W artykule:
- Co to jest e-mail Blast?
- Czy Wiadomości E-Mail Są Nieaktualne?
- Jak zrobić E-Mail ” we właściwy sposób – – krok po kroku
- Krok 1: Wybierz najlepszą usługę e-mail Blast
- Punkt 2. Utwórz Swoją Listę E-Mailową
- Krok 3: Segment Listy E-Mail
- Krok 4: Utwórz ukierunkowaną kampanię e-mailową
- Krok 5: Zmierz wyniki i popraw dostarczanie wiadomości e-mail
- Najlepsze Przykłady Blast E-Mail
Chcesz wiedzieć, co to jest e-mail blast i jak to zrobić “we właściwy sposób”?
E-mail blast lub broadcast to proces wysyłania pojedynczej wiadomości e-mail do dużej liczby subskrybentów na liście mailingowej.
Są one niezwykle skuteczne dla firm, aby uzyskać większą sprzedaż, a blogerzy wykorzystują je, aby uzyskać większy ruch w witrynie do swoich nowych treści.
W tym artykule wyjaśnimy, jak poprawnie wykonać wiadomość e-mail, a także podzielimy się kilkoma przykładami.
Co to jest e-mail Blast?
Wiadomość e-mail jest pojedynczą wiadomością e-mail, która jest wysyłana do całej listy e-mail, dużego segmentu listy e-mail lub wielu list e-mail naraz.
Te e-maile są skierowane do większości lub wszystkich kontaktów na liście mailingowej, co sprawia, że wiadomości e-mail mają szeroki zasięg.
Wiadomości e-mail są również znane jako wiadomości e-mail nadawane, masowe wiadomości e-mail, masowe wiadomości e-mail, e-blasty i kampanie e-mail. Większość ludzi używa terminu “kampanie e-mailowe”, aby uniknąć agresywnego tonu związanego z ” e-mail blast.’
Wiadomości e-mail są używane głównie do wysyłania treści promocyjnych i biuletynów. W WPBeginner używamy e-maili do promowania naszych wtyczek premium WordPress, a także udostępniamy nasze pomocne samouczki.
Na przykład, spójrz na kampanię e-mailową, którą wysłaliśmy, aby promować naszą sprzedaż wtyczek MonsterInsights.
Jeśli chcesz informować wszystkich swoich subskrybentów o ofertach specjalnych, to e-maile są najbardziej niezawodną i skuteczną formą komunikacji.
Czy Wiadomości E-Mail Są Nieaktualne?
Chociaż wiadomości e-mail są świetne do dostarczania dowolnej wiadomości do dużej liczby osób, niektórzy uważają to za przestarzałą metodę komunikacji.
Dzieje się tak dlatego, że wiadomości e-mail są masowymi wiadomościami e-mail wysyłanymi do wszystkich, niezależnie od ich wyboru, priorytetów i potrzeb. Czasami e-maile wybuchowe mogą być bardzo nieistotne i bezużyteczne dla odbiorców.
Z tego samego powodu odbiorcy wiadomości e-mail mogą zignorować, oznaczyć wiadomość jako spam, a nawet wypisać się z listy e-mail.
Oto najważniejsze powody, dla których użytkownicy nie lubią blastów e-mail:
1. Unsegmented: E-maile często korzystają z całej listy mailingowej bez segmentacji. Często Twoi subskrybenci wiadomości e-mail są bardzo różni i mogą być zainteresowani różnymi produktami lub usługami.
2. Untargeted: Wiadomość e-mail wysyła tę samą wiadomość do wszystkich bez uwzględnienia ich osobistych zainteresowań, wcześniejszych interakcji lub ich potrzeb. Użytkownicy często wypisują się z listy mailingowej po otrzymaniu takich niechcianych wiadomości e-mail.
3. Nie spersonalizowane: Wszyscy uwielbiamy czytać przesłanie, które zwraca się do nas osobiście. Wiadomości e-mail, które nie personalizują wiadomości e-mail, są często oznaczone jako spam.
4. Unexpected: W przeciwieństwie do e-maili opartych na działaniach, wiadomości e-mail nadawane są nieoczekiwane, dzięki czemu może wystąpić naturalne uczucie oporu ze strony odbiorców.
W przeciwieństwie do 10 lub 15 lat temu, dostępnych jest wiele nowych metod marketingowych, takich jak media społecznościowe, reklamy pay-Per-click itp. Jednak żadne z nich nie są tak skuteczne jak e-mail.
Odpowiadając na pytanie, czy email blast jest martwy? Nie.
E-mail jest nadal najbardziej niezawodną formą komunikacji na świecie. Dzięki nowej technologii istnieją lepsze sposoby na wysłanie wiadomości e-mail, które przyniosą ci wyższe wyniki.
W poniższej sekcji wyjaśnimy, jak poprawnie wykonać wiadomość e-mail.
Jak zrobić E-Mail ” we właściwy sposób – – krok po kroku
Marketerzy związani z dużymi i małymi firmami nadal używają poczty e-mail do promowania swoich produktów, ofert rabatowych itp.
A wyniki są genialne. To dlatego, że używają e-maili w odpowiedni sposób.
Jeśli nie jesteś profesjonalnym marketerem, możesz wykonać poniższe kroki, aby pomyślnie uruchomić e-mail blast.
Spis treści
- Wybierz najlepszą usługę e-mail blast
- Tworzenie listy e-mail
- Segment listy e-mail
- Utwórz ukierunkowaną kampanię e-mailową
- Mierz wyniki i popraw dostarczanie wiadomości e-mail
Przejdźmy teraz do przodu i zobaczmy kroki jeden po drugim.
Krok 1: Wybierz najlepszą usługę e-mail Blast
Przede wszystkim potrzebujesz solidnej usługi e-mail marketingu, aby utworzyć e-mail blast. Usługa e-mail marketingu umożliwia tworzenie listy mailingowej, segmentowanie listy i wysyłanie masowych wiadomości e-mail.
Na rynku dostępnych jest kilkadziesiąt usług e-mail marketingu. Wśród nich Constant Contact, Sendinblue, Drip i ConvertKit to najpopularniejsze firmy.
Wypróbowaliśmy i przetestowaliśmy wszystkie powyższe usługi e-mail marketingu i wierzymy, że są świetne w tym, co oferują. Jednak zalecamy stały kontakt, ponieważ oferuje najlepszą ofertę ze wszystkich.
Constant Contact jest najbardziej przyjaznym dla początkujących oprogramowaniem do wysyłania wiadomości e-mail. Zawiera dziesiątki gotowych szablonów wiadomości e-mail, które pomogą Ci szybko rozpocząć pracę. Możesz wybrać szablon i łatwo dostosować go za pomocą edytora przeciągania i upuszczania.
Ma proste opcje zbierania wiadomości e-mail, funkcje automatyzacji wysyłania / wyzwalania wiadomości e-mail na podstawie działań użytkowników i wiele innych. Ponadto umożliwia segmentację subskrybentów i wysyłanie ukierunkowanych kampanii e-mail.
Aby rozpocząć, musisz odwiedzić stronę Constant Contact i zarejestrować nowe konto.
Możesz szybko utworzyć konto stałego kontaktu, ponieważ oferuje ono 60-dniowe bezpłatne konto próbne (nie wymaga kart kredytowych).
Po zakończeniu zobaczysz pulpit stałego kontaktu, z którego możesz zarządzać listami e-mail, subskrybentami i wysyłać wiadomości e-mail.
Alternatywnie możesz również użyć Sendinblue, który oferuje bezpłatny plan e-mail marketingu.
Punkt 2. Utwórz Swoją Listę E-Mailową
Lista e-mail to po prostu lista adresów e-mail, do których można wysyłać e-maile. To jest jak książka kontaktowa zawierająca adresy e-mail subskrybentów i potencjalnych klientów.
Aby utworzyć listę e-mail w stałym kontakcie, przejdź do menu “Kontakty” na górze, a następnie kliknij opcję listy e-mail na pasku bocznym.
Teraz zobaczysz domyślną listę e-mail o nazwie ” interes ogólny.”Kliknij łącze” wprowadź nową listę”, aby utworzyć nową listę e-mail.
Następnie nazwij swoją listę e-mail i kliknij przycisk Dodaj listę przycisk.
Po utworzeniu listy e-mail następnym krokiem jest dodanie kontaktów do listy. Otwórz nową listę e-mail i kliknij przycisk “Dodaj kontakty”.
Jak widać na powyższym zrzucie ekranu, Constant Contact pozwala dodawać kontakty na wiele sposobów. Możesz wpisać kontakt, przesłać z pliku lub zaimportować z Gmaila, Outlooka i innych aplikacji.
Jeśli chcesz szybciej rozwijać swoją listę e-mail, zapoznaj się z naszym przewodnikiem na temat łatwych sposobów powiększania listy e-mail.
Krok 3: Segment Listy E-Mail
Gdy masz listę e-mail, następnym krokiem jest jej segmentacja. Segmentacja wiadomości e-mail jest najbardziej krytycznym aspektem udanego wybuchu wiadomości e-mail.
Segmentacja wiadomości e-mail dzieli subskrybentów wiadomości e-mail na mniejsze grupy lub segmenty, aby wysyłać wysoce ukierunkowane wiadomości e-mail.
Subskrybentów wiadomości e-mail można podzielić na podstawie płci, wieku, lokalizacji geograficznej, zainteresowań, Historii zakupów, aktywności kontaktowej itp.
Na przykład Księgarnia może tworzyć różne segmenty dla studentów sztuki, fizyki i matematyki oraz wysyłać różne wiadomości e-mail.
Segmentacja e-maili jest kluczowym zadaniem, które należy wykonać z jasnym celem. Musisz jasno określić, jakiego rodzaju subskrybentów należy uwzględnić w segmencie.
Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z tym przewodnikiem na temat inteligentniejszych sposobów segmentowania listy e-mail.
Aby utworzyć segmenty w stałym kontakcie, przejdź do menu “Kontakty” i kliknij link segmenty. Następnie kliknij przycisk Utwórz Segment.
Na następnym ekranie możesz utworzyć segment, wybierając odpowiednie kryteria dla swoich potrzeb.
Jak widać na powyższym zrzucie ekranu, Constant Contact pozwala tworzyć segmenty na podstawie aktywności kontaktu, takiej jak wysłane, otwarte, kliknięte lub nie otwarte wiadomości e-mail. Możesz także dołączyć subskrybentów wiadomości e-mail za pomocą danych kontaktowych, w tym stanowiska, miasta, kraju itp.
Krok 4: Utwórz ukierunkowaną kampanię e-mailową
Po utworzeniu segmentów kolejnym zadaniem jest utworzenie ukierunkowanej kampanii e-mailowej lub e-maila. Istnieją różne sposoby tworzenia kampanii e-mailowej w zależności od używanego oprogramowania do e-mail marketingu.
Aby utworzyć kampanię e-mailową w trybie Constant Contact, przejdź do menu “kampanie”, a następnie kliknij przycisk Utwórz.
Następnie możesz wybrać opcję E-mail.
Następnie zobaczysz setki gotowych szablonów wiadomości e-mail gotowych do użycia. Możesz wyświetlić podgląd szablonów jeden po drugim lub po prostu wpisać słowa kluczowe, aby wyszukać szablon.
Na przykład wyszukamy słowo kluczowe “sprzedaż”.
Jak widać na powyższym zrzucie ekranu, pojawią się dostępne szablony sprzedaży. Na przykład wybierzemy ” sprzedaż ograniczona czasowo.’
Następnie otworzy się strona kreatora kampanii e-mail. Najpierw wymień swoją kampanię.
Następnie kliknij obszar nad szablonem, aby otworzyć ustawienia poczty e-mail.
Następnie musisz edytować temat wiadomości e – mail. Możesz również spersonalizować temat wiadomości e-mail, dodając imię i nazwisko subskrybenta. Kliknij opcję “Personalizuj”.
Następnie możesz wybrać imię lub inne dane kontaktowe do wstawienia w temacie.
Możesz również wprowadzić nazwę ogólną, taką jak klient, Użytkownik lub znajomy, aby adresować użytkowników, których nazwy nie są dostępne. Po zakończeniu kliknij przycisk “Wstaw”.
Zobaczysz tekst z dużymi nawiasami w wierszu tematu. Na przykład, [[Imię lub “użytkownik”]] na poniższym zrzucie ekranu.
Następnie Edytuj preheader wiadomości e-mail z nazwy (Nazwa firmy lub organizacji), z adresu, a następnie kliknij przycisk Zapisz.
Następnym krokiem jest dostosowanie treści wiadomości e-mail. Możesz po prostu wskazać i kliknąć dowolny element w wiadomości e-mail, aby go edytować lub zmienić.
Możesz także przeciągać i upuszczać elementy i układy budowania z lewego paska bocznego.
Po zakończeniu projektowania poczty e-mail możesz sprawdzić i wyświetlić podgląd wiadomości e-mail. Jeśli wygląda to dobrze, Kliknij przycisk “Kontynuuj” w prawym górnym rogu.
Na następnym ekranie zobaczysz opcje wysyłania wiadomości e-mail. Odbiorców można wybrać z list e-mail lub segmentów. Na przykład wybierzemy segment, który stworzyliśmy wcześniej.
Na prawym pasku bocznym zobaczysz opcje, aby wysłać kampanię e-mailową teraz lub zaplanować ją na później.
Krok 5: Zmierz wyniki i popraw dostarczanie wiadomości e-mail
Wysłanie kampanii e-mailowej nie oznacza, że Twoja praca została zakończona. Po wysłaniu wiadomości e-mail musisz zmierzyć wyniki i zobaczyć, jak odbiorcy wchodzą w interakcję z nimi.
Najlepsze usługi e-mail marketingu, takie jak Constant Contact, mają wbudowaną funkcję statystyk e-mail.
Aby wyświetlić statystyki kampanii e-mailowej, kliknij Menu “raportowanie” u góry.
Możesz także zobaczyć skuteczność swoich kampanii e-mailowych indywidualnie, klikając na nie.
Zobaczysz otwartą stawkę wiadomości e-mail, całkowitą liczbę wysłanych wiadomości e-mail, odbicia i udane dostawy. Raporty będą również ujawniać wskaźnik kliknięć, nie otwierały się, anulowały subskrypcję i oznaczały statystyki spamu.
Największym wyzwaniem e-mail blasting jest dostarczanie wiadomości e-mail. Często twoje e-maile nie są w ogóle dostarczane lub wysyłane bezpośrednio do skrzynki spamowej.
Oto kilka sprawdzonych technik poprawy dostarczalności poczty e-mail:
- Aktualizuj swoją listę e-mail od czasu do czasu, aby usunąć fałszywe adresy e-mail, usunięte wiadomości e-mail itp.
- Utrzymuj częstotliwość swoich e-maili (bez skoków)
- Unikaj wprowadzających w błąd tematów
- Spraw, aby twoje e-maile były użyteczne dzięki vaubale i angażującym treściom
Najlepsze Przykłady Blast E-Mail
Istnieją głównie 2 rodzaje wiadomości e-mail używanych do marketingu: wiadomości e-mail nadawane (blasty e-mail) i wyzwalane wiadomości e-mail.
Wyzwalane wiadomości e-mail to zautomatyzowane wiadomości e-mail, które są wysyłane do użytkowników po ich działaniu. Na przykład możesz wysłać aktywowaną wiadomość powitalną, gdy użytkownik zapisze się na Twoją listę.
Wiadomości e-mail są różne, ponieważ będziesz ręcznie tworzyć kampanie i wysyłać do dużego segmentu na raz. Wysyłanie wiadomości e-mail odbywa się z przekonaniem, że pojedyncza wiadomość będzie przydatna dla każdego abonenta na liście lub segmencie.
Oznacza to, że nie można wysłać powitalnej wiadomości e-mail do całej listy e-mail zawierającej już zakupionych klientów.
W związku z tym wiadomości e-mail mogą być używane tylko do określonych celów. Oto najlepsze przykłady blast e-mail:
1. Wyprzedaż Flash
Jeśli oferujesz sprzedaż flash, możesz wysyłać masowe wiadomości e-mail luzem, aby poinformować wszystkich subskrybentów.
Poniżej znajduje się kilka przykładowych tematów dla Flash sprzedaż e-mail blast:
- [FLASH SALE] modne buty 40% -60% taniej!
- [Ostatnia szansa] 40% -60% off sprzedaż kończy się dzisiaj!
2. Informacje o wydarzeniach, takie jak webinaria
Jeśli prowadzisz szkolenia online i webinaria dla swoich użytkowników, możesz wysyłać masowe e-maile.
Oto kilka tematów wiadomości e-mail dla wiadomości e-mail z informacjami o wydarzeniu:
- Szkolenie NA ŻYWO: 10 kroków do stworzenia zwycięskiej kampanii e-mailowej
- Dołącz do nas na żywo, jutro o 17: 00 na bezpłatne zajęcia marketingowe
3. Nowe Produkty
Możesz wysłać wiadomość e-mail po uruchomieniu nowego produktu. Najlepiej podzielić listę NA już zakupionych klientów i nowych subskrybentów, aby móc wysyłać do nich różne kampanie.
4. Newslettery
Biuletyny są najczęstszym rodzajem wiadomości e-mail nadawanych. Wiadomości, strony internetowe czasopism, blogi, a także organizacje biznesowe lub non-profit wysyłają biuletyny, aby informować swoich subskrybentów o najnowszych wiadomościach.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci dowiedzieć się, co to jest wybuch e-mail i jak zrobić wybuch e-mail we właściwy sposób. Możesz również zapoznać się z naszym przewodnikiem, jak uzyskać bezpłatny biznesowy adres e-mail.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.