Szukasz darmowej domeny e-mail? Domena e-mail jest częścią adresu e-mail, który pojawia się po symbolu@.

Bardzo ważne jest, aby uzyskać domenę e-mail dla swojej firmy, zamiast używać ogólnego adresu e-mail Yahoo, Gmail lub Hotmail.

Klienci i inni właściciele firm niechętnie ufają wiadomościom e-mail pochodzącym z ogólnego konta e-mail. Niestandardowy adres e-mail domeny wygląda bardziej profesjonalnie i daje wiarygodność Twojej firmie.

W tym przewodniku pokażemy Ci kilka różnych sposobów na łatwe uzyskanie bezpłatnej domeny e-mail dla Twojej firmy.

Getting a free email domain for your business

Co To jest domena e-mail? (Definicja)

Domena e-mail To Adres internetowy, który pojawia się po symbolu @ w adresie e-mail. Na przykład w e-mailu takim jak syed@companyname.com, „compnayname.com” to domena e-mail.

Domeny e-mail umożliwiają skonfigurowanie adresu e-mail z nazwą firmy @przy użyciu własnej firmy / marki.

Możesz kupić domenę e-mail lub uzyskać bezpłatną domenę e-mail dla swojej firmy podczas tworzenia witryny.

Ponieważ istnieje wiele sposobów uzyskania bezpłatnej domeny e-mail dla Twojej firmy, omówiliśmy najlepsze opcje w tym przewodniku:

  1. Bluehost
  2. HostGator
  3. DreamHost
  4. Google Workspace-G Suite (płatny, ale lepszy)
  5. Office 365 (płatny, ale lepszy)

Gotowy? Zaczynajmy.

Metoda 1. Uzyskaj bezpłatną domenę e-mail z Bluehost

Zwykle niestandardowa nazwa domeny kosztowałaby Cię $14.99 rocznie, a usługi hostingu poczty e-mail zaczynają się od $9.88 miesięcznie (zwykle płatne rocznie).

Jest to znaczna kwota pieniędzy, szczególnie gdy po raz pierwszy uruchamiasz stronę biznesową.

Na szczęście nasi przyjaciele z Bluehost zgodzili się zaoferować użytkownikom WPBeginner bezpłatną domenę e-mail z obniżonymi pakietami hostingowymi.

Zasadniczo otrzymasz bezpłatną domenę e-mail z udostępnionym planem hostingowym i bezpłatnym certyfikatem SSL za $2.75 miesięcznie.

→ Kliknij tutaj, aby skorzystać z tej ekskluzywnej oferty Bluehost ←

Każde konto hostingowe obejmuje pocztę internetową, przekazywanie wiadomości e-mail, ochronę przed filtrem spamu i możliwość korzystania z dowolnego klienta poczty e-mail na telefonie komórkowym lub komputerze do wysyłania lub odbierania wiadomości e-mail.

Oto, aby uzyskać bezpłatną domenę e-mail z Bluehost.

Punkt 1. Skonfiguruj darmową domenę e-mail

Najpierw musisz odwiedzić stronę Bluehost i kliknąć przycisk Rozpocznij.

Bluehost get started

Następnie zobaczysz stronę z cenami, na której zostaniesz poproszony o wybranie planu. Plany Basic i Plus są popularne wśród firm szukających domeny e-mail.

Kliknij, aby wybrać plan, a przejdziesz do następnego kroku. Stąd wybierzesz bezpłatną nazwę domeny e-mail.

Select your free email domain

Następnie kliknij przycisk Dalej, aby kontynuować.

Bluehost sprawdzi teraz dostępność wprowadzonej nazwy domeny. Jeśli nazwa domeny jest niedostępna, pokaże Ci kilka alternatywnych opcji do wyboru lub możesz po prostu wprowadzić nową nazwę domeny.

Aby uzyskać wskazówki dotyczące wyboru nazwy domeny, zobacz nasz artykuł o tym, jak wybrać nazwę domeny dla swojej firmy.

Po wybraniu nazwy domeny musisz wprowadzić informacje o koncie i sfinalizować szczegóły planu.

Package details

Na tej stronie znajdziesz kilka opcjonalnych dodatków. Możesz je bezpiecznie odznaczyć, aby obniżyć koszty.

Na koniec musisz podać informacje o płatności, aby zakończyć zakup.

Otrzymasz teraz wiadomość e-mail ze szczegółami, jak zalogować się do Panelu sterowania Konta. W tym miejscu zarządzasz wszystkim, w tym kontami e-mail i innymi ustawieniami.

Punkt 2. Dodawanie kont e-mail do domeny

Po zalogowaniu się do Pulpitu nawigacyjnego konta kliknij menu „Zaawansowane” w lewej kolumnie, a następnie kliknij ikonę „Konta e-mail” w sekcji E-mail.

Managing your email accounts

Spowoduje to przejście do obszaru zarządzania kontem e-mail. Tutaj musisz kliknąć przycisk „Utwórz”, aby dodać nowe konto e-mail.

Creating a new email account in Bluehost

Następnie musisz wprowadzić adres e-mail, którego chcesz użyć, a następnie wprowadzić hasło. Opcjonalnie możesz wybrać, ile miejsca do przechowywania wiadomości e-mail chcesz zezwolić.

Creating a new email account

Następnie kliknij przycisk Utwórz, aby zapisać nowe konto e-mail.

Bluehost utworzy teraz Twoje konto e-mail, a zobaczysz komunikat o sukcesie.

Punkt 3. Korzystanie z niestandardowej domeny e-mail z Bluehost

Teraz, gdy utworzyłeś swoje pierwsze konto w domenie e-mail. Zacznijmy go używać.

Istnieje wiele sposobów korzystania z nowego konta e-mail.

1. Webmail

Bluehost zapewnia schludny interfejs do zarządzania pocztą e-mail na koncie za pomocą przeglądarki.

Po prostu przejdź do Zaawansowane stronę i kliknij ikonę „Konta e-mail” pod sekcją e-mail.

Managing your email accounts

Spowoduje to przejście do strony kont e-mail, na której zobaczysz wszystkie utworzone konta e-mail. Śmiało i kliknij „Sprawdź pocztę e-mail” obok konta e-mail.

Zostaniesz poproszony o wybranie domyślnej aplikacji poczty internetowej. Wszystkie działają tak samo, ale Roundcube ma czystszy interfejs.

2. Inne urządzenia i aplikacje

Możesz również wysyłać/odbierać wiadomości e-mail za pomocą dowolnej aplikacji e-mail, takiej jak Outlook, Thunderbird lub innej aplikacji pocztowej na telefonie lub komputerze.

Wystarczy udać się do Zaawansowane stronę, a następnie kliknij ikonę „Konta e-mail”. W tym miejscu należy kliknąć łącze „Połącz urządzenia” obok konta e-mail.

Connect devices

Na następnej stronie zobaczysz listę wszystkich popularnych aplikacji i urządzeń poczty e-mail. Kliknij aplikację, którą chcesz połączyć, a zobaczysz instrukcje krok po kroku, aby połączyć klienta poczty e-mail.

Mail clients

Poniżej listy znajdziesz również ręczne ustawienia imap, aby podłączyć inne urządzenie lub aplikację, które nie jest jeszcze wymienione.

Manual mail settings

3. Użyj go z Gmailem

Gmail nie tylko pozwala na wysyłanie i odbieranie wiadomości e-mail na konto Google, ale można również użyć go jako pełnoprawnego klienta poczty e-mail, aby uzyskać wszystkie wiadomości e-mail w jednym miejscu.

Będziesz mógł wysyłać e-maile za pomocą niestandardowej domeny e-mail bezpośrednio z bezpłatnego Gmail.com konto lub aplikacja mobilna.

Po prostu zaloguj się na swoje konto Gmail i kliknij ikonę koła zębatego, aby wybrać stronę ustawień. Stąd przejdź do zakładki „konta i Import”.

Add mail account

Przewiń w dół do sekcji „Sprawdź pocztę z innych kont” i kliknij link „Dodaj konto pocztowe”.

Spowoduje to wyświetlenie okienka, w którym musisz dodać swój niestandardowy adres e-mail domeny. Na następnym ekranie zostaniesz poproszony o podanie danych swojego konta.

Connecting Bluehost email to Gmail

Twoja nazwa użytkownika i hasło będą kompletnym adresem e-mail utworzonym wcześniej i jego hasłem. Wartością serwera POP będzie nazwa domeny z prefiksem poczty.

Musisz wybrać opcję ” Zawsze używaj bezpiecznego połączenia (SSL)…”, a następnie zmienić wartość portu na 995.

Kliknij przycisk Dodaj konto, aby zapisać ustawienia.

Następnie Gmail zapyta cię, czy chcesz używać tego konta do wysyłania wiadomości e-mail. Wybierz „Tak”, a następnie kliknij przycisk Dalej.

Send email via Gmail

Następnie zostaniesz poproszony o podanie nazwy nadawcy. Możesz również użyć tego konta jako aliasu.

Zasadniczo alias jest przydatny, gdy posiadasz dwa adresy e-mail. Na przykład firmowe konto e-mail osoby fizycznej.

Odznacz pole alias, jeśli chcesz zachować własność tego konta osobno. Na przykład, jeśli jest to adres działowy Twojej firmy, taki jak support@example.com lub info@yourdomain.com.

Sender information

Kliknij przycisk „Następny krok”, aby kontynuować.

Teraz musisz podać informacje SMTP swojego serwera. SMTP (Simple Mail Transfer Protocol) to branżowy standard bezpiecznego wysyłania wiadomości e-mail.

SMTP information

Twój serwer wychodzący SMTP będzie mail.yourdomain.com (zastąp yourdomain.com z Twoją rzeczywistą domeną e-mail). Następnie użyj pełnego adresu e-mail jako nazwy użytkownika i wprowadź hasło do konta e-mail.

Kliknij przycisk „Dodaj konto”, aby kontynuować.

Gmail wyśle teraz kod weryfikacyjny na adres e-mail. Ponieważ dodałeś już ten adres e-mail, otrzymasz wiadomość e-mail bezpośrednio w skrzynce odbiorczej Gmaila. Skopiuj kod i wprowadź go, aby zakończyć konfigurację SMTP.

To wszystko. Możesz teraz używać konta Gmail do wysyłania i odbierania wiadomości e-mail za pomocą domeny niestandardowej.

Metoda 2. Uzyskaj bezpłatną domenę e-mail z HostGator

Innym łatwym sposobem uzyskania bezpłatnej domeny e-mail jest zarejestrowanie się w planie hostingowym HostGator. Są jednym z najlepszych dostawców hostingu na świecie i oferują doskonałe plany dla startupów i małych firm.

Używamy HostGator do hostowania kilku naszych mniejszych stron internetowych.

HostGator oferuje użytkownikom WPBeginner ekskluzywną zniżkę na hosting WordPress + bezpłatną nazwę domeny. Zasadniczo będziesz mógł zacząć za jedyne $2.64 miesięcznie.

→ Kliknij tutaj, aby rozpocząć z HostGator ←

Otrzymujesz darmowe nieograniczone niestandardowe adresy e-mail z konta. Obejmuje również pocztę internetową, przekazywanie wiadomości e-mail i wsparcie wysyłania/odbierania wiadomości e-mail za pomocą dowolnego klienta poczty e-mail.

Punkt 1. Zarejestruj się na konto HostGator

Najpierw musisz odwiedzić stronę HostGator i kliknąć przycisk „Rozpocznij teraz”.

HostGator get started

Następnie zostaniesz poproszony o wybranie planu. Hatchling i plany dla dzieci są najbardziej popularne wśród początkujących i małych firm.

Kliknij, aby wybrać plan i kontynuować.

Choose plan

Następnie zostaniesz poproszony o wybranie nazwy domeny. Po prostu wprowadź domenę, którą chcesz zarejestrować, aby sprawdzić, czy jest dostępna.

Select domain name

Jeśli nazwa domeny jest dostępna, możesz kliknąć, aby ją wybrać.

Przewiń w dół, aby wprowadzić swoje dane osobowe i dane rozliczeniowe. Następnie przejdziesz do sekcji Usługi dodatkowe. Nie zalecamy wybierania ich w tym momencie i możesz je dodać później, jeśli naprawdę ich potrzebujesz.

Skip Addons

Możesz teraz przejrzeć szczegóły zamówienia i kliknąć przycisk „Do kasy teraz”, aby zakończyć zakup.

Otrzymasz teraz wiadomość e-mail od HostGator ze szczegółami, jak zalogować się do pulpitu hostingowego.

Punkt 2. Utwórz konto e-mail

Zaloguj się do pulpitu hostingowego HostGator i kliknij sekcję e-mail, a następnie wybierz „Konta e-mail”.

Manage email accounts in HostGator

Na następnym ekranie będziesz mógł utworzyć nowe konto e-mail, wprowadzając Nazwę użytkownika i hasło e-mail.

Create email account

Kliknij przycisk „Utwórz konto”, aby zapisać swój nowy profesjonalny adres e-mail.

Punkt 3. Korzystanie z konta e-mail niestandardowej domeny na HostGator

HostGator zapewnia te same metody wysyłania i odbierania wiadomości e-mail, co Bluehost powyżej.

1. Webmail

Możesz przeglądać i wysyłać e-maile bezpośrednio z pulpitu HostGator. Po prostu odwiedź webmail, dodając /webmail na końcu adresu URL witryny. Na przykład, https://yourdomain.com/webmail

HostGator webmail login

Po wejściu na stronę wprowadź swój adres e-mail i hasło, aby się zalogować i rozpocząć korzystanie z konta e-mail.

2. Wysyłanie i odbieranie wiadomości e-mail za pomocą innych klientów poczty i aplikacji

Możesz także uzyskać dostęp do konta e-mail w domenie niestandardowej, korzystając z aplikacji poczty innych firm na komputerze i telefonie.

Oto informacje potrzebne do skonfigurowania poczty e-mail na różnych urządzeniach i klientach poczty e-mail.

Pop3:

Nazwa użytkownika: Twój pełny adres e-mail
Hasło: hasło adresu, do którego chcesz uzyskać dostęp.
Mailserver / Nazwa hosta serwera: mail.yourdomain.com
Port: 995
SSL: SSL/TLS

SMTP:

Nazwa użytkownika: Twój pełny adres e-mail.
Hasło: hasło adresu, do którego chcesz uzyskać dostęp.
Mailserver / Nazwa hosta serwera: mail.yourdomain.com
Port: 465
SSL: SSL/TLS

Będziesz również używać tych samych ustawień do wysyłania lub odbierania wiadomości e-mail za pomocą Gmaila.

Po prostu zaloguj się na swoje konto Gmail i kliknij przycisk Ustawienia. Następnie przejdź do zakładki „konta i przekazywanie” i kliknij „Dodaj link do konta pocztowego” obok opcji „Sprawdź pocztę z innych kont”.

Add mail account

Spowoduje to wyświetlenie wyskakującego okienka, w którym należy postępować zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby dodać konto.

Metoda 3: Uzyskaj bezpłatną domenę e-mail z DreamHost

Innym łatwym sposobem na uzyskanie bezpłatnej domeny e-mail jest zarejestrowanie się w DreamHost. Oferują bezpłatną domenę ze wszystkimi współdzielonymi planami hostingowymi.

Ponadto zgodzili się oferować użytkownikom WPBeginner do 47% rabatu + darmowy certyfikat SSL. Twoje konto ma nieograniczoną liczbę kont e-mail przy użyciu własnej nazwy domeny.

→ Kliknij tutaj, aby rozpocząć z Dreamhost ←

Postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami, aby skonfigurować bezpłatną domenę e-mail za pomocą DreamHost.

Punkt 1. Załóż konto DreamHost

Najpierw musisz odwiedzić stronę DreamHost i wybrać plan hostingowy.

Select your DreamHost plan

Następnie zostaniesz poproszony o zarejestrowanie nazwy domeny. Wystarczy wpisać nazwę domeny, aby sprawdzić, czy jest dostępna. Jeśli tak, możesz kontynuować lub szukać innej nazwy domeny.

Register your domain name

Następnie musisz sfinalizować zakup, wprowadzając informacje o koncie i płatności. Nie zapomnij odznaczyć dodatkowych opcji po lewej lub na dole, aby obniżyć koszty.

Enter billing details

Możesz teraz przejrzeć swój wybór i kliknąć przycisk Wyślij zamówienie, aby zakończyć zakup.

DreamHost wyśle Ci teraz wiadomość e-mail z Twoimi danymi logowania.

Punkt 2. Stwórz swój własny domenowy e-mail biznesowy

Najpierw musisz zalogować się do panelu hostingu DreamHost. Kliknij tutaj Menu poczty po lewej stronie, a następnie kliknij przycisk „Utwórz nowy adres e-mail”.

Create new email account

Następnie musisz podać nazwę użytkownika i hasło, którego chcesz użyć, a następnie kliknąć przycisk Utwórz, aby zapisać Dodaj swoje konto.

Twoje konto e-mail o niestandardowej nazwie domeny jest teraz gotowe do użycia.

Punkt 3. Korzystanie z konta e-mail w domenie niestandardowej

Możesz użyć nowo utworzonego niestandardowego adresu e-mail domeny za pośrednictwem poczty internetowej lub przy użyciu dowolnego z ulubionych klientów poczty e-mail.

1. Webmail

Dreamhost zapewnia łatwy w użyciu iw pełni funkcjonalny interfejs poczty internetowej. Możesz sprawdzić pocztę e-mail, po prostu dodając webmail przed nazwą domeny. Na przykład, webmail.yourdomain.com (zastąp yourdomain.com z Twoją rzeczywistą nazwą domeny).

Login to DreamHost webmail

Możesz się zalogować, wpisując adres e-mail i wcześniej utworzone hasło.

Dreamhost webmail UI

2. Uzyskaj dostęp do niestandardowej domeny DreamHost za pomocą aplikacji e-mail innych firm

Możesz także używać swojego konta e-mail z innymi klientami poczty e-mail i aplikacjami w telefonie. DreamHost ma obszerną dokumentację dla każdego klienta poczty e-mail.

Oto informacje potrzebne do korzystania z niestandardowej domeny e-mail z dowolną aplikacją pocztową na komputerze lub telefonie.

POP3:

Mailserver: pop.dreamhost.com
Port: 995
nazwa użytkownika: Twój pełny adres e-mail
hasło: hasło dla Twojego adresu e-mail

SMTP:

Serwer SMTP: smtp.dreamhost.cocm
Port: 465
nazwa użytkownika: Twój pełny adres e-mail
hasło: hasło dla Twojego adresu e-mail

Metoda 4: Utwórz niestandardową domenę e-mail za pomocą Google Workspace (płatne rozwiązanie)

Poczta e-mail ma kluczowe znaczenie dla sukcesu każdej firmy, dlatego zalecamy korzystanie z Google Workspace (dawniej G Suite).

Google Workspace to pakiet aplikacji Google dla małych firm. Umożliwia korzystanie z tych samych aplikacji Google, takich jak Gmail, Dysk, dokumenty, Arkusze i kalendarz, ale z własną nazwą domeny.

Otrzymasz również zaawansowane funkcje filtrowania spamu i zabezpieczeń Google dla firmowej poczty e-mail. Jest znacznie łatwiejszy w użyciu i działa na wszystkich urządzeniach.

Wreszcie, Google Workspace jest niezwykle niezawodnym dostawcą poczty e-mail z bardzo małymi przestojami. Właśnie dlatego korzystamy z Google workspace w naszej firmie.

Aby rozpocząć, musisz odwiedzić witrynę Google Workspace i wybrać plan.

Google Workspace Pricing

Ich podstawowy plan zaczyna się od $ 6 na użytkownika miesięcznie z 30 GB miejsca.

Następnie zostaniesz poproszony o podanie nazwy firmy, rozmiaru i kraju.

Company information

Następnie musisz wprowadzić swoje dane kontaktowe i kliknąć przycisk Dalej.

Spowoduje to przejście do ekranu wyboru domeny.

Jeśli masz już nazwę domeny, której chcesz użyć, możesz jej użyć. W przeciwnym razie wybierz opcję „chciałbym kupić nazwę domeny”.

Buy domain name

Możesz teraz wprowadzić nazwę domeny, którą chcesz zarejestrować i kliknąć przycisk Dalej. Jeśli wprowadzona domena jest dostępna, zobaczysz jej cenę.

Domain selection

Kliknij przycisk Dalej, aby kontynuować.

Następnie wprowadź informacje o swojej firmie i szczegóły płatności, aby zakończyć proces.

G Suite account created

Możesz teraz kliknąć przycisk „Przejdź do konfiguracji”, aby rozpocząć dodawanie kont e-mail i użytkowników.

Na ekranie konfiguracji możesz utworzyć swoje pierwsze konto e-mail. Następnie możesz dodać więcej kont dla swoich pracowników lub działów lub po prostu kliknij „dodałem wszystkie adresy e-mail użytkownika” i kliknij przycisk Dalej.

Adding new users

To wszystko, co możesz teraz użyć nowo utworzonego konta e-mail w Gmailu i używać go z własną domeną niestandardową.

Sign in Gmail with your custom domain email

Jeśli potrzebujesz bardziej szczegółowych instrukcji, zapoznaj się z naszym przewodnikiem dotyczącym tworzenia profesjonalnej wiadomości e-mail w G Suite.

Większość właścicieli firm nie kupuje domeny e-mail w G Suite. Zamiast tego zaczynają od bezpłatnych usług domeny e-mail oferowanych przez ich Firmy hostingowe, a następnie przechodzą na G Suite, gdy mogą sobie na to pozwolić.

Korzystamy z G Suite w naszej firmie, ponieważ pozwala nam lepiej przechowywać dane, łatwiej zarządzać plikami, kalendarz i mnóstwo innych przydatnych aplikacji, aby rozwijać naszą firmę.

Kiedyś mieli darmowy plan, ale już go nie oferują. Ich usługa e-mail premium jest warta kosztu, szczególnie jeśli prowadzisz firmę eCommerce.

Metoda 5: Utwórz domenową pocztę e-mail za pomocą Office 365 (płatne rozwiązanie)

Microsoft Office zapewnia również swój pakiet biurowy o nazwie Office 365 z obsługą niestandardowej domeny e-mail. Pod względem funkcji i funkcjonalności jest podobny do G Suite.

Chcesz zobaczyć porównanie obu platform, a następnie zobacz nasze porównanie G Suite z Office 365, aby dowiedzieć się, jak wypadają one ze sobą.

Oto, jak skonfigurować niestandardową domenę e-mail w usłudze Office 365.

Punkt 1. Konfigurowanie usługi Office 365 za pomocą niestandardowej domeny e-mail

Najpierw musisz odwiedzić witrynę Office 365 i kliknąć przycisk „Kup Teraz” pod planem, który chcesz kupić.

Select a plan

Spowoduje to wyświetlenie strony rejestracji w usłudze Office 365, na której zostaniesz poproszony o podanie adresu e-mail.

Office 365 signup

Następnie zostaniesz poproszony o podanie swoich danych osobowych i biznesowych.

Następnie zostaniesz poproszony o wybranie nazwy domeny. Firma Microsoft udostępnia tylko subdomenę i trzeba będzie osobno kupić i dodać niestandardową nazwę domeny.

Subdomain

Wprowadź odpowiednią subdomenę dla swojej firmy i kliknij przycisk Dalej.

Następnie wypełnisz informacje o płatności, aby zakończyć proces rejestracji.

Punkt 2. Dodaj domenę niestandardową do Office 365

Firma Microsoft nie zapewnia usługi rejestracji domen, co oznacza, że musisz osobno kupić nazwę domeny lub użyć istniejącej nazwy domeny, aby dodać ją do usługi Office 365.

Istnieje wiele rejestratorów domen, którzy sprzedają nazwy domen. Zalecamy korzystanie z Domain.com ponieważ są najlepszym rejestratorem domen na rynku.

Po prostu odwiedź Domain.com strona internetowa i poszukaj nazwy domeny, którą chcesz kupić. Użytkownicy WPBeginner mogą korzystać z naszych Domain.com kod kuponu, aby uzyskać dodatkowy rabat.

Search domain name

Jeśli wybrana nazwa domeny jest dostępna, możesz przejść do rozliczenia i sfinalizować zakup.

Complete domain registration

Teraz dodajmy tę domenę do Office 365.

Przejdź do panelu administracyjnego Office 365, a następnie kliknij Konfiguracja ” domeny strona.

Add domain to Office 365

Następnie kliknij przycisk „Dodaj domenę”, a następnie dodaj domenę kupioną wcześniej.

Następnie zostaniesz poproszony o zweryfikowanie własności tej nazwy domeny i skierowanie jej do pracy z Office 365.

Verify domain name

Na ekranie pojawi się kilka rekordów DNS, które należy dodać do ustawień nowo zarejestrowanej domeny.

Przełącz z powrotem na Domain.com i zaloguj się, aby uzyskać dostęp do ustawień domeny. Wybierz nazwę domeny, a następnie kliknij menu DNS i serwery nazw.

Domain DNS Settings

Najpierw musisz wybrać rekord TXT / SPF i wprowadzić wartość pokazaną przez Office 365.

Adding TXT record

Następnie kliknij przycisk „Dodaj DNS”, aby zapisać ustawienia.

Następnie musisz przełączyć się na rekordy MX i dodać rekordy MX pokazane na stronie ustawień Office 365.

Add MX record

Nie zapomnij kliknąć przycisku „Dodaj DNS”, aby zapisać zmiany.

To wszystko, pomyślnie dodałeś domenę niestandardową do pakietu Office 365. Jeśli używasz innego rejestratora domen lub potrzebujesz więcej szczegółów, zapoznaj się z instrukcjami w naszym przewodniku, jak oznakować adres e-mail za pomocą Office 365.

Punkt 3. Tworzenie niestandardowych adresów e-mail domeny w usłudze Office 365

Po dodaniu domeny e-mail do usługi Office 365 Utwórz niestandardowy biznesowy adres e-mail.

Z Pulpitu Nawigacyjnego Office 365 przejdź do aktywnych użytkowników, a następnie kliknij przycisk Dodaj użytkownika.

Add user in Office 365

Na następnym ekranie musisz podać dane osobowe Użytkownika, a następnie wybrać dla niego adres e-mail.

User information and email address

Nie zapomnij kliknąć na przycisk Dodaj, aby zapisać ustawienia użytkownika.

Punkt 4. Korzystanie z konta e-mail niestandardowej domeny Office 365

Microsoft oferuje wersję internetową swojego popularnego programu pocztowego Outlook o nazwie Outlook.com. stąd możesz po prostu zalogować się za pomocą utworzonego wcześniej adresu e-mail.

Sign in Outlook

Subskrypcja Office 365 umożliwia również pobieranie aplikacji pakietu Microsoft Office na komputer. Obejmuje to ich popularny klient poczty Outlook.

Microsoft Outlook on Mac

Możesz również użyć niestandardowego adresu e-mail domeny w aplikacji Outlook na telefonie komórkowym.

Jeśli wolisz korzystać z innej aplikacji, Twój adres e-mail będzie działał z prawie każdym klientem pocztowym i aplikacją bez żadnej specjalnej konfiguracji.

Która jest naprawdę najlepszą darmową opcją domeny e-mail?

Pokazaliśmy ci trzy bezpłatne rozwiązania w zakresie domen e-mail i dwa płatne. Wszystkie z nich sprawdziłyby się dobrze dla małej firmy, a nawet dużych przedsiębiorstw.

Większość właścicieli małych firm zaczyna od bezpłatnej niestandardowej domeny e-mail oferowanej przez ich firmę hostingową. Ta opcja jest niezwykle przystępna cenowo, ponieważ jest zawarta w umowie pakietowej podczas tworzenia strony internetowej.

Firmy takie jak Bluehost, HostGator i Dreamhost, dają bezpłatny biznesowy adres e-mail z własną bezpłatną domeną, gdy korzystasz z ich usługi hostingowej do budowy witryny WordPress.

Gdy Twoja firma się rozwija i możesz sobie pozwolić na dodatkowe 6 USD miesięcznie, możesz korzystać z G Suite od Google. Oferuje znajome Aplikacje Google Gmail, Dysk, Kalendarz i inne z własną nazwą firmy. Jest łatwy, bezpieczny i zapewnia najlepszą ochronę przed spamem w branży.

Korzystamy z G Suite we własnym biznesie.

Pamiętaj jednak, że nie chcesz rejestrować domeny w G Suite, ponieważ prawdopodobnie chcesz również utworzyć witrynę przy użyciu tej nazwy domeny, a Google nie oferuje narzędzia do tworzenia witryn.

Zamiast tego powinieneś zarejestrować nazwę domeny u WŁAŚCIWEGO rejestratora domen, takiego jak Domain.com lub użyj firmy hostingowej WordPress, takiej jak Bluehost, aby uzyskać domenę i zbudować stronę internetową.

Następnie możesz korzystać z tej niestandardowej domeny w Ustawieniach G Suite, dzięki czemu możesz zachować pełną kontrolę nad domeną przez cały czas.

Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci dowiedzieć się, jak uzyskać bezpłatną domenę e-mail dla Twojej firmy. Możesz również zapoznać się z naszym przewodnikiem na temat najlepszej usługi telefonicznej firmy, która pomoże Ci zarządzać wszystkimi połączeniami biznesowymi, a także najlepszych usług e-mail marketingowych, aby łatwo wysyłać masowe wiadomości e-mail, aby poprawić komunikację z użytkownikami.

Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.

You May Also Like

6 Najlepszych bramek płatności WooCommerce dla WordPress

W artykule: Jak wybrać najlepszą bramkę płatności WooCommerceTop WooCommerce bramek płatności dla…

14 Najlepsze wtyczki WordPress SEO i narzędzia, których powinieneś używać

W artykule: Rzeczy, które musisz wiedzieć o wtyczkach i narzędziach WordPress SEO1.…

Czeka nas rozwój sportów motorowych

W artykule: Jaki jest związek między popularyzacją sportów motorowych a poprawą kultury…

Jak dodać nagłówki bezpieczeństwa HTTP w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Czym są nagłówki bezpieczeństwa HTTP?Dodawanie nagłówków bezpieczeństwa HTTP w WordPress1.…