Czy chcesz rozpocząć działalność eCommerce za pomocą WooCommerce? Potrzebujesz samouczka WooCommerce, który jest łatwy do naśladowania dla użytkowników nie będących technikami? Jeśli tak, to jesteś we właściwym miejscu.

WooCommerce to najpopularniejsza na świecie platforma e-commerce. Jest super elastyczny, ekonomiczny i łatwy w zarządzaniu nawet dla początkujących.

Jednak wielu początkujących czuje się nieco onieśmielonych pomysłem założenia WooCommerce. Większość użytkowników stara się dowiedzieć, jak zacząć korzystać z WooCommerce i jaki jest właściwy sposób konfiguracji WooCommerce.

W tym ostatecznym samouczku WooCommerce przeprowadzimy Cię przez jak skonfigurować WooCommerce z instrukcjami krok po kroku. Będziemy również udostępniać zasoby WooCommerce, takie jak najlepsze motywy WooCommerce, Porady SEO WooCommerce i inne przydatne zasoby, które pomogą Ci rozwinąć Twój sklep.

Step by step WooCommerce guide for beginners

WooCommerce Tutorial (Przegląd)

Oto przegląd wszystkich tematów, które omówimy w tym ostatecznym przewodniku WooCommerce.

  • Czym jest WooCommerce?
  • Recenzja WooCommerce + porównanie z innymi platformami eCommerce
  • Czego potrzebujesz, aby stworzyć sklep WooCommerce?
  • Punkt 1. Pierwsze kroki z WooCommerce
  • Punkt 2. Konfiguracja WordPress
  • Punkt 3. Jak poprawnie zainstalować i skonfigurować WooCommerce
  • Punkt 4. Dodawanie produktów w WooCommerce
  • Punkt 5. Wybór szablonu i motywu WooCommerce
  • Punkt 6. Instalacja wtyczek i rozszerzeń WooCommerce
  • Punkt 7. Zasoby WooCommerce, aby rozwijać swój sklep internetowy
  • WooCommerce-Często Zadawane Pytania

Gotowy? Zaczynajmy.

Video Tutorial

Subskrybuj WPBeginner

Jeśli wolisz pisemne instrukcje, po prostu czytaj dalej.

Czym jest WooCommerce?

WooCommerce to darmowe oprogramowanie eCommerce, które ułatwia sprzedaż produktów i usług online. Z biegiem lat stała się najpopularniejszą platformą eCommerce na świecie używaną przez miliony małych i dużych firm (sklepy internetowe).

WooCommerce jest rozwijany jako rozszerzenie WordPress, który jest najpopularniejszym kreatorem stron internetowych na rynku. Pozwala to użytkownikom zbudować witrynę eCommerce od podstaw lub dodać funkcjonalność koszyka do istniejącej witryny.

Jako oprogramowanie open-source WooCommerce można pobrać i używać za darmo. Jednak podczas gdy oprogramowanie WooCommerce jest bezpłatne, nadal potrzebujesz nazwy domeny i usługi hostingowej, aby skonfigurować stronę internetową, co kosztuje. Więcej o cenach WooCommerce porozmawiamy w dalszej części tego artykułu.

Recenzja WooCommerce + porównanie plusów i minusów

WooCommerce stał się najpopularniejszym oprogramowaniem e-commerce na świecie, ponieważ jest łatwy w użyciu dla początkujących i ma niezwykle zaawansowane funkcje.

Ponieważ WooCommerce jest open source, nie tylko jest w 100% darmowy, ale także masz pełną swobodę i kontrolę nad swoją witryną eCommerce.

W przeciwieństwie do innych zastrzeżonych platform eCommerce, ceny WooCommerce nie obejmują opłat licencyjnych. Oznacza to, że możesz go użyć do stworzenia dowolnej liczby sklepów internetowych i witryn e-commerce.

WooCommerce to wtyczka zbudowana na WordPress, co oznacza, że możesz korzystać ze wszystkich zaawansowanych funkcji WordPress. Zobacz naszą pełną recenzję WordPress, aby dowiedzieć się więcej o WordPress.

Istnieją tysiące pięknych wzorów i szablonów WooCommerce, które możesz wybrać, aby rozpocząć swój sklep internetowy. Każdy z nich jest wyposażony w łatwe w użyciu opcje dostosowywania, a wiele z nich jest dostępnych za darmo.

Jednym z głównych powodów, dla których właściciele firm kochają WooCommerce, jest elastyczność. Możesz dodać dodatkowe funkcje do WooCommerce za pomocą różnych wtyczek WooCommerce (znanych również jako dodatki). Istnieją dosłownie tysiące wtyczek specyficznych dla WooCommerce, których możesz użyć do rozszerzenia jego funkcjonalności, aby dodać funkcje takie jak rezerwacja, subskrypcje, integracja platformy wysyłkowej, pobór podatku od sprzedaży itp.

Oprócz dodatków wykonanych specjalnie dla WooCommerce, możesz również użyć tysięcy wtyczek WordPress na swojej stronie, aby dodać funkcje takie jak formularze kontaktowe, przyciski Zadzwoń teraz, galerie, kopie zapasowe danych, zapora bezpieczeństwa itp.

Kolejną zaletą korzystania z WooCommerce jest to, że nie nakłada ograniczeń na sposób prowadzenia firmy.

Możesz dodawać nieograniczoną liczbę produktów, dokonywać nieograniczonej sprzedaży, importować i eksportować dane produktów, dodawać nieograniczoną liczbę zdjęć produktów, filmów, kategorii i innych.

Przyjmowanie płatności online jest główną przeszkodą dla wielu użytkowników. Dla tych użytkowników najważniejszą zaletą korzystania z WooCommerce jest to, że bezproblemowo integruje się z dziesiątkami usług płatniczych i bram.

Domyślnie obsługuje PayPal I Stripe po wyjęciu z pudełka. Możesz korzystać z dziesiątek innych bramek płatności za pośrednictwem dodatków. Istnieją nawet integracje dostępne dla niektórych mniej znanych i regionalnych bramek płatności.

Chcesz zobaczyć, jak WooCommerce porównuje się z innymi popularnymi platformami eCommerce? Zobacz poniższe porównania, aby sprawdzić, jak wypada na tle konkurencji.

  • WooCommerce vs Shopify
  • WooCommerce vs BigCommerce
  • WooCommerce vs Magento

Mając to na uwadze, przyjrzyjmy się teraz, czego potrzebujesz, aby stworzyć sklep internetowy z zasilaniem WooCommerce.

Czego potrzebujesz, aby stworzyć sklep WooCommerce?

Będziesz potrzebował następujących trzech elementów, aby stworzyć stronę WooCommerce od podstaw.

  • Konto hostingowe WordPress. Tutaj będą przechowywane wszystkie pliki Twojej witryny.
  • Nazwa domeny. Jest to adres Twojej strony w internecie np. wpbeginner.com
  • Certyfikat SSL do bezpiecznego przyjmowania płatności online

Powyższe elementy nie są bezpłatne i kosztują. Często początkujący pytają, jeśli WooCommerce jest darmowy, to dlaczego muszę płacić za te rzeczy.

Cóż, musisz zapłacić za te trzy rzeczy, aby zbudować dowolny rodzaj strony internetowej (nie tylko WooCommerce).

Całkowity koszt Twojego sklepu internetowego (cennik WooCommerce) zależy od tego, które usługi zdecydujesz się kupić dla swojej witryny. Możesz łatwo kontrolować koszty, kupując tylko to, czego faktycznie potrzebujesz.

Pamiętaj, że możesz dodać inne rzeczy później, gdy Twoja firma zacznie zarabiać pieniądze.

Zwykle hosting kosztowałby $7.99 / miesiąc dla witryny startowej, nazwy domeny $14.99 rocznie, a certyfikat SSL około $69.99 rocznie.

Teraz jest to znacząca inwestycja i każdy grosz się liczy, gdy rozpoczynasz nową działalność.

Na szczęście Bluehost, oficjalny dostawca usług hostingowych WooCommerce i WordPress, zgodził się zaoferować czytelnikom WPBeginner ekskluzywną zniżkę na hosting z bezpłatną nazwą domeny i SSL. Zasadniczo będziesz mógł zacząć za $ 2.75 miesięcznie.

→ Kliknij tutaj, aby skorzystać z tej ekskluzywnej oferty Bluehost ←

Bluehost jest jedną z największych firm hostingowych na świecie. Hostują miliony stron internetowych w Internecie wzdłuż wielu naszych własnych.

Teraz, gdy omówiliśmy podstawowe wymagania WooCommerce, zobaczmy, jak skonfigurować WooCommerce z instrukcjami krok po kroku.

Punkt 1. Pierwsze kroki z WooCommerce

Najpierw musisz odwiedzić stronę Bluehost i kliknąć przycisk Rozpocznij teraz.

Get started with Bluehost

Następnie zostaniesz poproszony o wybranie planu dla swojego konta hostingowego. Plany Basic i Plus są popularne wśród wielu użytkowników i pamiętaj, że zawsze możesz uaktualnić, aby uzyskać więcej zasobów później, gdy ich potrzebujesz.

Select a hosting plan

Kliknij, aby wybrać plan i kontynuować.

Następnie zostaniesz poproszony o zarejestrowanie nowej nazwy domeny lub użycie istniejącej nazwy domeny, którą już posiadasz.

Select a domain name

Oto kilka szybkich wskazówek dotyczących wyboru idealnej nazwy domeny dla Twojego sklepu WooCommerce.

  • Użyj słów kluczowych w nazwie domeny. Na przykład, jeśli chcesz sprzedawać artykuły ogrodnicze, użyj go w nazwie domeny jako słowa kluczowego.
  • Użyj nazwy marki w nazwie domeny
  • Trzymaj się rozszerzenia. com
  • Nie używaj cyfr ani myślników w nazwie domeny. To sprawia, że trudno je wymówić i przeliterować

Aby uzyskać więcej wskazówek, zobacz nasz przewodnik, jak wybrać idealną nazwę domeny dla swojej firmy. Możesz nawet użyć generatora nazw domen, aby pomóc.

Ważne jest, aby poświęcić czas na wybór odpowiedniej nazwy domeny dla swojej firmy, ale nie zastanawiaj się nad tym, w przeciwnym razie nigdy nie wyjdziesz poza ten krok.

Po wybraniu nazwy domeny kliknij przycisk Dalej, aby kontynuować.

Teraz zostaniesz poproszony o podanie informacji o koncie i sfinalizowanie szczegółów planu. W sekcji Informacje o pakiecie zalecamy wybór planu 36 miesięcy, ponieważ jest to najlepsza wartość.

Select plan duration

Poniżej zobaczysz opcjonalne dodatki. Zalecamy odznaczenie ich wszystkich, ponieważ zwiększą one twoje koszty. Zawsze możesz dodać je później z pulpitu hostingowego, gdy zajdzie taka potrzeba.

Uncheck package extras

Następnie wypełnij dane karty kredytowej i kliknij przycisk Wyślij, aby zakończyć zakup.

Po dokonaniu płatności Bluehost wyśle Ci wiadomość e-mail ze szczegółami, aby zalogować się do pulpitu hostingowego. Pulpit nawigacyjny to miejsce, w którym będziesz zarządzać swoją witryną.

Punkt 2. Konfiguracja WooCommerce i WordPress

Większość firm hostingowych oferuje również instalację WordPress 1-click. Jeśli korzystasz z innej firmy hostingowej, zapoznaj się z naszym przewodnikiem krok po kroku, jak zainstalować WordPress.

Bluehost automatycznie zainstaluje WordPress dla ciebie po zarejestrowaniu się na konto hostingowe. Możesz po prostu zalogować się do pulpitu hostingowego i kliknąć przycisk „Zaloguj się do WordPress”.

Log in to WordPress

Zawsze możesz użyć tego skrótu jako loginu WooCommerce bez wprowadzania hasła.

Zobaczysz teraz pulpit nawigacyjny WordPress.

WordPress dashboard

Zanim zainstalujemy WooCommerce, najpierw skonfigurujmy podstawowe ustawienia WordPress.

Przejdź do Ustawienia strona w obszarze administracyjnym WordPress i Zmień tytuł swojej witryny i opcjonalnie podaj slogan (opis).

Title and description

Bluehost automatycznie zainstaluje certyfikat SSL dla Twojej nazwy domeny. Upewnij się, że adres URL witryny pokazuje https, a nie http.

Jeśli pokazuje http, musisz zobaczyć nasz samouczek, Jak włączyć darmowy SSL w WordPress.

Następnie musisz przejrzeć adres e-mail administratora witryny. Na ten adres e-mail będziesz otrzymywać powiadomienia WooCommerce i żądania zresetowania hasła, więc upewnij się, że są poprawne.

Następnie przewiń trochę w dół i wybierz Ustawienia strefy czasowej dla swojej witryny.

Teraz możesz ponownie przejrzeć wszystkie ustawienia i kliknąć przycisk Zapisz zmiany, aby je zapisać.

Po zakończeniu, jesteś teraz gotowy do zainstalowania WooCommerce.

Punkt 3. Jak poprawnie zainstalować i skonfigurować WooCommerce

WooCommerce jest wtyczką WordPress, więc proces instalacji jest podobny do każdej innej wtyczki WordPress. Możesz śledzić nasz przewodnik krok po kroku, jak zainstalować wtyczkę WordPress.

Po prostu odwiedź Wtyczki ” Dodaj Nowy strona w panelu administracyjnym WordPress i Szukaj WooCommerce. WordPress pokaże teraz Wyniki wyszukiwania wtyczki. Musisz kliknąć przycisk „Zainstaluj teraz” obok WooCommerce.

Install WooCommerce

WordPress będzie teraz pobrać pliki wtyczek i zainstalować WooCommerce dla ciebie. Po zakończeniu musisz kliknąć przycisk „Aktywuj”, aby rozpocząć korzystanie z niego.

Activate WooCommerce

Po aktywacji WooCommerce uruchomi Kreator konfiguracji WooCommerce.

Najpierw musisz wybrać lokalizację sklepu, walutę i rodzaj produktów, które chcesz sprzedać.

WooCommerce set up wizard

Następnie kliknij przycisk chodźmy, aby kontynuować.

W następnym kroku zostaniesz poproszony o wybranie metody płatności. Domyślnie WooCommerce obsługuje bramki płatności PayPal i Stripe.

Select a payment method

Możesz kliknąć przełącznik, aby włączyć te metody płatności i podać swój adres e-mail, aby je skonfigurować.

Alternatywnie, można je wyłączyć i ustawić je później, odwiedzając WooCommerce ” Ustawienia strony i przejście do zakładki Płatności.

Następnie zostaniesz poproszony o skonfigurowanie wysyłki. Możesz wybrać bezpłatną wysyłkę lub dodać płaski koszt wysyłki dla różnych stref.

Set up shipping costs

Kliknij przycisk Kontynuuj, aby przejść dalej.

Teraz zostaniesz poproszony o zainstalowanie zalecanych usług dla WooCommerce. Zalecamy, aby odznaczyć wszystkie z nich i zainstalować je później, gdy rzeczywiście ich potrzebujesz.

WooCommerce recommended extras

Następnie zostaniesz poproszony o zainstalowanie wtyczki JetPack. Możesz po prostu przewinąć w dół i wybrać pomiń ten krok. Istnieją lepsze i bardziej wydajne alternatywy, które omówimy później.

Skip Jetpack

Kreator konfiguracji WooCommerce zapisze teraz wszystkie Twoje ustawienia, a Twój sklep jest teraz gotowy do rozpoczęcia sprzedaży.

Punkt 4. Dodawanie produktów w WooCommerce

WooCommerce ułatwia dodawanie produktów do sklepu.

Po prostu przejdź do Produkty ” Dodaj Nowy strona do dodania pierwszego produktu.

Adding a new product to your WooCommerce store

Najpierw musisz podać tytuł produktu, a następnie szczegółowy opis.

Następnie kliknij link „Dodaj nową kategorię produktu” w prawej kolumnie. Możesz utworzyć nową kategorię dla dodawanego produktu.

Add new product category

Kategorie umożliwiają klientom łatwe przeglądanie produktów w Twojej witrynie.

Następnie musisz przewinąć trochę w dół do pola „Dane produktu”. W tym miejscu można wybrać typ produktu, dodać cenę produktu, wysyłkę i inne informacje.

Adding product data

Następnie zobaczysz pudełko z krótkim opisem produktu. Ten opis będzie używany na różnych stronach produktów w Twojej witrynie. Musisz dodać chwytliwy i pouczający Krótki opis, który pomoże ci uzyskać więcej kliknięć.

Add a short description for your product

Nic nie sprawia, że strona produktu jest bardziej przydatna niż obrazy produktów. WooCommerce sprawia, że dodawanie zdjęć produktów, a nawet galerii zdjęć produktów, jest bardzo proste.

Najpierw musisz dodać główny obraz produktu. Będzie to główny obraz produktu używany na stronach sklepu w Twoim sklepie.

Product images and gallery

Poniżej możesz dodać wiele zdjęć, aby utworzyć galerię zdjęć produktu.

Teraz przejrzyj wszystkie informacje o produkcie, które dodałeś do tej pory. Jeśli wszystko wygląda w porządku, jesteś gotowy, aby ten produkt żył w Twoim sklepie.

Kliknij przycisk Publikuj w prawym górnym rogu ekranu, aby opublikować swój produkt.

Publish your product

Możesz teraz powtórzyć proces, aby dodać więcej produktów do swojej witryny.

Punkt 5. Wybór szablonu i motywu WooCommerce

Istnieją tysiące sklepów internetowych konkurujących o sprzedaż podobnych produktów. Wybór profesjonalnego projektu dla Twojego sklepu ma duże znaczenie w tym, jak klienci widzą Twoją markę.

Na rynku dostępne są tysiące szablonów i motywów WooCommerce. Chociaż możesz używać WooCommerce z dowolnym motywem WordPress, zalecamy wybór gotowego motywu WooCommerce.

Te motywy są wykonane specjalnie dla stron WooCommerce i pomogą Ci zwiększyć sprzedaż na swojej stronie.

Ponieważ na rynku są tysiące płatnych i darmowych motywów WooCommerce, ta obfitość wyborów może utrudnić początkującym wybór idealnego projektu.

Aby to ułatwić, wybraliśmy najlepsze gotowe motywy WooCommerce, z których możesz korzystać. Wszystkie z nich są przyjazne dla urządzeń mobilnych i wysoce zoptymalizowane pod kątem SEO i wydajności.

  • Astra-jeden z najlepszych gotowych motywów WordPress WooCommerce na rynku. Astra oferuje pełną obsługę WooCommerce, wbudowane szablony dla stron produktów i sklepów oraz dziesiątki gotowych witryn internetowych jednym kliknięciem.
  • Ocean WP-jeden z najłatwiej konfigurowalny motyw dla użytkowników WooCommerce.
  • Shoppe-nowoczesny i wysoce konfigurowalny motyw WooCommerce. Jest wyposażony w własny program do tworzenia stron, który pozwala łatwo tworzyć strony docelowe dla Twoich produktów i kampanii.
  • Outfitter Pro-nowoczesny, modny i czysty motyw WooCommerce stworzony specjalnie dla marek odzieżowych i sklepów.

Szukasz więcej opcji? Zobacz nasz wybór najlepszych motywów WooCommerce, aby uzyskać doskonały wybór.

WooCommerce themes

Czego szukać w motywie WooCommerce?

Patrząc na te wszystkie profesjonalnie wykonane motywy WooCommerce, możesz się zastanawiać, jak wybrać odpowiedni motyw dla swojej firmy?

Poniżej znajdują się tylko kilka podstawowych wskazówek, które można wykorzystać jako wytyczne.

  • Dążenie do prostoty w projektowaniu. Prosta i przejrzysta konstrukcja pomaga klientom skupić się na tym, co ważne i poprawia konwersje
  • Przetestuj wybrany motyw na telefonie komórkowym. Większość użytkowników uzyskuje dostęp do Internetu z urządzeń mobilnych, więc upewnij się, że wybrany motyw wygląda świetnie na mniejszych ekranach.
  • Pobierz tylko motywy z WordPress.org Katalog tematyczny lub niezawodne komercyjne sklepy tematyczne. Motywy z niewiarygodnych źródeł mogą mieć ukryte złośliwe oprogramowanie, które może zrujnować twoją firmę.
  • Sprawdź opinie i oceny, aby uniknąć czerwonych flag

Aby uzyskać więcej wskazówek, zobacz nasz przewodnik, jak wybrać idealny motyw WordPress dla swojego projektu.

Po wybraniu motywu WooCommerce zapoznaj się z naszym przewodnikiem, jak zainstalować motyw WordPress, aby go skonfigurować.

Punkt 5. Instalowanie rozszerzeń i dodatków WooCommerce

Prawdziwa moc WooCommerce pochodzi z potężnych rozszerzeń i dodatków. Te dodatki działają dokładnie tak, jak wtyczka WordPress i możesz je zainstalować tak, jakbyś instalował dowolną inną wtyczkę WordPress.

Istnieją tysiące wtyczek dostępnych zarówno dla WooCommerce, jak i WordPress. Możesz ich używać do tworzenia formularzy kontaktowych, tworzenia stron docelowych, dodawania tabel cenowych, kart upominkowych i innych.

Oto nasze najlepsze propozycje dla must-have wtyczek WooCommerce dla każdego sklepu eCommerce.

  • WPForms-umożliwia łatwe tworzenie formularzy kontaktowych, ankiet klientów, formularzy logowania klientów i innych.
  • MonsterInsights-umożliwia zainstalowanie Google Analytics i śledzenie najlepszych produktów, kategorii i stron docelowych. Zobacz, skąd pochodzą Twoi klienci i co robią na twojej stronie.
  • TrustPulse-pozwala wykorzystać moc social proof i fomo, aby natychmiast zdobyć zaufanie klientów i wygenerować większą sprzedaż
  • BeaverBuilder-jest to najlepsza wtyczka do Kreatora Stron typu „przeciągnij i upuść” dla WooCommerce. Pozwala łatwo tworzyć piękne strony docelowe w celu promowania produktów, kampanii marketingowych, wydarzeń sprzedażowych i innych.
  • RafflePress-pomaga prowadzić wirusowe kampanie rozdawnicze w celu promowania sklepu WooCommerce.
  • PushEngage-pomaga łączyć się z odwiedzającymi po opuszczeniu witryny przez powiadomienia web push.

Aby uzyskać bardziej kompleksową listę, zobacz nasz wybór najlepszych wtyczek WooCommerce, które polecamy.

Punkt 6. Zasoby do rozwoju sklepu WooCommerce

Teraz, gdy twój sklep WooCommerce jest gotowy do działania, nadszedł czas, aby zacząć promować swój sklep WooCommerce i rozwijać swój biznes.

Oto kilka zasobów, które pomogą Ci nauczyć się WooCommerce i rozwijać swój sklep internetowy jak doświadczony profesjonalista.

1. Utwórz listę e-mailową

Ponad 90% osób odwiedzających Twój sklep WooCommerce odejdzie bez dokonania zakupu. Utrata tych użytkowników jest jak utrata pieniędzy.

Dlatego budowanie listy e-mail jest niezwykle ważne dla właścicieli sklepów internetowych.

Lista e-mail pozwala dać klientom szansę pozostania w kontakcie z tobą bez kupowania czegokolwiek. Otwiera to bezpośrednią linię komunikacji między tobą a klientami, dzięki czemu możesz spróbować przekonać ich do dokonania zakupu.

Zobacz nasz przewodnik, jak prawidłowo uruchomić biuletyn e-mailowy dla sklepu WooCommerce, aby uzyskać szczegółowe informacje i instrukcje krok po kroku.

Dobrą stroną jest to, że WooCommerce integruje się ze wszystkimi głównymi usługami e-mail marketingu na świecie, w tym Constant Contact, SendinBlue, Drip i tysiącami innych.

2. Generuj Więcej Potencjalnych Klientów

Każdy użytkownik, który subskrybuje Twoją listę e-mail, jest potencjalnym leadem / klientem. Dlatego jego najlepszą praktyką jest oferowanie odwiedzającym witrynę wielu opcji dołączenia do listy e-mailowej. Ta praktyka nazywa się lead generation.

Większość właścicieli sklepów popełnia błąd, dodając tylko podstawowy formularz rejestracji e-mail do swojego sklepu, co szkodzi ogólnej konwersji.

W tym celu OptinMonster może pomóc. Jest to najlepsze oprogramowanie do generowania leadów na świecie, które pozwala łatwo przekonwertować porzucających odwiedzających witrynę na subskrybentów poczty e-mail, a następnie płacących klientów.

Aby uzyskać szczegółowe informacje, zapoznaj się z tymi wskazówkami, jak przekonwertować odwiedzających WooCommerce na klientów.

3. Śledź Użytkowników WooCommerce

Sklepy Ecommerce potrzebują danych marketingowych, aby podejmować świadome decyzje. Dane te obejmują, skąd pochodzą odwiedzający, które produkty są popularne, które produkty nie radzą sobie tak dobrze i nie tylko.

Te spostrzeżenia pomagają podejmować decyzje oparte na danych i odpowiednio dostosowywać strategię marketingową.

MonsterInsights pomaga łatwo zrozumieć wszystkie te dane za pomocą Google Analytics. Jest wyposażony w ulepszone śledzenie e-commerce, które pomaga odblokować skarb przydatnych danych za pomocą kilku kliknięć.

Aby uzyskać instrukcje, zobacz nasz przewodnik dotyczący śledzenia klientów WooCommerce w Google Analytics.

4. Dowiedz się WooCommerce SEO

SEO lub Search engine Optimization pomaga uzyskać więcej odwiedzających z wyszukiwarek do sklepu WooCommerce.

Sam WooCommerce jest bardzo przyjazny SEO po wyjęciu z pudełka, ale możesz zrobić o wiele więcej.

Ponieważ większość początkujących uważa, że WooCommerce SEO jest nieco onieśmielające i techniczne, przygotowaliśmy kompletny przewodnik SEO Woocommerce krok po kroku, aby pomóc ci prawidłowo wykorzystać SEO bez pomocy ekspertów.

5. Odzyskaj Sprzedaż Porzuconych Koszyków

Gdy klient dodaje produkt do koszyka, istnieje 60-80% szans, że opuści go bez zakończenia zakupu. To średnia ze wszystkich witryn e-commerce, więc może być jeszcze wyższa.

Wielu właścicieli witryn eCommerce nie zwraca uwagi na ten wskaźnik od początku, a to prawie zostawia pieniądze na stole.

Skompilowaliśmy cheatsheet, aby łatwo odzyskać porzuconą sprzedaż koszyka WooCommerce. To daje dobry początek i pomoże poprawić ogólną sprzedaż.

Mamy nadzieję, że te zasoby pomogą Ci ulepszyć Twój sklep WooCommerce i rozwinąć swój biznes.

WooCommerce-Często Zadawane Pytania

WooCommerce to niezwykle potężna platforma, a właściciele firm często mają wiele pytań WooCommerce przed rozpoczęciem.

Pomogliśmy tysiącom początkujących zacząć od WooCommerce, słyszeliśmy wiele z nich. Oto niektóre z najczęściej zadawanych pytań WooCommerce od naszych użytkowników.

1. Gdzie mogę zobaczyć demo WooCommerce na żywo?

WooCommerce jest używany przez miliony stron internetowych. Są szanse, że odwiedziłeś już wiele stron internetowych opartych na WooCommerce, nawet tego nie zauważając.

Jest używany nie tylko przez małe firmy, WooCommerce jest również używany przez niektóre z najlepszych marek na świecie.

Oto niektóre z naszych ulubionych przykładów demo WooCommerce w akcji.

1. Coffee Bros

Coffee Bros

Czysty i prosty w obsłudze sklep WooComemrce Sprzedający klasyczne i premium mieszanki kawy.

2. Ripley ’ s Believe It or Not

Ripleys

Ripley ’ s Believe It or Not używa WooCommerce do swojej księgarni internetowej.

3. Gilmour

Gilmour

Popularna marka sprzętu ogrodniczego Gilmour używa WooCommerce do sprzedaży produktów online. Ich strona internetowa to wyważone połączenie funkcjonalności i prostego designu.

4. Flwr

Flwr

Flwr to małe studio projektowe z siedzibą w Nowej Zelandii. Ich strona internetowa ma prosty i elegancki design z pięknym tłem i wysoce dostosowaną stronę sklepu.

2. Jakie produkty mogę sprzedawać z WooCommerce?

Możesz sprzedawać dowolne produkty z WooCommerce. Niezależnie od tego, czy są to towary fizyczne (produkty wymagające wysyłki), pliki do pobrania cyfrowe (e-booki, oprogramowanie, Sztuka cyfrowa), czy nawet subskrypcje.

WooCommerce ma rozszerzenia, które pozwalają używać go jako platformy rezerwacyjnej, witryny aukcyjnej, rynku wielu dostawców, dropshippping i wielu innych.

3. Jakie są alternatywy WooCommerce?

WooCommerce jest elastyczny i łatwy w użyciu, ale nie zawsze może być właściwym rozwiązaniem. W zależności od potrzeb, możesz znaleźć inne rozwiązania bardziej odpowiednie. Zobacz naszą listę najlepszych alternatyw WooCommerce, aby uzyskać więcej przykładów.

4. Czy Mogę używać WooCommerce do dropshippingu?

Możesz. W rzeczywistości WooCommerce jest wyborem # 1 do tworzenia witryny dropshipping. Istnieje kilka doskonałych wtyczek dropshipping WooCommerce, które pozwalają łatwo obsługiwać zamówienia, zarządzać dostawcami i zautomatyzować cały proces.

Aby uzyskać instrukcje krok po kroku, zobacz nasz kompletny przewodnik dropshipping dla początkujących.

5. Czy Mogę dodać bloga w WooCommerce?

Możesz. Twój sklep WooCommerce działa na platformie WordPress, która jest już najlepszą platformą blogową na świecie. Wszystko, co musisz zrobić, to utworzyć oddzielną sekcję bloga i zacząć pisać posty.

6. Czy Mogę zmienić nazwę sklepu WooCommerce?

Możesz zmienić nazwę sklepu, odwiedzając Ustawienia ” Ogólne strona w obszarze administracyjnym WordPress. Po prostu zmień tytuł na cokolwiek chcesz nazwać swój sklep.

Jeśli jednak chcesz zmienić nazwę domeny sklepu WooCommerce, jest to nieco inny proces. Zobacz nasz samouczek, Jak przenieść WordPress do nowej nazwy domeny bez utraty SEO.

7. Gdzie są moje dane logowania WooCommerce?

Nie masz osobnego loginu WooCommerce dla obszaru administracyjnego, ponieważ WooCommerce jest wtyczką WordPress. Aby zalogować się do pulpitu WordPress, po prostu użyj łącza logowania WordPress.

Jednak twoi klienci będą mieli login WooCommerce, dzięki czemu będą mogli zalogować się do swojego obszaru konta, aby śledzić zamówienia. Możesz zobaczyć nasz przewodnik krok po kroku, jak tworzyć niestandardowe formularze logowania dla WordPress.

8. Jak Mogę uzyskać wsparcie WooCommerce?

Ponieważ WooCommerce jest darmowym oprogramowaniem, istnieje ograniczona obsługa WooCommerce dostępna za pośrednictwem forów społeczności WordPress, a także oficjalnej strony WooCommerce.

Większość wsparcia WooCommerce jest zapewniana przez dostawcę hostingu WooCommerce lub indywidualnych programistów motywów i rozszerzeń WooCommerce.

W przypadku niestandardowych prac rozwojowych i dostosowywania WooCommerce możesz zatrudnić programistę WordPress z zaufanego katalogu, takiego jak Codeable.

To wszystko, mamy nadzieję, że ten samouczek WooCommerce pomógł Ci nauczyć się konfigurować WooCommerce i tworzyć sklep eCommerce. Możesz również zapoznać się z naszymi przewodnikami na temat tworzenia bezpłatnego biznesowego adresu e-mail i najlepszej usługi telefonicznej dla firm.

Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.

You May Also Like

Jak naprawić nieprawidłowy błąd JSON w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Co powoduje błąd „nieprawidłowa odpowiedź JSON” w WordPress?1. Sprawdź adresy…

Jak zmienić kolor linku w WordPress (poradnik dla początkujących)

W artykule: Dlaczego Linki Są Ważne?Jak dodawać linki w postach i stronach…

Jak naprawić błąd krytyczny w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest błąd krytyczny w WordPress?Co powoduje krytyczny błąd…

Jak zainstalować WordPress lokalnie na komputerze Mac za pomocą MAMP

W artykule: Jak zainstalować MAMP na komputerze MacInstalacja WordPress na komputerze MacWypróbowanie…