W artykule:
- 1. OptinMonster
- 2. Wszystko w jednym SEO dla WordPress
- 3. MonsterInsights
- 4. Stały Kontakt
- 5. SeedProd
- 6. Zaawansowane Kupony
- 7. WPForms
- 8. WP Mail SMTP
- 9. Niezwykły Automator
- 10. LiveChat
- 11. AffiliateWP
- 12. TrustPulse
- 13. WooCommerce Wholesale Suite
- 14. SearchWP
- 15. HubSpot CRM
- 16. RafflePress
- 17. Subskrypcje WooCommerce
- 18. WooCommerce EU VAT Compliance
- 19. Termin dostawy zamówienia dla WooCommerce
- 20. YITH WooCommerce Szybki podgląd
- 21. Lista życzeń YITH WooCommerce
- 22. Karty upominkowe Pw WooCommerce
- 23. Przełącznik Walut WooCommerce
- 24. WooCommerce Colors
- 25. Filtr Produktów WooCommerce
- 26. WooCommerce Shortcodes
- 27. Booster dla WooCommerce
- 28. Suwak Produktów WooCommerce
- 29. Próbki wariacji dla WooCommerce
- 30. Lupa YITH WooCommerce Zoom
- 31. WooCommerce Wielojęzyczny
- 32. Nextiva
Szukasz najlepszych wtyczek WooCommerce dla swojego sklepu?
Wtyczki są najlepszą częścią tworzenia sklepu internetowego za pomocą WooCommerce. Pozwalają na dodawanie nowych funkcji i rozwój firmy.
Istnieje mnóstwo darmowych i premium wtyczek, z których możesz korzystać, ale nie wszystkie z nich są dobre. Jak znaleźć najlepsze wtyczki WooCommerce dla swojej witryny eCommerce?
W tym artykule wybraliśmy jedne z najlepszych wtyczek WooCommerce dla Twojego sklepu, aby zwiększyć sprzedaż i rozwijać swój biznes.
Jeśli jeszcze nie uruchomiłeś sklepu eCommerce, mamy przewodnik krok po kroku, jak założyć sklep internetowy. Przeprowadzi Cię przez to, jak wybrać najlepszy hosting WooCommerce, zainstalować WooCommerce, wybrać motyw i wszystko, czego potrzebujesz.
Mając to na uwadze, rzućmy okiem na najlepsze wtyczki WooCommerce dla WordPress.
1. OptinMonster
OptinMonster jest najpotężniejszym oprogramowaniem do optymalizacji konwersji na rynku. Pomaga konwertować porzucających odwiedzających witrynę na subskrybentów i klientów.
Możesz go użyć w swojej witrynie eCommerce, aby zmniejszyć porzucanie koszyka, zwiększyć konwersje sprzedaży, powiększyć listę e-mail, pokazać ukierunkowane wiadomości z witryny, retargeting na miejscu, upsells, cross-sells i wiele innych.
Chociaż główna Strona internetowa nie pokazuje darmowego planu, możesz uzyskać bezpłatną wersję OptinMonster, instalując i aktywując wtyczkę do WordPressa. Wewnątrz wtyczki zobaczysz opcję utworzenia bezpłatnego konta.
Oto kilka przykładów wyskakujących okienek WooCommerce, które możesz utworzyć za pomocą OptinMonster:
Pływające paski nagłówka lub stopki
Te pływające bary są idealne, aby ogłosić ciągłą sprzedaż, wprowadzenie nowego produktu, bezpłatną wysyłkę i każdą inną ofertę specjalną. Są trudne do pominięcia i bardzo skuteczne w utrzymywaniu zaangażowania klientów.
Liczniki odliczania w paskach nagłówka lub stopki
Dodaj trochę efektu FOMO (strach przed pominięciem) do swoich banerów za pomocą liczników odliczających. Możesz użyć tych liczników odliczania jako paska nagłówka, wyskakującego okienka świetlnego, wyskakującego okienka pełnoekranowego lub wyskakującego okienka.
Geo-ukierunkowane popupy
OptinMonster ma potężne reguły wyświetlania, które pozwalają wyświetlać wyskakujące okienka w oparciu o mnóstwo opcji. Ten geo-ukierunkowany baner wyświetla wyskakujące okienko tylko dla użytkowników w niektórych regionach.
Spin the Wheel Popup
Spin the Wheel popups to pełnoekranowe wyskakujące okienka, które wprowadzają gamifikację do twojego sklepu WooCommerce. Możesz ustawić rabaty i inne oferty specjalne, aby zwiększyć sprzedaż i śledzić za pośrednictwem poczty e-mail.
Jeśli poważnie myślisz o zwiększeniu sprzedaży, rosnącej liście e-mail i odzyskiwaniu sprzedaży porzuconych koszyków, potrzebujesz tego zestawu narzędzi do optymalizacji konwersji.
2. Wszystko w jednym SEO dla WordPress
All in One SEO to najlepsza wtyczka SEO dla sklepów WooCommerce na rynku. Używany przez ponad 2 + milionów użytkowników, jest najbardziej wszechstronnym zestawem narzędzi SEO, który pomaga poprawić pozycję w wyszukiwarkach bez uczenia się SEO.
Uwaga: Jest darmowa wtyczka, z której możesz również korzystać, gdy zaczynasz.
Możesz skonfigurować go tak, aby dynamicznie generował tytuł i opis SEO dla wszystkich Twoich produktów. Możesz również łatwo dodać tytuł SEO i opis dla poszczególnych produktów, dodając je.
Automatycznie generuje mapy witryn XML, w tym mapy witryn produktów i kategorii produktów. Pomagają one wyszukiwarkom w łatwiejszym znajdowaniu i bardziej efektywnym indeksowaniu produktów.
Obsługuje znaczniki schematu Rich snippets po wyjęciu z pudełka, co pomaga wyszukiwarkom wyświetlać produkty z urywkami rich. Dzięki temu produkty wyróżniają się w wynikach wyszukiwania i generują większy ruch.
Wszystko w jednym SEO obejmuje również lokalne SEO, SEO wizerunku produktu i inne funkcje. Wszystkie z nich pomagają Twojemu sklepowi WooCommerce konkurować w wynikach wyszukiwania i plasować się wyżej.
3. MonsterInsights
MonsterInsights to najlepsza wtyczka Google Analytics dla sklepów WooCommerce. Jest wyposażony w ulepszone śledzenie e-commerce, które pozwala łatwo śledzić dane e-commerce w raportach Google Analytics.
Wielu początkującym użytkownikom trudno jest zrozumieć raporty Google Analytics. MonsterInsights ułatwia, pokazując wszystkie potrzebne informacje na pulpicie nawigacyjnym WordPress.
Pomaga to podejmować decyzje oparte na danych, aby rozwijać swoją firmę i zwiększać sprzedaż. Możesz zobaczyć swoją aktywność w Koszyku, najlepsze produkty i inne ważne dane bez opuszczania witryny.
Możesz go użyć, aby znaleźć Najczęściej oglądane produkty i ulepszyć strony produktów. Możesz także śledzić klientów WooCommerce w Google Analytics i tworzyć bardziej spersonalizowane środowisko dla użytkowników.
Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik dla początkujących na temat śledzenia konwersji w WooCommerce.
4. Stały Kontakt
Constant Contact to najlepsza usługa e-mail marketingu dla firm eCommerce. Jest to również najbardziej przyjazny dla początkujących, który pozwala łatwo dodać go do swojego sklepu i rozpocząć budowanie listy e-mail.
Zawiera dziesiątki profesjonalnie zaprojektowanych szablonów wiadomości e-mail dla różnych nisz. Możesz także tworzyć wiele list i tworzyć własne lejki, aby wysyłać spersonalizowane wiadomości e-mail do wybranych odbiorców.
Aby dowiedzieć się więcej, Zobacz nasz kompletny samouczek na temat tworzenia biuletynu e-mailowego.
Alternatywa: Drip, Sendinblue i HubSpot Email Marketing to również świetne opcje.
5. SeedProd
SeedProd to najlepsza wtyczka do tworzenia stron WordPress na rynku z wbudowaną obsługą WooCommerce.
Jeśli kiedykolwiek chciałeś szybko uruchomić stronę docelową, utworzyć stronę sprzedaży lub stronę docelową produktu lub całkowicie dostosować stronę kasy lub strony produktów, SeedProd jest dla ciebie.
SeedProd pomaga łatwo tworzyć strony na żądanie za pomocą intuicyjnego narzędzia do przeciągania i upuszczania stron.
Zawiera dziesiątki profesjonalnie zaprojektowanych szablonów, które są w pełni kompatybilne z WooCommerce. Po prostu wybierz szablon jako punkt początkowy i stwórz go swoim własnym za pomocą narzędzi wskaż i kliknij.
SeedProd jest również wyposażony w wbudowane bloki WooCommerce, które pozwalają łatwo dodawać produkty, koszyk, formularz zamówienia i wiele więcej do dowolnej strony docelowej w Twojej witrynie.
Działa z każdym motywem WooCommerce i nie polega na nim. Oznacza to, że możesz tworzyć wspaniałe strony produktów, strony sprzedaży i inne strony docelowe bez żadnych ograniczeń.
Uwaga: dostępna jest również darmowa wersja SeedProd, która pozwala tworzyć piękne strony docelowe. Jednak zaawansowane bloki WooCommerce są dostępne tylko w wersji Pro.
6. Zaawansowane Kupony
Zaawansowane kupony to najlepsza wtyczka kodu kuponu WooCommerce na rynku. Rozszerza ograniczoną funkcjonalność kuponów WooCommerce i pozwala tworzyć lepsze oferty kuponowe.
Ściśle integruje się z WooCommerce i oferuje funkcje, takie jak oferty BOGO (kup jeden uzyskaj jedną ofertę), adresy URL kuponów, zaplanowane kupony, kupony automatycznego stosowania, kupony wysyłkowe i inne. Jest łatwy w użyciu i pomaga zwiększyć sprzedaż w sklepie eCommerce.
Dostępna jest również darmowa wersja zaawansowanych kuponów.
7. WPForms
Każda strona internetowa potrzebuje formularza kontaktowego. WPForms to najlepsza wtyczka do tworzenia formularzy typu przeciągnij i upuść dla WordPress. Umożliwia tworzenie dowolnego rodzaju formularzy, w tym formularzy kontaktowych, ankiet online, ankiet i innych.
Ponad 4 miliony stron internetowych korzysta z WPForms, w tym wielu właścicieli sklepów WooCommerce, ponieważ jest to zarówno łatwe, jak i wydajne.
Darmowa wersja WPForms pozwala utworzyć prosty formularz kontaktowy i ma wszystkie niezbędne funkcje, aby rozpocząć.
WPForms Pro zawiera zaawansowane funkcje, takie jak strony docelowe formularzy, formularze konwersacyjne, porzucanie formularzy, inteligentna logika warunkowa itp. które można wykorzystać do poprawienia konwersji formularzy.
8. WP Mail SMTP
WP Mail SMTP to najlepsza wtyczka SMTP WordPress na rynku. Pomaga zapewnić, że wszystkie wiadomości e-mail WooCommerce są dostarczane do skrzynek odbiorczych klientów.
Sklep WooCommerce wysyła powiadomienia e-mail o różnych działaniach do właściciela sklepu, a także klientów. W tym celu używa funkcji PHP mail ().
Jednak większość firm hostingowych WordPress nie ma prawidłowej konfiguracji tej funkcji, a niektóre nawet ją blokują. W takim przypadku funkcje poczty e-mail Twojego sklepu nie będą działać.
WP Mail SMTP rozwiązuje ten problem, umożliwiając korzystanie z dostawcy usług SMTP do wysyłania wiadomości e-mail. Zapewnia to, że e-maile WooCommerce są dostarczane do skrzynki odbiorczej użytkowników i nie kończą się spamem.
Ponad 2 miliony witryn WordPress korzysta z WP Mail SMTP, aby poprawić ich dostarczalność poczty e-mail.
Dostępna jest darmowa wersja WP Mail SMTP, która powinna działać dla większości sklepów internetowych. Płatna wersja WP Mail SMTP Pro zapewnia wsparcie premium, więcej funkcji i usługę konfiguracji białej rękawicy.
9. Niezwykły Automator
Uncanny Automator to najlepsza wtyczka automatyzacji WordPress, która pozwala Twoim wtyczkom WordPress rozmawiać ze sobą. Możesz na przykład użyć go do automatycznego utworzenia nowego konta klienta, gdy ktoś wyśle formularz kontaktowy na twojej stronie internetowej.
Właściciele sklepów WooCommerce spędzają dużo czasu na wykonywaniu powtarzalnych zadań. Czy nie byłoby miło, gdybyś mógł zautomatyzować wszystkie te zadania i skupić się na rosnącej sprzedaży i biznesie?
Uncanny Automator pozwala zautomatyzować zadania WooCommerce, zaoszczędzić czas i zaoferować klientom lepsze wrażenia użytkownika. Możesz tworzyć przepisy, które mogą być uruchamiane, gdy użytkownik lub WooCommerce uruchomi Zdarzenie (na przykład użytkownik dodaje produkt do koszyka).
Następnie możesz wybrać akcję do wykonania na podstawie tego wyzwalacza (na przykład wysłać użytkownikowi wiadomość e-mail z podobnymi produktami, które mogą mu się spodobać). Istnieją dziesiątki przepisów, które możesz stworzyć i zaoszczędzić setki godzin, prowadząc sklep internetowy bardziej efektywnie.
Możesz także użyć Uncanny Automator do wysyłania powiadomień do Slack, wysyłania powiadomień SMS WooCommerce i nie tylko.
10. LiveChat
Czy wiesz, że średnio ponad 67% klientów porzuca wózki przed zakończeniem zakupu? To dlatego, że klienci chcą natychmiastowych odpowiedzi na swoje pytania.
LiveChat to najlepsze oprogramowanie do obsługi czatu na żywo na rynku. Pozwala łatwo dodać czat na żywo do sklepu WooCommerce i natychmiast odpowiadać na pytania użytkowników.
Pozwala konwertować użytkowników na klientów, zanim porzucą Wózki. LiveChat współpracuje z Google Analytics, wszystkie najlepsze e-mail marketing, oprogramowanie CRM, i więcej.
Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszym przewodnikiem, jak dodać LiveChat do swojego sklepu WooCommerce i zwiększyć sprzedaż.
Alternatywa: Jeśli szukasz oprogramowania chatbota, spójrz na ChatBot.com ponieważ może pomóc zautomatyzować wiele livechat eCommerce.
11. AffiliateWP
AffiliateWP to najlepsza wtyczka do śledzenia i zarządzania afiliacjami dla WooCommerce.
AffiliateWP to wtyczka WordPress, która pomaga stworzyć własny program partnerski, dzięki czemu możesz zachęcić swoich klientów i innych do promowania swoich produktów.
Kiedy ktoś zarejestruje się jako twój partner, otrzyma specjalny link i otrzyma niewielką prowizję od każdej sprzedaży, którą zrobi za pośrednictwem tego linku.
Jest to ekonomiczne rozwiązanie, które pozwala kontrolować każdy aspekt programu partnerskiego. AffiliateWP zawiera również szczegółowe raporty, dzięki którym możesz śledzić kliknięcia linków, sprzedaż i płatności.
Jest również wysoce konfigurowalny. Możesz ograniczyć swój program do wybranych członków lub pozwolić każdemu dołączyć.
AffiliateWP zawiera usługę wypłat, dzięki czemu możesz łatwo płacić swoim partnerom bezpośrednio z pulpitu WordPress. Możesz również wybrać PayPal, Stripe lub inne bramki płatności online.
Alternatywa: Easy Affiliate to również świetna opcja, aby stworzyć własny program partnerski dla swojego sklepu internetowego.
12. TrustPulse
TrustPulse to najlepsza aplikacja FOMO i social proof notifications, która pomaga w błyskawicznych konwersjach i sprzedaży.
Ludzie lubią, gdy widzą, że inni dokonują tych samych wyborów przed podjęciem własnej decyzji. Dodając dowód społeczny, pozwalasz im zobaczyć go na swojej stronie internetowej i sugerujesz, aby sfinalizować zakup.
TrustPulse sprawia, że jest to szalenie łatwe. Możesz go zainstalować na dowolnej stronie internetowej (nie wymaga kodowania) i dostosować odznaki do kolorów sklepu.
Możesz elegancko kierować strony lub produkty, na których chcesz prowadzić kampanię, i dodawać powiadomienia o pożarze pokazujące, ile osób podejmuje działania w danym okresie. Aby uzyskać najlepsze wyniki, Uruchom wiele kampanii skierowanych do klientów przeglądających różne produkty lub strony.
Otrzymasz również pełny strumień działań podejmowanych przez użytkowników i szczegółowe raporty analityczne, które pomogą Ci zoptymalizować kampanie.
Szczegółowe instrukcje znajdują się w naszym przewodniku, jak używać FOMO do zwiększania konwersji.
13. WooCommerce Wholesale Suite
WooCommerce Wholesale Suite to zestaw trzech wtyczek, które pozwalają łatwo ustawić ceny hurtowe w WooCommerce dla kupujących hurtowych i innych firm.
Możesz łatwo pokazać hurtowe ceny klientom hurtowym. Możesz również ustawić minimalną ilość, której potrzebują, aby zamówić, aby skorzystać z rabatu hurtowego. Jednocześnie możesz nadal pokazywać klientom detalicznym swoje regularne ceny.
Aby uzyskać szczegółowe informacje, zobacz nasz samouczek na temat łatwego dodawania cen hurtowych w WooCommerce z instrukcjami krok po kroku.
14. SearchWP
SearchWP to potężna wtyczka do wyszukiwania WordPress, która oferuje alternatywę dla domyślnej funkcji wyszukiwania w sklepie WooCommerce.
Jego rozszerzenie WooCommerce ułatwia klientom wyszukiwanie Twojego sklepu internetowego według trafności i szybkie znajdowanie produktów, których szukają.
SearchWP wykracza poza korzystanie z treści na stronach produktów do wyszukiwania rzeczy. Indeksuje wszystko, w tym niestandardowe pola, pliki tekstowe, dokumenty PDF, atrybuty produktów, taksonomie i inne. Możesz również użyć go, aby dodać live Ajax search do swojej witryny WordPress.
Możesz nawet utworzyć własną skalę trafności we wtyczce i dostosować algorytm wyszukiwania bez edycji kodu. Zapewnia to dużą elastyczność i dostosowanie do poprawy wyszukiwania w witrynie.
Korzystając z SearchWP, otrzymujesz również metryki, aby zobaczyć, czego szukają Twoi klienci w Twoim sklepie internetowym. Możesz odkryć niesamowite spostrzeżenia, aby znaleźć nowe pomysły na produkty i zwiększyć konwersje.
Aby uzyskać więcej informacji, możesz zapoznać się z naszym przewodnikiem, jak stworzyć inteligentne wyszukiwanie produktów WooCommerce.
15. HubSpot CRM
Wtyczka CRM (Customer Relationship Management) jest koniecznością dla właścicieli sklepów WooCommerce, którzy chcą zarządzać danymi klientów i łatwiej wysyłać spersonalizowane wiadomości.
HubSpot CRM dla WooCommerce automatycznie zsynchronizuje Twoich klientów i ich informacje oraz historię zamówień z HubSpot.
HubSpot nie tylko umożliwia łatwiejsze zarządzanie danymi klientów, ale także zawiera zaawansowane funkcje, takie jak segmentacja, wiadomości e-mail o porzuconych koszykach, szablony wiadomości e-mail i dogłębne dane analityczne sklepu.
Facebook, Instagram, LinkedIn i Google umożliwiają łatwe reklamowanie się klientom i potencjalnym klientom.
16. RafflePress
RafflePress to najlepsza wtyczka do konkursów i prezentów dla sklepów WooCommerce. Pozwala rozwijać listę e-mail, uzyskać większy ruch w witrynie i obserwujących w mediach społecznościowych dzięki wirusowym konkursom i prezentom.
Twoi użytkownicy mogą uczestniczyć w rozdawaniu nagród, wykonując akcje społecznościowe, takie jak tweetowanie, oglądanie wideo, obserwowanie profilu w mediach społecznościowych i inne. Ma działania dla wszystkich popularnych platform społecznościowych, CRM i innych.
Aby uzyskać najlepsze wyniki, obejmuje zweryfikowane działania społeczne i zapobieganie oszustwom. Dzięki temu Twoja kampania wirusowa generuje prawdziwe zaangażowanie i wzrost w Twojej firmie.
Dostępna jest również darmowa wersja RafflePress, której możesz użyć do podstawowych prezentów.
17. Subskrypcje WooCommerce
Subskrypcje WooCommerce umożliwiają łatwe dodawanie subskrypcji do sklepu WooCommerce. Umożliwia to sprzedaż planów subskrypcji i innych produktów, które wymagają zaplanowanych płatności cyklicznych.
Najprostszym sposobem zarejestrowania się w subskrypcjach WooCommerce jest zarejestrowanie się w Bluehost WooCommerce hosting. Oprócz bezpłatnych subskrypcji WooCommerce, ten plan Bluehost zawiera również rozszerzenia premium o wartości blisko 1000 za darmo, w tym rezerwacje Online i spotkania, Jetpack Premium i inne.
18. WooCommerce EU VAT Compliance
Jak sama nazwa wskazuje, ta prosta wtyczka sprawia, że Twój sklep WooCommerce jest zgodny z nowym podatkiem VAT UE. Automatycznie wykryje lokalizację klienta i wyświetli ceny z prawidłowym VAT na pierwszej stronie.
19. Termin dostawy zamówienia dla WooCommerce
Ta wtyczka pozwala użytkownikom wybrać datę dostawy produktów podczas procesu realizacji zakupu. Właściciele sklepów WooCommerce mogą zobaczyć żądaną datę dostawy na stronie zamówień w obszarze administracyjnym.
20. YITH WooCommerce Szybki podgląd
WooCommerce Quick View pozwala Twoim klientom zajrzeć do szczegółów produktu, po prostu najeżdżając myszką na przycisk. Dzięki temu klienci mogą szybko uzyskać informacje o produkcie bez opuszczania listy produktów lub strony sklepu.
Użytkownicy będą mogli zobaczyć większy obraz produktu, Opis produktu i przycisk Dodaj do koszyka w wyskakującym okienku lightbox.
21. Lista życzeń YITH WooCommerce
Wtyczka YITH WooCommerce wishlist pozwala Twoim klientom zapisywać produkty na liście życzeń. Mogą użyć listy życzeń, aby dokonać zakupu później lub udostępnić swoją listę życzeń znajomym i rodzinie.
Jest to idealny dodatek do twojego sklepu internetowego podczas pracowitych sezonów wakacyjnych, gdy ludzie robią swoje listy zakupów i kupują prezenty.
22. Karty upominkowe Pw WooCommerce
Karty upominkowe Pw WooCommerce ułatwiają sprzedaż kart upominkowych w Twoim sklepie. Klienci mogą kupować karty upominkowe i udostępniać je znajomym lub rodzinie, aby je zrealizować w sklepie internetowym.
Wtyczka zawiera piękny szablon wiadomości e-mail z Kartą Podarunkową i sekcję administratora, aby wyświetlić zobowiązania dotyczące karty podarunkowej. Klienci mogą określić kwotę karty upominkowej, odbiorcę i dodać własną wiadomość podczas zakupu.
23. Przełącznik Walut WooCommerce
Jak sama nazwa wskazuje, ta wtyczka umożliwia Twoim klientom łatwe przełączanie walut i uzyskiwanie kursów wymiany w czasie rzeczywistym w lokalnej walucie. Możesz dodać przełącznik walut za pomocą krótkiego kodu lub widżetu paska bocznego.
24. WooCommerce Colors
WooCommerce Colors dodaje sekcję WooCommerce do dostosowywania motywów, w której można zmienić kolor przycisków i innych elementów WooCommerce. Jest to proste i bardzo przydatne, jeśli chcesz dostosować elementy WooCommerce bez dodawania niestandardowego CSS.
25. Filtr Produktów WooCommerce
Filtr produktów WooCommerce umożliwia Klientom witryny filtrowanie produktów według kategorii, atrybutów, tagów produktów, niestandardowych taksonomii produktów i ceny. Możesz dodać filtr w dowolnym miejscu za pomocą krótkiego kodu lub widżetu paska bocznego.
26. WooCommerce Shortcodes
WooCommerce zawiera kilka skrótów, których możesz używać w swojej witrynie do dodawania produktów, przycisków i innych. Wtyczka WooCommerce Shortcodes dodaje listę rozwijaną w edytorze wizualnym WordPress, umożliwiając łatwe wybieranie i wstawianie skrótów w obszarach treści, takich jak post, Strona lub produkty.
27. Booster dla WooCommerce
Booster dla WooCommerce pozwala dodać kilka przydatnych funkcji do witryny WooCommerce, które pozwalają wydajniej prowadzić sklep internetowy. Wykorzystuje modułowe podejście podobne do Jetpack i działa jak pakiet wtyczek z mnóstwem funkcji.
28. Suwak Produktów WooCommerce
WooCommerce Products Slider pozwala łatwo tworzyć piękne suwaki produktów i karuzele oraz dodawać je w dowolnym miejscu w sklepie WooCommerce.
29. Próbki wariacji dla WooCommerce
Próbki wariacji dla WooCommerce umożliwiają łatwe dodawanie próbek wariacji produktów do atrybutów produktów WooCommerce. Klienci będą wtedy widzieć piękne próbki kolorów, obrazy i etykiety zamiast rozwijanych menu.
Ułatwia to użytkownikom wybór kolorów, rozmiarów, stylów i innych. Sprawia również, że te opcje są łatwo zauważalne i poprawiają wrażenia klientów.
30. Lupa YITH WooCommerce Zoom
YITH WooCommerce Zoom Magnifier pozwól swoim klientom powiększać i powiększać obrazy produktów bez opuszczania strony. Dodaje również suwak galerii zdjęć produktu pod polecanym obrazem.
Dzięki temu klienci mogą przeglądać obrazy produktów z większą ilością szczegółów. Zwiększa to zaangażowanie klientów w Twoim sklepie, co przynosi większą sprzedaż.
31. WooCommerce Wielojęzyczny
Nie-angielskie witryny WordPress przewyższyły angielskie witryny WordPress w 2014 roku. Od tego czasu więcej sklepów WooCommerce jest tworzonych w językach innych niż Angielski. WooCommerce Multilingual dodaje warstwę kompatybilności z popularną wtyczką WPML WordPress multilingual.
Dzięki temu możesz przetłumaczyć swój produkt i inne strony WooCommerce na wiele języków. Klienci mogą wybrać przeglądanie witryny w preferowanym przez siebie języku.
32. Nextiva
Posiadanie numeru telefonu do sklepu internetowego może zwiększyć zaufanie i wiarygodność. Nextiva to najlepsza usługa telefonii biznesowej, która bezproblemowo współpracuje z WooCommerce.
Jest to wirtualna aplikacja na telefon biznesowy, dzięki czemu można jej używać do odbierania połączeń na telefonie komórkowym, iPadzie, komputerze stacjonarnym i laptopie. Jest wyposażony w zaawansowane funkcje, takie jak routing połączeń, automatyczny asystent i inne, dzięki czemu Twój sklep może łatwo konkurować z dużymi przedsiębiorstwami bez wysokich kosztów.
Po skonfigurowaniu biznesowego VOIP możesz użyć bezpłatnej wtyczki przycisku połączenia WordPress, aby dodać przycisk Kliknij, aby zadzwonić w swoim sklepie internetowym.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci znaleźć jedne z najlepszych darmowych wtyczek WooCommerce dla Twojego sklepu internetowego. Możesz również zobaczyć nasz wybór najlepszych motywów WooCommerce dla Twojej witryny eCommerce oraz nasze porównanie najlepszych platform kursów online do sprzedaży kursów online.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.