W artykule:
- 1. Korzystanie z WordPress do uruchamiania listy e-mail lub newslettera
- 2. Mylenie narzędzi subskrypcji blogów z listą e-mail
- 3. Nie Rozpoczynając Od Razu Budowania Listy E-Mailowej
- 4. Nie używaj oprogramowania do generowania leadów
- 5. Korzystanie tylko z jednego formularza rejestracyjnego
- 6. Używanie zbyt wielu Optin i rujnowanie doświadczenia użytkownika
- 7. Nie Poprawa generowania ołowiu z testów i badań
- 8. Nie używaj RSS do subskrypcji e-mail
- 9. Kupowanie listy e-mailowej
- 10. Ignorowanie Google Analytics w celu zwiększenia liczby rejestracji
- 11. Wysyłanie Zbyt Wielu E-Maili
Myślisz o zbudowaniu listy e-mailowej? Początkujący często popełniają błędy e-mail marketingowe, które są szkodliwe dla ich biznesu. W tym artykule podzielimy się błędami e-mail marketingowymi 11, których wszyscy użytkownicy WordPressa muszą unikać.
1. Korzystanie z WordPress do uruchamiania listy e-mail lub newslettera
WordPress to solidna platforma z wbudowaną funkcją wysyłania powiadomień e-mail. Jednak nie został zaprojektowany do wysyłania biuletynów e-mailowych.
Istnieje wiele wtyczek WordPress, które pozwalają wysyłać biuletyn bez rejestracji w usłudze e-mail marketingu. Korzystanie z takiej wtyczki do budowania listy e-mail jest okropnym pomysłem.
Po pierwsze, twój dostawca usług hostingowych WordPress uznałby to za nadużycie ich warunków i usług. Te serwery pocztowe Są często źle skonfigurowane, mają ścisłe limity i nie mogą wysyłać wszystkich wiadomości e-mail na raz.
Prawie wszyscy użytkownicy, którzy zaczynają z wtyczką WordPress lub skryptem e-mail, rejestrują się w odpowiedniej Usłudze e-mail marketingu. Przełącznik ma wpływ na ich obecnych subskrybentów, ponieważ wielu dostawców usług e-mail poprosi ich o ponowną zgodę.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, nadszedł czas, aby zarejestrować się u renomowanego dostawcy usług e-mail, takiego jak Constant Contact, AWeber itp. Zapewni to, że nie stracisz żadnego adresu e-mail, a twoje e-maile zawsze trafią do skrzynki odbiorczej użytkownika.
Aby uzyskać więcej informacji na ten temat, zapoznaj się z naszym artykułem na temat tego, dlaczego nigdy nie powinieneś używać WordPressa do wysyłania wiadomości e-mail z biuletynem.
2. Mylenie narzędzi subskrypcji blogów z listą e-mail
Innym powszechnym błędem wśród użytkowników WordPress jest mylenie narzędzi subskrypcji bloga z listą e-mail.
Wtyczki takie jak JetPack lub usługi takie jak Feedburner pozwalają użytkownikom otrzymywać posty na blogu za pośrednictwem poczty e-mail. Jednak tak naprawdę nie jest to lista e-mail.
- Nie możesz wysyłać prywatnych biuletynów e-mail do użytkowników za pomocą tych narzędzi.
- Nie posiadasz swojej listy kontaktów.
- Nie ma funkcji zarządzania kontaktami, zaawansowanej analizy ani żadnych innych funkcji
- Nie można skutecznie używać takich narzędzi do przechwytywania większej liczby subskrybentów wiadomości e-mail
Aby uzyskać więcej informacji na ten temat, możesz zobaczyć nasz przewodnik, jak przejść z subskrypcji JetPack na MailChimp, Aweber itp.
3. Nie Rozpoczynając Od Razu Budowania Listy E-Mailowej
Wiele małych firm i blogerów nie zdaje sobie sprawy, jak ważne jest korzystanie z e-mail marketingu. Ciągle dodają nowe treści i docierają do odbiorców w mediach społecznościowych, ignorując najbardziej opłacalne narzędzie marketingowe, które mają do dyspozycji.
Prawie 75% odwiedzających odwiedzających Twoją stronę z wyszukiwarek już nigdy nie wróci. Tworzenie listy e-mail pozwala dotrzeć do użytkowników, przywrócić ich i zwiększyć sprzedaż.
Jeśli jeszcze nie zacząłeś budować swojej listy e-mailowej, zapoznaj się z naszym artykułem o tym, dlaczego powinieneś od razu zacząć budować swoją listę e-mailową.
4. Nie używaj oprogramowania do generowania leadów
Wielu użytkowników skarży się, że ich lista e-mailowa nie rośnie wystarczająco szybko lub że użytkownicy w ogóle się nie rejestrują. Niektórzy użytkownicy polegają wyłącznie na guess work na tym, co działałoby na ich stronie.
Musisz użyć oprogramowania do generowania leadów, takiego jak OptinMonster, aby szybko rozwinąć listę e-mail. OptinMonster pomaga konwertować odwiedzających witrynę na subskrybentów poczty e-mail. Zobacz nasze studium przypadku, w jaki sposób zwiększyliśmy liczbę subskrybentów e-maili o 600% za pomocą OptinMonster.
5. Korzystanie tylko z jednego formularza rejestracyjnego
Wielu blogerów i właścicieli małych firm po prostu umieszcza formularz rejestracyjny na swojej stronie internetowej, a następnie o tym zapomina. Twoi użytkownicy mają krótszy zakres uwagi i jeśli nie jesteś celebrytą, większość użytkowników prawdopodobnie nawet nie zauważy twojego formularza rejestracyjnego.
Będziesz musiał poprawić generowanie leadów, umieszczając wiele formularzy optin w strategicznych lokalizacjach. Korzystając z OptinMonster, możesz używać inteligentnych wyskakujących okienek, przesuwać formularze, po optinach i wiele innych sposobów, aby Twoje formularze rejestracji e-mail były bardziej zauważalne.
6. Używanie zbyt wielu Optin i rujnowanie doświadczenia użytkownika
Podczas korzystania z wielu optins zwiększa rejestracji e-mail, za pomocą zbyt wielu optins może mieć negatywny wpływ, jak również. Musisz znaleźć równowagę między rozsądną liczbą optins i dobrym doświadczeniem użytkownika.
Na przykład korzystanie z wyskakującego formularza, slide in optin, welcome gate, razem na tej samej stronie może denerwować użytkowników. Złe doświadczenia użytkownika nie tylko zniechęcają użytkowników do przeglądania witryny, może również mieć negatywny wpływ na sprzedaż i SEO.
Zalecamy połączenie formularza statycznego (pasek boczny lub inline) i dynamicznego (slide-in, welcome gate lub popup).
7. Nie Poprawa generowania ołowiu z testów i badań
Często użytkownicy włączają formularz rejestracji, a następnie pozostawiają go.
Bez odpowiedniej strategii i testów, twój wzrost będzie stagnacji.
Musisz regularnie sprawdzać, które Optiny działają na twojej stronie i przeprowadzać testy A / B,aby zobaczyć, jak możesz poprawić.
8. Nie używaj RSS do subskrypcji e-mail
Samo zbieranie adresów e-mail nie pomoże Twojej firmie, chyba że użyjesz ich do nawiązania kontaktu z użytkownikami. Musisz wysyłać e-maile do użytkowników i pozostawać z nimi w kontakcie.
Podłączenie kanału RSS bloga do listy e-mailowej umożliwia wysyłanie wiadomości e-mail do użytkowników, gdy pojawi się nowy post na blogu.
Pomaga użytkownikom sprawdzić nowe treści i dowiedzieć się o firmie / usługach. Pomaga również budować rozpoznawalność marki wśród użytkowników.
Aby uzyskać szczegółowe instrukcje, zobacz nasz samouczek, Jak dodać subskrypcję e-mail do swojego bloga WordPress.
9. Kupowanie listy e-mailowej
Kupowanie listy e-mail jest niewątpliwie najgorszą rzeczą, jaką możesz zrobić, aby zabić cały e-mail marketing. Te listy e-mailowe nie są prawdziwe i nawet jeśli niektóre adresy są prawdziwe, ci ludzie nie znają cię i nigdy nie zapisali się do otrzymywania e-maili od ciebie.
Będziesz wysyłać niechciane wiadomości e-mail i ryzykować, że Twoja marka zostanie uwzględniona w filtrach antyspamowych. Możesz zostać zablokowany lub ukarany przez dostawcę usług poczty e-mail. Co najważniejsze, będziesz wydawać dużo więcej pieniędzy, aby uzyskać bardzo mało odpowiedzi.
10. Ignorowanie Google Analytics w celu zwiększenia liczby rejestracji
Google Analytics to skarbnica przydatnych danych, które pomagają podejmować świadome decyzje. Wielu właścicieli witryn nie wie, w jaki sposób mogą korzystać z tych informacji do tworzenia listy e-mail.
Jeśli jeszcze go nie zainstalowałeś, zapoznaj się z naszym przewodnikiem, jak zainstalować Google Analytics w WordPress. Następnie zapoznaj się z naszym przewodnikiem na temat korzystania z Google Analytics, aby zrozumieć, jak analizować raporty.
Bardziej doświadczeni użytkownicy mogą przejść bezpośrednio do tego przewodnika, w jaki sposób korzystać z Google Analytics, aby odkryć pomysły na magnesy ołowiane.
11. Wysyłanie Zbyt Wielu E-Maili
Wspomnieliśmy wcześniej, że nie wysyłanie wystarczającej ilości e-maili może być dużym błędem. Wysyłanie zbyt wielu wiadomości e-mail może być równie destrukcyjne.
Twoi użytkownicy powinni wiedzieć, ile e-maili powinni otrzymać po rejestracji. Wiele witryn, w tym WPBeginner, pozwala użytkownikom wybierać cotygodniowe, miesięczne lub codzienne wiadomości e-mail.
Jeśli nie segmentujesz swojej listy w ten sposób, musisz znaleźć równowagę między zdrową częstotliwością wiadomości e-mail a denerwującą.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci dowiedzieć się o najczęstszych błędach popełnianych przez użytkowników WordPressa podczas budowania listy e-mailowej. Możesz również zobaczyć naszą listę wtyczek 10 WordPress, które szybko pomogą ci uzyskać większy ruch.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.