Po naszych artykułach na temat tego, ile kosztuje witryna WordPress i ile kosztuje niestandardowy motyw WordPress, wielu z was poprosiło nas o napisanie o tym, ile kosztuje witryna eCommerce?

Znajomość kosztów budowy witryny eCommerce jest ważna, ponieważ pomaga obliczyć inwestycję, której potrzebujesz, aby rozpocząć nowy pomysł na biznes online.

Wyzwaniem jest to, że istnieje wiele czynników związanych z tworzeniem witryny eCommerce, a wszystkie z nich wpłyną na ogólny koszt Twojej firmy.

Jeśli nie masz jasnego planu działania, możesz łatwo skończyć z nadmiernymi wydatkami. Ale nie martw się, Jesteśmy tu, aby pomóc.

W tym artykule podzielimy wszystkie informacje, aby dać ci jasny obraz tego, ile kosztuje witryna e-commerce. Pokażemy Ci również różne sposoby na uniknięcie nadmiernych wydatków i maksymalizację zysków.

Gotowy? Zaczynajmy.

Cost of building an eCommerce website

Jak obliczyć koszt budowy strony Ecommerce?

Najlepszym sposobem na obliczenie kosztów budowy witryny eCommerce jest porównanie różnych platform eCommerce, narzędzi, dodatków i dodatkowych usług, których będziesz potrzebować w zależności od wymagań biznesowych.

Jest to jedyny sposób, który zapewni Ci dokładny koszt witryny eCommerce.

Ponieważ istnieje wiele sposobów tworzenia sklepu internetowego, Większość kalkulatorów kosztów witryny internetowej e-commerce kończy się całkowicie niedokładna (więc najlepiej, aby ich unikać).

Aby skupić się na tym artykule, podzielimy naszą analizę kosztów e-commerce na następujące główne wydatki:

  • Koszty hostingu
  • Koszty przetwarzania płatności
  • Koszty projektu
  • Koszt dodatków i rozszerzeń
  • Całkowite koszty strony internetowej eCommerce
  • Koszty rozwoju firmy

Istnieje wiele różnych programów i platform eCommerce, których możesz użyć do stworzenia sklepu internetowego. Ze względu na ten artykuł użyjemy następujących najlepszych platform eCommerce:

  • WooCommerce
  • Shopify
  • BigCommerce

Mając to na uwadze, zacznijmy obliczać koszt tworzenia witryny eCommerce i jak zaoszczędzić pieniądze dzięki inteligentnym wyborom po drodze.

1. Koszty Hostingu

Ecommerce hosting costs

Każda strona internetowa w Internecie potrzebuje hostingu. Tutaj przechowywane są pliki Twojej witryny. Potrzebujesz również nazwy domeny, która jest adresem Twojej witryny w internecie, np. wpbeginner.com.

Jeśli chodzi o hosting eCommerce, istnieją dwie trasy, które możesz wybrać dla swoich projektów eCommerce. Każdy z nich ma inne koszty i wymagania techniczne.

Przyjrzyjmy się im obu.

1. Koszty hostingu dla samodzielnie hostowanej witryny eCommerce

WooCommerce to najpopularniejsza platforma e-commerce na świecie zasilająca miliony małych i dużych sklepów internetowych.

Sam WooCommerce jest dostępny jako bezpłatne oprogramowanie, co oznacza, że możesz go pobrać i używać za darmo, aby utworzyć dowolną liczbę witryn eCommerce.

Aby go zainstalować, potrzebujesz jednak konta hostingowego WooCommerce. Będziesz także potrzebować nazwy domeny i certyfikatu SSL.

Początkowy plan hostingowy zwykle zaczyna się od $7.99 / miesiąc, nazwa domeny $14.99 / rok, a certyfikat SSL zaczyna się od $ 69 / rok.

Wszystkie te koszty składają się na niewielką, ale wciąż znaczącą inwestycję w początkowy sklep eCommerce.

Na szczęście Bluehost zgodził się zaoferować użytkownikom WPBeginner hojną zniżkę na hosting z bezpłatną nazwą domeny i certyfikatem SSL.

Zasadniczo możesz zacząć za jedyne $2.75 miesięcznie.

→ Kliknij tutaj, aby skorzystać z tej ekskluzywnej oferty Bluehost ←

Gdy Twoja firma zaczyna się rozwijać, w końcu będziesz musiał uaktualnić swój plan hostingowy, aby obsłużyć większy ruch.

Oznacza to, że koszty hostingu zaczną rosnąć, gdy więcej klientów odwiedzi Twoją witrynę. Mam nadzieję, że do tego czasu będziesz zarabiać wystarczająco dużo pieniędzy (sprzedaży), aby uzasadnić rosnące koszty hostingu.

Możesz zmienić swój plan hostingowy na zarządzaną firmę hostingową WordPress, taką jak WP Engine. Ich plan startowy wynosi $ 35 miesięcznie, a plan skali to $ 290 miesięcznie, ale możesz użyć naszego kuponu WP Engine, aby uzyskać dodatkową zniżkę.

Oto zalety samodzielnej witryny eCommerce:

  • Masz pełną swobodę w budowaniu witryny eCommerce tak, jak lubisz.
  • Możesz zaoszczędzić mnóstwo pieniędzy, płacąc tylko za to, czego potrzebujesz.
  • Możesz dokonywać nieograniczonej sprzedaży, dodawać nieograniczone produkty, korzystać z dowolnej platformy bramki płatności, która Ci się podoba.

Mając to na uwadze, niektórzy użytkownicy niebędący technikami nie chcą uczyć się instalowania własnego oprogramowania e-commerce i wolą zamiast tego gotowe rozwiązanie dla Ciebie. Tam właśnie pojawiają się platformy e-commerce SaaS.

2. Koszty hostingu dla platform eCommerce SaaS

Platformy e-commerce dostępne jako SaaS (Software as a Service) nie wymagają instalowania oprogramowania, zarządzania nim ani samodzielnego hostowania.

Cena hostingu witryny jest wliczona w cenę oprogramowania. Nie musisz się martwić o zarządzanie hostingiem witryny.

Dwie z najpopularniejszych platform eCommerce SaaS to Shopify i BigCommerce.

Oba oferują niezwykle łatwe i wysoce skalowalne platformy e-commerce do sprzedaży produktów online. Obie platformy zawierają protokół SSL, ale musisz osobno kupić nazwę domeny. Zobacz nasz przewodnik, Jak zarejestrować nazwę domeny, aby uzyskać instrukcje.

Oto koszt planów eCommerce Shopify:

  • Podstawowy Shopify: $29 / miesiąc
  • Shopify: $79 / miesiąc
  • Zaawansowany Shopify: $299 / miesiąc

Shopify pricing
Teraz porównajmy to z planami BigCommerce:

  • Standard: $29.95 / miesiąc
  • Plus: $71.95 / miesiąc
  • Pro: $224.95 / miesiąc

BigCommerce pricing

W przypadku obu platform każdy plan zawiera inny zestaw funkcji, które musisz przejrzeć, dzięki czemu możesz wybrać odpowiedni plan dla swoich potrzeb.

Istnieją pewne główne różnice między Shopify a BigCommerce i omówimy je w całym artykule.

Na przykład standardowy plan BigCommerce ogranicza cię do $50,000 w sprzedaży online rocznie. Następnie musisz uaktualnić swoje konto.

Z drugiej strony Shopify zmusza cię do korzystania z Shopify payments. Jeśli chcesz użyć innej bramki płatności, zostaniesz obciążony dodatkową opłatą w wysokości 2% za każdą transakcję dokonaną w sklepie eCommerce za pomocą bramki płatności innej firmy. Opłata spada do 1%, a następnie 0,5% za wyższe płatne plany.

Szacowane Koszty Hostingu Ecommerce:

Własna strona e-commerce: $2.75 – $241.67 / miesiąc

Koszty hostingu Saas eCommerce $29 – $299 / miesiąc

Należy pamiętać, że ten kosztorys jest przeznaczony dla początkujących do średnich sklepów internetowych. W przypadku sklepów o dużej objętości prawdopodobnie będziesz musiał przejść na Shopify Plus lub BigCommerce Enterprise, które kosztują tysiące miesięcznie.

W witrynie hostowanej samodzielnie będziesz musiał uaktualnić swoje plany hostingowe za pomocą WP Engine, Liquid Web lub dowolnego dostawcy hostingu, którego używasz.

Na podstawie powyższej analizy kosztów hostingu, self-hosted ecommerce site with WooCommerce wychodzi jako zwycięzca. Zobacz nasz poradnik: Jak założyć sklep internetowy.

2. Przetwarzanie Płatności

Payment processing

Wielu początkujących nie patrzy na opłaty za przetwarzanie płatności przy wyborze platformy eCommerce. Może to mieć poważny wpływ na Twoją firmę, ponieważ znacznie zwiększy twoje koszty i obniży zyski.

Zobaczmy, jak różne platformy eCommerce obsługują płatności i ile kosztuje przyjmowanie płatności od klientów.

Koszty płatności w WooCommerce

WooCommerce payments

WooCommerce jest oprogramowaniem open-source, więc ma wiele integracji platform płatniczych. Oznacza to, że hostowane przez siebie witryny eCommerce korzystające z WooCommerce mogą swobodnie korzystać z dowolnej bramki płatności.

Domyślnie WooCommerce obsługuje bramki płatności PayPal i Stripe, aby akceptować płatności kartą kredytową. Możesz także wybierać spośród dziesiątek innych usług płatniczych, które są dostępne jako rozszerzenia.

Opłaty za przetwarzanie będą uiszczane wyłącznie w wybranej przez Ciebie usłudze payment gateway. Każdy z nich ma różne stawki dla różnych regionów, walut, usług.

Kolejną zaletą jest to, że WooCommerce ma rozszerzenia i integracje dostępne nawet dla niektórych mniej znanych regionalnych usług płatniczych. Jest to duża zaleta dla witryn e-commerce obsługujących klientów w określonych krajach.

Korzystając z WooCommerce, możesz porównać stawki dla różnych usług płatniczych i wybrać najlepszą opcję dla swojej firmy.

WooCommerce nie ogranicza również liczby sprzedaży na swojej stronie. Daje to witrynom e-commerce swobodę wyboru usługi płatniczej i nie uiszczania żadnych opłat za nadwyżkę.

Koszty przetwarzania płatności WooCommerce:

Opłaty za przetwarzanie płatności różnią się w zależności od bramki płatności, waluty i regionu. Oto szybki przegląd popularnych bramek płatniczych w dolarach amerykańskich.

  • PayPal: 2.9% + $0.30 dla transakcji powyżej $10
  • Pasek: 2.9% + $0.30 za transakcję
  • Authorize.net – 2.9% + $0.30 za transakcję + $ 25 miesięczna opłata.

Koszty płatności w Shopify

Shopify payment costs

Shopify oferuje własne rozwiązania płatnicze o nazwie Shopify Payments, które umożliwiają akceptowanie płatności kartą kredytową w Twojej witrynie. Oferuje również wiele bramek płatniczych innych firm, w tym regionalne i kryptowalutowe usługi płatnicze.

Shopify Payments jest dostępny tylko w 13 krajach w momencie pisania tego artykułu. Musisz uważnie przeczytać warunki płatności dla swojego kraju, ponieważ w niektórych krajach nie możesz sprzedawać niektórych produktów.

Jeśli zdecydujesz się skorzystać z usługi płatniczej innej firmy, zapłacisz opłaty za tę bramę płatniczą + 2,0% dodatkowej opłaty na rzecz Shopify. To może nie wydawać się dużo na początku,ale może stać się znaczna ilość w dłuższej perspektywie.

Biorąc pod uwagę, że większość usług płatniczych pobiera średnio 2,9% kwoty transakcji, oznacza to, że możesz zapłacić do 5% całkowitej transakcji jako opłaty za przetwarzanie płatności.

Teraz, jeśli jesteś w jednym z 13 krajów obsługiwanych przez Shopify, otrzymasz prawie taką samą stawkę jak PayPal.

Jeśli jednak nie jesteś w wybranych krajach, zapłacisz Shopify 2% dodatkowych opłat za każdą transakcję, co może znacznie obniżyć marże zysku.

Koszty przetwarzania płatności Shopify

  • Shopify Payments: 2,9% + 30¢ za transakcję
  • Usługi płatnicze stron trzecich: opłaty za bramki płatności + 2% dodatkowych opłat zapłaconych Shopify za każdą transakcję.

Koszty płatności w BigCommerce

BigCommerce payment gateway

BigCommerce pozwala wybierać spośród ponad 65 + zewnętrznych bramek płatniczych. Te platformy płatnicze zapewniają szerszy globalny zasięg niż Shopify, ale nie są tak duże jak WooCommerce.

Największą zaletą korzystania z BigCommerce jest to, że nie pobiera on dodatkowych opłat transakcyjnych. Oznacza to, że płacisz tylko za każdą transakcję wybranemu dostawcy usług płatniczych (podobnie jak WooCommerce).

Opłaty za każdą transakcję zależą od usługi płatniczej, waluty i kraju. Możesz wybierać spośród wszystkich popularnych usług płatniczych, takich jak PayPal, Square, Stripe, Authorize.net i wiele innych.

Koszty przetwarzania płatności BigCommerce

  • PayPal: 2.9% + $0.30 dla transakcji powyżej $10
  • Pasek: 2.9% + $0.30 za transakcję
  • Authorize.net – 2.9% + $0.30 za transakcję + $ 25 miesięczna opłata.

Szacunkowe koszty przetwarzania płatności na stronie internetowej Ecommerce

Koszty przetwarzania płatności zależą od platformy eCommerce i wybranych usług płatniczych. Oto średnie oszacowanie kosztów płatności.

  • WooCommerce: PayPal lub Stripe-2.9% + $0.30 dla transakcji
  • Shopify: Shopify Payments – 2,9% + 30¢ | Dodatkowe 2% za transakcję dla zewnętrznych bramek płatniczych
  • BigCommerce: PayPal lub Stripe-2.9% + $0.30 za transakcję

Uwaga: Koszty te nie obejmują żadnych opłat, które mogą być pobierane przez bank.

Patrząc na koszty przetwarzania płatności, zarówno WooCommerce, jak i BigCommerce są powiązane z najniższymi kosztami.

3. Koszty Projektowania Stron Internetowych Ecommerce

eCommerce design

Branża e-commerce rozwija się w niesamowitym tempie. Każdego dnia pojawiają się nowe sklepy internetowe i są szanse, że w Twojej branży będzie już znaczna konkurencja.

Tu wkracza design.

Nadanie Twojej witrynie profesjonalnego i zorientowanego na klienta projektu pomaga wyprzedzić konkurencję.

Teraz możesz myśleć, cóż, nie jestem profesjonalnym projektantem stron internetowych, jak wymyślić projekt, który pomoże mojemu sklepowi wyróżnić się i zwiększyć sprzedaż?

Cóż, większość platform eCommerce zdaje sobie sprawę z tego problemu, więc oferują gotowe szablony stron internetowych. Właściciele sklepów mogą dostosowywać układy za pomocą prostych narzędzi przeciągania i upuszczania.

Właściciele sklepów mogą również kupować projekty premium z dodatkowymi funkcjami, priorytetową obsługą i unikalnymi układami. Oczywiście możesz również wynająć programistę, który zaprojektuje całkowicie niestandardowy szablon od podstaw z niestandardowymi funkcjami.

Zobaczmy, ile kosztuje zaprojektowanie strony eCommerce na różnych platformach.

Koszty Projektowania WooCommerce

WooCommerce themes

WooCommerce jest najbardziej elastyczną opcją pod względem wyglądu i wyglądu. Jest zbudowany na bazie WordPress, najpopularniejszego narzędzia do tworzenia stron internetowych, co oznacza, że możesz wybrać dowolny motyw WordPress do użycia z WooCommerce.

Chcesz jednak wybrać motyw WooCommerce, aby uzyskać najlepsze wyniki.

Na szczęście istnieją tysiące motywów WooCommerce, z których możesz wybierać. Wiele z nich jest całkowicie darmowych, a niektóre są dostępne za niewielką opłatą, począwszy od 30 USD.

Oto najlepsze motywy WooCommerce z mnóstwem opcji dostosowywania.

  • Astra-popularny motyw WooCommerce z dziesiątkami gotowych witryn, które możesz zainstalować za pomocą 1 kliknięcia.
  • Divi-potężny motyw WooCommerce z dziesiątkami szablonów, wbudowanym kreatorem stron i przyjaznymi dla początkujących opcjami dostosowywania
  • Ocean WP-jeden z najlepszych uniwersalnych motywów WooCommerce na rynku z mnóstwem opcji dostosowywania

Pełna lista znajduje się w naszym artykule na temat najlepszych motywów WooCommerce

WooCommerce daje również dostęp do niesamowitych wtyczek do tworzenia stron WordPress. Te narzędzia “przeciągnij i upuść” umożliwiają tworzenie niestandardowych stron produktów i niestandardowych układów stron docelowych w ciągu kilku minut.

Jeśli nie chcesz używać darmowego lub płatnego motywu WooCommerce, możesz zatrudnić programistę WordPress do niestandardowego tworzenia WooCommerce.

Niestandardowe motywy są wyjątkowe i wykonane specjalnie dla Twojej firmy. Umożliwiają one włączenie niestandardowych funkcji i przekształcenie pomysłów w rzeczywistość.

Niestandardowy motyw może stać się bardzo kosztowny w zależności od potrzebnych funkcji i wiedzy programisty. Całkowity koszt niestandardowego rozwoju strony internetowej może zaczynać się od $1500 do $6000 dla średniej wielkości firmy eCommerce.

Niestandardowy motyw na poziomie przedsiębiorstwa z własnymi wtyczkami towarzyszącymi może kosztować od $10,000 do $30,000.

Koszty Projektu Shopify

Shopify themes

Shopify oferuje gotowe szablony, których możesz użyć jako punktu wyjścia dla sklepu eCommerce. Oferuje również wbudowane narzędzia do dostosowywania układu, kolorów i innych ustawień.

Obecnie na stronie Shopify dostępne są bezpłatne i płatne motywy 10 i 65. Jest to bardzo mała liczba, zwłaszcza w porównaniu z tysiącami motywów dostępnych dla WooCommerce.

Średnio płatny motyw dla Shopify zaczyna się od $160. Tańsze motywy mogą być dostępne na rynkach motywów innych firm, na których motywy Shopify mogą być dostępne za jedyne $59.

Możesz także zatrudnić programistę, aby stworzyć niestandardowy motyw Shopify. Jednak Shopify nie jest tak popularny wśród programistów jak WooCommerce, co oznacza, że twoja pula rekrutacji będzie dość mała, a stawki będą wyższe.

W zależności od wybranego dewelopera i jego stawek niestandardowy projekt dla Shopify może kosztować od 5 000 do 30 000 USD.

Koszty Projektowania BigCommerce

BigCommerce themes

BigCommerce oferuje również płatne i bezpłatne motywy. Obecnie w Sklepie jest 12 darmowych motywów w wielu stylach i ponad 100+ płatnych motywów.

Każdy z tych motywów jest w pełni konfigurowalny za pomocą intuicyjnego interfejsu użytkownika. Możesz dodać własne logo firmy, niestandardowe kolory i wybrać różne style układu dla swojego sklepu.

Wszystkie motywy są responsywne dla urządzeń mobilnych i zaprojektowane z myślą o wyższych współczynnikach konwersji. Ściśle przestrzegają wytycznych Platformy BigCommerce i standardów kodowania, dzięki czemu uzyskujesz takie same wrażenia użytkownika, niezależnie od wybranego motywu.

Możesz również znaleźć motywy BigCommerce z witryn marketplace innych firm. Jednak te motywy mogą nie być tak dobre w jakości, jak te dostępne w oficjalnym sklepie.

BigCommerce pozwala również programistom przesyłać niestandardowe motywy. Możesz znaleźć programistę do wynajęcia w oficjalnym katalogu partnera BigCommerce lub freelance marketplace, takich jak UpWork.

Ceny płatnych motywów BigCommerce zaczynają się od $ 160+. Niestandardowy motyw BigCommerce może kosztować od $3,000 do $30,000, w zależności od dewelopera lub agencji, którą zatrudniasz do pracy.

Szacunkowe koszty projektowania strony internetowej Ecommerce

WooCommerce – Za darmo, 99 $za premium i 5000 $za niestandardowe

Shopify – Za darmo, 160 $za premium i 5000 $za niestandardowe

BigCommerce – Za darmo, 160 $za premium i 5000 $za niestandardowe

Uwaga: Zarówno BigCommerce, jak i Shopify mają ograniczone motywy zarówno bezpłatne, jak i płatne. WooCommerce daje dostęp do tysięcy darmowych i płatnych motywów, dużej puli programistów i dużo większej elastyczności w projektowaniu.

4. Koszt dodatków i rozszerzeń

Addons and extensions

Po prostu nie jest możliwe, aby platforma eCommerce upiec wszystkie funkcje, których potrzebujesz, w jednym oprogramowaniu. Nawet jeśli spróbują, wszystko zrobi się niechlujne, a oprogramowanie stanie się trudne w użyciu.

Aby rozwiązać ten problem, większość oprogramowania eCommerce jest wykonana w podejściu modułowym. Pozwala to na rozszerzenie podstawowego oprogramowania za pomocą dodatków i aplikacji.

Te dodatki lub rozszerzenia pozwalają dodawać nowe funkcje do witryny eCommerce i rozszerzać jej funkcjonalność. Wiele z nich jest płatnych, a ich zakup zwiększy twoje koszty tworzenia witryny eCommerce.

Porównajmy koszty dodatków i rozszerzeń na popularnych platformach eCommerce.

Rozszerzenia i Dodatki WooCommerce

WooCommerce Extensions

Jeśli chodzi o dodatki i rozszerzenia, żadna inna platforma eCommerce nie jest nawet zbliżona do WooCommerce. Istnieją tysiące darmowych i płatnych dodatków dostępnych dla WooCommerce, z których możesz korzystać.

Musisz również pamiętać, że WooCommerce działa na WordPress, co daje dostęp do bezpłatnych wtyczek 55,000+.

Dostępna jest wtyczka lub dodatek dla każdej funkcji, o której możesz pomyśleć.

Chcesz zobaczyć kilka przykładów? Zobacz nasz ekspert-wybór niezbędnych wtyczek WooCommerce prezentujących najpopularniejsze Dodatki WooCommerce (większość z nich jest darmowa).

Ceny płatnych dodatków WooCommerce zaczynają się od $19 i mogą sięgać nawet $299 (w zależności od planów licencyjnych i funkcji wtyczki).

Jeśli to nie wystarczy i chcesz niestandardową funkcję, możesz wynająć programistę, aby zrobił dla Ciebie wtyczkę. Może to kosztować od $500 do $10,000 USD w zależności od tego, ile pracy jest wymagane lub stawki dewelopera, którego zatrudniasz do pracy.

Koszty Dodatku WooCommerce: Darmowe – $299 i niestandardowe wtyczki kosztują $500 – $10,000 USD

Koszt dodatków Shopify

Shopify app store

Shopify to platforma SaaS, a podstawowe oprogramowanie jest ściśle zintegrowane, aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo i stabilność wszystkim użytkownikom.

Oferują jednak interfejsy API dla programistów, którzy mogą integrować własne usługi i rozwiązania z Shopify. Dodatki te są dostępne jako aplikacje innych firm w sklepie z aplikacjami Shopify.

Istnieją setki aplikacji dostępnych zarówno za darmo, jak i płatnych. Ceny płatnych aplikacji są różne, a większość z nich jest dostępna na zasadzie miesięcznej subskrypcji.

Shopify umożliwia również dodawanie prywatnych aplikacji stworzonych specjalnie dla Twojego sklepu. Aplikacja musi być przechowywana i uruchamiana w innym miejscu, a także można generować klucze API Shopify, aby zarządzać uprawnieniami dostępu aplikacji.

Koszty Dodatku Shopify: Bezpłatne-zróżnicowane Miesięczne aplikacje abonamentowe. Niestandardowa aplikacja: $ 5,000 + w zależności od stawek i umiejętności programistów.

BigCommerce Addons Koszt

BigCommerce apps

Podobnie jak w przypadku Shopify, BigCommerce pozwala również instalować zarówno bezpłatne, jak i płatne aplikacje. Wiele z tych aplikacji innych firm jest dostępnych na zasadzie miesięcznej subskrypcji.

Możesz także zatrudnić programistów do tworzenia niestandardowych aplikacji dla jednego sklepu. Te aplikacje są przechowywane jako wersja robocza aplikacji i można ich używać tylko w tym konkretnym sklepie.

Koszty Dodatku BigCommerce: Bezpłatne-zróżnicowane Miesięczne aplikacje abonamentowe. Niestandardowa aplikacja: $1000 + w zależności od stawek dewelopera i umiejętności.

Szacunkowy koszt dodatków na stronie Ecommerce

Ten jest trudny do obliczenia, ponieważ każdy sklep internetowy będzie używał różnych aplikacji dla własnych potrzeb.

Oczywiście korzystanie z bardziej płatnych dodatków będzie kosztować więcej i znacznie zwiększy całkowite koszty. Dodatki z cyklicznymi rozliczeniami będą stałym wydatkiem dla Twojej firmy.

Zakładamy, że będziesz ostrożny z płatnymi dodatkami, aby dać bardzo ostrożne oszacowanie kosztów.

Koszty dodatkowe: Darmowy – $1,000 USD

Dodatki WooCommerce i wtyczki WordPress są ogólnie tańsze, ponieważ są rozliczane w ujęciu rocznym, podczas gdy aplikacje Shopify i BigCommerce są rozliczane miesięcznie.

5. Całkowity koszt budowy strony internetowej Ecommerce

Calculating total cost of an eCommerce website

Teraz, gdy omówiliśmy różne obszary wydatków na witrynę eCommerce, przyjrzyjmy się, ile byłby całkowity koszt budowy witryny eCommerce.

Jak wspomniano wcześniej, każda platforma eCommerce daje Ci elastyczność wyboru, ile pieniędzy wydasz. To oczywiście wpłynie na Twoje ogólne koszty.

Poniżej przedstawiono szacunkowe całkowite koszty budowy witryny eCommerce.

WooCommerce Starter – $500 – $3000 (współdzielony hosting, płatny projekt, mniej płatnych wtyczek i usług).

WooCommerce Custom – $5000 – $10,000 (zarządzany hosting WordPress, niestandardowy projekt eCommerce, płatne wtyczki i usługi).

WooCommerce Enterprise – $10,000+ (dedykowane serwery hostingowe, niestandardowy projekt i funkcje, płatne wtyczki i usługi).

Shopify – $1,000 – $10,000+ (twoje koszty wzrosną dramatycznie, gdy dokonasz większej sprzedaży i jeśli korzystasz z usługi płatniczej innej firmy).

BigCommerce $1,000 – $10,000+ (twoje koszty wzrosną, gdy zwiększysz sprzedaż, ponieważ zostaniesz poproszony o uaktualnienie planu).

Witryna e-commerce WooCommerce / WordPress kosztuje od $500 do $ 3000 USD dla początkującego biznesu e-commerce. Zapewnia to najlepszy stosunek jakości do ceny, ponieważ jest to najbardziej solidna, elastyczna i łatwa w użyciu platforma.

  • Nie musisz płacić dodatkowych opłat transakcyjnych
  • WooCommerce nie ogranicza sprzedaży ani liczby dodanych produktów
  • Możesz go używać z dowolną usługą innej firmy
  • Ma najlepsze opcje projektowania, aby poprawić konwersje i zwiększyć sprzedaż

Jeśli wolisz nie utrzymywać hostingu samodzielnie, BigCommerce oszczędza pieniądze, nie pobierając opłaty transakcyjnej za korzystanie z preferowanych usług płatniczych.

Możesz także użyć BigCommerce z WordPress, umożliwiając BigCommerce obsługę Twojego sklepu i WordPress zarządzanie treściami marketingowymi.

Na koniec Shopify może być tanią opcją tworzenia witryny eCommerce, ale tylko wtedy, gdy korzystasz z Shopify Payments do akceptowania płatności kartą kredytową w swojej witrynie.

Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasze porównania: WooCommerce vs BigCommerce i WooCommerce vs Shopify.

6. Bonus: koszty rozwoju Biznesu Ecommerce

Cost of growing your eCommerce business

Teraz, gdy zrobiłeś swoją witrynę eCommerce. Co dalej?

Prawdziwa zabawa pojawia się, gdy zaczynasz rozwijać swój biznes eCommerce. Ta część jest bolesna i przytłaczająca dla większości początkujących, ale jest również najbardziej satysfakcjonująca.

Jest to bolesne, ponieważ może być POTWORNIE powolne, jeśli nie używasz odpowiednich narzędzi. Korzystając z odpowiednich narzędzi do rozwoju firmy, możesz zwiększyć sprzedaż i zwiększyć konwersje.

Podczas gdy te narzędzia będą również sumować się do ogólnych kosztów, ich zwrot z inwestycji jest tak wysoki, że automatycznie uzasadnia koszty.

Oto nasze najlepsze wybory dla najlepszych narzędzi marketingowych, aby rozwijać swój biznes eCommerce z ich kosztami.

Narzędzia Marketingowe

1. OptinMonster

OptinMonster

Gdy Twoja witryna eCommerce zacznie przyciągać odwiedzających, dowiesz się, że większość odwiedzających odchodzi bez dokonywania zakupu. Czy nie byłoby wspaniale, gdybyś mógł pozostać z nimi w kontakcie, aby przekonać ich do zakupu?

To właśnie robi OptinMonster.

Jest to najlepsze oprogramowanie do generowania leadów na świecie, ponieważ pomaga konwertować porzucających odwiedzających witrynę na potencjalnych klientów i klientów. OptinMonster współpracuje z każdym rodzajem strony internetowej i wszystkimi platformami eCommerce.

Aby uzyskać instrukcje i praktyczne przykłady, zobacz nasz artykuł na temat przekształcania odwiedzających w Klientów.

Koszt: Zalecamy rozpoczęcie przynajmniej od planu Plus. To kosztuje $19 / miesiąc z rocznym rozliczeniem.

2. Stały Kontakt

Constant Contact

Najlepszym sposobem, aby pozostać w kontakcie z odwiedzających witrynę jest przez e-mail, który jest nadal preferowanym sposobem komunikacji przez klientów.

Musisz zacząć budować listę e-mail w sklepie eCommerce od dnia 1. Zasadniczo tracisz pieniądze każdego dnia, nie zbierasz wiadomości e-mail.

Najprostszym sposobem na rozpoczęcie e-mail marketingu jest użycie Constant Contact. Jest to najlepsze oprogramowanie do e-mail marketingu na rynku, pozwalające wysyłać ukierunkowane wiadomości do subskrybentów i zwiększać sprzedaż.

Aby uzyskać szczegółowe informacje i instrukcje krok po kroku, zobacz nasz samouczek na temat uruchamiania biuletynu e-mailowego.

Koszt: Już od $20 miesięcznie.

Alternatywy: Zalecamy również SendinBlue i Drip w zależności od przypadków użycia.

3. SEMRush

SEMRush

Najlepszym źródłem, aby uzyskać bezpłatny ruch na swojej stronie są Wyszukiwarki. Aby z nich korzystać, musisz uczyć się SEO eCommerce.

SEMRush to najlepsze narzędzie SEO na rynku. Pozwala zobaczyć słowa kluczowe, dla których są klasyfikowani twoi konkurenci i jak możesz ich pokonać, plasując się wyżej.

Za pomocą zaledwie kilku kliknięć zapewnia mnóstwo pomysłów na optymalizację, które można wdrożyć przy minimalnym wysiłku.

Aby uzyskać instrukcje i szczegóły, zobacz nasz przewodnik, jak prawidłowo wykonać badanie słów kluczowych.

Koszt: Już od $99.95 miesięcznie.

4. Nextiva

Nextiva

Zwykle możesz po prostu dodać swój numer telefonu stacjonarnego lub komórkowego do swojej witryny eCommerce. Jednak nie wygląda to zbyt profesjonalnie i może zaszkodzić twojej firmie.

Nextiva to najlepszy serwis telefonów biznesowych na rynku. Pozwala na używanie jednego numeru na wielu urządzeniach, zestawach telefonicznych, telefonach komórkowych, a nawet komputerach.

Działa w technologii voice over internet protocol znanej również jako business VoIP. W porównaniu z tradycyjnymi telefonami stacjonarnymi jest znacznie tańszy i pozwala sprawnie obsługiwać połączenia dla Twojej firmy.

Koszt: Już od $20 / miesiąc / użytkownik.

Alternatywa: RingCentral to kolejna popularna aplikacja z wirtualnym numerem telefonu.

5. Powiadomienia Push PushEngage

PushEngage - WordPress Push Notification Plugin

Jednym z najprostszych sposobów na zwiększenie przychodów ze sklepu jest korzystanie z powiadomień push. Pozwalają komunikować się z klientami po opuszczeniu witryny.

Powiadomienia Push mają jeden z najwyższych wskaźników zaangażowania spośród każdej platformy komunikacyjnej.

PushEngage to wiodące internetowe oprogramowanie do powiadomień push, które ułatwia dodawanie powiadomień push do sklepu internetowego.

Możesz go używać do wysyłania masowych wiadomości push, powiadomień o porzuceniu koszyka, automatycznych wiadomości kroplowych, ogłoszeń sprzedaży i innych.

Koszt: Darmowy start i rośnie w zależności od liczby subskrybentów.

6. PPC Marketing

Uruchomienie witryny eCommerce nie od razu zacznie zarabiać na swojej firmie. Zajmie trochę czasu, zanim będzie można uzyskać ruch w wyszukiwarce na swojej stronie. Tymczasem nadal będziesz płacić za hosting i inne usługi.

W tym może pomóc marketing PPC.

Marketing PPC lub pay-per-click umożliwia wyświetlanie reklam ukierunkowanych słów kluczowych w wynikach wyszukiwania. Możesz użyć SEMRush, aby znaleźć słowa kluczowe PPC, które kierują twoi klienci i zaplanować skuteczną strategię w ciągu kilku minut.

Najlepszym miejscem na rozpoczęcie pierwszej kampanii PPC są reklamy Google. Jest bardzo łatwy w użyciu, a nawet początkujący mogą zacząć bez żadnej pomocy.

Kampanie PPC nie muszą kosztować dużo pieniędzy. Możesz ustawić mały budżet, uruchomić bardzo ukierunkowaną kampanię, a następnie zwiększyć budżet, aby uzyskać więcej potencjalnych klientów i sprzedaży.

PPC to nie tylko startupy eCommerce, możesz nadal korzystać z marketingu PPC wraz z wysiłkami SEO, aby uzyskać ukierunkowany ruch do swojego sklepu.

Koszt: Możesz zacząć od $ 100 i zwiększyć budżet, jak potrzebujesz.

Ile kosztuje prawidłowy rozwój biznesu eCommerce?

Zasadniczo, to zależy od Ciebie. Twoim celem powinno być znalezienie odpowiedniej równowagi narzędzi zacząć na nim budować. Wypróbuj nowe narzędzia, gdy Twoja firma się rozwija i masz większy budżet do rozbudowy.

Szacunkowy koszt Growth Hacking: $1000 do nieograniczonego

Mamy nadzieję, że ten artykuł dał ci dobry pomysł, ile kosztuje witryna e-commerce w rzeczywistych liczbach. Zalecamy oszczędność i wydawanie tylko wtedy, gdy jest to niezbędne dla Twojej firmy.

Możesz również zobaczyć nasz przewodnik, jak rozwijać swoją firmę przy bardzo małym budżecie i najlepszym oprogramowaniu do czatu na żywo dla witryn e-commerce.

Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.

You May Also Like

14 Najlepsze wtyczki WordPress SEO i narzędzia, których powinieneś używać

W artykule: Rzeczy, które musisz wiedzieć o wtyczkach i narzędziach WordPress SEO1.…

Jak sprawdzić ruch w witrynie dla dowolnej witryny (Najlepsze Narzędzia 7)

W artykule: Dlaczego Warto Sprawdzić Ruch W Witrynie?Dlaczego warto sprawdzić ruch na…

Jak łatwo znaleźć i usunąć skradzione treści w WordPress (5 Sposobów)

W artykule: Jak i dlaczego skradziono zawartość witryny?1. Skonfiguruj Automatyczne Powiadomienia O…

Jak dodać nagłówki bezpieczeństwa HTTP w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Czym są nagłówki bezpieczeństwa HTTP?Dodawanie nagłówków bezpieczeństwa HTTP w WordPress1.…