W artykule:
Revive Old Post, dawniej znany jako Tweet Old Post, jest wtyczką niepodobną do żadnej innej. Rozwiązuje dwa interesujące problemy, z którymi w pewnym momencie spotyka się prawie każda osoba pracująca na WordPressie.
Po pierwsze, szybko odkrywasz, że twoje stare posty – te, które ostatecznie opuszczają Twoją stronę główną i trafiają do Twoich archiwów – nigdy więcej nie ujrzą światła dziennego. Oczywiście, możesz uzyskać organiczny ruch w wyszukiwarce, ale nie zawsze jest to tak wiarygodne, nawet jeśli niektóre z tych starych postów mogą być najlepsze, jakie kiedykolwiek napisałeś.
Drugi problem dotyczy mediów społecznościowych. Kiedy zacząłem publikować na Twitterze i Facebooku, zdałem sobie sprawę z jednego głównego problemu: zarządzanie legalnym harmonogramem mediów społecznościowych trwa wiecznie. Nawet jeśli uważasz, że projektowanie obrazów i dzielenie się fajnymi linkami lub wskazówkami na stronach społecznościowych jest zabawne, wysysa to twoją produktywność jak próżnia Dysona.
I to jest ogromny problem, ponieważ wszyscy jest teraz w mediach społecznościowych i tracisz ogromny potencjał wzrostu, jeśli nie konsekwentnie udostępniasz odpowiednich treści, które twoi klienci mogą uznać za atrakcyjne.
W skrócie, Revive Old Post łączy twoje stare posty i kilka systemów społecznych w pięknej harmonii. Sięga do starych postów i tweetów lub udostępnia je losowo na Facebooku, Twitterze lub LinkedIn, dzięki czemu nie musisz tracić cennego czasu. Wtyczka służy tylko do odbierania postów i tweetowania ich, ale od tego czasu są zintegrowane z innymi witrynami społecznościowymi, wymagającymi zmiany nazwy.
Proces Revive Old Post Setup
Aby wszystko zacząć, jest to dość proste. Po prostu przejdź do zaplecza swojej witryny WordPress, przejdź do zakładki Wtyczki po lewej stronie pulpitu nawigacyjnego i wyszukaj wtyczkę Revive Old Post. Kliknij przycisk Instaluj i aktywuj go, aby kontynuować.
Karta Revive Old Post settings pojawia się po lewej stronie pulpitu nawigacyjnego po raz kolejny i nazywa się Revive Old Post – wystarczająco proste. Kliknij kartę główną, aby rozpocząć konfigurowanie automatycznego systemu udostępniania. W zakładce konta możesz połączyć trzy różne konta społecznościowe. Wystarczy kliknąć przyciski Twitter, Facebook lub LinkedIn, aby wpisać własne dane uwierzytelniające do połączenia.
To jest tak proste, jak to tylko możliwe. Zawierają kilka reklam i linków partnerskich w głównym obszarze pulpitu nawigacyjnego, ale są z boku, więc tak naprawdę nie jest to kłopot. Nie musisz również wybierać wszystkich trzech kont. Jeśli masz tylko konto na Twitterze, kliknij przycisk i zaloguj się w ciągu kilku sekund.
Zauważysz, że wszystkie ustawienia, które możesz zmienić, są ładnie zorganizowane w małe zakładki u góry strony. Wtyczka w rzeczywistości nie ma wielu funkcji, więc dość łatwo jest utrzymać spokój i szybko skonfigurować urządzenie. Warto zauważyć, że wtyczka nie ma żadnych niepotrzebnych funkcji, więc nie znajdziesz bałaganu.
Kiedy idziesz do Ustawienia Ogólne Strona możesz zmienić różne opcje, takie jak ile godzin chcesz czekać między każdym automatycznym udostępnieniem. Jest to podstawowe ustawienie do zmiany, ponieważ możesz chcieć, aby post wychodził raz dziennie, kilka razy dziennie, a nawet tylko raz w tygodniu.
W tym kroku dostępnych jest kilka innych funkcji do edycji, więc możesz modyfikować takie rzeczy, jak wiek, w którym chcesz dotrzeć do archiwów postów i liczba postów do udostępnienia w każdej rundzie.
I enjoy the Minimalny Wiek ustawienie, ponieważ jeśli już udostępniasz najnowsze posty automatycznie lub ręcznie, nie chcesz, aby ten system wysyłał je ponownie. Możesz także śledzić, ile ruchu zyskała wtyczka za pośrednictwem Google Analytics i usuwać określone typy postów, których nie chcesz udostępniać.
PrzykĹ 'adowo, ja osobiĹ” cie nigdy nie chciaĹ 'bym tweetowaä ‡ jednej ze swoich stron czy faktur, wiÄ ™ c usunÄ … Ĺ’ bym je z kolejki.
Formatowanie Postów
Przechodząc na Format Postu karta, możesz zobaczyć kilka opcji ustawień, w tym domyślny tekst w każdym poście, który wychodzi. Jestem zakochany w tym obszarze, ponieważ na wczesnych etapach tej wtyczki nie można było dołączyć hashtagu lub nazwy użytkownika w tweetach.
Istnieje również ładne małe ustawienie, aby użyć skrótu URL, aby tweety nie pojawiały się zbyt długo. Inne ustawienia obejmują dostosowywanie długości postu, dodatkowe wtrącenia tekstu i miejsce, w którym chcesz, aby link pojawił się, gdy post zostanie opublikowany.
Zapraszamy do zapoznania się z Facebook oraz LinkedIn strony, jeśli chcesz je również zmodyfikować. Te zakładki są dość podobne do Twitter strona.
Niestandardowe planowanie i inne funkcje Pro
Po przejściu do Niestandardowe Planowanie zakładka, szybko zorientujesz się, że musisz zapłacić dodatkową opłatę, aby z niej korzystać. Jest to jedna z niesamowitych funkcji zawartych w wersji premium. Niestandardowe planowanie pozwala ustawić określone interwały godzinowe, a nawet modyfikować, ile postów chcesz wysłać w ciągu tygodnia. Na przykład możesz chcieć wysłać dwa posty w poniedziałek, a tylko jeden w niedzielę.
Oto, co jeszcze otrzymasz w wersji Pro:
- Formatowanie postów LinkedIn
- Publikowanie na Facebooku i Twitterze ze zdjęciami
- Wybór typów postów, które chcesz udostępnić
Szczerze mówiąc nigdy nie chciałbym korzystać z wtyczki, chyba że mogę usunąć wszystko z wyjątkiem moich postów na blogu, więc opcja $ 75 Pro jest dla mnie koniecznością.
Jeśli naprawdę chcesz zautomatyzować swoje programy społecznościowe, jest to jeden z najlepszych sposobów, aby to zrobić. Dlatego powiedziałbym, że Jednorazowa opłata w wysokości 75 USD jest tego warta. Po prostu upewnij się, że korzystasz z wtyczki w przyszłości. Pamiętaj, że nie tylko automatyzujesz swoje witryny społecznościowe; otrzymujesz również wyjątkową okazję, aby dotrzeć do swoich archiwów i ponownie nadać znaczenie swoim starym wpisom na blogu.
Gdy wszystko będzie gotowe, możesz kliknąć na Rozpocznij Udostępnianie guzik na dole. Wtyczka zawiera również Zobacz Przykładowy Post przycisk, który jest świetny do sprawdzenia, jak posty będą wyglądać przed zatwierdzeniem.
Wyłączając posty, których nigdy nie chcesz wysyłać
Nawet po usunięciu ogólnych grup postów, takich jak strony i faktury, możesz znaleźć określone elementy, które nigdy nie powinny być wysyłane. Jeśli pójdziesz do Wyklucz Posty zakładka po lewej stronie pulpitu nawigacyjnego możesz wybrać poszczególne posty, które nigdy nie powinny być wysyłane przez system.
Revive Old Post jest jedną z najlepszych wtyczek do udostępniania społecznościowego, a Ty otrzymujesz dodatkowy bonus w postaci udzielania pierwszej pomocy tym starym postom, które uważałeś za martwe. $75 to nie chump change, ale na dłuższą metę warto rozłożyć gotówkę, jeśli chcesz, aby twoje stare posty zyskały ekspozycję za pośrednictwem mediów społecznościowych, a my dajemy im 5.0, ponieważ naprawdę jest to jedna z najlepszych dostępnych wtyczek społecznościowych.
Daj nam znać w sekcji komentarzy, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące wtyczki Revive Old Post!