W artykule:
- Dlaczego warto używać All in One SEO dla WordPress?
- Video Tutorial
- Instalacja i konfiguracja All in One SEO dla WordPress
- Optymalizacja stron witryny i postów na blogu pod kątem SEO za pomocą AIOSEO
- Korzystanie z analizatora treści dla Truseo Score w WordPress
- Optymalizacja SEO WooCommerce za pomocą All in One SEO dla WordPress
- Korzystanie z map witryn XML w All in One SEO
- Używanie znaczników schematu w All in One SEO dla WordPress
- Podłączanie Google Search Console i innych narzędzi dla webmasterów
- Lokalna konfiguracja SEO dla firm
- Wykonanie audytu SEO strony w WordPress
- Przeprowadzanie analizy konkurencji SEO w WordPress
- Błędne ustawienia i narzędzia SEO
- Przenoszenie SEO Twojej witryny na wyższy poziom
Czy chcesz zainstalować i skonfigurować wszystko w jednym SEO dla WordPress?
Wszystko w jednym SEO (AIOSEO) dla WordPress to najlepsza wtyczka SEO WordPress, która pozwala łatwo zoptymalizować witrynę WordPress pod kątem wyszukiwarek i platform mediów społecznościowych.
W tym artykule pokażemy, jak prawidłowo zainstalować i skonfigurować wszystko w jednym SEO dla WordPress, aby poprawić swoje rankingi SEO.
Dlaczego warto używać All in One SEO dla WordPress?
Wszystko w jednym SEO dla WordPress to najlepsza wtyczka SEO WordPress na rynku używana przez ponad 2 miliony stron internetowych.
Jest łatwy w użyciu i nie musisz być ekspertem SEO ani nabywać żadnych specjalnych umiejętności.
Jednocześnie jest niezwykle potężny i pozwala zwiększyć pozycję Twojej witryny w wyszukiwarkach i uzyskać więcej wolnego ruchu z platform społecznościowych, takich jak Facebook i Twitter.
Domyślnie WordPress zapewnia środowisko przyjazne SEO, ale nadal istnieje wiele rzeczy, które możesz zrobić, aby poprawić ranking SEO witryny.
Obejmuje to dodawanie meta tagów, generowanie map witryn XML, Dodawanie znaczników schematu, optymalizację udostępniania społecznościowego i wiele innych.
Wszystko w jednym SEO dla WordPress pomaga robić te wszystkie rzeczy za pomocą łatwego w użyciu interfejsu, który łączy się z pulpitem WordPress.
Pokazuje również wynik TruSEO dla Twoich postów i stron, co pomaga tworzyć treści bardziej przyjazne dla wyszukiwarek. Dodatkowo możesz wykonać pełny audyt SEO w całej witrynie za pomocą kliknięcia przycisku.
Mając to na uwadze, przyjrzyjmy się, jak łatwo zainstalować i skonfigurować wszystko w jednym SEO dla WordPress. Przeprowadzimy Cię przez cały zestaw krok po kroku.
Oto, co omówimy w tym przewodniku:
- Instalacja i konfiguracja All in One SEO dla WordPress
- Optymalizacja stron witryny i postów na blogu pod kątem SEO za pomocą AIOSEO
- Optymalizacja SEO WooCommerce za pomocą All in One SEO dla WordPress
- Korzystanie z map witryn XML w All in One SEO
- Używanie znaczników schematu w All in One SEO dla WordPress
- Podłączanie Google Search Console i innych narzędzi dla webmasterów
- Lokalna konfiguracja SEO dla firm
- Wykonanie audytu SEO strony w WordPress
- Przeprowadzanie analizy konkurencji SEO w WordPress
- Błędne ustawienia i narzędzia SEO
- Przenoszenie SEO Twojej witryny na wyższy poziom
Gotowy? Zaczynajmy.
Video Tutorial
Jeśli wolisz pisemne instrukcje, po prostu czytaj dalej.
Instalacja i konfiguracja All in One SEO dla WordPress
Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to zainstalować i aktywować wtyczkę All in One SEO for WordPress. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak zainstalować wtyczkę WordPress.
Aby zademonstrować wszystkie funkcje tej wtyczki power SEO, używamy ich wersji Pro. Możesz jednak pobrać bezpłatną wersję AIOSEO z WordPress.org.
Po aktywacji wtyczka automatycznie uruchomi kreatora konfiguracji. Musisz kliknąć przycisk „zacznijmy”, aby kontynuować.
Na następnym ekranie zostaniesz poproszony o wybranie kategorii lub typu witryny. Na przykład, jeśli Twoja strona internetowa to przede wszystkim blog, strona z wiadomościami, sklep internetowy, mała firma itp.
Ze względu na ten samouczek, skonfigurujemy go jako bloga.
Poniżej możesz wypełnić tytuł i opis strony głównej SEO. Meta tytuł i opis SEO są używane przez wyszukiwarki, dlatego ważne jest, aby używać tutaj głównych słów kluczowych.
Zauważysz opcję inteligentnych tagów tutaj. Tagi te pozwalają na dynamiczne generowanie tekstu dla meta tytułu i opisu SEO. Możesz także ręcznie wprowadzić tytuł i opis, których chcesz użyć.
Uwaga: Zawsze możesz zmienić te ustawienia później, więc nie martw się, że czegoś brakuje.
Kliknij przycisk Zapisz i kontynuuj, aby przejść do następnego kroku.
Następnie zostaniesz zapytany, czy chcesz skonfigurować go jako osobę, czy organizację. Na przykład, jeśli prowadzisz osobisty blog, możesz wybrać osobę.
W przeciwnym razie należy wybrać organizację i wprowadzić nazwę organizacji oraz numer telefonu służbowego. Jeśli nie masz jeszcze służbowego numeru telefonu, możesz zostawić go pustego i dodać go później.
Poniżej musisz podać logo firmy i domyślny obraz udostępniania społecznościowego.
Domyślny obraz udostępniania społecznościowego będzie używany, gdy ktoś udostępni link z twojej witryny i jeśli ta strona nie ma określonego zestawu polecanych obrazów.
Jeśli przewiniesz trochę w dół, zobaczysz sekcję profilu społecznościowego. Tutaj dodasz adresy URL profilu społecznościowego powiązane z Twoją witryną.
Logo firmy i profile społecznościowe są ważnymi elementami, które Google i inne wyszukiwarki wykorzystują do swoich paneli wiedzy.
Po wypełnieniu pól kliknij przycisk Zapisz i kontynuuj, aby przejść do następnego kroku.
Następnie zostaniesz poproszony o włączenie funkcji SEO. Podstawowe funkcje SEO, takie jak mapy witryn XML i zoptymalizowany wygląd wyszukiwania są już włączone. Możesz wybrać inne funkcje, które chcesz włączyć.
Jeśli nie jesteś pewien, możesz zostawić domyślne opcje i przejść do następnego kroku.
Następnie zobaczysz ekran wygląd wyszukiwania. Wtyczka pokaże Ci podgląd fragmentu, jak twoja strona będzie wyglądać w wynikach wyszukiwania, możesz kliknąć na nią, aby zmienić tytuł strony głównej i opis meta.
Domyślnie wtyczka będzie używać inteligentnych tagów do wyświetlania tytułu witryny, separatora i sloganu witryny.
Twoim celem powinno być użycie głównych słów kluczowych w tytule i opisie witryny. Możesz również zmienić je później z ustawień wtyczki.
Poniżej zobaczysz Opcje zaawansowane. Musisz je skonfigurować do własnych wymagań.
Pierwszą opcją jest wybór, czy Twoja witryna jest w budowie, czy jest w trakcie budowy. Jeśli nie chcesz, aby Wyszukiwarki wyświetlały teraz Twoją stronę, możesz wybrać opcję w budowie.
Kolejną opcją jest włączenie wszystkich typów postów (np. postów, stron, produktów itp.) w wynikach wyszukiwania. Jeśli nie jesteś pewien, włącz go dla wszystkich typów postów.
Następnie musisz wybrać, czy masz blog wielu autorów, czy jednego autora. Jeśli masz blog jednego autora, musisz wybrać tę opcję, aby uniknąć powielania treści.
Opcja przekieruj strony załączników jest domyślnie włączona. Strony załączników są stronami o niskim tekście i zaleca się przekierowanie ich, ponieważ poprawi to ogólny wynik SEO.
Kliknij przycisk Zapisz i kontynuuj, aby przejść do następnego kroku.
Wreszcie, jeśli korzystasz z funkcji PRO wtyczki, zostaniesz poproszony o wprowadzenie klucza licencyjnego. Możesz znaleźć te informacje pod swoim kontem na stronie All in One SEO for WordPress.
Po wprowadzeniu klucza licencyjnego możesz kliknąć przycisk Zakończ konfigurację, aby zapisać ustawienia i zakończyć Kreator konfiguracji.
Gratulacje, pomyślnie zainstalowałeś i skonfigurowałeś wtyczkę All in One SEO for WordPress na swojej stronie. Jesteś teraz gotowy, aby w pełni skorzystać z tego niezwykle potężnego narzędzia SEO, aby rozwijać swój biznes.
W najbliższych kilku krokach przeprowadzimy Cię przez ważne funkcje SEO i jak je wykorzystać do rozwoju Twojej witryny.
Optymalizacja stron witryny i postów na blogu pod kątem SEO za pomocą AIOSEO
Optymalizacja postów na blogu pod kątem SEO to regularne zadanie i kluczowa część tworzenia treści na twojej stronie.
Wszystko w jednym SEO dla WordPress pokazuje wynik TruSEO dla każdego z Twoich postów na blogu i stron z praktycznymi wskazówkami na temat poprawy tego wyniku i optymalizacji ich pod kątem lepszej wydajności w wyszukiwaniu.
Po prostu edytuj dowolny post lub stronę w swojej witrynie i przewiń w dół do sekcji „Ustawienia AIOSEO” pod edytorem treści.
Stąd zobaczysz podgląd fragmentu, w jaki sposób dany post lub strona pojawi się w wynikach wyszukiwania. Poniżej możesz wpisać meta tytuł i opis SEO.
AIOSEO może automatycznie wygenerować dla Ciebie tytuł i opis SEO. Możesz również ręcznie wprowadzić go dla każdego artykułu, co pozwoli ci uzyskać kreatywność i napisać chwytliwe opisy dla swoich artykułów.
Upewnij się, że pola tytuł i opis używają słowa kluczowego główny fokus dla Twojego postu lub strony.
Co to jest słowo kluczowe Focus?
Słowo kluczowe focus jest głównym słowem kluczowym, które chcesz kierować. Zazwyczaj jest to fraza, którą użytkownicy najczęściej wpisują w wyszukiwarkach, aby wyszukać informacje, które masz w swoim artykule.
Dodanie słowa kluczowego focus nie poprawia automatycznie twojego SEO. Pomaga jednak zoptymalizować treść pod kątem słowa kluczowego focus za pomocą funkcji analizy treści (więcej na ten temat później).
Następnie musisz przejść do zakładki „Social” w Ustawieniach AIOSEO. Tutaj możesz kontrolować, jak ten post/strona będzie się wyświetlać na platformach społecznościowych z podglądem Facebooka i Twittera.
Stąd możesz wybrać inną odmianę tytułu i opisu. Możesz także wybrać obraz, którego chcesz użyć podczas udostępniania łącza.
Dzięki temu obrazy w mediach społecznościowych nie zostaną uszkodzone i możesz wybrać idealny obraz do wyświetlenia z linkami.
Porozmawiamy o zakładce „schemat” w dalszej części tego artykułu.
Korzystanie z analizatora treści dla Truseo Score w WordPress
Jedną z najfajniejszych funkcji All in One SEO jest analiza treści i ocena TruSEO. Możesz je zobaczyć na dole sekcji „Ustawienia AIOSEO”, a także klikając przycisk AIOSEO w prawym górnym rogu ekranu.
Funkcja analizy treści szuka kompleksowego zestawu wskaźników, aby przypisać treści wynik SEO. Dzięki temu możesz mieć przydatną listę kontrolną SEO, którą możesz przejść podczas tworzenia treści dla swojej witryny.
Możesz rozwinąć różne sekcje, aby wyświetlić kontrole i zalecenia. AIOSEO poda ci szczegóły dotyczące każdej rekomendacji, która wymaga twojej uwagi i podpowie, jak ją naprawić.
Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasze wskazówki dotyczące optymalizacji postów na blogu pod kątem SEO.
Optymalizacja SEO WooCommerce za pomocą All in One SEO dla WordPress
Wszystko w jednym SEO dla WordPress jest gotowy do eCommerce i pomaga zoptymalizować SEO WooCommerce od razu po wyjęciu z pudełka.
Zacznijmy od stron produktów.
Po prostu edytuj dowolny produkt w WooCommerce i przewiń w dół do okna ustawień AIOSEO pod edytorem produktu.
Stąd możesz zmienić tytuł i opis SEO produktu. Możesz użyć inteligentnego tagu Krótki opis produktu lub napisać opis Niestandardowy. Upewnij się, że główne słowo kluczowe produktu jest używane w polach tytuł i opis.
Następnie przełącz się na kartę społecznościową, aby stąd możesz kontrolować, jak twój produkt będzie wyglądał na platformach społecznościowych. Możesz ustawić inny obraz produktu tutaj, aby uzyskać więcej kliknięć i zaangażowania z mediów społecznościowych.
Następnie możesz przełączyć się na kartę schemat. Znaczniki schematu umożliwiają wyszukiwarkom lepsze zrozumienie i wyświetlanie treści w wynikach wyszukiwania. Na przykład w ten sposób wyszukiwarki mogą wyświetlać produkt w wynikach wyszukiwania:
AIOSEO automatycznie wybierze właściwy typ schematu i wykorzysta dane, takie jak cena produktu, dostępność zapasów i inne. W razie potrzeby możesz wypełnić pola marka, typ identyfikatora i identyfikator.
Wtyczka automatycznie generuje również mapy witryn WooCommerce XML, w tym mapy witryn produktów i kategorii produktów. To prowadzi nas do następnego kroku.
Korzystanie z map witryn XML w All in One SEO
Mapa witryny XML to plik, który wyświetla całą zawartość witryny w formacie XML, dzięki czemu wyszukiwarki takie jak Google mogą łatwo wykrywać i indeksować treści.
Mapy witryn są niezwykle ważne dla SEO, a AIOSEO automatycznie ustawia je dla Ciebie. Możesz znaleźć mapę witryny XML, dodając Mapa strony.xml
na końcu nazwy domeny.
https://example.com/sitemap.xml
Możesz iść do Wszystko w jednym SEO ” Sitemaps strona do przeglądania ustawień mapy witryny.
Możesz przewinąć w dół do sekcji Ustawienia mapy witryny. Tutaj możesz zarządzać indeksami sitemap, zawierać lub wykluczać typy postów, taksonomie (kategorie i tagi). Możesz także włączyć mapy witryn XML dla archiwów opartych na datach i archiwów autorów.
Wtyczka umożliwia również ręczne dodawanie stron do map witryn XML. Na przykład, jeśli masz samodzielny formularz kontaktowy, stronę docelową lub strony sklepu Shopify.
Utwórz wideo XML Sitemap
Wszystko w jednym SEO pozwala tworzyć dodatkowe mapy witryn, takie jak mapa witryny wideo lub mapa witryny wiadomości.
Jeśli osadzasz filmy w treści, Dodaj mapę witryny wideo, aby wyświetlić miniaturę wideo z przyciskiem Odtwórz w wynikach wyszukiwania.
Możesz włączyć mapę witryny wideo XML, przełączając się na kartę Mapa witryny wideo i przełączając przełącznik „Włącz mapę witryny”.
Uwaga: będziesz potrzebował co najmniej PRO planu wtyczki, aby uzyskać dostęp do funkcji map witryn wideo.
Tworzenie wiadomości Mapa strony w WordPress
Jeśli prowadzisz witrynę z wiadomościami, musisz wygenerować mapę witryny wiadomości XML, aby pojawiła się na stronie wyników wiadomości w wyszukiwarce Google.
Wszystko w jednym SEO sprawia, że bardzo łatwo jest wygenerować mapę wiadomości dla Twojej witryny. Wystarczy przełączyć się na kartę Mapa Strony Aktualności i włączyć przełącznik „Włącz mapę witryny”.
Poniżej możesz ustawić nazwę swojej publikacji i wybrać typ postu, którego chcesz użyć w mapie wiadomości.
Uwaga: będziesz potrzebował co najmniej PRO planu wtyczki, aby uzyskać dostęp do funkcji map witryn wideo.
Generowanie mapy strony RSS
Mapa strony RSS różni się od mapy strony XML. W przeciwieństwie do map witryn XML, mapa witryny RSS zawiera tylko najnowsze treści, co pomaga Google i innym wyszukiwarkom zachować świeżość treści w wynikach wyszukiwania.
Wszystko w jednym SEO pozwala łatwo dodać mapę witryny RSS do swojej witryny. Po prostu przejdź do karty RSS Sitemap, a następnie włącz przełącznik „Włącz mapę witryny”.
Aby dowiedzieć się więcej map witryn, zobacz nasz szczegółowy przewodnik na temat dodawania map witryn XML w WordPress.
Używanie znaczników schematu w All in One SEO dla WordPress
Schema markup to specjalne słownictwo, którego można użyć w kodzie HTML treści, aby powiedzieć wyszukiwarkom więcej o treści.
Na przykład możesz powiedzieć wyszukiwarkom, że treść, którą przeglądają, to przepis lub strona produktu. Dzięki temu wyszukiwarki mogą używać mikrodanych do wyświetlania fragmentów bogatych w wyniki wyszukiwania.
Znaczniki schematu pomagają również wyszukiwarkom wyświetlać wyniki w panelach informacyjnych wykresu wiedzy. To ulepszone umieszczenie w wynikach wyszukiwania pomaga uzyskać więcej kliknięć i odwiedzających witrynę.
Wszystko w jednym SEO dla WordPress pochodzi z wbudowaną obsługą schematu znaczników dla wszystkich treści.
Ustawianie znaczników schematu w całym Serwisie w WordPress
Po pierwsze, musisz odwiedzić Wszystko w jednym SEO ” wygląd wyszukiwania strony i przejść do zakładki typy zawartości. Stąd możesz przejść do zakładki „znaczniki schematu” dla każdego typu zawartości.
Na przykład możesz wybrać „artykuł” dla swoich postów, a następnie wybrać rodzaj artykułów, np. artykuł, post na blogu, artykuł wiadomości.
Podobnie, w przypadku produktów WooCommerce, możesz przełączyć się na znaczniki schematu i ustawić domyślny typ znaczników na produkt.
Zmiana znaczników schematu dla poszczególnych postów i stron
Teraz, co zrobić, jeśli masz mieszane treści, które publikujesz jako posty na blogu. Na przykład możesz od czasu do czasu opublikować przepis zamiast artykułu jako post na blogu.
Wszystko w jednym SEO pozwala kontrolować znaczniki schematu dla wszystkich pojedynczych postów, stron i produktów. Po prostu Edytuj element, który chcesz zmienić i przewiń w dół do ustawień AIOSEO poniżej edytora postów.
Stąd musisz przejść do zakładki „schemat” i wybrać typ schematu, którego chcesz użyć.
W zależności od tego, który typ schematu wybierzesz, zobaczysz różne opcje, aby podać dodatkowe mikrodane, które będą używane w znacznikach schematu.
Na przykład, jeśli zmienisz go na „przepis”, zostaniesz poproszony o wprowadzenie informacji, takich jak nazwa przepisu, opis, Obraz, typ Dania, kuchnia, wymagany czas i inne.
Schema markup to niezwykle potężne narzędzie, które pomaga poprawić wygląd wyszukiwania i uzyskać więcej wolnego ruchu na swojej stronie.
Podłączanie Google Search Console i innych narzędzi dla webmasterów
Google Search Console to bezpłatne narzędzie oferowane przez Google, które pomaga właścicielom witryn monitorować ich obecność w wynikach wyszukiwania Google.
Wszystko w jednym SEO dla WordPress pozwala łatwo połączyć witrynę WordPress z Google Search Console.
Najpierw musisz dodać swoją witrynę do Google Search Console. Podczas tego procesu dotrzesz do punktu, w którym zostaniesz poproszony o zweryfikowanie własności witryny przez dodanie znacznika HTML.
Skopiuj znacznik HTML i przełącz z powrotem do obszaru administracyjnego WordPress.
Teraz po prostu przejdź do Wszystko w jednym SEO ” Ustawienia Ogólne strony i przejść do zakładki Narzędzia dla webmasterów. Stąd możesz kliknąć Google Search Console, a następnie wprowadzić kod weryfikacyjny skopiowany wcześniej.
Podobnie wtyczka umożliwia również dodawanie kodów weryfikacyjnych dla innych usług, takich jak Narzędzia dla webmasterów Bing, Yandex, Baidu i weryfikacja witryny Pinterest.
W rzeczywistości, jeśli jakakolwiek usługa strony trzeciej poprosi Cię o dodanie kodu do nagłówka witryny, możesz na tej stronie dodać te kody w polu „różne weryfikacje”.
Nie zapomnij kliknąć przycisku „Zapisz zmiany”, aby zapisać swoje ustawienia.
Lokalna konfiguracja SEO dla firm
Wielu użytkowników WordPressa prowadzi małe witryny biznesowe, które obsługują określone miasto lub region. Obejmuje to firmy takie jak restauracje, Agencje nieruchomości, hydraulika, dostawcy usług konserwacyjnych, małe sklepy, salony i inne.
Local business SEO pozwala zoptymalizować witrynę, aby pojawiała się bardziej widocznie w lokalnych wynikach wyszukiwania. Na przykład, jeśli ktoś szuka „włoskiej restauracji”, Twoja lokalizacja pojawi się w wynikach.
To napędza ukierunkowanych klientów i sprzedaży bezpośredniej do firmy.
Po pierwsze, możesz utworzyć konto Google Moja Firma. Pozwala to na dodanie oferty firmy, udowodnienie, że jest właścicielem firmy i zarządzanie informacjami biznesowymi za pomocą Pulpitu Nawigacyjnego moja firma Google.
Wszystko w jednym SEO dla WordPress pozwala łatwo dodać lokalne firmowe znaczniki SEO do swojej witryny. Pomaga to uzyskać jeszcze bardziej ulepszone rozmieszczenie i aktualizować informacje dla Twojej firmy.
Po prostu przejdź do Wszystko w jednym SEO ” lokalne SEO strona i wypełnij informacje o swojej firmie, takie jak nazwa, logo, lokalizacja, obsługiwany obszar i inne.
Po wypełnieniu formularza możesz przejść do strony godziny otwarcia i wprowadzić godziny pracy.
Nie zapomnij kliknąć przycisku Zapisz zmiany, aby zapisać swoje ustawienia.
Wykonanie audytu SEO strony w WordPress
Teraz, gdy pracujesz nad swoją witryną, chciałbyś wiedzieć, jak działa SEO Twojej witryny. Wszystko w jednym SEO dla WordPress zapewnia wbudowane narzędzie do wykonywania szczegółowego audytu SEO witryny.
Po prostu przejdź do Wszystko w jednym SEO ” Analiza SEO strona do wykonania kompletnej analizy SEO w całej witrynie.
Na górze strony da ci ogólny wynik SEO Twojej witryny. Każdy wynik powyżej 70 jest akceptowalny, ale zawsze jest miejsce na poprawę.
Poniżej wyniku zobaczysz podział raportu audytu SEO witryny z różnymi etykietami.
Jeśli są jakieś krytyczne problemy, to potrzebują natychmiastowej uwagi. Po prostu kliknij kartę problemy krytyczne, a zobaczysz listę problemów, które musisz naprawić. Możesz kliknąć strzałkę obok każdego elementu, aby rozwinąć i pokaże Ci, jak to naprawić.
Po rozwiązaniu problemu możesz kliknąć przycisk referesh Results, aby zregenerować wynik analizy SEO.
Przeprowadzanie analizy konkurencji SEO w WordPress
Chcesz porównać swoją analizę SEO z konkurencją? AIOSEO zawiera wbudowane narzędzie do analizy konkurencji, którego możesz użyć w WordPress.
Po prostu przejdź do Wszystko w jednym SEO ” Analiza SEO stronę i przejdź do zakładki „Analizuj stronę konkurenta”. W tym miejscu wprowadź adres URL strony internetowej swojego konkurenta, aby wygenerować raport z analizy.
AIOSEO wygeneruje raport z analizy SEO u Twojego konkurenta. Poniżej wyniku otrzymasz szczegółowy raport na temat różnych kontroli SEO, najlepszych słów kluczowych, krytycznych problemów, wydajności i analizy bezpieczeństwa.
Możesz porównać ten raport z własnym raportem i zobaczyć, czy jest coś, co robią, że można wdrożyć i poprawić.
Błędne ustawienia i narzędzia SEO
Wszystko w jednym SEO dla WordPress to niezwykle potężne narzędzie SEO. Oprócz funkcji, które omówiliśmy powyżej, jest wyposażony w wiele funkcji dla zaawansowanych użytkowników.
Przejście od Yoast SEO do All in One SEO
Wszystko w jednym SEO pozwala łatwo importować dane SEO z wtyczek innych firm, dzięki czemu można przełączać się i używać bardziej wydajnego i znacznie lepszego narzędzia SEO.
Po prostu przejdź do Wszystko w jednym SEO ” narzędzia strony i przełączyć na zakładkę Import / Eksport.
Edytuj Roboty.txt i … pliki htaccess
Czasami, gdy postępujesz zgodnie z samouczkiem lub przewodnikiem WordPress, może być konieczne edytowanie robotów.txt lub .plik htaccess. Wszystko w jednym SEO pozwala to łatwo zrobić.
Możesz to zrobić odwiedzając Wszystko w jednym SEO ” narzędzia strona. Tutaj znajdziesz opcję edycji robotów.txt i … pliki htaccess.
Manipuluj swoimi kanałami RSS WordPress
Kanały RSS są używane przez agregatory treści do wyświetlania artykułów lub podsumowań witryny.
Wszystko w jednym SEO pozwala łatwo manipulować kanałami RSS WordPress, dodając własne niestandardowe treści przed lub po postach na blogu.
Możesz to zrobić, odwiedzając Wszystko w jednym SEO ” Ustawienia Ogólne stronę i przełącz na zakładkę zawartość RSS.
Kontrola, kto może uzyskać dostęp do opcji SEO w WordPress
Wiele firm ma pracowników odpowiedzialnych za tworzenie treści, marketing lub zarządzanie SEO. Wszystko w jednym SEO ułatwia wybór, kto ma dostęp do ustawień SEO.
Działa bezproblemowo z rolami i uprawnieniami użytkowników WordPress.
Przenoszenie SEO Twojej witryny na wyższy poziom
Teraz, gdy zainstalowałeś i skonfigurowałeś wszystko w jednym SEO dla WordPress. Następnym krokiem jest śledzenie, jak działa Twoja witryna i co możesz zrobić, aby ją rozwijać.
Śledź Odwiedzających Witrynę
Najprostszym sposobem na śledzenie ruchu w witrynie jest użycie MonsterInsights. Pozwala zobaczyć, ilu odwiedzających odwiedza Twoją witrynę, które strony przeglądają i co robią w Twojej witrynie.
Jeśli jeszcze go nie skonfigurowałeś, zapoznaj się z naszym przewodnikiem, jak łatwo zainstalować Google Analytics w WordPress.
Wskazówka Bonusowa: Zobacz, jakie inne ważne dane marketingowe musisz śledzić w każdej witrynie WordPress.
Konwertuj Odwiedzających Stronę
Dla większości właścicieli witryn głównym celem jest nie tylko zwiększenie ruchu, ale także przekształcenie tych użytkowników w subskrybentów i klientów.
Tutaj będziesz potrzebował OptinMonster.
Jest to najlepsze oprogramowanie do optymalizacji konwersji na świecie i pomaga konwertować odwiedzających witrynę. Jest wyposażony w piękne wyskakujące okienka lightbox, przesuwane menu, liczniki odliczania, paski powiadomień i wiele innych.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci poprawnie zainstalować i skonfigurować wszystko w jednym SEO dla WordPress. Możesz również zobaczyć nasz przewodnik wydajności WordPress, ponieważ szybsze strony internetowe są niezbędne do lepszego SEO i nasz najlepszy przewodnik, jak zwiększyć ruch na blogu.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.