W artykule:
- 1. Baza Klientów
- 2. Siła Członkostwa
- 3. Subskrybenci E-Maili
- 4. Liczba wyświetleń strony
- 5. Wyświetlanie Udziałów W Mediach Społecznościowych
- 6. Zaprezentuj Swoje Najbardziej Udane Produkty
- 7. Wymień swoje osiągnięcia lub sekcje” wyróżnione w „lub” widoczne na”
- 8. Opinie Klientów
- 9. BIOS Zespołu
- 10. „Popularne posty” Widget na pasku bocznym
- 11. Powiązane Posty (Bonus)
- Podsumowanie 10 + Wskazówki, Aby zwiększyć zaufanie i wiarygodność bloga WordPress
Wprowadzenie nowego produktu w dzisiejszym dynamicznym świecie może być onieśmielającym przedsięwzięciem. Produktem może być Wszystko – blog, usługa, oprogramowanie lub rzeczywisty fizyczny „produkt”. Pierwsza część jest stosunkowo łatwa-budowanie produktu.
Zbieranie zaufania użytkowników i budowanie wiarygodności – teraz to zupełnie inna gra.
Warto wspomnieć, że Steve Jobs był jedyną osobą, która wierzyła w iPhone ’ a, gdy został po raz pierwszy uruchomiony. Ważne jest to, że przeprowadziłeś badania rynku. Możesz ręczyć za swój produkt – ty uwierz w to. Świetny początek.
Ale prawdziwe pytanie brzmi-jak sprawić, by klienci uwierzyli w twój produkt? Jak zrobić ty sprawić, aby twój Klient uwierzył, że to, co oferujesz, jest czymś, co uznałby za przydatne? O to właśnie chodzi w dzisiejszym artykule.
Przeszukaliśmy sieć-zbadaliśmy kilka witryn autorytetów w marketingu i blogowaniu, i wymyśliliśmy 10 skutecznych strategii i wskazówek, aby zwiększyć zaufanie i wiarygodność. Nie wierz nam na słowo. Pokażemy Ci zrzuty ekranu prawdziwych stron internetowych!
Korzystając z tych strategii, możesz zwiększyć wiarygodność swojej marki, zbudować zaufanie i ostatecznie zebrać lojalną społeczność. Ponieważ WPExplorer dotyczy WordPressa, pozwoliłem sobie wspomnieć o kilku wtyczkach i motywach, które pomogą Ci wdrożyć każdą strategię. Zapraszamy do wypróbowania własnych metod, a jeśli chcesz się nimi podzielić, chętnie o tym usłyszymy!
1. Baza Klientów
![clienetele1 Customer.io Clientele](https://clickdesign.pl/wp-content/uploads/2021/11/clienetele1.png)
Customer.io – program e-mail pokazuje swoją listę wpływowych klientów
Posiadanie potężnej klienteli jest jedną z najpotężniejszych broni w arsenale marketingowym. Niezależnie od tego, czy jest to startup, czy ugruntowany produkt, wyświetlanie logo klienta jest doskonałym środkiem do budowania zaufania. Lubimy kojarzyć się z markami. (Gdybyśmy tego nie zrobili, nie posiadalibyśmy eleganckiej pary butów do biegania).
Jeśli twoi klienci są wpływowi, wyświetlanie ich logo w sekcji” nasi klienci ” ma duży wpływ. Kiedy wpływowa marka wykorzystuje twój produkt, ten ostatni (twój produkt) ustanawia znaczące wpływ we własnej domenie lub na rynku. Klienci już wiedzą, że twój produkt jest:
- Niezawodny
- Realne
- Enterprise ready
Case Study # 1-ManageWP
![managewp-customers ManageWP Customers](https://clickdesign.pl/wp-content/uploads/2021/11/managewp-customers.jpg)
Imponująca klientela ManageWP robi wszystko, co mówi
Jeśli jestem potencjalnym klientem i zawęziłem wybór między dwoma produktami-ManageWP i XYZ, fakt, że mnóstwo wiodących ludzi z branży korzysta z oprogramowania #1 – z pewnością wybrałbym to.
Case Study # 2-Nowe Strony Internetowe
Oczywiście nie zawsze jest możliwe posiadanie potężnej bazy klientów dla startupów. W takim przypadku spróbuj znaleźć się w popularnych mediach – na przykład blogi w swojej niszy produktowej zyskają odbiorców, których potrzebujesz do udanego uruchomienia startupu.
Przykład: Jeśli utworzyłeś nową wtyczkę, motyw lub usługę (zorientowaną na WordPress), pojawianie się w najlepszych blogach 10 WordPress dałoby ci ogromną platformę do zaprezentowania nowego produktu.
Podsumowując, posiadanie potężnej bazy klientów ma ogromny wpływ na wpływ Twojego produktu i odgrywa znaczącą rolę w procesie selekcji. Zwiększa szanse na wybór w porównaniu z podobnym produktem.
Logos Showcase Plugin
Szybki i łatwy sposób na dodanie extra warstwą wiarygodności twojej pracy jest pokazanie potencjalnym klientom innych klientów, z którymi współpracowałeś. A jeśli nie jesteś programistą, szybkim i łatwym sposobem na dodanie tego do swojej witryny jest wtyczka logos Showcase. Wtyczka umożliwia wyświetlanie wielu logo firmy na twojej stronie-klientów, sponsorów, partnerów itp. Te logo można wyświetlać w siatce o stałym rozmiarze, siatce responsywnej lub karuzeli z logo. Istnieje wiele efektów do wyboru, od skali szarości, podświetlenia i podpowiedzi, która wyświetla się, gdy użytkownik najedzie na określone logo.
Wtyczka jest łatwa w konfiguracji, dzięki czemu możesz przesłać logo, które chcesz dołączyć, a także link do strony internetowej tej firmy, jeśli jest to wymagane. Wstawienie prezentacji logo na wybranej stronie jest tak proste, jak skopiowanie i wklejenie odpowiedniego skrótu do edytora tekstu, a nawet widżetu, jeśli chcesz go umieścić na pasku bocznym. Niezależni pisarze, fotografowie, projektanci stron internetowych, a także każdy z branży wydarzeń naprawdę skorzystałby z tej wtyczki.
2. Siła Członkostwa
Siła członkostwa występuje w różnych formach i dotyczy różnych produktów. Może to obejmować liczbę pobrań lub sprzedaży, liczbę klientów, a także oddziały do udostępniania społecznościowego i obserwujących. Przyjrzyjmy się im bliżej.
2.1-liczba pobrań
Ta kategoria siły członkostwa obejmuje produkty do pobrania, takie jak motywy, wtyczki i pakiety produktów. Wyświetlanie liczby pobrań produktu jest pewnym sposobem na ustalenie jego autorytetu. Wyższa liczba pobrań, większa władza.
Wszyscy go używają, więc powinno być dobrze.
Studium przypadku # 3-VLC Media Player
![download-count-matters Download Count Matters](https://clickdesign.pl/wp-content/uploads/2021/11/download-count-matters.png)
Liczba pobrań (lub” Popularność”) oprogramowania bezpośrednio wpływa na nasz proces podejmowania decyzji
Weźmy prosty przykład. Chcesz pobrać odtwarzacz multimedialny i nie słyszałeś o VLC lub CCCP. Teraz, jeśli masz wybór między tymi dwoma, najprostszym sposobem na podjęcie decyzji byłoby wybranie tego, który ma największą liczbę pobrań. Ta analogia ma jeszcze większe zastosowanie do sytuacji, w których Użytkownik nie jest sprawny technicznie w danym temacie/obszarze.
Case Study # 4-WPExplorer
To jest zrzut ekranu z portfolio Themeforest WPExplorer. Jeśli przeanalizujesz liczbę pobrań każdego motywu i ich ogólną ocenę, zobaczysz, że każdy z nich został pobrany setki do tysięcy razy z dobrymi opiniami klientów. To wzmacniacz pewności siebie-podświadomie oceniłeś WPExplorer jako” dobrego „lub” renomowanego ” twórcy motywów WordPress.
![wpexplorer-tf-portfolio WPExplorer Themeforest Portfolio](https://clickdesign.pl/wp-content/uploads/2021/11/wpexplorer-tf-portfolio.jpg)
Portfolio WPExplorer w Themeforest. Liczba pobrań bezpośrednio wpłynęła na proces podejmowania decyzji.
2.2-liczba klientów
Jest to bezpośrednia miara wiarygodności Twojego produktu. Ma zastosowanie do każdej usługi lub produktu zorientowanego na członkostwo. Im większa liczba klientów, tym większa wiarygodność usługi lub produktu.
Case Study # 5-Eleganckie Motywy
![elegant-themes-homepage Elegant Themes](https://clickdesign.pl/wp-content/uploads/2021/11/elegant-themes-homepage.jpg)
ElegantThemes wyświetla liczbę członków na swojej stronie docelowej
2.3-liczba subskrybentów mediów społecznościowych
Dotyczy to mediów, takich jak serwisy społecznościowe i serwisy hostingowe wideo (takie jak YouTube). Media społecznościowe obejmują fanów na Facebooku, obserwujących na Twitterze i subskrybentów YouTube – w zasadzie cały moda na sieci społecznościowe.
![cmi-sidebar-followers Content Marketing Institute](https://clickdesign.pl/wp-content/uploads/2021/11/cmi-sidebar-followers.jpg)
Zrzut ekranu subskrybentów mediów społecznościowych Content Marketing Institute
Liczba subskrybentów jest miarą Twojej witryny Siła społeczna. Im większa liczba fanów – tym popularna jest Twoja strona. Media delivery outlets jest ważnym źródłem ruchu, pod warunkiem, że twój marketing w mediach społecznościowych jest wykonywany poprawnie.
2.4-Obserwujący media społecznościowe mogą zaszkodzić twojej witrynie!
Posiadanie niezwykle dużej liczby fanów i obserwujących w mediach społecznościowych może czasami przynieść efekt przeciwny do zamierzonego, a nawet szkodliwy. Na przykład istnieje mnóstwo witryn, w których można kupić obserwujących na Twitterze i fanów na Facebooku. Większość z nich jest fałszywa – twoi tzw. „fani” to nic innego jak automatyczne konta (boty) lub zhakowane / skompromitowane konta prawdziwych użytkowników. Podsumowując, – nie dostajesz prawdziwego ruchu od botów. Oto złota zasada:
Celuj w wpływowego użytkownika
Uchwyt Twittera z niewielką, ale wpływową liczbą subskrybentów jest o wiele bardziej wiarygodny dla ludzkiego użytkownika lub wyszukiwarki niż konto z obserwatorami 5000 o fałszywych i/lub skompromitowanych kontach. Chcesz prawdziwych, aktywnych subskrybentów(najlepiej tych, którzy mają wpływ na własny zestaw obserwujących).
Wyszukiwarki są w dzisiejszych czasach niezwykle inteligentne i tylko stają się mądrzejsze. Kilka miesięcy temu posiadanie strony mobilnej nie było tak ważne, dopóki Google formalnie nie stwierdził znaczenia responsywnej strony mobilnej dla dobrych wyników SEO. Jest to dobrze znany fakt w społeczności SEO, że Google automatycznie określa wpływ twojej lub Twojej witryny w indeksie. Im wyższa liczba wpływowych subskrybentów – tym wyższe będą Twoje wyniki SEO.
Gdy Sprawy Idą Na Południe:
Oto, gdzie rzeczy się interesują-jeśli nie istniejesz w Internecie wystarczająco długo, aby zebrać niezwykle dużą liczbę obserwujących, Google będzie podejrzewać wiarygodność Twojej witryny. Jeśli okaże się, że większość twoich subskrybentów to fałszywe konta-boom! Twoje wyniki SEO spadają.
Jeśli uważasz, że możesz wrócić do działania z witryną podejrzaną o fałszywych subskrybentów, będziesz musiał pracować bardzo, bardzo ciężko. Zwykle lepiej zacząć nowy rozdział – ten sam produkt z nowym brandingiem. W tym kontekście było wiele niepowodzeń i sukcesów – sugeruję, abyś poruszał się po kilku forach SEO, jeśli chcesz wiedzieć więcej.
3. Subskrybenci E-Maili
Wiele stron internetowych wyświetla liczbę subskrybentów newslettera w formularzach rezygnacji z poczty e-mail. Jest to świetna taktyka budowania listy dla blogów i innych stron internetowych. Kojarzy twój produkt z dużą liczbą obserwujących-podobnie jak fani mediów społecznościowych. (Oczywiście budowanie listy e-mailowej zasługuje na szczególną uwagę, ponieważ jest silniejsze niż media społecznościowe.)
![fullimg email subscribers](https://clickdesign.pl/wp-content/uploads/2021/11/email-subscribers.png)
„Dołącz do subskrybentów 30,000” to dobry sposób na zachęcenie klientów do rezygnacji z adresu e-mail.
Słowo ostrzeżenia: Kiedy ktoś subskrybuje Twoją witrynę, powierza Ci swoje prywatne informacje – sposób na bezpośredni kontakt z nimi. Uznaj to za przywilej. Oto kilka zasad (pomyśl o nich jako o 3 przykazaniach e-mail marketingu, jeśli chcesz)
- Nigdy nie wysyłaj subskrybentom wiadomości e-mail z fałszywymi/podejrzanymi produktami, tylko dlatego, że wydawca obiecał ci ogromną porcję pieniędzy.
- Tylko produkty E-Mail, które osobiście używałeś i testowałeś.
- Nigdy, przenigdy nie sprzedawaj swojej listy e-mailowej (zwykle pobierają tonę pieniędzy). To wysoce nieetyczne. Jeśli wierzysz w karmę … rozumiesz to, prawda?
4. Liczba wyświetleń strony
Wyświetlanie liczby wyświetleń strony to świetny sposób na przedstawienie popularności witryny. Idealnie powinieneś wyświetlać widoki stron dla poszczególnych stron na swoim blogu. Oznacza to, że każdy post będzie miał oddzielną liczbę wyświetleń strony. Wyświetlanie łącznej liczby wyświetleń strony nie byłoby dobre, ponieważ publiczność nie byłaby w stanie odróżnić popularnych postów od tych, cóż, niezbyt popularnych!
5. Wyświetlanie Udziałów W Mediach Społecznościowych
Rozmawialiśmy o sile społecznej (#2.3) w kategorii Siła członkostwa. Chociaż liczba akcji w mediach społecznościowych powinna technicznie należeć do tej kategorii, myślę, że zasługuje na szczególną uwagę. Dzieje się tak dlatego, że wyświetlanie liczby udziałów w mediach społecznościowych jest nieco trudne – jest to bardziej miecz obosieczny i oto dlaczego:
- Najlepiej, aby wyświetlać wyniki społecznościowe tylko wtedy, gdy osiągniesz znaczną liczbę udziałów. Ponadto liczba ta powinna być wyświetlana w widocznym miejscu. Zwiększy to prawdopodobieństwo udostępnienia postu przez użytkownika po zakończeniu jego czytania.
- Z drugiej strony, gdy liczba akcji społecznościowych jest niska (mówię o mniejszej niż 20), Nie wyświetlaj liczby. Zamiast tego możesz po prostu wyświetlić ikonę udostępniania społecznościowego. Gdy akcje osiągną zdrową sylwetkę, nadszedł czas, aby się nią pochwalić!
- Na koniec powinieneś wyświetlać tylko te kanały mediów społecznościowych, w których odbywa się większość udostępniania. Nie zaśmiecaj doświadczenia użytkownika za pomocą dwudziestu różnych przycisków udostępniania.
Eksperymentuj z kanałami społecznościowymi, Zobacz, które z nich klikają Twoi odbiorcy i pracuj z nimi. To przyniesie Ci prawdziwy, ukierunkowany ruch. Proponuję skorzystać z wtyczki społecznościowej Monarch z Elegant Themes – jest naprawdę łatwy w użyciu i całkiem, dobrze, elegancki.
![monarch-popups-1 monarch-popups](https://clickdesign.pl/wp-content/uploads/2021/11/monarch-popups-1.jpg)
Zespół wykonał wspaniałą pracę z wtyczką i jest wyposażony w niesamowite funkcje. Aby dowiedzieć się więcej, sprawdź moją recenzję wtyczki Monarch.
Case Study # 6 – Sparing Mind
Oto pisarz, którego zawsze śledzę – Gregory Ciotti. To człowiek stojący za HelpScout i szalenie popularnym blogiem psychologicznym, który został opisany w takich Inc.com i inni
To jego strona docelowa. Zauważ, jak w kilku linijkach wyjaśnia swoją postawę i przechodzi do pitchingu dla adresu e-mail czytelnika. Jest czysty, prosty, do rzeczy i wcale nie spam, Plus oferuje ten bonus, że możesz się czegoś nauczyć.
6. Zaprezentuj Swoje Najbardziej Udane Produkty
Kiedy po raz ostatni widziałeś film, który rozpoczął swój trailer od ” od twórców XYZ nadchodzi kolejny hit…”? Nie tak dawno temu, prawda? To dlatego, że jest to stara technika marketingowa, która po prostu działa. Przedstawianie najbardziej udanych produktów automatycznie podnosi wartość nowego produktu w głowie potencjalnego klienta.
Jeśli poprzednia linia nie ma sensu, przyjrzyj się najnowszym filmom w reżyserii Cristophera Nolana. Prawie każdy z nich będzie zawierał slogan „od twórcy trylogii Mrocznego Rycerza …” dlaczego? Bo jestem Batmanem. Żartuję. To po prostu dlatego, że trylogia Mrocznego Rycerza była jedną z najbardziej udanych trylogii, jakie kiedykolwiek przyniosły łącznie ponad 2 miliardy dolarów na całym świecie. Dlatego byłbym bardzo zainteresowany najnowszymi pracami Pana Nolana. Te same zasady dotyczą marketingu internetowego.
Case Study # 8-WPBeginner
Weźmy na przykład WPBeginner. Jeśli wcześniej o nich nie słyszałeś, najprawdopodobniej uznałbyś to za dobry blog z mnóstwem świetnych samouczków.
Kiedy wylądujesz na ich stronie głównej, nie znajdziesz (natychmiast) odniesienia do produktów, które zbudowali. Zdecydowali się schować swoje showcase w sekcji „Polecane wtyczki WordPress”. Kiedy dowiesz się, że stworzyli popularny produkt, o którym słyszałeś (lub używałeś), twój umysł spontanicznie zwiększy wartość ich marki. To piękno prezentacji popularnych produktów.
7. Wymień swoje osiągnięcia lub sekcje” wyróżnione w „lub” widoczne na”
Metoda ta jest sprawdzonym, prostym i skutecznym wzmacniaczem autorytetów. Kiedy Twoja praca zostanie wyróżniona lub oceniona na wpływowych blogach i czasopismach, nie zapomnij ją przedstawić!
Case Study # 9-CloudMagic
![cloudmagic-homepage CloudMagic Homepage](https://clickdesign.pl/wp-content/uploads/2021/11/cloudmagic-homepage.jpg)
Strona Główna CloudMagic
Szukałem nowej aplikacji e-mail dla mojego telefonu z Androidem, który miał również wersję iOS. Biorąc pod uwagę samą liczbę opcji w Sklepie Google Play, zacząłem eliminować aplikacje oparte na (1) projekcie i (2) liczbie pobrań. Po 10 minutach przesiewania ton aplikacji, zostałem z trzema.
Sprawdziłem recenzje drugiego (CloudMagic) i dowiedziałem się, że był opisywany w TIME Magazine oraz The Wall Street Journal. Zostałem sprzedany! Ważne jest, aby wspomnieć, że funkcjonalność aplikacji była bezbłędna. Nie dało mi błędów, które dawała moja ostatnia aplikacja e-mailowa. Tak więc, jak już wspomniałem, twój produkt powinien być świetny. (A to podobno była relatywnie łatwa część).
To jest dedykowana strona CloudMagic dla klientów. Zauważ, jak przedstawiają swoje recenzje.
8. Opinie Klientów
Pokazanie potencjalnemu klientowi tego, co twoi starzy klienci mają do powiedzenia na temat Twojego produktu, to pewny sposób na zdobycie zaufania i zwiększenie wiarygodności. Oczywiście, word of mouth działa nieskończenie lepiej, ale opinie klientów są najbliższe mamy zamiar dostać w świecie z 7 miliardów ludzi.
Ponownie, podobnie jak udostępnianie społecznościowe, musisz znaleźć równowagę między dźwiękami używanymi w recenzjach użytkowników. Przytłaczająco pozytywna może zniechęcić sceptycznego kupującego.
Opinie klientów prowadzą nas do tematu, który omówiliśmy powyżej-bazy klientów. Pamiętasz, jak wpływowy klient jest ukrytą bronią? Te same zasady dotyczą referencji klientów.
Im bardziej wpływowy jest twój Klient,tym większa będzie waga jego / jej referencje.
Case Study #10-StudioPress
StudioPress to firma, która stworzyła jeden ze standardowych frameworków WordPress-Genesis. Mają najlepiej sprzedające się ramy WordPress wszech czasów i cieszą się zaufaniem profesjonalistów na całym świecie.
![studiopress-testimonials StudioPress Testimonials](https://clickdesign.pl/wp-content/uploads/2021/11/studiopress-testimonials.jpg)
Zajrzyj na stronę główną StudioPress. Umieścili swoje referencje klientów na tej samej stronie, na dole.
Wszystkie wymienione tam osoby są wpływowe w swoich niszach. To nieuchronnie zwiększa pozycję StudioPress i (w pewnym sensie) uzasadnia ich nieco wyższą cenę.
9. BIOS Zespołu
Obrazy mają ogromny wpływ na nasze cechy „snap judgement”. Odgrywają one znaczącą rolę w naszej podświadomości, co nieumyślnie wpływa na nasz proces decyzyjny. Istnieją liczne raporty dokumentujące, jak dobry skok sprzedaży wraz z uzupełniającym się zdjęciem może być potężną kombinacją w znacznie zwiększającej się Sprzedaży.
Rozszerzmy tę analogię na biografie drużyn. Kiedy patrzymy na zdjęcia członków zespołu, nieumyślnie nawiązujemy z nimi podstawowy związek. Gdybyś spotkał się z jednym z nich na ulicy, mógłbyś powiedzieć: „Hej, widziałem cię wcześniej… czy nie jesteś w zespole odpowiedzialnym za produkt XYZ?”
Istnieje wiele sposobów na przedstawienie biografii zespołu. Zwykle widać, że połączenie następujących elementów tworzy dobrą stronę zespołu:
- Dobre, czyste i najlepiej spersonalizowane zdjęcie każdego członka zespołu.
- Uchwyt mediów społecznościowych-Twitter i LinkedIn to dwa najczęściej używane.
- Wiadomość-może być w trzeciej osobie lub w pierwszej osobie.
Unikaj zdjęć stockowych.
Zdjęcia stockowe są czymś, czego należy unikać za wszelką cenę. Strona zespołu jest początkowo opcjonalna. Jego celem jest przedstawienie twojego klienta Twojemu zespołowi. Dlatego zachęcamy do nie używania zdjęć stockowych lub „portretów” fotogenicznych modeli na stronie zespołu. (Ale hej, jeśli Twój członek zespołu miał takie cechy-kudos!)
Tworzenie strony zespołu wymaga znacznego czasu i energii, nawet jeśli wiele biznesowych motywów WordPress zawiera typ postu personelu i/lub szablon strony. Powinieneś skupić się na tym tylko wtedy, gdy produkt i strona internetowa są pod opieką.
Case Study #11-WooThemes
![woothemes-team WooThemes team page](https://clickdesign.pl/wp-content/uploads/2021/11/woothemes-team.jpg)
Oto zrzut ekranu strony zespołu WooThemes.
10. „Popularne posty” Widget na pasku bocznym
Większość blogów ma widgetyzowany pasek boczny zawierający wiele widżetów. Do najczęstszych należą widżet kategorii, widżet tagów, pole subskrypcji newslettera i widżet mediów społecznościowych.
Na Popularne Posty widget jest naprawdę interesujący, ponieważ agreguje najpopularniejsze artykuły (lub strony)na Twoim blogu – wyłącznie na podstawie odwiedzających. Idealnie nie powinieneś modyfikować popularnych postów i pozwolić wtyczce automatycznie generować je na podstawie wyświetleń stron, udziałów i innych wskaźników.
Case Study #12-The New York Times
NYTimes jest jednym z najbardziej wpływowych magazynów na całym świecie i osobistym faworytem. Zawsze uważałem, że jego widżet paska bocznego jest naprawdę przydatny – często używałem go do wysłania artykułu do moich przyjaciół i kolegów. Widżet sortuje najpopularniejsze posty na podstawie 3 różnych wskaźników:
- Najczęściej Oglądane
- Najczęściej Wysyłane
- Polecane dla ciebie (co opiera się przede wszystkim na moich nawykach czytelniczych)
Dane te są niezwykle przydatne do celów analitycznych, oprócz poprawy doświadczenia użytkownika. Na szczęście dla Ciebie wiele motywów WordPress w stylu magazynu zawiera widżet postów z kartami, więc dodanie tej funkcji do paska bocznego może być tak proste, jak przeciąganie i upuszczanie widżetu.
11. Powiązane Posty (Bonus)
Powiązane posty umieszczone na dole artykułu odgrywają znaczącą rolę w obniżaniu współczynnika odrzuceń witryny. Po zakończeniu artykułu, Gdy pojawi się świeża garść na ten sam temat – bardziej prawdopodobne jest, że kontynuujesz czytanie i klikniesz na którąś z nich. To znacznie zmniejsza współczynnik odrzuceń witryny, ponieważ odwiedzający spędzają teraz więcej czasu w Twojej witrynie.
Ważne jest, aby pamiętać, że powinieneś mieć minimalną liczbę powiązanych artykułów (8-10), z poprawnymi tagami i kategorią, aby ta metoda działała. Możesz użyć JetPack lub powiązanych postów dla wtyczki WordPress, aby osiągnąć to samo.
Słowo ostrzeżenia: Powinieneś wiedzieć, że generowanie powiązanych postów wymaga rozszerzonych zasobów obliczeniowych, a tym samym wywiera dodatkową presję na serwer hostingowy. Jeśli korzystasz ze współdzielonego środowiska hostingowego, takiego jak BlueHost, pamiętaj, aby włączyć buforowanie WordPress.
Podsumowanie 10 + Wskazówki, Aby zwiększyć zaufanie i wiarygodność bloga WordPress
Oto krótkie podsumowanie tego, czego nauczyliśmy się w tych postach:
- Zaprezentuj swój wpływowy baza klientów
- Zaprezentuj swój członkostwo lub Pobierz siłę (w zależności od produktu)
- Wyświetlanie liczba subskrybentów e-maili do newslettera (opcjonalnie)
- Pokaż swoje akcje społeczne, ale jednocześnie bądź ostrożny
- Wyświetl liczbę odsłon strony Twoich artykułów
- Zaprezentuj swoją najbardziej udane produkty
- Wymień swoje osobiste/osiągnięcia biznesowe (związane z produktem)
- Zaprezentuj swój opinie klientów (bliskie podobieństwo do punktu # 1)
- Utwórz BIOS zespołu strona (po załatwieniu reszty)
- Użycie widgetized sidebars generowanie dodatkowego ruchu i zwiększenie zaangażowania użytkowników
- Wyświetlacz powiązane posty na końcu każdego postu, aby poprawić współczynnik odrzuceń
Wniosek
Przepraszam, jeśli cię znudziłem-niektórzy mogą być świadomi wszystkich technik, o których rozmawialiśmy. Ale Przypomnienie jest zawsze miłe, prawda?
Krótko mówiąc, Oto, czego potrzebujesz do udanego modelu biznesowego:
- Zbuduj dobry produkt-coś, z czego jesteś dumny.
- Sprzedaj To. Dobrze zrobione, ludzie kupią twój produkt.
- Jeśli oba kroki zostały wykonane poprawnie, ludzie będą nadal płacić za twój produkt / usługę.
Właśnie dlatego chętnie zapłaciłbyś 999 dolarów za iPhone ’ a, ponieważ Apple jest szczytem zaufania i wiarygodności. Mam nadzieję, że nauczyłeś się kilku pomocnych wskazówek, aby rozwijać swój biznes.
Jeśli masz jakieś przykłady lub doświadczenie, aby dodać do tych wskazówek, lub jeśli masz kilka wskazówek własnych, chcielibyśmy je usłyszeć!