Blog to nic bez świetnej treści. Możesz poświęcić cały czas na konfigurowanie mediów społecznościowych, dodawanie reklam i udostępnianie treści. Ale jeśli ta treść nie jest świetna, nie zdobędziesz publiczności.

Do tej pory w tej serii o blogowaniu zidentyfikowaliśmy znaczenie posiadania niszy i przyjrzeliśmy się konfigurowaniu bloga i przygotowaniu go do pracy. Teraz przejdę do tego, co moim zdaniem jest najważniejszym aspektem każdego udanego bloga – jego treści.

Pokryję:

  • Dlaczego treść jest tak ważna
  • Tworzenie treści, które przyciągają odbiorców
  • Najlepsze treści do maksymalizacji przychodów z bloga
  • Zarządzanie i planowanie produkcji treści

Odwołam się do blogów z prawdziwego życia, które wprowadziłam w pierwszej części tej serii i przyjrzę się, jak działa ich treść.

Zacznijmy więc od podstaw-dlaczego treść jest tak ważna?

Przeczytaj inne posty z tej serii o zarabianiu pieniędzy na blogu WordPress:

  • Chcesz zarabiać na swoim blogu WordPress? Potrzebujesz niszy
  • Zarabianie na swoim blogu: Konfiguracja i przygotowanie strony
  • Zarabianie Na Swoim Blogu: Tworzenie Odpowiednich Treści
  • Zarabianie Na Swoim Blogu: Angażowanie Odbiorców
  • Zarabianie na swoim blogu: widząc pieniądze Roll w

Dlaczego treść jest tak ważna

Był czas, gdy jakość treści nie była tak ważna, jeśli chodzi o tworzenie i prowadzenie strony internetowej. Tworzenie wielu stron z dużą ilością linków wewnętrznych, zasypywanie ich słowami kluczowymi i uzyskiwanie linków tam tak bardzo, jak to tylko możliwe, było tym, co podniesie cię w rankingach wyszukiwarek. A gdy ludzie byli na twojej stronie, nie spodziewali się dużo czytać. Kilka akapitów na stronie zrobiłoby robotę-w końcu nikt nie miał cierpliwości, aby przeczytać wspaniałe traktaty tekstu, prawda?

Ale wszystko się zmieniło.

Ludzie są przyzwyczajeni do czytania w Internecie. Mają urządzenia zaprojektowane tak, aby ułatwić i uprzyjemnić korzystanie z nich (tablety są doskonałym przykładem, ale przenośne urządzenia mobilne są używane do wielu lektur) i odeszły od czytania formatów fizycznych do czytania z ekranu.

Algorytmy Google zmieniają się regularnie, kładąc większy nacisk na jakość treści

Oznacza to, że twój blog musi zrobić więcej niż tylko przyciągnąć ludzi – gdy już tam będą, musi mieć treść, która sprawi, że będą się kręcić.

A jeśli twój blog naprawdę wystartuje, potrzebujesz lojalnej publiczności, która będzie wracać po więcej, udostępni Twoje treści i powie znajomym o Tobie.

Aby zmienić tę publiczność z lojalnego obserwatora na taką, która zarabia pieniądze, musisz zbudować zaufanie. Dzięki temu ludzie będą bardziej skłonni do promowania Twojej witryny wśród swoich znajomych, klikania linków reklamowych i (co ważne) czytania sponsorowanych treści i zwracania uwagi na powiązane linki i rekomendacje na swoim blogu.

Blog Young House Love spędził lata na budowaniu oddanych fanów projektantów wnętrz, majsterkowiczów i renowatorów (i niedoszłych wersji tych wszystkich) i zyskał duże zaufanie. W przeciwieństwie do tradycyjnych mediów, nie robi tego poprzez podwójne sprawdzanie faktów, ale poprzez bycie autentycznym.

Young House love website
Zwolennicy Young House Love czytają jego posty i przyjmują od nich rady

Wielu blogerów twierdzi, że autentyczność odróżnia je od tradycyjnych mediów i jest niezbędna do budowania opinii. Daj swojemu blogowi autentyczny, spójny głos i twórz treści zgodne z tym, kim jesteś. Duże marki płacą miliony, aby spróbować to uchwycić, ale nie świecą blogerom.

Uwaga: przyjrzę się, jak możesz zachować autentyczność podczas zarabiania pieniędzy w późniejszym poście.

I nie tylko wysokiej jakości treści pomogą Ci utrzymać ludzi w Twojej witrynie i zdobyć lojalnych odbiorców, ale przede wszystkim pomogą Ci uchwycić tych odbiorców. Algorytmy Google nie koncentrują się już na adresach URL, linkach wstecznych i tak dalej – teraz koncentrują się na treści. I nie chodzi też o wypełnianie treści słowami kluczowymi. Google faktycznie lepiej reaguje na treści, które nie zawierają słów kluczowych, które są wyszukiwane ponownie i ponownie, ale zamiast tego zawierają połączone słowa. Tego rodzaju słów użyłby ktoś, kto naprawdę rozumiał temat i mógł o nim napisać dogłębnie (i obszernie).

Tak więc, jeśli nie jesteś przekonany, treść jest niezbędna:

  • Pomoże Ci podnieść się w rankingach wyszukiwarek.
  • Zachęci to ludzi do dłuższego spędzania czasu na Twoim blogu, gdy już tam będą.
  • To zmaksymalizuje szanse na powrót ludzi.
  • Będzie bardziej prawdopodobne, że zostanie udostępniony przez twoich czytelników, zwiększając zasięg Twojego bloga.
  • Zwiększy to zaufanie czytelników do Twojego bloga, co zwiększy twój potencjał zarobkowy.

Mam nadzieję, że cię przekonałem!

Tworzenie Treści Dla Odbiorców

Kiedy planujesz i tworzysz zawartość bloga, będziesz bardziej skuteczny, jeśli masz na uwadze odbiorców.

Dotyczy to dowolnego typu treści, które produkujesz-pisane posty na blogu, Klipy wideo, galerie zdjęć, podcasty lub ich mieszankę.

Jeśli rozumiesz swoich odbiorców i możesz tworzyć treści spełniające potrzeby tych odbiorców, zyskasz lojalnych obserwujących, którzy wciąż wracają. Jeśli masz szczęście, stworzysz nawet społeczność.

Najbardziej udane blogi dobrze znają swoich odbiorców. Na przykład Konserwatywna Strona domowa dokładnie wie, kim jest jej publiczność i do niej służy. Nie stara się zabłądzić na nieznane terytorium ani nie próbuje politycznej bezstronności. Jest to blog napisany przez konserwatystów, dla konserwatystów, a dzięki dokładnemu ugruntowaniu się w tej publiczności może tworzyć treści, które sprawiają, że publiczność czuje się komfortowo, nie kwestionując zbytnio swoich poglądów.

ConservativeHome website
Treść ConservativeHome jest pisana z myślą o odbiorcach

Główne serwisy informacyjne nigdy nie mogłyby tego zrobić – w końcu muszą wykazywać równowagę-ale niszowy blog polityczny może zyskać zwolenników, produkując treści, które przemawiają do odbiorców w sposób, w jaki większe serwisy informacyjne nie mogą.

Zrozumienie odbiorców to nie tylko treść, ale także pitching i ton. Publiczność nastolatków będzie chciała czegoś zupełnie innego niż publiczność biznesmenów, nawet jeśli temat Twojego bloga jest taki sam. Jeśli na przykład prowadzisz bloga modowego, sposób pisania i media, które wykorzystujesz, będą się różnić w zależności od rodzaju mody, na której się skupiasz – szybkiej, taniej mody skierowanej do nastolatków lub marek projektantów skierowanych do starszych i bardziej zamożnych.

Niektórzy odbiorcy będą lepiej reagować na różne rodzaje języka, a także na różne media – wideo, obrazy, dźwięk itp. Poświęć trochę czasu, aby zbadać swoją publiczność i zanurzyć się w niej, poznać konkurencję i zidentyfikować, na co zareagują Twoi odbiorcy.

Blog Toma Mcfarlina skierowany jest do programistów i przyszłych programistów. Więc jest to wygodne przy użyciu żargonu technicznego i terminologii, że nowicjusz do WordPress byłby obeznany z.

Tom McFarlin's blog
Tom McFarlin wie, że jego publiczność zrozumie terminologię techniczną

W powyższym przykładzie Post odwołuje się do MAMP i MySQL-dwa terminy, z których uciekłby początkujący WordPress. Ale Blog Toma nie jest skierowany do tych ludzi i nie musi spędzać czasu na wyjaśnianiu technicznej terminologii dla swoich odbiorców, ponieważ wie, że już ją rozumieją.

Blog # lifewithboys również rozumie swoich odbiorców, ponieważ jego autorzy są jego częścią. Chociaż jego treść jest bardzo różna, wie, jak użyć tonu, aby skutecznie stworzyć niszę dla siebie (to nie jest blog dla rodziców, który traktuje się zbyt poważnie) i utrzymać powracających obserwatorów.

Witryna wykorzystuje swoją stronę na Facebooku, aby zapewnić rozrywkę swoim odbiorcom, publikując śmieszne cytaty, zdjęcia i historie, które są szybkie do czytania i łatwe do udostępnienia, co zwiększa liczbę odbiorców,

The #lifewithboys Facebook page
#lifewithboys używa Facebooka do komunikowania się ze swoimi odbiorcami

W końcu, jeśli potrafisz rozśmieszyć roztrzepanych rodziców, dodasz im trochę światła do dnia, a tym będą chcieli podzielić się ze swoimi przyjaciółmi.

Korzystanie z Treści w celu maksymalizacji przychodów

Teraz docieramy do świętego Graala treści: jak możesz tworzyć treści, które pomogą Ci zarobić jak najwięcej pieniędzy z twojej witryny?

Odpowiedź nie jest tak prosta, jak mogłoby się wydawać, i na pewno nie jest to, co tradycyjny sprzedawca lub marketer mógł powiedzieć kilka lat temu.

Krótko mówiąc, twój blog nie powinien być nachalny.

Budowanie udanego bloga to lojalność, autentyczność i zaufanie. Jeśli zaczniesz wyrzucać wiadomości sprzedażowe do swoich treści Od pierwszego dnia, nawet nie zbliżysz się do ich budowania.

Jeśli twój blog obsługuje firmę, a twój plan monetyzacji polega na przyciągnięciu Klientów, może być trudno się temu oprzeć. Będziesz musiał uwzględnić pewne promocje i wewnętrzne linki do swoich produktów i usług. Ale zachowaj subtelność. Celuj w 20% w treści promocyjne i 80% w dostarczanie informacji i budowanie zaufania.

To brzmi jak ciężka praca i strata czasu. W końcu, jeśli 80% Twoich treści nie ma na celu przyciągnięcia klientów, to po co? Ale to, co znajdziesz, to to, że z czasem, to ta treść, która faktycznie zdobywa więcej klientów, a w szczególności bardziej lojalnych klientów i obserwujących, którzy będą dzielić się Twoimi treściami ze swoimi przyjaciółmi i rozwijać Twoją potencjalną bazę klientów.

Gotowanie na stronie Bootstrap jest dobrym przykładem. Na niej można kupić książki Jacka Monroe. I chociaż jest link do strony, gdzie można to zrobić w głównym pasku nawigacyjnym, nie ma strzelanie banner ” kup moje książki! na Ciebie.

Zamiast tego zachęcamy do przeglądania witryny, wypróbowania niektórych przepisów i powracania po więcej. Z czasem nauczysz się ufać witrynie i coraz bardziej z niej korzystać. Udostępnisz przepisy znajomym, tweetujesz o nich lub publikujesz na Facebooku. I w końcu kupisz książkę. Kupiłem jedną z książek Jacka Monroe ‘ a po wypróbowaniu kilku przepisów na stronie internetowej i szczerze mówiąc, nadal jestem bardziej skłonny wejść na stronę niż zajrzeć do książki, ponieważ Wiem, że jest stale aktualizowana. Ale gdyby strona pchała książki do mnie Od pierwszego razu, gdy ją odwiedziłem, to by mnie zniechęciło.

Cooking on a Bootstrap website
Gotowanie na stronie Bootstrap nie zmusza cię do kupowania książek

Wstrzymaj oddech i oprzyj się pokusie bycia nachalnym w sprzedaży i marketingu.

Innym aspektem tworzenia treści, które będą zarabiać pieniądze w dłuższej perspektywie (i jest to długa gra), jest budowanie lojalnych obserwujących. Co oznacza rozwijanie zaufania i autentyczności. Jeśli twoi czytelnicy Ci zaufają, będziesz dla nich jak przyjaciel. Kogoś, na kim polegają. Więc jeśli polecisz produkt, a nawet opracujesz własny, będą znacznie bardziej skłonni go kupić.

Zarządzanie Produkcją Treści

Więc-zidentyfikowałeś swoją niszę, zbadałeś odbiorców, rozwinąłeś swój głos i zdecydowałeś, co dodasz do swojego bloga i mediów, z których będziesz korzystać.

Następną rzeczą jest rozpoczęcie tworzenia treści.

Wspaniałą rzeczą w WordPress jest to, że ułatwia tworzenie i planowanie treści, kiedy tylko możesz. Ale zanim zaczniesz to robić, będziesz potrzebował planu. Polecam przeczytanie mojego posta na temat zarządzania udanym blogu WordPress przed rozpoczęciem publikowania.

Gdy to zrobisz, będziesz mieć solidny plan planowania treści, którego możesz użyć do rozpoczęcia publikowania na swoim blogu.

Świetna treść jest niezbędna do sukcesu Twojego bloga

Mam nadzieję, że teraz przeczytałeś ten post, zgadzasz się ze mną, że twój blog odniesie sukces tylko wtedy, gdy będzie zawierał świetne treści.

Po poświęceniu czasu na zastanowienie się, jakiego rodzaju treści powinieneś dodać do swojego bloga, możesz zdecydować, że w rzeczywistości nie będziesz w stanie tego zrobić. Możesz nie mieć wystarczającej ilości pomysłów na treść lub możesz nie czuć się pewnie, tworząc odpowiedni rodzaj treści dla odbiorców. Jeśli tak jest, Masz dwie opcje: możesz wrócić do deski kreślarskiej i spróbować innej niszy. Możesz też poświęcić trochę czasu, aby dowiedzieć się o produkcji treści, może ćwiczyć na mniejszej wersji swojego bloga, dla której nie zamierzasz powiększać dużej grupy odbiorców.

Ale jeśli masz solidny plan treści i jesteś pewien, że możesz nadal tworzyć treści skierowane do odbiorców, teraz iw przyszłości, to świetnie. Czas na blogowanie!

Czy masz plan zawartości? Czy myślałeś o tym, jak Twoje treści zaspokoją potrzeby odbiorców i zyskają lojalnych obserwujących? Podziel się swoimi przemyśleniami w komentarzach!

Tagi:

You May Also Like

Jak naprawić nieprawidłowy błąd JSON w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Co powoduje błąd “nieprawidłowa odpowiedź JSON” w WordPress?1. Sprawdź adresy…

Jak naprawić błąd krytyczny w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest błąd krytyczny w WordPress?Co powoduje krytyczny błąd…

Jak zmienić kolor linku w WordPress (poradnik dla początkujących)

W artykule: Dlaczego Linki Są Ważne?Jak dodawać linki w postach i stronach…

9 Najlepsze Darmowe Wtyczki WordPress Author Bio Box

W artykule: 1. Simple Author Box2. Branda3. Autor postu WP4. Author Bio…