicy przewijają się zbyt mocno, aby dotrzeć do CTA?
  • Jak często wyświetlam CTA? Jaki wpływ ma Wielokrotne wyświetlanie CTA na Współczynnik konwersji?
  • Czy moje nagłówki są wystarczająco magnetyczne?
  • Zmiana pozycji referencji klienta, portfolio i klientów.
  • Am I proszę o zbyt wiele informacje na formularzu rejestracyjnym? Na przykład dobrze jest nie pytać Klienta o adres, gdy usługa przetwarzania karty kredytowej nie wymaga tego.

5. Spłucz i powtórz

Musimy zrozumieć, że CRO to stale rozwijający się proces. Po eksperymentowaniu z zestawem technik dla określonego zestawu elementów, można osiągnąć określony współczynnik konwersji. Zmiana trendu w branży wpływa na masy. Pomyśl o boomie smartfonów i Internecie rzeczy. Prowadzi to do zmiany zainteresowania mas.

Wczoraj chodziło o posiadanie przyzwoitej pary słuchawek. Dziś wszystko o bezprzewodowych boomboxach – Bije Pigułka.

Ogólne sposoby poprawy CRO

Do tej pory rozmawialiśmy o marketingu konkretnych technik – identyfikacja barier, Optymalizacja CTA, microcopy, itp. Przyjrzyjmy się teraz niektórym z inne sposoby poprawy współczynnika konwersji. Metody te są ogólne i mają zastosowanie do wszystkich stron internetowych dążących do dobrego doświadczenia użytkownika (UX).

Nikt, w tym Google, nie lubi powolnej strony internetowej.

Istnieje wiele sposobów na poprawę szybkości witryny-omówiliśmy je już na blogu, więc mam nadzieję, że wyglądają one trochę znajomo.

Geeky i / lub czasochłonne techniki (bez względu na to, jak małe):

Chcesz natychmiastowej satysfakcji? Możesz zaimplementować lepsze buforowanie lub CDN, aby poprawić szybkość witryny już dziś. Oto nasze ulubione opcje.

1. Wdrożenie Buforowania WordPress

2. Użyj sieci dostarczania treści

Bezproblemowe Techniki:

Zazwyczaj kosztują więcej, ale dają spokój ducha. Oto lista różnych technik hostingu, posortowanych w kolejności malejącej kosztów:

1. Zarządzany Hosting WordPress

wpengine

Przenieś swoją witrynę WordPress do znanego zarządzany hosting WordPress firma-są niesamowicie szybki i nie musisz się martwić o problemy z hostingiem/szybkością/bezpieczeństwem / aktualizacją. Wszystko, co musisz zrobić, to zapłacić miesięczny rachunek i jesteś wolny skup się na swoich treściach.

  • Przykład: My w WPExplorer używamy i zalecamy WPEngine
  • Koszt: $30-250 USD / miesiąc

2. Współdzielony Hosting WordPress

siteground

Używane a współdzielony hosting WordPress serwis. Jest to forma współdzielonego hostingu wyspecjalizowanego dla WordPress i został niedawno wprowadzony przez główne Firmy hostingowe.

  • Przykład: SiteGround, Media Temple
  • Koszt: $15-80 USD / miesiąc

3. Zarządzana Usługa Hostingu W Chmurze

cloudways

Użyj a zarządzana usługa hostingu w chmurze podobnie jak Cloudways-hostują i zarządzają Twoją witryną WordPress W dostawców hostingu w chmurze, takich jak Microsoft Azure, DigitalOcean i Google Cloud.

  • Koszt: $5-300 / miesiąc

4. Usługi Hostingowe W Chmurze

digitalocean wordpress

Firmy takie jak DigitalOcean tworzą hosting w chmurze łatwy i niedrogie. Zapewniają również instalacje WordPress jednym kliknięciem, dzięki czemu można wdrożyć witrynę gotową do WordPress w mniej niż jedną minutę.

  • Minusy: Musisz być sprawny technicznie, a rozwiązywanie problemów to prawdziwy ból.
  • Plusy: Z drugiej strony, masz więcej mocy i kontroli nad serwerem, z minutowym wzrostem kosztów hostingu w porównaniu do hostingu współdzielonego.
  • Koszt: $5-300 / miesiąc

5. Hosting Współdzielony

bluehost

Współdzielony hosting nie wymaga wprowadzenia. Jest to niedrogi pierwszy krok dla CRO, a dzięki instalacji 1-click WordPress możesz dość szybko rozpocząć pracę w swojej witrynie.

  • Przykład: BlueHost
  • Plusy: Jeden z najprostszych i najbardziej niezawodnych sposobów wdrożenia witryny WordPress dla początkujących.
  • Wady: Może prowadzić do przestojów i zawieszenia konta podczas skoków ruchu.
  • Koszt: $4-8 / miesiąc

Wniosek

Tak więc Twoja organizacja CRO wysiłki nie są jednorazową rzeczą. Podobne do SEO, it must keep up z najnowsze zainteresowania twojego gościa.

Badania. Zakłócić. Powtarzam.

W następnym artykule przyjrzymy się niesamowitym wtyczkom WordPress, które pomagają skupić się na procesie optymalizacji współczynnika konwersji przy minimalnych nakładach technicznych.

You May Also Like

Jak naprawić nieprawidłowy błąd JSON w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Co powoduje błąd „nieprawidłowa odpowiedź JSON” w WordPress?1. Sprawdź adresy…

Jak zmienić kolor linku w WordPress (poradnik dla początkujących)

W artykule: Dlaczego Linki Są Ważne?Jak dodawać linki w postach i stronach…

Jak naprawić błąd krytyczny w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest błąd krytyczny w WordPress?Co powoduje krytyczny błąd…

Jak zainstalować WordPress lokalnie na komputerze Mac za pomocą MAMP

W artykule: Jak zainstalować MAMP na komputerze MacInstalacja WordPress na komputerze MacWypróbowanie…