Kiedy witryna WordPress jest zupełnie nowa, często jesteś po prostu wdzięczny, że widzisz ludzi, którzy ją odwiedzają. Następnie dajesz mu kilka miesięcy, ruch organiczny i referencyjny zaczyna się budować, a odwiedzający zaczynają kupować rzeczy z witryny. Idealnie! Teraz, gdy masz chętnych gości i chętnych kupujących, co robisz dalej?

Cóż, gdyby to był biznes z cegły i zaprawy, który zbudowałeś od podstaw, miałbyś grupę sprzedawców chodzących po sklepie, aby pomóc klientom. Podczas gdy oni, przede wszystkim, będą tam, aby zapewnić im wsparcie (w razie potrzeby), będą również szukać możliwości prime upsell i cross-sell.

To może brzmieć jak:

“Jeśli dużo podróżujesz do pracy, możesz chcieć przejść na członkostwo w siłowni multi-location, dzięki czemu możesz z niej korzystać bez względu na to, gdzie jesteś w kraju.”

A może tak:

“Ooh! To ładna obroża dla psa i jeden z naszych bestsellerów. Jeśli zabierasz psa na wiele wędrówek, możesz potrzebować pasującej uprzęży. To daje lepszą kontrolę i uczynić go bardziej komfortowe dla niego lub dla niej na tych długich wędrówek.”

A nawet to:

“Wiecie, rozdajemy tę zabawną, nową grę wideo przy każdym zakupie PS4 i kontrolera. Ten pakiet pozwoli Ci zaoszczędzić 50$, a otrzymasz wszystkie trzy przedmioty za to, co normalnie zapłacisz za system gry.”

Ale w witrynie WordPress tak naprawdę nie masz takiej okazji, aby inspirować gości do wydawania więcej–przynajmniej nie w sensie osobistym. (Oczywiście, możesz to zrobić za pomocą czatu na żywo,ale nie zawsze może to być mile widziana rozmowa dla każdego odwiedzającego.)

Ponieważ nie można polegać na odwiedzających, aby przekonać się do wydania więcej, potrzebujesz sposobu, aby zapewnić subtelną motywację, która popycha ich w tym kierunku. Co oznacza korzystanie z wtyczek WordPress do tworzenia możliwości upsell i cross-sell.

Upsell vs. Cross-sell: jaka jest różnica?

Dla tych z Was, którzy nie są zaznajomieni z tymi koncepcjami sprzedaży, Podzielmy każdą z nich:

The Upsell

Sprzedane towary lub usługi to takie, które są sprzedawane po wyższej wartości pieniężnej niż to, czego klient pierwotnie szukał.

W przypadku produktów może to wyglądać tak:

To jest MacBook Air od Apple:

Upsell and Cross-sell - MacBook Air
Standardowa strona internetowa dla Macbooka Air. Wygląda dość prosto, prawda?

Po kliknięciu przycisku “Kup” klienci otrzymują dwie opcje przechowywania:

Upsell and Cross-sell - MacBook Air Storage Options
Wtedy Apple mówi: Och, ale może chcesz więcej pamięci?

Apple pozwala im również jeszcze bardziej zwiększyć moc pamięci masowej i przetwarzania:

Upsell and Cross-sell - MacBook Air Processing Upgrades
A następnie podejmuje ostatni wysiłek, aby sprzedać klientowi więcej mocy.

Każda z tych aktualizacji jest nadal częścią oryginalnego produktu i nie zmienia ani nie sugeruje niczego innego niż to, co klient pierwotnie chciał uzyskać. Zamiast tego skupiamy się na nadaniu im jeszcze większej wartości dzięki ulepszonemu produktowi.

To samo można zrobić z usługami. Widzisz to cały czas.

Weźmy na przykład Hosting BlueHost:

Upsell and Cross-sell - BlueHost Plans
Znasz te poziomy cen.

Możliwości upsell są dostępne właśnie tam, ponieważ klienci zastanawiają się, jaki plan mają na swojej stronie internetowej. W przeciwieństwie do produktów, w których specyfikacje są zwykle ustalane w kamieniu, usługi można zawsze ulepszać i sprzedawać–i nie musisz zgłaszać problemu lub pytania, aby to zrobić.

Na przykład oto, co widzę w BlueHost, gdy patrzę na moje Opcje aktualizacji hostingu (które napotkałem po zaledwie dwóch kliknięciach na stronie):

Upsell and Cross-sell - Upgrade BlueHost Hosting
Następnie BlueHost później pyta, może chcesz uaktualnić plan, na którym jesteś?

Jak widać, zawsze jest miejsce dla klientów, którzy mogą podjąć tę sprzedaż, zwłaszcza jeśli odwiedzili Twoją witrynę w poszukiwaniu ulepszeń tego, co już im sprzedałeś.

Cross-sell

Cross-sell jest trochę inny. Podczas gdy nadal pracujesz nad zwiększeniem wielkości zakupu zamówienia klienta, robisz to, prezentując mu dobrze dobrane opcje, które uzupełniają jego przedmiot lub wybraną usługę.

Użyjmy tych samych przykładów z powyższego.

Gdy klient przechodzi przez dostosowywanie specyfikacji komputera, mają zamiar spotkać tę stronę Akcesoria:

Upsell and Cross-sell - MacBook Air Product Cross-sell
Jest to bezproblemowe przejście od upsell do cross-sell, tak bardzo, że klienci mogą nie zdawać sobie sprawy, że są to opcjonalne dodatki.

Żaden z nich nie jest niezbędny, ponieważ zakup laptopa zapewnia klientom wszystko, czego potrzebują, aby z niego korzystać. Jednak niektóre z tych akcesoriów znacznie poprawiłyby ich zakup, zwłaszcza jeśli używają tego laptopa podczas podróży do pracy.

Patrząc ponownie na przykład BlueHost, cross-sell jest obsługiwany podobnie.

Załóżmy, że Klient wybrał plan hostingu, który chce kupić. Następnie przechodzą na stronę kasy i spotykają się z tym:

Upsell and Cross-sell - BlueHost Package Information
Myślisz, że skończyłeś. Masz hosting i domenę, ale potem BlueHost uderza Cię o więcej opcji.

To, co tutaj robią, to powiedzenie: “Spójrz, masz plan hostingu i nazwę domeny. Super. Ale pewnie też będziesz tego potrzebował. Jeśli kupisz wszystkie te dodatki teraz, pakiet pozwoli Ci zaoszczędzić pieniądze, jeśli zdecydujesz się je kupić w przyszłości.”I to jest naprawdę mądre podejście. I tak nie zmuszają tych dodatków. Pokazują im tylko, dlaczego warto je teraz kupić.

Inne Możliwości

Sugerowałbym przyjrzenie się innym sposobom upsell i cross-sell, które mogą nie być uważane za tradycyjny format.

Cross-selling nie zawsze musi być produktem, który bezpośrednio uzupełnia produkt lub usługę, która uzupełnia usługę. Weźmy ten Vizio sound bar jako przykład:

Upsell and Cross-sell - Vizio Cross-sell
Czujesz się leniwy lub niezdarny? Te cross-sells może wyglądać atrakcyjnie dla ciebie.

Wprowadzono tu dwie cross-sells:

  1. Usługa “expert setup”.
  2. Plany ochrony.

Następnie są upsells, które nie wyglądają jak tradycyjne upsell. Oto kolejny przykład z Amazon:

Upsell and Cross-sell - Amazon Subscribe and Save
Oczywiście istnieje cykliczna subskrypcja, która zawsze jest mile widzianą funkcją upsell, jeśli kupisz wystarczającą ilość produktu.

W tym przypadku producent mówi: “Hej, wiemy, że tak bardzo lubisz ten produkt (lub przynajmniej wierzymy, że tak będzie), więc dlaczego nie zapisać się i zaoszczędzić sobie kłopotów z pamiętaniem o zakupie, gdy zabraknie? Będziemy nawet na dodatkowe oszczędności, zbyt.”

Nie tylko inspirują klientów do wydawania więcej (bo z tego, co wiedzą, klient kupiłby tylko jeden szampon, a następnie odebrał resztę w CVS), ale teraz sprawiają, że wszystko jest o wiele wygodniejsze.

Dla Programistów WordPress

Jako programista WordPress radzę ci rozważyć sposoby, w jakie możesz sprzedawać i sprzedawać krzyżowo. Na przykład:

Możesz użyć szkolenia WordPress jako usługi sprzedawanej krzyżowo wraz z typowymi planami tworzenia stron internetowych.

Lub, przedstawiając propozycję potencjalnemu klientowi, możesz zaoferować mu opcję, która jest jak:

Tworzenie stron WordPress = $10,000

I alternatywą, która wygląda jak:

Tworzenie stron internetowych WordPress + SEO + 1 miesiąc utrzymania = $11,000

Być może nie poprosili o SEO lub plan konserwacji, ale miałeś zdolność przewidywania ich potrzeb i zaoferowałeś im inną opcję, która zaoszczędzi im pieniądze i zwiększy wartość Twojej usługi.

Jeśli chcesz więcej pomysłów na to, jak możesz zarabiać na sprzedaży i sprzedaży krzyżowej usług WordPress, sprawdź tę listę kreatywnych sposobów 18, aby to zrobić.

Wtyczki WordPress do tworzenia Upsells i Cross-sells

Upselling i cross-selling są oczywiście dobre dla przychodów witryny WordPress. Istnieje jednak również wpływ, jaki ma to na relacje z klientami.

Pomyśl o tym: prezentujesz klientowi coś, co poprawi jego zakup, a co za tym idzie, jego życie. Nie musieli do nikogo dzwonić. Nie musieli wypełniać formularza kontaktowego. Nie musieli osobiście rozmawiać ze sprzedawcą. Po prostu podróżowali po twojej witrynie WordPress i znaleźli te cenne dodatki lub rekomendacje aktualizacji czekające na nie. Nie trzeba dodawać, że te możliwości są fantastyczne dla budowania zaufania z bazą klientów.

Teraz jest to kwestia zainstalowania odpowiedniej wtyczki WordPress, dzięki czemu możesz zautomatyzować to wszystko.

  • Easy Digital Downloads Extensions

    Jeśli przeczytałeś ten post, który obejmował najlepsze alternatywy WooCommerce 6, możesz już używać łatwych cyfrowych plików do pobrania w przepływie pracy programistycznej e-commerce. Jeśli tak jest i jeśli chcesz zaprezentować swoim klientom opcje upsell i cross-sell dla swoich witryn, wiedz, że istnieją opcje, których możesz użyć w rozszerzeniach premium wtyczki. Konkretnie:

    • Cykliczne płatności, które dają możliwość oferowania subskrypcji do pobrania cyfrowego.
    • Polecane produkty, których możesz nie tylko użyć do przedstawienia pomocnych sugestii, ale masz większą kontrolę nad tym, co jest prezentowane. W ten sposób klienci nie będą widzieć już zakupionych produktów, a Ty możesz podejmować decyzje o tym, co polecać na podstawie swoich danych.

    Interesują cię rozszerzenia Easy Digital Downloads?

    Więcej Informacji
  • WooCommerce (Bezpłatny)

    W ramach darmowej wtyczki WooCommerce znajduje się zakładka o nazwie “powiązane produkty” w sekcji danych produktów na stronie. Tutaj możesz wybrać inne produkty do sprzedaży lub sprzedaży krzyżowej w swojej witrynie WordPress.

    Jedyną rzeczą, o której chcę tutaj wspomnieć, jest to, że promocje upsell i cross-sell wyglądają bardzo podobnie do siebie w przykładzie podanym przez WooCommerce. Niekoniecznie uważam, że jest to problem, o ile rozumiesz różnicę między tymi dwoma i kiedy jest to właściwe, aby popchnąć każdy z nich do odwiedzających (patrz przykłady powyżej).

    Zainteresowany WooCommerce (bezpłatny)?

    Więcej Informacji
  • WooCommerce (Rozszerzenia)

    Powiedzmy, że lubisz nieodłączne możliwości upsell i cross-sell obecne w WooCommerce, ale chcesz więcej opcji. Wtedy powinieneś zapoznać się z rozszerzeniami Premium WooCommerce.

    Oto te, których możesz potrzebować:

    Dodatki do koszyka
    Koszyk jest ostatnim krokiem, zanim klienci przejdą do kasy, więc jest to świetny czas, aby zrobić ostatni wysiłek rowu, aby podnieść ostateczną cenę biletu. Dzięki rozszerzeniu Cart Add-Ons możesz utworzyć sekcję “możesz również polubić”, która wyświetli Bestsellery, powiązane produkty i tak dalej.

    Produkty Łańcuchowe
    Rozszerzenie Chained Products może być używane, gdy chcesz utworzyć powiązane Pakiety. Produkty w pakiecie powinny być sprzedawane pojedynczo, tak aby klienci mieli wybór, w jaki sposób dokonać zakupu. Jednak przedstawienie opcji dołączonej pomaga im zobaczyć wartość w uzyskaniu wszystkich powiązanych produktów na raz.

    Dodatki do kasy
    Rozszerzenie Checkout Add – ons ma dać deweloperom możliwość tworzenia nowych i niestandardowych pól przy kasie, co obejmuje budowanie możliwości upsell i cross-sell. Nie polecam używania tego do czegoś takiego jak Upsell produktu lub usługi. Ten czas nadszedł i minął. Zamiast tego użyj tego do takich rzeczy, jak ulepszenie do przyspieszonej wysyłki lub dodanie opakowania prezentów do zakupu.

    Dodatki do produktów
    Rozszerzenie Product Add-ons jest tym, czego można użyć, aby dać klientom więcej możliwości dostosowania ich zakupu. Chcesz dodać ulepszone specyfikacje do produktu? Chcesz zaoferować szkolenie lub wsparcie dla usługi? Możesz dostosować dodatki swojego produktu za pomocą tego rozszerzenia.

    Subskrypcje
    I oczywiście, jeśli chcesz dać klientom możliwość przekształcenia ich zakupu w subskrypcję cykliczną, będziesz potrzebować tego rozszerzenia subskrypcji, aby to zrobić. To rozszerzenie umożliwia również klientom wybór, czy chcą uaktualnić, czy obniżyć subskrypcję, co również nadaje się do generowania większych przychodów.

    Interesują Cię WooCommerce (rozszerzenia)?

    Więcej Informacji
  • Booster dla WooCommerce

    W przeważającej części WooCommerce obejmuje podstawowe funkcje upsell i cross-sell. A powyższe rozszerzenia poradzą sobie z resztą. Jeśli jednak chcesz trochę czegoś więcej, ale nie chcesz za to płacić, możesz użyć tej wtyczki. Istnieją dwie cechy interesujące tutaj. Pierwszy to dodatki do produktów, a drugi to powiązane produkty. Z każdym z nich możesz dać WooCommerce upsells i cross-sells dodatkowy impuls.

    Zainteresowany Booster dla WooCommerce?

    Więcej Informacji

Wrapping Up

Jeśli jest coś, czego nauczyłem się od wielu lat pracy w sprzedaży i marketingu, to to, że nigdy nie powinieneś przestać sprzedawać. Nawet jeśli masz coś, co wydaje się być najprostszym z produktów lub najprostszych usług, zawsze możesz dodać coś, co zwiększa tę ofertę.

Jeśli korzystałeś wcześniej z funkcji upsell i cross-sell w WordPress, czy znalazłeś jedną z dwóch, które odniosły większy sukces w zwiększaniu zysków?

Tagi:

You May Also Like

Jak naprawić nieprawidłowy błąd JSON w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Co powoduje błąd “nieprawidłowa odpowiedź JSON” w WordPress?1. Sprawdź adresy…

Jak naprawić błąd krytyczny w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest błąd krytyczny w WordPress?Co powoduje krytyczny błąd…

Jak zmienić kolor linku w WordPress (poradnik dla początkujących)

W artykule: Dlaczego Linki Są Ważne?Jak dodawać linki w postach i stronach…

9 Najlepsze Darmowe Wtyczki WordPress Author Bio Box

W artykule: 1. Simple Author Box2. Branda3. Autor postu WP4. Author Bio…