W artykule:
- Bądź Kreatywny Za Pomocą Słów Kluczowych
- Naprawdę Wiesz O Czym Piszesz
- Użyj Odpowiedniego Rodzaju Słów Kluczowych
- Co Zrobić Ze Słowami Kluczowymi W Witrynie WordPress
- Użyj Słów Kluczowych W Tytule Postu/Strony
- Optymalizacja Nazw Plików Obrazów I Tekstu Alternatywnego
- Napisz Treść W 100% Związaną Z Tytułem
- Użyj Słów Kluczowych W Adresie URL Post/Strony
- Napisz Dokładny Opis Meta
- Użyj Podtytułów, Aby Uporządkować Swoje Treści
- Użyj Szerszych Słów Kluczowych Dla Kategorii
- Nie nadużywaj słów kluczowych
- Wniosek
Ustaliliśmy już, że wszystko zaczyna się i kończy na badaniu słów kluczowych, prawda? Ale jak ty to robisz? A co robisz ze znalezionymi słowami kluczowymi? Tego dowiemy się w tym rozdziale przewodnika. Dla niektórych osób badanie słów kluczowych polega na pisaniu swojej niszy w Google keyword planner i przeglądaniu powiązanych terminów. To nie jest dobry pomysł. Podczas gdy Google jest w stanie tworzyć inteligentne połączenia w innych obszarach, planowanie słów kluczowych jest zaskakująco proste. Najprawdopodobniej pokaże tylko powiązane terminy, które już zawierają słowo kluczowe.
Jeśli wpiszę ” piłka nożna „i zapytam Planera słów kluczowych o pomysły, na pewno wymienia” gry piłkarskie „lub” piłki nożnej”, ale nie wymienia” dryblingu”,” Messi”,” Mistrzostw Świata 2014 ” ani żadnych innych terminów, które są bardzo związane z tematem. W przypadku większości tematów oznacza to, że jeśli polegasz tylko na Planerze słów kluczowych, będziesz miał bardzo ograniczoną ilość różnych słów kluczowych do wyboru. Dlatego musisz…
Bądź Kreatywny Za Pomocą Słów Kluczowych
Myśl nieszablonowo. Co przychodzi ci na myśl, gdy myślisz o swojej niszy? Coś, co w ogóle nie ma niszowego słowa kluczowego? Nie martw się. Sprawdź, czy jest opłacalne. Jeśli po prostu nie możesz myśleć o niczym, dobrym sposobem na znalezienie pomysłów na słowa kluczowe jest przejście na fora na ten temat lub kategorię yahoo answers/quora i zobaczenie, z czym ludzie często proszą o pomoc. (Nie jest to możliwe dla wszystkich nisz.) Następnie możesz pożyczyć ich słowa i sprawdzić, czy objętość wyszukiwania świadczy o tym, że jest to warte zachodu słowo kluczowe. Innym dobrym sposobem na wyprzedzenie konkurencji jest…
Naprawdę Wiesz O Czym Piszesz
Wiele osób, które wchodzą w niszę z jedynym zamiarem zarabiania pieniędzy, będzie miało tylko narzędzia słów kluczowych, na których można polegać w przypadku słów kluczowych. Ale jeśli masz wiedzę na ten temat, możesz to wykorzystać na swoją korzyść. Możesz wciągnąć pozornie niepowiązane tematy, które wiesz, że są powiązane, i użyć słów kluczowych, których obcy nigdy nie wymyśli za milion lat. Nazwij to przewagą własnego pola. W niektórych niszach istnieje nawet specyficzny żargon, który może przejść nad głowami większości ludzi, z wyjątkiem tych, którzy są tym zainteresowani.
Niestety nie ma tu prawdziwego skrótu, chyba że już wiesz, o czym piszesz, będziesz musiał włożyć czas i wysiłek, aby osiągnąć poziom, na którym przychodzi ci to bez wysiłku. Jedną z rzeczy, która może pomóc, jest jednak wybranie czegoś, co jest co najmniej interesujące, jeśli nie pasjonujące, do pisania. Ale jeśli twoim głównym celem jest rentowność, zawsze należy przetestować żywotność produktu, zanim zatopisz zbyt dużo czasu w projekcie.
Użyj Odpowiedniego Rodzaju Słów Kluczowych
Jeśli szukasz słów kluczowych, najlepszym rodzajem są te, które mają niewielką konkurencję i które mają dorozumiany lub określony zamiar zakupu produktu lub usługi. (Zazwyczaj istnieje spora konkurencja, w której intencja jest określona, ale nie zawsze tak duża, gdy intencja jest jedynie implikowana przez specyfikę wyszukiwania.) Szerokie słowa kluczowe są zazwyczaj niezwykle konkurencyjne, a także zbyt ogólne. Ludzie często przeszukują te słowa kluczowe z ciekawości i prawdopodobnie czują się niechętni do zakupu czegokolwiek.
Weźmy „copywriting” jako przykład. Liczby są całkiem dobre. Około 30 000 wyszukiwań miesięcznie. Ale na tym kończą się dobre wieści. Konkurencja jest ostra … i co gorsza, szukany termin jest trochę zbyt ogólny. Nie ma tu żadnego dowodu intencji. Ludzie mogą szukać po prostu dlatego, że widzieli używany termin (lub słyszeli go w Mad Men) i chcieli wiedzieć, co to znaczy. A może powiedziano im, że powinni wiedzieć o tym więcej.
Z drugiej strony mamy „copywriting coach” z marnym 30 wyszukiwań miesięcznie. Podczas gdy niektórzy mogą twierdzić, że jest to po prostu zbyt mało, aby było warto, istnieje domniemany zamiar tutaj, i można sobie wyobrazić wartość życia coraz tylko jeden klient coaching. A konkurencja jest (nic dziwnego), dużo bardziej miękka. Wejście na pierwszą stronę nie jest już marzeniem.. jeśli dobrze rozegrasz karty, jest to praktycznie gwarantowane. Chociaż możesz wybrać wyższy próg wolumenu wyszukiwania, jest to przykład tego, do czego chcesz dążyć. Niska konkurencja i domniemane lub określone intencje.
Innym przykładem może być „suchy lód” kontra „gdzie mogę kupić suchy lód”. Suchy lód dostaje więcej poszukiwań, około 90,000 miesięcznie szacowane. Ale znowu ludzie mogą się zastanawiać, z czego jest zrobiony, lub chcą zobaczyć „bombę” suchego lodu + mydła na wideo. „Gdzie mogę kupić suchy lód”, jednak wyraźnie stwierdza zamiar zakupu, jednocześnie mając mniejszą konkurencję. I nie tylko to, nadal ma tysiące szacowanych miesięcznych wyszukiwań. Jest to przykład słowa kluczowego długi ogon. Frazę, a nie słowo lub dwa, które można kierować podczas pisania treści.
Niestety, biorąc pod uwagę, że naszym głównym celem jest WordPress, mamy tylko czas na szybkie wprowadzenie do badania słów kluczowych, ale będzie to więcej niż wystarczające, aby zacząć. Jeśli jednak chcesz dowiedzieć się więcej o badaniach słów kluczowych, słowach kluczowych o długim ogonie i rodzajach słów kluczowych, które powinieneś wybrać, sprawdź ostateczny przewodnik Backlinko na temat badań słów kluczowych lub ten wszechstronny przewodnik po słowach kluczowych o długim ogonie autorstwa Fat Joe.
Co Zrobić Ze Słowami Kluczowymi W Witrynie WordPress
W tym momencie powinieneś już zainstalować wtyczkę WordPress SEO by Yoast lub inną o podobnej funkcjonalności. Jeśli nie, zrób to teraz, ponieważ naprawdę jest to konieczne do pierwszego kroku.
Użyj Słów Kluczowych W Tytule Postu/Strony
Jeśli kierujesz na rodzaj słów kluczowych o długim ogonie, które często są najłatwiejsze do sklasyfikowania, często wystarczy, aby mieć to jako cały tytuł. Jeśli masz już odbiorców, możesz chcieć użyć czegoś bardziej przyciągającego uwagę niż standardowa fraza wyszukiwania,ale nadal chcesz zoptymalizować pod kątem wyszukiwarek.
W takim przypadku możesz użyć wtyczki SEO, aby zmienić tytuł. W przypadku tego posta moglibyśmy na przykład zmienić tytuł strony na” WordPress SEO dla początkujących”, jeśli odkrylibyśmy, że jest to bardziej pożądana fraza wyszukiwania.
Optymalizacja Nazw Plików Obrazów I Tekstu Alternatywnego
Na przykład zdjęcie, które zrobiłem, zmieniając tytuł, nosi nazwę ” seotitle.jpg”, a tekst alt To „image of SEO title”. Może to nie tylko pozytywnie wpłynąć na ranking Twojej strony, ale pomoże twojej pozycji w rankingu odpowiednich terminów w wyszukiwaniu obrazów Google.
Napisz Treść W 100% Związaną Z Tytułem
Niestety nie jest to tak proste, jak wzięcie jednej treści, którą już napisałeś o czymś innym, zmiana tytułu, przepisanie go trochę i skierowanie na zupełnie nowe słowo kluczowe. Nie tylko będziesz drażnić potencjalnych odwiedzających bez końca i zrujnować swoje szanse na to, że kiedykolwiek staną się subskrybentami lub klientami, ale także mocno zaszkodzisz swoim szansom na bycie wystarczająco wysoko w rankingu, aby zostać zauważonym w pierwszej kolejności. Więc bądź trafny.
Użyj Słów Kluczowych W Adresie URL Post/Strony
Chociaż możesz to zrobić, pozwalając, aby tytuł postu / strony stał się permalinkiem, Google faktycznie odradza używanie całych fraz, a zamiast tego zaleca używanie tylko kilku(3-5) słów kluczowych dla każdego postu. Możesz to zrobić łatwo z poziomu edytora postów WordPress. Po prostu kliknij przycisk Edytuj obok adresu url i zmień link permalink z czegoś takiego:
Do czegoś bardziej podobnego:
Napisz Dokładny Opis Meta
Nie próbuj wciskać jak największej liczby słów kluczowych. Opisz, co treść zrobi dla potencjalnego odwiedzającego, jeśli to możliwe, w przekonujący sposób. (Ponieważ opis meta może być tym, co osoba widzi, gdy Twoja strona pojawia się w wynikach wyszukiwania.) Gdy masz wątpliwości, idź z dość prostym opisem tego, o czym jest post. Robisz to w edytorze postów/stron, w polu WordPress SEO by Yoast pod głównym polem tekstowym.
Użyj Podtytułów, Aby Uporządkować Swoje Treści
A także podkreślić słowa kluczowe, które są bezpośrednio związane z tym, o czym piszesz. Zawsze umieszczaj swoje podtytuły w odpowiednim znaczniku. <h2 > dla szerszych tematów, a <h3 > dla czegoś bardziej konkretnego. < h1> tagi są zarezerwowane tylko dla tytułu strony. Na przykład:
<H1>Znani piłkarze < /H1>
<H2 > Lionel Messi< / H2>
< H2 > Christiano Rinaldo< / H2>
Użyj Szerszych Słów Kluczowych Dla Kategorii
Jest to sposób na wysyłanie sygnałów do wyszukiwarek, że jest to temat, o którym dużo piszesz w swojej witrynie, i że być może powinni rozważyć podanie wyższych pozycji w wyszukiwanym frazie, bez konieczności kierowania szerszych słów kluczowych (i nie uzyskiwania żadnego ruchu) w poszczególnych postach i stronach. Jeśli spojrzysz na nasze kategorie tutaj na WP Explorer, możesz zobaczyć tę strategię w działaniu.
Nie nadużywaj słów kluczowych
Często określane jako zapychanie słów kluczowych, używanie zbyt wielu słów kluczowych w treści jest po prostu złym pomysłem. Nie tylko sprawia to straszne, straszne doświadczenie czytania dla każdego odwiedzającego, ale w rzeczywistości nie pomaga w rankingach. Może, i będzie, jeśli posuną się za daleko, zaszkodzić im zamiast.
Wniosek
Na tym kończy się rozdział o słowach kluczowych. W następnej części przewodnika dowiemy się więcej o linkach wstecznych, szybkości witryny i innych czynnikach, które mogą przyczynić się do poprawy naszych rankingów w wyszukiwarkach. I jak zawsze, jeśli masz jakieś pytania lub cokolwiek dodać do powyższego, po prostu zostaw komentarz poniżej. Chcielibyśmy usłyszeć twoje myśli!