W artykule:
- Co To jest śledzenie konwersji?
- Dlaczego śledzenie konwersji jest ważne?
- Narzędzia potrzebne do skonfigurowania śledzenia konwersji w WordPress
- Konfigurowanie śledzenia konwersji w Google Analytics
- Włączanie ulepszonego śledzenia konwersji Ecommerce
- Przeglądanie Raportów Śledzenia Konwersji Ecommerce
- Włączanie śledzenia konwersji formularzy w Google Analytics
- Ustalanie celów śledzenia konwersji w Google Analytics
- Śledzenie konwersji Google Ads w Google Analytics
- Użyj parametrów UTM do śledzenia konwersji w Google Analytics
- Konfigurowanie śledzenia konwersji na Facebooku w WordPress
- Konfigurowanie śledzenia konwersji na Twitterze w WordPress
- Optymalizacja współczynników konwersji w celu zwiększenia sprzedaży
Czy chcesz dodać funkcje śledzenia konwersji do swojej witryny WordPress?
Śledzenie konwersji pomaga mierzyć wpływ działań marketingowych i ułatwia zrozumienie, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z Twoją witryną.
W tym przewodniku pokażemy, jak dodać śledzenie konwersji w WordPress i śledzić konwersje jak total pro.
Jest to kompleksowy przewodnik śledzenia konwersji WordPress, więc podzieliliśmy go na różne sekcje. Oto, co omówimy w tym przewodniku:
- Co to jest śledzenie konwersji?
- Dlaczego śledzenie konwersji jest ważne?
- Narzędzia potrzebne do skonfigurowania śledzenia konwersji w WordPress
- Konfigurowanie śledzenia konwersji w Google Analytics
- Włączanie ulepszonego śledzenia konwersji eCommerce
- Przeglądanie raportów śledzenia konwersji eCommerce
- Włączanie śledzenia konwersji formularzy w Google Analytics
- Ustalanie celów śledzenia konwersji w Google Analytics
- Śledzenie konwersji Google Ads w Google Analytics
- Wykorzystanie parametrów UTM do śledzenia konwersji w Google Analytics
- Konfigurowanie śledzenia konwersji na Facebooku w WordPress
- Konfigurowanie śledzenia konwersji na Twitterze w WordPress
- Optymalizacja współczynników konwersji w celu zwiększenia sprzedaży
Co To jest śledzenie konwersji?
Śledzenie konwersji to możliwość śledzenia i mierzenia sukcesu różnych działań marketingowych.
W zależności od firmy konwersja jest pożądanym działaniem, które użytkownicy mają wykonać w Twojej witrynie.
- W przypadku sklepu internetowego / witryny eCommerce konwersja może być udanym zakupem.
- W przypadku witryny z wiadomościami/blogami konwersja może być pomyślną subskrypcją biuletynu e-mail.
- W przypadku profesjonalnej witryny usługowej konwersją może być użytkownik wypełniający formularz kontaktowy.
Mówiąc najprościej, śledzenie konwersji pokazuje, ilu odwiedzających Twoją witrynę z powodzeniem wykonuje pożądane działanie.
Dlaczego śledzenie konwersji jest ważne?
Śledzenie konwersji jest ważne, ponieważ pomaga podejmować decyzje oparte na danych, aby rozwijać firmę.
Na przykład pokazuje, że użytkownicy pochodzący z określonego źródła ruchu są bardziej skłonni do konwersji. Następnie możesz skupić swoją uwagę na uzyskaniu większego ruchu z tego konkretnego źródła.
Śledzenie konwersji pomaga również odkryć użytkowników, którzy nie są tak dobrze konwertowani.
Na przykład możesz dowiedzieć się, że użytkownicy otwierają stronę kontaktową, ale wielu rezygnuje przed wysłaniem formularza. Następnie możesz uprościć formularz, usuwając niepotrzebne pola, wprowadzając konwersację, zmieniając kolory, konfigurując przesyłanie formularzy częściowych itp.
Zasadniczo potrzebujesz śledzenia konwersji, aby zmierzyć swój sukces i niepowodzenia, a następnie poprawić je, aby rozwijać swój biznes online.
Mając to na uwadze, przyjrzyjmy się narzędziom, których potrzebujemy, aby skonfigurować śledzenie konwersji w WordPress.
Narzędzia potrzebne do skonfigurowania śledzenia konwersji w WordPress
Większość ekspertów od optymalizacji konwersji w dużym stopniu opiera się na Google Analytics. Jest to bezpłatne narzędzie dostarczane przez Google, które pomaga śledzić ruch w witrynie.
Pokazuje, skąd pochodzą Twoi użytkownicy i co robią w Twojej witrynie.
Jeśli korzystasz z Google AdWords, reklam na Facebooku, reklam na Twitterze, aby promować swoją firmę, musisz skonfigurować je również do śledzenia konwersji.
Może to zabrzmieć skomplikowanie, ale musisz to skonfigurować tylko raz, a my przeprowadzimy Cię przez każdy krok.
Gotowy? Zaczynajmy.
Konfigurowanie śledzenia konwersji w Google Analytics
Najpierw musisz zainstalować Google Analytics na swojej stronie internetowej.
Najprostszym sposobem na to jest użycie MonsterInsights. Jest to najlepsza wtyczka Google Analytics na rynku, która zawiera ulepszone śledzenie e-commerce, śledzenie formularzy i inne wbudowane narzędzia do śledzenia konwersji.
Potrzebujesz wersji PRO wtyczki, aby uzyskać dostęp do e-commerce i innych funkcji śledzenia konwersji. W przypadku podstawowego śledzenia działa również darmowa wersja.
Wystarczy zainstalować i aktywować wtyczkę MonsterInsights. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak zainstalować wtyczkę WordPress.
Po aktywacji musisz odwiedzić Insights ” Raporty strona w obszarze administracyjnym WordPress. Zostaniesz poproszony o skonfigurowanie MonsterInsights, uruchamiając Kreator konfiguracji.
Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby połączyć swoją witrynę WordPress z Google Analytics za pomocą MonsterInsights. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik na temat instalacji Google Analytics w WordPress.
Po zainstalowaniu Google Analytics skonfigurujmy śledzenie konwersji w Twojej witrynie.
Włączanie ulepszonego śledzenia konwersji Ecommerce
Śledzenie e-commerce pomaga zobaczyć, które produkty radzą sobie dobrze w Twojej witrynie, które produkty są przeglądane, ale nie kupowane i co przynosi ci największe przychody.
Google Analytics zawiera ulepszone śledzenie eCommerce, które działa dla większości witryn eCommerce, w tym WooCommerce. Musisz jednak ręcznie włączyć ją w swojej witrynie.
Punkt 1. Włącz Ulepszony Ecommerce w Google Analytics
Po pierwsze, musisz włączyć ulepszone śledzenie e-commerce na koncie Google Analytics. Przejdź do Pulpitu nawigacyjnego Google Analytics i wybierz swoją witrynę.
Stąd musisz kliknąć przycisk administratora znajdujący się w lewym dolnym rogu ekranu.
Na następnym ekranie zobaczysz różne ustawienia Google Analytics. W kolumnie “Widok” kliknij łącze “Ustawienia e-commerce”:
Następnie musisz włączyć opcje “Włącz eCommerce” i “włącz Ulepszony Handel”.
Google Analytics włączy teraz funkcję raportowania e-commerce dla Twojego konta.
Punkt 2. Włącz śledzenie e-commerce w MonsterInsights
MonsterInsights jest wyposażony w dodatek eCommerce, który pozwala prawidłowo skonfigurować śledzenie konwersji eCommerce w Google Analytics.
Działa ze wszystkimi najlepszymi platformami eCommerce dla WordPress, w tym WooCommerce, MemberPress, LifterLMS i łatwymi cyfrowymi plikami do pobrania.
Po pierwsze, musisz odwiedzić Insights ” Dodatki strona, aby zainstalować i aktywować dodatek eCommerce.
Następnie musisz odwiedzić Insights ” Ustawienia strona i przełącz na kartę eCommerce. Stąd musisz włączyć opcję “Użyj ulepszonego e-commerce”.
MonsterInsights automatycznie wykryje oprogramowanie eCommerce i włączy zaawansowane śledzenie eCommerce dla Twojego sklepu.
Uwaga: ręczny proces dodawania śledzenia konwersji eCommerce ma wiele miejsca na błędy, dlatego zdecydowanie zalecamy użycie wtyczki takiej jak MonsterInsights.
Przeglądanie Raportów Śledzenia Konwersji Ecommerce
Teraz, gdy włączyłeś śledzenie konwersji eCommerce w swojej witrynie. Zobaczmy, jak wyświetlić te raporty i wykorzystać je do podejmowania świadomych decyzji dotyczących Twojej firmy.
Raporty konwersji Ecommerce w MonsterInsights
Po prostu przejdź do Insights ” Raporty strona wewnątrz obszaru administracyjnego WordPress, a następnie przejdź do karty eCommerce.
Na górze zobaczysz najważniejsze wskaźniki konwersji: Współczynnik konwersji, transakcje, przychody i średnią wartość zamówienia.
Poniżej zobaczysz listę swoich najlepszych produktów z ilością, procentem sprzedaży i całkowitym przychodem. To pokazuje, które produkty mają się dobrze w Twoim sklepie.
Następnie zobaczysz najlepsze źródła konwersji z liczbą odwiedzin, udziałem w konwersji i przychodami. Możesz zobaczyć, które Źródła przynoszą Ci większe przychody, a które źródła ruchu nie są zbyt skuteczne.
MonsterInsights wyświetli również raporty zachowań kupujących z liczbą dodanych i usuniętych produktów z koszyka.
To nie wszystkie dane. Raporty te można jeszcze bardziej zagłębić w Google Analytics.
Raporty konwersji Ecommerce w Google Analytics
Wystarczy odwiedzić pulpit nawigacyjny Google Analytics i kliknąć na Konwersje ” Ecommerce z lewej kolumny.
Sekcja przegląd oferuje najważniejsze statystyki, takie jak przychody, Współczynnik konwersji, transakcje i średnia wartość zamówienia.
Możesz dalej drążyć, aby wyświetlić różne raporty. Możesz na przykład przełączyć się na raporty o zachowaniach zakupów i realizacji zakupu, aby zobaczyć, jak użytkownicy docierają do strony konwersji. Możesz również dowiedzieć się, co zatrzymało ich w ostatniej chwili od zakończenia transakcji.
Włączanie śledzenia konwersji formularzy w Google Analytics
Nie wszystkie strony internetowe wykorzystują platformę e-commerce do prowadzenia działalności. Na przykład strona internetowa restauracji może skorzystać z formularza dostawy zamówienia lub salon może skorzystać z formularza rezerwacji.
Wiele firm korzysta z formularzy kontaktowych do przechwytywania potencjalnych klientów ze swojej strony internetowej. Wiele wiadomości i blogów korzysta z biuletynu e-mailowego, aby przekonwertować odwiedzających witrynę na subskrybentów.
Aby je śledzić, musisz włączyć śledzenie konwersji formularzy w Google Analytics.
MonsterInsights jest wyposażony w dodatek do formularzy, który pozwala łatwo śledzić konwersje formularzy w witrynie WordPress. Działa ze wszystkimi popularnymi wtyczkami formularzy WordPress, w tym WPForms, Gravity Forms, Contact Form 7 i innymi.
Po prostu przejdź do Insights ” Dodatki strona. Przewiń w dół do dodatku “formularze”, a następnie kliknij przycisk Zainstaluj.
Po aktywacji musisz odwiedzić Insights ” Ustawienia stronę i przejdź do zakładki’ Connversions’.
MonsterInsights automatycznie wykryje wtyczkę formularza WordPress, a także rozpocznie śledzenie różnych formularzy WordPress w Twojej witrynie.
Przeglądanie Raportów Konwersji Formularzy
Możesz teraz przeglądać raporty konwersji formularzy w obszarze administracyjnym WordPress.
Przejdź do Insights ” Raporty strony i przejść do zakładki “formularze”.
W witrynie zobaczysz listę formularzy z ich wyświetleń, konwersją i współczynnikami konwersji.
Możesz również kliknąć przycisk “Wyświetl pełny raport z formularzy”, który przeniesie cię do Witryny Google Analytics. Wyświetli wszystkie konwersje formularza jako pojedyncze zdarzenia.
Ustalanie celów śledzenia konwersji w Google Analytics
Do tej pory omówiliśmy, jak śledzić handel elektroniczny i tworzyć konwersje.
Co zrobić, jeśli chcesz ręcznie skonfigurować cele konwersji i śledzić je w Google Analytics?
Na przykład możesz uznać użytkowników odwiedzających określoną stronę za konwersję. Ponieważ nie jest to przesyłanie formularzy ani transakcja e-commerce, nie będzie ona wyświetlana jako konwersja w raportach.
Google Analytics pozwala tworzyć własne cele i śledzić ich konwersję. Zobaczmy, jak je skonfigurować i śledzić na swojej stronie.
Przejdź do Pulpitu nawigacyjnego Google Analytics i kliknij kartę “Administrator” w lewym dolnym rogu. Następnie w kolumnie Widok kliknij cele.
Teraz musisz kliknąć przycisk + Nowy cel, aby ustawić nowy cel.
Jeśli wcześniej wybrałeś branżę dla swojej witryny, możesz zobaczyć sekcję szablonu tutaj. Możesz to pominąć i kliknąć Niestandardowy przycisk radiowy poniżej. Następnie kliknij przycisk Kontynuuj.
- Miejsce przeznaczenia: śledzi to, czy użytkownik wszedł na określoną stronę. Może to być strona z podziękowaniami lub dowolna strona konwersji w Twojej witrynie.
- Czas trwania: śledzi to, jak długo użytkownik spędził na twojej stronie. Więcej czasu spędzonego na stronie oznacza większe zaangażowanie.
- Strony / ekrany na sesję: śledzi to, ile stron przegląda przeciętny użytkownik w Twojej witrynie.
- Wydarzenie: może to śledzić różne rzeczy, takie jak kliknięcia przycisków, odtwarzanie wideo i pobieranie plików. Wymaga nieco więcej konfiguracji niż inne opcje.
Typy miejsc docelowych i zdarzeń są najczęściej stosowanymi typami celów w większości firm.
W tym samouczku stworzymy cel “docelowy”, aby śledzić odwiedzających, którzy przeglądają naszą stronę z podziękowaniami Po wypełnieniu formularza.
Po pierwsze, podaj nazwę swojego celu. Musi to być coś sensownego, aby można było go łatwo zidentyfikować w raportach Google Analytics. Wybierz ” cel ” jako typ celu i kliknij przycisk Kontynuuj.
Teraz możesz po prostu podać ostatnią część adresu URL, którą chcesz śledzić jako miejsce docelowe.
Na przykład, jeśli Twoja strona jest:
https://www.example.com/thank-you-for-booking/
Następnie należy wprowadzić:
/ thank-you-for-booking/
Poniżej możesz opcjonalnie dodać wartość konwersji. Ma to sens, jeśli ludzie wypełniają formularz płatności lub wiesz, ile każdy ołów jest dla Ciebie średnio wart.
Jeśli chcesz śledzić lejek, taki jak klient przechodzący przez proces realizacji transakcji, możesz to zrobić również w ramach celu docelowego. Może to pomóc w określeniu obszarów, które chcesz poprawić.
Gdy jesteś zadowolony ze swojego celu, kliknij przycisk Zapisz. Następnie powinieneś zobaczyć swój cel wymieniony w tabeli. Możesz go edytować, wyłączać i włączać lub tworzyć więcej celów tutaj.
Wyświetlanie konwersji celu w Google Analytics
Teraz, gdy stworzyłeś swój cel, pozwól Google Analytics zbierać niektóre dane. Następnie możesz wyświetlić raport konwersji celu na pulpicie nawigacyjnym Google Analytics.
Po prostu przejdź do Konwersje ” Cele a następnie kliknij przegląd.
Podobnie jak wszystkie raporty Google Analytics, możesz przejrzeć podróż odwiedzających i uzyskać głębszy wgląd.
Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz kompletny przewodnik na temat konfigurowania celów w Google Analytics
Śledzenie konwersji Google Ads w Google Analytics
Jeśli uruchomisz Google Ads (dawniej Google AdWords), aby przyciągnąć ruch do swojej witryny, możesz śledzić te konwersje.
Konfiguracja jest nieco skomplikowana, ale przeprowadzimy Cię przez nią krok po kroku.
Punkt 1. Połącz reklamy Google ze swoim kontem Analytics
Zaloguj się do Pulpitu nawigacyjnego Google Analytics i kliknij przycisk admin w lewym dolnym rogu ekranu. Następnie kliknij “łącze Google Ads” w kolumnie “właściwości”.
Następnie zostaniesz poproszony o wybranie konta Google Ads. Konto Google, którego używasz do analizy, powinno również mieć dostęp do konta Google Ads.
W sekcji “Konfiguracja łącza” podaj tytuł tej grupy łącza, a następnie włącz wszystkie dane witryny.
Na koniec możesz również zaznaczyć pole “Udostępnij moje dane analityczne połączonym kontom Google Ads”. Pozwoli to na śledzenie celów Google Analytics w Google Ads.
Kliknij przycisk Link konto, aby zapisać zmiany.
Po połączeniu z kontem Google Ads analytics automatycznie rozpocznie śledzenie Twoich reklam Google.
Punkt 2. Włącz śledzenie konwersji w Google Ads
Jeśli prowadzisz sklep eCommerce, chcesz również włączyć śledzenie konwersji na swoim koncie Google Ads. Pomaga to porównać budżet reklam z przychodami generowanymi przez te reklamy.
Zaloguj się na swoje konto Google Ads i kliknij przycisk “Narzędzia i ustawienia” na górnym pasku. Z tego miejsca należy wybrać link “konwersje” w sekcji pomiary.
Następnie musisz wybrać “witrynę”, gdy zapytasz, co chcesz śledzić.
Następnie zostaniesz poproszony o skonfigurowanie śledzenia konwersji. Dostępnych jest wiele opcji. Na przykład możesz śledzić zakupy, dodawać do koszyka, potencjalnych klientów, rejestrować się i tak dalej.
Możesz również podać stałą wartość dla każdej konwersji lub średnią wartość.
Gdy będziesz zadowolony z ustawień, kliknij przycisk “Utwórz i kontynuuj”.
Następnie zostaniesz poproszony o zainstalowanie kodu śledzenia na swojej stronie internetowej. Musisz wybrać opcję “Zainstaluj tag samodzielnie”.
Stąd musisz wybrać opcję ‘Globalny tag witryny nie jest zainstalowany na wszystkich stronach HTML’ opcja.
Następnie skopiuj kod widoczny na ekranie i wklej go w edytorze tekstu, takim jak Notatnik.
Następnie musisz zainstalować i aktywować wtyczkę Wstaw nagłówki i stopki. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak zainstalować wtyczkę WordPress.
Po aktywacji musisz odwiedzić Ustawienia ” Wstawianie nagłówków i stopek strona. Stąd musisz wkleić kod skopiowany wcześniej w sekcji nagłówek.
Możesz teraz kliknąć przycisk Zapisz, aby zapisać ustawienia. Twoje konto Google Ads ma teraz włączone śledzenie konwersji.
Wyświetlanie raportów konwersji Google Ads w Google Analytics
Śledzenie konwersji Google Ads zacznie teraz pojawiać się w raportach Google Analytics. Możesz je zobaczyć pod Akwizycja “Kampanie” Kampanie Płatne sekcji.
Użyj parametrów UTM do śledzenia konwersji w Google Analytics
Parametry UTM to specjalne tagi, które można dodać do adresów URL, aby przekazać ważne informacje do Google Analytics.
Na przykład, jeśli chcesz śledzić użytkowników pochodzących z konkretnej reklamy, możesz dodać parametry UTM do adresu URL reklamy w ten sposób:
https://yourwebsite.com/special-offer/?utm_source=ads&utm_medium=cpc&utm_content=bfad
Możesz również użyć parametrów UTM w dowolnym miejscu, w którym chcesz udostępnić swoje adresy URL. Na przykład twój biuletyn e-mail, Tweety, kampanie SMS i inne.
https://yourwebsite.com/special-offer/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=jan_sale
MonsterInsights ułatwia budowanie adresów URL z parametrami UTM. Wystarczy udać się do Insights ” Narzędzia strona i dodaj swój adres URL w kreatorze adresów URL.
Po prostu wprowadź parametry UTM, których chcesz użyć, a automatycznie wygeneruje adres URL, który możesz następnie wykorzystać w swoich kampaniach.
Przeglądanie raportów parametrów UTM w Google Analytics
Teraz możesz śledzić konwersje swoich kampanii za pomocą Pulpitu nawigacyjnego Google Analytics. Wystarczy przełączyć się na Acquisation “Kampanie” Wszystkie Kampanie raport.
Twoje kampanie pojawią się tutaj i możesz kliknąć dowolną z nich, aby jeszcze bardziej się zagłębić.
Konfigurowanie śledzenia konwersji na Facebooku w WordPress
Facebook jest największym portalem społecznościowym na świecie z miliardami aktywnych użytkowników. Dlatego reklamy na Facebooku są czasami najłatwiejszym sposobem dotarcia do bardzo niszowych odbiorców.
Jeśli Facebook ads działa, możesz sprawdzić, jak dobrze radzą sobie Twoje reklamy, wdrażając śledzenie konwersji dla reklam na Facebooku.
Skonfiguruj śledzenie konwersji na Facebooku w Twojej witrynie WordPress.
Instalacja piksela Facebooka w WordPress
Najpierw musisz odwiedzić stronę Menedżera reklam na Facebooku i wybrać opcję “Menedżer wydarzeń” z górnego menu.
Następnie kliknij przycisk “Dodaj nowe źródło danych” z lewej kolumny, a następnie wybierz “piksel Facebooka”.
Menedżer reklam na Facebooku utworzy teraz unikalny Piksel dla Twojego konta reklamowego. Teraz musisz kliknąć przycisk “Skonfiguruj piksel”, aby kontynuować.
Spowoduje to wyświetlenie okienka, w którym musisz wybrać opcję “Ręcznie Dodaj kod piksela do witryny”.
Następnie zobaczysz fragment kodu, który musisz skopiować i wkleić w zwykłym edytorze tekstu, takim jak Notatnik.
Teraz musisz pozostawić otwartą kartę przeglądarki i uzyskać dostęp do obszaru administracyjnego witryny WordPress w nowej karcie.
Następnie musisz zainstalować i aktywować wtyczkę Wstaw nagłówki i stopki. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak zainstalować wtyczkę WordPress.
Po aktywacji musisz odwiedzić Ustawienia ” Wstawianie nagłówków i stopek strona. Stąd musisz wkleić kod podstawowy pikseli Facebooka w sekcji nagłówek.
Możesz teraz kliknąć przycisk Zapisz, aby zapisać ustawienia.
Facebook Pixel base code jest dostępny w wersji 1.1.1.po zainstalowaniu kodu podstawowego Facebook pixel przełącz się z powrotem na zakładkę Facebook Pixel set up.
Możesz teraz kliknąć przycisk Kontynuuj, aby uzyskać następny kod. Najprostszym sposobem, aby to zrobić, po prostu wprowadzając adres URL witryny, a następnie wybierz zdarzenia, które chcesz śledzić.
Facebook otworzy teraz Twoją stronę w nowej karcie przeglądarki. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby skonfigurować zdarzenia, które chcesz śledzić.
Przeglądanie Raportów Śledzenia Konwersji Na Facebooku
Facebook Facebook oferuje dogłębną analizę reklam i pikseli Facebooka. Facebook Analytics to serwis, w którym możesz przeglądać raporty konwersji, a następnie wybrać piksel Facebooka.
Konfigurowanie śledzenia konwersji na Twitterze w WordPress
Jeśli uruchamiasz reklamy na Twitterze, aby promować swoją firmę, musisz skonfigurować śledzenie konwersji na Twitterze, aby mierzyć sukces reklam.
Wystarczy zalogować się na swoje konto Twitter Ads i kliknąć na Narzędzia ” Śledzenie konwersji link.
Spowoduje to przejście do śledzenia konwersji skonfigurowanego dla reklam na Twitterze. Kliknij przycisk “Wygeneruj tag witryny do śledzenia konwersji”.
Na następnym ekranie zobaczysz kod tagu witryny. Musisz skopiować ten kod i wkleić go do edytora tekstu, takiego jak Notatnik.
Teraz musisz wrócić do obszaru administracyjnego witryny WordPress.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, zainstaluj i aktywuj wtyczkę Wstaw nagłówki i stopki.
Po aktywacji musisz odwiedzić Ustawienia ” Wstawianie nagłówków i stopek strona. Teraz możesz wkleić kod śledzenia konwersji na Twitterze do sekcji body.
Nie zapomnij kliknąć przycisku “Zapisz”, aby zapisać swoje ustawienia.
Po pomyślnym zainstalowaniu kodu śledzenia konwersji będziesz mógł wyświetlać raporty na stronie śledzenia konwersji na koncie Twitter Ads.
Optymalizacja współczynników konwersji w celu zwiększenia sprzedaży
Po rozpoczęciu śledzenia konwersji w swojej witrynie następnym krokiem jest poprawa tych współczynników konwersji.
Zdziwiłbyś się, jak małe rzeczy mogą mieć ogromny wpływ na twój biznes.
Najlepszym sposobem na poprawę konwersji jest użycie OptinMonster. Jest to najlepsze oprogramowanie do optymalizacji konwersji na rynku i pomaga przekonwertować więcej odwiedzających na klientów.
OptinMonster jest wyposażony w narzędzia, takie jak wyskakujące okienka lightbox, maty powitalne pełnoekranowe, minutnik, przesuwane pudełka i inne.
Integruje się z dowolną usługą e-mail marketingu i współpracuje ze wszystkimi popularnymi platformami eCommerce.
Reguły wyświetlania OptinMonster pozwalają na wyświetlanie targetowanych wiadomości klientom w określonym czasie i nakłaniają ich do podjęcia decyzji o zakupie.
Na przykład, jeśli zauważysz, że klienci opuszczają stronę produktu bez podejmowania żadnych działań, możesz zaoferować im zniżkę, gdy mają zamiar wyjść.
Podobnie, możesz prowadzić kampanie wrażliwe na czas, aby wywołać efekt FOMO i dać klientom impuls we właściwym kierunku.
Aby uzyskać więcej praktycznych wskazówek, zobacz nasz przewodnik na temat sposobów odzyskania sprzedaży porzuconych koszyków WooCommerce.
Mamy nadzieję, że ten przewodnik pomógł Ci skonfigurować śledzenie konwersji w WordPress. Możesz również zobaczyć nasze porównanie najlepszych usług telefonicznych dla firm i najlepszych kreatorów stron typu przeciągnij i upuść dla WordPress.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.