W artykule:
- Postrzeganie Wartości Jest Wszystkim
- Czego również potrzebujesz
- Bramki Płatnicze
- Site Speed & UX
- E-Mail Marketing
- Ocena I Recenzje Produktów
- Informacje O Postępie W Koszyku I Przeciwdziałanie Porzucaniu
- Dodaj Wiarygodność
- Systemy Wsparcia I Zwroty
- Proces Rejestracji / Opcja
- Doskonałe Mechanizmy Wyszukiwania I Filtrowania
- Darmowa Dostawa
- Przyciski Call To Action
- Powracający Goście
- I wiele więcej!
- Over To You
Prowadzisz sklep eCommerce? A może jesteś właścicielem firmy detalicznej z nową platformą w Internecie? A może sprzedajesz produkty lub usługi za pomocą sieci jako swojego portalu do komunikacji z potencjalnymi klientami?
Jeśli tak, mam nadzieję, że ten artykuł okaże się zabawny i wnikliwy. Co można ewentualnie zrobić, aby uzyskać większy procent unikalnych odwiedzających kupić od Ciebie? Cóż, to zależy wiele od rodzaju branży lub niszy. Ale istnieje wiele rzeczy, które można wypróbować w prawie każdej niszy.
Zanim zaczniemy, chciałbym odnieść się do kilku rzeczy na temat współczynników konwersji.
- Nie każdy odwiedzający jest potencjalnym klientem. Nie obwiniaj się o złe współczynniki konwersji.
- Zignoruj hałas, jeśli Twoja strona wyląduje na pierwszej stronie popularnej witryny, spowoduje to odrzucenie współczynników konwersji.
- Różne branże i różne produkty działają według różnych zasad. Niektóre produkty mają wyższe współczynniki konwersji niż inne.
Kierowanie odpowiedniej grupy demograficznej może zdziałać cuda dla ogólnych współczynników konwersji. Dowiedzieć się, kim są twoi klienci, gdzie są, na jakim etapie życia SIĘ ZNAJDUJĄ, czy mogą uzyskać dostęp do twojej witryny za pośrednictwem urządzeń mobilnych, ich poziom dochodów i stopień wykształcenia są niezwykle ważne dla określenia sukcesu każdego przedsięwzięcia eCommerce, a także bardzo pomocne w kampaniach marketingowych.
Uważałem, że nie wspominając o tym, byłoby przestępstwem. Ale biorąc pod uwagę wszystko, możesz zrobić wiele dla swojej witryny, aby zwiększyć współczynniki konwersji dla ruchu, który obecnie otrzymujesz.
Postrzeganie Wartości Jest Wszystkim
Masz krótką okazję, aby pokazać potencjalnemu klientowi, że masz coś wartościowego, aby pomóc im lub ich firmom. Jeśli uda Ci się przekonać odwiedzającego, że będą lepiej z Twoim produktem niż bez, rozliczając koszty, które poniosą za zakup produktu, zrobiłeś to!
Nie ufasz mi? „Marże dla iPhone 6 i 6 Plus po kosztach podzespołów, montażu, testów, gwarancji i amortyzacji wahają się od szacunkowego 56% do 59%, co jest zbliżone do poprzednich iphone’ ów. – Forbes”
Dlaczego ludzie są skłonni zapłacić o wiele więcej niż to, czego potrzeba, aby stworzyć telefon? – Społeczna wiarygodność i akceptacja, przynajmniej w tym przypadku. Ale Twoja firma nie ma wartości marki Apple. Musimy więc pracować nad tym, aby szybko i skutecznie przekazywać informacje o Twoim produkcie.
Świetny Obraz Produktu I Kopia To Pierwszy Kluczowy Krok W Twojej Propozycji Wartości
Musisz pracować nad dostarczaniem doskonałych zdjęć produktów i kopii produktów. Wiele obrazów pod różnymi kątami z odpowiednim oświetleniem i tłem, najlepiej z możliwością powiększenia. Kopie produktów z pełną informacją o produktach, ale zwięzłą.
Nie ma znaczenia, co sprzedajesz, pieluchy lub telefony komórkowe z najwyższej półki twoja zdolność do komunikowania wartości dostarczanej przez twój produkt jest wszystkim. Jeśli nie uda Ci się zrobić tego skutecznie, reszta jest po prostu akademicka. Twoja firma nie będzie dużym biznesem, jeśli nie zrealizujesz żadnej sprzedaży. I nigdy nie będzie, jeśli konsekwentnie nie Test propozycji wartości potencjalnego klienta.
Gdy udowodnisz potencjalnemu klientowi, że twój produkt ma coś wartościowego do zaoferowania, masz szansę. Jak możesz to robić? Zbuduj lepszy sklep internetowy. Istnieje wiele świetnych motywów WordPress z wbudowanym pięknym WooCommerce lub innym sklepem e-commerce.
Jednym z naszych ulubionych jest Chic, nowoczesny i elegancki sklep i blog idealny do prezentowania produktów i blogowania o powiązanej branży (sprzedaż makijażu? Dodaj samouczki makijażu za pomocą swoich produktów na swoim blogu. Sprzedajesz koszulkę? Blog o osobistym stylu i trendach … jak twoje koszulki. Masz pomysł).
Kolejną świetną opcją jest motyw top selling Retailer. Jeśli masz bardziej zróżnicowaną linię produktów, sprzedawca zawiera mnóstwo pomocnych szablonów stron internetowych i stron produktów, które pomogą Ci zacząć prezentować wszystko, co masz do zaoferowania. Istnieje oczywiście mnóstwo innych tematów do wyboru, a gdy znajdziesz ten, który najlepiej reprezentuje twoje produkty online, Nadszedł czas, aby dodać kilka dodatków do swojej witryny.
Czego również potrzebujesz
Gdy klient zorientuje się, że istnieje produkt, który może mu się spodobać, istnieje o wiele więcej kroków między polubieniem a kliknięciem przycisku ostatecznego zakupu i ukończeniem zakupu.
Bramki Płatnicze
Nadal istnieje wiele osób, które są bardzo zaniepokojeni przekazując swoje dane karty kredytowej przez internet. Będziesz chciał upewnić się, że ludzie mają wszystkie możliwe metody płatności w różnych bramkach płatności w jak największej liczbie walut.
Będziesz także chciał się upewnić, że nie wyłożysz dużej części swoich przychodów na opłaty przejściowe dla różnych bram. Witryny, które zapewniają zarówno bramkę płatności kartą kredytową, jak i PayPal, mają zwykle wyższy współczynnik konwersji niż witryny, które oferują tylko jedną z tych opcji.
Jeśli korzystasz z WooCommerce, opcje czeków, przelewów bankowych, płatności przy odbiorze i standardowych płatności PayPal są standardowe. Ale może chcesz akceptować płatności kartą kredytową przez Stripe, Authorize.net lub PayPal Pro. Korzystanie Z Łatwych Cyfrowych Plików Do Pobrania? Sprawdź ich stronę rozszerzeń, aby znaleźć dodatki do bram, o które proszą twoi klienci. Istnieją setki darmowych i premium wtyczek, które dodają więcej bramek płatności do twojego sklepu, bez względu na to, z której platformy e-commerce korzystasz.
Site Speed & UX
Szybkość witryny jest absolutnie kluczowa dla każdej witryny, liczy się każda sekunda. Powolne strony internetowe z długim czasem ładowania znacząco wpływają na wyniki finansowe-opóźnienie o jedną sekundę może obniżyć współczynnik konwersji o 7%. Złe wrażenia użytkownika oznaczają, że ludzie nie będą przebywać na twojej stronie zbyt długo, co przekłada się na mniejszy dochód. Mamy mnóstwo świetnych artykułów na temat przyspieszenia WordPress, ale oto kilka na początek:
- Zwiększ prędkość ładowania witryny WordPress za pomocą buforowania
- Narzędzia 5 do testowania wydajności i szybkości witryny WordPress
- Darmowe wtyczki do przyspieszenia witryny WordPress
Żwawa strona internetowa i dobre funkcje nawigacyjne sprawią, że każda strona internetowa, zwłaszcza witryny e-commerce, będzie o wiele lepsza. Przeprojektowanie może Cię sporo kosztować, zły projekt może kosztować wszystko. Nie wiesz od czego zacząć? Spróbuj użyć wtyczki mapowania cieplnego, aby zobaczyć, gdzie klienci klikają, i zacznij poprawiać swój projekt, aby poprowadzić odwiedzających do miejsca, w którym chcesz, aby kliknęli.
E-Mail Marketing
Pozostaje to bardzo skuteczną metodą, aby klienci z powrotem na swojej stronie zakupów rzeczy. Otrzymałeś identyfikator e-mail danej osoby, ponieważ prawdopodobnie wcześniej dokonywała zakupów w Twojej witrynie, ma ona znacznie większą skłonność do kupowania w Twojej witrynie.
Współczynniki konwersji e-maili są zdecydowanie lepsze niż social & search. Użyj e-mail marketingu, aby zwiększyć sprzedaż i zwiększyć konwersję sprzedaży. Jednym z najlepszych sposobów na zwiększenie listy e-mail są wtyczki. Niektórzy ludzie mogą ich nie kochać, ale opt-ins to sprawdzony sposób na zwiększenie subskrybentów.
Bloom jest obecnie jedną z najpopularniejszych wtyczek zwiększających konwersję na rynku, nie bez powodu. Jest łatwy w instalacji, dostosowywaniu i wdrażaniu dla prawie każdego użytkownika. Istnieje mnóstwo wbudowanych szablonów, opcji układu, czcionek,a nawet wbudowanego śledzenia, które pomogą Ci stworzyć najlepszą możliwą opcję optin dla Twojej witryny.
Szukasz darmowej opcji? Spróbuj Pop-Up Maker. Mimo że jest bezpłatny, Ta wtyczka zawiera tomy funkcji do dostosowywania (wystarczy przesłać własne motywy optin), kierowanie treści, responsywne wyskakujące okienka i wiele innych.
Ocena I Recenzje Produktów
70% osób skonsultuje recenzję lub ocenę przed dokonaniem zakupu, a opinie klientów zwiększają konwersję produktu aż o 74%, możesz to przeczytać dalej na PeopleClaim. Oceny i recenzje to automatyczna kontrola systemu i jego graczy. To piękno wolnego rynku w działaniu. Dobre produkty są sprzedawane więcej, złe produkty znikają.
Wiele motywów biznesowych i wielofunkcyjnych, takich jak Total, zawiera referencje klientów jako już niestandardowy typ postu. Lub jeśli używasz WooCommerce, oceny i recenzje klientów są wbudowane (powinny być domyślnie włączone). Ale jeśli twój motyw nie ma referencji, które Ci się podobają, spójrz na te łatwe wtyczki referencji dla WordPress i nasze ulubione oceny i wtyczki recenzji.
Informacje O Postępie W Koszyku I Przeciwdziałanie Porzucaniu
Trackery postępu są przydatne, mówią klientowi w procesie zakupu – w procesie zakupu pozostaje określona liczba kroków. Krótszy jest lepszy, nikt nie lubi spędzać więcej czasu niż to konieczne, sprawdzając swój koszyk i dokonując płatności.
Prawie dwie trzecie wszystkich wózków zostało porzuconych z powodów takich jak koszty dostawy i czas potrzebny na dostawę. Odzyskiwanie porzuconych wózków i zmniejszanie wskaźników porzucania wózków to temat sam w sobie. Artykuł Kevina Golda na temat Search Marketing Standard jest bardzo przydatny, aby pomóc ci dowiedzieć się, jak zmniejszyć wskaźniki porzucania koszyka.
Ponownie, odpowiedź jest we wtyczce. WooCommerce i Easy Digital Downloads mają niesamowite porzucone wtyczki do koszyka, które możesz zaimplementować, aby śledzić klientów, którzy dodają produkty do koszyka, ale nie przystępują do zakupu. W obu przypadkach wtyczka wysyła e-maile do potencjalnych kupujących, aby przypomnieć im o tym, czego brakuje (a nawet możesz dołączyć kody kuponów, aby je zachęcić).
Dodaj Wiarygodność
Bezpieczeństwo jest dobre, dzięki czemu kupujący wiedzą, że inwestujesz w najlepszy proces bezpieczeństwa. Ludzie chcą czuć się bezpiecznie, gdy przekazanie pieniędzy za pośrednictwem Internetu. Kilka znaczków akceptacji (widocznych na ekranach transakcji, przed transakcją i stopkach witryny) od agencji ratingowych i liderów w dziedzinie bezpieczeństwa internetowego jest bardzo pomocne w zwiększaniu wiarygodności Twojej witryny.
Innym sposobem na pokazanie swojej wiarygodności jest certyfikat SSL. Jest to konieczne, jeśli masz sklep internetowy. Ale nawet jeśli po prostu promujesz produkt, widząc ten mały symbol kłódki na pasku nawigacyjnym jest ogromnym wzmocnieniem zaufania dla potencjalnych klientów i za jedyne $7.88 od NameCheap (lub innej firmy domenowej) jest to opłacalna inwestycja.
Systemy Wsparcia I Zwroty
Często zadawane pytania, czaty na żywo, wsparcie 24*7 przez telefon i e-mail to absolutna konieczność, jeśli chcesz konkurować z najlepszymi w branży eCommerce. Jeśli Twoja strona jest stosunkowo mniejsza i nie możesz sobie pozwolić na dodatkowy personel, być może System FAQ w połączeniu z mechanizmem biletów wsparcia będzie Ci służył. W rzeczywistości właśnie rozmawialiśmy o tym, jak skonfigurować helpdesk za pomocą WordPress i udostępnić Ci niesamowite motywy (możesz nawet dodać swój helpdesk do bieżącej witryny, jeśli masz możliwości WordPress multisite).
Badanie przeprowadzone przez BoldSoft ujawniło, że 63% respondentów, którzy mieli czat na żywo, zgłosiło, że prawdopodobnie powróci do witryny, 62% było dość pewne, że prawdopodobnie ponownie dokonają zakupu z witryny, a 38% respondentów dokonało zakupów podczas trwającego czatu na żywo. Jeśli więc nie chcesz konfigurować oddzielnego helpdesku, możesz przejść do wtyczek czatu na żywo.
Zdecydowanie jedną z najlepszych wtyczek czatu na żywo jest czat na żywo dla WordPress (wygodne huh). To, co sprawia, że jest to świetna opcja dla każdej małej firmy, to fakt, że jest to wtyczka (w przeciwieństwie do usługi), więc nie ma miesięcznych powtarzających się kosztów za korzystanie z niej. Po prostu zainstaluj, Dostosuj swoją skórkę i włącz konsolę czatu, aby zacząć pomagać klientom.
Proces Rejestracji / Opcja
Zbieranie identyfikatora e-mail to świetny pomysł, ale nigdy nie zmuszaj ludzi do rejestracji na twojej stronie. Jeśli możesz to zrobić, aby ludzie mogli kupować bez rejestracji, zrób to. Ale zawsze oferuj rejestrację jako opcję. Spraw, aby proces rejestracji był tak łatwy i bezbolesny, jak to możliwe.
Dodanie loginów społecznościowych do WordPress to kolejny świetny pomysł, otrzymasz również wiele informacji o swoim użytkowniku, które okażą się pomocne w przyszłych działaniach marketingowych. 26% użytkowników porzuciłoby koszyk po dodaniu produktów, jeśli spróbujesz wymusić obowiązkową rejestrację.
UserPro jest prawdopodobnie najbardziej znaną opcją w tej dziedzinie. Dzięki 6 popularnym opcjom logowania do mediów społecznościowych, możliwości synchronizacji z innymi popularnymi wtyczkami, takimi jak WooCommerce i bbPress, odznaki użytkownika i osiągnięcia (idealne do uhonorowania najlepszych klientów lub częstych recenzentów), integracja biuletynu i mnóstwo opcji dostosowywania nic dziwnego, że ta wtyczka ma ponad 10 000 sprzedaży.
Doskonałe Mechanizmy Wyszukiwania I Filtrowania
Ludzie, którzy kupują przez internet, mają wiele opcji. Użytkownicy korzystający z wyszukiwarki witryny są 5 do 6 razy bardziej skłonni do dokonania zakupu. Jeśli Twoja strona jest duża, nieporęczna i trudna w nawigacji, nawet przy dobrych funkcjach nawigacyjnych, zaawansowana funkcja wyszukiwania wewnętrznego ze skutecznym mechanizmem filtrowania jest bardzo pożądana ze względu na rozmiar typowego katalogu ofert produktów witryny eCommerce.
Obecnie ulubioną wtyczką do pracy jest SearchWP. Naprawdę nie znajdziesz lepszej wtyczki do zaawansowanego wyszukiwania. To Szczegółowe ustawienia naprawdę pomogą Ci pomóc swoim klientom. Jeśli musisz wybrać darmową opcję, Relevanssi to dobry początek (ale tak naprawdę nie można go porównać do SearchWP).
Darmowa Dostawa
Darmowa dostawa zawsze wygrywa punkty z użytkownikiem. Jeśli nie możesz zaoferować darmowej dostawy dla wszystkich, przynajmniej zaoferuj ją swoim najlepszym klientom lub osobom, które kupują więcej niż określoną wartość pieniężną za jednym zamachem. WooCommerce ma nawet wbudowaną funkcję kuponów, więc dlaczego nie utworzyć darmowego rabatu na zakupy powyżej określonej kwoty (bo bądźmy szczerzy, Kto nie jest kuszony kuponem darmowego statku).
Jeśli nie oferujesz darmowej wysyłki, zrób to oczywiste, gdy tylko ktoś doda produkt do koszyka, opóźnienie wprowadzenia nowych kosztów nie wróży dobrze na Twoją korzyść. 61% klientów jest co najmniej „nieco prawdopodobne”, aby anulować swój zakup, jeśli bezpłatna dostawa nie jest oferowana.
Przyciski Call To Action
Prosty dobrze umieszczony przycisk call to action możesz wysłać swoje współczynniki konwersji przez dach! Sprawdź ten przypadek Nature Air, w którym CTA zwiększyło konwersję o aż 591%. I wiesz co? Jeśli używasz Total (lub dowolnego innego motywu w Internecie, który jest dostarczany z kreatorem stron przeciągnij i upuść Visual Composer), wbudowany jest model wezwania do działania. Strategicznie dodaj go do swoich stron domowych i produktów, aby przyciągnąć uwagę czytelników.
Powracający Goście
Powracający odwiedzający są o wiele łatwiejsze do konwersji niż pierwsi odwiedzający, w rzeczywistości sześć razy łatwiejsze. Odwiedzający powracający i odwiedzający po raz pierwszy znacznie się różnią, więc traktuj je inaczej. Spróbuj spersonalizować doświadczenie powracających gości, ponownie kody kuponów czynią cuda, więc być może możesz dostosować fakturę klienta WooCommerce, aby zawierała specjalną zniżkę na ich zakup powrotny.
I wiele więcej!
Możesz zatrudniać oferty promocyjne, optymalizować pod kątem mobilnego e-commerce i tak dalej. Liczba rzeczy, które możesz potencjalnie zrobić, aby zwiększyć konwersję i wielkość sprzedaży, jest nieograniczona. To, co opisałem powyżej, to kilka wypróbowanych i przetestowanych technik, z których zwykle korzystają firmy eCommerce.
Niektóre z wymienionych technik mogą działać lepiej niż inne dla ciebie, ale znasz swoją bazę klientów. Lub przynajmniej poznasz je podczas wdrażania niektórych z powyższych kroków. Wypróbuj połączenie sztuczek prezentowanych w tandemie ze skutecznym marketingiem i konsekwentną ponowną oceną swojej witryny-może to sprawić, że Twoja strona będzie o wiele lepsza, a klienci zwrócą na to uwagę!
Over To You
Zawsze wypróbuj nowe rzeczy w e-commerce. To, co działa dla kogoś innego, może nie działać dla Ciebie. Daj nam znać, jaka jest Twoja strategia, co zadziałało, a co nie. chcielibyśmy podzielić się niektórymi wskazówkami z innymi czytelnikami. Pozdrawiam 🙂