W artykule:
- 1. OptinMonster
- 2. Wszystko w jednym SEO dla WordPress
- 3. MonsterInsights
- 4. Stały kontakt
- 5. Zaawansowane kupony
- 6. SeedProd
- 7. WP Mail SMTP
- 8. Niesamowity Automator
- 9. LiveChat
- 10. TrustPulse
- 11. WooCommerce Wholesale Suite
- 12. YITH WooCommerce Lista życzeń
- 13. WooCommerce wielojęzyczny
- 14. Suwak produktów WooCommerce
- 15. RafflePress
- 16. StoreCustomizer
- 17. Subskrypcje WooCommerce
- 18. WooCommerce Zgodność z podatkiem VAT w UE
- 19. Data dostawy zamówienia dla WooCommerce
- 20. YITH WooCommerce Szybki podgląd
- 21. YITH WooCommerce Porównaj
- 22. YITH WooCommerce Ajax Search
- 23. Karty podarunkowe PW WooCommerce
- 24. Przełącznik waluty WooCommerce
- 25. Kolory WooCommerce
- 26. Filtr produktów WooCommerce
- 27. WooCommerce Shortcodes
- 28. Booster dla WooCommerce
- 29. Niestandardowe karty produktów dla WooCommerce
- 30. Próbki odmian dla WooCommerce
- 31. YITH WooCommerce Zoom Magnifier
- 32. WPForms
- Bonus – 33. Nextiva
Szukasz najlepszych wtyczek WooCommerce do swojego sklepu?
Wtyczki są najlepszą częścią tworzenia sklepu internetowego przy użyciu WooCommerce . Pozwalają dodawać nowe funkcje i rozwijać firmę.
Istnieje mnóstwo darmowych i płatnych wtyczek, z których możesz korzystać, ale nie wszystkie z nich są dobre. Jak znaleźć najlepsze wtyczki WooCommerce dla Twojej firmy eCommerce?
W tym artykule ręcznie wybraliśmy jedne z najlepszych wtyczek WooCommerce dla Twojego sklepu, aby zwiększyć sprzedaż i rozwinąć Twój biznes.
Jeśli jeszcze nie założyłeś swojego sklepu internetowego, mamy dla Ciebie przewodnik krok po kroku, jak założyć sklep internetowy . Prowadzi Cię przez proces wyboru najlepszego hostingu WooCommerce , instalacji WooCommerce, wyboru motywu i wszystkiego, czego potrzebujesz.
Powiedziawszy to, przyjrzyjmy się najlepszym wtyczkom WooCommerce do WordPress.
1. OptinMonster
OptinMonster to najpotężniejsze oprogramowanie do optymalizacji konwersji na rynku. Pomaga przekształcić opuszczających witrynę internetową w subskrybentów i klientów.
Możesz go używać w swojej witrynie eCommerce, aby zmniejszyć porzucanie koszyka , zwiększyć konwersję sprzedaży, powiększyć listę e-mailową, wyświetlać ukierunkowane wiadomości na stronie, retargetować na miejscu i nie tylko.
Chociaż główna witryna nie wyświetla darmowego planu, możesz pobrać bezpłatną wersję OptinMonster , instalując i aktywując wtyczkę WordPress. Wewnątrz wtyczki zobaczysz opcję utworzenia bezpłatnego konta.
Oto kilka przykładów wyskakujących okienek WooCommerce, które można utworzyć za pomocą OptinMonster:
Pływające paski nagłówka lub stopki
Te pływające sztabki są idealne do ogłaszania bieżącej sprzedaży, wprowadzenia nowych produktów, bezpłatnej wysyłki i wszelkich innych ofert specjalnych. Trudno je przeoczyć i bardzo skutecznie utrzymują zaangażowanie klientów.
Liczniki odliczania w paskach nagłówka lub stopki
Dodaj trochę efektu FOMO (strach przed przegapieniem) do swoich banerów za pomocą liczników czasu . Możesz użyć tych liczników czasu jako paska nagłówka, wyskakującego okienka, wyskakującego okienka pełnoekranowego lub wyskakującego okienka.
Wyskakujące okienka kierowane geograficznie
OptinMonster jest wyposażony w potężne reguły wyświetlania, które pozwalają wyświetlać wyskakujące okienka w oparciu o mnóstwo opcji. Ten kierowany geograficznie baner wyświetla wyskakujące okienko tylko użytkownikom w określonych regionach.
Zakręć kołem Popup
Wyskakujące okienka Spin the Wheel to pełnoekranowe wyskakujące okienka, które wprowadzają grywalizację do Twojego sklepu WooCommerce. Możesz ustawić rabaty i inne oferty specjalne, aby zbierać wiadomości e-mail i zwiększać sprzedaż.
Jeśli poważnie myślisz o zwiększeniu sprzedaży, powiększeniu listy e-mailowej i odzyskaniu tych porzuconych koszyków, potrzebujesz tego zestawu narzędzi do optymalizacji konwersji.
2. Wszystko w jednym SEO dla WordPress
All in One SEO to najlepsza wtyczka SEO dla sklepów WooCommerce na rynku. Używany przez ponad 2 miliony użytkowników, jest to najbardziej wszechstronny zestaw narzędzi SEO, który pomaga poprawić rankingi wyszukiwania bez uczenia się SEO.
Uwaga: Istnieje bezpłatna wersja AIOSEO , z której możesz również korzystać na początku.
Możesz ustawić dynamiczne generowanie tytułu i opisu SEO dla wszystkich swoich produktów. Możesz również łatwo dodać tytuł SEO i opis dla poszczególnych produktów podczas ich dodawania.
Automatycznie generuje mapy witryny XML , w tym mapy witryn produktów i kategorii produktów. Pomagają one wyszukiwarkom w łatwiejszym wyszukiwaniu i indeksowaniu Twoich produktów.
Obsługuje znaczniki schematu sformatowanych fragmentów po wyjęciu z pudełka, co pomaga wyszukiwarkom wyświetlać Twoje produkty za pomocą fragmentów rozszerzonych. Dzięki temu produkty wyróżniają się w wynikach wyszukiwania i generują większy ruch.
All in One SEO obejmuje również lokalne pozycjonowanie, pozycjonowanie obrazu produktu i inne funkcje. Wszystkie z nich pomagają Twojemu sklepowi WooCommerce konkurować w wynikach wyszukiwania i zajmować wyższe pozycje.
3. MonsterInsights
MonsterInsights to najlepsza wtyczka Google Analytics dla sklepów WooCommerce. Jest wyposażony w ulepszone śledzenie e-commerce, które umożliwia łatwe śledzenie danych e-commerce w raportach Google Analytics.
Wielu początkujących ma trudności ze zrozumieniem raportów Google Analytics. MonsterInsights ułatwia to, pokazując wszystkie potrzebne informacje na pulpicie nawigacyjnym WordPress.
Pomaga to w podejmowaniu decyzji opartych na danych w celu rozwoju firmy i zwiększenia sprzedaży. Możesz zobaczyć swoją aktywność w koszyku, najskuteczniejsze produkty i inne ważne dane bez opuszczania swojej witryny.
Możesz go użyć, aby znaleźć najczęściej oglądane produkty i ulepszyć strony produktów. Możesz także śledzić klientów WooCommerce w Google Analytics i tworzyć bardziej spersonalizowane środowisko dla swoich użytkowników.
Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszym przewodnikiem dla początkujących na temat śledzenia konwersji w WooCommerce .
4. Stały kontakt
Stały kontakt to najlepsza usługa marketingu e-mailowego dla firm handlu elektronicznego. Jest również najbardziej przyjazny dla początkujących, co pozwala łatwo dodać go do sklepu i zacząć budować swoją listę e-mailową.
Zawiera dziesiątki profesjonalnie zaprojektowanych szablonów wiadomości e-mail dla różnych nisz. Możesz także tworzyć wiele list i tworzyć niestandardowe ścieżki, aby wysyłać spersonalizowane wiadomości e-mail do wybranych odbiorców.
Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszym pełnym samouczkiem na temat tworzenia biuletynu e-mail .
Alternatywa: Drip i SendinBlue są również świetnymi opcjami.
5. Zaawansowane kupony
Advanced Coupons to najlepsza wtyczka kodu kuponu WooCommerce na rynku. Rozszerza ograniczoną funkcjonalność kuponów WooCommerce i pozwala tworzyć lepsze oferty kuponów.
Ściśle integruje się z WooCommerce i oferuje takie funkcje, jak oferty BOGO (kup jeden, dostaniesz jedną ofertę), adresy URL kuponów, zaplanowane kupony, kupony do automatycznego stosowania, kupony wysyłkowe i inne. Jest łatwy w użyciu i pomaga zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie internetowym.
Dostępna jest również bezpłatna wersja kuponów zaawansowanych.
6. SeedProd
SeedProd to najlepsza na rynku wtyczka do tworzenia stron WordPress z wbudowaną obsługą WooCommerce.
JEŚLI kiedykolwiek chciałeś szybko uruchomić stronę docelową, utworzyć stronę sprzedażową lub stronę docelową produktu, to SeedProd jest dla Ciebie.
SeedProd pomaga w łatwym tworzeniu stron na żądanie przy użyciu intuicyjnego narzędzia do tworzenia stron typu „przeciągnij i upuść” .
Zawiera dziesiątki profesjonalnie zaprojektowanych szablonów, które są w pełni kompatybilne z WooCommerce. Po prostu wybierz szablon jako punkt początkowy i dostosuj go za pomocą narzędzi „wskaż i kliknij”.
SeedProd jest również wyposażony we wbudowane bloki WooCommerce, które umożliwiają łatwe dodawanie produktów, koszyka, formularza płatności i nie tylko do dowolnej strony docelowej w witrynie.
Działa z każdym motywem WooCommerce i nie opiera się na nim. Oznacza to, że możesz tworzyć oszałamiające strony produktów, strony sprzedaży i inne strony docelowe bez żadnych ograniczeń.
Uwaga: Dostępna jest również darmowa wersja SeedProd , która umożliwia tworzenie pięknych stron docelowych. Jednak zaawansowane bloki WooCommerce są dostępne tylko w wersji Pro.
7. WP Mail SMTP
WP Mail SMTP to najlepsza wtyczka SMTP WordPress na rynku. Pomaga zapewnić, że wszystkie wiadomości e-mail WooCommerce są dostarczane do skrzynek odbiorczych klientów.
Sklep WooCommerce wysyła powiadomienia e-mail o różnych działaniach do właściciela sklepu, a także klientów. Wykorzystuje do tego funkcję PHP mail ().
Jednak większość firm hostingowych WordPressa nie ma prawidłowo skonfigurowanej tej funkcji, a niektóre nawet ją blokują. W takim przypadku funkcje poczty e-mail w Twoim sklepie nie będą działać.
WP Mail SMTP rozwiązuje ten problem, umożliwiając używanie dostawcy usług SMTP do wysyłania wiadomości e-mail. Gwarantuje to, że Twoje wiadomości e-mail WooCommerce są dostarczane do skrzynek odbiorczych użytkowników i nie trafiają do spamu.
Ponad 2 miliony witryn WordPress używa WP Mail SMTP w celu poprawy dostarczania wiadomości e-mail.
Dostępna jest bezpłatna wersja WP Mail SMTP , która powinna działać w większości sklepów internetowych. Płatna wersja WP Mail SMTP Pro zapewnia wsparcie premium, więcej funkcji i usługę konfiguracji białych rękawiczek.
8. Niesamowity Automator
Uncanny Automator to najlepsza wtyczka do automatyzacji WordPress, która umożliwia komunikację między wtyczkami WordPress. Możesz na przykład użyć go do automatycznego utworzenia nowego konta klienta, gdy ktoś prześle formularz kontaktowy w Twojej witrynie.
Właściciele sklepów WooCommerce spędzają dużo czasu na wykonywaniu powtarzalnych zadań. Czy nie byłoby miło, gdybyś mógł zautomatyzować wszystkie te zadania i skupić się na rozwoju sprzedaży i biznesu?
Uncanny Automator pozwala zautomatyzować zadania WooCommerce, zaoszczędzić czas i zaoferować klientom lepszą obsługę. Możesz tworzyć receptury, które będą uruchamiane, gdy użytkownik lub WooCommerce wyzwoli zdarzenie (na przykład użytkownik doda produkt do koszyka).
Następnie możesz wybrać akcję do wykonania na podstawie tego wyzwalacza (na przykład wyślij do użytkownika wiadomość e-mail z podobnymi produktami, które mogą mu się spodobać). Istnieją dziesiątki przepisów, które możesz stworzyć i zaoszczędzić setki godzin, efektywniej prowadząc sklep internetowy.
Możesz także użyć Uncanny Automator do wysyłania powiadomień do Slacka , wysyłania powiadomień SMS z WooCommerce i nie tylko.
9. LiveChat
Czy wiesz, że średnio ponad 67% klientów porzuca koszyki przed dokonaniem zakupu? Dzieje się tak, ponieważ klienci chcą natychmiastowych odpowiedzi na swoje pytania.
LiveChat to najlepsze oprogramowanie do obsługi czatu na żywo na rynku. Umożliwia łatwe dodawanie czatu na żywo do sklepu WooCommerce i natychmiastowe odpowiadanie na zapytania użytkowników.
Pozwala przekształcić użytkowników w klientów, zanim porzucą swoje koszyki. LiveChat współpracuje z Google Analytics, wszystkimi najlepszymi e-mailami marketingowymi, oprogramowaniem CRM i nie tylko.
Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszym przewodnikiem, jak dodać LiveChat do swojego sklepu WooCommerce i zwiększyć sprzedaż.
Alternatywa: Jeśli szukasz oprogramowania do chatbota, zajrzyj na ChatBot.com , ponieważ może on pomóc zautomatyzować wiele czatów na żywo w eCommerce.
10. TrustPulse
TrustPulse to najlepsza aplikacja do powiadamiania FOMO i społeczna, która pomaga gwałtownie zwiększyć konwersje i sprzedaż.
Ludziom się podoba, gdy widzą, jak inni ludzie dokonują takich samych wyborów, zanim sami zdecydują. Dodając dowód społecznościowy, pozwalasz im zobaczyć go bezpośrednio w Twojej witrynie i zachęcić ich do sfinalizowania zakupu.
TrustPulse sprawia, że jest to niesamowicie łatwe. Możesz go zainstalować na dowolnej stronie internetowej (bez kodowania) i dostosować plakietki, aby pasowały do kolorów Twojego sklepu.
Możesz inteligentnie kierować reklamy na strony lub produkty, na których chcesz prowadzić kampanię, i dodawać powiadomienia o zapaleniu pokazujące, ile osób podejmuje działania w danym okresie. Aby uzyskać najlepsze wyniki, prowadź wiele kampanii skierowanych do klientów przeglądających różne produkty lub strony.
Otrzymujesz również pełny strumień na żywo działań podejmowanych przez użytkowników oraz szczegółowe raporty analityczne, które pomogą Ci zoptymalizować kampanie.
Aby uzyskać szczegółowe instrukcje, zobacz nasz przewodnik , jak używać FOMO do zwiększenia konwersji .
11. WooCommerce Wholesale Suite
WooCommerce Wholesale Suite to zestaw trzech wtyczek, które umożliwiają łatwe ustalanie cen hurtowych w WooCommerce dla kupujących hurtowo i innych firm.
Możesz łatwo pokazać ceny hurtowe klientom hurtowym. Możesz również ustawić minimalną ilość, jaką muszą zamówić, aby skorzystać z rabatu hurtowego. Jednocześnie możesz nadal wyświetlać klientom detalicznym swoje regularne ceny.
Aby uzyskać szczegółowe informacje, zapoznaj się z naszym samouczkiem, jak łatwo dodać ceny hurtowe w WooCommerce z instrukcjami krok po kroku.
12. YITH WooCommerce Lista życzeń
Wtyczka listy życzeń YITH WooCommerce umożliwia Twoim klientom zapisywanie produktów na ich liście życzeń. Mogą skorzystać z listy życzeń, aby dokonać zakupu później lub udostępnić listę życzeń znajomym i rodzinie.
Jest to doskonały dodatek do Twojego sklepu internetowego podczas pracowitych sezonów świątecznych, kiedy ludzie tworzą listy zakupów i kupują prezenty.
13. WooCommerce wielojęzyczny
Witryny WordPress w języku innym niż angielski przewyższyły angielskie witryny WordPress w 2014 r. Od tego czasu więcej sklepów WooCommerce jest tworzonych w językach innych niż angielski. WooCommerce Multilingual dodaje warstwę kompatybilności z popularną wielojęzyczną wtyczką WPML WordPress .
To pozwala na przetłumaczenie produktu i innych stron WooCommerce na wiele języków. Twoi klienci mogą przeglądać Twoją witrynę w preferowanym języku.
14. Suwak produktów WooCommerce
Suwak produktów WooCommerce umożliwia łatwe tworzenie pięknych suwaków produktów i karuzeli oraz dodawanie ich w dowolnym miejscu w sklepie WooCommerce.
15. RafflePress
RafflePress to najlepsza wtyczka do konkursów i konkursów dla sklepów WooCommerce. Pozwala to na powiększanie listy e-mailowej, zwiększanie ruchu w witrynie i obserwowanie obserwatorów w mediach społecznościowych dzięki wirusowym konkursom i prezentom.
Twoi użytkownicy mogą brać udział w konkursie, wykonując czynności społecznościowe, takie jak tweetowanie, oglądanie wideo, śledzenie profilu w mediach społecznościowych i nie tylko. Posiada akcje dla wszystkich popularnych platform mediów społecznościowych, CRMS i nie tylko.
Aby uzyskać najlepsze wyniki, obejmuje zweryfikowane działania społeczne i zapobieganie oszustwom. Gwarantuje to, że Twoja kampania wirusowa generuje prawdziwe zaangażowanie i wzrost w Twojej firmie.
Dostępna jest również bezpłatna wersja RafflePress , z której można skorzystać w celu uzyskania podstawowych prezentów.
16. StoreCustomizer
StoreCustomizer umożliwia dostosowanie sklepu WooCommerce za pomocą narzędzia do dostosowywania na żywo. Jest wyposażony w łatwy w użyciu interfejs do dostosowywania ustawień sklepu z podglądem na żywo.
Możesz edytować stronę sklepu, strony produktów, kategorie produktów i nie tylko. Możesz zmienić liczbę produktów, kolumny produktów, edytować tekst przycisków i nie tylko.
Wtyczka zawiera również wyszukiwarkę produktów opartą na technologii Ajax, której można używać z dowolnym motywem.
17. Subskrypcje WooCommerce
Subskrypcje WooCommerce umożliwia łatwe dodawanie subskrypcji do sklepu WooCommerce. Umożliwia to sprzedaż planów subskrypcyjnych i innych produktów, które wymagają zaplanowanych, cyklicznych płatności.
Najłatwiejszym sposobem zapisania się do subskrypcji WooCommerce jest zarejestrowanie się w hostingu Bluehost WooCommerce . Oprócz bezpłatnych subskrypcji WooCommerce, ten plan Bluehost zawiera również rozszerzenia premium o wartości prawie 1000 USD za darmo, w tym rezerwacje i spotkania online, Jetpack Premium i inne.
18. WooCommerce Zgodność z podatkiem VAT w UE
Jak sama nazwa wskazuje, ta prosta wtyczka sprawia, że Twój sklep WooCommerce jest zgodny z nowym unijnym podatkiem VAT. Automatycznie wykryje lokalizację klienta i wyświetli ceny z prawidłowym podatkiem VAT od pierwszej strony.
19. Data dostawy zamówienia dla WooCommerce
Ta wtyczka umożliwia użytkownikom wybranie daty dostawy produktów podczas płatności. Właściciele sklepów WooCommerce mogą zobaczyć żądaną datę dostawy na stronie zamówień w obszarze administracyjnym.
20. YITH WooCommerce Szybki podgląd
Szybki podgląd WooCommerce pozwala Twoim klientom zajrzeć do szczegółów produktu po prostu najeżdżając myszką na przycisk. Dzięki temu klienci mogą szybko uzyskać informacje o produkcie bez opuszczania listy produktów lub strony sklepu.
Użytkownicy będą mogli zobaczyć większe zdjęcie produktu, opis produktu i przycisk Dodaj do koszyka w wyskakującym okienku lightbox .
21. YITH WooCommerce Porównaj
Jak sama nazwa wskazuje, ta wtyczka umożliwia Twoim klientom porównywanie dwóch lub więcej produktów WooCommerce obok siebie. Możesz wybrać pola, które użytkownicy będą widzieć w tabeli porównawczej, i zmienić ich kolejność w razie potrzeby.
22. YITH WooCommerce Ajax Search
Szybkość jest kluczowa dla sukcesu każdej strony internetowej, szczególnie dla sklepów internetowych. Pojedyncza sekunda opóźnienia w wczytywaniu strony może znacznie zwiększyć porzucanie koszyka i zmniejszyć zaangażowanie użytkowników.
YITH WooCommerce Ajax Search oferuje potężną funkcję wyszukiwania, która umożliwia natychmiastowe wyświetlanie produktów, gdy użytkownicy zaczynają pisać. Używa Ajax do pobierania wyników, co oznacza, że użytkownicy mogą wyszukiwać bez opuszczania aktualnie przeglądanej strony.
23. Karty podarunkowe PW WooCommerce
Karty podarunkowe PW WooCommerce bardzo ułatwiają sprzedaż kart podarunkowych w Twoim sklepie. Klienci mogą kupować karty podarunkowe i udostępniać je znajomym lub rodzinie, aby wykorzystać je w Twoim sklepie internetowym.
Wtyczka zawiera piękny szablon wiadomości e-mail z kartami podarunkowymi oraz sekcję administratora do przeglądania zobowiązań z tytułu kart podarunkowych. Twoi klienci mogą określić kwotę karty podarunkowej, odbiorcę i dodać własną wiadomość podczas zakupu.
24. Przełącznik waluty WooCommerce
Jak sama nazwa wskazuje, ta wtyczka umożliwia klientom łatwe przełączanie walut i uzyskiwanie kursów wymiany w czasie rzeczywistym w ich lokalnej walucie. Możesz dodać przełącznik walut, używając skrótu lub widżetu paska bocznego.
25. Kolory WooCommerce
WooCommerce Colors dodaje sekcję WooCommerce do dostosowywania motywu, w której można zmienić kolor przycisków i innych elementów WooCommerce. Jest to proste i bardzo przydatne, jeśli chcesz dostosować elementy WooCommerce bez dodawania niestandardowego CSS .
26. Filtr produktów WooCommerce
Filtr produktów WooCommerce umożliwia klientom Twojej witryny filtrowanie produktów według kategorii, atrybutów, tagów produktów, niestandardowych taksonomii produktów i ceny. Możesz dodać filtr w dowolnym miejscu za pomocą skrótu lub widżetu paska bocznego.
27. WooCommerce Shortcodes
WooCommerce zawiera kilka skrótów, których możesz używać w swojej witrynie, aby dodawać produkty, przyciski i nie tylko. Wtyczka WooCommerce Shortcodes dodaje listę rozwijaną do edytora wizualnego WordPress , umożliwiając łatwe wybieranie i wstawianie skrótów w obszarach treści, takich jak post, strona lub produkty.
28. Booster dla WooCommerce
Booster for WooCommerce umożliwia dodanie kilku przydatnych funkcji do Twojej witryny WooCommerce, które pozwolą Ci wydajniej prowadzić sklep internetowy. Wykorzystuje modułowe podejście podobne do Jetpack i działa jak pakiet wtyczek z mnóstwem funkcji.
29. Niestandardowe karty produktów dla WooCommerce
Zwykle strony produktów wymagają od użytkowników przewijania w dół, aby wyświetlić więcej informacji. Niestandardowe zakładki produktów dla WooCommerce pozwalają podzielić opisy produktów i szczegóły na zakładki. Pomaga to użytkownikom przejść do sekcji, którą chcą przeglądać, jednocześnie upewniając się, że witryna wygląda schludnie i uporządkowana.
30. Próbki odmian dla WooCommerce
Próbki odmian dla WooCommerce umożliwia łatwe dodawanie próbek zmian produktu do atrybutów produktów WooCommerce. Klienci zobaczą wtedy piękne próbki kolorów, obrazy i etykiety zamiast menu rozwijanych.
Ułatwia to użytkownikom wybór kolorów, rozmiarów, stylów i nie tylko produktów. Dzięki temu te opcje są łatwo zauważalne i poprawiają jakość obsługi klienta.
31. YITH WooCommerce Zoom Magnifier
YITH WooCommerce Zoom Magnifier umożliwia klientom powiększanie i powiększanie zdjęć produktów bez opuszczania strony. Dodaje również suwak galerii zdjęć produktu pod wyróżnionym obrazem.
Pomaga to klientom spojrzeć na zdjęcia produktów z widocznymi większą liczbą szczegółów. Zwiększa to zaangażowanie klientów w Twoim sklepie, co przekłada się na większą sprzedaż.
32. WPForms
Każda strona wymaga formularza kontaktowego. WPForms to najlepsza wtyczka do tworzenia formularzy typu „przeciągnij i upuść” dla WordPress . Umożliwia tworzenie dowolnego typu formularzy, w tym formularzy kontaktowych, ankiet online, ankiet i nie tylko.
Ponad 4 miliony witryn internetowych korzysta z WPForms, w tym wielu właścicieli sklepów WooCommerce, ponieważ jest to zarówno łatwe, jak i wydajne.
Bezpłatna wersja WPForms umożliwia utworzenie prostego formularza kontaktowego i posiada wszystkie niezbędne funkcje.
WPForms Pro zawiera zaawansowane funkcje, takie jak strony docelowe formularzy, formularze konwersacyjne, porzucanie formularzy, inteligentna logika warunkowa itp., Których możesz użyć, aby naprawdę ulepszyć konwersje formularzy.
Bonus – 33. Nextiva
Posiadanie numeru telefonu do sklepu internetowego może pomóc zwiększyć zaufanie i wiarygodność. Nextiva to najlepsza usługa telefoniczna dla firm , która bezproblemowo współpracuje z WooCommerce.
To wirtualna aplikacja na telefon biznesowy, więc możesz jej używać do odbierania połączeń na telefonie komórkowym, iPadzie, komputerze stacjonarnym i laptopie. Jest wyposażony w zaawansowane funkcje, takie jak przekierowywanie połączeń, automatyczna sekretarka i inne, dzięki czemu Twój sklep może z łatwością konkurować z dużymi przedsiębiorstwami bez wysokich kosztów.
Po skonfigurowaniu biznesowej usługi VOIP , możesz skorzystać z bezpłatnej wtyczki przycisku połączenia WordPress , aby dodać przycisk „kliknij, aby połączyć” w swoim sklepie internetowym.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci znaleźć jedne z najlepszych darmowych wtyczek WooCommerce do Twojego sklepu internetowego. Możesz również chcieć zobaczyć, jak nasz ekspert wybrał najlepszych motywów WooCommerce dla Twojej witryny eCommerce oraz nasze porównanie najlepszych platform kursów online do sprzedaży kursów online.
Jeśli podobał Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube z samouczkami wideo WordPress. Możesz nas również znaleźć na Twitterze i Facebooku .